[PC]Battlefield: Vietnam deel IV

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.466 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
stalscu schreef op 13 augustus 2004 @ 00:48:

@jamal Maar hoe kan je nu beweren dat die 1.1 patch goed is?.............. etc etc etc. En dit is niet alleen bij mij, maar bij duizenden spelers het geval, sommige bugs zelfs bij iedereen.
:? Heb jij aan duizenden mensen gevraagd of zij er allemaal last van hebben? :+ Er zullen best veel mensen zijn met problemen, maar sinds 1.1 zijn er ook HEEL VEEL die (bijna)geen problemen meer hebben.... En ja, daar ben ik er inderdaad 1 van. Ook de rest van onze clan speelt nu bijna helemaal probleemloos. Ik weet best dat er nog wel bugs over zijn, maar in mijn ogen is het niet onspeelbaar en het verpest het spelplezier niet meer. Jammer dus als jij nog wel veel last hebt, maar zoals je aan de reacties hier ziet zijn er ook redelijk wat mensen die dat niet meer hebben! i.i.g. succes met het oplossen van je problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Jamal schreef op 13 augustus 2004 @ 07:33:
@stalscu Ik heb weinig last van dat soort zaken... zoals ik al zei... ze hebben een aantal dingen aangepast die ik eerst irritant vond... en het spel draait bij mij soepeler... van al die problemen die jij aanhaalt... heb ik nog nooit hinder ondervonden...
Ik ook niet..
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 10:45:
Wat ook wel grappig is, als ik het spel speel dan loopt ie aan het begin schokkerig en dat word steeds minder en na een kwartier spelen loopt ie veel soepeler als na 5m spelen |:(
Da's logisch. Hij vult langzaamaan je geheugen. Het zou wel voor het spelen kunnen gebeuren maar dan ben je 5minuten aan het laden en da's ook nie wenselijk

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ea en Dice weten het altijd weer te verpesten voor de community... :(

1.1 is dus echt wel buggy, geluidloop is superirritant, lag is nu nog erger, choppers zijn haast onbestuurbaar geworden met muis, chute werkt soms niet, moet ik nog door gaan? :X

Zijn er nog 1.02 servers, dan ga ik ff downgraden! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Als ik alle modifiers van ASE uitzet, dan geeft ie bij sommige mappen nog steeds aan dat er een x aantal servers zijn weggefilterd door de modifiers :?

Iemand een idee hoe dát nou weer kan? :(

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Ik ben helemaal gestopt met vietnam, want hij draait sinds patch 1.1 zo slecht, dat ik zelf met alles op low nog maar 25-30fps haal.. Het is gewoon een ontzettend brak spel, en met de patch is het alleen maar erger geworden. BFV was zonde van het geld en EA en DICE worden weer bedankt :/

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Viper7 schreef op 13 augustus 2004 @ 19:28:
Ik ben helemaal gestopt met vietnam, want hij draait sinds patch 1.1 zo slecht, dat ik zelf met alles op low nog maar 25-30fps haal.. Het is gewoon een ontzettend brak spel, en met de patch is het alleen maar erger geworden. BFV was zonde van het geld en EA en DICE worden weer bedankt :/
Als ik naar je specs kijk, dan is de videokaart sterk genoeg.
Je CPU kon sneller, maar zou ook nog voldoende moeten zijn.
Ik zou in jouw geval (ook voor de spellen in de nabije toekomst) een reepje RAM van 512 MB erbij zetten. Dat doet wonderen, is mijn ervaring. :)

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 22:00
Dat doet cker wonderen met 1024 mb of meer is het een stuk beter gamen.
is cker het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 10:25:
Komt niet door je on-board. Ik heb een SB Audigy en heb er ook last van....
Je hebt neem ik aan 2milesfast aan, zet occlussion off, proxcimity sounds uitzetten, max channels en rest aan, je zou de hardware acceleratie in je dxdiag of eigenschappen geluid een click terug kunnen zetten (zou ook niet nodig hoeven zijn)

Is het misschien zo dat je via chipsets hebt, weet nie of je AMD bordje hebt!?
Die anders eens updaten....(keb voor doom3 cat4.9b draaien, doet daar ivm opengl update goeie zaken, keb alleen maar boosts gehad bij elke catupdate, eventueel dat ie in BFV (ism Dx9c) ook weer net dat kleine extra brengt!?)

Ik heb absoluut geen klachten over de update, game mag nog wat uitgebalanceert worden, maar idd het niet meer zien wie pickup moet hebben, is erg vervelend.. als ze nu eens die mapposities/Xas-Yas coordinaten weer in minimap verwerkten, kon je em wat makkelijker pinpointen maar ook dat slordigheidsfoutjes...

Keb tijdelijk me helm en kisten ingeruild voor ruimtepak in doom3 maar zodra ik die uit heb, zal ik me top5000 ranking weer eens gaan verbeteren/verdedigen, ook die verhalen dat het na 5 min beter loopt vind ik vreemd, keb maar 512mb pc2700 maar daarvoor de textures op med, en wandel de nieuwe map in met 48 man erin en nergens last van, ook PB geeft geen problemen meer, voornamelijk die nieuwe map loopt erg 'butterly smooth' zonder PBlag, die in andere maps weer wat meer is...

Zorg voor een favo map van servers, die lopen altijd hetzelfde, zelf kies ik alleen dedicated servers in europa met minimaal 2500cpu en dan zit je vaak al goed... Pinglijst in ASE errug nauwkeurig en staan er volle servers bovenin terwijl je selecteerd op min pingtijd dan zijn die vaak lekker smooth...

ik zou de gpu updaten, zorg dat je een 9700/9800pro op de kop kunt tikken nu dat iedereen zo een krachtpatser wil, die moet je kunnen vinden voor 80-120e en dan heb je ook dx9 draaien wat en het mooier maakt en het beter laat draaien, cpu is krachtig genoeg en valt eventueel nog wat te clocken en mem moet ook lukken, doom3 draait ook nog als een tierelier, en HL2 zal dus enkel nog meer meevallen, ikzelf ga daarvoor me ram updaten, daar ik 9800pro@xtflash en p4 2533@ 2,8 heb met 512mb ram.... (zorg dat je config optimaal functioneerd, dan zijn die rare dingen/problemen in games ook vaak opgelost)

Geduld is een schone, steeds rijker wordende zaak, beter bedacht beetje bij beetje met optimaal spul upgraden, dan gehaast en niet consequent.......
:D

[ Voor 32% gewijzigd door SAiN ONeZ op 14-08-2004 02:00 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 12-09 11:33
ik zou de gpu updaten, zorg dat je een 9700/9800pro op de kop kunt tikken nu dat iedereen zo een krachtpatser wil, die moet je kunnen vinden voor 80-120e en dan heb je ook dx9 draaien wat en het mooier maakt en het beter laat draaien
9800 pro voor 120 E? Waar haal jij die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Lol 120 Euro voor een 9800 pro? Laat me niet lachen. Dan heb je het zeker over een defect 2e hands exemplaar? De goedkoopste in de pricewatch zit al boven de 200 euro.

Hoeveel heeft zo'n kaart eigenlijk invloed op de game?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Upke dupke

Oompa Loompa

Zal wel zo'n 128-bit gecastreerd model zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ik heb gisteravond nog wat met bfv gespeeld, en ben toen de GoT faq maar eens weze doorlezen. De tip van AGP aperture size verkleinen werkt hardstikke goed _/-\o_ Zowel het laden van maps als de game zelf loopt soepeler, en het afsluiten al helemaal :) :7

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Agp apperture maakt hier totaal niets uit. De game loopt zelfs stukken beter met de hoogste setting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik verkocht mijn 9700pro voor 110euri , en van collega kocht ik een 9800pro 256mbit versie 128mb, die ik naar xt heb geflasht, voor 120e, daar zat ook nog zo'n zalman met single HP en fan op.... naar XT geflasht en loopt als een raket >:)

Iedereen wil van die ultras of x800's en die 9700/9800pros worden massaal aangeboden, zoek je een bekende/betrouwbaar iemand uit en je moet makkelijk zo'n ding vinden voor die prijs.....

Ik speel 1024x768x32bit@120hrz 2xAA/16xAF en heb het optimaal getweakt, ziet er prachtig uit en speel gemiddeld met 60fps (min 40 max 200)

Agp Aperture Size, Fastwrited Disabled deed het meest bij me, daarna die soundbufferfix en andere soundfixes in SP (alle BF1942 tweaks ook op BFV te gebruiken) en XP optimaal instellen ahv XP tweaks mbt Pagefiling en defrags zijn ook aan te raden.....

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 00:51

Turfschipper

Hup NAC

Na de patch loopt ie bij mij ook een stuk beter hoor. Het gaat mij voornamelijk over kleine, toch zeker belangrijke irritante bugs. Mensen die zeggen dat ze na de patch nerges last van hebben stel ik voor om 2 maps achter elkaar in een wachttoren te klimmen via de ladder. Veel succes!

Bovendien, ook al heb je (ik ook dus) zelf weinig last van ctd's ed. Ik vind het erg kut dat tijdens het spel de ene tegen- of medespeler naar de andere disconnnect of crashed. Bevorderd gameplay niet echt natuurlijk. Bedenk wel, al loopt jou pc nog zo goed, je hebt wel meerdere spelers nodig voor online shooting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
waar ik wel last van heb met die v1.1 patch dat het bij wat stottert hele klein stootjes soms tis geen lag ofzo hoor, of hebben jullie daar ook last van.
En met een sniper kan ik niet meer richten het stoot gewoon veels te veel net of het spel bij heel langzaam loop terwijl ik vrijwel bij altijd de eerste ben die de map heeft geladen. Aan mijn pc ligt het dacht ik niet, alleen dat ik misschien ff een nieuwe videokaart moet kopen. Ik heb ook al 3 verschillend muisen geprobeerd maar blijf dat stotterige gedoe maar houden bij het snipen, en het is alleen als je inzoomt bij wapens meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat gestotter heb ik hier ook. Het is geen lag en ook bij single player te merken. Voor 1.1 had ik hier geen last van trouwens.

Fijn, sinds kort heb ik ook de bug mbt de soundloop. Fuck spel!

[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 16-08-2004 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
ja dat heb ik dus ook precies. Jmmr dat EA/Dice van die goede ideen hebben en dat de uitwerking slecht is. Vraag me nu af of battlefield 2 nog wel zo goed wordt, ze leren toch nooit van hun fouten, dus er al wel weer vele bugs inzitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

thebrothers schreef op 16 augustus 2004 @ 10:26:
ja dat heb ik dus ook precies. Jmmr dat EA/Dice van die goede ideen hebben en dat de uitwerking slecht is. Vraag me nu af of battlefield 2 nog wel zo goed wordt, ze leren toch nooit van hun fouten, dus er al wel weer vele bugs inzitten :(
Ik denk dat je het antwoord wel weet zo langzamerhand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Mja... Battlefield 1942 was ook verre van bugvrij, maar het was een nieuw concept. Het was in het begin zo bruut dat ik de bugs voor lief nam. Battlefield Vietnam borduurde verder op het succes van 1942 en mede daarom viel het erg tegen. Bovendien zijn het echt performance problemen welke de negativiteit veroorzaken.... echt de bottleneck voor zo'n game. 1942 had hier mijns insziens veel minder last van. Daar waren het meer bugs van een ander type.

Ik weet zeker dat wanneer Vietnam lekker op mijn systeempje zou draaien ik deze game nog volop zou spelen. Ik verwacht gewoon met mijn specs dat ik een spel dat voortborduurd op een 'oude' engine zonder problemen met de settings op high @1024x768 zou moeten kunnen spelen. Indien ik allerlei toeren moet uit gaan halen om het een beetje lekker te laten lopen heb ik het alweer gezien.... (tenzij de game echt verschrikkelijk goed is). Tja... dan heb je ook mensen die zeggen dat je er nog 512MB bij moet prakken...kom op zeg, zo blijf je bezig. Zelfs Doom3 loopt heerlijk op mijn systeem.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jou specs zie moet ie ook gewoon onwijs goed lopen bij jou. 512 erbij zal niks helpen, misschien dat de map laden wat sneller gaat.

Ik ben gewoon op BF:V uitgekeken, heel saai geworden al die maps. Stadsmaps vond ik sowieso al niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb ook een Radeon 9800 Pro met een GB geheugen maar hier loopt het ook niet super hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
Ik zelf had eerst 512 mb geen problemen mee of zoiets maar als je 1024 mb hebt laden de map wat sneller en m'n pc loopt niet zomaar zo snel vast meer, maar dat is ook het enigste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Net een reinstall gedaan. Hoe was ook alweer de soundbuffer fix en werkt die nog steeds?

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Vandaag kunnen we de omgezette maps gaan verwachten :) :7

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Epitome [Flamethrower] Player >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Epitome op 20-08-2004 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Hopelijk loopt die beter dan BF Vietnam zelf... damm echt maar 25 fps heb ik na de patch. :|
Ik ben helemaal gestopt met vietnam, want hij draait sinds patch 1.1 zo slecht, dat ik zelf met alles op low nog maar 25-30fps haal.. Het is gewoon een ontzettend brak spel, en met de patch is het alleen maar erger geworden. BFV was zonde van het geld en EA en DICE worden weer bedankt
Heb zelfde systeem als jou, alleen dan 2000+ ipv 2200.... En loopt zo brak, Doom 3 draait nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
En hier is de download van zo'n 300MB: ftp://largedownloads.ea.c...field_vietnam_ww2_mod.exe

Rechtermuisklik -> Save Target As...

Heb meteen maar ff een servertje opgezet:

BFV.EPITOME.NU:15567

Als je het niet kan vinden probeer dan: 80.61.89.46:15567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Epitome schreef op 20 augustus 2004 @ 18:10:
En hier is de download van zo'n 300MB: ftp://largedownloads.ea.c...field_vietnam_ww2_mod.exe

Rechtermuisklik -> Save Target As...

Heb meteen maar ff een servertje opgezet:

BFV.EPITOME.NU:15567

Als je het niet kan vinden probeer dan: 80.61.89.46:15567
Ik denk dat weinig mensen je zullen joinen, de link is namelijk nogal dood 8)7 Kzie ook nergens staan dat hij officieel uit is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

link WAS up :) hij is nu offline alhoewel hij nog wel aan het downen is bij mij met DAP, wou het net met putty transferen naar bfmaps maar was al te laat :(

//edit: schijnt nu wel weer up te zijn :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:00
primemaximuz schreef op 20 augustus 2004 @ 18:39:
[...]
Kzie ook nergens staan dat hij officieel uit is :?
Voila, Officieel gereleased:
http://www.eagames.com/of.../editorial.jsp?src=ww2mod

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Erg gaaf deze mod, mooi gemaakt die maps _/-\o_ die vlammewerper is ook om te :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.maximuzprime.nl/flames.JPG

Dit word weer ff lekker genieten :9
edit:
Je hebt nu trouwens ook muziek in de voertuigen :D
En als je die mod laad die muziek ook ingame menu _/-\o_ :7

[ Voor 23% gewijzigd door whyz op 20-08-2004 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
primemaximuz schreef op 20 augustus 2004 @ 18:39:
[...]

Ik denk dat weinig mensen je zullen joinen, de link is namelijk nogal dood 8)7 Kzie ook nergens staan dat hij officieel uit is :?
De public FTP's van gamedevelopers hebben vaak de files al voordat de aankondiging op de site klaar is...

Kwestie van creatief FTP-browsen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En niemand die wat meer screens wil posten :? wel ingame actie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind die guns van vliegtuigen wel een beetje té sterk, die bommen richten bijna niks meer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Die download gaat echt tergend langzaam..... 9 KBps :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Nu online
Ik deed 4 streams tegelijk met Getright toen kwam ik op 70 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

of je trekt em met 500kb binnen :+

als ie kan pag niet weergeven geeft, refreshen want dan zit ie vol, maar na paar keer moet ie pakken..

ftp://ftp.games.skynet.be...tlefieldvietnamww2mod.exe 8)7

Lets rock&roll erg goeie conversie, er zit weer leven in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Gamershell rulez! 1000 mbit pipe in Nederland !

http://www.gamershell.com...ror=10&a=2190890791009.96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Echt gaaf die mod. Draait ook stukken beter dan BF:Vietnam zelf. Tipje: ga eens lekker met de flak aan de gang op Iwo Jima.
Afbeeldingslocatie: http://www.fifthdimension.nl/pics/got/flakgun.jpg
Niet goed te zien op screenshot, maar het is echt enorm mooi om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Hopelijk draait ie zoals je zegt beter dan BF Vietnam! Ben ernstig benieuwd, vandaag weer paar potje BF1942 gedaan. :yum:
Wake Island behoort tot 1 van me favoriete maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.fifthdimension.nl/pics/got/flamethrower.jpg
Burn baby burn, disco inferno!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Echt stukken beter dit! This makes me gonna play BF:V again :)

Nu nog wat nieuwe goede maps erbij + maps uit the European theatre... :9~

Die flamethrower is echt een goede toevoeging! Heerlijk. Game loopt meteen ook een stuk lekkerder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splash damage van flak guns op de zandzakken zit er ook gewoon in :P :Y) hebben de planes het weer wat makkelijker :) en kan de gemiddelde n00b niet meer zomaar de flakgun gebruiken :)

btw is die 'bug' al opgelost dat als je met low settings speelt dat je dan geen begroeing meer ziet? als dat zo is dan wacht ik nog ff hoe populair deze mod gaat worden en dan toch maar vietnam kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

jagermeister1 schreef op 21 augustus 2004 @ 11:48:
Echt stukken beter dit! This makes me gonna play BF:V again :)

Nu nog wat nieuwe goede maps erbij + maps uit the European theatre... :9~

Die flamethrower is echt een goede toevoeging! Heerlijk. Game loopt meteen ook een stuk lekkerder!
Hehe leef je uit, Mr Fabilous MapMaker
Show em what U GoT!!

Battle of Arnhem Jagermeister StyLe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ghehe... helaas erg weinig tijd de laatste tijd.

Bovendien weet ik niet of je met Battlecraft makkelijk maps voor deze mod kunt maken... Ik vrees van niet.

EDIT: Net weer ff zitten spelen.... Mijn god wat een lamers zitten er 's middags toch op die servers zeg. En maar voten, schelden, teamkillen en weet ik wat allemaal nog meer :/

Invasion of the Phillipines vind ik de mindere van de 3 maps. Te grote afstanden.

[ Voor 46% gewijzigd door jagermeister op 21-08-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:27

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb even een fotoalbum ingericht waar ik al mijn Battlefield screenshot ga bijhouden :)

De eerste screens zijn er van de mod :P

http://battlefield.widodh...lder=/21-08-2004_bfv-ww2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:00
Het point of existence modteam heeft een filmpje gereleased, en wat ziet dat er gaaf uit!
http://www.pointofexistence.fpscentral.com/

Mirror voor filmpke:
http://battlefieldvietnam...stance_Final_Teaser;29531

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Heeft iedereen met BFV in zijn bezit de WWII mod al geprobeerd? En wat vindt iedereen ervan? Zelf vind ik het een geweldige mod. BF 1942 in een nieuw jasje. Af en toe betrapte ik mezelf dat ik dacht dat ik BF 1942 zat te spelen :P

Bij mij loopt het ook stukken soepeler.... wat ze gedaan hebben weet ik niet, maar dit hadden ze imho ook op BFV kunnen toepassen. De wapens zijn ook erg lekker in deze mod. Toch zitten er nog van die vervelende BFV bugjes in. Zet je mortier maar eens neer. 9 van de 10 keer staat ie zo scheef als ik weet niet wat. Ook het 'prone gaan' is net als in BFV zwaar bagger.

Van mij mogen ze nog wel ff doorgaan met het oppoetsen van 1942. Zo lijkt het mij persoonlijk erg leuk als medics gesneuvelden ook kunnen reviven (ala jointops). Als het goed gebeurt scheelt het vaak weer een stuk lopen enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Als ze eerst eens de 1.6 dingen in BF:V stoppen. Zoals strafen in het water e.d.

Verder top mod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Voor EA moet het een peulenschil zijn om meerdere BF1942 maps uit te brengen op de BF:Vietnam engine. Maar dan wel met de gameplay van BF1942. Want als je je op je buik laat vallen, en een seconde later zak je nog een stuk... :X Dat is zwaar frustrerend.

Verder lijkt me een flamethrower in Berlin echt gaaf... Hehehe. Burning down the house!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

King_Louie schreef op 23 augustus 2004 @ 00:17:
Voor EA moet het een peulenschil zijn om meerdere BF1942 maps uit te brengen op de BF:Vietnam engine. Maar dan wel met de gameplay van BF1942. Want als je je op je buik laat vallen, en een seconde later zak je nog een stuk... :X Dat is zwaar frustrerend.

Verder lijkt me een flamethrower in Berlin echt gaaf... Hehehe. Burning down the house!
Precies.. dat bedoel ik idd met 'prone gaan'.... oh..kerel, wat kun je dat toch mooi verwoorden :P :+

Ze moeten dus gewoon alle BF1942 maps naar de WWII mod 'porten'. Ook wat nieuw spul zou geen kwaad kunnen. Maps als Guadalcanal, Bocage en nog wat andere maps hoeven voor mij niet zo meer.

Iemand trouwens al ontdekt hoe je een medic of engineer roept in deze mod. In BFV kon het niet |:( Waarschijnlijk zal het in de mod ook wel niet kunnen.

Wat mij betreft mogen er wel maps komen waarbij de controlpoints in 1 rechte lijn liggen. Zo krijg je echt een frontline ipv dat her en der wat kleine gevechtjes plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Jagermeister, Waarom kom je niet terug naar VNC man.... Ze draaien die mod constant .

Kom maar man , By the way ben nu 2lt geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
jagermeister1 schreef op 23 augustus 2004 @ 00:33:
[...]
Wat mij betreft mogen er wel maps komen waarbij de controlpoints in 1 rechte lijn liggen. Zo krijg je echt een frontline ipv dat her en der wat kleine gevechtjes plaatsvinden.
Precies zoals bij de bf42-mod forgotten hope de map karelia, gewoon een smalle, langerekte map waar de gevechten min of meer een kant op gestuurt worden. Zo krijg je met 20 vs 20 nog het gevoel dat er gigantische gevechten aan de gang zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb de laatste tijd steeds dat mijn parachute niet goed werkt. Key is wel goed ingesteld. Geluid klopt ook (je hoort de chute open gaan) maar vervolgens klap ik net zo hard op de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Bor_de_Wollef schreef op 23 augustus 2004 @ 08:18:
Ik heb de laatste tijd steeds dat mijn parachute niet goed werkt. Key is wel goed ingesteld. Geluid klopt ook (je hoort de chute open gaan) maar vervolgens klap ik net zo hard op de grond.
Maak je je parachute niet te laat open?
De knop lijkt wel goed gebonden te zijn aan het openen van de chute, aangezien je wel het geluid hoort.

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Battlefield 1942 zijn er nu servers die bf1942 SERVER SIDE gemod hebben. Client hoeft dus niets te installeren maar er worden wel modificaties gedaan. Soms zijn dit granaten die weg worden gehaalt, soms dat je d00d gaat in vijandelijk gebied als infantry en soms ook dat de parachute disabled is.

Misschien dat dit het geval is nu ook bij bf vietnam servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Even ter toevoeging op Lighteye, sommige servers slopen de Tanks er uit in Stalingrad, hoe? Het is me een raadsel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Heb al aantal maanden geen BF1942 gespeeld, of BF:V, maar wat is die engine brak :X. De mod zit wel goed in elkaar, maar die BF:V engine is zo kut, het is gewoon onspeelbaar. Alle settings op low en het is nog niet fatsoenlijk speelbaar, maar als ik BF1942 alles op high z loopt het hardstikke vloeiend. Ik heb niet meer het nieuwste van het nieuwste (Geforce 3 :X) en eigenlijk mag ik niet klagen, maar dit moest ik toch even kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Bor_de_Wollef schreef op 23 augustus 2004 @ 08:18:
Dat is idd een nieuwe bug van 1.1, de chute hoor je openklappen maar jke blijft in vrije val, je kan en nog 10x op rammen (als je daar de rijd voor hebt) maar de chute gaat niet open! :|

Dankjewel EA/Dice Canada! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De engine is helemaal niet k*t...als je nog met een GeForce 3 speelt kun je ook niet anders verwachten dat het voor geen meter loopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Snow_King schreef op 23 augustus 2004 @ 11:44:
Even ter toevoeging op Lighteye, sommige servers slopen de Tanks er uit in Stalingrad, hoe? Het is me een raadsel :/
In de server rfa's staat dan gewoon dat er geen tanks aanwezig is. Aangezien de server de baas is, neemt de client dat over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Switch schreef op 23 augustus 2004 @ 11:50:
Heb al aantal maanden geen BF1942 gespeeld, of BF:V, maar wat is die engine brak :X. De mod zit wel goed in elkaar, maar die BF:V engine is zo kut, het is gewoon onspeelbaar. Alle settings op low en het is nog niet fatsoenlijk speelbaar, maar als ik BF1942 alles op high z loopt het hardstikke vloeiend. Ik heb niet meer het nieuwste van het nieuwste (Geforce 3 :X) en eigenlijk mag ik niet klagen, maar dit moest ik toch even kwijt :P
geforce3 ondersteund geen directX 9....vandaar die brakke performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Spleasure schreef op 23 augustus 2004 @ 12:27:
[...]

In de server rfa's staat dan gewoon dat er geen tanks aanwezig is. Aangezien de server de baas is, neemt de client dat over.
Moet Punkbuster of BF zelf niet zeuren over data differs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

@Stronkie... wie weet kom ik weer terug, maar heb veels te weinig tijd de laatste tijd. Ik kom zo ie zo wel ff buurten op de public server indien de WWII mod wordt gespeeld.

@Switch... Bij mij loopt de WWII mod als een tiet, terwijl BFV zelf nogal brak loopt. Oke.. nog steeds wel last van een ratelende schijf als de map gestart is, maar iig veel minder dan eerst. Bij jou is het toch echt je videokaart vrees ik.

Iemand al enig idee of je met Battlecraft Vietnam maps voor de WWII mod kunt maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

The_Prince_of_Mu schreef op 23 augustus 2004 @ 11:12:
[...]

Maak je je parachute niet te laat open?
De knop lijkt wel goed gebonden te zijn aan het openen van de chute, aangezien je wel het geluid hoort.
Inderdaad, hij gaat soms niet open. Soms moet ik de knop ingedrukt houden anders stort ik te pletter. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel simpel draai eventjes een eigen server lan game ofzo en probeer op dezelfde plek te parachuten als het lukt is het waarschijnlijk een serverside mod (eventueel andere server opzoeken) en als het niet lukt is het een bug van de game of is het gewoon niet allowed op die plek te parachuten... in sommige maps zit dat dacht ik (standaard van DICE).

//edit: kan ook nog zo zijn dat je door een explosie de lucht in gaat en net niet d00d bent maar ook niet genoeg hoogte hebt om de parachute open te doen, daar kun je niks aan doen... helaas pindakaas dan.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
Bor_de_Wollef is niet de enigste met dat probleem. Zelf heb ik er ook last van. Eerst dacht ik dat ik de parachute te dicht bij de grond opende, maar dat was het dus niet. Het is zeer frustrerend als je een heli/plane of whatever wil pakken en je jumpt uit je eigen toestel in de lucht op voldoende hoogte en vervolgens met volle gang tegen de aarde aanplettert en ziet dat iemand anders het toestel pakt.
Overigens heb ik dit niet altijd!
Dit probleem heb ik sinds v1.1 waarbij ik nog een probleempje kreeg met de muis die telkens lagt bij het snipen of inzoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Het is geen bug, maar een server-side mod. Hier doe je helaas niets aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 12:27:
De engine is helemaal niet k*t...als je nog met een GeForce 3 speelt kun je ook niet anders verwachten dat het voor geen meter loopt. :)
en t hakkelt zelfs AF EN TOE op een p4 2.8, 1gb ram, radeon 9800 pro

hoeso engine brak?!?! :p

Verder zijn de physics en sounds gewoon triest in bfv vergeleken met bf42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 11:21
Opzich best een leuke mod.. Speel nu teminste weer BF:V... Bij mij draaid deze mod aardig goed moet ik zeggen, beter dan Vietnam zelf..!

[ Voor 8% gewijzigd door _VooDooMen_ op 23-08-2004 18:45 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 18:28:
[...]

en t hakkelt zelfs AF EN TOE op een p4 2.8, 1gb ram, radeon 9800 pro

hoeso engine brak?!?! :p

Verder zijn de physics en sounds gewoon triest in bfv vergeleken met bf42.
Kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij zit er weinig verschil in de physics van beide games. :?

Point of Existence build 1 komt morgen uit :)
There is a very exciting update posted today over at the Point of Existence mod website. They have announced that the first build of their mod will be released tomorrow! They have also released the server files tonight. Here's what Tris had to say:

The Point of Existence team proudly announces the release date of the very first public PoE build.

After lot of hard work and an intensive testing period, are we able to release our mod very soon. In this case, very soon doesn't means in one or two weeks, actually we are glad to release the Windows SERVER version already today (22th of August PST). That's a good opportunity for serveradmins, to make their gameserver ready for Point of Existence.

The client version will be released by tommorow 23th of August (PST)

Stay tuned for our next update.

Download Here - Point of Existence Windows Server - 41.28MB

What a pleasent surprise, I can't wait to get my hands on this mod tomorrow. Great work to the PoE team and I'm sure the community is quite thankful. We will have the client up on our servers as soon as possible, stay tuned!

Bron: fpscentral
Point of existence website: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bf vietnam lijkt meer op bf1942 1.2 a 1.3 ofzo met hier en daar wat verandering om de features van vietnam te laten werken... dat lopen in vietnam lijkt zelfs op bf1942 1.0 a 1.1 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Laatst online: 13:09

JvdM

<---->

Bij mij loopt deze mod zoooo soepel in tegen stelling tot vietnam.... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

bfv is bf 1.3

Ik noem:
- Het laggy in en uit water gaan
- Niet kunne strafen in het water
- Moeizaam pronen en staan
- Zelfde geld voor gaan liggen

Dit zijn allemaal dingen welke met 1.4 zijn opgelost in BF.
Rond 1.3 was ook de tijd de BF:V begon qua ontwikkeling.

Alleen het scordeboard + punkbuster komt dan uit 1.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Snow_King schreef op 23 augustus 2004 @ 17:04:
Het is geen bug, maar een server-side mod. Hier doe je helaas niets aan..
Jammer, je ziet het steeds meer namelijk en het is behoorlijk lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDG
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 18:12

TDG

PoE is uit. :D

---------------------------

US Vehicles:

M1A2 Abrams
M2A3 Bradley
M109A6 Paladin
RAH-66 Comanche
AH-64D Apache Longbow
F/A-22 Raptor
F-35 Joint Strike Fighter
Hummer
Hummer Avenger

Russian Vehicles:

T-90
BMP-3
MSTA-S
MI-28
KA-52 Alligator
SU-37 Flanker
SU-47 Berkut
2S6M Tunguska
2975 GAZ

US Weapons

M9 Bayonet
Beretta 92
M4A1 RIS
M249 SAW
M60
SMAW
M8
AI AE Sniper
SR25 Sniper
M2 Browning

Russia Weapons

AN-94
OC-14 Groza
PyA
RPG-7
RPK
PKM
SVD
SVU
GSH-18

------------------------------------------------------
------------------IMPORTANT-------------------
------------------------------------------------------
Some things you won't figure out because they wern't in Battlefield Vietnam:

The MBT's (M1A2 Abrams, T-90) and the Bradley IFV are equipped with an ammo switching system. There are two types of rounds:
-Armor penetrating Sabot round
-High Explosive HEAP round
To switch between the 2, you use your "hatch up/hatch down" keys. (Default up arrow, down arrow)
To fire a Sabot round, press the up arrow (assuming default control scheme) and shoot the round as normal.
To fire a HEAP round, press the down arrow (assuming default control scheme) and shoot the round as normal.
You do not need to press the arrow each time you want to fire a round, it will stay on the same setting until it is switched. When you first get into the tank, the rounds are set to SABOT.

A Sabot round is useful against Main Battle Tanks and IFV's.
A HEAP round is useful for killing Humvees or the Russian GAZ jeep, or infantry.

There is no sound or visual indication when the ammo type is changed, you will only be able to tell by the appearance of the shell and the resulting damage.

A Sabot round leaves a bright streak behind it, and a HEAP round leaves a dirty grey smoke trail. A HEAP round will have a larger and brighter explosion when it comes in contact with the ground.

--

The .50 Calibre machine gun mounted on the Humvee can be rotated 360 degrees using your strafe keys (default a and D)

--

You cannot switch from position 1 (pilot) to position 2 (gunner) in helicopters to prevent people from switching back and forth and using both weapon loadouts. If you want to switch, you must be on the ground, simply hop out and get back in, when you get in a chopper you will always go to position 2 if it is empty.

--

The AN-94 fires 2 rounds almost simutaneosly, which is why your ammo counter is going down by 2 each time you fire.

--

Humvee gunner position can be rotated with left/right buttons.

http://www.pointofexistence.com/content/view/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
Ziet er mooi uit die mod. Eingelijk de DC voor vietnam inplaats 1942.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik zou PoE nou niet echt met DC vergelijken dacht ik.
You cannot switch from position 1 (pilot) to position 2 (gunner) in helicopters to prevent people from switching back and forth and using both weapon loadouts. If you want to switch, you must be on the ground, simply hop out and get back in, when you get in a chopper you will always go to position 2 if it is empty.
_/-\o_

[ Voor 77% gewijzigd door Bor op 24-08-2004 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
thebrothers schreef op 24 augustus 2004 @ 20:45:
Ziet er mooi uit die mod. Eingelijk de DC voor vietnam inplaats 1942.
Shit, dat wordt vanavond weer niet op tijd naar bed :+
Moet zeggen dat het er gelikt uit ziet, iemand al ervaringen mbt hoe het draait en of ie een beetje goed ge-balanced is?
Wie o wie geeft hierover meer info!?

Verwijderd

Hier een mirror van Point of Existence (beta1)

http://download.nl.nu/poe_beta1.exe/

• JvdM
  • Laatst online: 13:09

JvdM

<---->

Wapens en voertuigen zijn vet.
levels zijn wel minder leuk vind ik....

ww2 mod de beste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Is er al iets bekend over een nieuwe patch?

- Hangend geluid van napalm
- Parachute bug
- Fouten in het vote systeem

etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik zou zeggen check de officiële site van BF:V en dan weet je het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Laatst online: 12-09 11:51
slash24 schreef op 25 augustus 2004 @ 15:41:
[...]

Shit, dat wordt vanavond weer niet op tijd naar bed :+
Moet zeggen dat het er gelikt uit ziet, iemand al ervaringen mbt hoe het draait en of ie een beetje goed ge-balanced is?
Wie o wie geeft hierover meer info!?
Ik vind poe opzich wel redelijk balanced. Maarja zoveel voertuigen zitten er nog niet in. :)

De voertuigen die er in zitten vind ik tot nu toe erg geslaagd. Ze zien er vooral mooi uit. Alleen blijf ik problemen hebben met de manier van vliegen de helikopters.

Erg leuk dat je kan wisselen van munitie in de tanks. Beetje verwarrend dat er niet aangegeven wordt met welk type je schiet.

De maps vind ik persoonlijk erg goed. Lekker afwisselend. Vooral de map met die lange bruggen (geen idee hoe die heet :P) vind ik erg geslaagd.

Qua laggy spelen, speelt de ww2 mod bij mij veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
Met PoE heb ik geen lag en met wwII ook niet. Vind de voertuigen mooi in PoE alleen die mappen zijn zo groot dat je haast nietmand tegen komt of je loopt er snel voorbij.
En dat vind ik het grootste nadeel bij wwII kom je teminste veel mensen tegen.
Dus die mappen van PoE mogen een stuk kleiner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Nu online
Wow ik heb net sinds een half jaar weer 's BF42 gedaan damn dat is echt weer wennen. .. Geen 3d map meer ; geen capcounters.... Supersnel moeten reloaden omdat de ammo per clip beperkt is. En zo waren er nog wel meer dingetjes... w00t :X
Ik moet die WWII mod voor BF:V maar eens gauw gaan uitproberen want als je eenmaal BF:V gewend bent zoals ik nu heb dan valt 42 echt vies tegen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
henk83 schreef op 27 augustus 2004 @ 13:45:
[...]

Ik vind poe opzich wel redelijk balanced. Maarja zoveel voertuigen zitten er nog niet in. :)

De voertuigen die er in zitten vind ik tot nu toe erg geslaagd. Ze zien er vooral mooi uit. Alleen blijf ik problemen hebben met de manier van vliegen de helikopters.

Erg leuk dat je kan wisselen van munitie in de tanks. Beetje verwarrend dat er niet aangegeven wordt met welk type je schiet.

De maps vind ik persoonlijk erg goed. Lekker afwisselend. Vooral de map met die lange bruggen (geen idee hoe die heet :P) vind ik erg geslaagd.

Qua laggy spelen, speelt de ww2 mod bij mij veel beter.
Ik heb hem nu zelf ook een weekendje gespeeld en ik moet zeggen dat je de spijker (deels) op zijn kop slaat!
* Alles ziet er mooi uit.
* Helicopters vliegen erg gemakkelijk... een verbetering vind ik!
* Ammo keuze bij tanks is idd cool... je hebt zeker gelijk over mbt de verwarring
* Maps vind ik ook goed, alleen moet je wel een beetje een volle server zoeken, ze zijn IMHO wel een beetje groot!
* Qua laggy spelen: ik heb 0,0% last van Lag, dat is ook zo bij WW2 Mod

Ik moet zeggen nu ik het zelf een beetje gespeeld heb dat dit zeker een goede mod is/kan worden! Eentje om in de gaten te houden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zijn er al voldoende servers voor POE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 10:48

Arfman

Drome!

Heeft iemand een lijsjte met NL servers waar fair gespeeld wordt ?
Ik word een beetje moe van steeds 3000 servers pingen met ASE als ik ff een half uurtje wil fraggen, om dan vervolgens in een teamkill/deathmatch festijn terecht te komen ... :/

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live &#039;till You Die

Filters instellen hé...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Arfman schreef op 30 augustus 2004 @ 12:20:
Heeft iemand een lijsjte met NL servers waar fair gespeeld wordt ?
Ik word een beetje moe van steeds 3000 servers pingen met ASE als ik ff een half uurtje wil fraggen, om dan vervolgens in een teamkill/deathmatch festijn terecht te komen ... :/
Je kan ook favorieten instellen......dan doe je bijv. ned, belgie en engeland in een mapje rechtermuisknop > add to favorites ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Bor_de_Wollef schreef op 30 augustus 2004 @ 12:15:
Zijn er al voldoende servers voor POE?
Ja...meer dan genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

even in all seeing eye by mods other aanzetten, heb je meerdere maar voornamelijk PoE, die ook bij serverinfo (rechtsonderaan) vermeld wordt, de mod die server draait dus....

heb er genoeg gezien, maar tis pas druk savonds rond primetime, zo overdag zal het wel even zoeken zijn...

Succes

mij viel op dat ik in BF1942 als een kip zonder kop maar van vlag naar vlag sprintte, was me in BF:V al snel duidelijk dat dat niet meer werkte, je moet echt van ene hideplek naar andere sluipen, anders ben je zo gespot en gemolt :+

Toch speelde ik de mod in het begin zoals BF1942 dus al sprintend van flag naar flag, maar dat kostte me wat levens, DAMN!! ;(

Nu wat behoudener de vlag benaderen, en goed verstoppertje spelen maakt dit al wat beter...

Nu hoogste tijd voor wat meer '42 maps, bv Battle of the Bulges en Arnhem

Toen ik zocht naar ww2 mod maps vond ik dus op www.bfvfiles.com een el alamein map conversion voor deze ww2 mod, echter deze draait nog op geen enkele server, er is wel een server die ook al coral sea runt, dus deze zal ook omgezet zijn, erg leuk, kan em alleen niet vinden....

Iemand ook wat andere maps gevonden!?

[ Voor 19% gewijzigd door SAiN ONeZ op 30-08-2004 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zonet mijn eerste cutom map gedownload die niet door een bekende gemaakt is: el alemein :) De reviewers zijn lovend over deze map :) Ik laat zo wel horen hoe hij is. Er duiken al sporadisch servers op die deze map draaien.

Weet iemand een goede plek om nog meer custom maps te downloaden (die ook online gespeeld worden)?

[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 30-08-2004 20:51 ]

Verwijderd

eheheheh dus niet! (kwam er toevallig achter toen ik een screenshot wou maken) :( Wisten jullie dat mijn Print screen een performence knopje was! het is toch om gek van te worden je hebt lag en je beeld freezd en je drukt het knopje in! het het beeld beweegt zicht voor een seconden! 8)7 8)7
oke dit klopt dus echt niet!

--------------edit---------
ik heb nu 29 screenshots! :+

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Bor_de_Wollef schreef op 30 augustus 2004 @ 20:39:
Zonet mijn eerste cutom map gedownload die niet door een bekende gemaakt is: el alemein :) De reviewers zijn lovend over deze map :) Ik laat zo wel horen hoe hij is. Er duiken al sporadisch servers op die deze map draaien.

Weet iemand een goede plek om nog meer custom maps te downloaden (die ook online gespeeld worden)?
is die voor de ww2 mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels is Point of Existence 0.11 released.

MIRROR1

MIRROR2
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.