Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 19:16:
Continue harddisk activiteit ondanks het aanwezig zijn van voldoende geheugen, een schijf welke gefragmenteerd en wel maar 10% vol zit, een zware gpu en cpu, en een collectie RAM van 2 gig.
Lag bursts, vooral bij vliegen over water, balancering van de wapens, en zoals al eerder genoemd, het zeer lage aantal mappen.
geen idee wat de oorzaak is, misschien een combinatie van hardware maar het zal een specifiek probleem zijn. Binnen ons toernooi speelt 250 man vlekkeloos op tig verschillende hardwarecombinaties en dat gaat vooralsnog goed.
Het enige waarvan ik weet dat lagburst veroorzaakt kunnen worden is een slecht functionerende harde schijf (of een schijf die lang niet is gedefragged).
Je noemt vliegen over water. Klinkt als pixelshaders ofzo.. misschien staat je quality wel te hoog. Of je hebt een Nvidia FX5.... kaart, die schijnen een brakke driverondersteuning te hebben bij meerdere games.
De tijd die het nodig heeft om met een patch te komen is dan de druppel.
Bovengenoemde hardwareproblemen die je noemt gaan zeker weten niet opgelost worden in de patch. De patch is puur een softwarematige uitbreiding die in nieuwe functies voorziet en kleine gebreken verbeterd.
Heb je wel eens contact gehad met EA customersupport?
moet je rustiger lopen, dit gebeurde me in BF42 net zo goed.
oh trouwens de falling damage wordt wel bijgewerkt in v1.1
en het aan rijden van iemand maar die sleep je rustig mee en hij heeft geen schrammetje!!
als je rustig rijdt kun je iemand opduwen ja..
dit zat ook in BF42 al, is gewoon een physics bug en ik vind het niet echt storend.
het toevoegen van buddy''s
console -> addbuddy #playernummer.
werkt prima.
het ip van de server
wat is er mee? het toevoegen? kan gewoon in de serverlijst.
langere naam want ik moest verdomde een andere naam nemen eerst had ik S-o-S Ace Lightning maar nu alleen S-o-S Ace! en eentje met Terroser grrr

dat wordt gefixed alhoewel ik de huidige 23chars wel genoeg vind
het knippen en plakken van ip !
wordt niet gefixt , vind ik ook niet storend. ik connect altijd vanuit xfire en ASE.
betere pyschis hoe je dat ook moet schrijven want soms zie ik rare dingen!
mja.... maar dat is allround in de battlefield serie.
je kunt de physics nooit 100% realistisch maken natuurlijk.
[
Voor 4% gewijzigd door
ScuL op 27-07-2004 20:15
]