[PC]Battlefield: Vietnam deel IV

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.468 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 04:11

Kirpeknots

Wazzup!

Klopt. En teamspeak werkt bijzonder effectief. Zo kunnen er kleine teams gemaakt worden met een teamleider. Erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:13
Jep dan kun je bijv. in groepjes droppen of verschillende vlaggen aanvallen.
Of bijv. de ene groep laten verdedigen en de andere laten aanvallen

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Check je mail voor spam van ons *

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Ik heb ook maar eens patch 1.1 gedownload. Ik vind het jammer dat BFV nog steeds slecht draait. Maar gelukkig zit er wel een leuke map bij met leuke heli's. Overigens vind ik het waardeloos dat de RPD nog steeds niet goed bruikbaar is, je moet nog steeds gaan liggen om iemand te kunnen raken :/

Weten jullie trouwens servers waar de teamplay beter is dan in de meeste publics?

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Idd, dat zal iedereen kunnen beamen, TeamSpeak is gewoon te gek tijdens games! Gewoon met 5 man zo'n server onveilig maken terwijl de rest niet weet dat je elkaar kan horen/helpen, echt te gek!

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik servers van bfvietnam vinden waar tspaek gebruikt word?
dit was me nog niet duidelijk .
lijkt me namelijk wel erg leuk om te praten en te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Zou ik ook wel willen weten, als die er uberhaubt zijn.

Misschien kan iemand een lijst met leuke (nederlandse?) servers posten? Ik speel nu meestal bij gebrek aan beter op de EAUK servers en dat houdt ook niet echt over ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Voor zover ik weet word teamspeak bijna alleen maar gebruikt door clans en toernooien.. Misschien zijn er wel free servers waar iedereen op kan maar dan moet je ook maar net een mede BF:v speler vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

voor mensen die em niet gestart krijgen vanuit deamontools of welke virtual image prog, gewoon ff in de verkenner de autostart drukken dan kan je play kiezen (netzo als je installeren kiest, als je em gaat installeren) en dan weet pc er rekening mee te houden dat ie em daarvandaan start..... :*)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 23:41:
Ik heb ook de game gespeeld op een volledig schone install, met de laatste drivers etc. De game is gewoon brak. Zeker als je bedenkt dat ik een game als Far Cry op high quality perfect kan spelen zonder dit soort gedonder.

Overigens zie ik dergelijke opmerkingen verdacht vaak langskomen in de chats tijdens het spel. "How the get rid of swapping" etc.
Ik denk toch echt dat er iets in je Hardware niet lekker spoort hoor! Gisteren de patch installed en EINDELIJK loopt het hier als een treintje!!!!
1600x1200 4xfsaa en tussen 60 en 70 fps... geen glitches of ergere artifacts en hartstikke vloeiend beeld. EAX staat hier aan, maar geluidskwaliteit is niet echt denderend, das nog wel een nadeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

1600x1200 met 4xAA en 4xAF en dan met EAX aan?!!?

en dan 60-70 lijkt me erg veel, of laat de EAX het niet meer zo drastisch droppen (fps wise)!?

Merk je in EAX een verbetering na updaten!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Idd een nette score, maar het lijkt me persoonlijk idd ook wel erg hoog!

[ Voor 3% gewijzigd door Ook op 03-08-2004 14:16 ]

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou EAX je fps drastisch laten droppen, de EAX-chip op je geluidskaart berekent toch alles? Ik kan me een kleine vertraging wel voorstellen op je CPU, maar zoveel kost EAX nou toch ook weer niet aan fps?

60/70 fps constant met 1600X1200 en die AA enzo lijkt me ook wel erg hoog btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 15:09:
Waarom zou EAX je fps drastisch laten droppen, de EAX-chip op je geluidskaart berekent toch alles? Ik kan me een kleine vertraging wel voorstellen op je CPU, maar zoveel kost EAX nou toch ook weer niet aan fps?

Jah, je kunt het natuurlijk geloven of niet..... Ik zal proberen vanavond een screen te maken, zit nu op mijn werk. Of misschien ligt het aan me nieuwe Graphics monster, een Ati X800 XT??
Ik weet het, dat had ik nog niet veranderd in mijn specs, maar dat ga ik nu wel doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat zou het weleens kunnen zijn ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dat kan niet dat is zo...

hehe.. 8)7 B)

Als ik EAX inschakel in vorige updates begon ie sowieso al met een lagere count, en was er heftige combat, dan trok ie het wel met 20-25fps omlaag, wat is het verschil tussen 1,2 en 3 van EAX, en merken jullie dat er met EAX enabled nu beter te spelen valt, of dat het zelfs net zo goed zou lopen!?

Herinner me nog van BF1942 dat Hardware Accelaration inschakelen in BFV het soepeler en zeker niet met minder fps liet lopen (op1-5 fps minder kijk ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 14:03

Sjod

Ik ben goed luisterend

Bij mij werkt EAX eindelijk na de de 1.1 patch!!!. Ik had het altijd wel aanstaan maar het geluid was niet echt mooi. Na de installatie van 1.1 kreeg ik een lag in het geluid, andere livedrive unipack geinstalleerd en voila.

Klinkt een stuk beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Ik kan nog steeds niet EAX zien in me sound list alleen die stomme fast miles 2D :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 14:03

Sjod

Ik ben goed luisterend

Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 19:08:
En Ik kan nog steeds niet EAX zien in me sound list alleen die stomme fast miles 2D :(
Heb je al andere drivers geprobeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 15:09:

Hm ik weet niet of het aan mijn geluidskaart ligt maar ik haal zo'n 10fps minder als EAX aan staat. Vandaar lekker Miles2D . Heb toch maar 2 speakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Wat mij trouwens opvalt, is dat de locatie (bijv. E3, D2, enz) nog steeds niet in de map rechtsboven staat. Ook knipperd de naam en de locatie van de persoon (het pijltje van die persoon op de map) niet meer geel zodra hij een command gebruikt. Dus hoe weet je dan waar iemand is als diegene om reinforcements of pickup ofzo vraagt? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Viper7 op 04-08-2004 11:29 ]

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Zijn er ook clan servers met teamspeak welke gast-spelers toelaten? Ik ben echt te druk om een clan te joinen maar zou wel graag *effectief* en *goed* BF:V willen spelen dus mbv teamspeak/roger wilco etc. Want dat ongeorganiseerd rondrennen vind ik helemaal niets....

... ik krijg soms het gevoel dat ik echt ALLES zelf moet doen - onze airbase defenden terwijl Mi-8s en T-55s en hordes NVA overal vandaan komen.. terwijl alle UH-1 Gunships opstijgen en wegvliegen om een stel palmbomen te bestoken........5 km verderop ofzo. |:(

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
heheh.. tsja publics :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ugh... breek me de bek niet open. Niet dat ik zo goed ben, verre van dat maar ik poog wel serieus en zo goed mogelijk te spelen. Da's erg lastig wanneer iedereen als een kip zonder kop aan het rond rennen is ;)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

zouden met een man of 5 wat kunnen gaan onlinen, kan ff vragen of ie aangezet kan worden, tenminste als er animo voor is!?!

Tis een breedband abbo van @Sloom dus 64kb up, moet wel zonder problemen 10man aankunnen.....

laat even horen als je zin hebt, dan ga ik ff kijken of ie aankan, en paas ik wel even een iptje..

[ Voor 45% gewijzigd door SAiN ONeZ op 04-08-2004 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
BF:V vereist 12 a 16kb/s bandbreedte per speler..

en persoonlijk vind ik eigenlijk dat je minimaal 10 man nodig hebt om efficient te kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ben ik het niet mee eens, die 10man nodig oke, maar heb ooit in een huisje gezeten, waarin @home lag, van huurbaas 50mtr utp getrokken door een gasleiding die van zijn kelder naar dat huisje/appartementje liep, en zat daar met 3pcs, als het snachts laat was, of doordeweeks dan konden we vaak met 3 man online spelen, alleen gamen geen voicechat (dat snachts en doordeweeks te zien als buurman niet bezig)

dus verwacht een 4-5kb max... Die gast die die TS server draait, heeft ook altijd met 2 pcs gezeten, online gamen, en dan 3 man hosten in zijn TS server, en dat destijds op 16kb (wat toen max van @Home was...)
Vietnam eigenlijk nie gecontroleerd, maar verwacht zelfde datastream als BF1942 , daar de configfiles gelijk zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
nee da's dus niet zo, de datastreams van BF:V zijn groter dan die van BF1942.
komt door extended vehicle data..

[ Voor 9% gewijzigd door ScuL op 04-08-2004 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Grootste nadeel van update-> extended charactername }:O

Verander me naam weer in -x-[SswL]-x-S@iN oNeZ!! omdat het weer pastte, speel ik op 31 aug net de match van me leven, en jahoor, in tracking als nieuwe player... damn |:(

Als er mensen zijn die ff een EA server willen gaan ownen, laat ff wat horen, krijg er weer behoorlijk zin, zit ff in Doom3 en zit daar ook alleen maar te tweaken en te lezen, heb dat met deze game (succesvol) achter de rug, en heb wel wat zin in some killin' :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
ik moet telkens van nick veranderen door m'n toernooi (ranking en certificaten enzo) gevolg is nu dat ik 7 verschillende ID's heb bij de playertracking :{
kun je ze niet laten samenvoegen ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door ScuL op 04-08-2004 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

nee, zou ook niet eerlijk zijn... je kan vragen of het hele forum dagje op je naam gaan spelen, in verschillende servers 8)

TJa en echt die ranking bijhouden doe ik nie, merkte wel dat ik al ergens in 5000 sta, en maand is nog nie begonnen })

Je hoeft maar onlineserver te creeeren, en dan online vlagen gaan overnemen, zal je ook behoorlijk stijgen.. maar gaat mij om de lol, en merk toch wel vaak dat ik veel bovenaan eindig, tjeckte dit eens daar, en idd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die vroegen of er public TS servers zijn...ja die zijn er. volop volgens mij maar misschien is het een idee om gewoon ff te googlen. En nee een clan zal je niet zomaar zijn ts geven, of je moet de clan/squad joinen. Een ts server moet namelijk ook gehuurd worden net als gameservers dus...

Maar er zijn echt veel clans die gewoon voor de fun spelen dus ik zou zeggen check clanbase, en join een noob clan 8)

Verder BFV mwa ik had er hoge verwachtingen van, maar uiteindelijk vind ik het tegenvallen. Ik heb het gekocht toen 4 weken gespeeld en daarna aan de kant gegooit. In 2005 is het de bedoeling dat battlefield 2 uitkomt...en dat gaat echt vet worden als je het mij vraagt. Veel betere graps, grotere maps en 100 slot's servers _/-\o_ .

Dus tot die tijd ruled BF1942 nog steeds.

Yours truly, Certamen|Rising¥Sun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 14:25:

Verder BFV mwa ik had er hoge verwachtingen van, maar uiteindelijk vind ik het tegenvallen. Ik heb het gekocht toen 4 weken gespeeld en daarna aan de kant gegooit. In 2005 is het de bedoeling dat battlefield 2 uitkomt...en dat gaat echt vet worden als je het mij vraagt. Veel betere graps, grotere maps en 100 slot's servers _/-\o_ .

Dus tot die tijd ruled BF1942 nog steeds.

Yours truly, Certamen|Rising¥Sun
Tja dan zullen we het er tot dan toch mee moeten doen.......

En vind de update eindelijk toch wel oke.. merk niets meer van PB tijdens joinen van 40+ servers, met erg hoge instellingen... tis jammer dat onvolledig uitbrengen en magere (tijdelijke) patches om de meute stil te houden veel mensen weggejaagd hebben, terwijl het toch wel een vette game is......

Maar door eens met meerdere via TS te gaan gamen lijkt me toch wel een vet idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja lijkt me wel leuk met een paar mensen een ts game te starten

laten we dan eens iets afspreken ik ben er wel voor
lijkt me wel leuk
(moet ik alleen nog even een mirofoon aanschaffen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Ik kan wel ff checken of ik voor GoT een teamspeak kanaaltje kan regelen... kunnen jullie meteen op onze public server spelen :)

Voorkeur voor aantal users?

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

max :Y)

the more the marrier....
Lijkt me een leuk plan, hoop dat wat oplevert :) eerder weleens op Jagermeisters map gespeeld, leuk als na het gamen, doden weer ziet typen :+

ps ip van die public server!? TS komt wel, maar een leuke NL server is nooit weg!?

[ Voor 20% gewijzigd door SAiN ONeZ op 04-08-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

teamspeak server: clan-tgg.nl:9999
password: got4you

16 gebruikers... als dataverkeer de pan uit reist... dan gaat ie plat / user omlaag :)

public vietnam & bf1942 server (niet heel druk bezocht): clan-tgg.nl (zoek maar in server manager)

[ Voor 30% gewijzigd door IWriteCode op 04-08-2004 20:30 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

THnX ben ff bezig, maar ga strax ff via ASE speuren en zie ik bekenden, misschien dat ik ff log....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even op voorhand een bericht voor de modjes :
Ik heb geGoogled maar kon niets vinden. Naar mijn weten en wat ik uit de *.NFO kan opmaken is het een proggie gemaakt door fans van BF:V. Mocht het toch net niet helemaal door de beugel kunnen bij deze mijn exuses!

Mensen, ik heb een tool gevonden (ik weet trouwens niet eens of dit al eens is langsgekomen) diehet mogelijk maakt je eigen playlist samen te stellen. Zo hoor je je eigen MP3tjes in een voertuig, alsmede in de voertuigen van de overige spelers.
Andere spelers horen jouw muziek niet, tenzij ze dezelfde playlist hebben.

Hier een C/P uit de *.NFO
This is a set of tools made by ****** with a sample playlist included.
This program allows you to change the default music of the game so that you can hear others playing the songs as well as yourself. Other people however wont be able to hear your handywork unless they have the same playlist.
Thanks to mindslayer for making a great program, enjoy.
Mocht het legaal zijn bevonden door de modjes dan ben ik bereid de downloadlink te vermelden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

grappig, dus vanuit thuis dezelfde songs horen als je maten, maar wel op een online server?! en zo dus ook weten in welke jeep ze rondcrossen :+

Lijkt me tof, maar net zo onmogelijk... als je nu zelf server host en de bikfiles aanpast op die server en clients deze bikfiles ook hanteren dan lijkt het me mogelijk, maar anders ben ik benieuwd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt wel degelijk... Wat het proggie doet is alle files die in wel voertuig dan ook worden afgespeeld tegen jouw eigen playlist aanhangen... Nu krijg je bijv The Box Tops als je op 0 + L drukt. Dán hoor je bijvoorbeeld niet de boxtops maar 2Pac. Niet alleen uit je eigen vehicle maar uit ieder willekeurig voertuig. Dus zij bedienen gewoon jouw playlist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Ik weet niet wat ze gedaan hebben hoor met die patch 1.1 maar de mappen zoals ho che min trail met de (grote) tempels en er rond krijg ik vreselijk en vreselijke lag! me beeld freezd gewoon! soms wel 15 seconden fo soms langer :( :(

Meer mensen met het probleem want dit had ik niet voor de patch!
Heeft er iemand een oplossing :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is nou echt iets waar je niets aan hebt, geen enkele praktijksituatie kan 100 slots aan. Laat staan dat 32 slots al prettig is voor de clients.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk naar jotr, daar kan het ook dus waarom zou het bij bf2 niet kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 23:07:
:( Ik weet niet wat ze gedaan hebben hoor met die patch 1.1 maar de mappen zoals ho che min trail met de (grote) tempels en er rond krijg ik vreselijk en vreselijke lag! me beeld freezd gewoon! soms wel 15 seconden fo soms langer :( :(

Meer mensen met het probleem want dit had ik niet voor de patch!
Heeft er iemand een oplossing :'(
tweaks herstellen, die je in v1 t/m v1.02 gebruikt hebt....

update deed deze keer de tweaks uitgummen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Op Ho chi min en Cambodian Incursion had ik al gruwelijke lag bij en rond die tempels, da's een bug in die maps volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 00:51

Turfschipper

Hup NAC

Bij mij lagt ie ook heel erg sinds de patch. En idd zeker bij die tempels, niet te spelen dan. En buiten die lag zitten er nog tal van andere irritante bugs in. Zwaar balen want sinds doom niet zo verslaafd geweest aan een game als deze.

ps. wat betekent EAX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op 04 augustus 2004 @ 23:58:
[...]

tweaks herstellen, die je in v1 t/m v1.02 gebruikt hebt....

update deed deze keer de tweaks uitgummen....
Had ik allemaal gedaan, maar ik blijf die lag onder houden met die map met de tempels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Ik heb BFV nu in de kast gepleurd en speel momenteel veel meer Call of Duty, ik vind de BF games en expansions erg goed qua opzet maar ik vind gewoon dat het slecht geprogrammeerd en buggy is.
Ik irriteer me namelijk dood aan FPS drops, te meer omdat ik een dikke X800 kaart erin heb hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nippletwister schreef op 05 augustus 2004 @ 11:50:
Ik heb BFV nu in de kast gepleurd en speel momenteel veel meer Call of Duty, ik vind de BF games en expansions erg goed qua opzet maar ik vind gewoon dat het slecht geprogrammeerd en buggy is.
Ik irriteer me namelijk dood aan FPS drops, te meer omdat ik een dikke X800 kaart erin heb hangen.
Hoeveel fps krijg jij met je kaart! toch wel rond 100 en 140 of meer want anders is het wel schaandalig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
is er geen makkelijke manier om een bench te draaien, op een vast stukje?! zodat afzonderlijk resultaten gecontroleerd kunnen worden...
speel op 1024 met 4xaa en 4xaf, alles kwaliteit op high high med
op een 9800pro@XT flash en schat gemiddeld 50-60fps met hogere uitschieters en dips naar 35 min... wat dan nog redelijk is.. offline hik ik tegen de 90-100 aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm oke ga naar een volle man server van 32 of iets, zoek een server met een goeie ping zodat het niet aan de server light!

en post je bevindigen!

dus hoeveel mensen zaten op die map
welke map was het
je grafische instellingen en je sound instelling
beeld roselutie
lightmaps/schaduwen aan of uit
AA/AF
En wat is je hardware waar je spel mee speelt

http://www.fraps.com/ en hier kan je mee jr fps meten

en zet je virus scanner uit dan wilt ook wel is helpen om je fps op te krikken!

en post je gemiddelde fps!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Met tweaks bedoel je in-game settings? zo ja, heb ik al weer terug gezet.

En nog steeds lag.

[ Voor 14% gewijzigd door Turfschipper op 05-08-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb zojuist en gisteravond een nieuwe zeer irritante bug gevonden.

Ik speel bv op server: tibimater. Als een map is afgelopen en je begint te connecten voor de volgende map, vraagt ie ineens om een password?!?

ook na afsluiten vraagt ie erom.

WTF? Iemand anders ook deze bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 23:20:
[...]

Dat is nou echt iets waar je niets aan hebt, geen enkele praktijksituatie kan 100 slots aan. Laat staan dat 32 slots al prettig is voor de clients.
Ik ben al sinds de demo een hardcore bf42 speler...dus als je het idd met bf vergelijkt heb je gelijk. Bij bf42 is een 64slots server al teveel en krijg je onspeelbare lag. Maar zo'n uitspreek als "Dat is nou echt iets waar je niets aan hebt" slaat nergens op, dan ben je niet helemaal op de hoogte van de game ontwikkelingen. Deze grootte slagvelden en dus veel slot's server's zijn steeds meer in opkomst. Kijk bijvoorbeeld naar Joint Operations een zwaar succesvolle game, en idd een aanrader. Ik speel JO ook af en toe voor de fun...en daar heb je zelfs 150 slots server's. Nou moet ik zeggen dat als er 150 lui op zitten dat het ook wel wat lagged, hoewel het opzich wel speelbaar blijft. Check hiervoor het topic over JO.

Of dat 100 slot's server's voor battlefield 2 teveel en onpraktisch gaat worden kan ik nu nog niet bepalen. Als jij dat wel kan oke dan...laten we het maar gewoon afwachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stalscu schreef op 05 augustus 2004 @ 15:12:
Ik heb zojuist en gisteravond een nieuwe zeer irritante bug gevonden.

Ik speel bv op server: tibimater. Als een map is afgelopen en je begint te connecten voor de volgende map, vraagt ie ineens om een password?!?

ook na afsluiten vraagt ie erom.

WTF? Iemand anders ook deze bug?
OMG man...Ooit gehoord van een serverside password?! Mischien wilden mensjes trainen oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Niet zo bijdehand radjuh. Natuurlijk was dit niet het geval! Bovendien weet ik dat hun woensdagavond trainen. Er was ook geen war.

Een half uurtje later kon ik er wel op, en mijn maat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Laatst online: 13-09 23:42

Rayzman

+31 Rayzman

Het is mogelijk sinds versie 1.1 dat ze een bepaald aantal slots reserveren voor members. Als alle public slots vol zitten krijg je een password voor de gereserveerde slots.
Bij een map change kan je daar terecht komen als er net meerdere mensen naar die server connecten en die om wat voor reden dan ook eerder een public slot krijgen toegewezen waardoor jij je slot kwijt bent. User numbers wijzigen daarom ook na een mapchange.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Aangemaakte teamspeak server wordt goed gebruikt... ghe ghe 0 bytes send & received...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

was ook niet het geval, niemand kon op de server komen. Hij was gewoon een tijdje leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Jamal schreef op 05 augustus 2004 @ 16:30:
Aangemaakte teamspeak server wordt goed gebruikt... ghe ghe 0 bytes send & received...
Met zijn alleen joinen op hun TS kanaal en hun public server, gaan we daar benchen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu op de TS server te wachten pom pom pom ...
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 19:32:
ik zit nu op de TS server te wachten pom pom pom ...
;)
Of je lult heel veel in je eentje... of er is meer volk geweest:
Statistics
ServerUpTime: 10:48:28
CurrentChannels: 1
CurrentUsers: 0 / 16

ServerPacketsSend: 6008
ServerBytesSend: 392054
ServerPacketsReceived: 6336
ServerBytesReceived: 409869

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand zijn cd key weer moeten invullen want ik wel toen er gewisseld werd van map!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Laatst online: 09-09 12:44
Ik niet. Maar was dat een probleem dan :p? Heb het wel vaker meegemaakt bij games, dan wel na het patchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

This is a set of tools made by ****** with a sample playlist included.
This program allows you to change the default music of the game so that you can hear others playing the songs as well as yourself. Other people however wont be able to hear your handywork unless they have the same playlist.
Thanks to mindslayer for making a great program, enjoy.

BFV Music Patcher FAQ
v. 1.02.2 (07/08/2004)

I am not making a really formal faq here, just want to answer
the questions.

Q: What is the BFV Music Patcher?
A: The patcher allows you to replace the default music that ships with BFV, by using an .mrfa file
(built using mrfa builder)

Q: How is this any different than putting music in the "My Music" folder located in BFV?
A: The difference is that when you put music into the "My Music" folder it has no affect
on the music played from other vehicles. With the patcher you hear your music coming
from the radios in vehicles.

Q: Can other people hear my music?
A: Only if they have used the music patcher and have used the same .mrfa file (or created their
own that is the same as yours)

Q: Can I still put other music in the "My Music" folder?
A: Yes - the patch does not affect custom music or playlists, the easiest way to think of it is that
your music patch is replacing the defaults.

Q: Will the patcher ruin my installation of BFV?
A: No - the patcher is actually very passive and has built in commands for you to
restore your original files (if desired).

Q: Once I have applied a music patch wont punkbuster prevent me from playing on public servers?
A: No - the patch (as mentioned) is very passive - the actual game files are not manipulted - just
some music files. From testing on many public servers there has not been a problem (as of BFV 1.02)

Q: What files is the patcher messing with?
A: The patcher puts a new music.rfa into your Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\Archives folder
And then it adds a line of text ("run ../../../custom_music/playlists.con")
to your Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\settings\Default.con (a backup is made beforehand).
This tells BFV to use the custom playlist.

MIRROR 1

MIRROR 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

als ik met een mp3 to wav converter wat songs heb omgezet, en deze in die filemaker sleep, staat erachter not in mono , wat ook ergens in de faq staat....

hoe zet ik simpel de gemaakte wav's over naar mono wavfiles!?

beetje offtopic maarja.. wil jimi hendrix en wat andere helden nu wel bij iedereen horen gallen 8)

mensen die al succesvol gemod hebben!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Laatst online: 15-08 19:35
sain onez schreef op 06 augustus 2004 @ 19:33:
als ik met een mp3 to wav converter wat songs heb omgezet, en deze in die filemaker sleep, staat erachter not in mono , wat ook ergens in de faq staat....

hoe zet ik simpel de gemaakte wav's over naar mono wavfiles!?

beetje offtopic maarja.. wil jimi hendrix en wat andere helden nu wel bij iedereen horen gallen 8)

mensen die al succesvol gemod hebben!?
Je hebt de cd's toch ? :) dan zet je ze opnieuw om naar wav, maar dan mono :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Godverdomme, vannacht nog gespeeld. Nu wil ik weer een potje schieten en geeft ie: failed to connect to server, WTF!!!!!!! nu weer? Word echt niet goed van dat gezeik met dit spel. Jammer dat dit het enige echt vette spel is.

Iemand anders ook failed to connect problemen of oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een wanadoo adsl basic verbinding, wat natuurlijk ruim voldoende is voor online games. Maar ik heb (vooral de laatste tijd) bij battlefield vietnam een errug hoge ping (200-400), terwijl er geen een download programma aanstaat . En dan gaat m'n broer op hetzelfde moment cs spelen en dan heeft ie een ping van 37 Verder speel ik mohaa online en dat gaat goed met ongveer een ping van 25 . Maar bij bfv word ik dus bijna gekickt om m'n ping

Wat kan hiervan de oozraak zijn?

ik heb bf al meerdere keren geunistalled en opnieuw geinstalled maar dat hielp dus ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat het ene spel het goed doet wil geen garantie geven dat een ander het ook goed moet doen...

verder zou het helpen dat je ook je snelheid erbij zet, maar doe geen moeite heb inmiddels google al gebruikt, moet voldoende zijn iig als het 52 kb/s up is.

Oplossing zou ik zoeken in betere serves zoeken, nederlandse/duits/belgisch ofzo of de official eaUK of iig europees dat een beetje in de buurt van NL ligt.

En als je al speelt op servers die in de buurt van NL liggen en je hebt nog lag dan ligt het misschien aan je hardware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Nog steeds niemand last van dat password probleem? Lijkt me sterk, wij hebben er allemaal last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

@program

die verbinding is veels te matig voor battlefield vietnam. ik heb premium, en die heeft het al moeilijk.

Met basic kende een leuk potje kaarten of zo, verder ist nie veul.

hahahahaha, nu zie ik het pas, pro Gram, hehe, rustig aan he.

[ Voor 15% gewijzigd door Turfschipper op 09-08-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

stalscu schreef op 09 augustus 2004 @ 15:57:
@program

die verbinding is veels te matig voor battlefield vietnam. ik heb premium, en die heeft het al moeilijk.

Jij wil beweren dat je met een 2240/416 Kbit/s niet fatsoenlijk games kan spelen online?? Hoe verklaar je dan, dat ik het met de helft moet doen en gewoon een ping van 30 a 40 heb op servers(oftwel lagloos), en ik ben ongetwijfelt niet de enige. Dat "program" een hoge ping heeft, ligt naar alle waarschijnlijkheid gewoon aan de locatie/drukte van/op die server. :)

Lees ook lighteye's post B)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 13:16:
Ik heb een wanadoo adsl basic verbinding, wat natuurlijk ruim voldoende is voor online games. Maar ik heb (vooral de laatste tijd) bij battlefield vietnam een errug hoge ping (200-400), terwijl er geen een download programma aanstaat . En dan gaat m'n broer op hetzelfde moment cs spelen en dan heeft ie een ping van 37 Verder speel ik mohaa online en dat gaat goed met ongveer een ping van 25 . Maar bij bfv word ik dus bijna gekickt om m'n ping

Wat kan hiervan de oozraak zijn?

ik heb bf al meerdere keren geunistalled en opnieuw geinstalled maar dat hielp dus ook niet
Staat je virusscanner uit tijdens het spelen?
Heb je last van spyware? probeer ad-aware eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stalscu schreef op 09 augustus 2004 @ 15:57:
@program

HAHAHAHAHAHAHHA dat slaat dus helemaal nergens op he..... jij wil dus zeggen dat je met een upload van ongveer 45kbps niet online kan gamen?? 8)7 Om online te kunnen gamen heb je gemiddeld 10kbps upload nodig dussee :? :? en aan de download ligt het ook niet want met 260kbps kan je echt gamen hoor :Y) :Y)

Maar het probleem is al opgelost.... het lag blijkbaar aan de servers die ik koos :+ (ver van nederland) duss... ik kan weer met volle teugen bfv'en!! :9 :P
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

@ProGram,

Je kunt misschien het beste All Seeying Eye gebruiken om je servers uit te kiezen.
Dan kun je makkelijk op servers filteren die "in de buurt" staan.

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

de meeste spellen kun je idd spelen met basic. Maar battlefield heeft altijd lag, zeker met basic.

En met lag bedoel ik niet alleen dat ie hapert, maar dat iemand anders met een snellere verbinding jou sowieso eerder ziet, en als ie skills heeft ga je er dus bijna altijd aan.

[ Voor 49% gewijzigd door Turfschipper op 10-08-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

stalscu schreef op 10 augustus 2004 @ 22:18:
de meeste spellen kun je idd spelen met basic. Maar battlefield heeft altijd lag, zeker met basic.

En met lag bedoel ik niet alleen dat ie hapert, maar dat iemand anders met een snellere verbinding jou sowieso eerder ziet, en als ie skills heeft ga je er dus bijna altijd aan.
Mwah... met mijn adsl-lite verbindinkje... heb een ping van 15-20 op sommige server en heb weinig last van lag. Dus van die opmerkingen van jou vind ik niet veel terug...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Laatst online: 13-09 23:42

Rayzman

+31 Rayzman

stalscu schreef op 10 augustus 2004 @ 22:18:

Volgens mij is het juist net andersom, degene met de hoogste ping heeft voordeel omdat hij op dat punt juist niet meer is. Schiet met lage ping op punt x, maar tegenstander met hoge ping was al 10 meter verder en geeft net op dat moment nieuwe coordinaten van punt y door. Volgens de server was tegenstander op punt y en heb je dus geen hit.

Correct me if I'm wrong..

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Uhmm... de server berekent zelf waar je bent op de data (dus de bewegingen die de client maakt) die de server binnen krijgt... De server (en niet de client) bepaald waar jij bent... heb jij een lage ping kan jij goed controleren waar je heen gaat... heb je een hoge ping dan bepaalt de server waar jij zit. Mensen met een lage ping krijgen dus gewoon jouw (door de server berekende) positie door. En doordat de bewegingen van iemand met een hoge ping minder vaak door komen beweeg je dus voorspelbaarder en ben je dus makkelijker te raken.

Edit:
En tis trouwens maar goed ook dat de server dat bepaald. Vroeger toen werd het ook deels op de client bepaald... dit werkte cheaten enorm in de hand. Bij Diablo 1 was het mogelijk dat een gehackte Client een 'Jij bent dood' berichtje naar iemand anders stuurde en hoppa einde oefening...

[ Voor 20% gewijzigd door IWriteCode op 11-08-2004 09:37 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamal schreef op 11 augustus 2004 @ 09:20:
[...]
Uhmm... de server berekent zelf waar je bent op de data (dus de bewegingen die de client maakt) die de server binnen krijgt... De server (en niet de client) bepaald waar jij bent... heb jij een lage ping kan jij goed controleren waar je heen gaat... heb je een hoge ping dan bepaalt de server waar jij zit. Mensen met een lage ping krijgen dus gewoon jouw (door de server berekende) positie door. En doordat de bewegingen van iemand met een hoge ping minder vaak door komen beweeg je dus voorspelbaarder en ben je dus makkelijker te raken.
mja zit een kern van waarheid in MAAR als een client het nou éénmaal niet kan 'bijbenen' kwa upload dan kan de server nog zo graag de info willen hebben van de client maar als de client het niet toelaat doordat ie 'choked' dan heb je er dus niets aan ;) en dan heb je lag.

Ga maar na als jij met een ping van 20-30 aan het spelen bent tegen mensen met een ping van 400-500 ofzo dan zal jij ook laggen niet omdat het aan jou ligt maar omdat de server niet snel genoeg de informatie krijgt van clients met de hoge pings...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Ja... maar die mannen met een ping van 400/500 leggen het wel af hoor tegen jouw ping van 20 :)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon zo 1 2 3 niets vinden, dus ik vraag het maar ff.
Ik heb de laatste tijd ineens last van soundloops, en dan alleen als er een clusterbom wordt afgegooid door de Phantom. Of ik er nou inzit of dat ik aan de grond sta. Een ESC helpt dan niet meer. Ik moet de game helemaal afsluiten en pas dan is de loop verdwenen. Tis een zeer korte soundloop, maar wel bloedje irritant.
Nu weet ik dat ik in het verleden nooit dusdanige problemen heb ondervonden. Ik heb recent DirectX 9.0C installed, dus zou het daar evt aan kunnen liggen?!

En hebben meer mensen dit probleem?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees eens de faq van bf1942 of van bf:v in SPV beetje makkelijk om loos naar een faq te schreeuwen maar ik geloof dat daar wel de oplossing in zal staan als je ff het e.e.a. probeert met dxdiag en/of de soundtweak(s) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag het hier en nu omdat die faq niet is geupdate ná de release van DX9.0C. Kan dus best een probleem zijn mbt deze nieuwe release.
Maar ik zal eens gaan kijken. In the mean time zijn evt ervaringen van andere gebruikers wél welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soundloop IS een bekend probleem (OOK met directx 8.x EN directx 9.0a en b) en meestal op te lossen door wat ik voorgestelt heb...

//edit: en om het maar weer een beetje ontopic te houden: enige tijd geleden alweer nieuwe comical weapons verschenen :)

16:
Afbeeldingslocatie: http://www.bfnation.net/cw/ep16_resized.jpg

17:
Afbeeldingslocatie: http://www.bfnation.net/cw/ep17.jpg

en nog een artikeltje over Vietnam: http://www.ampednews.com/?page=articles&id=1798

niet al te uitgebreid en als je de boel een beetje volgt en nuchter bekijkt kan je zelf ook tot deze conclusies komen :)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 12:34 ]

• thebrothers
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 22:00
ben ff op vakantie geweest. en patch gedownload geinstaleerd en starten het spel, wat al lekker brak ging zo langzaam ineens. uiteindelijk geladen en zag dat de graphics er niet beter op zijn geworden bij mij althans, geluid trouwens ook niet.
op het eerste moment zag ik niet zoveel veranderd de 3d map een beetje en nog een paar dingentjes. Zit maar 1 nieuwe map in dacht ik en de nieuwe heli's zie je niet eens in andere helicopter mappen volgens mij. Heel leuk en zo allemaal die nieuwe heli's en andere dingen maar het spel wordt er niet echt beter van.
Heb ik daar weer weken/maanden op zitten wachten. En dacht ze zullen het spel nu wel es goed maken, omdat het ook al zo lang duurde enzo.
Als EA nou es niet zo veel op geld uitwaren konden ze ook es goed werkende games maken. Dit is gewoon brak voor die tijd waaraan ze aan die patch werkte.
die world war 2 mod zal ook wel niet zo goed werken vrees ik, waar we vast ook wel weer maanden op moeten wachten. Nou ga ik ook al twijfelen of battlefield 2 wel zo goed word!!
Toch zonden van EA

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Tja... ik vind die 1.1 patch dus wel goed :) Dingen die in 1.6 van BF1942 hadden zitten zitten nu ook in 1.1 van Vietnam en voor mijn gevoel draait het spel ook beter..

Less = more

Verwijderd

je moet je instellingen van bfv wel weer terug zetten na de patch !

• thebrothers
wat dan zijn alle instellingen er weer uit dan na de patch??
Ik heb dan ook nog minder dan 5 min gespeeld hoor na die patch:)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat is trouwens de beste manier om de framerate omhoog te schroeven: een cpu upgrade of een gpu upgrade (ik heb nu een p4 2.4 en een radeon 8500 pro)?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• ScuL
1GB geheugen of meer, een goede snelle CPU...... GPU komt op de 2e plaats.

sterker nog als je een 3GHz bak hebt en nog een Geforce 4 Ti kaart wil Battlefield nog best wel blazen. Tenzij je crap als FSAA aan gaat zetten enzo

[ Voor 12% gewijzigd door ScuL op 12-08-2004 21:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 12:03:
Kon zo 1 2 3 niets vinden, dus ik vraag het maar ff.
Ik heb de laatste tijd ineens last van soundloops, en dan alleen als er een clusterbom wordt afgegooid door de Phantom. Of ik er nou inzit of dat ik aan de grond sta. Een ESC helpt dan niet meer. Ik moet de game helemaal afsluiten en pas dan is de loop verdwenen. Tis een zeer korte soundloop, maar wel bloedje irritant.
Nu weet ik dat ik in het verleden nooit dusdanige problemen heb ondervonden. Ik heb recent DirectX 9.0C installed, dus zou het daar evt aan kunnen liggen?!

En hebben meer mensen dit probleem?!
Yep.... dat heb ik ook, het is een soort "schrapend/malend" geluid, wat ongeveer 2s duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

@program die soundloop komt na een bom van een phantom. Dat geluid zit in een loop. Wordt pas gefixed in volgende patch. Je kan naar het menu gaan, options, en sound kiezen, nu moet ie weg gaan. Dan weer escape, en terug in het spel. Als dat niet lukt opnieuw opstarten (het spel).

@jamal Maar hoe kan je nu beweren dat die 1.1 patch goed is? Ik geloof wel dat ie redelijk loopt bij jou, maar er zitten veel bugs in, veel lag, slechts 1 map, ctd, geen zichtbaar geel pijltje bij commando, sudden deaths nog steeds aanwezig, grenade-tank verhouding sucks nog steeds, movable spawnpoint doet het niet op veel servers, parachute is verneukt, ladders doen het meestal niet, soms dubbel schot met aa nva, phantom sound loop, gaan liggen nog steeds kut, waarschuwingsdriehoek blijft hangen, etc etc etc. En dit is niet alleen bij mij, maar bij duizenden spelers het geval, sommige bugs zelfs bij iedereen.

Ik speel het spel elke dag, en zal dat voorlopig ook wel blijven doen. Maar die bugs zijn zwaar irritant en kosten veel spelers die het spel gewoon wegdoen (en terecht vind ik, maar ja, verslaafd is verslaafd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

@stalscu Ik heb weinig last van dat soort zaken... zoals ik al zei... ze hebben een aantal dingen aangepast die ik eerst irritant vond... en het spel draait bij mij soepeler... van al die problemen die jij aanhaalt... heb ik nog nooit hinder ondervonden...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
nou ja zo veel problemen heb ik nou ook niet. Geluid doet soms idd vreemd met die bom van de phantom, maar zou me niks verbazen dat het komt door mijn onboard geluidskaart. ik zie maar een paar verschilletjes met die patch voor de rest is het niet erger geworden. Behalve dat i dan bij mij de eerste keren nogal langzaam liep met het laden, maar dat is ook al veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt niet door je on-board. Ik heb een SB Audigy en heb er ook last van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ook wel grappig is, als ik het spel speel dan loopt ie aan het begin schokkerig en dat word steeds minder en na een kwartier spelen loopt ie veel soepeler als na 5m spelen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Ik heb hier ook niet veel problemen met de 1.1 patch.
Slechts minor dingetjes, waar ik me niet echt aan stoor.
Het enige storende vind ik momenteel dat je bij een commando geen geel pijltje krijgt te zien die aangeeft wie het commando geeft.

Zo wordt het wel erg moeilijk om een request for pickup te honoreren. |:(

| Specs Aurora24 | My music |

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.