ben nu druk bezig met uittesten
net de eerste foto's op de pc gezet. en mag niet klagen. ga gauw verder experimenteren
net de eerste foto's op de pc gezet. en mag niet klagen. ga gauw verder experimenteren
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 17:28 ]
Verwijderd
Dat zijn schrijffouten met als mogelijke oorzaken:Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 17:20:
ik zit met een probleempje, heb vanmiddag de camera gekocht, net wat foto's gemaakt.. prima.
alleen had nog een 48 mb cf kaartje van sandisk liggen. net erin geformateerd en foto's gemaakt alleen die foto's hebben er rare balken doorheen![]()
voorbeeld.
met canon kaartje :
[afbeelding]
met sandisk kaartje:
[afbeelding]
met canon kaartje:
[afbeelding]
met sandisk kaartje:
[afbeelding]
iemand enig idee hoe dat komt?
met medion kaartje uit andere camera krijg ik wel normale foto's.. alleen noemt ie ze dan 101... ipv 100...
Verwijderd
het kaartje heeft in de houder van ipaq nav system gezeten.. zal wel beetje defect ofzo zijn.. al een hele tijd oud..Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 17:42:
[...]
Dat zijn schrijffouten met als mogelijke oorzaken:
-Kaartje niet 100% compatible met camera
-Kaartje defect (garantsie)
Verwijderd
Via dealer terugbrengen kost je 4-6 wekenVerwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 13:29:
[...]
Ehm dan weet ik het ook niet meer, ik heb er geen last van, misschien idd die camera van tukker een beetje stuk ???
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 12:59 ]
Verwijderd
Tja, verdiep je eens in elementaire fototechniek, meestal wordt een foto bij 1/2000 gewoon zwart, de camera is slimmer dan jij............Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 15:00:
ik heb net ook even een tasje erbij gekocht, een lowepro z10. prima dingetje.
zal direct nog wat foto's online zetten.
camera bevalt prima tot nu toega nu eens even de handmatige instellingen enzo doornemen
gisteren een s wat geprobeerd te spelen met de sluitertijd, maar als ik deze bijvoorbeeld op 1/2000 zet dan veranderd de camera het gewoon... wat kun je hieraan doen, heb net al gezocht want had er hier ergens iets over gelezen maar kan het niet meer vinden
Verwijderd
op welke stand? Kan me niet herinneren dat de A75 van m'n broertje dat doet, maargoed heb niet veel ervaring met de A75 (heb zelf de A60, die doet 't iig niet)Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 15:00:
ik heb net ook even een tasje erbij gekocht, een lowepro z10. prima dingetje.
zal direct nog wat foto's online zetten.
camera bevalt prima tot nu toega nu eens even de handmatige instellingen enzo doornemen
gisteren een s wat geprobeerd te spelen met de sluitertijd, maar als ik deze bijvoorbeeld op 1/2000 zet dan veranderd de camera het gewoon... wat kun je hieraan doen, heb net al gezocht want had er hier ergens iets over gelezen maar kan het niet meer vinden
Verwijderd
[ Voor 62% gewijzigd door Silent Thunder op 18-12-2004 22:58 ]
Verwijderd
ja ik weet dat er dan weinig licht bij kan, maar het gaat erom buiten snowboard foto's te nemen, tijden jumps en slide's enzo.. genoeg licht dus.Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:53:
[...]
Tja, verdiep je eens in elementaire fototechniek, meestal wordt een foto bij 1/2000 gewoon zwart, de camera is slimmer dan jij............
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 00:57 ]
Verwijderd
het is het nummer eronderVerwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:16:
Kheb mijn camera opgestuurd naar Etbass, maar vergeten het serienummer te noteren. Nu staat deze ook op de doos. IsS het het nummer boven of onder de streepjescode en inclusief het getal tussen de haakjes?
Verwijderd
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Verwijderd
Als alle foto's zo zijn ,zou ik zeker garantie claimen, ik heb de EXIF bekeken en alles wat die onscherpte zou kunnen veroorzaken (b.v. AI AF) is uitgeschakeldmercarra schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:33:
Vandaag ben ik achter iets vervelends gekomen van mijn camera. Bepaalde stukken zijn onscherp. De lens is schoon, en het blijkt dat het probleem zich eigenlijk vanaf dag 1 voordoet. Volgens mij is de onscherpte zo groot dat ik terug ga met de camera naar de winkel. Ik heb de camera nog geen jaar.
Even een link naar een afbeelding waar de onscherpte goed zichtbaar is. De bovenkant is gewoon echt niet ok.
Klik hier
Hiermee kan ik toch terug?
Ik heb nog eens wat foto's gemaakt. Het probleem doet zich niet altijd voor bij f/2.8, maar zeker niet bij f/4.0 en hoger. Ik denk dat ik voortaan bij genoeg licht het diafragma maar wat dichtknijp omdat duidelijk de hele foto daar zelfs beter van wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:02:
[...]
Als alle foto's zo zijn ,zou ik zeker garantie claimen, ik heb de EXIF bekeken en alles wat die onscherpte zou kunnen veroorzaken (b.v. AI AF) is uitgeschakeld
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 19:08 ]
Je bedoelt dat jij 2 maal op de macroknop duwt. Dan kom je in de manual focus stand waarbij je zelf de afstand kan instellen waarop de camera scherpstelt. Oneindig betekent voor deze canon serie eigenlijk van 5m tot en met oneindig scherp.Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 19:07:
Wat is precies de functie van de Marco stand op oneindig zetten? Betekent dat:
1) dat een ver object (een gebouw op 300 meter afstand bijv.) scherp op de foto komt?
2) dat alles van hier tot en met dat object scherp is?
Welke optie het antwoord is zou ik graag weten. Maar ik zou graag willen weten hoe je de optie die het niet is zou kunnen verwerkelijken. Alvast bedankt
de functie macrostand KUN je niet op oneindig zettenVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 19:07:
Wat is precies de functie van de Marco stand op oneindig zetten? Betekent dat:
1) dat een ver object (een gebouw op 300 meter afstand bijv.) scherp op de foto komt?
2) dat alles van hier tot en met dat object scherp is?
Welke optie het antwoord is zou ik graag weten. Maar ik zou graag willen weten hoe je de optie die het niet is zou kunnen verwerkelijken. Alvast bedankt
Verwijderd
Dat wilde ik weten, bedankt.mercarra schreef op woensdag 29 december 2004 @ 19:38:
[...]
Je bedoelt dat jij 2 maal op de macroknop duwt. Dan kom je in de manual focus stand waarbij je zelf de afstand kan instellen waarop de camera scherpstelt. Oneindig betekent voor deze canon serie eigenlijk van 5m tot en met oneindig scherp.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 19:47 ]
Dat is helaas heel lastig te bereiken met de canon PS serie. Alleen objecten die echt dichtbij staan zullen onscherp worden als de camera focust op oneindig. Heel jammer, maar dat is nu eenmaal een nadeel van compactcamera's. Voordeel is wel dat je weinig mislukte foto's zult maken door focusproblemen, omdat bijna altijd alles scherp is wat verder weg is dan 5m.Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 19:46:
[...]
Dat wilde ik weten, bedankt.
Kan je me misschien ook vertellen hoe ik dus een ver object (kom ik weer met dat gebouw op 300 m. afstand) scherp kan krijgen en alles tot met daar niet? Om dat te doen moet ik zeker gewoon van alle macro-gerelateerde knoppen afblijven en niks indrukken voor ik mijn plaatje schiet?
[ Voor 6% gewijzigd door Mercarra op 29-12-2004 19:59 ]
Verwijderd
Waarom de bovenste foto op f/8? Daardoor is alles scherp. Wellicht de bedoeling, maar nu trekt de bloem niet echt de aandacht. Bovendien heb je te weinig ruimte aan de bovenkant gelaten.Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 22:32:
Bedankt voor de hulp nogmaals, is goed om te weten
[afbeelding]
F/8 1/125
[afbeelding]
F/2.8 1/200
Commentaar graag want ik ga over een paar dagen met vakantie en dan moet ik natuurlijk wel een beetje plaatjes kunnen schieten(ik heb de camera overigens al bijna 2 jaar, maar de laatste paar weken verdiep ik me pas in
)
[ Voor 7% gewijzigd door Mercarra op 30-12-2004 11:13 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp betekent een lagere diafragma dat het gefocusde object scherper wordt getrokken en de rest niet? Ik dacht dat het gewoon weer een trucje was om meer of minder licht in je foto te krijgen. Als ik hem met een lagere diafragmawaarde wilde maken raakte de foto ook overbelicht. Hoe had ik dat kunnen voorkomen?mercarra schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:12:
[...]
Waarom de bovenste foto op f/8? Daardoor is alles scherp. Wellicht de bedoeling, maar nu trekt de bloem niet echt de aandacht. Bovendien heb je te weinig ruimte aan de bovenkant gelaten.
De tweede foto vind ik te donker en compositie is niet echt sterk.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
niet, 't is een digital still camera, geen mass storage device.Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 11:09:
hoe kan je filmpjes uploaden naar de camera?
zodat de compu de camera ziet als externe hardeschrijf.
ik heb geen cardreader
dat is inderdaad 't diafragma. Het is normaal, mijn cam doet het ook en die van een vriend ook (beide A60). De A75 doet het ook maar is minder hoorbaar.Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:58:
ik heb de camera nu een paar weken en merkte deze week dat de camera een soort knorrend geluid maakt bij het aan en uit zetten en een beetje met scherp stellen, volgens mij is dit het diafragma..
hoort dit of hebben meer mensen dit.. het lijkt me dat het het motortje kan zijn
de foto's zijn verder gewoon goed..
Verwijderd
Nee, komt door ut scherpstellen...........Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:55:
[...]
niet, 't is een digital still camera, geen mass storage device.
[...]
dat is inderdaad 't diafragma. Het is normaal, mijn cam doet het ook en die van een vriend ook (beide A60). De A75 doet het ook maar is minder hoorbaar.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 21:14 ]
Verwijderd
Ja heb het ook, mijn camera (A70) heb ik als 'open-doos' model gekocht bij Kamera-Express. Heb hem ook al laten repareren, maar dat heeft niets geholpen. Ga er binnenkort als ik tijd heb weer mee terug, wordt er een beetje moe van.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 14:01:
Iemand enig idee wat er ineens met m'n A60 aan de hand kan zijn?
Hier bestaat mijn beeld uit, wat dit soort foto's oplevert:
[afbeelding]
Ik heb 'm gekocht als showmodel en heeft het tot nu toe een half jaar goed gedaan. Hij is ook niet gevallen o.i.d.
Is er iets mis met de lens? Ander geheugenkaartje/batterijen lossen het probleem in ieder geval niet op.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Verwijderd
ja dus het diafragma, dat opent of sluit de camera he bij het scherpstellen.. maargoed dan hoef ik er niet mee terug te gaan.. ik heb trouwens een a75Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:13:
[...]
Nee, komt door ut scherpstellen...........
Verwijderd
Nee, het scherpstellen, dat is niet hetzelfde.................Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:14:
[...]
ja dus het diafragma, dat opent of sluit de camera he bij het scherpstellen.. maargoed dan hoef ik er niet mee terug te gaan.. ik heb trouwens een a75
Verwijderd
bij het aan en uit zeteen opent en sluit het diafragma, dat kun je zien en dan hoor je het geluid ook, het is dus van het diafragmaVerwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:29:
[...]
Nee, het scherpstellen, dat is niet hetzelfde.................
Bodemprijs? Bij verschillende winkels is de a75 al weken E179,-Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 12:35:
Ik zie dat volgende week de a75 voor 225 euro wordt verkocht in de makro. Is het de verwachting dat die nog in prijs zal dalen de komende weken bij bijvoorbeeld ketens als mediamarkt? Of is dit een bodemprijs?
Verwijderd
maar alleen online volgens mij... of niet?mercarra schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:37:
[...]
Bodemprijs? Bij verschillende winkels is de a75 al weken E179,-
Als het over hetzelfde geluidje gaat, dan is het de motor tijdens het focussen die hele snelle bewegingen moet maken om te bepalen wat er moet gebeuren. Hebben in het verleden al heel veel mensen in deze serie topics zich afgevraagd of dat wel zo hoorde of dat de cam defect was..Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:30:
[...]
bij het aan en uit zeteen opent en sluit het diafragma, dat kun je zien en dan hoor je het geluid ook, het is dus van het diafragma
Verwijderd
en de cam was dus niet defect?Tycoontje schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:08:
[...]
Als het over hetzelfde geluidje gaat, dan is het de motor tijdens het focussen die hele snelle bewegingen moet maken om te bepalen wat er moet gebeuren. Hebben in het verleden al heel veel mensen in deze serie topics zich afgevraagd of dat wel zo hoorde of dat de cam defect was..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
inmiddels weer ontevreden: na 78 foto's weer E18: weer terug naar Canon. Ik vind het powersh*tVerwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:29:
Ik had na 15 maanden een E18 fout op mijn A70. Een brief geschreven aan Informatique, de verkoper. Ik moest maar even langskomen met de camera. Men nam de camara in voor een reparatie. Zij namen contact op met Canon. Zou ongeveer 3 weken duren.
Na 3 weken een telefoontje: camera ligt klaar. Opgehaald, kosten 0 euro.
Tja, ik ben tevreden.
Dus mensen ook na de garantieperiode heb je nog rechten en een goede leverancier neemt ook zijn verantwoordelijkheid.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Of je foto's zijn bewogen, of te donker, of hebben enorm veel ruis als je in het donker schiet met een powershot. Daar ontkom je niet aan. De a80 heeft geen flitser om echt mooie foto's te maken, dus als je in het donker foto's schiet wordt het helaas niet echt mooi.pulleke schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 15:39:
De "auto" functie van de A80 is in ieder geval onbruikbaar bij iets minder verlichte (binnen) omgevingen. Heb laatst een 40 foto's gemaakt in een bowling huis en zo'n 80% was mislukt (op de auto stand).
Valt me heel, heel, heel zwaar tegen van de A80.
[ Voor 12% gewijzigd door Darth Malak op 20-01-2005 17:03 ]
Verwijderd
Hier is een beschrijving in het Fins :Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 15:36:
Ik gebruik mijn A70 altijd tijdens cross-opnames, dus er komt veel zand enzo in.
Nu is het eindelijk zover, de lens schuift niet meer in.
Kan ik m zonder gevaar open schroeven? Heb geen zin om op te sturen is te duur.
Verwijderd
Binnenfoto's:pulleke schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:02:
Dat is toch raar.. Zijn digitale camera's zo enorm veel gevoeliger dat je een stabiele hand als een statief moet hebben???Ik heb nooit problemen gehad met bewogen foto's totdat ik de A80 kreeg.
Een extreem minimale beweging (zoals gebeurt bij ademen) lijkt al teveel.![]()
Ik zie ook foto's van dezelfde hal genomen met een camera voor een paar 100 euro goedkoper zonder probleem. Is er een probleem met de camera? Bedoel, het moet toch mogelijk zijn om binnen foto's te maken met een camera van 500 euro??
Wat zijn de beste standen om binnen te "schieten" of zijn er niet een aantal macro waardes die meestal opgaan voor de A80?
Als je die gebruikt icm http://f20c.com/stuff/can...20SHOT%20A60%20%20A70.pdf dan moet het je zeker gaan lukken. Succes iig.
[ Voor 4% gewijzigd door XBL op 27-01-2005 16:44 ]
Verwijderd
Probeer het eens met de handmatige focus, met stand M bereik je niks, daarmee kan je de belichting zelf instellen, maar dat is het probleem niet.XBL schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:40:
Hoi,
Ik heb al een tijdje m'n A75 (gekocht op de hcc dagen), maar ben er nog niet super veel mee bezig geweest. Wel heb ik gecheckt op dooie pixels, en vond toen een stuk of wat dooie pixels (of stuck pixels of hot pixels, maar daar gaat het niet om). Die zijn gefixt door Canon en ik was blij(viel binnen de garantie).
Nadat de camera gereapeert was, kwam hij weer hier en ben er toen niet veel mee bezig geweest. Laatst heb ik wel een heleboel foto's gemaakt op de 'auto' stand en die kwamen er ongelovelijk onscherp uit. Dit schoof ik af op 'foute' instellingen (in macro mode ofzo, terwijl ik gewone foto's nam (van afstand, bijv)).
Ben er vandaag wat meer mee bezig geweest, en kwam toen tot de conclusie dat foto's onscherp zijn (héél onscherp) als ik zonder zoom fotografeer. En scherp zijn mét volledige (3x) zoom. Die conclusie had ik al eerder getrokken, maar nu dus bevestigd.
Hieronder zie je de voorbeelden. De eerste is zonder zoom, de tweede met. De foto's zijn clickable. Eronder staat ook de link naar de volledige foto op het formaat waarmee ik ze van m'n camera haalde (onbewerkt).
Nu is mijn vraag: Ligt het aan mijn instellingen? (tips wat ik kan doen om dat uit te vinden?) Of is de camera kapot? Bedankt!
[afbeelding]
http://vuilnisbak.com/cpg...g/experiment/IMG_0415.JPG
[afbeelding]
http://vuilnisbak.com/cpg...g/experiment/IMG_0416.JPG
Bedankt, nogmaals.
edit: spelvouten
Jochem
Heb ik gedaan, en hieronder zie je dan ook het resultaat. De foto's zijn scheef want de camera stond scheef op het statief (had geen zin om het recht te zettenVerwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:12:
Probeer het eens met de handmatige focus, met stand M bereik je niks, daarmee kan je de belichting zelf instellen, maar dat is het probleem niet.
Waar kan ik meer info vinden over 'op oneindig schieten'? Want dan weet ik tenminste wat ik aan Canon/de winkel waar ik hem heb gekocht moet zeggen.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:12:Als tie met de autofocus alleen op oneindig schiet, is het so wie so weer garantiewerk, want gewoon defect.
[ Voor 8% gewijzigd door B___MAN op 27-01-2005 19:49 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Micha op 28-01-2005 09:12 ]
Ja gelukkig wel hij doet het zeflsTycoontje schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:24:
Rare vraag misschien, maar zit ie ondertussen ook weer in elkaar?
Met deze beschrijving is het niet erg duidelijk trouwens ze geven niet aan waar schroefjes zitten enzo je kan er alleen van afleiden hoe het er uit ziet ongeveer.Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:20:
[...]
Hier is een beschrijving in het Fins :
http://www.artecdesign.ee...d/PowerShotA70/index.html
[ Voor 46% gewijzigd door Micha op 29-01-2005 13:00 ]
Ja das lekker das jou eigen advertentieBeertjeman schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:48:
Voor de mensen die nog een LA-DC52C adapter zoeken...
Er staat er een op Ebay.nl
Waarom verkoop je hem?Beertjeman schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:48:
Verwijderd
Inmiddels is ie weer gerepareerd (zonder kosten). Na 4 weken heb ik de camera weer in mijn bezit. De eerste drie foto's gemaakt en enkele keren in- en uitgeschakeld. Ik hoor geen bijzondere dingen, maar blijf toch bevreesd.Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 21:49:
[...]
inmiddels weer ontevreden: na 78 foto's weer E18: weer terug naar Canon. Ik vind het powersh*t
Verwijderd
staat in de startpost precies uitgelegdhellrazor schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 17:50:
wat is dat E18 dan ?
Dat de lens vast blijft zitten waardoor hij dus niet meer kan bewegen. Dit kan komen doordat de camera niet helemaal perfekt in elkaar zithellrazor schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 17:50:
wat is dat E18 dan ?
[ Voor 23% gewijzigd door Silent Thunder op 29-01-2005 20:18 ]
Omdat ik inmiddels een A95 heb.MicDis schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 13:37:
[...]
Waarom verkoop je hem?
[ Voor 27% gewijzigd door B___MAN op 30-01-2005 14:09 ]
Verwijderd
Volgens berichten op buitenlandse forums past ie er wel op , is alleen iets korter, en met een tussenring van 5 mm is tie gewoon bruikbaarBeertjeman schreef op zondag 30 januari 2005 @ 14:06:
[...]
Omdat ik inmiddels een A95 heb.
(En daar past hij niet op.)
Dat zou kunnen. Maar waar haal je een 5mm tussenring vandaan? Dan zou er nog een 3 mm bij moeten om de TC-DC52 (niet de a versie) goed te kunnen gebruiken. Dan wordt het een zooitje.Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 14:12:
[...]
Volgens berichten op buitenlandse forums past ie er wel op , is alleen iets korter, en met een tussenring van 5 mm is tie gewoon bruikbaar
Verwijderd
Die ringen zijn gewoon bij een goed gesorteerde fotozaak te krijgen of te bestellen en men levert indien gewenst er ook 2Beertjeman schreef op zondag 30 januari 2005 @ 14:33:
[...]
Dat zou kunnen. Maar waar haal je een 5mm tussenring vandaan? Dan zou er nog een 3 mm bij moeten om de TC-DC52 (niet de a versie) goed te kunnen gebruiken. Dan wordt het een zooitje.
Ik heb de originele LA-DC52D nu met een 3 mm tussenring en een TC-DC 52 2,4x en dat werkt perfect.
Vandaar dat de LA-DC52C weg mag.
Verwijderd
Verwijderd
Kijk eens bij BCC.Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:44:
Enige weken gelden werd de Canon A60 voor €99 bij Correct in de opruiming te koop aangeboden, echter deze is daar nu niet meer verkrijgbaar.
Wie weet nog een zaak waar deze camera voor bovenstaande prijs verkrijgbaar is ?
Verwijderd
De Mediamarkt biedt hem nog aan voor 159 euro.Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:44:
Enige weken gelden werd de Canon A60 voor €99 bij Correct in de opruiming te koop aangeboden, echter deze is daar nu niet meer verkrijgbaar.
Wie weet nog een zaak waar deze camera voor bovenstaande prijs verkrijgbaar is ?
daar heb je bijna een A75 voorVerwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 10:24:
[...]
De Mediamarkt biedt hem nog aan voor 159 euro.
Verwijderd
/me wijst naar topictitlehellrazor schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 17:33:
[...]
daar heb je bijna een A75 voor.
mag je in dit topic ook over de A85 hebben , want die heb ik nu
www.baskoole.com
[ Voor 30% gewijzigd door Silent Thunder op 11-02-2005 11:06 ]
Verwijderd
Controleer of de batterijen nog goed contact maken, zoniet moet je ff de metalen aansluitpunten iets verbuigen.... (ik spreek uit ervaring, ookal was dat met een olympus cam en een discman heb ik het ook mee gehad)basss schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:57:
Na 3 jaar lang fulltime service heeft mn A70 dr gister de brui aan gegeven, en doet helemaal niets meerVan het ene moment kapte hij met werken. Nu is mijn vraag weet iemand waar ik mn cam ff goedkoop laat onderzoeken en evt fixen, want ik vermoed dat het gewoon een klein probleempje is met de stroom toevoer ofzo.. bij canon vragen ze 147 euro voor een reparatie, en dat is toch wel wat te veel voor deze student
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 11:06 ]
Als je hem ten einde raad weg wil gooien of nooit meer gebruikt mag je hem wel naar mij toesturen, ik betaal de verzendkosten en een kleine bijdrage voor het kapotte toestelSilent Thunder schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:02:
Een A70-reparatie van 147euro? Ik had ze eens gevraagd of ze zich nog goed voelde; die verhouding is wel erg vaag (maar kan ook aan mij liggen) Een nieuwe A75 heb je namelijk al voor 170euro ofzo....
Verwijderd
Je hebt zowieso meer rechten. Bij een digitale camera mag je er van uit gaan dat hij zeker 5 jaar mee gaat. Zie ook:Tycoontje schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:19:
Iets klopt er niet aan het verhaal, want de A70 is pas zo'n 2 jaar oud, dus het lijkt me sterk dat je 'm al 3 jaar hebt. Kijk nog maar eens even heel goed hoe lang je 'm hebt, want onder de 2 jaar heb je opeens een stuk meer rechten..
Ja je heb ook minimaal 2 jaar garantie de tekst van de maker met 1 jaar garantie !!!! is alleen maar beperkendVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:44:
[...]
Je hebt zowieso meer rechten. Bij een digitale camera mag je er van uit gaan dat hij zeker 5 jaar mee gaat. Zie ook:
http://www.computerconsum...&Submit=zoek&redartID=140
www.baskoole.com
Verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door Silent Thunder op 28-02-2005 17:22 ]
www.baskoole.com
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq