Belachelijk eigenlijk.
En je mag wel alle instellingen (settings) veranderen op je eigen risico.
Dat betekent dus ook als je daar aan begint dat je de kans loopt een rechtzaak aan je broek te krijgen als Jowood het achteraf toch geen goed idee vond.
Kinderachtig hoor van Jowood, dat je het niet mag vertalen en dat deze vertalingen nu dus ook in het duistere circuit verspreid moeten worden.
Want dat gebeurt toch wel.
En als ik het dan wel mag vertalen voor eigen gebruik, wat schiet ik er dan mee op.
Vertalen doe ik echt niet als ik de taal zelf wel ken waarin het spel gemaakt is.
Dat doe je dan voor mensen die de taal niet kennen en die kunnen het dus ook niet vertalen.
Hooguit zal je proberen wat aan de instellingen te wijzigen.
Maar die zal je dan ook via een Proxy server verspreiden, om maar niet achterhaald te worden als Jowood het toch geen goed idee vind van deze wijziging.
Het is toch kolder om te zeggen je mag wat veranderen, maar dan wel op eigen risico, dan breng je de mensen toch in verwarring van wat nou wel mag en niet mag.
Lekker vage lui zijn het bij Jowood, als iemand nou een Patch maakt die iets aan de gameplay veranderd, moet die nog maar afwachten of het wel of niet mag.
Ik kan me er kwaad om maken. iemand werkt hard voor een vertaling en nou word het door de makers vewijderd, en de eerste die daar zijn mond opentrekt krijgt waarschijnlijk een ban.
Ik vind dat zo benenden elk peil, net of ze daar in Ebensee er een boterham minder om eten omdat er een vertalingspatch is.
Het gaat toch niet over illegale kopieen, waar hebben we het nou over, een vertaling.
stelletje kleuters zeg.
[
Voor 15% gewijzigd door
Anoniem: 108843 op 16-06-2004 21:54
]