Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
amd 2600+
768mb ram
9800pro
Ik heb niet veel last van lag en slowdowns dus laat ik hem ook gewoon op max staan
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
Temperatuur is het niet want er is niets occed en case is goed geventileerd (1x120mm in 4x 80mm out ).
Tijd voor een nieuw deel jaBor_de_Wollef schreef op 05 september 2004 @ 10:29:
Is er ook een manier om de afstand dat het gras getekend word groter te forceren?
Edit: 1000 posts alweer! Tijd voor een nieuw deel?
Wie o wie?
ik heb de aperature op 256MB en nergens last van
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
ik heb geen problemen met die paar extra pixeltjes hoor. trouwens als het uit staat gaat je FPS er alleen maar op vooruit
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
hieronder word het nog mooier verwoord, keb namelijk ook nog een pulk fps zitten...
[ Voor 21% gewijzigd door SAiN ONeZ op 05-09-2004 22:14 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Nah, sorry hoor, maar die kaart staat (als het goed is) niet de hele tijd uit z'n neus te vreten. Of speel jij op 800 x 600? Als je 1600x1200x32 heeft je 9800pro het er erg druk mee hoor! Ben het wel met je eens dat je dan NOG FSAA aan kan zetten, hij trekt het idd allemaal wel, maar dat gaat dan toch ten koste van je FPS ben ik bang. Ik speel zelf op mijn oude machine op 1024x768x32 met FSAA 4x. Die machine is een XP2500+ @ 3200+ met een 9800Pro en dat gaat werkelijk als een zonnetje! Mijn nieuwe machine is een AMD64 3800+ met 2 Gb mem en een X800XT.Bor_de_Wollef schreef op 05 september 2004 @ 20:23:
Ik heb een P4 2.4 Ghz en een Radeon 9800 Pro (XT). Die kaart staat een behoorlijke tijd uit zijn neus te vreten bij BF-Vietnam, vandaar dat FSAA prima kan.
Daarmee kan natuurlijk alles High en alles aan en dan trekt ie alles nog op hoge fps!
Diegene die zich geroepen voelt om een nieuw deel te starten met een degelijke startpost mag zijn gang gaan
Dit topic is gesloten.