Wow! Veel meer reacties dan verwacht! Leuk ook om te zien dat anderen het ook nog gaan proberen. Kreeg net een mailtje van een vriend met wie ik het toestel tegelijk in Duitsland gekocht. Had 'm gevraagd of hij de bon nog had. Bleek dat hij zijn A70 pas weg had gegooid met hetzelfde probleem. Jammer..
Nou, heb de reparatie voorwaarden van ETB-ass er nog eens bij gezocht en blijkbaar staat het er wel heel duidelijk (in emails zag ik de 'indien' niet..):
4.2 Het reparatieopdrachtformulier dient te bevatten:
a. een duidelijke en zo volledig mogelijke omschrijving van het defect,
b. klantgegevens, waaronder naam, adres en telefoonnummer,
c. een kopie van de aankoopbon indien de apparatuur onder de garantievoorwaarden valt zoals bepaald in artikel 11 van deze algemene voorwaarden,
Vandaar ook mijn vraag.
Als je dit probleem hebt zou het dus kosteloos hersteld moeten worden. Kost je hooguit verzendkosten. Voor mij interessant genoeg, want momenteel maak ik weinig foto's. Sterker nog, mijn A70 lag al een tijdje werkloos in een hoekje. Altijd heel tevreden over geweest. Als ik weer wat serieuzer foto's ga maken ga ik wel eens kijken naar een heel ander toestel. Tot die tijd zou de A70 voldoen als ie weer gerepareerd is.
Super! Dat wilde ik horen!

Morgen of overmorgen eens bij ze langsrijden om het toestel af te geven. Het scheelt dat ik niet heel het huis verder overhoop hoeft te halen om die bon van bijna 6 jaar terug terug te vinden!
Update: Vanmorgen afgegeven, status stond 3 uur later op "Onderdelen besteld". Dat klinkt goed!
[
Voor 4% gewijzigd door
Tycoontje op 23-01-2009 21:57
]