Nee, want om een bt bericht te verzenden moet je zoieso eerst bt inschakelen, dat vraagt ie ook. Dan doe je dat, dan ga je scannen, dan vind ie misschien wel of misschien niet iets, en dan kun je het berichtje naar 1 van de gevonden toestellen verzenden. Bt staat dus hoe dan ook aan.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 19:44:
[...]
een motorola v525 blijft toch maar 60 sec. traceerbaar, in tegenstelling tot de meeste BT telefoons die hun bluetooth constant aan kunnen hebben. Mischien zit hier het probleem in?
Verwijderd
hey ff een vraag, ik had vandaag geprobeert om te bluejacken op t station, hij scande en had er 4 alleen dan moet je een password invulle, maakt dat wat uit welk password dat is?
Meestal is dat password de pincode van de PDA of Telefoon, maar als je die code hebt kun je in de andere telefoon komen en dat is Bluesnarfing (volgense mij weet het niet zeker). Als je gewoon bluejacken doet heb je normaal gezien geen w8woord nodigVerwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 11:37:
hey ff een vraag, ik had vandaag geprobeert om te bluejacken op t station, hij scande en had er 4 alleen dan moet je een password invulle, maakt dat wat uit welk password dat is?
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
maar als je gaat bluejacken heb je de password van die gene toch niet?Cyrus The Virus schreef op 09 juli 2004 @ 11:40:
[...]
Meestal is dat password de pincode van de PDA of Telefoon, maar als je die code hebt kun je in de andere telefoon komen en dat is Bluesnarfing (volgense mij weet het niet zeker). Als je gewoon bluejacken doet heb je normaal gezien geen w8woord nodig
ik heb de Nokia 7210, deze heeft inplaats van bluetooth infarood in het menu staan, is dit hetzelfde?? Of is dit niet mogelijk met deze telefoon.
Kost het trouwens ook geld (sms/tikken), of is het geheel gratis?
Heb je zelf al gezocht naar antwoorden op je vragen? Heb je dit topic eigenlijk wel doorgelezen? Het antwoord staat er namelijk gewoon in... Luiwammes_sepulnation_ schreef op 09 juli 2004 @ 11:55:
ik heb de Nokia 7210, deze heeft inplaats van bluetooth infarood in het menu staan, is dit hetzelfde?? Of is dit niet mogelijk met deze telefoon.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Bluejacken is gewoon een plaatje tekst of wat dan ook zenden via Bluetooth, En bij bluesnarfing breek je in in anders mans telefoon d.m.v een w8woord of wat dan ook.Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 11:48:
[...]
maar als je gaat bluejacken heb je de password van die gene toch niet?
Of als je zelf een PDA hebt en een telefoon en je wil die met elkaar laten synchroniseren dan heb je ook een wachtwoord nodig
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Met ^^^
Enige wat ik daar aan toe wil voegen is dat je als je de vraag krijgt om een paswoord in te typen... niet aan het bluejacken bent. Met die code, waarvan de standaard code die ieder Bluetooth gebruiker kent en die dus meestal gebruikt wordt 0000 is, kan je de desbetreffende device een "gekoppeld bluetooth apparaat" maken. Bij bluejacken stuur je gewoon een plaatje of bericht naar iemand zonder code... en je krijgt dus ook helemaal niet de vraag om een code in te typen.
Wat ik inmiddels door testen heb ervaren, is dat als ik MobiLuck aan heb... mijn bluetooth toestel niet meer waarneembaar is. JA, in mijn Bluetooth opties ben ik gewoon waarneembaar, maar MobiLuck blokkeert dit. Dit vind ik zeer irritant... en in de opties van MobiLuck vond ik er niks over terug. Als ik MobiLuck uitschakel zien anderen mijn telefoon wel. Ik wil ook gebluejacked worden.
Enige wat ik daar aan toe wil voegen is dat je als je de vraag krijgt om een paswoord in te typen... niet aan het bluejacken bent. Met die code, waarvan de standaard code die ieder Bluetooth gebruiker kent en die dus meestal gebruikt wordt 0000 is, kan je de desbetreffende device een "gekoppeld bluetooth apparaat" maken. Bij bluejacken stuur je gewoon een plaatje of bericht naar iemand zonder code... en je krijgt dus ook helemaal niet de vraag om een code in te typen.
Wat ik inmiddels door testen heb ervaren, is dat als ik MobiLuck aan heb... mijn bluetooth toestel niet meer waarneembaar is. JA, in mijn Bluetooth opties ben ik gewoon waarneembaar, maar MobiLuck blokkeert dit. Dit vind ik zeer irritant... en in de opties van MobiLuck vond ik er niks over terug. Als ik MobiLuck uitschakel zien anderen mijn telefoon wel. Ik wil ook gebluejacked worden.
[ Voor 5% gewijzigd door Barca op 09-07-2004 13:14 ]
http://www.bluejackx.de.vu/ probeer deze eens schijnt ook een goeie te zijn (alleen nog in ontwikkelungs fase
Verwijderd
ja maar ik was vanmiddag dus aan het scanne en toen kon ik verbinding make met een foon maar dan vraagt ie om codeBarca schreef op 09 juli 2004 @ 13:14:
Met ^^^
Wat ik inmiddels door testen heb ervaren, is dat als ik MobiLuck aan heb... mijn bluetooth toestel niet meer waarneembaar is. JA, in mijn Bluetooth opties ben ik gewoon waarneembaar, maar MobiLuck blokkeert dit. Dit vind ik zeer irritant... en in de opties van MobiLuck vond ik er niks over terug. Als ik MobiLuck uitschakel zien anderen mijn telefoon wel. Ik wil ook gebluejacked worden.![]()

ik denk dat ik de hele bedoeling van bluejacken dan niet begrijp
Dan scan je dus niet goed, je moet een plaatje/notitie/whatever openen -> Meer -> Verzenden -> Via Bluetooth, dan gaatie vanzelf zoeken en hoef je ook geen codes in te voeren (dat is alleen in het BT menu -> Apparaat toevoegen).Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 21:23:
[...]
ja maar ik was vanmiddag dus aan het scanne en toen kon ik verbinding make met een foon maar dan vraagt ie om code
ik denk dat ik de hele bedoeling van bluejacken dan niet begrijp
Ik bespaar je vandaag de moeite om het op te zoeken omdat ik toch in een aardig bui ben:_sepulnation_ schreef op 09 juli 2004 @ 11:55:
BlueTooth gaat niet via tussenkomst van een provider dus het is geheel gratis.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ehmm, maar kan ik het BTpassword wijzigen op de Nokia 6310i?
En hoe gaat dat eigenlijk als je dan verbinding met een apparaat maakt na intoetsen van het BTwachtwoord van dat apparaat? Krijg je dan een menuutje te zien wat bij dat BTappraat hoort? En wat zijn de mogelijkheden om te wijzigen als iemand mij "hackt" via BT als me password standaard is? Alle rechten of beperkt?
Edit: Kut, ik had net nog een bericht geplaatst....zucht.....
En hoe gaat dat eigenlijk als je dan verbinding met een apparaat maakt na intoetsen van het BTwachtwoord van dat apparaat? Krijg je dan een menuutje te zien wat bij dat BTappraat hoort? En wat zijn de mogelijkheden om te wijzigen als iemand mij "hackt" via BT als me password standaard is? Alle rechten of beperkt?
[ Voor 83% gewijzigd door AW_Bos op 09-07-2004 21:57 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
- Je hebt geen paswoord voor je bluetooth. Het is alleen zo dat je bluetooth apparaten als "gekoppeld apparaat" aan kan merken als beide gebruikers hetzelfde wachtwoord overeenkomen en elkaar dus toegang geven.AW_Bos schreef op 09 juli 2004 @ 21:54:
En hoe gaat dat eigenlijk als je dan verbinding met een apparaat maakt na intoetsen van het BTwachtwoord van dat apparaat?
Krijg je dan een menuutje te zien wat bij dat BTappraat hoort? En wat zijn de mogelijkheden om te wijzigen als iemand mij "hackt" via BT als me password standaard is? Alle rechten of beperkt?
- Nogmaals; een BT apparaat heeft geen wachtwoord X.
- Nee je ziet geen menu. De datacommunicatie (whatever je wilt sturen) is alleen makkelijker.
- Hacken gaat niet door "je paswoord" in te typen want je hebt geen paswoord.
En als hij om een wachtwoord vraagt is het de zelfde code waarmee je je telefoon aanzet (had laast een vriend van mij ook met zijn GSM en PDA)AW_Bos schreef op 09 juli 2004 @ 21:54:
Vandaag m'n eerste échte Bluejack..
Was in de kroeg zostraks en een vrouw (ver boven mijn leeftijd) zat met haar T610 te spelen.. Ik trok m'n 6600, en verstuurde het contact.. "Wil je wel even naar buiten komen?" .. Ik zat gewoon binnen natuurlijk, maar om het meeste succes te boeken om te zien wie het bericht kreeg, wilde ik wel actie zien natuurlijk 
Het had resultaat, het was inderdaad haar toestel die het contact ontving.. Direct tikte ze haar vriend aan 'Moet je kijken!!'.. Dus toen kleine discussie daar over hoe dat kon en zo. En toen keken ze wat om zich heen, maar ze zagen niet dat ik het was. Ik doe het maar niet weer bij haar, ik kom in die kroeg te vaak daarvoor en zij ook dus dalijk gaat ze mij associëren met die rare useless berichtjes..
Toch leuk..
Het had resultaat, het was inderdaad haar toestel die het contact ontving.. Direct tikte ze haar vriend aan 'Moet je kijken!!'.. Dus toen kleine discussie daar over hoe dat kon en zo. En toen keken ze wat om zich heen, maar ze zagen niet dat ik het was. Ik doe het maar niet weer bij haar, ik kom in die kroeg te vaak daarvoor en zij ook dus dalijk gaat ze mij associëren met die rare useless berichtjes..
Toch leuk..
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
oh ik ging scanne via verbindingen>bluetooth>blablakevin schreef op 09 juli 2004 @ 21:32:
[...]
Dan scan je dus niet goed, je moet een plaatje/notitie/whatever openen -> Meer -> Verzenden -> Via Bluetooth, dan gaatie vanzelf zoeken en hoef je ook geen codes in te voeren (dat is alleen in het BT menu -> Apparaat toevoegen).
Maar nu weet ik t ik zat al aardig te kutte in de trein toen de conductriese der aankwam maar ik dee het dus op de verkeerde manier

Als het goed is moet je een pincode intoetsen. Als je dit doet krijg je op het andere apparaat het verzoek om diezelfde pincode in te toetsen. Als beide pincodes hetzelfde zijn zijn beide apparaten gepaired. Het kan een willekeurig nummer zijn, zolang het maar op beide apparaten hetzelfde wordt ingevoerd, met het aanzetten van je telefoon heeft het als het goed is niets te maken.Cyrus The Virus schreef op 10 juli 2004 @ 00:33:
[...]
En als hij om een wachtwoord vraagt is het de zelfde code waarmee je je telefoon aanzet (had laast een vriend van mij ook met zijn GSM en PDA)
Om berichten en plaatjes te versturen hoef je niet de twee apparaten gepaired te hebben. Het pairen is meer bedoeld voor bijvoorbeeld headsets en ftp enzo.
Ik had maandag mijn eerste succesvolle bluejack. Ik stond ergens op de gang en ging zoeken naar andere apparaten, ik vond een PDA en stuurde "Achter je!" als bericht. De gang was leeg dus het was iemand in een van de kantoren in die gang, jammer genoeg heb ik niet gezien wie het bericht ontving. Ik wil het nog een keer in de trein gaan proberen, daar vind ik altijd wel andere bluetooth enabled apparaten, maar meestal is het in de trein zo leeg dat het makkelijk te achterhalen is wie er verantwoordelijk is.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Wat ik me dus afvraag (en ik weet niet of het al langs is gekomen, maar CTRL+F bood geen soelaas) is als ik een berichtje/Bluejack stuur via mijn Nokia 6600 icm MobiLuck dan ziet de ontvanger toch mijn telefoonnummer?! Is toch hetzelfde principe als met bijv een SMSje?!
Gister ook weer heerlijk, een kantoor pik met een 6310i
Eerst bericht: Dazed & Confused?
Die vent overal kijken, van waar komt dat nou vandaan.
2e nog dat zelfde bericht, hij maar angstig om zich heen kijken.
Toen kwam de bus eraan, dus na het stempelen, volgende bericht: De bus zit wel vol he!
Toen had hij het niet meer.
En ik ook niet.
Eerst bericht: Dazed & Confused?
Die vent overal kijken, van waar komt dat nou vandaan.
2e nog dat zelfde bericht, hij maar angstig om zich heen kijken.
Toen kwam de bus eraan, dus na het stempelen, volgende bericht: De bus zit wel vol he!
Toen had hij het niet meer.
En ik ook niet.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
NEEVerwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 11:16:
Wat ik me dus afvraag (en ik weet niet of het al langs is gekomen, maar CTRL+F bood geen soelaas) is als ik een berichtje/Bluejack stuur via mijn Nokia 6600 icm MobiLuck dan ziet de ontvanger toch mijn telefoonnummer?! Is toch hetzelfde principe als met bijv een SMSje?!
Hij ziet helemaal niks. Het enige wat hij zou kunnen zien is de Bluetooth naam van je telefoon. En die zoekt de desbetreffende persoon alleen op als hij/zij al een CLUE heeft dat het via ontvangen bericht via Bluetooth is ontvangen... de meeste mensen reageren
[ Voor 22% gewijzigd door Barca op 10-07-2004 12:22 ]
als je een gedetaileerd contact verstuurd (met @-mail adres erbij enzo) kun je dat wel zien (dwz het telefoon nummer dat je invoert bij het contact). Als je het contact dan accepteerd en in je telefoon boek kijkt.Barca schreef op 10 juli 2004 @ 12:17:
[...]
NEE
Hij ziet helemaal niks. Het enige wat hij zou kunnen zien is de Bluetooth naam van je telefoon. En die zoekt de desbetreffende persoon alleen op als hij/zij al een CLUE heeft dat het via ontvangen bericht via Bluetooth is ontvangen... de meeste mensen reageren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
</signature>
Hehehe bj is idd erg lachen.....voor diegene die de conducteurs gaan pesten
het nummer wat jullie krijgen te zien is hun personeelsnummer,je kan hier trouwens niks mee.
Suc6 ermee
Suc6 ermee
Maar dat is het punt juist, je maakt om te bluejacken een nieuw contact aan zonder details en met een fictief telefoonnummer. Dan kan de ontvanger nooit achterhalen wie het verstuurd heeft, tenzij hij/zij goed zijn omgeving in de gaten houdt.gerbennn schreef op 10 juli 2004 @ 12:44:
[...]
als je een gedetaileerd contact verstuurd (met @-mail adres erbij enzo) kun je dat wel zien (dwz het telefoon nummer dat je invoert bij het contact). Als je het contact dan accepteerd en in je telefoon boek kijkt.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
maar als je wilt kun je bij het m@il adres wel nog een bericht kwijt. voor de mensen die wat verderkijken voor ze het deletenMetroidPrime schreef op 10 juli 2004 @ 12:50:
[...]
Maar dat is het punt juist, je maakt om te bluejacken een nieuw contact aan zonder details en met een fictief telefoonnummer. Dan kan de ontvanger nooit achterhalen wie het verstuurd heeft, tenzij hij/zij goed zijn omgeving in de gaten houdt.
</signature>
Hoe werkt dit geintje bij een nokia 6600? Heb t geprobeerd m.b.v de startpost, maar ik kan via mijn contacten geen visitekaartje versturen (lijkt het). Of kijk ik er mayb overheen? Heb i.i.g. wel MobiLuck gedownload en die herkent mijn computer. Morgen maar eens proberen met een collega...
Hmm, volgens mij heb ik het door.
Ik maak een nieuwe contactpersoon aan; i.p.v. de naam typ ik een of ander vaag tekstje in; even n tel.nr. verzinnen; opslaan; de zojuist gemaakte 'persoon' openen; zenden via bluetooth. Dat zou t moeten zijn toch? Kan t nu niet proberen, geen 2e BT-app in de buurt
Hmm, volgens mij heb ik het door.

[ Voor 36% gewijzigd door jobcohen op 12-07-2004 18:04 . Reden: ik weet t denk ik... ]
Je hoeft geen telefoonnummer in te voeren... alleen de naam (=je bericht) is voldoende. Maar that's all ja.jobcohen schreef op 12 juli 2004 @ 17:53:
Ik maak een nieuwe contactpersoon aan; i.p.v. de naam typ ik een of ander vaag tekstje in; even n tel.nr. verzinnen; opslaan; de zojuist gemaakte 'persoon' openen; zenden via bluetooth. Dat zou t moeten zijn toch?
op mijn motorola is telefoonnummer een verplicht veld.Barca schreef op 12 juli 2004 @ 18:23:
[...]
Je hoeft geen telefoonnummer in te voeren... alleen de naam (=je bericht) is voldoende. Maar that's all ja.
</signature>
Lijkt me erg cool, ik wil ook bluetooth!
Verwijderd
Spanje is bleujacking'n heaven, met uitgaan worden op mij V525 minimaal 5 apparaten gevonden. 1 x heb ik contact gehad met een PDA van de serveersters, toen een foto gestuurd van haarzelf naar die PDA
fun
fun
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 14:06 ]
*kuch*1337*kuch*
Ik heb gisteren gewoon een treinreis van 3 uur gehad, en niemand tegengekomen
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Das pas cool! da gaat ik voortaan ook maar eens proberenVerwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 14:05:
Spanje is bleujacking'n heaven, met uitgaan worden op mij V525 minimaal 5 apparaten gevonden. 1 x heb ik contact gehad met een PDA van de serveersters, toen een foto gestuurd van haarzelf naar die PDA![]()
fun
Verwijderd
ook leuk : een foto sturen van de plek waar je ben, en dan diegene hard zien nadenkenthree2five schreef op 13 juli 2004 @ 21:20:
[...]
Das pas cool! da gaat ik voortaan ook maar eens proberen
Waar blijven de leuke verhalen ???
Het je het programma MobiLuck o.i.d. echt nodig om te kunnen Bluejacken? M.i. kan het toch ook zonder?
Neej hebt het niet nodig het maakt het alleen maar makkelijker
Ik ga naar Blanes (Ligt in Spanje naast Lloret)Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 14:05:
Spanje is bleujacking'n heaven
Verwijderd
In de trein lopen de conducteurs ook al rond met een PDA waarop bluetooth geactiveerd is. alleen jammer dat als het minder druk is ze zo snel weer uit het 10 meter bereik zijn waardoor ik geen geintjes uit kon halen.
Verwijderd
Ik ben er al achtergekomen dat de nokia's met symbian os ofzo niet te bluejacken zijn, kheb het bij een 6230 en een 6600 geprobeerd, en bij beide mislukt. Maar ik had denk ik wel de bluejack van de eeuw gisteren in de bus 
Ik zat helemaal achterin de bus, natuurlijk omgeving beetje af te scannen, maar er was niemand met bluetooth, totdat er in Veghel een leuk meisje instapte. Dus ik uit gewoonte kijken of ze bt had, en zowaar, ze had een nokia 7650. Dus ik meteen een berichtje zenden: Hoi. Zij pakt der telefoon, is ff verbaast, en kijkt om zich heen, en ik 'sliep' natuurlijk net op dat moment
Je kon meteen zien dat ze ineens een beetje nerveus was, want ze zat de hele tijd om er heen te kijken. 5 minuten later vond ik het wel tijd worden voor een nieuw berichtje, dus ik stuur: Er al 8ter wat dit is? (kon niets langer dan dat versturen met mijn v525
) en ze had het echt niet meer (en ik ook niet, moest gigantisch veel moeite doen om mijn lach in te houden), ze werd wat bleker, nog meer rondkijken, en uiteindelijk zelfs der telefoon uit
Helaas stapte ze toen na een minuut of 5 uit dus ik kon hoe dan ook niks meer zenden, maar toen ze weg liep en de bus weer vertrok kon ik er ff aankijken en gaf ik haar een knipoog en een glimlach, en ik denk dat ze het toen wel snapte
Al met al gigantisch gelachen, tis echt toppie om te doen, jammer alleen dat ik neit waargenomen kan worden met mijn v525...
Op school bij diploma uitreiking nog naareen paar mensen de tekst: "Zet je telefoon is uit" gestuurd, was ook errug leuk
Ik zat helemaal achterin de bus, natuurlijk omgeving beetje af te scannen, maar er was niemand met bluetooth, totdat er in Veghel een leuk meisje instapte. Dus ik uit gewoonte kijken of ze bt had, en zowaar, ze had een nokia 7650. Dus ik meteen een berichtje zenden: Hoi. Zij pakt der telefoon, is ff verbaast, en kijkt om zich heen, en ik 'sliep' natuurlijk net op dat moment

Op school bij diploma uitreiking nog naareen paar mensen de tekst: "Zet je telefoon is uit" gestuurd, was ook errug leuk
Mij lukte het wel uiteraardVerwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 20:21:
In de trein lopen de conducteurs ook al rond met een PDA waarop bluetooth geactiveerd is. alleen jammer dat als het minder druk is ze zo snel weer uit het 10 meter bereik zijn waardoor ik geen geintjes uit kon halen.

Dan zijn weer eens leuke verhalen
en die foto ook
Idd de 6230 
ism Freejack maar die is nog al buggy dus meestal gewoon via me contactlist hebbik helezooi leuke berichtjes aangemaakt
ism Freejack maar die is nog al buggy dus meestal gewoon via me contactlist hebbik helezooi leuke berichtjes aangemaakt
Iemand ervaring met een Ericsson T68?
Hoe kan je het beste berichtjes sturen, en werkt dit naar andere merken telefoons toe, zoals nokia?
Kan jij ook berichten via bluetooth ontvangen van andere telefoons als je discoverable bent (Helaas maar voor 3 minuten) ?
Hoe kan je het beste berichtjes sturen, en werkt dit naar andere merken telefoons toe, zoals nokia?
Kan jij ook berichten via bluetooth ontvangen van andere telefoons als je discoverable bent (Helaas maar voor 3 minuten) ?
gister met wat vrienden in t plaatselijke winkelcentrum. Emingee moest terug met zn v600 ivm dode pixels. Dus wij naar de phone house.
Staat er daar zo'n leuk bt printertje
Ik zoek naar devices en vond m, "picturemaker" heette ie. Code was zelfs nog 0000, dus ik kom m ook toevoegen aan my devices
Ik stuur er een foto heen terwijl Emingee geholpen werd. Was btw een foto van me wekkerradio toen het 13.37 uur was, dus er komt fijn een foto uit...1337
Toen we klaar waren had je die verkoper zijn gezicht moeten zien, onbetaalbaar
Staat er daar zo'n leuk bt printertje
Ik zoek naar devices en vond m, "picturemaker" heette ie. Code was zelfs nog 0000, dus ik kom m ook toevoegen aan my devices
Ik stuur er een foto heen terwijl Emingee geholpen werd. Was btw een foto van me wekkerradio toen het 13.37 uur was, dus er komt fijn een foto uit...1337
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
heb geen een iets nieuwe model (sonyericssion T68i*gray) bij mijn model kun je in het 'verbinden' -> Bluetooth (4) -> opties (4) -> werkingsmodus de keuze maken tussen uit/automatisch/aan .. natuurlijk heb ik hem altijd aanstaanbeuki schreef op 18 juli 2004 @ 19:03:
Iemand ervaring met een Ericsson T68?
en de handigste manier volgens mij is om in 'Mijn tabblad' je 'mijn kaartje' neer te zetten.. dan staat boven aan direct verzenden en dan kun je hem via BT verstuuren.. (gaat hij direct zoeken, als er meerdere apparaten zijn kun je daar uit kiezen..
ervaring met nokia telefoons zijn goed, de nieuwe nokia toestellen vooral...
alleen wat wel minder is dat mijn telefoon geen verbinding kan krijgen met een T610 (weet niet hoe het met de T630 zit)
nog steeds loop ik met de vraag rond wat nu het ultime BlueJack toestel is

nice trick!!Licko schreef op 18 juli 2004 @ 19:39:
[ Voor 14% gewijzigd door num-lock op 18-07-2004 20:17 ]
Verwijderd
Jep, was echt super actie... moeten nog een keer terug gaan en proberen of ze het nu beter beveiligd hebben.Licko schreef op 18 juli 2004 @ 19:39:
gister met wat vrienden in t plaatselijke winkelcentrum. Emingee moest terug met zn v600 ivm dode pixels. Dus wij naar de phone house.
Staat er daar zo'n leuk bt printertje![]()
Ik zoek naar devices en vond m, "picturemaker" heette ie. Code was zelfs nog 0000, dus ik kom m ook toevoegen aan my devices![]()
Ik stuur er een foto heen terwijl Emingee geholpen werd. Was btw een foto van me wekkerradio toen het 13.37 uur was, dus er komt fijn een foto uit...1337![]()
Dat lijkt me zowiezo 'n Symbian telefoon. Hierop kun je immers progs als MobiLuck installeren, maar ook java applicaties als Freejack. En de telefoon moet veel letters aankunnen in het "name" veld bij "contacts".num-lock schreef op 18 juli 2004 @ 20:15:
nog steeds loop ik met de vraag rond wat nu het ultime BlueJack toestel is
Thanx! Morgen fff uitproberen op Schiphol.. nu eerst ff mn accu opladen.. want volgens mij vreet dat blauwtand energie...num-lock schreef op 18 juli 2004 @ 20:15:
[...]
en de handigste manier volgens mij is om in 'Mijn tabblad' je 'mijn kaartje' neer te zetten.. dan staat boven aan direct verzenden en dan kun je hem via BT verstuuren.. (gaat hij direct zoeken, als er meerdere apparaten zijn kun je daar uit kiezen..
[...]
dat verwachte ik ook.. uit mijn ervaring (heb die van mij nu deze maand 1jaar)beuki schreef op 19 juli 2004 @ 00:41:
[...]
Thanx! Morgen fff uitproberen op Schiphol.. nu eerst ff mn accu opladen.. want volgens mij vreet dat blauwtand energie...
valt het gebruik van energie mee.. (ook met veel bellen, maar ik weet natuurlijk niet hoevaak die van jou over gaat
Ik bel niet veel. Maar daarentegen, als ik ff met blauwtand bezig ben (Connecten naar mijn pc, backups maken van contact list, melodietjes overzenden etc) ging het best hard met het metertje van mn accu, dan is ie zo leeg.. dus vroeg me af als je hem de hele tijd op blautand vindbaar zet, of het dan ook zo snel leeg is.num-lock schreef op 19 juli 2004 @ 20:45:
[...]
dat verwachte ik ook.. uit mijn ervaring (heb die van mij nu deze maand 1jaar)
valt het gebruik van energie mee.. (ook met veel bellen, maar ik weet natuurlijk niet hoevaak die van jou over gaat)
Verder las ik dat er in een bepaalde firmware van t68 een lek zit, wardoor ze je contactlist kunnen bewerken zonder codes/pairen etc.....
ow waar lees je dat? en welke firmware versie gaat het om?beuki schreef op 20 juli 2004 @ 13:39:
[...]
Verder las ik dat er in een bepaalde firmware van t68 een lek zit, wardoor ze je contactlist kunnen bewerken zonder codes/pairen etc.....
Ja alleen moet de ontvangende telefoon dan ook zoveel letters aankunnen in het namenveld, anders schiet je er weinig mee opBarca schreef op 18 juli 2004 @ 22:35:
[...]
Dat lijkt me zowiezo 'n Symbian telefoon. Hierop kun je immers progs als MobiLuck installeren, maar ook java applicaties als Freejack. En de telefoon moet veel letters aankunnen in het "name" veld bij "contacts".

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Ik heb zoveel sites bezocht met google van het weekend, kan het zo 123 niet meer vinden. Ik dacht iets als versie 2.x .. Ik heb versie 1.x en heb er waarschijnlijk geen last van. Ik zal nog eens zoeken naar meer informatie.num-lock schreef op 20 juli 2004 @ 15:03:
[...]
ow waar lees je dat? en welke firmware versie gaat het om?
Verwijderd
dat is inderdaad best betaalbaar (marktplaats), maar heb je daarmee geen beperkingen met het zenden naar bepaalde typen toestellen?Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 18:47:
@ Klojo
Een laag budget... ...misschien een 2de hands T39m van Ericsson?
als ik het lijstje van deze meneer vergelijk met het eerder geposte lijstje met bluetooth uitgerustte telefoons, dan vind ik het toch wel schrikbarend weinig
Compatible products
Telefoons
T630
P900
Z600
T610
P800
T68i
T68
T39m
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 22:51 ]
Verwijderd
Dat zijn alleen de Ericsons he, je hebt ook nog alle nokia's en motorola's die bluetooth hebben, etc...
Verwijderd
dan nog. de volgende telefoons staan niet in het lijstje vermeld:Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 01:03:
Dat zijn alleen de Ericsons he, je hebt ook nog alle nokia's en motorola's die bluetooth hebben, etc...
K 700i
S 700i
Z 700/1010
ClIÉ TH55/UX50/NZ90V/NX73V/TG50
Zowieso is het het makkelijkst als je vanaf een symbian blue-jacket, maar het ligt ook aan de telefoon die de andere persoon heeft.Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 15:53:
[...]
dan nog. de volgende telefoons staan niet in het lijstje vermeld:
K 700i
S 700i
Z 700/1010
ClIÉ TH55/UX50/NZ90V/NX73V/TG50
SonyEricsson heeft de BESTE BlueJack-telefoons!!!
Je kan visitekaartjes sturen en als je er één ontvangt, komt de melding meteen op je beeldscherm...
Bij Nokia ontvang je een bericht als een sms en dan moet je het bericht in je inbox zoeken...
Het vervelende van Nokia is dat degene die je aan het blue-Jacken bent het bericht meestal eerst moet accepteren...
Schiedam | 4050 Wp ZZO
Verwijderd
kortom, alles ontvangt wel, alleen het accepteren bij de ontvanger gaat niet altijd even makkelijk?
Matjan schreef op 22 juli 2004 @ 17:32:
SonyEricsson heeft de BESTE BlueJack-telefoons!!!
Dat is me persoonlijke ervaring met toestellen...Barca schreef op 22 juli 2004 @ 19:04:
[...]
Alsof SE telefoons beter zijn dan b.v. Siemens m.b.t. een simpele feature als Bluetooth.
Ik weet zeker dat mensen hier mij gelijk geven!!!
SONYERICSSON!!!!!!
Minste uitval qua toestellen....
Alle nieuwe technologie standaard in alle modellen....
Goede speaker voor de beltonen.....
Makkelijk in te stellen....
Alleen is SE beetje gierig....
K700i is eerste toestel die standaard met een headset wordt geleverd....
SONYERICSSON!!!!!!
Schiedam | 4050 Wp ZZO
Zowel mijn P900 als mijn T100 hadden anders standaard een headset hoor.Matjan schreef op 23 juli 2004 @ 11:03:
Alleen is SE beetje gierig....
K700i is eerste toestel die standaard met een headset wordt geleverd....
Verder is je post op een nogal flamerige manier (richting andere merken) geschreven, mede door het gebruik van caps en veel uitroeptekens.
Dit hele topic is niet bedoeld als discussie over welk merk telefoons het beste is, dus is het vrij nutteloos om daar over door te gaan.
Ik ga over een poosje naar een zaken-beurs en ik verwacht daar een waar Bluetooth-heaven aan te treffen
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Ik ben het ermee eens dit topic gaat over Bluejacken en niet welk telefoon merk het beste is iedereen heeft zijn eigen merkWhuzz schreef op 23 juli 2004 @ 11:59:
[...]
Zowel mijn P900 als mijn T100 hadden anders standaard een headset hoor.
Verder is je post op een nogal flamerige manier (richting andere merken) geschreven, mede door het gebruik van caps en veel uitroeptekens.
Dit hele topic is niet bedoeld als discussie over welk merk telefoons het beste is, dus is het vrij nutteloos om daar over door te gaan.
Ik ga over een poosje naar een zaken-beurs en ik verwacht daar een waar Bluetooth-heaven aan te treffen
Sorry mensen...Cyrus The Virus schreef op 23 juli 2004 @ 13:28:
[...]
Ik ben het ermee eens dit topic gaat over Bluejacken en niet welk telefoon merk het beste is iedereen heeft zijn eigen merk
Iemand was op zoek naar de beste bluetooth-telefoon en I got caught up in emotions....
Maarre weet iemand dat als je smiley's verstuurt van SE naar Nokia of dat de smiley's ook op het schermpje van een Nokia komen????
Schiedam | 4050 Wp ZZO
Verwijderd
vandaag super gebluejacked, ik za in de trein van duivendrecht naar a'dam centraal, zat een politienaast de conducteur (risico lijn) in de eerste klas, ik stuur naar die politie "trein heeft problemen" rent ie ineens naar voren toe zo wat was dat ff lache
Ligt eraan wat je een laag budget noemt. Voor €129 heb je een gloedjenieuwe T610 met Orange waarmee je prima kan bluejacken.Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 15:55:
wat is met een laag budget de beste optie om ook het bluejack-circuit in te duiken?
iemand nog verhalen ??
Ik ga ook een BT toestel kopen de Siemens S65
maar komt pas week 34 uit op zijn vroegst
Ik ga ook een BT toestel kopen de Siemens S65
[ Voor 69% gewijzigd door Cyrus The Virus op 30-07-2004 19:57 ]
ik heb een mooie laptop met bluetooth ingebouwd, kan wel apparaten vinden bv in de trein maar geen message sturen ofzo
zijn er daar weer speciale proggies voor? of is het gewoonweg niet mogelijk met een laptop?

Waar haal je die T610 voor 129 eurootjes? Wordt nu wel heel nieuwsgierig.. Abbo of prepaid?MarcoC schreef op 28 juli 2004 @ 10:50:
[...]
Ligt eraan wat je een laag budget noemt. Voor €129 heb je een gloedjenieuwe T610 met Orange waarmee je prima kan bluejacken.
Verwijderd
Weet iemand hoe het moet met een Siemens Sx1? Ik heb BluejackX op mijn telefoon gezet maar die werkte niet echt. Had het geprobeerd op de nokia 6230 van mijn zusje en op de n-gage van mn broertje maar zonder resultaat.
Ik heb ook geprobeerd via: nieuwe contact => bij naam je bericht maar dan zie ik nergens staan dat ik het via Bluetooth kan verzenden. Ik zie alleen label toevoegen. item toevoegen en item bewerken meer niet. Iemand die weet hoe het meet een sx1 moet???
Ik heb ook geprobeerd via: nieuwe contact => bij naam je bericht maar dan zie ik nergens staan dat ik het via Bluetooth kan verzenden. Ik zie alleen label toevoegen. item toevoegen en item bewerken meer niet. Iemand die weet hoe het meet een sx1 moet???
Op de SX1 werkt allereerst het programma MobiLuck goed. Zie http://www.mobiluck.com/Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 22:58:
Weet iemand hoe het moet met een Siemens Sx1? Ik heb BluejackX op mijn telefoon gezet maar die werkte niet echt. Had het geprobeerd op de nokia 6230 van mijn zusje en op de n-gage van mn broertje maar zonder resultaat.
Als je een nieuw contact hebt aangemaakt op de SX1, waarbij alleen het invullen van de VOORNAAM nodig is, kan je via:
Opties / Zenden / Via Bluetooth
het bluejack bericht versturen. Succes.
[ Voor 4% gewijzigd door Barca op 31-07-2004 09:04 ]
Verwijderd
Mobiluck doet het niet bij mij, als ik m geinstalleerd heb op mijn MMC dan geeft ie aan ''Installation not finished, try again later'' en zegt ie tienduizend keer dat geheugen vol is wat absoluut niet zo is, dus verwijder ik mobiluck weer en zet ik m op mijn toestelgeheugen en als hij halverwege de installatie is gooit ie me weer terug bij het menu (sx1 data suite) en als ik dan vervolgens op mijn toestel kijk is ie niet volledig geinstalleerd.
Verwijderd
jaCyrus The Virus schreef op 30 juli 2004 @ 19:56:
iemand nog verhalen ??
paar dagen terug kwam ik uit duivendrecht naar amsterdam centraal om daar weer over te stappe op een andere trein, maar goed ik stapte die trein uit, lag er een vrouw op de grond, ze was gevallen ofzo en ze was aan het huile *
Der was dus best wel al wat chaos
Maar goed daar stonde 2 conducteurs bij en ik ging dus ff scanne en hij vond dus 2 mobieltjes van de ns, ik had er een gekozen en gezonde met erin "deze trein defect"
Die kerel wist niet meer wat ie moest doen hij te belle met iedereen en die collega de heletijd wat doe jij nou
En die vrouw lag daar maar op de grond
Was wel een geslaagde actie denk ik

*conducteur links van de paal, daar links van ken je iemand zien ligge als je goed kijkt*
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 12:01 ]
Verwijderd
Nee het lukt niet! Ik weet wel hoe het moet maar ik krijg telkens ''kan geen verbinding maken''
Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 11:59:
[...]
ja![]()
paar dagen terug kwam ik uit duivendrecht naar amsterdam centraal om daar weer over te stappe op een andere trein, maar goed ik stapte die trein uit, lag er een vrouw op de grond, ze was gevallen ofzo en ze was aan het huile **
Der was dus best wel al wat chaos
Maar goed daar stonde 2 conducteurs bij en ik ging dus ff scanne en hij vond dus 2 mobieltjes van de ns, ik had er een gekozen en gezonde met erin "deze trein defect"
Die kerel wist niet meer wat ie moest doen hij te belle met iedereen en die collega de heletijd wat doe jij nou![]()
En die vrouw lag daar maar op de grond![]()
Was wel een geslaagde actie denk ik![]()
[afbeelding]
*conducteur links van de paal, daar links van ken je iemand zien ligge als je goed kijkt*
Ik probeerde laatst ook even wat te 'snarfen' in the trein , maar op de een of ander manier krijg ik Freejack en Freejack lite gewoon niet aan de praat ?
Heb bluetooth aanstaan, en zodra ik Freejack opstart, laat 'ie de startscherm zien maar doet 'ie verder niets.... bij het drukken van een toets dan sluit hij het progje weer gewoon af (dit gebeurt dus ook bij Freekjack lite)
Weet iemand hoe dit komt ?
Of moet ik 'em gewoon weer opnieuw uploaden naar me telefoon toe ofzo
Want ik weet zeker dat ik 'em voorheen wel een paar keer aan de praat kreeg
Heb bluetooth aanstaan, en zodra ik Freejack opstart, laat 'ie de startscherm zien maar doet 'ie verder niets.... bij het drukken van een toets dan sluit hij het progje weer gewoon af (dit gebeurt dus ook bij Freekjack lite)
ZOMERZON schreef op 31 juli 2004 @ 12:42:
Ik probeerde laatst ook even wat te 'snarfen' in the trein , maar op de een of ander manier krijg ik Freejack en Freejack lite gewoon niet aan de praat ?
Daarom.The current test was started on the 05 - JULY - 2004
and will expire on the 18 - JULY - 2004
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Verwijderd
Hmm is het nou de bedoeling dat als je het bericht verstuurt hij om toestemming vraagt?? Want ik had het dus geprobeerd bij een nokia 6230 die naast mijn sx1 lag en hij vroeg dus wel om toestemming zoiets ''van ontvangen van ?'' en waarbij ik vervolgens op ''accepteren'' of ''niet accepteren'' moet klikken, als ik op ''accepteren'' druk krijg ik het berichtje via mijn inbox en als ik op ''niet accepteren'' klik krijg ik op mijn sx1 (waarmee ik het berichtje verstuur) ''kan geen verbinding maken''
Ik doe het zo: telefoonboek => nieuwe contact => bij de naam het berichtje => vervolgens klik ik op ''gereed'' daarna opties => verzenden => via bluetooth en dan gaat ie zoeken naar bluetooth apparaten en als ik dan op de gevonden telefoon klik wordt ie verzonden en dan krijgt de telefoon waarna ik m verstuur een verzoek om te accepteren.
Als dit de bedoeling is en dit ''het'' bluejacken is snap ik eigenlijk niet dat dit zo bijzonder is.
Ik doe het zo: telefoonboek => nieuwe contact => bij de naam het berichtje => vervolgens klik ik op ''gereed'' daarna opties => verzenden => via bluetooth en dan gaat ie zoeken naar bluetooth apparaten en als ik dan op de gevonden telefoon klik wordt ie verzonden en dan krijgt de telefoon waarna ik m verstuur een verzoek om te accepteren.
Als dit de bedoeling is en dit ''het'' bluejacken is snap ik eigenlijk niet dat dit zo bijzonder is.

http://www.mobiluck.com/aryan schreef op 31 juli 2004 @ 17:34:
Zijn er al mensen die weten welke software ik nodig heb voor de sendo X om te bluejacken?
is symbian programa
Verwijderd
Kan ik Bluejacken met een T68i?
Zo ja hoe moet het dan? Weet alleen hoe ik afbeeldingen en ringtones moet verzenden, maar zou niet weten hoe ik moet bluejackken.
Gr. Wim
Zo ja hoe moet het dan? Weet alleen hoe ik afbeeldingen en ringtones moet verzenden, maar zou niet weten hoe ik moet bluejackken.
Gr. Wim
Pffffffffffffffffff. Als je nou eerst eens dit topic doorleest.Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 18:51:
Hmm is het nou de bedoeling dat als je het bericht verstuurt hij om toestemming vraagt?? Want ik had het dus geprobeerd bij een nokia 6230 die naast mijn sx1 lag en hij vroeg dus wel om toestemming zoiets ''van ontvangen van ?'' en waarbij ik vervolgens op ''accepteren'' of ''niet accepteren'' moet klikken, als ik op ''accepteren'' druk krijg ik het berichtje via mijn inbox en als ik op ''niet accepteren'' klik krijg ik op mijn sx1 (waarmee ik het berichtje verstuur) ''kan geen verbinding maken''

Edit: Cyrus The Virus in "Het grote Bluejacking topic"
[ Voor 12% gewijzigd door Barca op 05-08-2004 13:39 ]
Ik heb niet het hele topic doorgelezen hoor (zit op m'n werk), maar is er al iemand op het idee gekomen om dit soort geintjes bij telecomwinkels uit te voeren? Gewoon terwijl je al winkelen voorbij loopt...
MacNerd
Verwijderd
Jan3333, ik ben eigenlijk niet zo onder de indruk van jouw acties. Dalijk meld hij dat de trein serieus kapot is, dan worden andere sporen daar op aangepast, en krijg je ongelukken. Gelukkig dat ze bij de ns monitors hebben om te kijken of alle treinen nog wel rijden, maar voor het zelfde geld kijkt zo'n kerel er over heen en creërt ie ongepland een aantal ongelukken/doden door jouw toedoen...leuk he?

als je een paar bericht terug leest dan heeft er iemand een plaatje uitgeprint bij the phone house op hun BT printermacnerd schreef op 05 augustus 2004 @ 13:52:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen hoor (zit op m'n werk), maar is er al iemand op het idee gekomen om dit soort geintjes bij telecomwinkels uit te voeren? Gewoon terwijl je al winkelen voorbij loopt...
Verwijderd
Kep een Nokia 3650 en ben zelf al wel is gejacked (nix bijzonders paar plaatjes toegezonden gekregen) maar bij de S60 (iig deze de rest weet ik ni maar vermoed ik wel is allemaal Symbian dus) moet je eerst toestemming geven om iets te accepteren. Dat is nog niet zo'n ramp maar daarbij geeft hij ook geen signaal (geen piepje, trilletje) valt hier iets aan te doen? (kep wel mobileluck gezien maar von ik ni zo super en vreet batt door constante scan) of dat ie gewoon auto-accept?
en hopelijk van mij hier binnenkort een paar succesvolle jackverhalen
ga zo door sommige verhalen echt briljant
en hopelijk van mij hier binnenkort een paar succesvolle jackverhalen

Verwijderd
ja best wel, denk je nou echt dat het zo ver gaatVerwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 13:55:
Jan3333, ik ben eigenlijk niet zo onder de indruk van jouw acties. Dalijk meld hij dat de trein serieus kapot is, dan worden andere sporen daar op aangepast, en krijg je ongelukken. Gelukkig dat ze bij de ns monitors hebben om te kijken of alle treinen nog wel rijden, maar voor het zelfde geld kijkt zo'n kerel er over heen en creërt ie ongepland een aantal ongelukken/doden door jouw toedoen...leuk he?

Wel stom dat ik met mijn v600 geen plaatjes kan versturen over BT, of zie ik dat over het hoofd?
Op vakantie mijn maat via BT een berichtje gestuurd, hij zat in een bugalow huisje naast me. Dus eerst 1 betonnen muur, dan 1/2meter ruimte buiten en toen weer een betonnen muur. Wel raar dat hij dat berichtje toen ook gewoon ontvangen had.
Op vakantie mijn maat via BT een berichtje gestuurd, hij zat in een bugalow huisje naast me. Dus eerst 1 betonnen muur, dan 1/2meter ruimte buiten en toen weer een betonnen muur. Wel raar dat hij dat berichtje toen ook gewoon ontvangen had.
Weet iemand iets over de langst mogelijke tekenreeks die je kunt versturen? Ik had namelijk een flink aantal posts terug iets gelezen over een Bluejack programma, waarbij iemand vroeg waarom de tekst (de voornaam dus) maar zo kort kon worden ingevuld. Het antwoord was zoiets in de trent van dat de andere anders het inkomend bericht moet accepteren of zoiets.
Wie weet hoe dat nou precies zit? Want 'Deze Trein Defect' van jan33333 vind ik dan weer een beetje kortaf en zou ik als conducteur in dat geval niet voor waar aannemen
Wie weet hoe dat nou precies zit? Want 'Deze Trein Defect' van jan33333 vind ik dan weer een beetje kortaf en zou ik als conducteur in dat geval niet voor waar aannemen
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080