Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:52
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat veel mensen dit spel willen vergelijken met TTD en dan vinden dat TG er niet aan kan tippen.

Zijn er hier mensen bekend met het spel Locomotion?
Dit spel komt ook bij Chris Sawyer vandaan en is eigenlijk gewoon een uitgebreidere versie van TTD met een opgepoetste engine. In mijn ogen zijn velen van jullie naar dit spel op zoek en is het eigenlijk zeer onbekend bij het TTD publiek.

Het spel is in september 2004 uitgekomen en draait dus prima onder XP, wat bij TTD toch wat lastiger is (iig voor mij :) ).

Voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: http://www.deweerd.biz/gallery/locomotion.jpg

P.S. het is niet mijn bedoeling dit topic te verstoren, maar ik wilde alle TTD fans laten weten dat de echte opvolger voor TTD gewoon bestaat en van dezelfde maker komt :)

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

so right... Die heb ik idd ook, ga ik maar weer eens spelen (als ik óóit tijd heb...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:42

P-ter

...

Beide spellen blinken op bepaalde vlakken uit.

Bij Locomotion vind ik de graphics wat tegenvallen (maar het houdt de nostalgie wel hoog in het vaandel), maar is de gameplay goed (losse sporen etc.)

Bij Transport Giant vind de graphics zeer geslaagd, de controls zijn erg wennen en het is jammer dat alles aan moet sluiten (hoewel dit soms ook een uitdaging kan zijn).

Kortom, een combinatie van beide zou *voor mij* ideaal zijn. (nu wordt ik vast afgebrand op het feit dat ik de oude Transport Tycoon/Rollercoaster Tycoon graphics lijk af te branden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:52
Nee hoor, ik ben 100% met je eens dat de graphics niet super zijn, maar bij dit soort spellen vind ik dat persoonlijk totaal niet hinderlijk... :)

Ieder z'n ding toch? Helaas voor jou bestaat er vooralsnog geen "mix" van beide spellen..

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:42

P-ter

...

GasNaald schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:03:
Nee hoor, ik ben 100% met je eens dat de graphics niet super zijn, maar bij dit soort spellen vind ik dat persoonlijk totaal niet hinderlijk... :)

Ieder z'n ding toch? Helaas voor jou bestaat er vooralsnog geen "mix" van beide spellen..
Helaas niet en ik vrees ook dat als er ooit nog een dergelijk spel uit de fabriek komt rollen het toch weer 3D gaat worden (zie Rollercoaster Tycoon 3)... Ondanks dat mijn pc het wel trekt, houdt ik daar bij dit soort spellen (ook bij RCT) niet van.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste