[PC]Battlefield: Vietnam deel IV

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.474 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad alleen een voordeel bij het beginnen van een map, na een map change. Als je als eeste spawnt, kun je alvast heli pakken en vlaggen veroveren bijvoorbeeld. Verder is het niet van invloed, en dat is dus ook het enige voordeel van een laag nummer (niet direct, maar laag nummer betekent dat je als een vd eerste dus begonnen bent.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laag nummer betekend niet dat je als 1 van de eerste begonnen bent.

Het is wie het eerst connect naar de server. Bij een mapchange wordt iedereen erafgekickt als het ware en opnieuw 'aangemeld' bij de server. Vandaar dat je ook iedere keer een nieuw ID hebt na een mapchange. En dat opnieuw aanmelden gebeurd bij het zien van de loading balk in de map die je net gespeelt hebt.

In bf1942 is het zo dat als je iedereen d.m.v. chat.addtoignorelist ID zet dat je eerder spawned, scheelt echt een heel klein beetje maar wel effectief als je op een carrier spawned en een plane wilt hebben :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:27

Rayzman

+31 Rayzman

Het heeft niet alleen met je 1GB Ram te maken maar ook met de snelheid van je disken. Loadtime met een raid 0 systeem is een stuk sneller en ben je ook eerder in het veld.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 17:35:
Laag nummer betekend niet dat je als 1 van de eerste begonnen bent.

Het is wie het eerst connect naar de server
Ja, dat bedoel ik toch met wie het eerst begonnen is :?

Maar ik heb geen raid 0 ofzo, en ook geen monster vidiokaart (GF4ti4200), denk dus wel dat 1 GB ram iets uitmaakt. (Ook wel snelle proc, AMD3200+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:20
Ik heb ook geen extreem snelle schijf. Gewoon een Maxtor 120GB 7200rpm 8MB cache PATA :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 13:02:
[...]

Ja, dat bedoel ik toch met wie het eerst begonnen is :?
Nee, er zit wel degelijk een verschil tussen het connecten naar een server en wie er als eerste begint. Je connect namelijk meteen na de mapchange, dus wanneer je overnieuw het laadscherm krijgt. Dan krijg je nog de laadtijd, dus iemand die als eerste connect kan alsnog een langere laadtijd hebben en dus later in de echte game zitten. Eeeh 8)7

Of je player ID nou ook te maken heeft wie als eerste naar een server connect betwijfel ik :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou battlefield vietnam goed lopen op dit systeem:?

AMD a1900+
GeForce 4 TI 4400
512 DDR
7200rpm maxtor 120gb

--------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Het zal draaien alleen vraag nie hoe, waarschijnlijk 800x60016bit en jah met veel mannetjes in beeld zal het ff zwaar worden.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelleeee schreef op 08 juli 2004 @ 13:32:
[...]

Of je player ID nou ook te maken heeft wie als eerste naar een server connect betwijfel ik :P...
Nee, het daadwerkelijk connecten voor het laden vd map niet, maar ik bedoel bij binnenkomst zeg maar, daar krijg je je ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 13:33:
zou battlefield vietnam goed lopen op dit systeem:?

AMD a1900+
GeForce 4 TI 4400
512 DDR
7200rpm maxtor 120gb

--------------------------------------------
Je videokaart en cpu zijn toch wel de bottlenecks.
Hoger dan 1024x768x32 is onspeelbaar nu denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
dat weet ik wel zeker.
dat systeem is bijna identiek aan het mijne

AMD XP2000+
GeForce 4 TI4400
1024 DDR
7200rpm Maxtor 120GB
(da's wat ik heb)

ik draai op medium quality op 1024x768 en dat gaat op zich wel OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 04:11

Kirpeknots

Wazzup!

Ik heb:
PIV 2.8
Quadro 900 XGL (=Ti4600)
512Mb ram
I875P chipset
Hitachi 7K250 160Gb sata 7200
Draai 1280X1024 op High, maar niet op highest (Deze resolutie kan je maken door handmatig het video.com bestand te editten)

Dit weekeinde heb ik een andere processor in mijn reservebak.
Athlon XP 2600 Barton
Geforce Ti4800SE Vivo(=Ti4400 met AGP8X)
512Mb DDR400 ram
WD 800JB 80Gb Ata100 7200
Nforce2 ultra chipset.

Ik zal even doorgeven in welke resolutie dit goed draait. Dan weet jij of een processorupgrade zin heeft (bijna dezelfde videokaart).

ScuL!!! Je bent naar de marines gegaan voor de 2e NapalmDawn. Dan zitten we niet meer bij elkaar. Ik ben, zoals voorgesteld, naar de Mobile aircavalery gegaan. Daar zit de meeste anderen van Charly. (Zat nog ff te twijfelen om nu naar de NVA te gaan maar dan kom je bij die overloper van een C4|Bear die toch niet naar orders luistert. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Kirpeknots op 08-07-2004 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ja ik werd daar ingedeeld en ik dacht laat ik het eens proberen. Ken wel wat gasten van de vorige 2nd omdat ik daar wel s battles mee gedaan heb. Eens kijken of we kwalitatief nu sterker kunnen spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Moet je echt opnieuw aanmelden

Ik heb me met mijn oude account geprobeerd op de group aan te melden maar krijg geen antwoord.

Als ik opnieuw aanmeld zou ik ook nog wel eens bij de marines terecht kunnen komen..... Of bij de NVA. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Je moet op napalmdawn.com 're-new registration' doen..
Nee NVA of US kun je wel selecteren volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 13:51:
[...]

Nee, het daadwerkelijk connecten voor het laden vd map niet, maar ik bedoel bij binnenkomst zeg maar, daar krijg je je ID.
De 'binnenkomst' is al dat je (opnieuw!) aanmeld bij de server dus bij de map die je net gespeelt hebt en waar je loading te zien krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 22:00
nou die patch v1.1 mag nu ook wel es komen, duurt nu toch wel lang hoor.
Niet dat ik anders verwacht van ea/dice maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
ik heb geen haast. spel is nog steeds leuk zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
mwuah beetje weinig levels zitten erin vind ik zelf persoonlijk, Ik weet al waar elk grassprietje staat (bij wijze van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Q: One of the most #1 asked question is: What is the release date for the 1.1 patch?
A:<[DICE]Xavos> haha we figured Believe me, everyone at DICE and EA is as eager to see 1.1 released as the community is. We're in testing now, and are working hard to clean up the last of the bugs

Q: What new feature do you think will make a significant impact on the gameplay when 1.1 patch is released?
A:<[ea]Die_Fledermaus> The changes made to the MUTT, adding an AA element to the US side, and the tweaks to chopper damage taking and giving
<[DICE]Xavos> Personally, I think the mines/explosives/booby traps added to the 3d map will see them being used by many more players.
<[DICE]Xavos> Yeah and what Ben said... the chopper tweaks will require a change in strategy for some players

Q:Can you give us further details on the new helicopters that are coming in 1.1?
A:<[DICE]Xavos> Well, the new NVA helicopter is the Ka-25 'Hormone'... the pilot fires twin chain guns, and can use radar to help find enemies. The 2nd position has heat seeking missiles
<[ea]Die_Fledermaus> They fly really great, I love the Loach...very nimble.
<[DICE]Xavos> The new US helicopter, the OH-6 Loach has twin chain guns for the pilot, and he has a new feature he can use... he can call for artillery using alt fire. That's really cool... a timer comes up telling you when the spotting will expire
<[DICE]Xavos> and the 2nd position in the loach is an armed passenger
<[DICE]Xavos> Yeah, they are both very nimble helicopters. Especially the Loach... it's been designed to be used in a Scout role
<[ea]Die_Fledermaus> Great fun to buzz around the DMZ in that thing
<[DICE]Xavos> The TOW can be used just as it is used now, but it will seek air targets if they are in the area. the damage is unchanged.
<Stealth97> ok
<packtloss> Will we see the player guided munition code return?
<[ea]Die_Fledermaus> As in the Wasserfall?
<packtloss> yep, or DC's tomhawk, EOD's sa2, etc.
<moloo> Not to mention Silent Hero's I believe they made it first

Q:What new maps are going to be in 1.1? Can you give us further details on the new maps that are being released?
A:<[DICE]Xavos> Sure. The new map in 1.1 is called Defense of Con Thien. This was a cluster of hills near the DMZ between North and South Vietnam. US forces at these firebases were under constant mortar attacks by the NVA
The north and south ends of the map are separated by a desolate, bombed out DMZ. The emphasis here is on good scouting and artillery support so your ground troops don't get slaughtered crossing no mans land
<[DICE]Xavos> It's a really fun map, lots of fast action
<[DICE]Xavos> future maps....
<[DICE]Xavos> we have some really cool maps planned, but I don't want to give anything away yet. Let me just say that our new maps will offer totally new gameplay experiences
<ChanServ> [[PCG]Phil] <@Stealth97> What kind of improvements are in store for the net code? <@[DICE]Voodoovaj> Mostly optimizations to the info being sent across the net
<[ea]Die_Fledermaus> I'm having flashbacks to March

(I MISSED SOME QUESTIONS, IT CRASHED WHEN I WENT TO EAT LUNCH)

Question 15: Why was the choice made for the M.U.T.T to become a heat seeker? Why not just add a new anti-air?
We didn't have time in the 1.1 schedule to add a new anti-air weapon, but considering the (justified) community concerns, we wanted to do what we could asap
so the MUTT TOW is one change. Others include the M60 and RPG damage increase. A single RPG will nearly kill a full health helo

Q:I have noticed that the machine guns ingame have alot of kick now. I also noticed that those machine guns have bipods. My question is if a functional bipod feature will be added in any of the upcoming patches?
A: No, we have no plans to add a bipod feature. ( )

Q: Is there going to be CTF maps added in the near future?
No, we have no plans to add CTF maps to BFV. We can look into adding support for user-maps, but that is unlikely.

Q:Are the server admins going to be able to change the server configuration on the fly? Like changing the password without having to take down the server.
A:We currently have no plans to allow this.

Q:What kind of performance or graphics enhancing things will we see?
A:<[ea]Die_Fledermaus> A lot of performance tweaks were part of 1.01, with a focus on server improvements
<[DICE]Xavos> well, in 1.1 we have altered how the tangent space normal map data is stored and processed, speeding up load times.

Q:Just out of curiousity, why the choice was made not to include any mounted weapons in the game. Such as an MG42 type weapon or grounded Anti-Aircraft guns?
A:This was more of a time issue than anything else. It was felt that we got more bang for our buck with the vehicles that were included. Patch 1.1 does have the addition of a stationary M60, and we do have an artist working on another static emplacement as we speak...

Q: What is being done to address tank balance issues, specifically the double-hit nade bug and tank shell splash vs infantry?
A<[ea]Die_Fledermaus> The tweaks made to explosing splash in 1942 are being migrated to BFV.
<[ea]Die_Fledermaus> explosion even
<[ea]Die_Fledermaus> for more satisfying deaths and mayhem
<[DICE]Xavos> yeah, this is in 1.1.
Q: Are you guys going to be merging the code trees from battlefield 1942 and battlefield vietnam for example the pgm code, animation, and particle effect differences?
A:Most of the core code that you mention is identical, with the obvious exception of the rendering engine. This obviously affects the particle system, as much of that had to be revamped. We continue to merge '42 features into BFV, such as the 1.6 GUI additions.

Q:Are we ever going to see penetrable windshields for the helicopters?
A:nope, not in BFV. I think BF2 has penetrable materials though.

Q: Is there any chance of changing the LAW combo again to maybe a M16 or CAR15 or some type of MG. The M14 just does not seem to do it justice.
A:<[DICE]Xavos> Hmmm...
<[ea]Die_Fledermaus> Honestly, I think that combo works well as is, balance wise
<[DICE]Xavos> well, I think if the LAW is combined with the M16 or CAR15, we'll get the same end result that wee had with the M60/LAW combo
<[DICE]Xavos> where you have this ultimate class, capable of taking on anything that moves. where is the strategy in that?

Q:Any changes to weapons, damage being toned down, SA7's locking onto enemy before friendly targets?
A:<[ea]Die_Fledermaus> There are a lot of tweaks to weapons noted in our last Community Update
<[DICE]Xavos> We don't have any plans for damage tweaks at the moment, beyond what has been done for patch 1.1. Preventing SA7 from hitting friendlies is something thatI would like to investigate

Q: What maps are we going to notice major changes on with new vehicles, weapons and other new features?
A:<[DICE]Xavos> well, we haven't altered the vehicle load outs in any maps, but I think the helicopter maps will see a major change. We have made some tweaks to Flaming Dart air control towers, balancing out the NVA advantage in 1.02
<[DICE]Xavos> helicopters are more vulnerable now, so maps like Lang Vei where the NVA would steal the Cobra and dominate should see a big shift in balance. The flight ceiling will also affect how the NVA use their Mi8

Q:Will there be a pure server option in the future?
A: <[DICE]Xavos> Actually, pure, or content checking, is on by default.
<[ea]Die_Fledermaus> BFV was designed with 'content check" an integral part of the server. It is not intended to be turned off.
<[DICE]Xavos> We have no plans to add an option to turn it off.

Q:Any chances of getting running through the jungle by creedance clearwater revival or paint it black from the rolling stones in the game?
A:<beef2> YES
<[DICE]Xavos> That would be awesome! But... no There are many fantastic songs we couldn't add to BFV due to licensing issues

Q: Where are the tunnels one can walk in? There is a tunnel system in Battlecraft, how come there are non in the offical maps?
A:<[DICE]Xavos> Yeah.. haha the infamous tunnel network
<[DICE]Xavos> That was an experimental mesh from early in development that never really worked out.

Q:Will there be a SDK released in the future?
A:<[ea]Die_Fledermaus> Ah, my favorite question
<[DICE]Xavos> Take it, Ben
* moloo has quit IRC (Signed off)
<[ea]Die_Fledermaus> I have it on pretty strong authority that the MDT gives you all the access you would need (since BF is a script-based engine) that you would normally need an SDK for with other engines

These are only some of the things asked, some other i thought were unimportant

-edit-
ah full log hier: http://www.teamwarfare.co...rumid=172&threadid=152186

[ Voor 5% gewijzigd door ScuL op 10-07-2004 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

[CSC]Outlaw schreef op 02 juli 2004 @ 16:38:
Wat bedoelen jullie met die soundbufferfix? Ik heb nergens de command kunnen vinden die je dan moet toevoegen...
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://gathering.tweakers...messages/616131/9?limit=1 (antwoord 1C)

staat ook in startpost en SGD stickie

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Dank u, ik kon dat niet vinden in de startpost though, stond alleen soundbufferfix toevoegen maar nergens een link naar die uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
Ik heb nog ff de demo gedown van joint operations maar viel me erg tegen, die graphics zijn lelijk, ligt onder andere ook aan m'n videokaartje maar goed dan nog. Alleen er zitten wel goede elementen in het spel, zoals zwemmen onder water wat ik toch eigenlijk wel mis in battlefield vietnam en het sniperen/neer knallen van piloten in joint operations vind ik ook een voordeel wat weer niet kan in battlefield vietnam.
Als ze deze spellen met elkaar hadden gemixt was battlefield vietnam een stukje beter geworden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thebrothers schreef op 11 juli 2004 @ 21:31:
Ik heb nog ff de demo gedown van joint operations maar viel me erg tegen, die graphics zijn lelijk, ligt onder andere ook aan m'n videokaartje maar goed dan nog. Alleen er zitten wel goede elementen in het spel, zoals zwemmen onder water wat ik toch eigenlijk wel mis in battlefield vietnam en het sniperen/neer knallen van piloten in joint operations vind ik ook een voordeel wat weer niet kan in battlefield vietnam.
Als ze deze spellen met elkaar hadden gemixt was battlefield vietnam een stukje beter geworden lijkt me.
Ja vind ik ook. Vooral de heli besturing van BF:V is superieur aan die van JO. Ken alleen de demo van JO, dus ken niet alle voertuigen en alleen maar de demo-map.

Maar gemixt zou het een topgame zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 22:26:
[...]

Ja vind ik ook. Vooral de heli besturing van BF:V is superieur aan die van JO. Ken alleen de demo van JO, dus ken niet alle voertuigen en alleen maar de demo-map.

Maar gemixt zou het een topgame zijn ja.
Mee eens. BF:V vindt ik persoonlijk wat lekkerder weg spelen, maar sommige geluiden en effecten hadden in deze game wat mooier gemogen. In joint ops vind ik die blur effecten van heatseaking missiles en dergelijke erg mooi. Ook vind ik het water superieur aan alle games (FarCry niet meegerekend). Het feit dat je met meer dan honderd man aan een battle kunt deelnemen vind ik om te smullen, alleen dan moet het er wel serieus aan toe gaan.

De besturing van de heli's in BF:V is idd vele malen beter. In joint ops kan iedere idioot vliegen, maar je bent ook zo uit de lucht geknald. In BF vind ik de heli's af en toe nogal dominant aanwezig.

Joint ops heeft mooier vormgegeven dorpjes. Ze komen een stuk realistischer op me over en bieden een grote verscheidenheid aan schuilplaatsen. Iets dat ik echt mis in BF Vietnam. Ook heeft Joint ops een grotere hoeveelheid maps. Iets wat ik in BF:V mis. In BF moet je het met de default maps doen en als je geluk hebt krijg je er van EA 1 of 2 per jaar bij. De custom maps worden jammer genoeg niet echt gespeeld.

Het communicatie systeem in Joint ops laat wel iets te wensen over. In BF vind ik dat toch een stuk beter geregeld allemaal.

De besturing van de voertuigen in BF vind ik ook wel beter. Probeer in Joint ops maar eens normaal met een buggy te rijden... :/

Kortom, ik hoop dat BF2 een mix van beide games wordt.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
Daar ben ik het dus helemaal met je eens, het is net of novalogic het spel heeft gemaakt waar geen skills bij komt te kijken met het heli vliegen, die buggy's vind ik soms ook een beetje bagger sturen in joint ops en je knalt tegen een boom aan en er gebeurt niks, wat toch weer anders is in vietnam. Toch heeft joint ops meer plekken om te schuilen en zijn de dorpjes mooier gemaakt, ook al mis ik toch iets.
De teamplay in battlefield vietnam is al erg, iedereen doet waar hij zin in heeft, soms heb je geluk dat ze je helpen, maar met joint ops is het nog erger iedereen loopt door elkaar teminste bij de demo. de commando's zijn gewoon slecht niemand luistert ernaar, maar dat is vaak in b:vietnam ook zo.
Ik wou het spel wel kopen joint ops maar zie er toch maar van af de iedeën zijn goed maar de afwerking is minder vind ik zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ook voor Joint Ops komt er een MFOTS tournooi (a la Napalm Dawn / Vietnam Combat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Vraagje: horen jullie in de huey naast het geluid van de wentelwieken nog een ander, soort ''slurpend'' geluid? Of ligt het aan mijn pc :/

[ Voor 11% gewijzigd door Viper7 op 13-07-2004 00:05 ]

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Viper7 schreef op 13 juli 2004 @ 00:04:
Vraagje: horen jullie in de huey naast het geluid van de wentelwieken nog een ander, soort ''slurpend'' geluid? Of ligt het aan mijn pc :/
Lekke waterkoeling :o :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

hee jagermeister , waar blijf je op VNC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Heej Stronkie! Weinig tijd de laatste tijd. En stiekum ben ik meer met Joint ops bezig. Probeer dit weekend iig wel weer deel te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Welke server spelen jullie eigenlijk het meeste? Het probleem wat ik op vele BF:V servers zie is dat er compleet geen team play is.. maar ook geen leiderschap. Het wordt eigenlijk 1 grote chaos en dat vind ik toch minder.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tazzman schreef op 13 juli 2004 @ 12:13:
Welke server spelen jullie eigenlijk het meeste? Het probleem wat ik op vele BF:V servers zie is dat er compleet geen team play is.. maar ook geen leiderschap. Het wordt eigenlijk 1 grote chaos en dat vind ik toch minder.
leiderschap op een public :o mag jij mij eens uitleggen hoe je dat voorelkaar wilt krijgen :D

specialiseer je gewoon, net als ik, als 1 mans army >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
iedereen speelt als rambo op publics. als je dat niet wilt moet je of een clan zoeken of een ander tournooi waar wel structuur in zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nog een clan zoekt, dan weet ik er wel een. Hele goeie en geen verplichtingen.
www.aaaclan.de

offtopic:
sorry mod voor de spam O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen commentaar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er inmiddels al meer bekend over 1.1 ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
ehh wat wil je weten alles is dacht ik wel bekend, alleen de release niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik ben vandaag gepromoveerd tot Sergeant bij ND :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thebrothers schreef op 14 juli 2004 @ 16:32:
ehh wat wil je weten alles is dacht ik wel bekend, alleen de release niet :)
En juist een evt geschatte release is waar ik op doelde... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Gefeli Scull!!!

Heb je nu ook rechten op de ND practice servers? Ik vond het gisteren nogal een gekloot om je te vinden op de euro training. IP's posten in teamspeak is minder handig dan onze eigen server.

Gisteren erg gelachen. We logden aan op een pub server. Bleek dat daar een clan scrim bezig was. Die gasten ontzettend ongelukkig dat we er waren.

Vond het nogal stom van ze. Bij een scrim zet je toch een pass op je server. 8)7

Heb vervolgens een kick vote voor mezelf aangevraagd. Maar er kwamen geen reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
thx
Heb je nu ook rechten op de ND practice servers? Ik vond het gisteren nogal een gekloot om je te vinden op de euro training. IP's posten in teamspeak is minder handig dan onze eigen server.
nee nog niet maar ik kan wel het e.e.a. regelen via mensen.
Gisteren was het probleem dat er niemand aanwezig was om de map te veranderen van de server, maar vanavond komt het weer helemaal goed.
Je moet eigenlijk ook zorgen dat je van Xfire gebruik gaat maken, da's een soort MSN voor gamers waarbij je gewoon kunt zien waar iemand speelt en eventueel joinen.
Gisteren erg gelachen. We logden aan op een pub server. Bleek dat daar een clan scrim bezig was. Die gasten ontzettend ongelukkig dat we er waren.
Vond het nogal stom van ze. Bij een scrim zet je toch een pass op je server. 8)7
ja die lui waren erg dom. zitten ze een clanwar te doen zonder wachtwoord! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Soap was lekker bezig trouwens toen hij hun gunship jatte. (op die andere pub)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Hee Patch is uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Hmmzz neit dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

shiiihit, wat weet jij me vrolijk te maken met een post, en weer heel anders na lezen van je reply op jezelf......

Friday EA patch day normaal, en hoopte stiekem dat we em hadden kunnen verwachten, weer een dooie kirp, eh kip ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Nog steeds geen patch? Hoe groot moet die patch worden man? Wordt het meteen een expansion ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 16-07-2004 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
wat een geneuzel om die patch. ik vind het meer dan logisch dat het tijd kost voor zoiets. zitten hele nieuwe vehicles en maps in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

geneuzel!? Betatester voor 50€ en een hoop beloftes maakt schuld....

wil wel weer eens nieuwe maps enzo zien, weet niet of er ook performance changes inzitten, maar dat zo ook geen overbodige luxe zijn......

Thja en tis al een maand 'this summer' dus had gekunt, toch!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigen schuld :) je kent EA (mag ik hopen en anders kom je er nu helaas achter :+) en je had een "testversie" van te voren kunnen downloaden maar je hebt toch besloten het te kopen, moet je verder niet zoveel zeuren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik zeur niet, ik bevestig enkel dingen.

En buiten BF reeks ken ik weinig andere EA games die niet af zijn, iig niet zoals deze..... vindt het evengoed een vette game maar had hele grote potentie maar is door dit dus helemaal doodgebloedt.

Maar de instelling zo van 'kassa heeft gerinkelt' volgende hype creeeren en niet meer achterom kijken is volgens mij toch een belachelijke houding tov consumers

nouja beetje zeuren dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
amerikanen zien 'zomer' als 15 juli tot 15 augustus.. vaak hebben ze niet zo'n lange zomervakantie als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ScuL- schreef op 16 juli 2004 @ 19:42:
wat een geneuzel om die patch. ik vind het meer dan logisch dat het tijd kost voor zoiets. zitten hele nieuwe vehicles en maps in
Ik vind het niet meer dan logisch. Ik heb tig euro neergelegd voor een gekochte versie die uiteindelijk niet lekker (lees slecht) blijkt te draaien op een high end systeem, niet uitgebalanceerd is, gebaseerd is op verouderde code die naar blijkt niet goed is doorgepatched in de branches, en waarbij de support zo lang op zich laat wachten dat zich al een laag stof op de cd heeft verzameld waar je u tegen zegt.

Nee ik heb allesbehalve begrip voor de situatie, is dit mijn dank voor het kopen van software en daarbij support van een ontwikkelstudio? Ik voel me eerder belazerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
whine whine :{
ID software doet nog steeds patches aan Quake 3 en hoe lang bestaat dat spel al niet.
Bovendien.. Ik ervaar al het bovenstaande helemaal niet. Dat ze zijn uitgegaan van een oudere versie van BF42, ja, dat weet ik. En da's ook logisch gezien de ontwikkeling van een game. DICE heeft in het laatste interview gezegd dat ze bezig zijn met het porten van functies uit BF42 v1.6, het geeft echter problemen doordat BF:V op een andere 3D engine werkt en sommige functies niet vlekkeloos overgenomen kunnen worden. Die moeten dus opnieuw gecode worden. Dat je CD stof heeft verzameld is een gevolg van je eigen handelen.. Ik speel 't nog iedere dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ScuL- schreef op 16 juli 2004 @ 23:09:
whine whine :{
ID software doet nog steeds patches aan Quake 3 en hoe lang bestaat dat spel al niet.
Bovendien.. Ik ervaar al het bovenstaande helemaal niet. Dat ze zijn uitgegaan van een oudere versie van BF42, ja, dat weet ik. En da's ook logisch gezien de ontwikkeling van een game. DICE heeft in het laatste interview gezegd dat ze bezig zijn met het porten van functies uit BF42 v1.6, het geeft echter problemen doordat BF:V op een andere 3D engine werkt en sommige functies niet vlekkeloos overgenomen kunnen worden. Die moeten dus opnieuw gecode worden. Dat je CD stof heeft verzameld is een gevolg van je eigen handelen.. Ik speel 't nog iedere dag :)
Wat is dat nu voor een zielige opmerking "whine whine" .. je doet alsof het de gewoonste zaak is van de wereld dat je een produkt koopt, wat vervolgens niet goed werkt.

Als het nu een glitch zou zijn, of een minor bug, maar het zijn huge bugs. De vergelijking met Quake 3 slaat nergens op, Quake 3 was van een veel hogere release kwaliteit dan BF:V, de bugs die gefixed worden zijn niet van dermate dat ze compleet de mogelijkheid tot spelen beperken, die in BF:V zijn dat wel. Het zegt wel wat over de commitment met de community dat er voor een dergelijke oud spel nog steeds updates plaatsvinden.

Dat er bugs in games zitten snapt elke malloot, maar er bestaat wel een verschil in kwaliteit waaronder je de initial final release uitbrengt, en die ligt bij BF:V heel lomp gezegd erg laag. Als er vervolgens een patch wordt uitgebracht blijkt functionaliteit ineens compleet broken, en dat duid erop dat er niet goed en niet grondig genoeg wordt getest, en dat er daardoor een slecht software release beleid wordt gevoerd.

Dat jij er geen last van hebt vind ik vreemd, EA wordt namelijk belaagd onder negatieve mail tbv BF:V van de community die net als mij de manier van doen op zijn minst opvallend vind.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.eagames.com/of...community_update_13&ncc=1

1.1 Update Enters Final Candidate Testing
EA and DICE Canada are pleased to announce that the 1.1 update has entered final candidate testing - a process called Customer Quality Control (CQC) -- at EA Headquarters. This means that the 1.1 update is almost here.

But there’s more, soon following the release of BFV update 1.1, DICE and EA will be releasing the 1.1 debug .exe the public to assist modders in clearing out their bug lists for release. Additionally, new versions of Battlecraft and the MDT are in the process of being completed and will be not far behind.

All in all, late July should be an exciting time for Battlefield Vietnam players and modders. Keep an eye on this space for all of these items when they release.

A Gift from EA and DICE
For some time, DICE Canada has been secretly working on something very cool as a gift for owners of Battlefield Vietnam. We’re pleased to finally announce the fruition of this work: the OFFICIAL WWII Mod for Battlefield Vietnam.

Have you ever wondered what Wake Island or Iwo Jima would look and play like with real tropical foliage? Do you love Battlefield Vietnam but you want to be able to relive the classics without having to dig up your 1942 disks?

The WWII Mod includes the classic Wake Island, Invasion of the Philippines and Iwo Jima maps rebuilt to take advantage of all of the new features of the Vietnam rendering engine (normal mapping, undergrowth, overgrowth, etc.), as well as the gameplay tweaks that came with BFV. (capture timer, 3D Map, use of kit weapons from passenger seats, vehicle radios, etc.)

But that’s not all, DICE Canada has also added a brand new Flamethrower weapon for both the Axis and Allied teams and re-animated all of the weapons from Battlefield 1942’s Pacific Theatre. The WWII Mod has been in heavy testing here at EA for some time, so expect to see it some time in the near future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
Eerst zien en dan geloven bij ea/dice duurt toch nog een eeuwigheid.
Ze hebben gewoon battlefield vietnam gemaakt voor snel geld te verdienen.
Ondertussen werken ze wel aan battlefield 2 waar vast ook nog enorme bugs inzitten als die uit is, zoals we gewend zijn van ea. ea heeft mooie ideën maar de uitwerking is vaak slecht omdat ze gewoon snel geld willen zien. Kijk bijv naar rockstar gta versies zie je haast nooit enorme bugs in, nog nooit een grote tegengekomen ook.
als zo'n bedrijf battlefield versie zouden maken zouden ze vast een stuk beter lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ja, wat zit je nou te mekkeren, je hoeft het niet te spelen/kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 23:27:
Wat is dat nu voor een zielige opmerking "whine whine" .. je doet alsof het de gewoonste zaak is van de wereld dat je een produkt koopt, wat vervolgens niet goed werkt.
Het produkt werkt prima. Alles wat er in 1.1 zit zijn uitbreidingen en minor bugfixes in wapen/target behaviour.
Als het nu een glitch zou zijn, of een minor bug, maar het zijn huge bugs. De vergelijking met Quake 3 slaat nergens op, Quake 3 was van een veel hogere release kwaliteit dan BF:V, de bugs die gefixed worden zijn niet van dermate dat ze compleet de mogelijkheid tot spelen beperken, die in BF:V zijn dat wel. Het zegt wel wat over de commitment met de community dat er voor een dergelijke oud spel nog steeds updates plaatsvinden.
Ik merk anders niets van die klachten ondanks dat ik met behoorlijk veel mensen omgadie dagelijks BF:V spelen. En bugs die het spelen beperken :? Huge bugs :? Nog nooit van gehoord. Vertel eens wat er dan niet werkt?
Dat er bugs in games zitten snapt elke malloot, maar er bestaat wel een verschil in kwaliteit waaronder je de initial final release uitbrengt, en die ligt bij BF:V heel lomp gezegd erg laag. Als er vervolgens een patch wordt uitgebracht blijkt functionaliteit ineens compleet broken, en dat duid erop dat er niet goed en niet grondig genoeg wordt getest, en dat er daardoor een slecht software release beleid wordt gevoerd.
Da's het enige waar ik je gelijk in moet geven. EA/DICE hebben 1.01 onvoldoende getest toen die uitkwam, door druk van de community die zo nodig een update wilde. Daardoor is noodgedwongen 1.02 uitgekomen die de door 1.01 veroorzaakte problemen weer keurig heeft verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

BF:V goede game hoor, maar de patch laat gewoon TE lang op zich wachten. Ze moeten een voorbeeld aan Novalogic nemen.... die hebben al 5 a 6 patches in korte tijd uitgebracht.

Verder vind ik dat EA de mappers wel wat mag ondersteunen... nu worden alleen de default maps gespeeld, terwijl ze best wat custom maps hadden mogen promoten. Ze hadden mappacks met custommaps kunnen uitbrengen.. nu moet de community zelf maar uitzoeken hoe (Lees: NIET) de custommaps gespeeld worden. De 'normale' gamer kijkt namelijk niet verder dan de site van EA en weet dus ook niet dat er andere maps te krijgen zijn....laat staan dat ze weten hoe ze die maps moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 23:31:
http://www.eagames.com/of...community_update_13&ncc=1

[knip]...[/knip]

A Gift from EA and DICE
For some time, DICE Canada has been secretly working on something very cool as a gift for owners of Battlefield Vietnam. We’re pleased to finally announce the fruition of this work: the OFFICIAL WWII Mod for Battlefield Vietnam.

Have you ever wondered what Wake Island or Iwo Jima would look and play like with real tropical foliage? Do you love Battlefield Vietnam but you want to be able to relive the classics without having to dig up your 1942 disks?

The WWII Mod includes the classic Wake Island, Invasion of the Philippines and Iwo Jima maps rebuilt to take advantage of all of the new features of the Vietnam rendering engine (normal mapping, undergrowth, overgrowth, etc.), as well as the gameplay tweaks that came with BFV. (capture timer, 3D Map, use of kit weapons from passenger seats, vehicle radios, etc.)

But that’s not all, DICE Canada has also added a brand new Flamethrower weapon for both the Axis and Allied teams and re-animated all of the weapons from Battlefield 1942’s Pacific Theatre. The WWII Mod has been in heavy testing here at EA for some time, so expect to see it some time in the near future.
Wow, dat noem ik nog eens goed nieuws! >:)

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow dat is inderdaad wel aardig goed nieuws die official ww2 mod, ik hoop dat het populair en goed wordt dan overweeg ik ook maar eens om bf:v aan te schaffen :)

//edit: als ik her en der wat comments lees op dit nieuws hoop ik zelfs dat die ww2 mod populairder gaat worden dan vietnam zelf :D zal een stunt zijn :o

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
idd zal cker een stunt zijn, maar ja ze hebben al moeite met patch v1.1 dus dat duurt nog wel ff die WII mod ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Er is geen mogelijkheid dat jagermeisters map weer eens gehost word op die [UU] Uithof server of op een legal server?!

Wil nog wel eens wat tweakers voor hun bol schieten!? hehe :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die flamethrower net zo gaaf wordt als die van Enemy Territory, dan wil ik zekers die mod spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Idd goed nieuws. Lijkt me ook leuk om eens een flamethrower mounted op een tank te zien. Is nog niet gedaan in games toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 17 juli 2004 @ 12:48:
Idd goed nieuws. Lijkt me ook leuk om eens een flamethrower mounted op een tank te zien. Is nog niet gedaan in games toch?
Nee, maar volgens mij in het echt ook niet. Met een aardig vaartje krijg je je eigen vlam in je smoel, dag snor (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
In vietnam hadden tanks wel flamethrowers had ik eigenlijks ook wel verwacht in deze game omdat het in vietnam afspeeld maar niet dus. Lijkt me wel leuk zo'n ding ik zie de got'ers al in de fik staan })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 13:21

SNEAK-NL

galloooooooooooo

met die WW2 mod, krijgen we dan alle maps uit 1942 ? of alleen die 3 genoemde :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 12:51:
[...]

Nee, maar volgens mij in het echt ook niet. Met een aardig vaartje krijg je je eigen vlam in je smoel, dag snor (8>
WO2:

Afbeeldingslocatie: http://www.thortrains.net/armymen/tankfla2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.thortrains.net/armymen/tankflam.jpg

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roytjuh schreef op 17 juli 2004 @ 13:30:
met die WW2 mod, krijgen we dan alle maps uit 1942 ? of alleen die 3 genoemde :?
Lijkt mij wel meer of alle, en anders is het zo gedaan om het om te zetten denk ik aangezien de models dan al gemaakt zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I stand corrected.
Zijn aardige vuurspugers zeg, wat zou het bereik zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Roytjuh schreef op 17 juli 2004 @ 13:30:
Waarschijnlijk alleen deze 3 als ik de nieuwsgroepen mag geloven.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
Hoop toch wel wat meer eigenlijks maar ja hoop toch wet dat i snel uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Wel flauw van ze dat ze niet meteen een paar screens vrij hebben gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
hehe misschien zijn ze nog niet eens begonnen en beloven ze gewoon alvast wat, voor klantenbinding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik zou het nog niet eens zo raar vinden als je gelijk had. EA doet verwoede pogingen de verkoop van deze ietswat tegenvallende game (in vergelijking tot 1942) op te krikken. Mede om deze reden zijn de ea servers voor bf 1942 bij de release van bf -vietnam ook offline gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Hebben ze dat gedaan? Best wel een beetje schofterig moet ik zeggen. Dat ze een aantal servers overzetten op Vietnam kan ik begrijpen, maar dat ze alle servers meteen uit de lucht halen... beetje jammer.

Ze patchen toch nog wel op '42 of is dat ook helemaal gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Patchen op '42 is ook helemaal gestopt terwijl er een erg grote en makkelijk te exploiten cheat in zit (je kunt onder de hangars in sommige levels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom maken ze geen tooltje dat ze zo de bf1942 op de vietnam engine kunnen zetten! dan heb je gelijk alles in een! want het echt de zelfde engine alleen opgevoerd en met bump map effecten!

dus het omzetten van de files lijkt me niet zo moeilijk en dan een patch uitbrengen voor de nodig veranderingen in de mappen en player models voor de mod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh de 3d models kunnen ze niet zomaar 'ff' overzetten ;) voor de rest heb je opzich wel gelijk, maar tooltjes zijn ook niet alles, een extra controle 'met de hand' zal altijd nodig zijn :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 13:32:
waarom maken ze geen tooltje dat ze zo de bf1942 op de vietnam engine kunnen zetten! dan heb je gelijk alles in een! want het echt de zelfde engine alleen opgevoerd en met bump map effecten!

dus het omzetten van de files lijkt me niet zo moeilijk en dan een patch uitbrengen voor de nodig veranderingen in de mappen en player models voor de mod!
de engine is dus niet 100% gelijk.
EA developers schijnen grote problemen te hebben om bepaalde BF42 zaken te porteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 13:35:
euh de 3d models kunnen ze niet zomaar 'ff' overzetten ;) voor de rest heb je opzich wel gelijk, maar tooltjes zijn ook niet alles, een extra controle 'met de hand' zal altijd nodig zijn :)
En kijk die handjes moeten ervoor zorgen voor die patch! zo dat alles is bij gewerkt! En waarom zou je 3d models niet zo kunnen overzetten want het het is de zelfde soort bestand type in bf vietnam zover ik weet, ze hoeven toch alleen de effect van bump map effect te realiseren in die tool of patch.(die van bfvietnam modellen zijn opgevoerd en met bump map effecten) kijk naar counterstrike is succes vol overgezet op de half-life 2 engine

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2004 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 14:13:
[...]

En kijk die handjes moeten ervoor zorgen voor die patch! zo dat alles is bij gewerkt! En waarom zou je 3d models niet zo kunnen overzetten want het het is de zelfde soort bestand type in bf vietnam zover ik weet, ze hoeven toch alleen de effect van bump map effect te realiseren in die tool of patch.(die van bfvietnam modellen zijn opgevoerd en met bump map effecten) kijk naar counterstrike is succes vol overgezet op de half-life 2 engine
Ik weet het fijne er niet van maar wel dat er 'iets' aangepast moet worden aan die models om het bf:v compatible te maken heeft o.a. te maken met die bumpmaps. Staat dacht ik ook wel ergens op de mdt site waar DICE dat zelf vermeld voor de modders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu van een paar sites wat losse maps en mappacks gedownload, maar ik krijg ze niet op mn schermpje in het spel..

ik speel nog wel eens singleplayer (legale versie is al wel besteld hoor 8)7 ) maar wil nu al wat oefenen voor me zelf in singleplayer.

ik heb onderandere die map gedownload van jagermeister, en die komt ook niet ergens in beeld..

ik heb de RFA files geextract naar de goeie folder ( D:\program files\ea Games\BFvietnam\mods\BFvietnam\archives\BFvietnam\levels

de files werden ook aangemerkt met de mogelijkheid voor singleplayer dacht ik, maar er komt geen enkele tevoorschijn in het menu..

weet iemand wat ik verkeerd doe, en waar ik anders nog wel leuke singleplayer maps kan krijgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de meeste zelfgemaakte maps ondersteunen geen singleplayer, beetje slordig overigens als men die optie wel 'aan' heeft gelaten in hun map.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Het gaat je niet lukken om hem in SP te spelen. Hij verschijnt alleen in het menu LAN Games of als je een server voor online games opzet. :)

Overigens heb ik volgens mij nergens aangegeven dat je deze map ook SP kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, was ook niet bij jou map het geval hoor..

maar als een map mogelijk is voor COOP bijvoorbeeld, dan zou deze toch in principe ook moeten werken voor single player mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
Ik ben geen map van jagermeister tegen gekomen voor sp zolang ik heb me kunnen herinneren. Heb alleen mp gedaan.
toch wel jammer dat er haast geen servers zijn die mappen hosten die zelf gemaakt zijn, onder ander die van jagermeister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 22:10:
nee, was ook niet bij jou map het geval hoor..

maar als een map mogelijk is voor COOP bijvoorbeeld, dan zou deze toch in principe ook moeten werken voor single player mode?
In de officiële DICE mappen zijn coop en singleplayer mode vaak ietsjes anders om de balance erin te houden. Maar in principe kan dit gewoon hetzelfde zijn maar het moet wel ff gemaakt/omgezet worden want het zijn niet dezelfde files die aangeroepen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zijn er eigenlijk al mods uit die het spelen waard zijn? Ik heb het idee dat de mods niet echt van de grond komen voor BF-V (en dan heb ik het niet over custom maps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Ik kan niet horen waar een heli vandaan komt. Ik hoor hem bv. links, ik draai die kant op, maar het geluid van de heli draait ook weg. Iemand ook last hiervan? Is dit misschien met een setting te verbeteren?

Weet iemand welke custom maps je waar kunt spelen?

Nieuwe (goeie) nederlandse servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

stalscu schreef op 21 juli 2004 @ 01:47:
Ik kan niet horen waar een heli vandaan komt. Ik hoor hem bv. links, ik draai die kant op, maar het geluid van de heli draait ook weg. Iemand ook last hiervan? Is dit misschien met een setting te verbeteren?
[...]
Met welke geluidsinstellingen speel je dan nu?? Heb je het ook als je em op 2D sound zet?

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Poll: Ben jij gestopt met het spelen van BF-1942?
Jazeker! Vietnam all the way
Nee, ik speel vrijwel alleen 1942
Ik speel beide games even veel
Ik speel op dit moment een andere game
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=13266&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
ik speel BF42 misschien 2x per maand nu en BFV iedere dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik zelf speel battlefield vietnam nauwlijks meer. Het is me echt gigantisch snel gaan vervelen. De broodnodige patch laat te lang op zich wachten en ik vind het publiek echt stukken minder. Ik ben sinds kort weer helemaal terug bij BF-1942 welke ik echt een stuk leuker blijf vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik ben nu voorlopig hooked aan Joint Ops, maar dat kan nog veranderen als de 1.1 patch er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Lol Jager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ik heb battlefield vietnam niet eens gekocht >:), ik speel nog dagelijks BF 1942 + zijn mods, al ga ik binnenkort wel battlefield vietnam kopen (wil ik eerst wat reacties van jullie hebben als de 1.1patch er is) :>

[ Voor 3% gewijzigd door whyz op 21-07-2004 23:48 ]

Right for all the wrong reasons.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.