[PC]Battlefield: Vietnam deel IV

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.473 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Bor_de_Wollef schreef op 21 juli 2004 @ 16:12:
Ik zelf speel battlefield vietnam nauwlijks meer. Het is me echt gigantisch snel gaan vervelen. De broodnodige patch laat te lang op zich wachten en ik vind het publiek echt stukken minder. Ik ben sinds kort weer helemaal terug bij BF-1942 welke ik echt een stuk leuker blijf vinden.
Mij viel Battlefield Vietnam ook behoorlijk tegen. Misschien had ik er ook veels te veel van verwacht nadat ik me heel veel en lang heb vermaakt met BF 1942. Ik speel nu dus ook al een tijdje geen Battlefield Vietnam. Misschien gaat dat veranderen met de nieuwe Patch, nieuwe maps en eventuele nieuwe mods.

Verder speel ik tegenwoordig ook nog maar heel weinig BF 1942. Dit komt denk ik omdat ik er naar een periode veel Battlefield Vietnam te hebben gedaan er geen zin meer in heb om echt te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hetzelfde heb ik ook Jackazz. Ik start misschien 1 keer vietnam op tegen 19 keer 1942. Vietnam is mij ook erg tegen gevallen. Eigenlijk vind ik het niet meer dan een mod. De vliegtuigen en heli's uit desert combart (inclusief hun besturing) vind ik veel beter. Al met al is vietnam een domper geweest voor mij. Ik heb altijd alle uitbreidingen op bf 192 gekocht en moet zeggen dat ik die serie nog steeds met kop en schouders boven vietnam vind uitsteken. Ik vraag mij ook af of er uberhaubt wel zo lang met bf vietnam zal worden doorgegaan. Ik krijg sterk het idee dat dit slechts een tussenversie is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Dat denk ik ook. Alle aandacht zal ws uitgaan naar BF2.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Om een reeel beeld te krijgen is het nu ook mogelijk om te stemmen vanuit het 1942 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Wie weet een paar goede nederlandse servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 22:00
gewoon ff bij ase kijken, dan zie je wel een lijst met nerderlandse servers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Idd, ik heb ase al. Maar daar staan er steeds een stuk 5 waar genoeg man op zit. Voor de rest zijn ze bijna altijd leeg. Betekend dat alle nederlands servers via ase te vinden zijn en dat er niet meer zijn? kan het haast niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hetzelfde heb ik ook stalscu. Er zijn gewoon niet zo veel volle nederlandse servers lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

daar was ik al bang voor.

[ Voor 7% gewijzigd door Turfschipper op 22-07-2004 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:20
gewoon in Duitsland spelen ofzo
tegenwoordig met al die breedbandverbindingen zijn pings sowieso overal lekker laag

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Hier kan je zien welke servers ik momenteel vaak speel. Kunnen jullie ook ff doorgeven?

http://vietnam.bftracks.net/appl/bft/Player/view/478495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 17:50
Bor_de_Wollef schreef op 22 juli 2004 @ 10:37:
Hetzelfde heb ik ook Jackazz. Ik start misschien 1 keer vietnam op tegen 19 keer 1942. Vietnam is mij ook erg tegen gevallen. Eigenlijk vind ik het niet meer dan een mod. De vliegtuigen en heli's uit desert combart (inclusief hun besturing) vind ik veel beter. Al met al is vietnam een domper geweest voor mij. Ik heb altijd alle uitbreidingen op bf 192 gekocht en moet zeggen dat ik die serie nog steeds met kop en schouders boven vietnam vind uitsteken. Ik vraag mij ook af of er uberhaubt wel zo lang met bf vietnam zal worden doorgegaan. Ik krijg sterk het idee dat dit slechts een tussenversie is.
Helemaal met jouw eens.

Best wel raar, BF:V koste me 44,95.. amper paar weekies gespeeld en nu ligt hij al in de kast met een dun laagje stof erop.

Probeer je eens voor te stellen Battlefield 1942 met alle toeters en bellen van Battlefield Vietnam, zou dat niet beter zijn.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 04:11

Kirpeknots

Wazzup!

Eej Jagermeister1. Jouw map wordt in de volgende scrim van napalmdawn gebruikt!!! (Dit weekeinde).

Iemand nog tips voor Battle of Dong Ap Bia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb Bf-Vietnam ook al onder een laagje stof liggen. Het was mijn slechtste koop van dit jaar :( Af en toe speel ik nog een rondje flaming dart maar daar houd het ook mee op helaas. Wellicht dat de nieuwe patch er nog wat van kan maken maar ik vrees het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Bor_de_Wollef schreef op 22 juli 2004 @ 21:13:
Ik heb Bf-Vietnam ook al onder een laagje stof liggen. Het was mijn slechtste koop van dit jaar :( Af en toe speel ik nog een rondje flaming dart maar daar houd het ook mee op helaas. Wellicht dat de nieuwe patch er nog wat van kan maken maar ik vrees het ergste.
Wat is dit nou weer? Als ik een smiley selecteer is me getypt bericht weg?

Anyway ik speel DC the whole way en dan met name Lost Village only servers!

[ Voor 18% gewijzigd door PacinoAllstars op 22-07-2004 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Kirpeknots schreef op 22 juli 2004 @ 21:01:
Eej Jagermeister1. Jouw map wordt in de volgende scrim van napalmdawn gebruikt!!! (Dit weekeinde).

Iemand nog tips voor Battle of Dong Ap Bia?
Welke dan? Dong Ap Bia Day2 of gewoon de eerste versie? Beter dat ze Day2 spelen. Die misschien wat eerlijker gebalanceerd enzo. In Day2 heb je kans op meer gevechten in het westelijke deel van de map. Mijn ervaring is dat in de originele versie er weinig bij bepaalde vlaggen gebeurde en dat de gevechten zich meer rond het midden van de map concentreerde.

Bovendien heeft de US in Day2 een non-movable + non-capturable spawnpoint erbij en de Phantom is er uit gehaald. Men vond de Phantom over het algemeen teveel van het goede. Ook de ligging van de vlaggen is ietwat verbeterd. Zo heb ik 2 vlaggen meer naar de boomgrens gehaald, zodat er daar ook meer gevochten wordt. Maar goed... toch leuk dat mijn map weer eens gebruikt gaat worden :)

Enkele tips voor de eerste versie:

- NVA mobile spawn zorgt voor een echt verassingseffect. Je weet af en toe gewoon niet waar ze vandaan komen, dus als je weet waar dat ding ongeveer is... snel kapot maken.
- Zorg dat een sniper de boomgrens in de gaten houdt... er zitten af en toe snipertjes op de defence bij de rijstvelden te schieten.
- US moet snel 2 vlaggen in handen zien te krijgen, want vanaf het begin begint de US al met bloeden.

Tips voor de NVA kan ik zo 1,2,3 niet geven aangezien ik alleen in een scrim aan de US kant heb gespeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 22-07-2004 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Je map gaat gemodificeerd worden.
Chinook CH47 gaat eruit. Phantom krijgt een spawnpoint en wordt ook NVA cappable.
En de NVA spawnholes worden verplaatst.
Er waren nog wat kleinigheden maar de 1e versie is nu al uit onder de naam ND BOA. (Napalm Dawn Battle Of Ap bia)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

-ScuL- schreef op 22 juli 2004 @ 22:42:
Je map gaat gemodificeerd worden.
Chinook CH47 gaat eruit. Phantom krijgt een spawnpoint en wordt ook NVA cappable.
En de NVA spawnholes worden verplaatst.
Er waren nog wat kleinigheden maar de 1e versie is nu al uit onder de naam ND BOA. (Napalm Dawn Battle Of Ap bia)
Geinig...dan hadden ze beter de day2 versie kunnen downloaden... die heeft dit alles al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Nee want je zegt net dat in je day 2 de phantom eruit is ;)

[ Voor 5% gewijzigd door ScuL op 22-07-2004 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Klopt, maar goed... de phantom voegde eigenlijk ook niets toe. De Air Assault guys wilden amper vliegen in dat ding :/ Maar goed... er is een Transport slick bij gekomen, de Chinook is eruit, meer jeeps her en der, bunkers beter geplaatst, wat meer eyecandy enzo.

Check hier de screens:

http://www.fpscentral.com...=5&site=file_info&id=1200

Geef ff aan ze door dat ze iig ff een kijkje nemen naar deze versie als je wilt ;)

[ Voor 12% gewijzigd door jagermeister op 22-07-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

waarom geen patch, later dan 31 juli is dus niet mogelijk....

pffff, typisch EA... ben toch maar joint ops eens aan het tjekken.. maar zie toch meer mensen weer in BFV terugkeren....

Kijken of het de pijn tot aan 1.1 patch even kan verzachten... :'(

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

7.23.04 - Community Update

1.1 Update Delay
Last time in this space, we announced that the 1.1 Update had entered final candidate testing at EA headquarters. Since that time, it was decided to hold the update for an additional week of testing and polishing. We have since submitted a new build to the final candidate process.

So long story short, there was an unforeseen delay, but the1.1 Update should be ready for release quite soon. Stay tuned to this space for the pending release announcement.

World War 2 Mod for Battlefield Vietnam Sneak Peek
Following up on our announcement from the last Update, we have for you now some screenshots that show a side-by-side comparison of the Battlefield 1942 and World War 2 Mod versions of the Wake Island, Iwo Jima and Invasion of the Philippines maps. The focus of these screens is to contrast the sparsely wooded 1942 versions with the overgrowth/undergrowth enhanced versions from the World War 2 Mod.

Wake Island
Below, one can see that our comparison shots gaze out towards the US Airfield Base at the southeast bend of the island. In the World War 2 Mod, the increase in foliage in this area provides more protection to the pilots taking off from the airstrip, and also provides some cover for the invading Japanese soldiers coming up from the landing beaches. Also of note in the WW2 Mod shot is the higher level of detail on the sandbags. This sort of visual improvement will be exhibited throughout the levels.
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/common/wake03_before_small.jpgBeforeAfbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/common/wake02_before_small.jpgAfter

Invasion of the Philippines
Below, we are again looking at a US Airfield Base, in this case at the center of the battle area.
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/common/phil_before_small.jpgBeforeAfbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/common/phil_after_small.jpgAfter

Iwo Jima
Finally, on Iwo Jima, we find ourselves looking at the top of Mount Suribachi. In the World War 2 Mod, the battle for Iwo Jima takes place during the fall of night, with torches, moonlight and gun fire providing the primary sources of light.
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/common/iwp_before_small.jpgBeforeAfbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/common/iwp_after_small.jpgAfter

Hopefully from this brief look, you can begin to imagine how differently the WW2 Mod versions of these maps will look and feel. Keep an eye on this space for more information on the WW2 Mod and additional BFV free content announcements.
Bron

Woei dat gaat er goed uit zien :D

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fantastisch, een paar extra bomen!

Edit: Ook meer detail in de zandzakken!!!!!
MAAK ME GEK!!

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat ze wel wat meer mappen gaan doen want Philippines en Iwo Jima zijn niet bepaald mijn favoriete mappen :( vooral Philippines is maar een lame/sloom speelbare map vaak gespeelt door alleen maar idioten die niet weten hoe te spelen.

Nou is dat met elke map op elke public server zo maar Philippines straalt er bovenuit :X

En donkere mappen zuigen met de Battlefield engine :(

//edit:
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 00:41:

MAAK ME GEK!!
Ja MAAR, het speelt wel op de Vietnam engine dus je krijgt er GRATIS een performance drop bij, ondanks dat het dezelfde/ietsJES verbeterde graphics zijn :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 00:41:

MAAK ME GEK!!
Tjah....je kan zeggen wat je wilt maar ik vind het er toch wel beter uit zien, en idd zou het helemaal mooi zijn als ze meer maps gingen omvormen :)

edit: Imho ook hardstikke leuk dat ze dit doen...meer mensen naar bfv lokken ;)

[ Voor 13% gewijzigd door whyz op 24-07-2004 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Ik hoop dat ze wel wat meer veranderen dan de vegetatie en de zandzakken... :/ Time will tell us..

Ik had trouwens stiekem gehoopt dat 1.1 deze vrijdag al uit zou komen :(

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper7 schreef op 24 juli 2004 @ 00:48:
Ik hoop dat ze wel wat meer veranderen dan de vegetatie en de zandzakken... :/ Time will tell us..

Ik had trouwens stiekem gehoopt dat 1.1 deze vrijdag al uit zou komen :(
Far Cry 1.2 is een mooi voorbeeld als de community geen geduld opbrengt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amen!

Dat geblaat iedere keer als ze de patch een week uitstellen. Mensjes die meteen roepen dat ze overstappen op Joint Ops.
Als je devoted bent blijf je gewoon rustig afwachten en dit spel spelen omdat je dat het liefst speelt. Maar als je je laat wegjagen omdat de patch wordt uitgesteld ben je imo geen echte fan en moet je ook niet gaan miepen maar lekker Joint Ops blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Als je devoted bent blijf je inderdaad gewoon afwachten. Ik krijg echter het gevoel dat de meeste mensen niet zo devoted zijn en zich behoorlijk ergeren aan bugs / ongebalanceerde gameplay etc. Ik vind BF-V ook een tegenvaller (grijp steeds terug naar 1942) maar heb toch hoop op een aantal verbeteringen in de patch. Dat hele verhaal over "echte fan zijn" vind ik helemaal niet interessant. De game had gewoon niet in deze vorm uitgebracht moeten worden (zelf mis ik bv het votingsysteem gigantisch). Voor veel mensen is dit ook een van de meerdere games die ze op dit moment spelen. Ik zelf had er ook meer van verwacht. Ik vind bf-vietnam meer een uitbreiding dan een compleet nieuw spel en de prijs gewoon veel te hoog voor het geleverde materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitbreidingen (en hele slechte!) waren/zijn Secret Weapons en Road to Rome. Ik geef je groot gelijk als je zegt dat dit een cheapshot was van EA. Maar om nou te zeggen dat BF:V een uitbreiding is ipv een nwe game vind ik wat ver gaan.
En als er wél een votingsysteem had ingezeten, had het spel dan wél top geweest?!
Hoe lang is BF 1942 nu op de markt en hoe lang BF:V?! Mensen moeten gewoon eens leren fatsoenlijk geduld op te brengen.
Tevens bieden veel winkels al ruilen binnen 48 uur, dus als je nu pas bemerkt dat BF:V het niet is voor je dan ben je aan de late kant...

Alles imho trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bf 1942 is inderdaad al langere tijd op de markt maar daarmee is ook de "drempel" gezet voor BF-Vietnam. Bf-Vietnam had wat betreft patching en de daarmee geintroduceerde opties gewoon minimaal in zich moeten hebben wat zijn voorganger ook had. Dat de bf-1942 expansions niet helemaal top waren ben ik met je eens. Als ik echter kijk naar een mod als desert combat moet battlefield vietnam vreselijk in het stof bijten. Als het voting systeem er in had gezeten was het natuurlijk niet in 1 keer een goede game. Feit is gewoon dat vietnam overhaast op de markt is gegooid. De eerste release was verre van af. Dat gevoel heb ik nog steeds eigenlijk. Bugs zijn nooit helemaal te voorkomen maar zoals bf-vietnam er nu bij ligt vind ik het niet echt fantastisch hoor. Begrijp me niet verkeerd, ik speel de game af en toe nog steeds hoor. Ik hoop alleen echt dat de nieuwe patch veel van de "problemen" uit de weg zal helpen! Bf-1942 is voor mij gewoon superieur aan vietnam terwijl ik van laatste hele hoge verwachtingen had. Ik vind vietnam inderdaad meer een uitbreiding / mod dan een compleet nieuwe game.

Overigens kun je hier nergens geopende verpakkingen van games ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh0m
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-04 19:27
Ik heb een probleem, ik heb de BFV faq al doorgelezen en gezocht in het forum maar kon niets vinden. Het probleem is dat ik mijn Punkbuster op de een of andere manier niet aankrijg. Elke keer als ik het probeer staat er dat Punkbuster niet geactiveerd kon worden... iemand enig idee hoe dit kan komen? Het is namelijk een beetje irritant als je alleen maar op servers kan spelen waar geen punkbuster is.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sh0m schreef op 24 juli 2004 @ 11:08:
Ik heb een probleem, ik heb de BFV faq al doorgelezen en gezocht in het forum maar kon niets vinden. Het probleem is dat ik mijn Punkbuster op de een of andere manier niet aankrijg. Elke keer als ik het probeer staat er dat Punkbuster niet geactiveerd kon worden... iemand enig idee hoe dit kan komen? Het is namelijk een beetje irritant als je alleen maar op servers kan spelen waar geen punkbuster is.

Alvast bedankt!
Dit hebben meerdere mensen gehad, kijk in het ingamescherm naar een vierkantje die bijna dezelfde achtergrondkleur heeft middenonder, daarachter staat punkbuster. Door op dat vierkantje te drukken wordt punkbuster geactiveerd.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

en druk dan in de console in:

PB_WEBUPDATE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je ook kunt doen is ff PB via je softwarescherm verwijderen en opnieuw installen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Bor_de_Wollef schreef op 24 juli 2004 @ 10:35:
(zelf mis ik bv het votingsysteem gigantisch).
je bedoelt voting als in maps voten?
dat kan gewoon hoor .... lm (listmaps) en vm (votemap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 08:40:
Amen!

Dat geblaat iedere keer als ze de patch een week uitstellen. Mensjes die meteen roepen dat ze overstappen op Joint Ops.
Als je devoted bent blijf je gewoon rustig afwachten en dit spel spelen omdat je dat het liefst speelt. Maar als je je laat wegjagen omdat de patch wordt uitgesteld ben je imo geen echte fan en moet je ook niet gaan miepen maar lekker Joint Ops blijven spelen.
pfff... ben jij een echte fan dan? ben jij zo tof dat je een echte fan bent? tatoeer jij Battlefield-Vietnam op je linker-bovenarm? Nou dan ben je wel supertof.
Ik heb vrienden en een beperkte spaarpot en verwacht dat als ik iets koop het goed werkt en zijn beloftes eer aan doet.
Als ik een tv koop met "perfecte beeldkwaliteit" hoef ik toch niet genoegen te nemen met sneeuw en het af en toe uitvallen van het ding? Ik hoef toch niet te wachten op een update van mijn firmware totdat dat probleem opgelost is? Ik hoef toch niet te hopen wegens de slechte kwaliteit dat het ooit nog beter wordt met patches waar ik dan heeeeel geduldig op moet gaan wachten. Nee, ik koop iets dat goed is. En dan heb ik niet gedaan voor mijn 45 euro.
Verder loop je zelf te miepen. Je hebt 45 euro betaald, vind jezelf supertof dat je dat gedaan hebt, brult hier dat je de nummer 1 fan bent van iets wat zijn beloftes niet waarmaakt en dan nog... lekker dat je nummer 1 fan bent van een computerspel... pfff... beetje een discussie van de ene voetbalfan tegen de andere zeg... ga voetballen of een vriendin zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Hehe, en ik vond me berisping al beetje terecht.... maar na die demo van Joint Ops gecheckt te hebben, was het net alsof ik over een plasticen mat liep erg lelijk maar...

Keb me lekker uitgeleeft in hastings en wat medailles meegepikt...

ben benieuwd wat voor helis het zijn in de update, en of ze enkel in de 2 nieuwe maps verschijnen... :?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

@Scul: En hoe was de 'aangepaste' versie van Dong Ap Bia tijdens de scrim van afgelopen weekend op Napalm Dawn? Ben wel benieuwd naar een verslagje ofzo... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
jagermeister1 schreef op 27 juli 2004 @ 12:19:
@Scul: En hoe was de 'aangepaste' versie van Dong Ap Bia tijdens de scrim van afgelopen weekend op Napalm Dawn? Ben wel benieuwd naar een verslagje ofzo... ;)
Ik vond het erg leuk om met zo veel mensen op DAB te spelen. De NVA maakte veelvuldig gebruik van de spawnholes maar we wisten ze vaak uit te schakelen of te stelen.
De NVA daarentegen is het ook wel s gelukt om onze F4 te jatten :{ 1x was dat de oorzaak dat de round werd verloren :o

De gevechten speelden zich niet echt af bij de treeline maar echt her en der over de kaart. Meestal capten we (US) vlaggen dmv airdrops. Zo hebben we zelfs de NVA main een tijdje gehad. Maar vaak waren de veldslagen echt verspreid over de map.
We spelen altijd in meerdere commando's (Joint Ops) dus dan sturen we de 1e groep ergens heen en de 2e groep ergens anders. De NVA is dan vaak verrast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga voetballen of een vriendin zoeken.
Ik weet niet wie je denkt voor je te hebben, maar ik ben 33 jaar, vader van twee kinderen en gelukkig getrouwd. Maar dat terzijde.

Ik zeg nergens dat ik een number 1 fan ben van BF:V of dat ik van mezelf vind dat ik de koelste ben of wat in die trant ook.
Verder gaat je vergelijk van BF:V met een TV werkelijk nergens over (het alomgeprezen appels en peren verhaal). Ook doe je alsof BF:V totaal niet speelbaar is en er persé een patch nodig is om het weer een beetje fatsoenlijk te doen spelen. Sure. Als EA na 2 dagen al drie patches heeft gelanceerd zijn er ook weer critici die beweren dat EA een baggerprodukt heeft afgeleverd omdat ze al zo snel met patches op de proppen komen. Het is simpelweg nooit goed voor een aantal mensen. Vandaar dat de "fan" bereid is geduldig te wachten en niet begint te miepen als de patch wat langer op zich laat wachten of zelfs overstapt op een andere game.

Ik zit nu al met "smart" te wachten op de comments die gaan komen op de patch... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Helemaal eens met RaDjuh. Dat gezeur om die patch. Het spel draait prima en als je er niet tevreden over bent dan speel je het toch lekker niet. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het is niet een kwestie van gewoon niet spelen. Veel mensen hebben een game verwacht zonder bugs en dingen die niet af zijn met goed gebalanceerde gameplay etc. De game is niet bijzonder goedkoop en van een uitgever als EA mag je wat verwachten vind ik. Dus... tot de patch er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik heb geen last van bugs en het enige dat ik kan aanmerken op de huidige versie is de balans in de gameplay en dat ligt maar aan 1 ding. Door het verminderen van de M60 heeft de US bijna geen anti-air meer, dat wordt rechtgezet in v1.1.
Verder geen klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het aantal mappen erg mager. Vooral het aantal leuke mappen.
Ik speel het nu eigenlijk nooit meer, ik wacht op de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het aantal mappen vind ik ook mager. De mappen op zich ook. Ik speel vrijwel maar 1 of 2 mappen echt online. De rest vind ik de moeite amper waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vergeet, als je kijkt naar WW2 (BF 1942) dat deze zich zo goed als continentwide afspeelde, in tegenstelling tot BF:V. Vandaar dat de makers enigszins beperkt waren in de diversie van de maps. Verder zijn er zat games die bij hun release verre van "af" waren, maar als je kijkt hoe ze uiteindelijk op hun pootjes terecht zijn gekomen zal het (EA kennende) ook wel goedkomen met BF:V.
Tevens ervaar ook ik, net als ScuL, geen hinder van de zgn bugs (zoals?! :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Het aantal maps van BF:V bij uitkomst is volgens mij zo goed als gelijk als bij BF:42. Weet niet meer precies hoeveel dat er waren maar dat was ook niet veel. Maar alsof die 2 extra mappen zo'n groot verschil gaan maken? Anders kun je altijd nog genoeg leuke custom maps zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 18:56:
Je vergeet, als je kijkt naar WW2 (BF 1942) dat deze zich zo goed als continentwide afspeelde, in tegenstelling tot BF:V. Vandaar dat de makers enigszins beperkt waren in de diversie van de maps. Verder zijn er zat games die bij hun release verre van "af" waren, maar als je kijkt hoe ze uiteindelijk op hun pootjes terecht zijn gekomen zal het (EA kennende) ook wel goedkomen met BF:V.
Tevens ervaar ook ik, net als ScuL, geen hinder van de zgn bugs (zoals?! :? )
Continue harddisk activiteit ondanks het aanwezig zijn van voldoende geheugen, een schijf welke gefragmenteerd en wel maar 10% vol zit, een zware gpu en cpu, en een collectie RAM van 2 gig.

Lag bursts, vooral bij vliegen over water, balancering van de wapens, en zoals al eerder genoemd, het zeer lage aantal mappen.

De tijd die het nodig heeft om met een patch te komen is dan de druppel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en zoals het aflopen van een trap! ik ben als is een paar keer dood gegaan! en het aan rijden van iemand maar die sleep je rustig mee en hij heeft geen schrammetje!! het toevoegen van buddy''s, het ip van de server, langer naam want ik moest verdomde een andere naam nemen eerst had ik S-o-S Ace Lightning maar nu alleen S-o-S Ace! en eentje met Terroser grrr :( het knippen en plakken van ip ! betere pyschis hoe je dat ook moet schrijven want soms zie ik rare dingen!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 19:16:
Continue harddisk activiteit ondanks het aanwezig zijn van voldoende geheugen, een schijf welke gefragmenteerd en wel maar 10% vol zit, een zware gpu en cpu, en een collectie RAM van 2 gig.

Lag bursts, vooral bij vliegen over water, balancering van de wapens, en zoals al eerder genoemd, het zeer lage aantal mappen.
geen idee wat de oorzaak is, misschien een combinatie van hardware maar het zal een specifiek probleem zijn. Binnen ons toernooi speelt 250 man vlekkeloos op tig verschillende hardwarecombinaties en dat gaat vooralsnog goed.
Het enige waarvan ik weet dat lagburst veroorzaakt kunnen worden is een slecht functionerende harde schijf (of een schijf die lang niet is gedefragged).
Je noemt vliegen over water. Klinkt als pixelshaders ofzo.. misschien staat je quality wel te hoog. Of je hebt een Nvidia FX5.... kaart, die schijnen een brakke driverondersteuning te hebben bij meerdere games.
De tijd die het nodig heeft om met een patch te komen is dan de druppel.
Bovengenoemde hardwareproblemen die je noemt gaan zeker weten niet opgelost worden in de patch. De patch is puur een softwarematige uitbreiding die in nieuwe functies voorziet en kleine gebreken verbeterd.
Heb je wel eens contact gehad met EA customersupport?
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 19:24:
en zoals het aflopen van een trap! ik ben als is een paar keer dood gegaan!
moet je rustiger lopen, dit gebeurde me in BF42 net zo goed.
oh trouwens de falling damage wordt wel bijgewerkt in v1.1
en het aan rijden van iemand maar die sleep je rustig mee en hij heeft geen schrammetje!!
als je rustig rijdt kun je iemand opduwen ja..
dit zat ook in BF42 al, is gewoon een physics bug en ik vind het niet echt storend.
het toevoegen van buddy''s
console -> addbuddy #playernummer.
werkt prima.
het ip van de server
wat is er mee? het toevoegen? kan gewoon in de serverlijst.
langere naam want ik moest verdomde een andere naam nemen eerst had ik S-o-S Ace Lightning maar nu alleen S-o-S Ace! en eentje met Terroser grrr :(
dat wordt gefixed alhoewel ik de huidige 23chars wel genoeg vind
het knippen en plakken van ip !
wordt niet gefixt , vind ik ook niet storend. ik connect altijd vanuit xfire en ASE.
betere pyschis hoe je dat ook moet schrijven want soms zie ik rare dingen!
mja.... maar dat is allround in de battlefield serie.
je kunt de physics nooit 100% realistisch maken natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door ScuL op 27-07-2004 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

-ScuL- schreef op 27 juli 2004 @ 19:05:
Het aantal maps van BF:V bij uitkomst is volgens mij zo goed als gelijk als bij BF:42. Weet niet meer precies hoeveel dat er waren maar dat was ook niet veel. Maar alsof die 2 extra mappen zo'n groot verschil gaan maken? Anders kun je altijd nog genoeg leuke custom maps zoeken.
Custom maps worden totaal niet gespeeld online. Bugs zijn o.a. vliegend gras, niet goed recht kunnen liggen op verschillende heuvels, "cheat" door het veranderen van stoel in de cobra etc etc.
De patch is puur een softwarematige uitbreiding die in nieuwe functies voorziet en kleine gebreken verbeterd.
Doel nummer 1 is nog altijd het verhelpen van bugs. Daarnaast stoppen ze er extra (of functies die eigenlijk al klaar hadden moeten zijn) functies in en een paar voertuigen extra om mensen rustig te houden ivm het lange wachten. EA heeft zijn ontwikkelaars volgens mij al lang weer op wat anders gezet. BF-Vietnam lijkt een "tussenversie" zoals al eerder genoemd.

[ Voor 32% gewijzigd door Bor op 27-07-2004 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Zelf speel ik nu eigenlijk alleen Joint Ops, maar dat neemt niet weg dat ik BF:V een heerlijke game vind. Jammer dat we zo lang op een patch moeten wachten en jammer dat er nog maar zo weinig maps zijn welke echt gespeeld worden, maar buiten dat is het gewoon een leuke game. In een online tournament komt de game helemaal goed tot zijn recht.

Ik had er alleen meer van verwacht, that's it eigenlijk. BF:1942 was toen het uitkwam een origineel spel met veel nieuwe mogelijkheden. In Vietnam meer van hetzelfde eigenlijk, maar dan een andere setting. Na een dik jaar BF:42 gespeeld te hebben en een paar maandjes Vietnam, wilde ik weer eens een game met een andere 'feeling'. Die heb ik nu, maar BF:V zal ik zeker weer gaan spelen aangezien de BF reeks mijn favorietje is O+
Bor_de_Wollef schreef op 27 juli 2004 @ 20:26:
[...]

Custom maps worden totaal niet gespeeld online.
Dat is inderdaad klote. Ik geef toe dat ik zelf ook weinig custom maps bekeken heb, maar dat komt ook omdat er gewoon bar weinig servers zijn. En als ze er al zijn, dan zijn er geen spelers. Dat motiveert ook niet echt om een map te downloaden en te gaan spelen. EA had misschien wat kunnen ondernemen door een official goedgekeurde mappack uit te geven met alle coole custommaps die je maar kunt bedenken. Wellicht dat de community dan doorheeft dat er meer is dan alleen de 14 BF:V maps.

Overigens doen de verschillende grote tournament communities wel wat met custom maps _/-\o_

[ Voor 34% gewijzigd door jagermeister op 27-07-2004 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en een heli van een zeer hoge hoogte laten vallen en nog heel blijft is wel en hele rare bug he! zeg maar 1.6 was al een tijdje uit voor dat vietnam kwam dan hadden ze gewoon makkelijk 2 weken of 3 om die pyshic engine over te zetten en je had dan ook al die extra's van 1.6. en wat dacht je van die lag in het begin dat is toch niet normaal! het is een mulitplayer spel voor 64 mensen!

maar het is wel lekker om te spelen maar mijn conclusie is ze hadden van mij nog een maandje of 2 nog mogen aan werken!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ScuL- schreef op 27 juli 2004 @ 20:13:
geen idee wat de oorzaak is, misschien een combinatie van hardware maar het zal een specifiek probleem zijn. Binnen ons toernooi speelt 250 man vlekkeloos op tig verschillende hardwarecombinaties en dat gaat vooralsnog goed.
Het enige waarvan ik weet dat lagburst veroorzaakt kunnen worden is een slecht functionerende harde schijf (of een schijf die lang niet is gedefragged).
Je noemt vliegen over water. Klinkt als pixelshaders ofzo.. misschien staat je quality wel te hoog. Of je hebt een Nvidia FX5.... kaart, die schijnen een brakke driverondersteuning te hebben bij meerdere games.
Ik heb in de BF:V topics op GoT toch meerdere mensen gezien met exact dezelfde issues. Of je nu de resolutie op 800x600 zet, low quality, of op 1280x1024 op high quality, het maakt niets uit. Alle andere software draait perfect, ook de games, maar BF:V is de enige die zoals het lijkt continue je HD belast of je nu stil staat in de map of bezig bent.

De videokaart is een ATI kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Grote kans dat het inderdaad gewoon aan bf-vietanm ligt. Ik hoor veel meer mensen met dezelfde problemen. Eigenlijk vanaf het begin al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kun je wachten tot je een ons weegt op de patch die dat zal verhelpen...Het blijven namelijk computers waarop je het spelletje speelt. Verklaar maar eens dat je computer ná een normale logoff de volgende morgen ineens niet meer wil opstarten...Vaag maar waar....

Verder ben ik het absoluut eens met die trap-ellende...Maar als je vaak genoeg speelt (en dat speel je als je de zgn "cheat" met de heli's goed weet uit te voeren) dan weet je ook dat dit simpel is op te lossen. Tis maw een bug maar zó storend dat je naar een andere game moet rennen?! Imo niet.

Verder is een reply van mijn kant, na de reply van ScuL, overbodig. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Vertel mij maar eens hoe dit seat-change cheat is op te lossen dan? Dat hele verhaal van je over die patch en computers die zo opeens niet meer opstarten raakt totaal geen doel. Als meer mensen vrijwel dezelfde problemen hebben in alleen deze game lijkt het behoorlijk op een bug imho. Als diezelfde mensen dit nu naar ea support communiceren is de kans groot dat er in een patch wat aan gedaan kan worden.
als je rustig rijdt kun je iemand opduwen ja..
dit zat ook in BF42 al, is gewoon een physics bug en ik vind het niet echt storend.
Dat is totale onzin. De mate waarin dit gebeurt in Vietnam is totaal niet te vergelijken met de normale "duw" physics van 1942.

Bf-Vietnam is gewoon totaal nog niet af. De game heeft te veel last van bugs (zoals eerder genoemde) en "features" die niet af zijn zoals het hele voting systeem (wat wel in de release zou zitten). EA heeft deze game gewoon op de markt gedumpt omdat ze te bang waren voor de concurrentie (zoals farcry die in dezelfde tijd op de markt kwam). Nu laten veel mensen deze game links liggen wat ik zelf zonde vind.

[ Voor 24% gewijzigd door Bor op 27-07-2004 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat voting systeem is toch alleen maar een plaag in bf1942 :/ bovendien kun je voten dmv console. Werkt ook veel sneller dan zoals het in bf1942 gaat, rechtermuisknop spultje selecteren etc. etc. s toch trager dan gewoon console gebruiken.

Maar ja de meeste mensen zijn te lui/dom om het voorelkaar te krijgen...

En verder komen alle features vast wel in battlefield 2 want die moet ook verkocht worden en bf1942 en bf:v is al verkocht...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Bor_de_Wollef schreef op 27 juli 2004 @ 20:26:
Custom maps worden totaal niet gespeeld online.
er zijn wel servers hoor voor maps als junglehunt en hill937.
Bugs zijn o.a. vliegend gras,
nog nooit gezien maar zo'n bug zit in dat geval in de map.
niet goed recht kunnen liggen op verschillende heuvels,
dit probleem zit ook in BF1942. als je gaat liggen moet je eerst ff wachten voordat je gaat zoomen. op zich ook wel logisch want je ligt nooit meteen goed plat als je IRL gaat liggen.
"cheat" door het veranderen van stoel in de cobra etc etc.
mja... volgens mij werd er wel wat tegen gedaan in v1.1 , weet niet precies meer wat.
Doel nummer 1 is nog altijd het verhelpen van bugs. Daarnaast stoppen ze er extra (of functies die eigenlijk al klaar hadden moeten zijn) functies in en een paar voertuigen extra om mensen rustig te houden ivm het lange wachten. EA heeft zijn ontwikkelaars volgens mij al lang weer op wat anders gezet. BF-Vietnam lijkt een "tussenversie" zoals al eerder genoemd.
Ik zie het niet echt als zoethoudertjes maar meer als extraatjes voor de trouwe fans. En ik weet niet hoe het staat met jullie geduld maar ik heb echt nog nooooit zitten *wachten* op een patch. Wanneer v1.1 komt boeit me eigenlijk ook geen ster, van mijn part is het met kerstmis. Ik vind het spel al leuk zat zoals het nu is.

En tussenversie of niet, ik vind het Vietnam thema veel aantrekkelijker dan WO2 of de modern warfare van BF2.
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 20:33:
en een heli van een zeer hoge hoogte laten vallen en nog heel blijft is wel en hele rare bug he!
nog nooit gezien. van lage hoogte kan ie wel s heelblijven maar zo'n ding hoeft ook niet per se meteen te exploderen.
zeg maar 1.6 was al een tijdje uit voor dat vietnam kwam dan hadden ze gewoon makkelijk 2 weken of 3 om die pyshic engine over te zetten en je had dan ook al die extra's van 1.6.
zoals EA/DICE in het onlangs verschenen interview hebben gezegd maken ze gebruik van een totaal andere opbouw van de 3d engine (rendering en undergrowth enzo.) daardoor is het erg lastig om dingen van BF1942 zomaar te porteren. Het heeft niet voor niets zo lang geduurd voordat ze slechts 3 maps van BF1942 hebben kunnen overzetten.
en wat dacht je van die lag in het begin dat is toch niet normaal!
ligt aan je PC dan.. geen last van. maarja ik heb wel 1GB

-edit-

ohja en kicks/maps voten kan gewoon in de console:
lm (listmap) en vm (votemap) en kick #playernummer.

[ Voor 4% gewijzigd door ScuL op 27-07-2004 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het voten dmv de console werkt ook nog niet goed in BF-Vietnam. Overigens vind ik het totaal geen plaag op publics! In 1942 kun je overigens net zo goed voten in de console.

Overigens kom je maps als junglehunt en hill937 vrijwel ook nergens tegen. Ik heb net even ASE gedraaid en zie op dit moment 1 custom map met geen spelers.

Het niet goed recht kunnen liggen is niet hetzelfde als in 1942 en is ook door ea erkend als bug.

Vliegend gras zit in meerdere maps. In vrijwel alle maps is het wel ergens te vinden.

Ik wacht ook niet op de patch maar speel nu gewoon meet 1942 die toch nog steeds superieur is. Desert combat vind ik nog steeds vele malen beter dan vietnam.

[ Voor 60% gewijzigd door Bor op 27-07-2004 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat voten in bf1942 is een plaag omdat je bijv. bij een volle server 32 man bijvoorbeeld bij een mapchange maar 1-3 spelers nodig hebt als je direct een mapvote doet voordat de meeste spelers zijn ingeladen. Op EAUK blijf je bijv. aan het changen van map :X

En die posities wisselen, hoe the hell kun je dat nou zien als cheat? SKILL mensen dat is iets waar n00bs en andere ontwetenden niet begrijpen. Maar dat krijg je dus door regelmatig te spelen en gebruik maken van de mogelijkheden die je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Dan kijk jij niet goed Bor... ik zie er namelijk een stuk meer, maar feit blijft dat er amper spelers te vinden zijn voor de custom maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Custom map servers:

Junglehunt:
69.41.249.245:15567
202.12.147.113:17567

Op. Daybreak:
67.18.156.11:15567

Last Light:
66.90.254.12:15567
69.27.252.12:15567

Op. Tin Can:
210.174.2.44:15567

Outpost:
64.37.104.7:15567

Riverbend:
69.93.227.86:15667

Riverside Village:
12.163.38.195:15567
195.177.244.135:15567
24.95.64.61:15567

Smoke:
205.177.13.20:15567

etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

edit: dubbelpost?

[ Voor 96% gewijzigd door Bor op 27-07-2004 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

En die posities wisselen, hoe the hell kun je dat nou zien als cheat? SKILL mensen dat is iets waar n00bs en andere ontwetenden niet begrijpen.
Door van stoel te wisselen zorg je ervoor dat je wel geraakt kan worden maar geen damage krijgt. Dat heeft totaal niets met skill te maken. Dat is gewoon bugusing. Je ziet nu ook meer publics waar mensen hiervoor gekicked worden.

@scul: ik heb alleen de maps in ASE met een ping onder de 100. Vandaar waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 21:32:
En die posities wisselen, hoe the hell kun je dat nou zien als cheat? SKILL mensen dat is iets waar n00bs en andere ontwetenden niet begrijpen. Maar dat krijg je dus door regelmatig te spelen en gebruik maken van de mogelijkheden die je hebt.
pcies,

Net als de nadejumps die je nu hebt....dat heet ook gewoon gebruik maken van de mogelijkheden. Klinkt lam maar het is geen cheat, toen de tijd met de xpack jumps (bf1942) werd er ook praktisch niet moeilijk om gedaan... :/

Cheaten is het pas echt, als je zoiets als een trainer oid. gebruikt imho

[ Voor 8% gewijzigd door whyz op 27-07-2004 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muhahaha >:)

bekijk het uit clan oogpunt, posities switchen van vehicle wordt d8 ik geoorloofd en de exploits (!!!) die jij noemt niet ;)

Bor de wollef: en zeker wel heeft het met skill te maken, aan jouw zo te horen wil ik dolgraag een filmpje/in actie zien of jij hetzelfde kan doen >:) geloof dr niks van...

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het gebruiken van bugs is bij mij nogaltijd bugusing wat vrijwel gelijk staat aan cheaten. Je kunt alles wel "gebruik maken van de mogelijkheden" noemen. Dan valt vrijwel elke cheat daar ook onder. Net als bijvoorbeeld de bug die nu nog in 1942 zit waar je onder de hangars kunt komen. Het is gewoon lame om dat soort dingen te gebruiken en goede spelers hebben dat ook helemaal niet nodig.
Bor de wollef: en zeker wel heeft het met skill te maken, aan jouw zo te horen wil ik dolgraag een filmpje/in actie zien of jij hetzelfde kan doen geloof dr niks van...
En waarom geloof je er niets van? Voel je jezelf so superieur? Het hele woord "n00b" vind ik al zo sneu. Niet iedereen speelt deze game de hele dag of in clanverband.

Noob is a noob's word.

[ Voor 37% gewijzigd door Bor op 27-07-2004 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ScuL- schreef op 27 juli 2004 @ 21:25:
[...]

zoals EA/DICE in het onlangs verschenen interview hebben gezegd maken ze gebruik van een totaal andere opbouw van de 3d engine (rendering en undergrowth enzo.) daardoor is het erg lastig om dingen van BF1942 zomaar te porteren. Het heeft niet voor niets zo lang geduurd voordat ze slechts 3 maps van BF1942 hebben kunnen overzetten.

[...]

ligt aan je PC dan.. geen last van. maarja ik heb wel 1GB

.
Zeg halo daar! waarom denk je dat er 2 snelle patch's zijn gekomen want vele mensen hadden last van lag in het begin en het is een mulitplayer spel dus lag voor zo'n game kan je niet veroorloven! en ik heb het over de pyshic engine dus heeft het niet veel te maken met rendering en undergrowth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 21:55:
[...]

Zeg halo daar! waarom denk je dat er 2 snelle patch's zijn gekomen want vele mensen hadden last van lag in het begin en het is een mulitplayer spel dus lag voor zo'n game kan je niet veroorloven! en ik heb het over de pyshic engine dus heeft het niet veel te maken met rendering en undergrowth!
Je hebt helemaal gelijk. Vrijwel iedereen had bij de release last van lag. Iedereen ging ook gelijk in de weer met de soundbuffer fix (die overigens niet bijster goed hielp). Ik krijg het gevoel dat men hier hoe dan ook dit een goede game "moet" vinden en niet echt goed de argumenten leest van de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hum ik heb het nog niet meegemaakt op publics die mensen heeft die de hangar bug gebruiken. De 'oude' manier om erin te gaan lukt iig niet dan ga je een beetje d00d namelijk.

En laten we het voor de verandering duidelijk hebben over 'cheats' en 'exploits'.
exploit = zonder hulp van programma's misbruik maken in voordeel voor jouw om te winnen
cheat = met behulp van programma's om in jouw voordeel te winnen

en ik voel me echt niet superieur, maar jij praat echt als de gemiddelde speler die niet kan winnen van zijn vijand en daardoor maar zulke excuses gebruikt om het spelen makkelijker te maken voor mensen die geen skill hebben.

en skill, ik blijf het erover hebben, heb je imo wel degelijk nodig om van positie te switchen in een vliegend object (en wel blijven leven daarna) in battlefield en daarom 'zeur' ik er zo over door en ben ik van mening dat dit geen exploit is.

//edit: en die opmerking van clanverband/hele dag spelen slaat ook als een *** op een drumstel. Mja zal ik het maar zeggen dan: typisch een uitspraak van... ...raad maar

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik kan prima winnen van de vijand maar erger mij ook aan mensen in mijn eigen team die dit soort "truucs" uithalen om bv vervolgens een beetje te gaan spawnrapen etc. Dat heeft niets met mijn skills te maken. Ik sta vrijwel altijd in de top 3 elke ronde maar dat is hier de discussie niet. Ik vind het een beetje vreemd dat je mensen gelijk min of meer als "noob" bestempelt terwijl je helemaal niet weet hoe ze spelen. Dat zegt meer over jou dan over mij vind ik. Ik heb jou ook wel eens zien spelen maar was niet echt onder de indruk. Het geneuzel hier over "noobs" en skills zegt mij ook genoeg, vrijwel alleen de noobs die hierover continue lopen te zeuren. >:) Echt goede spelers hoor je hier vrijwel nooit over. Het feit dat je iemand als noob wilt bestempelen (vaak onterecht) geeft aan dat jij zelf niet zeker bent over jouw eigen "skills". Het "neertrappen" van ander is een weerspiegeling van eigen onzekerheid.

Maar goed, laten we het bij het originele onderwerp houden.

Vrij veel bf 1942 maps op el alamein hebben last van de bugusers die onder de hangar gaan. Dat je het de laatste tijd vrijwel niet meer ziet is omdat de admins er gelijk (en terecht) een ban voor uitdelen.

offtopic:
Overigens mag je gewoon een nieuwe reply geven. Ik lees de posts onder de mijne vrijwel nooit nog een keer namelijk

[ Voor 55% gewijzigd door Bor op 27-07-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 21:55:
Nooit last van gehad.. ook niet bij de v1.0
Lag bij het begin wordt veroorzaakt door het continu doorladen van textures terwijl je al in-game bent. Kan te maken hebben met te crap videogeheugen, AGP aperture settings, te weinig intern geheugen of een crappy virtualmemory management. De v1.02 loste lag issues op maar die was meer gericht op vehicles dan op de 'boot-lag'. En die kwam zo snel omdat v1.01 de beruchte Punkbuster disconnects veroorzaakten.
Bor_de_Wollef schreef op 27 juli 2004 @ 21:57:
Ik krijg het gevoel dat men hier hoe dan ook dit een goede game "moet" vinden en niet echt goed de argumenten leest van de ander.
Nee, ik vind het geklaag alleen onterecht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

-ScuL- schreef op 27 juli 2004 @ 22:04:
[...]

De v1.02 loste lag issues op maar die was meer gericht op vehicles dan op de 'boot-lag'. En die kwam zo snel omdat v1.01 de beruchte Punkbuster disconnects veroorzaakten.
Klopt, maar 1.01 was gereleased omdat vrijwel iedereen last had van lag.
Uit de changelijst: -General optimizations to reduce server lag.

Overigens maakt het me niet uit wanneer die patch nu komt. Ik heb vrijwel toch geen tijd meer om te spelen en BF-Vietnam heeft dan niet de prioriteit.

[ Voor 31% gewijzigd door Bor op 27-07-2004 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bugusing is wel een manier van cheaten, hetzij in mindere mate. Ook bij CS zaten er bijvoorbeeld bugs in DE_Dust waardoor je over het plafond van de map kon lopen, en gebruik van deze bugs leverde je een ban op bij tournaments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ScuL- schreef op 27 juli 2004 @ 22:04:
[...]

Nooit last van gehad.. ook niet bij de v1.0
Lag bij het begin wordt veroorzaakt door het continu doorladen van textures terwijl je al in-game bent. Kan te maken hebben met te crap videogeheugen, AGP aperture settings, te weinig intern geheugen of een crappy virtualmemory management. De v1.02 loste lag issues op maar die was meer gericht op vehicles dan op de 'boot-lag'. En die kwam zo snel omdat v1.01 de beruchte Punkbuster disconnects veroorzaakten.
Weet jij wel wat lag is!( ( lag kan je zien als happerende beelden of je ziet personen lopen en daarna schiet en die persoon is ineens vijf stappen veder! terwijl je wel genoeg beelden per seconden hebt (FPS,, frames per second)
dan is gewoon de verbinding te langzaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik speel online sinds Quake 1 , je hoeft mij echt niet te vertellen wat lag is.
De latency die veroorzaakt werd bij het laden van de map is een (video)geheugen malfunction.

Je hebt hem nog steeds op sommige custom maps waarbij er onefficiënt gebruik is gemaakt van de textures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke laten we maar op houden dit wordt alleen maar geflame, conclusie sommige mensen vinden het gewoon een goed spel en ander vinden dat niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Heb nog geen flame gezien. Ben het alleen niet eens met jullie standpunten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 23:06:
[...]

Weet jij wel wat lag is!( ( lag kan je zien als happerende beelden of je ziet personen lopen en daarna schiet en die persoon is ineens vijf stappen veder! terwijl je wel genoeg beelden per seconden hebt (FPS,, frames per second)
dan is gewoon de verbinding te langzaam!
Hum ja en nee, ik denk wat Scul noemt waar is. Hardware-lag zoals het ook wel genoemd wordt is wat bij Battlefield vaak voorkomt. Vooral in het begin van bf1942 klaagden veel mensen over 'lag' maar blijkt/bleek gewoon te liggen aan hun eigen systeem (ping is/was vaak goed). Niet juiste drivers hebben/ spyware of andere troep op de pc etc. waren een mogelijke oorzaak of systeem uberhaupt niet op orde hebben etc.

Je hoort tegenwoordig weinig mensen meer over de chat roepen van lag enzo (bf1942), nou zal dat natuurlijk komen door de patches, maar ook omdat een gemiddeld systeem beter is geworden dat BF EN de spyware/troep kan runnen ;)

Ik weet niet of het verholpen is met de 1.02 patch of dat het verholpen gaat worden in 1.1: FREEcamera wordt dat nu per server gecontroleerd of per client? In bf1942 is dat nu client (sinds 1.4 ofzo) en dat was wel een grote veroorzaker van (online) lag.

Verder zoals jij beschrijft van '5 stappen verder...' kan natuurlijk van online lag komen maar ook van hardware lag (te weinig geheugen dan meestal). En zoals eerder gezegd denk ik dat het met Battlefield vooral ligt aan 'hardware lag'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Mja en welke redenen je dan weer aan die hardware lag gaat toeschrijven dan kom je weer in een heel ander gebied...
Misschien ben ik gewoon niet zo 'verwend' als de moderne gamer.
Ben opgegroeid met games in 320x200 en later dialup gaming op 33k6 lol :P Dan hoef je niet te klagen over pixelparade en lag :D ....

Bugs waardoor het spel onspeelbaar zou zijn, waaronder Gordijnstoks verhaal, mogen niet voorkomen bij een nieuw spel. Echter is het onduidelijk of het is toe te schrijven aan de software of aan de hardwarecombinatie. De kleine flaws en bugjes die her en der worden opgenoemd zie ik eerder als onvolkomenheden en die zullen ook echt wel worden opgelost voordat er een final patch komt voor BF:V.

Online lag heb ik met zowel BF1942 als BF:V zeeeeer zelden last van. Maar ik heb op zichzelf al een lage ping met mijn ADSL verbinding. Zelfs niet op servers in de VS, zeer goed speelbaar. De enige keren dat ik lag ervaar ligt het aan overbelasting op de server (32 man online ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Wat een gez%^*( over het wisselen van de pilotseat, again...

Weet je wat ik pas bugusing en exploit vind: pixelshooting!!

Het is zo irritant als je spawnt en kapot wordt geschoten door een vijand die je nooit hebt gezien en jouw (meestal) ook niet!
Dat moet wel de grootste bug uit Battlefield zijn en komt (voornamelijk) doordat de lucht statisch is, en mensen precies weten hoe ze de kanonnen of mortar moeten plaatsen om strategische plaatsen te bombaderen.

Maar het wordt geaccepteerd door de community omdat (bijna) iedereen het doet.
Het maakt clanwars wel een stuk minder leuk en je wordt bijna gedwongen om dezelfde strategie toe te passen om te winnen.

Seatswitching is peanuts en vereist wel degelijk skill (in Cobra) om zelf in leven te blijven terwijl je heatseekings afvuurt of heatseekers probeert te ontwijken. Zijn maar weinig mensen die dit goed onder de knie (kunnen) krijgen om het succesvol te doen! Maar je moet ook echt een grote n00b zijn om bezwaren te hebben hiertegen! >:) N00b zegt trouwens weinig over je skill maar deste meer over de kennis van de game and it's exploits!! En je kan trouwens niet zeggen dat ik slecht of een n00b zelf ben: http://vietnam.bftracks.net/appl/bft/Player/view/76434 })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heehhe ik weet wat me p.c aan kan ook al heb ik een P3 830 mhz met een readon 9500 pro voor de laaste levens boost :P en 512 geheugen en sounblaster live kaart en ik weet dat me p.c van af 28/32 personen begint te laggen op vietnam maar het light ook aan wat voor map het is! :+ En nee ik speel niet alles op low ik speel het met 1024x768 32bit en alles op medium

Maar toch binnen kort een nieuwe computer met een athlon 64 3500+ en een Radeon x800 XT en 1 gig geheugen en een Audigy 2 kaart >:)

hier zou hij zelfs met BF 2 smooth met 128 mensen moeten kunnen spelen!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 23:17:
Ik weet niet of het verholpen is met de 1.02 patch of dat het verholpen gaat worden in 1.1: FREEcamera wordt dat nu per server gecontroleerd of per client? In bf1942 is dat nu client (sinds 1.4 ofzo) en dat was wel een grote veroorzaker van (online) lag.
De camera word nu serverside geregelt bij bfv, en het zal idd stukken gaan schelen vermoed ik, zodra dit met de 1.1 patch naar client side word omgegooit :) Nog een paar daagjes en hopelijk zien we een mooie patch :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Oh hier Jagermeister.... Practicefilmpje van ND op Dong Ap Bia:
http://superbrain.hostedclans.uni.cc/Goalielax/practice2.wmv
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG pixelshooting :D zow irritant, alhoewel ik het zelf nooit doe is het gewoon een valid tactic IMHO. We hebben het er al eens eerder over gehad in een bf1942 of bf:v topic dat weet ik niet meer maar ook al zouden de wolken random gaan dan nog zou je bijv. een papiertje oid kunnen gebruiken voor op je beeldscherm als sommige dat al niet doen ;)

pixelshooting is dus ook IMHO gewoon valid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 14:03

Sjod

Ik ben goed luisterend

Eh misschien een stomme vraag, maar wat is pixelshooting precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Pixelshooting is als je bv een mortar of scud oid richt op een statische pixel (bv in de lucht / op een berg). Omdat deze pixel / deel van een texture altijd op dezelfde plaats staat kun je met zekerheid zeggen dat je bv de spawnplaats van het vijandige team raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op 27 juli 2004 @ 23:29:
Maar je moet ook echt een grote n00b zijn om bezwaren te hebben hiertegen! >:) N00b zegt trouwens weinig over je skill maar deste meer over de kennis van de game and it's exploits!! En je kan trouwens niet zeggen dat ik slecht of een n00b zelf ben: http://vietnam.bftracks.net/appl/bft/Player/view/76434 })
Grote jongen hoor, .. wat ontzettend knap van je, we staan helemaal versteld van je, want dat hadden we nu echt niet achter je gezocht. Bravo bravo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 28 juli 2004 @ 08:31:
Pixelshooting is als je bv een mortar of scud oid richt op een statische pixel (bv in de lucht / op een berg). Omdat deze pixel / deel van een texture altijd op dezelfde plaats staat kun je met zekerheid zeggen dat je bv de spawnplaats van het vijandige team raakt.
Dit zit inderdaad ook in Americas Army (of zat toen ik het nog speelde). Op het moment dat je spawnde aan het begin van een ronde wist je gewoon dat je als de sodemieter een veilige plek moest pakken want de mortieren kwamen er al aan. Je zag ook telkens mensen die dat niet door hadden, en zo had de mortier er al snel 4 of 5 te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 27 juli 2004 @ 22:02:
Ik kan prima winnen van de vijand maar erger mij ook aan mensen in mijn eigen team die dit soort "truucs" uithalen om bv vervolgens een beetje te gaan spawnrapen etc. Dat heeft niets met mijn skills te maken. Ik sta vrijwel altijd in de top 3 elke ronde maar dat is hier de discussie niet. Ik vind het een beetje vreemd dat je mensen gelijk min of meer als "noob" bestempelt terwijl je helemaal niet weet hoe ze spelen. Dat zegt meer over jou dan over mij vind ik. Ik heb jou ook wel eens zien spelen maar was niet echt onder de indruk. Het geneuzel hier over "noobs" en skills zegt mij ook genoeg, vrijwel alleen de noobs die hierover continue lopen te zeuren. >:) Echt goede spelers hoor je hier vrijwel nooit over. Het feit dat je iemand als noob wilt bestempelen (vaak onterecht) geeft aan dat jij zelf niet zeker bent over jouw eigen "skills". Het "neertrappen" van ander is een weerspiegeling van eigen onzekerheid.

Maar goed, laten we het bij het originele onderwerp houden.

Vrij veel bf 1942 maps op el alamein hebben last van de bugusers die onder de hangar gaan. Dat je het de laatste tijd vrijwel niet meer ziet is omdat de admins er gelijk (en terecht) een ban voor uitdelen.

offtopic:
Overigens mag je gewoon een nieuwe reply geven. Ik lees de posts onder de mijne vrijwel nooit nog een keer namelijk
Ik vind dat ik hier wel terecht de opmerking mag plaatsen dat het fout is om het seat changen te vergelijken met het hangarprobleem. Bij het seatchangen maak je handig gebruik van de mogelijkheid om van stoel te veranderen, want die optie is er nou eenmaal, daarintegen is er niet de optie gecreerd door EA om op een bepaalde manier te hangar binnen te komen. En daarom vind ik en ik denk andere ook dat dit cheaten is, i.t.t. het veranderen van stoel wat name.lijk geen bug is, en het is dan ook geen bugusing.

En over het gebruik van het woord noob (denk bijv. aan Lighteye die het regelmatig zegt :P ) , ten eerste is het al sneu om het om de haverklap te zeggen, en helemaal als je in je achterhoofd neemt dat iedereen als de zogenaamde noob begon, en als je dan eindelijk beetje kan winnen en gelijk tegen iedereen die onder je staat noob zegt ben je de echte kneus. Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
no n00bs up in this thread! -> www.purepwnage.com :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh kan iemand me even duidelijk uitleggen wat dat pixelshooting nou is?

Want als ik het goed begrijp schiet je op een statische pixel , heel dicht bij een spawnpoint, waardoor iedereen die spawnt doodgaat? Euh ik denk dat ik het dan verkeerd begrijp, want ik zou dan zeggen waarom schiet je dan niet in 1 keer op dat spawnpoint. Volgende vraag, hoe weet je nou wat/waar een statische pixel is?

Danke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 11:18:
[...]

Ik vind dat ik hier wel terecht de opmerking mag plaatsen dat het fout is om het seat changen te vergelijken met het hangarprobleem. Bij het seatchangen maak je handig gebruik van de mogelijkheid om van stoel te veranderen, want die optie is er nou eenmaal, daarintegen is er niet de optie gecreerd door EA om op een bepaalde manier te hangar binnen te komen. En daarom vind ik en ik denk andere ook dat dit cheaten is, i.t.t. het veranderen van stoel wat name.lijk geen bug is, en het is dan ook geen bugusing.
Helaas heb je niet helemaal gelijk. Het wisselen van stoel is inderdaad niet de bug, maar een ingebouwde feature om makkelijk van plaats te wisselen in een voertuig.
De bug is echter dat een heat seeking missile niet op de warmtebron (het vliegtuig) af gaat, maar op een bezette pilotenstoel. Het blijft dus nog steeds bugusing.

Dat iets door bugs mogelijk is in een spel wil nog niet zeggen dat het eerlijk is om daar gebruik van te maken.

Ik weet weliswaar dat BF geen simulatie is, maar ik kijk wel enigszins naar de realiteit: een heat seeking missile hoort een helicopter uit de lucht te halen, ongeacht welke zitstoel er bezet is.

edit:
Ook als je van stoel wisselt (en de motor dus uit zet) is de motor echt niet meteen afgekoelt, dus dat is nog steeds geen geldige reden.

[ Voor 6% gewijzigd door RMYuma op 28-07-2004 11:50 ]

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Laatst online: 11-05 12:57
The_Prince_of_Mu schreef op 28 juli 2004 @ 11:31:
[...]

Helaas heb je niet helemaal gelijk. Het wisselen van stoel is inderdaad niet de bug, maar een ingebouwde feature om makkelijk van plaats te wisselen in een voertuig.
De bug is echter dat een heat seeking missile niet op de warmtebron (het vliegtuig) af gaat, maar op een bezette pilotenstoel. Het blijft dus nog steeds bugusing.

Dat iets door bugs mogelijk is in een spel wil nog niet zeggen dat het eerlijk is om daar gebruik van te maken.

Ik weet weliswaar dat BF geen simulatie is, maar ik kijk wel enigszins naar de realiteit: een heat seeking missile hoort een helicopter uit de lucht te halen, ongeacht welke zitstoel er bezet is.
Ben ik toch niet met je eens. De reden waarom de missile je niet raakt is omdat je als je op een andere stoel gaat zitten de motor stopt, dus geen warmte productie meer, dus geen missile hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 11:29:
Euh kan iemand me even duidelijk uitleggen wat dat pixelshooting nou is?

Want als ik het goed begrijp schiet je op een statische pixel , heel dicht bij een spawnpoint, waardoor iedereen die spawnt doodgaat? Euh ik denk dat ik het dan verkeerd begrijp, want ik zou dan zeggen waarom schiet je dan niet in 1 keer op dat spawnpoint. Volgende vraag, hoe weet je nou wat/waar een statische pixel is?

Danke
Het is bij veel games zo dat de lucht een plaat is die nooit beweegt, en die plaat bevat altijd elementen op een vaste plek zoals wolken. Door bij het spawnen deze vaste plekken in de gedachten te houden en te gebruiken als referentie om naar toe te schieten kun je na tig keer proberen weten waar mortieren aan de andere kant van de map terecht komen.

Dus als ik richting die wolk schiet dan komt mijn mortier daar, en bij die wolk daar. Ervaren spelers weten dus waar hun mortieren terecht komen, als ze richting een bepaalde wolk schieten. Je ziet dus, dat bij het spawnen veel spelers met een mortier richting in de lucht op een bepaalde wolk, en dat deze mortieren aan de andere kant van de map weer neerkomen tussen net gespawnde spelers, die vervolgens in stukje vliegen. Een makkelijke manier om je score op te krikken, maar het draagt niet veel bij aan het speelplezier.

Dit is nooit helemaal op te lossen, ook niet met een bewegende lucht, want in America's Army kon je ook door op een bepaalde tak te richten van een boom op een bepaalde positie ook een mooie referentie krijgen naar waar mortieren neerkwamen. Als je maar vaste plekken hebt op een map, en op een vaste plek in de map gaat staan.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik hoop dat het hele wisselen van zitplaats in BF2 niet meer mogelijk is. Ik wil nu wel eens playermodels in en uit een vehicle zien klimmen (scripted) inplaats van dat ze van een plek naast een voertuig naar een zit- of staanplaats worden geteleporteerd :P

Lijkt me ook leuk om te zien dat men op een voortbewegende tank kan klimmen, het luikje open kan trekken, granaatje naar binnen kan tossen.... plof.... 2 of 3 kills... Maar goed dit is weer mijn fantasie die op hol slaat :D

Voor zover het wisselen van plek nog mogelijk is, zal ik er gebruik van blijven maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Laatst online: 11-05 12:57
jagermeister1 schreef op 28 juli 2004 @ 11:40:

Voor zover het wisselen van plek nog mogelijk is, zal ik er gebruik van blijven maken.
Het spel laat het toe.... dus waarom niet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar moet ik je gelijk in geven, alleen:

Het is vrij logisch dat je die raketten op deze manier kan ontwijken, want inderdaad kijken ze niet naar de warmtebron, maar of de "pilotseat" bezet is, want als deze bezet is vliegt het dus en zou het warmte moeten afstoten of wat dan ook.

En inderdaad is het geen realitygame, en daarom vind ik niet dat je kan verwachten dat ze zoiets creeeren, dat de raket een groot gebied afspeurt naar warmtebronnen, want dat is volgens mij gewoon niet mogelijk. EN als dit mogelijk, maak er dan gelijk de volgende optie bij: dat je die raketten te snel af kan zijn, want volgens mij kan dit, geloof iets met foliesnippers die je neer laat vallen.

Dit verklaart dan ook waarom EA het anders aanpakt, want het voorgaande is gewoon te moeilijk en daarom: als je van stoel verwisselt blijft de helikopter veel minder gestabaliseerd, en zal je nog meer skilss nodig hebben om te kunnen blijven vliegen, want misschien geeneens meer mogelijk is.

Maar al dat gezeur om deze bugs/cheaten/exploits, ga gewoon leuk spelen en van zulke dingen heb ik nou niet echt last moet ik zeggen. Ik kan me er nou niet zo druk om maken als ik ze op die manier mis met me phantom, gewoon zo aanvallen dat ze verrast worden en deze truuk niet meer kunnen uitvoeren, ja toch?

Hetzelfde met het gezeur van het gebruik van de CAR 15 MX 40 ( zoiets toch ? :) ) en dan vooral in de jungle mappen met close combat door de yankees. als nva kan het wel storend zijn om voortdurend zo snel dood te gaan, maar denk na: als je iemand van ze dood wat echt wel mogelijk is, pak dan dat geweer af ipv van dom door te rennen met je type 56 of ak, wat ik vaak genoeg zie , en diezeldfe lui blijven dan ook maar zeuren, gek hé |:(
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.