Zo moooooi spul hier allemaal zeg

(nouja niet allemaal, maar veel wel)
was altijd nog van plan om foto's te maken, maar het komt er maar niet van. maargoed ik heb:
Een
Yamaha RX-V540 Reciever (niks speciaals geloof ik wel 6.1 though)
Yamaha DVD-S540 gekozen omdat die makkelijk regiovrij te maken is. ben dr niet super tevreden over, als je er een dvd of cd ingooit, kan je een pak shag leegdraaien voordat hij hem eindelijk speelt. verder vind ik het loopwerk niet altijd even stil, dat laatste ervaar ik overigens niet als storend, omdat het volume hier meestal hoger is als het geluid van de DVD speler. als ik een CD speler van Yamaha op de kop kan tikken voor een redelijk bedrag zal ik dat meteen doen, om het "traagheidsprobleem" op te lossen
Een Mordaunt Short Premiere Speakerset + 1 centre achter 302
tje
4mm
2 kabels en originele speakerstands.
dus 6.1 geluid, wat ik wel erg cool vind. heerlijk tijdens bijvoorbeeld LOTR

Overigens voor MS gekozen vanwege het geluid, wat zo heerlijk helder is, maar niet zo klinisch als sommige andere merken, zoals bijvoorbeeld Kef. Dat vind ik namelijk neigen naar schel. Jammer genoeg heb je met die 302tjes wel de sub nodig, ook bij muziek, maar dan heeeeel zachtjes, waardoor de sub steeds uitvalt als je op een norrmaal achtergrond volume aan het luisteren bent.
ik heb alleen geen TV het ding begaf het een paar maanden terug, en ik moet ook nog op vakantie. dus na de vakantie wil ik een (2de hands) projectie TV of een nieuwe 82cm breedbeeld. even wat pics van internet.. want ik ga denk ik pas pics maken, als ik een nieuwe TV heb.

mijne zijn zwart. daarom hebben ze ook wat minder glans als deze.

deze lijkt op dit plaatje ook een stuk lichter als de kleur van die van mij. die van mij is antreciet.
de Reciever en DVD speler zijn al zo vaak voorbij gekomen, dat ik hier denk ik geen plaatje van hoef te posten
Luc Coolman