Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Dj_Neo_Ziggy schreef op 25 juni 2004 @ 22:00:
Het was meer in de trand van l33t sp3@k ipv Breezer taal. Want dat moet ik echt niet hebben...
1337speak, BrE3ZaH, what's the difference ;)

Ik doe meestal iets minder nerdy, in de richting van "Zwaai zwaai. Kijk eens achter je". of zo.

De meeste mensen kijken dan ook echt heel vuil naar degene die achter ze zit. 1000x leuker :D

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj_Neo_Ziggy schreef op 25 juni 2004 @ 22:00:
Het was meer in de trand van l33t sp3@k ipv Breezer taal. Want dat moet ik echt niet hebben...
Veel verschil is er niet :P
Maargoed, ik ben net bij een afscheidsuitvoering van de basisschool geweest (ik regelde licht/geluid). Maar niemand in de zaal had bluetooth :(
Dan woon ik ook in een dorp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een erg teleurstellende avond gehad..ik heb maar 5 mensen gebluejacked..maar dat kwam omdat ik constant in attracties zat:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Ik zag dit topic, en 1 woord vet. Ik sta op het punt een telefoon te kopen dat wordt dus echt wel een BT telefoon :D

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:09

Wimo.

Shake and Bake!

Whuzz schreef op 25 juni 2004 @ 20:56:
[...]

Volgens mij staat er in de forum-regels dat het niet de bedoeling is dat je spelfouten van anderen gaat verbeteren. Is jouw grammatica altijd 100% perfect? Ja? Fijn voor jou, de rest van de wereld maakt helaas wel eens een foutje en heeft jou niet nodig om dat te verbeteren.

Ontopic:
Ik vraag me af hoelang de 'vaste' conducteurs er over gaan doen voor ze de link leggen tussen hun berichtjes en mijn aanwezigheid in de betreffende coupé :D
Zever niet zo man. Lees zijn stukje eerst eens voordat je begint te zeuren over regels. Hij is gewoon zo iemand die iedere dag mensen pest ...

edit: waarom probeer je de reactie op mijn bericht nou flawless te schrijven terwijl je 2 berichten later weer gewoon ouderwets verdergaat :D

[ Voor 11% gewijzigd door Wimo. op 26-06-2004 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hmm mensen van NS lukte me niet.
Ik vond ze wel steeds rare getallen 87363 bijv en als ik dan notitie stuurde was het steeds mislukt.
Bij meerdere geprobeerd :(
Op schiphol was het trouwens wel dikke pret!
20/30 nokia 6310i's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
BigB schreef op 26 juni 2004 @ 16:04:
Hmm mensen van NS lukte me niet.
Ik vond ze wel steeds rare getallen 87363 bijv en als ik dan notitie stuurde was het steeds mislukt.
Bij meerdere geprobeerd :(
Op schiphol was het trouwens wel dikke pret!
20/30 nokia 6310i's
Wat voor telefoon heb je ??

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 10:29

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Kun je met een V525 eigenlijk ook notities sturen?

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Wimo. schreef op 26 juni 2004 @ 16:00:
[...]

Zever niet zo man. Lees zijn stukje eerst eens voordat je begint te zeuren over regels. Hij is gewoon zo iemand die iedere dag mensen pest ...

edit: waarom probeer je de reactie op mijn bericht nou flawless te schrijven terwijl je 2 berichten later weer gewoon ouderwets verdergaat :D
Pesten is een groot woord. Eens in de zoveel tijd doe ik het gewoon. Zeker bij de NS, Ik heb ze gewaarschuwd. Met het verhaal erbij dat wat ik doe (bluejacking) niet zo erg is maar de variant Bluesnarfing (wie dat woord verzonnen heeft??) veel erger is.
Meestal wijs ik mensen erop dat hun bluetooth open/aan staat, en dat je heel makkelijk jezelf kan beschermen tegen dit soort ongein.

Tevens ga ik ook niet in het oneidige door, 2 berichtjes. Dan is het wel genoeg.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hannos
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-05-2024

hannos

pardon me

Het komt bij mij nogal spammerig over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
Cyrus The Virus schreef op 26 juni 2004 @ 16:19:
[...]

Wat voor telefoon heb je ??
Nokia 6230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:17

Whuzz

Dodgeball!

H a N N o schreef op 27 juni 2004 @ 00:48:
Het komt bij mij nogal spammerig over...
Spam is over het algemeen ongevraagde reklame. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die mensen een produkt probeerde aan te smeren door ze te bluejacken.

Zolang je de berichtjes leuk houd (dus ook voor de ontvanger) is er imho niets mis mee. Pas als je bewust mensen irriteert ben je verkeerd bezig.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Zo, gister op parkpop was het wel flink raak, niet te geloven hoeveel mensen daar hun bluetooth aan hadden staan. Daarna in de bioscoop heeft mijn vriendin een aantal telefoons gejacked. :) Zei heeft als bericht: Devil in the Mirror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Dj_Neo_Ziggy schreef op 28 juni 2004 @ 09:15:
Zo, gister op parkpop was het wel flink raak, niet te geloven hoeveel mensen daar hun bluetooth aan hadden staan. Daarna in de bioscoop heeft mijn vriendin een aantal telefoons gejacked. :) Zei heeft als bericht: Devil in the Mirror
maar als je met zo veel mensen bent zie je toch niet wie je Bluejacked ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-08-2021
Ik heb het wel eens geprobeerd met T68i maar desondanks dat ik het uitstaan dat hij mijn nummer meestuurde bleek na een paar tests dat hij het toch meestuurde :S

Misschien iets om op te letten?

http://www.catalogged.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analog_
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
kheb er zelf geen maar ik denk dat de leukste berichten in de trent van : "rarara wie ben ik ? tip 1 : ik draag een ... " en dan om de minuut een nieuwe tip doorzenden ofzo ;) in iedergeval moeten we maar uitkijken dat dit niet tot spam leid. Veel plezier ermee ;) hopelijk raakt dit ingeburgert bijhet vrouwelijke volk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Cyrus The Virus schreef op 28 juni 2004 @ 09:55:
maar als je met zo veel mensen bent zie je toch niet wie je Bluejacked ???
Het bereik van je telefoon is meestal maar 10 tot 20 meter. Dus even rondkijken wie er binnen die straal met een verbaasd gezicht naar zijn telefoon staat te staren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Whuzz schreef op 28 juni 2004 @ 12:38:
[...]

Het bereik van je telefoon is meestal maar 10 tot 20 meter. Dus even rondkijken wie er binnen die straal met een verbaasd gezicht naar zijn telefoon staat te staren :D
haha jah maar ik heb die beelden van Parkpop gezien en daar stond iedereen op mekaar :P.

Ik zag net dat er een Bluetooth adapter van Sitecom was die 100 meter kon halen (is dat ook mogelijk in combinatie met een gewonen 10meter telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus The Virus schreef op 28 juni 2004 @ 12:42:
[...]

haha jah maar ik heb die beelden van Parkpop gezien en daar stond iedereen op mekaar :P.

Ik zag net dat er een Bluetooth adapter van Sitecom was die 100 meter kon halen (is dat ook mogelijk in combinatie met een gewonen 10meter telefoon)
dat kan alleen als je een BT telefoon hebt die ook 100 meter kan halen, en die zijn er (nog) niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het bereik van bluetooth op je foon is tot 10 meter, maar dat is wel zonder dat er iets tussen zit.

Ik had vanmiddag ff het eerder genoemde flauwe "Achter je!" geprobeerd.
Werkte geweldig :9

Vanmiddag zat ik met een vriend van mij op het terras, ik dus ff scannen, niets :/
Komen er een paar gozers aan lopen en die gingen voor ons zitten.
Ik dacht naja meschien hebben ze BT, duzz ik stuur "Bier!!!" (we zaten op het terras he :P)
Duzz die gozers meteen reageren van haha kijk dit vet!
Die jongen pakt ze pakje sigaretten en legt hem op tafel...volgende bericht: "Roken is slecht voor je!". Die jongens dus: "Ze kunnen ons zien man" en natuurlijk heel duidelijk omkijken.
Omdat ik niet meteen wou verklappen dat we achter ze zaten stuurde ik: "Boven je!". Zij kijken natuurlijk })
Toen kwam er nog een gozer bij zitten en gingen ze alles aan hem uitleggen en nog ff opvallen rondkijken.
Dus die gozers snapten er niets van en wij lagen ongeveer helemaal onopvallend dubbel O-)
Die jongens: Vage shit man => Bericht: Vage shit he?!;)
Dus die jongens van hij kan ons horen!!
Ze draaien zich om, zijn jullie het=> "Huh, wat?? Waar heb je het over?" => Zij beschaamd: "Uh neej laat maar " :D
Nog een paar berichten gestuurd:
-"Zij waren het niet!"
-"Stuur wat terug! Eerst een nieuw contact aanmaken en dan sturen via bluetooth" =>Snapte ze niet :X
Naja toen vonden we het wel lollig geweest, we hadden inmiddels al een paar O-) biertjes op en pisten bijna in ons broek van het lachen van die reacties dus maar gestuurd van "Achter je!"
Naja toen lagen ze dus ook helemaal dubbel _/-\o_
Heb ze ff uitgelegd hoe ze het nou moesten doen, een van die gozers gelijk: "Ik ga gelijk een nieuwe telefoon kopen man, ik wil dat ook kunnen!"
Was echt een geweldige middag, mijn beste jack tot nu toe _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
hmm... ik zit gewoon in overvolle treinen en de enige met BT ( aan) zijn de conducteurs.

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 21:30:
Het bereik van bluetooth op je foon is tot 10 meter, maar dat is wel zonder dat er iets tussen zit.

Ik had vanmiddag ff het eerder genoemde flauwe "Achter je!" geprobeerd.
Werkte geweldig :9

Vanmiddag zat ik met een vriend van mij op het terras, ik dus ff scannen, niets :/
Komen er een paar gozers aan lopen en die gingen voor ons zitten.
Ik dacht naja meschien hebben ze BT, duzz ik stuur "Bier!!!" (we zaten op het terras he :P)
Duzz die gozers meteen reageren van haha kijk dit vet!
Die jongen pakt ze pakje sigaretten en legt hem op tafel...volgende bericht: "Roken is slecht voor je!". Die jongens dus: "Ze kunnen ons zien man" en natuurlijk heel duidelijk omkijken.
Omdat ik niet meteen wou verklappen dat we achter ze zaten stuurde ik: "Boven je!". Zij kijken natuurlijk })
Toen kwam er nog een gozer bij zitten en gingen ze alles aan hem uitleggen en nog ff opvallen rondkijken.
Dus die gozers snapten er niets van en wij lagen ongeveer helemaal onopvallend dubbel O-)
Die jongens: Vage shit man => Bericht: Vage shit he?!;)
Dus die jongens van hij kan ons horen!!
Ze draaien zich om, zijn jullie het=> "Huh, wat?? Waar heb je het over?" => Zij beschaamd: "Uh neej laat maar " :D
Nog een paar berichten gestuurd:
-"Zij waren het niet!"
-"Stuur wat terug! Eerst een nieuw contact aanmaken en dan sturen via bluetooth" =>Snapte ze niet :X
Naja toen vonden we het wel lollig geweest, we hadden inmiddels al een paar O-) biertjes op en pisten bijna in ons broek van het lachen van die reacties dus maar gestuurd van "Achter je!"
Naja toen lagen ze dus ook helemaal dubbel _/-\o_
Heb ze ff uitgelegd hoe ze het nou moesten doen, een van die gozers gelijk: "Ik ga gelijk een nieuwe telefoon kopen man, ik wil dat ook kunnen!"
Was echt een geweldige middag, mijn beste jack tot nu toe _/-\o_
Leuk verhaal >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond het wel het vermelden waard })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Tenminste gezellig :)

* nero355 vindt dan ook dat iedereen aan de BT + BJ moet 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Inderdaad, en netjes dat je naderhand ff hebt uitgelegd wat het was en hoe het moet :)
Zo doe je nog leuke contacten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Heb een tijdje terug een Nokia 6650 gebluejacked!
Er zat een gast tegenover me met een BT headset hah die moet ik hebben dacht ik....
Ikke me P900 stiekem onder tafel en huppa Me nailed tha Brat!

Hij wist totaal niet wat er gebeurde en ging uit paniek vrienden bellen en vragen wat er was gebeurt, hij snapte er nix meer van!

En een paar keer me eigen Ipaq gebluejacked hehehehe maar dat was niet leuk!

V525 kan overigens niet gebluejacked worden met een P900 :@

[ Voor 11% gewijzigd door nils7 op 29-06-2004 03:04 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Whuzz schreef op 28 juni 2004 @ 23:55:
Inderdaad, en netjes dat je naderhand ff hebt uitgelegd wat het was en hoe het moet :)
Zo doe je nog leuke contacten op.
Ik zie die gozers ook regelmatig met uitgaan, kan me dus ook nog een gratis drankje opleveren })

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

nils7 schreef op 29 juni 2004 @ 03:00:
V525 kan overigens niet gebluejacked worden met een P900 :@
Een v525 is net een p2p programma met de upload uit : Leuk voor jezelf maar niet voor anderen >:) :P

* nero355 heeft dus een v525 ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
* SanderTje! vind het wel geinig om nu ook gewoon is z'n BT lekker aan te laten staan, kijken of ik gebluejacked wordt. :)

Ik heb het wel is in de trein geprobeerd al, maar daar helaas telkens niemand....

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
Als je echt leuk wilt bluejacken moet je met de trein naar schiphol gaan :)
Bluetooth feest daaro en vooral zakenpikkies 6310i feest :P

Mooiste vond ik nog toen ik terug ging er zon zakenmannetje naast me kwam zitten.
Nadat ik hem berichtjes stuurde ging hij hem dus lezen en hield hij zijn vinger er steeds beetje voor zodat ik niet mee kon lezen haha net alsof ik niet weet wat erin staat >:)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/b.pater/zakenpik.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Whaha dat is echt een strakke actie!!! :D
Bij mij was het erg rustig vandaag jammergenoeg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
whaha :P

Nog mensen hier met een SX1 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
BigB schreef op 29 juni 2004 @ 21:11:

Mooiste vond ik nog toen ik terug ging er zon zakenmannetje naast me kwam zitten.
Nadat ik hem berichtjes stuurde ging hij hem dus lezen en hield hij zijn vinger er steeds beetje voor zodat ik niet mee kon lezen haha net alsof ik niet weet wat erin staat >:)
[afbeelding]
Haha! >:) Vooral dat fotootje ook erbij.. gewelddddddigg!!! _/-\o_
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 21:13:
Whaha dat is echt een strakke actie!!! :D
Bij mij was het erg rustig vandaag jammergenoeg :'(
Wat een sport he, dat bluejacken :) Ik was vandaag bijna de hele dag op m'n kamer dus niet eens de mogelijkheid gehad te bluejacken..

[ Voor 22% gewijzigd door SanderTje! op 29-06-2004 21:50 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• num-lock
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Wat is eigenlijk de beste JackFoon? Heb nu een T68i, maar die zuigt soms erg!! probleempjes met nokia EN met de populaire T610/T630 .. iemand advies? zit zelf te denken aan een 6230 .. en is het iemand al gelukt om de nieuwe PDA van de NS de jacken?
kom hem vaak tegen op stations en in de trein ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit vandaag ook de hele dag op mijn kamertje :(
Die pda's van de ns zijn mij ook nog niet gelukt:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Is ier hier iemand zélf al eens gebluejacked? Ik nog nooit, terwijl ik mijn BT toch altijd op discoverable heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Whuzz schreef op 30 juni 2004 @ 14:23:
Is ier hier iemand zélf al eens gebluejacked? Ik nog nooit, terwijl ik mijn BT toch altijd op discoverable heb staan.
nee.
Ik heb een v525 en die kunnen niet gebluejacked worden.
Vind ik best jammer, ik had best wel een van jullie die mij in bijv. trein bluejacked keihard terug willen pakken.

Dat SPMAN, wat is dat, is dat een java-progje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rjongen schreef op 30 juni 2004 @ 15:08:
[...]

Ik heb een v525 en die kunnen niet gebluejacked worden.
Vind ik best jammer, ik had best wel een van jullie die mij in bijv. trein bluejacked keihard terug willen pakken.

Dat SPMAN, wat is dat, is dat een java-progje?
Bij Motorola's moet je bluetooth idd eerst activeren en dit is maar voor een bepaalde tijd. Best wel jammer!

Ik heb geen idee of S-man een java-progje is, maar voor zover ik weet werkt het alleen met de ericssons.

Ik ben de eerste keer dat ik iemand ging bluejacken zelf ook gejackt, was echt wel lachen, verder is het nooit meer voorgekomen.
En ik zorg dat altijd dat het gewoon grappig is voor degenen die gebluejacked wordt, dan kan je er geen problemen mee krijgen en vinden ze het alleen maar leuk dat het gebeurd! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Heb zelf een SX1 en net even dat MobiLuck geinstalled, direct ook ff mijn eigen PDA gejacked 8)7

Werkt wel leuk, ga haast nooit met ov dus conducteurs gaat mij niet lukken maar laat hem nu wel de hele dag aanstaan!Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rmeerstra/cab.gif

Zag ook ergens in deze thread (weet de poster niet meer) iets over het progje Freejack staan? Net zoiets als MobiLuck neem ik aan?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
ik had vandaag trouwens een 6310i gevonden in de trein en via sman heeft hij dus een berichtje gestuurd maar als ik dat zelf wil doen via een contactpersoon versturen dan gaat hij wachten op reactie aan de andere kant. ( vind het jammer dat de teksten in SMan maar zo kort kunnen zijn) er zal wel geen andere manier zijn om een contact te sturen of wel?

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 11-09 23:48
nero355 schreef op 29 juni 2004 @ 12:57:
[...]

Een v525 is net een p2p programma met de upload uit : Leuk voor jezelf maar niet voor anderen >:) :P

* nero355 heeft dus een v525 ;)
Ik heb beide })

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Top Actie.

Ik zat paar weken geleden in de cinema te belgie. En denk open sman maar eens icm m'n p900. Het ding crashte de eerste keer hij vond meer dan 25 apparaten. Op een gegeven moment naar wat geklooi heeft hij ze bijna allemaal gebluejacked. Ik werd rood want iedereen was 't klooien met z'n gsm en er werd een hoop gediscusierd. Ik heb de log nog, ik zal hem zeker nog posten! wel sjiek!

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Hmm........ zullen je p2p genoten niet leuk vinden (a.k.a. iedereen die ook dat netwerk gebruikt ...) :P

* nero355 gebruikt er geen 1 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yay, me dag is alweer geslaagd :P
Zit ik in de bus, denk ik: laat ik eens even kijken of er iemand is, saai berichtje van "Achter je!"..
Wat denk je..is het de persoon die tegenover me zit :D

Zit ik in de kantine, nog een saai berichtje (verveling :/ ): "T regent!"
Hun naar buiten kijken >:)
K kreeg daarna een leeg visitekaartje terug, misschien omdat me nokia geen ericsson visitekaartjes accepteerd _/-\o_
Jammer dat ze daarna weggingen, maar k ben toch al voor de 2e keer zelf ook gejackt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Gister de beste bluejack gehad ooit.

In de bus, ha een T610, met als bericht: Dazed & Confused?

Was een dame die echt vreemd zat te kijken.
Dus volgende bericht: Niet zo boos kijken.
Zij een breede glimlach opzetten.
Dus nog een bericht: das beter!
Bericht erachteraan: Mooi horloge heb je.
Zij weer zoiets van: ???
Dus ik weer: Die glimlach was beter.

Ze stapte toen uit, en geen idee wie het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
BigB schreef op 29 juni 2004 @ 21:11:

[afbeelding]
Ja en dan keihard roepen wat daar staat, of het zachtjes naast tegen hem zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil dit vandaag ook eens gaan doen met de tekst "Ik ben weer heet mis je zoveel, kom je vanavond weer?xxx Tanja"
Nu heb ik toch een vraagje erover als ik deze text verzend krijgen de ontvangers van mijn bericht dan niet mijn telefoon nummer te zien :?.
Probeerde het net, krijg ik de error "kan geen apparaten vinden" houd dit in dat er geen toestel met bt in de buurt is? heb btw een noki 6230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostytosty1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09-2022
Eindelijk mijn eerste zichtbare bj. Een mannetje zat met zijn 7650 te spelen. Dus gelijk gebruik van gemaakt. plaatje gestuurd. en 100 % zeker ontvangen want ik kon het plaatje van een afstandje duidelijk herkennen. :D eindelijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 02:02:
Wil dit vandaag ook eens gaan doen met de tekst "Ik ben weer heet mis je zoveel, kom je vanavond weer?xxx Tanja"
Nu heb ik toch een vraagje erover als ik deze text verzend krijgen de ontvangers van mijn bericht dan niet mijn telefoon nummer te zien :?.
Probeerde het net, krijg ik de error "kan geen apparaten vinden" houd dit in dat er geen toestel met bt in de buurt is? heb btw een noki 6230
Ze krijgen de naam van je toestel te zien zoals jij deze ingevuld hebt in het bluetooth menu.
N6230 _/-\o_ Heb ik ook
Als er geen apparaten zijn dan is er geen foon met BT in de buurt of is het signaal niet sterk genoeg.

mooi gedaan jostytosty1 ;)

Als ik een visitekaartje van iemand toegezonden krijg moet ik hem de ene keer accepteren en de andere keer niet, weet iemand misschien hoe ik kan instellen dat ik dat irritante accepteergedoe niet meer hoef te doen en het dus automatisch accepteer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha net terug van een verjaardag. Ik had niks te doen dus ff scannen met me S55. Hoppa Nokia 6310 gevonden van zo'n zakenpikkie. Dus ik sturen "Feyenoord!"
*piep piep*
Man kijken, zegt die "kijk, krijg ik weer zo'n virus bericht, moet je nooit accepteren die dingen". Dus mensen vragen zovan: huh wat is dat dan etc etc. Dus heel gesprek over mobiele telefoons en sms enzo. Ik lachte me dood. Toen ging die naar de wc dus ik sturen "WC". Toen die terug kwam weer op zijn mobiel kijken. Maar hij deed net alsof die van niks wist. Later toen ik wegging nog ff "Tot Ziens' gestuurd. Was wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 23:47:
haha net terug van een verjaardag. Ik had niks te doen dus ff scannen met me S55. Hoppa Nokia 6310 gevonden van zo'n zakenpikkie. Dus ik sturen "Feyenoord!"
*piep piep*
Man kijken, zegt die "kijk, krijg ik weer zo'n virus bericht, moet je nooit accepteren die dingen". Dus mensen vragen zovan: huh wat is dat dan etc etc. Dus heel gesprek over mobiele telefoons en sms enzo. Ik lachte me dood. Toen ging die naar de wc dus ik sturen "WC". Toen die terug kwam weer op zijn mobiel kijken. Maar hij deed net alsof die van niks wist. Later toen ik wegging nog ff "Tot Ziens' gestuurd. Was wel grappig.
:+ n00b's ALERT >:)

Yea right! ....... Virus :7

* nero355 wil ook zulke suffe slachtoffers af en toe, is wel goed voor je lachspieren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Is het niet zo dat de meeste telefoons een visitekaartje dat alleen een korte tekst als (ik meen) achternaam heeft standaard accepteren, maar bij een langer visitekaartje eerst om acceptatie vragen?
En is dat dus ook de reden dat je S-Man maar zo'n korte text kunt invullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Weet iemand of je met een Nokia 6310i ook tekst berichten kan verzenden ?? via bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:23

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Lol, maar op de Nokia 6310 kan ik met menucode 10-2 zoeken naar BT apparaten, ook naar telefoons? Want de foon van me leraar vond ie niet terwijl hij zelf die Samsung van hem aan had staan met BT :?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
AW_Bos schreef op 03 juli 2004 @ 13:33:
lol, maar op de Nokia 6310 kan ik met menucode 10-2 zoeken naar BT apparaten, ook naaar telefoons? Want de foon van me leraar vond ie niet terwijl hij zelf die Samsung van um aan had staan met BT :?
Samsung+Bluetooth??

ergens klopt er hier iets niet 8)7 |:(

samsung verkoopt nog geen telefoons met bluetooth ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
http://www.mobiluck.com/
http://www.software13.com/freejack/
http://www.bluejackx.de.vu/

Dit zijn 2 progs voor S60 er is ook nog een progamma dat BluejackX heet maar die is nog in ontwikkeling en kon ook geen link van vinden

[ Voor 8% gewijzigd door Cyrus The Virus op 03-07-2004 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung heeft momenteel 1 telefoon met bluetooth, ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus The Virus schreef op 03 juli 2004 @ 14:24:

http://www.software13.com/freejack/

Dit zijn 2 progs voor S60 er is ook nog een progamma dat BluejackX heet maar die is nog in ontwikkeling en kon ook geen link van vinden
die software die daar staat (een jar en een jad bestand) doen het bij mij niet. Ik heb ze allebi in mappie gezet maar als ik open krijg ik een error.
Of werkt het niet op een Siemens S55?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 16:26:
[...]

die software die daar staat (een jar en een jad bestand) doen het bij mij niet. Ik heb ze allebi in mappie gezet maar als ik open krijg ik een error.
Of werkt het niet op een Siemens S55?
Volgens mij is Freejack alleen voor symbian maar mss ook java dat weet ik niet percies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus The Virus schreef op 03 juli 2004 @ 16:43:
[...]

Volgens mij is Freejack alleen voor symbian maar mss ook java dat weet ik niet percies
FreeJack is a Java based BlueJacking application for mobile devices

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Heb hem net geprobeerd op Nokia 6310i maar deed het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor de N6230 moet je Freejack Lite gebruiken.
N6230 draait op S40
Ik zal nog even opzoeken waar dat te downloaden is want ik ben het vergeten:$
Ik heb het al gedownload en heb het al uitgeprobeerd en het werkt wel maar stuurt naar iedereen in je bereik een bericht.
Je moet trouwens ook voordat je begint je bluetooth aanzetten, maar das logisch :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Ik heb MobiLuck gedownload; de versie voor mijn Siemens SX1. Maar als ik het proggie opstart zegt ie:
Installation not finished, please try again later.

Ik weet 100% zeker dat:
- De installatie WEL finished is / goed is gegaan
- Ik de juiste versie heb geinstalleerd

Hoe kan dit? Ik wil ook graag bluejacken. :9~ :9~

Edit:
Wat verder onderzoek leert mij dat er bij "certificaat bekijken" staat: "Probleem: Kan basiscertificaat niet vinden."
Ik heb iemand anders in dit topic gezien die het wel werkend had op de SX1 dus ik ga het nu proberen te starten via telefoongeheugen; nu staat het programma op m'n MMC.
<- WERKT! :) Het programma werkt dus alleen als ik het op het telefoongeheugen zet.

Edit:
Wat doet het programma nou eigenlijk? Dat snap ik niet, en kan ik ook niet op hun site vinden. Ik lees dat je een nieuw contact moet maken en die de naam moet geven van het bericht dat je wilt versturen en dan verstuur je die via Bluetooth. OK. Maar wat doet Mobicuck dan precies? Zorgt het proggie er alleen maar voor dat die ander geen "code" meer in hoeft te typen om contact te maken ofzo? Scant ie automatisch naar devices? Wat doet het programma?

[ Voor 64% gewijzigd door Barca op 04-07-2004 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 11-09 15:39
waarom doet deze het niet op de motorola V525 :(
motorola heeft ook midp 2.0 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

kenny89 schreef op 03 juli 2004 @ 23:40:
waarom doet deze het niet op de motorola V525 :(
motorola heeft ook midp 2.0 :(
Werkt hier ook niet :(

* nero355 is aan dubbelposten sinds dit ook in het v525 topic staat maar ach boeit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_dog
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-04 21:57
is een motorola v525 een leuke foon om mee te bluejacken? behalve dat je zelf neit gebluejacked kan worden is het een leuke gsm k ga em messchien kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus The Virus schreef op 03 juli 2004 @ 17:49:
Heb hem net geprobeerd op Nokia 6310i maar deed het niet
Is er voor de 6310i wel bluejacking-software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbennn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 17:42
Mischien een hele n00b vraag.
maar hoe bluejack je iemand met een plaatje.
Ik heb al gezocht, maar dit staat nergens duidelijk op het web.

</signature>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 23:09

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 20:17:
Voor de N6230 moet je Freejack Lite gebruiken.
N6230 draait op S40
Ik zal nog even opzoeken waar dat te downloaden is want ik ben het vergeten:$
Ik heb het al gedownload en heb het al uitgeprobeerd en het werkt wel maar stuurt naar iedereen in je bereik een bericht.
Je moet trouwens ook voordat je begint je bluetooth aanzetten, maar das logisch :7
Niet waar, je moet gewoon de normale Freejack gebruiken, die is voor MIDP 2.0 compatible telefoons.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 23:09

Pinobigbird

doesn't share food!

gerbennn schreef op 04 juli 2004 @ 11:20:
Mischien een hele n00b vraag.
maar hoe bluejack je iemand met een plaatje.
Ik heb al gezocht, maar dit staat nergens duidelijk op het web.
Zou handig zijn als je verteld met welke telefoon je dat wilt doen? 8)7 Nokia 6230 staat in de SP.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbennn
Pinobigbird schreef op 04 juli 2004 @ 11:32:
[...]

Zou handig zijn als je verteld met welke telefoon je dat wilt doen? 8)7 Nokia 6230 staat in de SP.
motorola v525

[edit]
ik heb het al.
naar de afbeelding gaan =>menu =>verplaats

[ Voor 14% gewijzigd door gerbennn op 04-07-2004 12:01 ]

</signature>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pinobigbird schreef op 04 juli 2004 @ 11:30:
[...]

Niet waar, je moet gewoon de normale Freejack gebruiken, die is voor MIDP 2.0 compatible telefoons.
Sorry... Ik had Freejack ook eerst geïnstalleerd maar toen deed hij het niet:S
duzz Freejack lite geprobeerd, en die deed het wel, maar nou weer opnieuw gedownload, en nou doet Freejack het wel..best wel vaag opzich :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft de sony t610 ook iets van sman of freejack nodig ofzo? :X

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

AW_Bos schreef op 03 juli 2004 @ 13:33:
lol, maar op de Nokia 6310 kan ik met menucode 10-2 zoeken naar BT apparaten, ook naaar telefoons? Want de foon van me leraar vond ie niet terwijl hij zelf die Samsung van um aan had staan met BT :?
Maar klopt dat dat als ik BlueTooth-Accesoires kies (menu 10-2) op me Nokia 6310i kies dat ik dan kans heb dat er wat gevonden is als ik bijv. op Utrecht Centraal ben ;) ????? Of zoekt ie aalleen naar accesoires voor de GSM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

God wat is Bluejacken gaaf. 8) Gisteren mijn zwager gebluejacked... die snapt er nu nog niks van. "Ik mis je, kom je nog eens naar Harderwijk?" terwijl mijn zus er jaloers naast zit.

Ik liep net via de wallen :+ naar de bus en ongelofelijk wat een hoop mensen Bluetooth aan hadden staan. MobiLuck liep helemaal vol. Een hoop Nokia's en ik herinner me ook iemand die zichzelf "big nose" noemde. ;) Dus ik bluejackte: "I don't think you only got a big nose walking around here." :+ Anyway, wat ik irritant vond is dat ik de lijst users in MobiLuck een voor een moest verwijderen... kan dat niet anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeey heb zin in morgen! 10:24 internationale trein Rdam Centraal richting Brussel :P Nog andere die meereizen van hier >:)
Hopelijk veel peeps met BT in de trein 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 20:00:
heeft de sony t610 ook iets van sman of freejack nodig ofzo? :X
Nee, maar zo'n programmaatje maakt het allemaal wel makkelijker. En het is een SonyEricsson T610, geen Sony T610. Ericsson maakt nog steeds de telefoons, alleen het nu SonyEricsson en heeft Sony meer invloed :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja sorry :P maar zijner van die programma's voor me SONY ERICSSON T610 ;)
die het makkelijker maakt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Barca schreef op 03 juli 2004 @ 23:22:

Edit:
Wat doet het programma nou eigenlijk? Dat snap ik niet, en kan ik ook niet op hun site vinden. Ik lees dat je een nieuw contact moet maken en die de naam moet geven van het bericht dat je wilt versturen en dan verstuur je die via Bluetooth. OK. Maar wat doet Mobicuck dan precies? Zorgt het proggie er alleen maar voor dat die ander geen "code" meer in hoeft te typen om contact te maken ofzo? Scant ie automatisch naar devices? Wat doet het programma?
Mobiluck zoekt alleen naar bluetooth devices en geeft een signaal (geluid+tril) als er 'iets' gevonden is. Zodra MobiLuck een apparaat gevonden heeft kan je een bericht (notitie) afbeelding, bestand of bericht in contact (visitekaartje) sturen.

Mobiluck zoekt dus de hele tijd en je hoeft zelf geen contacten aan te maken :)

Heb zelf ook gister mijn 1e bluejack gehad, helaas niet gezien wie het was :|

[ Voor 52% gewijzigd door Dick op 06-07-2004 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

kingrichard47 schreef op 06 juli 2004 @ 17:03:
Mobiluck zoekt dus de hele tijd en je hoeft zelf geen contacten aan te maken :)
Get it :) Maar ik vind die messages functie in MobiLuck toch niet zo handig. :/ Als je "pijltje naar rechts" doet (want niet het hele bericht kan je lezen) gaat hij gelijk versturen en ik vind het gewoon wat ongemakkelijk werken. :/

Wat ik ook jammer vind is dat er geen delay functie is ingebouwd. Dus dat het bericht b.v. 30 seconden nadat je op OK hebt gedrukt pas wordt verstuurd. Ik nam namelijk vandaag mijn collega volledig in de maling maar ja... hij zag dat ik met m'n mobieltje aan het klooien was. :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

AW_Bos schreef op 04 juli 2004 @ 21:45:
[...]

Maar klopt dat dat als ik BlueTooth-Accesoires kies (menu 10-2) op me Nokia 6310i kies dat ik dan kans heb dat er wat gevonden is als ik bijv. op Utrecht Centraal ben ;) ????? Of zoekt ie aalleen naar accesoires voor de GSM?
klopt dit nou???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
weet er iemand of er ook bluejack progjes zijn voor mijn palm (tungsten T)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbennn
omdat het bij bluetooth-accesoires staat denk ik dat het dan geen telefoons op levert. Maar ik zou zeggen probeer het uit. bluejacken gaat meestal vanuit je telefoonboek.

</signature>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Misschien ben ik blind :/, maar kan je instellen hoe vaak je wilt dat MobiLuck scant en zo ja, waar? Nu vreet ie m'n accu binnen no-time op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Ik had maandag een conducteur te pakken, ik stuurde een notitie en toen piepte zn PDA, en toen zat hij heel fff vreemd naar zn schermpje te kijken :D . Helaas geen foto van gemaakt.
Vaak zie je wel BT apparaten in de trein maar volgens mij heb ik ze vaak net buiten de 10 meter zitten of er zitten teveel stoelen voor waardoor de verbinding mislukt of ligt dit gewoon aan een beveiliging ovzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Mythrill schreef op 07 juli 2004 @ 21:08:
ze vaak net buiten de 10 meter zitten of er zitten teveel stoelen voor waardoor de verbinding mislukt of ligt dit gewoon aan een beveiliging ovzo?
Hmmm... wat mij op is gevallen is dat ik als ik een bericht via MobiLuck stuur, ik vaak de melding "gefaald" krijg.. maar als ik het via contacten doe (dus een nieuw contact aanmaken met de tekst die ik wil sturen) werkt het wel! Dus probeer dat eens... misschien zit het hem wel in MobiLuck. :? Let us know! ;)

Edit:
En nog een vraag... ik hoorde iemand zeggen "Ik heb een visitekaartje ontvangen." Dat was mijn bluejack bericht. ;) What the hell is een "visitekaartje"? Ik heb het in ieder geval nog nooit op een mobieltje gezien... krijgt men op bepaalde mobieltjes "u heeft een nieuw visitekaartje" i.p.v. "u heeft een SMS" ofzo??? :? Snap dat nog niet helemaal.

[ Voor 33% gewijzigd door Barca op 07-07-2004 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Visitekaartje : gegevens van iemand inc. tel. nummer :)

Gebruik ik weleens als iemand om mijn of iemand anders zijn tel. nr. vraagt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

nero355 schreef op 07 juli 2004 @ 23:40:
Visitekaartje : gegevens van iemand inc. tel. nummer :)

Gebruik ik weleens als iemand om mijn of iemand anders zijn tel. nr. vraagt ...
Erg handig idd. Zelf me nokia 3210 kent dat :p (only ontvangen dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khad vandaag bijna mijn eerste BJ (nee, niet blowj*b maar bluejack :P). Zat in lijn 91 en had mijn motorola weer terug, dus ik denk, ik scan ff of er iemand zit met bluetooth, en zowaar, er was iemand met een nokia 6230 (hij hat em neukia 6230 genoemd, de mallert :D) dus ik wou hem een berichtje sturen: Achter je, maar helaas lukte het niet :( Zal wel komen omdat er allemaal bus stoelen tussen zaten en hij misschien net te ver weg was...achja, volgende keer (lees, morgen) beter...dan zit ik in lijn 152, en die zit hoe dan ook helemaal stampvol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 16:13

Licko

ZVDK

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 15:02:
Khad vandaag bijna mijn eerste BJ (nee, niet blowj*b maar bluejack :P). Zat in lijn 91 en had mijn motorola weer terug, dus ik denk, ik scan ff of er iemand zit met bluetooth, en zowaar, er was iemand met een nokia 6230 (hij hat em neukia 6230 genoemd, de mallert :D) dus ik wou hem een berichtje sturen: Achter je, maar helaas lukte het niet :( Zal wel komen omdat er allemaal bus stoelen tussen zaten en hij misschien net te ver weg was...achja, volgende keer (lees, morgen) beter...dan zit ik in lijn 152, en die zit hoe dan ook helemaal stampvol :D
busstoelen? daar gaat t signaal cker niet doorheen? :Y)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-08 20:06

Gulli

100% Unwiderstehlich

ik heb op de HCC vorige keer nogal succes gehad :) Er was een stand van Nokia waar ze 3 zuilen met ieder 8 N-Gages hadden staan. Die uiteraard zo waren neergezet dat ze allemaal met elkaar via bluetooth spelletjes konden spelen... >:)
Ik heb in 1 klap 24 N-Gages, 6 6310i's en 2 8310's te pakken genomen (de werknemers hadden allemaal een Nokia 6310i in hun kontzak zitten :P)
Mijn telefoon bleef trillen :D Jammer dat ik er geen screenshot van heb gemaakt :P
trouwens de gezichten van die ventjes die aan het spelen waren :D geweldig :P

[ Voor 10% gewijzigd door Gulli op 08-07-2004 15:51 ]

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Gulli schreef op 08 juli 2004 @ 15:50:
Ik heb in 1 klap 24 N-Gages (...)
LOL!
Ik vraag me af of Sman dat wel zou trekken, zou zomaar kunnen dat de hele boel dan crashed :P
En dat mijn accu meteen leeg is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

ik heb op de HCC vorige keer nogal succes gehad :) Er was een stand van Nokia waar ze 3 zuilen met ieder 8 N-Gages hadden staan. Die uiteraard zo waren neergezet dat ze allemaal met elkaar via bluetooth spelletjes konden spelen... >:)
Ik heb in 1 klap 24 N-Gages, 6 6310i's en 2 8310's te pakken genomen (de werknemers hadden allemaal een Nokia 6310i in hun kontzak zitten :P)
Mijn telefoon bleef trillen :D Jammer dat ik er geen screenshot van heb gemaakt :P
_/-\o_ BlueJack Of The Year Award d:)b

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:26
Iemand trouwens een idee: ik heb de laatste versie van mobiluck gedownload van hun site, en als ik 'm dan start op mijn 6600 (na 'm natuurlijk geinstalleerd te hebben) zegt ie dat de versie expired is.... Hoe kan dit?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

nero355 schreef op 08 juli 2004 @ 16:48:
[...]

_/-\o_ BlueJack Of The Year Award d:)b

8)
Jammer, ik denk dat ik kan winnen...

Een bedrijfsfeestje van een Telecomboer, afgelopen kerst.
In de kroeg, en dan alleen maar telecom-nerds. Wedden dat je daar meer bluetooth telefoons kan bluejacken dan je in de rest van je leven kan.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*
Sinds wanneer heeft de Nokia 8310 Bluetooth ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Licko schreef op 08 juli 2004 @ 15:43:
busstoelen? daar gaat t signaal cker niet doorheen? :Y)
Ik heb al tig keren gebluejacked in de bus. Maar zoals ik gisteren had gepost:
Barca schreef op 07 juli 2004 @ 22:34:
Hmmm... wat mij op is gevallen is dat ik als ik een bericht via MobiLuck stuur, ik vaak de melding "gefaald" krijg.. maar als ik het via contacten doe (dus een nieuw contact aanmaken met de tekst die ik wil sturen) werkt het wel! Dus probeer dat eens... misschien zit het hem wel in MobiLuck. :? Let us know! ;)
Probeer dat eens.

En hoezo "in een klap"??? Kan dat dan met MobiLuck... het bericht naar ALLE op dat moment aanwezigen sturen? :?

[ Voor 9% gewijzigd door Barca op 08-07-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een motorola v525, ik moet het zoieso al doen via contacten...ik weet ook niet waarom het niet werkte, ik denk dat het komt omdat ik voorin zat, en die gozer helemaal achterin. Maarja, wat weet ik ervan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 19:42:
Ik heb een motorola v525, ik moet het zoieso al doen via contacten...ik weet ook niet waarom het niet werkte, ik denk dat het komt omdat ik voorin zat, en die gozer helemaal achterin. Maarja, wat weet ik ervan? ;)
een motorola v525 blijft toch maar 60 sec. traceerbaar, in tegenstelling tot de meeste BT telefoons die hun bluetooth constant aan kunnen hebben. Mischien zit hier het probleem in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-08 20:06

Gulli

100% Unwiderstehlich

Barca schreef op 08 juli 2004 @ 18:12:
[...]

Ik heb al tig keren gebluejacked in de bus. Maar zoals ik gisteren had gepost:

[...]

Probeer dat eens.

En hoezo "in een klap"??? Kan dat dan met MobiLuck... het bericht naar ALLE op dat moment aanwezigen sturen? :?
Ik heb een P800 met S-Man en die kijkt gewoon hoeveel er zijn en stuurt ze dan allemaal eentje, na elkaar.
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 17:41:
[...]

Sinds wanneer heeft de Nokia 8310 Bluetooth ? :?
hmm kan ook wat anders geweest zijn, ik weet iig dat er nog 2 andere bij zaten :)

Connaisseur des femmes

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste