Calitomnication schreef op 13 oktober 2004 @ 19:49:
[...]
Deze stelling kan ik met een goed feit onderbouwen.
Tijdens mijn "vakantie" in Amerika is mijn Canon A70 gesneuveld, van de een op de andere dag niet meer aan te krijgen..

Na terugkomst in Nederland met het bedrijf
Pick2pay gebeld. Deze hebben standaard een garantie van 2 jaar op AL hun producten, waaronder Digitale camera's en nog meer van deze digitale producten.
Een digitale camera van de Canon heeft is echt niet binnen een jaar afgeschreven...
Heb je de Canon site wel goed bekeken. Consumenten hebben eenmaal meer rechten als ze er meer moeite voor doen, maar de meeste mensen laten het er maar bij zitten want "het staat er toch"..
Succes!!!
Ja en de cameraA70 is bij Informatique gekocht en op de factuur staat :
Carry in garantie: Bij prob. of defecten binnen 8 dagen verloopt de garantie via Informatique.
En die van mij was op 02-06-03 gekocht en jammer genoeg niet bij pick2pay.
Hier nog even de reactie van Canon:
Indien u nog garantie heeft op uw toestel of een service pack plus dient u volgende procedure te volgen om uw toestel binnen te brengen voor herstelling:
Het apparaat kan via het postkantoor worden verstuurd naar:
ETBASS BV
Vaartveld 4
4704 SE
Roosendaal
0165-523 090
etb@etbass.nl
Wat moet u mee sturen?
. Het apparaat
. Kopie van de aankoopnota
. Het onderaan de email vermelde Ticketnummer (noteren op aankoopnota)
. Duidelijke klachtomschrijving eventueel met voorbeelden
. Retouradres
. U dient ook uw serienummer en Ticketnummer te noteren, dit maakt het makkelijker om later informatie op te zoeken
Indien u geen garantie meer heeft op uw toestel, dient u uw toestel binnen te brengen bij uw Canon verdeler waar u uw toestel heeft aangekocht of indien niet meer mogelijk naar een Canon verdeler bij u in de buurt.
U kan de lijst van de Canon verkopers op onze website vinden
www.canon.nl onder "verkooppunten".
Bij uw toestel ontving u een warranty card die de duur van de garantie aangeeft, normaal is dit een jaar binnen Europa.
Indien u nog vragen heeft over uw toestel kan u ons steeds contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Customer Support
Canon Nederland
Kan niet verder zeiken,kost gewoon dus min.€94.50
Voortaan maar even kijken naar de garantie van de winkel waar je het produkt koopt.
WALG

nu even van Informatique
Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc