Transport Giant |
![]() |
Wat is het? |
Transport Giant is een spel realtime business simulatie, die te vergelijken is met Transport Tycoon (Deluxe). Wat ik er tot nu toe van gezien heb op de site is het een soort opvolger ervan. |
Ah mooi, dus we kunnen verder waar we gebleven waren met TT(D)? |
Nee, dat kun je dus niet. TG loopt van 1850 tot 2050, terwijl TT loopt van 1930 tot 2020 en TTD van 1950 tot . Het is dus een heel nieuw spel. |
En waar vind deze transport oorlog plaats? |
Het is de bedoeling dat je in de VS en Europa de zooi gaat rondzeulen |
Enkele Voertuigen |
![]() ![]() ![]() Dit zijn natuurlijk nog lang niet alle voertuigen die in het spel zitten, de volledige lijst is hier te vinden. Ze staan gegroepeerd naar type voertuig, klik op het plaatje om de hele lijst te zien. |
Een paar gebouwen |
![]() ![]() ![]() ![]() Dit zijn natuurlijk niet alle gebouwen, een grotere lijst is hier te vinden |
Release datum |
JAAAA! Eindelijk! Er is een echt definitieve datum! Vandaag (9 juni 2004) is de Duitse versie uitgekomen. Binnenkort komt dus ook de Engelse versie uit *juich* |
Demo |
Jajaja, een demo is ook beschikbaar • mirror #1 (Engels) • mirror #2 • mirror #3 (Alle talen) • mirror #4 (Frans) • Mirror door Pxxsq. Engelse demo @ 100 Mbit |
Minimum/Optimum Specs |
Zoals het nu uitziet zijn dit de systeemeisen: Minimum: • PIII 500MHz • 64 MB RAM • 32 MB 3D graphics card • CD-ROM • mouse • DirectX 8.1 • Win98/Me/2000/XP Optimum: • PIII 800MHz (of beter) • 256 MB RAM • 64 MB 3D graphics card • CD-ROM, mouse • DirectX-compatible sound card • DirectX 8.1 (of hoger) • Win98/Me/XP |
Screenshots |
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Links |
Officiële FAQ Forum Site Wallpapers |
offtopic:
Changelog:
10 juni: extra mirror voor de demo toegevoegd
Changelog:
10 juni: extra mirror voor de demo toegevoegd
[ Voor 5% gewijzigd door Pyrus op 10-06-2004 10:28 ]