Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108843

Ik heb net op het duitse forum gelezen dat je alle spoorlijnen p elkaar aangesloten moet hebben, dat je niet hier een stukje kunt bouwen en later een stukje daar.
Waarom er zulke Features begrijp ik echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:02

Entity

9000rpm

Morax schreef op 12 juni 2004 @ 02:29:
[...]

:?

Er staat een knop "duplicate route" waarmee je precies dezelfde route instelt voor een nieuw paard van dezelfde soort (mits je er genoeg voor over hebt). Dan op het vinkje klikken en vervolgens gaat er nog een paard en wagen precies dezelfde route volgen :Y)
Precies, dat vind ik juist 1 van de handigste dingetjes in het spel. Op die manier kun je in no-time 10-15 voertuigen op dezelfde route zetten, zodat het tenminste een beetje opschiet. Want die paard & wagens gaan traaaaag. Ik ben blij dat ik niet in die tijd leefde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:26
Sander Prinsen schreef op 12 juni 2004 @ 09:22:
[...]

Precies, dat vind ik juist 1 van de handigste dingetjes in het spel. Op die manier kun je in no-time 10-15 voertuigen op dezelfde route zetten, zodat het tenminste een beetje opschiet. Want die paard & wagens gaan traaaaag. Ik ben blij dat ik niet in die tijd leefde ;)
Ik ben er nog steeds niet uit hoe dat nou moest :+. Zat een beetje te proberen krijg ik 3 paarden aan elkaar ;(.

Trouwens vergeten te posten 8)7. Ik zat lekker de demo te spelen had veel paarden, maar dan opeens blijken alle paarden gewoon stil te staan voor zo'n punt (hoe zeg je dat nou weer :?). Enigste oplossing was om alle paarden in die rij te deleten ;(.

[ Voor 21% gewijzigd door Termi op 12-06-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Termi schreef op 12 juni 2004 @ 12:47:
[...]

Ik ben er nog steeds niet uit hoe dat nou moest :+. Zat een beetje te proberen krijg ik 3 paarden aan elkaar ;(.

Trouwens vergeten te posten 8)7. Ik zat lekker de demo te spelen had veel paarden, maar dan opeens blijken alle paarden gewoon stil te staan voor zo'n punt (hoe zeg je dat nou weer :?). Enigste oplossing was om alle paarden in die rij te deleten ;(.
Het is heel simpel: je zet 1 route op, compleet zoals je het wil. Als je dat gedaan hebt, klik je onderaan op de + button, net zo vaak als je extra voertuigen met dezelfde route wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Hoe kan ik zo'n laad/los plaats eigenlijk draaien voordat ik hem plaats? Anders moeten ze onnodig omrijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Anoniem: 50624 schreef op 12 juni 2004 @ 13:51:
Hoe kan ik zo'n laad/los plaats eigenlijk draaien voordat ik hem plaats? Anders moeten ze onnodig omrijden...
Met de spatiebalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:03

Zoefff

❤ 

Termi schreef op 12 juni 2004 @ 12:47:
[...]

Dat is inderdaad iets waar je op moet letten, het overkwam mij ook in de demo.

Ik had namelijk in 1 station zowel paarden die boomstammen aanleverden, als paarden die planken meenamen. Deze had ik op "Wait till full load" gezet. Resultaat was dat de boomstammen op waren, dus de fabriek geen nieuwe planken kon maken, maar omdat de hele weg vol stond met paarden die op planken wachtten, was er dus geen ruimte meer om nieuwe boomstammen aan te leveren :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65293

Zoefff schreef op 12 juni 2004 @ 18:31:
[...]

Ik had namelijk in 1 station zowel paarden die boomstammen aanleverden, als paarden die planken meenamen. Deze had ik op "Wait till full load" gezet. Resultaat was dat de boomstammen op waren, dus de fabriek geen nieuwe planken kon maken, maar omdat de hele weg vol stond met paarden die op planken wachtten, was er dus geen ruimte meer om nieuwe boomstammen aan te leveren :P
daarom is het dus wel handig om 2 stations naast elkaar te plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 13:26
Zoefff schreef op 12 juni 2004 @ 18:31:
[...]

Nee dat bedoelde ik eigenlijk niet...
Het is een bug in het spel. Want het gebeurt namelijk ook bij zo'n Legerbasis, had ik ook een basis gebouwd. En daar bleken ze ook stil te staan, terwijl ik voor de terugweg geen objecten had geselecteerd. Blijven ze toch stil staan, het gaat net bij de ingang mis. Staat ook al een topic @ Transport Gaint - forum. Die houd ik ook maar eff in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand al de volledige duitse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Anoniem: 65293 schreef op 14 juni 2004 @ 13:55:
heeft iemand al de volledige duitse versie?
Ik neem aan dat je de winkel versie bedoelt? Zo niet, maak er maar geen warez gesprek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316 schreef op 14 juni 2004 @ 14:50:
[...]

Ik neem aan dat je de winkel versie bedoelt? Zo niet, maak er maar geen warez gesprek van.
ja ik heb et over de originele winkel versie... :) heeft iemand em al en waar heb je em gekocht als je em hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Imp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11-2024

Da_Imp

Carpe Noctrum

Voor mensen met een duitse versie die hem toch lieven in het engels hebben is hier een grove vertaling van de language file. http://club.telepolis.com/wineozz/TRANSENG-2.rar

De server is nogal traag dus als men kan mirroren graag!

Dank gaat uit naar BLOODUK van het officieuze TG forum voor de uren werk die in het vertalen gingen! Mocht iemand een heuse 100mbit mirror hebben, kan die dan ook gepost worden in het officiele TG forum?

*edit* blaah server is al down, ik zal nieuwe link posten zodra die er is

[ Voor 9% gewijzigd door Da_Imp op 15-06-2004 12:34 ]

If the world didn't suck we'd all fall off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:05
Het valt een beetje stil in dit topic :( Ik heb van meerdere mensen hier gelezen dat ze hem in duitsland zouden gaan halen (Gaming girl bijvoorbeeld).
Hoe zit het nou? Hebben jullie hem, en zo ja, is hij leuk of zijn er teveel minpuntjes? :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Imp

Da_Imp

Carpe Noctrum

Zover ik weet via het officiele forum zijn de meningen verschillend. Degene die TTDX2 verwachtten vinden het waardeloos, anderen vinden het uitermate vermakelijk. Iedereen is er alleen over eens dat het stukken beter had gekund, maar het houdt je van de straat :)

En misschien is het hier zo rusitg omdat iedereen zit te spelen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Laatst online: 29-05 14:39
Ik heb hem ook op mijn ftp staan. Mijn computer staat niet altijd aan, maar daar kom je vanzelf achter ;)

ftp://got:tweakers@130.89.163.46:21

[ Voor 89% gewijzigd door Sjeik op 15-06-2004 13:18 ]

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Imp

Da_Imp

Carpe Noctrum

hiero een nieuwe link:
http://thiswebserver.doesntexist.org

Ik laat het er niet lang op staan aangezien admin gezeik, dus als men wil mirroren, graag!

Ciao!

*edit* voor meer mirrors, check hier : http://forum.jowood.com/showthread.php?s=&threadid=29506

[ Voor 24% gewijzigd door Da_Imp op 15-06-2004 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 29-05 14:13
Duitse versie, no thx. Maar als de engelse vertaling een beetje normaal is dan is misschien een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Da_Imp schreef op 15 juni 2004 @ 13:06:
hiero een nieuwe link:
http://thiswebserver.doesntexist.org

Ik laat het er niet lang op staan aangezien admin gezeik, dus als men wil mirroren, graag!

Ciao!
Thanks!

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Hij was maar 1,2 MB, dus ik heb hem op mijn chello FTP gezet :) Deze link mag je wat mij betreft overal verspreiden. Ik krijg het vanzelf wel te horen als chello de bandbreedte te veel vind worden ;)

De link:
TG English

edit:

oeps, het was een rar, geen zip :X

edit:

Edit2:
wil iemand deze link in mijn naam op het jowood forum posten. Heb geen zin om me te reggen alleen om een linkje te posten :) (ja ik ben lui :P)

Bij voorbaat dank :)

[ Voor 33% gewijzigd door Morax op 15-06-2004 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Imp

Da_Imp

Carpe Noctrum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmiddels heb ik het spel vanmorgen en er mee gespeeld.
Ik vind het een klein beetje tegen vallen allemaal.
En dat om een aantal van die typisch Jowood features die eigenlijk het spel een beetje bederven.

Zoals dat je spoorlijnen alleen maar aan elkaar kunt bouwen, als je dus een map met twee eilandjes hebt kun je niet op beide eilandjes een netwerk leggen.

Het post en paasagierssysteem laat ook te wensen over, zo bied elke stad zoveel passagiers aan dat er geen trein bestaat die ze allemaal op kunt halen.
En als je ze hebt opgehaald zijn er weer net zoveel.
(De NS zou het eens moeten horen LOL)

Ik heb het spel nog niet zo lang in huis dus veel weet ik er nog niet van.
Maar wel weet ik dat dit spel Transport tycoon niet kan verslagen, ook al zitten er wel wat verbeteringen ten opzichte van transport tycoon in.

Ik begrijp echt niet waarom Jowood er vaak van die irritante features in verwerkt, het doet hun naam geen eer aan.
Ze kunnen een goed passasierssysteem maken, dat hebben we in traffic Giant gezien, maar daar waren weer andere dingen die het spel verpesten.
Het is net of Jowood gewoon geen superspel maken wil.
Ze kiezen altijd weer voor iets bela chelijks.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 108843 op 15-06-2004 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Ehm er moet bijgezegd worden dat dat van die spoorwegen misschien verandert gaat worden dmv. een patch. (in meerdere posts gelezen op TG forums)

[ Voor 17% gewijzigd door shuogg op 15-06-2004 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van mij mogen ze dan ook wel een realistischer passagierssysteem maken.
Het mag toch wel wat moeite kosten reizigers te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Daar werd zeker wat aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90180

Anoniem: 108843 schreef op 15 juni 2004 @ 17:32:
Inmiddels heb ik het spel vanmorgen en er mee gespeeld.
Ik vind het een klein beetje tegen vallen allemaal.
En dat om een aantal van die typisch Jowood features die eigenlijk het spel een beetje bederven.

Zoals dat je spoorlijnen alleen maar aan elkaar kunt bouwen, als je dus een map met twee eilandjes hebt kun je niet op beide eilandjes een netwerk leggen.

Het post en paasagierssysteem laat ook te wensen over, zo bied elke stad zoveel passagiers aan dat er geen trein bestaat die ze allemaal op kunt halen.
En als je ze hebt opgehaald zijn er weer net zoveel.
(De NS zou het eens moeten horen LOL)

Ik heb het spel nog niet zo lang in huis dus veel weet ik er nog niet van.
Maar wel weet ik dat dit spel Transport tycoon niet kan verslagen, ook al zitten er wel wat verbeteringen ten opzichte van transport tycoon in.

Ik begrijp echt niet waarom Jowood er vaak van die irritante features in verwerkt, het doet hun naam geen eer aan.
Ze kunnen een goed passasierssysteem maken, dat hebben we in traffic Giant gezien, maar daar waren weer andere dingen die het spel verpesten.
Het is net of Jowood gewoon geen superspel maken wil.
Ze kiezen altijd weer voor iets bela chelijks.
Heb je hem uit duitsland gehaald ? Of via internet besteld ? En weet je misschien of die uk patch werkt op die duitse versie, want dan weet ik of het nu al de moeite is om hem aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het spel uit Duitsland gehaald, het was wel even zoeken want niet iedere winkel had er een in voorraad.

Of de UK Patch op de duitse versie werkt dat weet ik niet.

Op zich is het een heel mooi spel, alleen jammer van een aantal kleine puntjes waardoor het spel helaas geen groot succes gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Wat ik nog steeds wel heel storend vind, is dat je niet met je rechtermuisknop kan navigeren als je iets aan het bouwen bent. Heb je een hoop wegen en stationnetjes aangelegd, klik je op rechtermuisknop, en denk je tegelijkertijd al K*T dit had ik niet moeten doen.. En inderdaad, dan laat je m los, en is alles foetsie :P

"Wen er maar aan" is makkelijker gezegd dan gedaan, aangezien ik bij vrijwel alle spellen in deze categorie op deze manier navigeer. Extra naar is ook dat mn muis doorschiet naar mn 2e monitor, waardoor ik naar 1 kant uberhaupt niet kan scrollen op de normale manier :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Zoefff schreef op 15 juni 2004 @ 23:57:
Wat ik nog steeds wel heel storend vind, is dat je niet met je rechtermuisknop kan navigeren als je iets aan het bouwen bent. Heb je een hoop wegen en stationnetjes aangelegd, klik je op rechtermuisknop, en denk je tegelijkertijd al K*T dit had ik niet moeten doen.. En inderdaad, dan laat je m los, en is alles foetsie :P

"Wen er maar aan" is makkelijker gezegd dan gedaan, aangezien ik bij vrijwel alle spellen in deze categorie op deze manier navigeer. Extra naar is ook dat mn muis doorschiet naar mn 2e monitor, waardoor ik naar 1 kant uberhaupt niet kan scrollen op de normale manier :/
Ik zou zeggen neem in zo'n geval een tooltje als coolmonitor om op deze manier je 'irritatie' weg te nemen die ik dus ook heb met heel veel spellen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Gelukkig is Chris Sawyer een opvolger aan het maken van Transport Tycoon. Deze zal ook dit jaar uitkomen! De eerste screenshots zijn al te vinden op internet, het spel heet voorals nog Locomotion.

http://specs.tweak.to/11052

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Djingiz Chan schreef op 16 juni 2004 @ 08:41:
Gelukkig is Chris Sawyer een opvolger aan het maken van Transport Tycoon. Deze zal ook dit jaar uitkomen! De eerste screenshots zijn al te vinden op internet, het spel heet voorals nog Locomotion.
Locomotion klinkt eerlijk gezegd meer als een opvolger voor railroad tycoon ?

Maar ik zie aan de screenies dat het inderdaad erg op transport tycoon lijkt, maar dan met wat betere graphics. En release op 9 september ? Dan krijgt transport giant er een grote concurent bij.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 90180 op 16-06-2004 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas heeft Chris Saywer wel laten doorschemeren dat Locomotion nog eenvoudiger gaat worden dan transport tycoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Is er inmiddels al een nieuwe release datum bekend voor de eng. versie ?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Imp

Da_Imp

Carpe Noctrum

FireFoz schreef op 16 juni 2004 @ 12:29:
Is er inmiddels al een nieuwe release datum bekend voor de eng. versie ?
Volgens mij staat die nog steeds op 13 Augustus... Ik denk dat ze die wel 100% bug free willen uitbrengen.

Iig staat alle info regarding release dates hier:

http://forum.jowood.com/showthread.php?s=&threadid=29086

*tja ik ben nou eenmaal trots op mijn threads :D*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Imp

Da_Imp

Carpe Noctrum

Als domper op de feestvreugde: JoWood vond het absoluut niet cool dat men hun spel aan het vertalen was. Onder het motto dat het niet legaal was is de korte maar heftige opstand in de kiem gesmoord op het officiele forum. Voor meer info zie:

http://forum.jowood.com/s...4&perpage=15&pagenumber=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-06 20:57
Da_Imp schreef op 16 juni 2004 @ 16:22:
Als domper op de feestvreugde: JoWood vond het absoluut niet cool dat men hun spel aan het vertalen was. Onder het motto dat het niet legaal was is de korte maar heftige opstand in de kiem gesmoord op het officiele forum. Voor meer info zie:

http://forum.jowood.com/s...4&perpage=15&pagenumber=2
hahaha, wat is hier dan illegaal aan? Beetje kinderachtig van hun hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Rogier V schreef op 16 juni 2004 @ 16:28:
[...]

hahaha, wat is hier dan illegaal aan? Beetje kinderachtig van hun hoor...
Zelfde als met subtitles. Dat mag ook niet, omdat dat door een bedrijf vertaald is en niet verspreid mag worden. Voor jezelf mag je het spel wel vertalen.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Ach emule staat al vol met de file. Zijn al honderden sources voor.
Jowood kan roepen, maar de "schade" is al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-06 07:30
shuogg schreef op 16 juni 2004 @ 16:48:
En wie o wie is daar verantwoordelijk voor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Belachelijk eigenlijk.

En je mag wel alle instellingen (settings) veranderen op je eigen risico.
Dat betekent dus ook als je daar aan begint dat je de kans loopt een rechtzaak aan je broek te krijgen als Jowood het achteraf toch geen goed idee vond.

Kinderachtig hoor van Jowood, dat je het niet mag vertalen en dat deze vertalingen nu dus ook in het duistere circuit verspreid moeten worden.
Want dat gebeurt toch wel.

En als ik het dan wel mag vertalen voor eigen gebruik, wat schiet ik er dan mee op.
Vertalen doe ik echt niet als ik de taal zelf wel ken waarin het spel gemaakt is.
Dat doe je dan voor mensen die de taal niet kennen en die kunnen het dus ook niet vertalen.

Hooguit zal je proberen wat aan de instellingen te wijzigen.
Maar die zal je dan ook via een Proxy server verspreiden, om maar niet achterhaald te worden als Jowood het toch geen goed idee vind van deze wijziging.
Het is toch kolder om te zeggen je mag wat veranderen, maar dan wel op eigen risico, dan breng je de mensen toch in verwarring van wat nou wel mag en niet mag.
Lekker vage lui zijn het bij Jowood, als iemand nou een Patch maakt die iets aan de gameplay veranderd, moet die nog maar afwachten of het wel of niet mag.

Ik kan me er kwaad om maken. iemand werkt hard voor een vertaling en nou word het door de makers vewijderd, en de eerste die daar zijn mond opentrekt krijgt waarschijnlijk een ban.
Ik vind dat zo benenden elk peil, net of ze daar in Ebensee er een boterham minder om eten omdat er een vertalingspatch is.
Het gaat toch niet over illegale kopieen, waar hebben we het nou over, een vertaling.
stelletje kleuters zeg.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 108843 op 16-06-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Afbeeldingslocatie: http://kalvaz.com/56.jpg

dit ziet er wel :9~ uit :*) :o

[ Voor 55% gewijzigd door FireFoz op 16-06-2004 22:02 . Reden: hotlinken werkte niet dus zelf maar ff gehost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

shuogg schreef op 16 juni 2004 @ 16:48:
En je zet het woord schade volkomen terecht tussen aanhalingstekens, want volgens mij kan JoWood er alleen maar beter van worden als er nu al een engelse vertaling op de markt is.

Het levert alleen maar meer mensen op die de Duitse versie kopen. Mensen die eerst besloten om (té veel maanden) te wachten op de Engelse vertaling, maar nu er een 90% vertaling is, het pakket toch maar kopen, en wellicht óók nog eens de Engelse versie kopen.

Bovendien komt Chris Sawyer ongeveer tegelijk met de release van de Engelse versie, met een nieuwe Transport Tycoon, wat ze zéker aan de verkoopcijfers gaan zien.

Maarja, ze moeten het zelf weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Inderdaad :)

Het lijkt er alleen wel op dat je geen "enkele" wissel kan maken, dus van 2 sporen naar 1. Tot nu toe heb ik op de screens alleen maar wissels tussen 2 sporen gezien, en deze screenshot bevestigd dat alleen maar, omdat er 1 spoor is afgezet met een stootblok..

Iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt je kunt alleen maar wissels maken van 2 sporen naar twee andere sporen.
niet van twee naar 1, je blijft altijd met een dood spoor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
Anoniem: 108843 schreef op 16 juni 2004 @ 22:15:
Klopt je kunt alleen maar wissels maken van 2 sporen naar twee andere sporen.
niet van twee naar 1, je blijft altijd met een dood spoor zitten.
is dit in het 'echt' ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Rogier V schreef op 16 juni 2004 @ 23:19:
[...]

is dit in het 'echt' ook zo?
bij de NS bedoel je?

Nee!!! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door FireFoz op 16-06-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-06 16:38
maar bij de N.S. komt alles te laat.

is dit in het spel ook zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
FlamerX schreef op 16 juni 2004 @ 20:33:
[...]

En wie o wie is daar verantwoordelijk voor :X
De eerste persoon die dat in z'n shares gegooid heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Imp

Da_Imp

Carpe Noctrum

shuogg schreef op 17 juni 2004 @ 00:04:
[...]

De eerste persoon die dat in z'n shares gegooid heeft.
Nu maar hopen dat ze niet bij mij aankloppen om de "schade" te verhalen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag wordt het ook weer spannend wat gaat Jowood hiervan zeggen.
Iemand heeft een patch gemaakt waarmee de snelheiden van treinen realistischer zijn.

http://forum.jowood.de/showthread.php?s=&threadid=63945

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Transport_Giant/tg7_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Transport_Giant/tg8_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Transport_Giant/tg9_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Transport_Giant/tg10_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Transport_Giant/tg11_2.jpg

Mijn eerste screens, wat een hell zeg om 1 transport lijntje te maken ben er een half uur mee bezig geweest ofzo zoals ik het gemaakt heb op de screens 8)7

Graphics zijn opzich best ok, het hele spel is best ok imo, MAAR ze moeten potverdorie snel een patch maken om het bouwen te verbeteren mocht ik het willen kopen :/

En dat ze niet zo blij zijn dat de duitse versie naar het engels is vertaald: eigen schuld, hopelijk hebben ze er van geleerd en dat jowood nooit weer spellen zal releasen zoals ze het nu doen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Wat doen die rare mannetjes en briefjes boven de trein?! Dat ziet er niet uit! Kun je dat ook uitzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Voxie2 schreef op 17 juni 2004 @ 10:00:
Wat doen die rare mannetjes en briefjes boven de trein?! Dat ziet er niet uit! Kun je dat ook uitzetten...
Daaraan kan je zien wat de lading van de desbetreffende wagon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Zoefff schreef op 17 juni 2004 @ 10:01:
[...]

Daaraan kan je zien wat de lading van de desbetreffende wagon is.
Ja, dat vind ik dus lelijk, ziet er daardoor minder realistisch uit, niet dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Vet, ik ga ook ff achter die duitse versie aan zal vanavond ff screens posten enz. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die poppetjes kun je ook uitzetten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
[b]Anoniem: 26235 schreef op 17 juni 2004 @ 09:24

Graphics zijn opzich best ok, het hele spel is best ok imo, MAAR ze moeten potverdorie snel een patch maken om het bouwen te verbeteren mocht ik het willen kopen :/
Heb je het spel dan nog niet gekocht? Hoe kom je dan aan de screens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Anoniem: 108843 schreef op 17 juni 2004 @ 10:22:
Die poppetjes kun je ook uitzetten hoor.
O gelukkig... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:53

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Rogier V schreef op 17 juni 2004 @ 10:33:
[...]

Heb je het spel dan nog niet gekocht? Hoe kom je dan aan de screens?
Hij is gewoon op ed2k en andere P2P netwerken te vinden. Dat weet jij, dat weet ik. Dus zit alsjeblieft niet zo schijnheilig te doen.

Ik ga hem ook downloaden... als ik hem langer dan 2-3 avondjes speel, dan ga ik hem gewoon kopen. (wel de engelse versie uiteraard)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem middels ook, en jawel, in het engels (vertaald). Ik ga hem eind van de middag even spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Imp

Da_Imp

Carpe Noctrum

En hoe is het spel vertaald? Moet je files na afloop er over copyen of is dat al voor je gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
DynaMikeY schreef op 17 juni 2004 @ 10:40:
[...]

Hij is gewoon op ed2k en andere P2P netwerken te vinden. Dat weet jij, dat weet ik. Dus zit alsjeblieft niet zo schijnheilig te doen.

Ik ga hem ook downloaden... als ik hem langer dan 2-3 avondjes speel, dan ga ik hem gewoon kopen. (wel de engelse versie uiteraard)
hoho...sorry hoor, ik er niet bij nagedacht dat je m ook al kan downloaden (ja dom)...het was gewoon een vraag en niet om jou in de grond te duwen en te betrappen op warez. Dit heeft niks met schijnheiligheid te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Transport_Giant/tg12_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Transport_Giant/tg13_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Transport_Giant/tg14_2.jpg

ff een uurtje bezig geweest wat te vertalen is nog best moeilijk bij sommige dingen de juiste benaming te vinden :P ik vertaal overigens van die engels gemaakte naar het Nederlands, scheelt ietwat tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Anoniem: 26235 schreef op 17 juni 2004 @ 14:00:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

ff een uurtje bezig geweest wat te vertalen is nog best moeilijk bij sommige dingen de juiste benaming te vinden :P ik vertaal overigens van die engels gemaakte naar het Nederlands, scheelt ietwat tijd ;)
_/-\o_
Als ik het spel al zou hebben, zou ik je geholpen hebben met vertalen! Seht gut aus!

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 29-05 14:13
Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Transport_Giant/tg7_2.jpg
Woei, ik kan me huis bijna zien vanaf hier :) En ook die van jou michiel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Anoniem: 26235 schreef op 17 juni 2004 @ 14:00:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

_/-\o_ Lighteye _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Mmm ff vraagje, heb nu de duitse versie, die vertaling er over heen gegooid, maar nu lijken bij mij sommige routes het niet te doen. Dacht eerst dat ik gewoon het verkeerde spullen bracht, maar volgens de transport giant site moet gravel naar een cement fabriek, maar daar krijg ik dus alleen een verlies te zien op het ritje geen inkomsten. Met mensen vervoeren krijgen ik wel een inkomen. Iemand ideeen hierover? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KAN een incorrecte vertaling zijn :P maar dat het door de file zelf komt lijkt mij onwaarschijnlijk.

Ikzelf ben nu al redelijk wat verder met de vertaling, spel wordt er wel leuker door doordat je wat meer begrijpt :+ FireFoz vertaalt nu ook een stuk voor mij dus dat gaat alweer sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Let op dat je soms verlies draait om winst te moeten maken. Ritjes naar een storehouse leveren geen fuck op, voorraad kost je geld. Dat is wel realistisch gedaan overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Anoniem: 6441 schreef op 17 juni 2004 @ 17:19:
Mmm ff vraagje, heb nu de duitse versie, die vertaling er over heen gegooid, maar nu lijken bij mij sommige routes het niet te doen. Dacht eerst dat ik gewoon het verkeerde spullen bracht, maar volgens de transport giant site moet gravel naar een cement fabriek, maar daar krijg ik dus alleen een verlies te zien op het ritje geen inkomsten. Met mensen vervoeren krijgen ik wel een inkomen. Iemand ideeen hierover? :)
Ben je niet toevallig vergeten om de lading aan te klikken, en dan ook op het pijltje naar links te drukken? Dat deed ik namelijk wel in de demo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Nee dat ben ik niet vergeten :) Hij zit vol met het spul wat ik wil vervoeren en hij vervoert het ook alleen verdiend hij er niet op :(

Niet ergens toevallig een lijst met plaatjes van de gebouwen waar je alles heen moet vervoeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik heb steeds dat mn trein opgeblazen wordt :?
Ik gebruik die electische treinen (1925) en ze zijn max 100% belast...

huh treinen kunnen gewoon dwars door elkaar heen rijden :?
Ik helemaal 2 sporen naast elkaar maken, gebruiken ze allebei dezelfde en rijden ze gewoon door elkaar heen :? :? |:(

[ Voor 44% gewijzigd door FireFoz op 17-06-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wieee na wat ruzie te hebben gehad met vb is het me gelukt

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Transport_Giant/tg_lang.png

dit n.a.v. dat ik met Terr had gesproken over het uitgeven van de language files voor TG, mocht van hem wel via 1 executable maar niet zoals het ging in de official forums ;)

nu zegt een image ook niet veel natuurlijk :+ maar ik moet nog het 1 en ander perfectioneren en dan verw8 ik voor morgenavond wel een release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Mooi werk Lighteye! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
check dit dan |:(

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/debiel.jpg

Ik heb een station waarvan aan 2 kanten ingereden kan worden... dus ik maak een wissel bij een van de twee zodat die ook het andere peron op kan, maar dat doet ie niet :?

Dus ik haal gewoon die hele verbinding weg, zodat ie wel via de wissel MOET naar het andere perron.... wat denk je dat ie doet?

HIJ GAAT GEWOON RECHTDOOR EN BLIJFT DAAR STIL STAAN |:( |:(

ik snap niet waar die wissels uberhaupt voor zijn :?

dit spel heeft toch wel veel bugs hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je moet ook op et perron klikken waar ie heen moet.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Anoniem: 65293 schreef op 17 juni 2004 @ 23:52:
je moet ook op et perron klikken waar ie heen moet.. :X
perron :?
Het maakt niet uit waar ik op het station klik, hij gaat altijd naar degene die het dichtste bij ligt...

Ik breng petrolium naar een "chemical plant" maar daar maak ik vet verlies op... en vervolgens produceerd die chemical plant ook niks :?
Ik vraag me af of het wel daar heen moet maar ik zou niet weten waar het andesr heen zou moeten en de computer doet het ook :?

[ Voor 50% gewijzigd door FireFoz op 18-06-2004 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Hmm, ik gebruik de vertaling, maar ik zie nu niet wat er required is bij een bepaald bedrijf. Dat is best irri :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Bolk schreef op 18 juni 2004 @ 00:26:
Hmm, ik gebruik de vertaling, maar ik zie nu niet wat er required is bij een bepaald bedrijf. Dat is best irri :)
Ja hier dus ook :X

Ik transporteer varkens van een boerderij naar een slachthuis en ik maak verlies :?
En het slachthuis gaat ook geen vlees produceren dus volgensmij is dat slachthuis geen slachthuis ofzo :?

-edit- ff goed ingezoomed, het is wel een slachthuis, en ik transporteer er toch echt varkens naar toe en koel ook beide stations... ik snap dr niks van

volgensmij heeft het met vraag en aanbod te maken ofzo...

Ik heb dit gevonden: http://forum.jowood.com/a...017de7a32bf&postid=289938 <-- interessant!!

en dit uitgevonden:
Hauliers who transport pigs too slowly over too long a distance will have to reckon with serious profit shortfalls."
maar ik kon geen andere vinden die dichterbij lag hoor :?

kga morgen maar weer ff opnieuw beginnen :z :)

[ Voor 51% gewijzigd door FireFoz op 18-06-2004 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

meer screens mensen (-:
iemand al serieuze kruisingen gemaakt? en grote spoorwegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800 schreef op 18 juni 2004 @ 01:43:
meer screens mensen (-:
iemand al serieuze kruisingen gemaakt? en grote spoorwegen?
Ja ikke, ik zal vanavond wel wat screens posten. Maar ik vind het allemaal best nep. Heb ik een station gemaakt met 2 sporen, die van amsterdam naar utrecht mensen transporteert. Ik een wissel ertussen, en nu gaan beide treinen op 1 spoor rijden (achter elkaar) en er word geen gebruik gemaakt van de wissels, in plaats daarvan stopt de laatste trein, en wacht totdat de eerste trein dwars door hem heen rijd (???) en gaat dan verder. Ik heb verschillende delen van het perron aangeklikt maar het helpt niet. Die wissels hebben dus geen nut.

Ook is het nogal simpel qua mogelijkheden als je het vergelijkt met transport tycoon. Aandelen kopen etc kan niet. Leningen afsluiten ook niet. Dus als je eenmaal in de min komt te zitten met je geld, dan ben je al game over.

Ook het bouwen van bruggen en tunnels werkt niet altijd even lekker. Als ik bijvoorbeeld over een rivier een brug wil bouwen lukt dat niet, maar als ik gewoon een brug bouw op het land werkt het perfect.

Het is verder best een leuk spel en ik denk dat ik er nog aardig wat dagen in ga stoppen. Hopelijk word locomotion het spel waar ik al die jaren op heb gewacht, want transport giant is dat zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90180 schreef op 18 juni 2004 @ 07:23:
[...]

Ja ikke, ik zal vanavond wel wat screens posten. Maar ik vind het allemaal best nep. Heb ik een station gemaakt met 2 sporen, die van amsterdam naar utrecht mensen transporteert. Ik een wissel ertussen, en nu gaan beide treinen op 1 spoor rijden (achter elkaar) en er word geen gebruik gemaakt van de wissels, in plaats daarvan stopt de laatste trein, en wacht totdat de eerste trein dwars door hem heen rijd (???) en gaat dan verder. Ik heb verschillende delen van het perron aangeklikt maar het helpt niet. Die wissels hebben dus geen nut.

Ook is het nogal simpel qua mogelijkheden als je het vergelijkt met transport tycoon. Aandelen kopen etc kan niet. Leningen afsluiten ook niet. Dus als je eenmaal in de min komt te zitten met je geld, dan ben je al game over.

Ook het bouwen van bruggen en tunnels werkt niet altijd even lekker. Als ik bijvoorbeeld over een rivier een brug wil bouwen lukt dat niet, maar als ik gewoon een brug bouw op het land werkt het perfect.

Het is verder best een leuk spel en ik denk dat ik er nog aardig wat dagen in ga stoppen. Hopelijk word locomotion het spel waar ik al die jaren op heb gewacht, want transport giant is dat zeker niet.
de brug moet precies van de ene naar de andere kant lopen.. mag niet gedeeltelijk in et waterstaan.. (schuin omhoog lopende stuk) ben ik ook heel lang mee aan et kloten geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Klop ja van die bruggen. Ik zal vanavond ook eens wat screens posten.

Maar wat ik echt _zo_ jammer vind is dat treinen dus gewoon dwars door elkaar heen kunnen rijden en dat je daarom net zo goed 1 station kunt bouwen...

Dat is echt zo k*t, ik had een hardstikke lange spoorlijn gemaakt tussen 2 grote steden (munchen en berlijn ofzo iets). Nou is dat hardstikke duur, dus ik had er hier en daar een wissel tussen gezet met 2 banen naast elkaar zodat ze daar kunnen passeren, maar ze rijden dus allebei overdezelfde baan en dwars door elkaar heen. Je kunt dus net zo goed maar 1 station met 1 perron maken en maar 1 rails en daar 5 treinen overheen laten rijden |:(

Echt zonde vind ik dat, want de drang om heel vette spoorweg-netten aan te leggen is nu geheel weg, aangezien dat niks extra's bied ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Precies Firefoz, dat zuigt echt :/
Ik ga gewoon weer TTD spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is een patch in de maak die hier een eind aan maakt, dan moet je echte seinen plaatsen.
Eens kijken hoe dat gaat worden.

En dat Transport Giant, transport tycoon niet kan verslaan ben ik het wel mee eens.
Jowood had er veel meer uit kunnen halen, maar ze zijn gelijk al met de verkeerde Engine begonnen, dat is dan hun eigen fout.
Als ze een beetje beter hun best hadden gedaan hadden ze een topspel kunnen maken.
Nu is het gewoon een aardig spel maar geen topgame.

Maar wat betreft Locomotion ban ik ook nog sceptisch als ik de screenshots bekijk en lees dat Chris Saywer het nog eenvoudiger als transport tycoon wil maken, vraag ik me af lukt het chris saywer zijn eigen werk te verslaan.
Of spelen we met zijn allen openttd als Locomotion en Transport Giant al lang weer vergeten zijn net als Trains & trucks tycoon.
Komt er ooit een waardige opvolger voor de legendarische transport tycoon.

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 108843 op 18-06-2004 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Dus iig tot die tijd, TTD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shuogg schreef op 18 juni 2004 @ 09:49:
Dus iig tot die tijd, TTD :P
Inderdaad, ik ga niet eerder transport giant spelen dan dat er een patch uit is die de wissels etc fixed. Straks heb je een heel netwerk al opgebouwd met single rails (omdat double niet goed werkt) en dan komt de patch uit waarin wel alles werkt en dan kun je weer opnieuw beginnen.

TTD blijft tot nu toe mijn favoriet. Ik snap ook niet waarom locomotion nog simpeler moet zijn, TTD is niet echt ingewikkeld. Maar misschien wil hij ook het wat jongere publiek benaderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Anoniem: 90180 schreef op 18 juni 2004 @ 10:12:
[...]

Inderdaad, ik ga niet eerder transport giant spelen dan dat er een patch uit is die de wissels etc fixed. Straks heb je een heel netwerk al opgebouwd met single rails (omdat double niet goed werkt) en dan komt de patch uit waarin wel alles werkt en dan kun je weer opnieuw beginnen.

TTD blijft tot nu toe mijn favoriet. Ik snap ook niet waarom locomotion nog simpeler moet zijn, TTD is niet echt ingewikkeld. Maar misschien wil hij ook het wat jongere publiek benaderen ?
Dat is zo, maar transport giant is wel allemaal nieuw, nieuwe treinen e.d.... het is toch wel erg aanlokkelijk om toch te gaan spelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bedoel de patch voor de seinen die vandaag uit zou moeten komen.
Dat kan dan alleen als je een nieuw spel opstart.
In de Patch zit ook een landschapseditor en wat bugfixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Anoniem: 108843 schreef op 18 juni 2004 @ 10:48:
Meen je dat, dat ie vandaag uit komt? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
FireFoz schreef op 18 juni 2004 @ 09:34:
Klop ja van die bruggen. Ik zal vanavond ook eens wat screens posten.

Maar wat ik echt _zo_ jammer vind is dat treinen dus gewoon dwars door elkaar heen kunnen rijden en dat je daarom net zo goed 1 station kunt bouwen...

Dat is echt zo k*t, ik had een hardstikke lange spoorlijn gemaakt tussen 2 grote steden (munchen en berlijn ofzo iets). Nou is dat hardstikke duur, dus ik had er hier en daar een wissel tussen gezet met 2 banen naast elkaar zodat ze daar kunnen passeren, maar ze rijden dus allebei overdezelfde baan en dwars door elkaar heen. Je kunt dus net zo goed maar 1 station met 1 perron maken en maar 1 rails en daar 5 treinen overheen laten rijden |:(

Echt zonde vind ik dat, want de drang om heel vette spoorweg-netten aan te leggen is nu geheel weg, aangezien dat niks extra's bied ;(
Een beetje oplossing komt van het JoWood forum:
To define the exact route of the train

- open the schedule of the train and select one of the stations
- now you will see a red line on the map which shows you the actual route of the train to the next station in the schedule.
- At each switch the train passes you will see a symbol. If you click on the symbol can change the route of the train.

Keep in mind that you always just see the route from the selected station to the next station in the schedule, and not the complete route:
If you have a train going from A to B you have to check both directions => select station A and make changes, then select station B and make changes

Further it´s important that you confirm the changes (green OK button).
Nog steeds niet geweldig, maar zo ziet het er iig beter uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Sjeik schreef op 18 juni 2004 @ 11:17:
[...]

Een beetje oplossing komt van het JoWood forum:

[...]

Nog steeds niet geweldig, maar zo ziet het er iig beter uit :)
Klopt ja, dat ik heb daar net gepost :P (zie username)

Maar goed, dat treinen door elkaar heen kunnen rijden is nog steeds jammer natuurlijk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11-2024
Anoniem: 108843 schreef op 18 juni 2004 @ 10:48:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je aan die informatie komt? Ik heb er niets over kunnen vinden op het TG forum... :?

Of moet ik gewoon wat beter zoeken? 8)7

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
JaFFoG schreef op 18 juni 2004 @ 11:38:
[...]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je aan die informatie komt? Ik heb er niets over kunnen vinden op het TG forum... :?

Of moet ik gewoon wat beter zoeken? 8)7
Het staat op het duitse forum :)
http://forum.jowood.de/sh...df3abf4da8&threadid=64037

Alleen jammer dat ie er (nog) niet staat!

[ Voor 19% gewijzigd door Sjeik op 18-06-2004 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zal vanmiddag dan wel gebeuren.
dat word spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zou heel mooi zijn, aangezien ik nog niet echt serieus ben gaan spelen (door die wissels etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11-2024
Dan moet je dus nog maar even wachten tot er een fix voor is ;) O-)

Wat ik trouwens ook nog mis in de game is dat er op de map niet aangegeven wordt watvoor industrie wat is... Alles is dezelfde kleur, wat je dwingt tot zoeken... :'( :O

[ Voor 57% gewijzigd door JaFFoG op 18-06-2004 12:41 ]

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/300_0_00_03_00_SIGNAL2.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/300_0_02_00_01_SIGNAL2.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/300_0_03_03_01_SIGNAL2.gif

:7
JaFFoG schreef op 18 juni 2004 @ 12:40:
Dan moet je dus nog maar even wachten tot er een fix voor is ;) O-)

Wat ik trouwens ook nog mis in de game is dat er op de map niet aangegeven wordt watvoor industrie wat is... Alles is dezelfde kleur, wat je dwingt tot zoeken... :'( :O
Ja, daarnaast is de map ook nog eens vet klein ;(

[ Voor 56% gewijzigd door FireFoz op 18-06-2004 12:47 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste