wat is consolejagermeister1 schreef op 18 juni 2004 @ 15:20:
[...]
Gewoon een server joinen en dan in het console het volgende intypen:
pb_webupdate
Als het goed is gaat hij dan de nieuwste versie binnenhalen. Gisteren met Stronkie geprobeerd en bij ons werkte het.
de ` knop
degene die boven je Tab-toets zit
degene die boven je Tab-toets zit
[ Voor 69% gewijzigd door Gekkenhuis op 18-06-2004 15:43 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
* Ook heeft zich ook aangemeld bij dat vietnamcombat.net
Echt geinig hoe dat allemaal is opgezet zeg. Allemaal van die gasten die er al helemaal inzitten enzo, schitterend om te zien gewoon, lekker nerds onder elkaar..hihi
Echt geinig hoe dat allemaal is opgezet zeg. Allemaal van die gasten die er al helemaal inzitten enzo, schitterend om te zien gewoon, lekker nerds onder elkaar..hihi
Wees consequent, maar niet altijd
Als dat niet werkt kan je em manual updaten via een proggie "pbweb":jagermeister1 schreef op 18 juni 2004 @ 15:20:
[...]
Gewoon een server joinen en dan in het console het volgende intypen:
pb_webupdate
Als het goed is gaat hij dan de nieuwste versie binnenhalen. Gisteren met Stronkie geprobeerd en bij ons werkte het.
http://www.punkbuster.com/index.php?page=updatepb.php
die moet je in je "C:\VIETNAM_DIR\pb" map plaatsen en dan uitvoeren.
dot.blaat
Ff een update van de 1st van Napalm down.
We hebben vrijdag de battle gewonnen. We speelden de map "Reclaiming Hue". Ik had niet verwacht dat we deze map zouden winnen. Het is een map waarbij de NVA behoorlijk in het voordeel is. (Zij beginnen met alle vlaggen bijvoorbeeld). De NVA had een goede taktiek om te voorkomen dat we heelhuids van de brug af kwamen. Ze zijn echter minder sterk in hun vlagverdediging viel me op.
Dit is alweer de 4e zege op een rij van de 1st.
De 2nd heeft gisteren gespeeld en uiteraard weer massal verloren met 16-1 of zo. Ik heb nog even een uurtje meegespeeld maar ben maar gaan slapen. Ze kregen de server niet vol. De NVA wel dus het was geen gelijke strijd. Ik weet nog dat wij met de 1st de NVA massaal af hebben geslacht op dezelfde map. Maar als je elke keer je helicopters laat jatten dan ben je machteloos.
We hebben vrijdag de battle gewonnen. We speelden de map "Reclaiming Hue". Ik had niet verwacht dat we deze map zouden winnen. Het is een map waarbij de NVA behoorlijk in het voordeel is. (Zij beginnen met alle vlaggen bijvoorbeeld). De NVA had een goede taktiek om te voorkomen dat we heelhuids van de brug af kwamen. Ze zijn echter minder sterk in hun vlagverdediging viel me op.
Dit is alweer de 4e zege op een rij van de 1st.
De 2nd heeft gisteren gespeeld en uiteraard weer massal verloren met 16-1 of zo. Ik heb nog even een uurtje meegespeeld maar ben maar gaan slapen. Ze kregen de server niet vol. De NVA wel dus het was geen gelijke strijd. Ik weet nog dat wij met de 1st de NVA massaal af hebben geslacht op dezelfde map. Maar als je elke keer je helicopters laat jatten dan ben je machteloos.
Verwijderd
Ik speel het nu erg weinig, alleen even op een public om te trainen voor de clanwar.
Dus dat is nog wel leuk, beetje clanwars doen voor clanbase
Dus dat is nog wel leuk, beetje clanwars doen voor clanbase

Ik begreep dat er een commando was om spelers aan je buddylijst te voegen. Addplayer zoiets toch? In ieder geval is dit mogelijk om dit in een config file te doen? Hoe haal je online een speler eruit? Ik begreep dat je naast naam ook nummer kan toevoegen, ik kan alleen niet terug herleiden welk nummer bij welke naam hoort aangezien dit makkelijker is dan naam te tikken en als deze @#$^@&{}@@{ tekens heeft dan maak je snel tikfouten.
Verwijderd
ab player # (buddy toevoegen, waar # de player nummer is)
rm player # (buddy verwijderen)
Je kan ook de buddylist.con file editen.
rm player # (buddy verwijderen)
Je kan ook de buddylist.con file editen.
Verwijderd
Als je met tab de scores bekijkt zie je dan geen ID achter een naam staan in Vietnam?
Anders is het dacht ik in console: game.listplayers
en speler toevoegen: game.addplayertobuddylist IDnummer ofzo de alias is ab IDnummer althans in bf1942
wat ook nog een hele handige is: chat.addtoignorelist IDnummer naar mijn idee weten maar zeer mensen deze command. wat het doet: zet de speler met desbetreffende ID op de ignorelist zodat je geen chattalk EN radiomessages meer van hem (of haar
) hoort 
Spelers die requesting a pickup doen zet ik meteen in de ignorelist, dat zijn meestal toch maar n00bs. Helaas onthoudt ie de ignorelist niet
//edit: remove is rb dacht ik
overigens zet ik alleen mijzelf in de buddylist zie je makkelijk en sneller aan het kleurverschil of je een vijand d00d hebt gemaakt
Anders is het dacht ik in console: game.listplayers
en speler toevoegen: game.addplayertobuddylist IDnummer ofzo de alias is ab IDnummer althans in bf1942
wat ook nog een hele handige is: chat.addtoignorelist IDnummer naar mijn idee weten maar zeer mensen deze command. wat het doet: zet de speler met desbetreffende ID op de ignorelist zodat je geen chattalk EN radiomessages meer van hem (of haar
Spelers die requesting a pickup doen zet ik meteen in de ignorelist, dat zijn meestal toch maar n00bs. Helaas onthoudt ie de ignorelist niet
//edit: remove is rb dacht ik
overigens zet ik alleen mijzelf in de buddylist zie je makkelijk en sneller aan het kleurverschil of je een vijand d00d hebt gemaakt

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 15:48 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 15:48:

Wat is er in godsnaam vreemd aan om requisting een pick-up te vragen?
Dat ontgaat me ook ff eigenlijk
. Hooguit als iemand 10x achter elkaar een pickup request doet dat ik hem op een ignorelist zou willen zetten.
Ik vind vooral iemand een n00b als ie in een APC stapt en dat allemaal mensen in willen stappen maar dat ie wegrijdt voor dat iemand de kans heeft gekregen in te spappen
.
Ik vind vooral iemand een n00b als ie in een APC stapt en dat allemaal mensen in willen stappen maar dat ie wegrijdt voor dat iemand de kans heeft gekregen in te spappen
Verwijderd
ey boerenlater in welke clan zit je op clanbase bf vietnam ?
Zelf zit ik in CEP, we doen het wel aardig.
(Ben erg benieuwd en misschien kunnen we wel ff friendly regelen )
wegrijden in voertuigen zonder te wachten is sowieso not-done en erg aso.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
:.AaA.: Ik dacht dat je wist dat ik DutchSniper wasVerwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 19:57:
ey boerenlater in welke clan zit je op clanbase bf vietnam ?
Verwijderd
ow ja haha boerenlater lid van onze grote vriend AaA, hmm geen friendlys meer denk ik, jullie hadden toch elke keer gewonnen? Of waren wij dat nou? 
Succes op clanbase
Het is idd erg vervelend wannner mensen alleen in een btr 60 of andere sportcar wegrijden, vooral in landing base albany, waar je veel gieren hebt die alleen voor al die vlaggen gaan als je nva bent
Succes op clanbase
Het is idd erg vervelend wannner mensen alleen in een btr 60 of andere sportcar wegrijden, vooral in landing base albany, waar je veel gieren hebt die alleen voor al die vlaggen gaan als je nva bent
Psies, ik wacht MEESTAL wel tot ik gezelschap krijg. Het is tenslotte leuker om met meer man rond te karren en aan te vallen.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Mensen die hun stats willen zien: http://vietnam.bftracks.net/appl/bft/Search
Even je naam in het searchveld zetten en je kunt ze zien.
Zelf kijk ik wel vaak, toch wel grappig.
P.s. Mijn stats
Even je naam in het searchveld zetten en je kunt ze zien.
Zelf kijk ik wel vaak, toch wel grappig.
P.s. Mijn stats
Zit met een probleem sinds de nieuwe patch kan ik nog maar één keer spawnen. Als ik dan dood ga Blijft ie zeuren dat ik geen spawnpoint heb geselecteerd, terwijl ik dat toch echt gedaan heb. Iemand zelfde probleem.
Kwam trouwens niet direct na het installeren van de nieuwe patch, eigenlijk nun net pas.
Iemand een betere oplossing dan niet meer doodgaan.
Kwam trouwens niet direct na het installeren van de nieuwe patch, eigenlijk nun net pas.
Iemand een betere oplossing dan niet meer doodgaan.
ik heb dat al sinds v1.0 vaak moet ik gewoon mijn spawnplek aanklikken omdat hij niet automatisch spawnt op het punt waar ik 'geboren' was
Gewoon nie meer doodgaan. Probleem opgelost.
Het is niet zo dat ik hem weer op nieuw moet selecteren maar dat ik gewoon niet meer spawn. Welke punt ik ook kies. Het ene potje gaat het nog goed en de volgende ronde werkt het niet meer.
Als ik van team verander blijf ik ook gewoon de spawn points van de het vorige team zien.
Begint me nu echt zwaar te irriteren.
Als ik van team verander blijf ik ook gewoon de spawn points van de het vorige team zien.
Begint me nu echt zwaar te irriteren.
herinstallatie is het enige dat in me opkomt..
Misschien een erg domme vraag, maar hoe zit het op dit moment met het aantal gamers online ?
Is dit te vergelijken met de glorietijden van bf1942 ? Dus met duizenden en duizenden tegelijk online ?
bf1942 had ik bijvoorbeeld gelijk de dag dat het uit kwam gekocht en toen waren er een massa mensen online (zeker na een maand ofzo).
Is dit te vergelijken met de glorietijden van bf1942 ? Dus met duizenden en duizenden tegelijk online ?
bf1942 had ik bijvoorbeeld gelijk de dag dat het uit kwam gekocht en toen waren er een massa mensen online (zeker na een maand ofzo).
[ Voor 26% gewijzigd door DinX op 24-06-2004 13:38 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Het is wel redelijk druk geweest, maar dat is sterk teruggelopen. Het is een beetje wachten op patch 1.1.
Twee nieuwe heli's erbij en een nieuwe map dacht ik (of ook 2?)
Denk niet dat het ooit zo populair wordt als BF1942, ik speel het nog wel. Vind alleen niet alle mappen leuk, dus speel het niet onwijs veel meer.
Twee nieuwe heli's erbij en een nieuwe map dacht ik (of ook 2?)
Denk niet dat het ooit zo populair wordt als BF1942, ik speel het nog wel. Vind alleen niet alle mappen leuk, dus speel het niet onwijs veel meer.
Dan toch nog maar even de kat uit de boom kijken tot die patch er is en kijken of het terug veel gespeeld wordt. Beetje dom om nu er nog veel voor te betalen terwijl er maar enkele servers zijn waar veel volk op zit
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
als iedereen zo denkt komt er nooit iemand online
Verwijderd
Heb weer een grafiekje gemaakt van aantal spelers/servers bf1942/bf:v

Vakantie tijd komt er ook aan he en het wordt warmer
Ik houd http://archive.gamespy.com/stats/ nu bij sinds begin deze maand maar zoals je op de grafiek ziet is er nog niet veel bijzonders te zien. Alhoewel ik wel een kleine daling zie bij bf:v.
//edit: nog ff een gemidelde per dag gemaakt, is misschien wat duidelijker.

Vakantie tijd komt er ook aan he en het wordt warmer
Ik houd http://archive.gamespy.com/stats/ nu bij sinds begin deze maand maar zoals je op de grafiek ziet is er nog niet veel bijzonders te zien. Alhoewel ik wel een kleine daling zie bij bf:v.
//edit: nog ff een gemidelde per dag gemaakt, is misschien wat duidelijker.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 15:13 ]
hmms denk dat ik maar weer battlefield 1942 instaleer
vind die levels in vietnam steeds saaier worden, en aan 1/2 levels met de nieuwe 1.1 patch vind ik nog lang niet genoeg, gooi er dan nog 7 levels bij ofzo. De levels die er nu inzitten ken je toch al door en door goed.
Mijn mening over BF:V in Review vorm:
http://www.animeplague.net/v2/games/?id=review33
Staat btw ook de mening van een ander crewmember bij
Tell me if you like the review
http://www.animeplague.net/v2/games/?id=review33
Staat btw ook de mening van een ander crewmember bij
Tell me if you like the review
Ik vind het grootste probleem met BF:Vietnam de GFX engine. Zoals je aan m'n spekkies kunt zien is mijn systeem toch snel genoeg om BF:V te draaien met de hoogste instellingen. Niet dus.
Het blijft soms een beetje schokkerig. Terwijl FarCry en UT2004 draaien als een trein.
Daarom lijkt het me helemaal niet verkeerd als de BF series gebaseerd zouden zijn op de UT2003 engine. Deze kan voertuigen e.d. aan, gaat zeer efficient met je hardware om en geeft gewoon stukken betere perfomance. BF:V is ook qua processorkracht en bandbreedte een van de zwaarste games voor een server. Dus DICE: www.watbenjedan.com!
Daarom lijkt het me helemaal niet verkeerd als de BF series gebaseerd zouden zijn op de UT2003 engine. Deze kan voertuigen e.d. aan, gaat zeer efficient met je hardware om en geeft gewoon stukken betere perfomance. BF:V is ook qua processorkracht en bandbreedte een van de zwaarste games voor een server. Dus DICE: www.watbenjedan.com!
Misschien dat het een stuk lekkerder loopt als de 1.1 patch uit is. De patch laat erg lang op zich wachten, dus mijns insziens kunnen we wel een grote verbetering verwachten..... alhoewel de 1.01 en 1.02 erg tegenvielen

EA had gisteren dit te melden:
bug fixes/new content and featues staan ook op de site van EABALANCE/GAMEPLAY TWEAKS
- Jeeps take less damage in water.
- Jeep top speed and torque increased.
- Helicopter bullet damage decreased against light vehicles and air vehicles.
- The ability to track air targets was lowered for vehicle mounted heat seekers.
- MUTT tow rocket changed to a heat seeker
- MUTT rocket reload time increased, ammo count decreased.
- Cobra heat seeker rate of fire decreased.
- Increased destabilization of Cobra when player leaves pilot seat.
- Slightly reduced Cobra hit points.
- M60 damage vs. helicopters increased.
- LAW and RPG damage vs. helicopters significantly increased.
- BM21SAM minimum firing pitch angle lowered.
- BM21SAM Rate of fire doubled, but now contains 4x10 round magazines with a long reload.
- Increased ammo count of M46 from 30 to 50 rounds.
- Replaced static crosshair with animated one in all mounted MG's.
- Falling damage when going down stairs reduced.
- Flaming Dart air towers are less vulnerable to explosives and mortar attacks.
[ Voor 3% gewijzigd door Viper7 op 26-06-2004 11:22 ]
Verwijderd
Ziet er goed uit, vooral die bullets van de huey die minder damage doen, de heatseekers worden wat slechter en de LAW doet nu meer damage aan heli.Viper7 schreef op 26 juni 2004 @ 11:20:
EA had gisteren dit te melden:
[...]
bug fixes/new content and featues staan ook op de site van EA
En nu opschieten met die patch...
ik schiet vanaf het begin al met LAW's op heli's
Dit betekent dus, dat de cheat om van stoel te verwisselen indien je door een rocket bestookt wordt, mogelijk tot neerstorten kan leiden.- Cobra heat seeker rate of fire decreased.
- Increased destabilization of Cobra when player leaves pilot seat.
| Specs Aurora24 | My music |
Verwijderd
Ja maarja, de cobra heeft juist zelf van die heatseekers, beetje vaag dus.
Maar wel beter, want het blijft een trucje wat irl nergens op slaat.
Maar wel beter, want het blijft een trucje wat irl nergens op slaat.
Er is waarschijnlijk geen eenvoudige andere manier om dit te voorkomen
En zo hoort het ook! Cheaters bewareThe_Prince_of_Mu schreef op 26 juni 2004 @ 15:14:
[...]
Dit betekent dus, dat de cheat om van stoel te verwisselen indien je door een rocket bestookt wordt, mogelijk tot neerstorten kan leiden.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
kun je dat ff uitleggen, snap niet geheel wat je bedoeldThe_Prince_of_Mu schreef op 26 juni 2004 @ 15:14:
[...]
Dit betekent dus, dat de cheat om van stoel te verwisselen indien je door een rocket bestookt wordt, mogelijk tot neerstorten kan leiden.
Verwijderd
Volgens mij is het zo als je een heatseaking missile achter je aan hebt en je verwisselt dan snel van stoel dan raakt de missile je niet.
Of zit ik erg ver naast?
Of zit ik erg ver naast?
Verwijderd
Euh waarom wordt het verwisselen van "stoel"in cobra of ander luchtvaartuig:p gezien als cheaten? Dan vind ik het wisselen van stuur naar rocket op MUTT ook cheaten. Nee het is gewoon handig gebruik maken van de mogelijkheden.
En het is inderdaad wel vervelend als men dit doet, maar het is uiterst effectief. Hetzelfde als je van stoel verandert in cobra om heatseaking missiles af te vuren. irritant maar geen cheaten
Alhoewel ik wel blij ben met de aangekondigde veranderingen, maar om het voorgaande cheaten te noemen gaat me erg ver (gebruik maken van bugs is wel daar een geval van, imho)
En het is inderdaad wel vervelend als men dit doet, maar het is uiterst effectief. Hetzelfde als je van stoel verandert in cobra om heatseaking missiles af te vuren. irritant maar geen cheaten
Alhoewel ik wel blij ben met de aangekondigde veranderingen, maar om het voorgaande cheaten te noemen gaat me erg ver (gebruik maken van bugs is wel daar een geval van, imho)
Ik vind het gewoon bugusing, wat bij mij echt gelijk staat aan cheating. Alleen de lamers doen het imho. Dat de rockets je niet raken als je van stoel wisselt is gewoon een domme bug cep pinball.
Alhoewel ik wel blij ben met de aangekondigde veranderingen, maar om het voorgaande cheaten te noemen gaat me erg ver (gebruik maken van bugs is wel daar een geval van, imho)[/quote]Bor_de_Wollef schreef op 26 juni 2004 @ 20:40:
Ik vind het gewoon bugusing, wat bij mij echt gelijk staat aan cheating. Alleen de lamers doen het imho. Dat de rockets je niet raken als je van stoel wisselt is gewoon een domme bug cep pinball.
Das (mis)bruik maken van je analytisch vermogen, oftewel een 'exploit'......
tis nie te vermijden.... tja, das voor de DIEHARDS die het zelf uitvinden...
I know I win my battles. but I am afraid we gonna lose the war....
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
Ik vind het geen cheat. De optie zit in het spel (misschien zelfs bewust?).
Een cheat is in mijn ogen iets wat je voorsprong geeft tegenover eerlijke spelers. Iedereen kon dit doen, dus geen cheat (zit in het spel).
Cheats zijn echt aimbots, wallhacking enzo, wat je die irritante mannetjes met cs altijd deden, en waarschijnlijk nog doen.
Een cheat is in mijn ogen iets wat je voorsprong geeft tegenover eerlijke spelers. Iedereen kon dit doen, dus geen cheat (zit in het spel).
Cheats zijn echt aimbots, wallhacking enzo, wat je die irritante mannetjes met cs altijd deden, en waarschijnlijk nog doen.
Het is geen optie maar een bug. Bugusen is voor mij gewoon hetzelfde als cheaten (waarbij ook vaak gebruik word gemaakt van bugs).
Verwijderd
Bug-abusing is iets anders dan cheaten, omdat iedereen het kan doen. Maar waar het mij om gaat is, dat het misschien helemaal geen bug is. Ze hebben het zo geprogrammeerd dat je niet op een heli schiet (de dichtsbijzijnde), maar op een heli met iemand in de driverseat. Dit lijkt me bewust gedaan, en nu zijn ze erachter dat het niet echt goed is, dus lossen ze het zo op.
Cheaten is valsspelen (al dan niet met externe programma's) en een voorsprong krijgen op eerlijke spelers. Daar is hier geen sprake van.
Maarja, het is maar net hoe je cheaten definieert.
Cheaten is valsspelen (al dan niet met externe programma's) en een voorsprong krijgen op eerlijke spelers. Daar is hier geen sprake van.
Maarja, het is maar net hoe je cheaten definieert.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 00:34 ]
Ik zie het niet echt als cheaten maar wel dat het erg nep is.
Zou ik knap vinden om van stoel te verwisselen in een cobra in het echt
Of uitstappen van een straaljager om die missle te mislopen en dan snel weer instapen. Tis niet echt cheaten iedereen kan het, het is gewoon een domme fout van ea/dice.
Cheaten is meer van die lamers die trainers gebruiken of code's of iets dergelijk waarbij je niet dood kan of altijd ammo hebt etc.
Als ea/dice het nou in een x goed doet dan zaten we ook niet te zeuren wat cheaten of niet cheaten is.
Zou ik knap vinden om van stoel te verwisselen in een cobra in het echt
Of uitstappen van een straaljager om die missle te mislopen en dan snel weer instapen. Tis niet echt cheaten iedereen kan het, het is gewoon een domme fout van ea/dice.
Cheaten is meer van die lamers die trainers gebruiken of code's of iets dergelijk waarbij je niet dood kan of altijd ammo hebt etc.
Als ea/dice het nou in een x goed doet dan zaten we ook niet te zeuren wat cheaten of niet cheaten is.
Verwijderd
Ik verwissel ook wel eens van plaats in BF1942 als ik alleen in een twee bomber/b17 of ju88a zit
nog nooit van gehoord dat het cheaten is of een exploit abusen 
//edit: om nog even terug te komen over dat n00b gedoe en buddylist enzo: het zijn _meestal_ (dus niet altijd) de personen die onderaan de scorelijst staan met scores als 1-1-20, 0-2-10 ofzo
die lui zijn iig veel vaker d00d gegaan dan ze mensen gekilled hebben of punten scoren met vlaggen dus die lui negeer ik zsm als ze om requesting a pickup vragen...
//edit: om nog even terug te komen over dat n00b gedoe en buddylist enzo: het zijn _meestal_ (dus niet altijd) de personen die onderaan de scorelijst staan met scores als 1-1-20, 0-2-10 ofzo
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 01:52 ]
Trouwens, vietnamcombat.net heeft ook een beetje traffic probleempjes geloof ik..
Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
---------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.31 Server at www.vietnamcombat.net Port 80
Verwijderd
Euh niet alleen lamers doen het, het is gewoon gebruik maken van de opties die er zijn. Een bug is als je van stoel kan verwisselen terwijl dat niet de bedoeling zou mogen zijn, wat wel het geval is bij het lopen door muren heen. Dit is gewoon een optie waar je handig van gebruik kan maken. tuurlijk is het niet realistisch, maar daar is het ook geen spel om de realiteit zo dicht mogelijk te benaderen. Ik vind het wel een goede verandering daarintegen, maar het is in mijn mening geen bug, dus geen bugusing, dus geen cheating.Bor_de_Wollef schreef op 26 juni 2004 @ 20:40:
Amen
Waarom is het geen bug dat een heatseaker een warme chopper niet kan raken als er niemand op de pilot stoel zit? De chopper blijft net zo warm hoor... Dat is gewoon een bug, waarvan je gebruik kunt maken om vrijwel onaantastbaar te worden als je het stoel wisselen een beetje onder de knie hebt. Ik zie trouwens de eerst mensen nu ook al gebanned worden voor dit geval van bugusing (op publics zelfs).
[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 27-06-2004 13:58 ]
Verwijderd
Oorlog is nu éénmaal niet eerlijk 
en als admins besluiten te bannen wil dat nog niet zeggen dat zij gelijk hebben. IMO maar een beetje bullshit, zo erg is het nou ook weer niet, je hebt niet persé heat seaking missiles nodig om een plane neer te halen.
Misschien dat de n00bs het nodig hebben ja maar dat zullen wel dan de klagende mensen zijn...
en als admins besluiten te bannen wil dat nog niet zeggen dat zij gelijk hebben. IMO maar een beetje bullshit, zo erg is het nou ook weer niet, je hebt niet persé heat seaking missiles nodig om een plane neer te halen.
Misschien dat de n00bs het nodig hebben ja maar dat zullen wel dan de klagende mensen zijn...
Ik denk niet dat je het goed ziet. Ik zelf ben ook niet echt een noob maar erger me ook dood aan de mensen die dit soort truckjes / bugs moeten gebruiken. Maar goed. Volgende patch is het weer afgelopen en vallen er weer veel mensen door de mand.Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 14:55:
Praat geen poep Bor!
Op publics is wel meer lame gedrag dan van positie wisselen in een chopper om een heatseeking missle te ontwijken...
Lijkt me sterk dat admins iemand kicken voor dat, terwijl er zat teamkillers en andere smacktards de game verpesten met andere dingen dan zoiets simpels als positie verwisselen!

Op publics is wel meer lame gedrag dan van positie wisselen in een chopper om een heatseeking missle te ontwijken...
Lijkt me sterk dat admins iemand kicken voor dat, terwijl er zat teamkillers en andere smacktards de game verpesten met andere dingen dan zoiets simpels als positie verwisselen!
Ik speel vrijwel altijd op publics maar zo veel tkers etc kom ik er de laatste tijd niet meer tegen. De admins zijn vrij vaak aanwezig en kicken / bannen nu meer dan eerder.
Verwijderd
Zou moeten het wijzigen door helicopters een heat parameter mee te geven. Deze heat parameter stijgt naarmate je gas geeft, en daalt bij loslaten van gas. Zo ben je altijd de lul als de heli warmte afgeeft, ook als je geland bent en de motor nog warm is.
Verwijderd
Wat een ophef om niks. Degene in de cobra wisselt van plek om de heatseekers af te vuren en de ander wisselt van plek om ze te ontwijken. Dit kan alleen als ze beide niemand naast zich hebben. Zo'n onwijze balansverschil is er niet hierdoor hoor. Daarbij komt nog dat die heatseekers sowieso het spel een beetje verneuken, want raken is niet echt moeilijk, en eerlijke heli gevechten zie je amper. Ik ben daarom ook blijer met het verminderen van de damage gedaan door de aut. weapon v/d Huey.
Ik erger me totaal niet aan dat wisselen, wel aan tk-ers die echt de boel vergallen. Dat wisselen is een optie dat het spel biedt, en vindt zowel in de cobra als bij de tegenstander van de cobra plaats.
Ik erger me totaal niet aan dat wisselen, wel aan tk-ers die echt de boel vergallen. Dat wisselen is een optie dat het spel biedt, en vindt zowel in de cobra als bij de tegenstander van de cobra plaats.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 17:44 ]
Verwijderd
Ik heb nog nooit stoeltje gewisseld in een cobra, maar ik ben dan ook een teamspeler die altijd iemand meeneemt.
Zo ken ik je weer boerenlater
BF vietnam blijft een leuke game, maar ik laat het voorlopig even links liggen. De patch laat te lang op zich wachten en bovendien vind ik 1 of 2 nieuwe maps erg aan de magere kant. De custom maps worden (bijna) niet gespeeld, hetgeen ik toch erg zonde vindt, want er zitten zeker goede maps tussen.
Anyway, ik heb een nieuwe verslaving: Joint Operations: Typhoon rising. Wow, wat een sfeertje heeft die game. In het begin vond ik het 3 keer niks, maar na een aantal keer gespeeld te hebben is het echt smullen geblazen!
Anyway, ik heb een nieuwe verslaving: Joint Operations: Typhoon rising. Wow, wat een sfeertje heeft die game. In het begin vond ik het 3 keer niks, maar na een aantal keer gespeeld te hebben is het echt smullen geblazen!
Verwijderd
Tuurlijk is het raar dat de missile de toch warme helikopter mist maar zo zit het spel in elkaar, die optie is er. Maar goed ik snap wat jij bedoelt en hopelijk begrijp jij mij, onderwerp afgeslotenBor_de_Wollef schreef op 27 juni 2004 @ 13:53:
Waarom is het geen bug dat een heatseaker een warme chopper niet kan raken als er niemand op de pilot stoel zit? De chopper blijft net zo warm hoor... Dat is gewoon een bug, waarvan je gebruik kunt maken om vrijwel onaantastbaar te worden als je het stoel wisselen een beetje onder de knie hebt. Ik zie trouwens de eerst mensen nu ook al gebanned worden voor dit geval van bugusing (op publics zelfs).
Klopt het dat EA eerst weer een patch uitbrengt die voor de 1.2 patch komt?
Dus weer zo 1.0....patch?
Na de Joint Ops Alpha en nu dan de Beta demo gespeeld te hebben totdat m'n CH-47 van ellende uit elkaar valt, de loop van mijn M60 compleet krom gesmolten is, ik elke steen en plant uit beide maps weet te vinden en mij mateloos heb zitten ergeren aan de speelwijze van sommige spelers....... heb ik maar eens Battlefield: Vietnam op de kop getikt.
Nu heeft het Vietnam theater altijd mijn interesse gehad (zowel voor flightsims, FPS als strategie games) dus dat sluit wel aardig aan. Mijn eerste impressie is... wow, wat een goede game. De sfeer is heel erg goed, de maps zijn erg mooi en voelen authentiek (Na "We Were Soldiers" is de Ia Drang map erg gaaf om weer te spelen) en ook het spel gaat minder snel dan Joint Ops en dat staat mij wel aan.
Ik ben een absolute n00b wat BF:V aangaat .. dat vliegen gaat nog voor geen meter - zelfs niet met gebruik van mijn FLCS + TQS (als diehard simmer is dat wel effe zuur) maar ik beleef er wel een hoop lol aan.
Zijn er nog enige newbie/n00b servers die jullie kunnen aanraden waar we zonder brokken te doen aan andere players enige ervaring op kunnen doen?
Ik weet dat BF:V al een tijd uit is en ik voel me lichtelijk als Spuit 11 maar ik vind het echt een geweldige game.. en hij bevalt mij een stuk beter dan Joint Ops.
Nu heeft het Vietnam theater altijd mijn interesse gehad (zowel voor flightsims, FPS als strategie games) dus dat sluit wel aardig aan. Mijn eerste impressie is... wow, wat een goede game. De sfeer is heel erg goed, de maps zijn erg mooi en voelen authentiek (Na "We Were Soldiers" is de Ia Drang map erg gaaf om weer te spelen) en ook het spel gaat minder snel dan Joint Ops en dat staat mij wel aan.
Ik ben een absolute n00b wat BF:V aangaat .. dat vliegen gaat nog voor geen meter - zelfs niet met gebruik van mijn FLCS + TQS (als diehard simmer is dat wel effe zuur) maar ik beleef er wel een hoop lol aan.
Zijn er nog enige newbie/n00b servers die jullie kunnen aanraden waar we zonder brokken te doen aan andere players enige ervaring op kunnen doen?
Ik weet dat BF:V al een tijd uit is en ik voel me lichtelijk als Spuit 11 maar ik vind het echt een geweldige game.. en hij bevalt mij een stuk beter dan Joint Ops.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Welcome to the club 
Op zich wel grappig; ik (niet zo'n die-hard gamer) had tot op de dag van vandaag nog nooit gehoord van Joint Operations, en nu lees ik in de afgelopen 4 posts dat 2 verschillende mensen het erover hebben! Eerst komt jagermeister die van BFV naar Joint Ops gaat en dan komt tazzman die het omgekeerde doet en hem komt afwisselen
En fin, voor een oefen server zou ik gewoon een non-friendly-fire server naar keuze pakken, het niveau is toch niet zo denderend hoog en als je niet te veel TK-ed is er dus niets aan de hand. Voor je 1e vlieguurtjes zou ik even zelf wel even een (local) game draaien en zo wat oefenen want anders lig je er zeker zo weer uit
Op zich wel grappig; ik (niet zo'n die-hard gamer) had tot op de dag van vandaag nog nooit gehoord van Joint Operations, en nu lees ik in de afgelopen 4 posts dat 2 verschillende mensen het erover hebben! Eerst komt jagermeister die van BFV naar Joint Ops gaat en dan komt tazzman die het omgekeerde doet en hem komt afwisselen
En fin, voor een oefen server zou ik gewoon een non-friendly-fire server naar keuze pakken, het niveau is toch niet zo denderend hoog en als je niet te veel TK-ed is er dus niets aan de hand. Voor je 1e vlieguurtjes zou ik even zelf wel even een (local) game draaien en zo wat oefenen want anders lig je er zeker zo weer uit
Verwijderd
Elke server is blij met spelers, ook als je wat minder goed bent. Ik erger me alleen aan tk-ers en mensen die echt niet kunnen vliegen met heli, waardoor je meecrasht als je passenger bent.
Gewoon lekker spelen en geen mensen irriteren, dan zal niemand doorhebben dat je noob bent. Is trouwens helemaal niet erg ook.
Dat heli vliegen moet je maar ff sinlge player oefenen tot je het een beetje doorhebt.
BF:V zal je wel een tijdje bekoren denk ik, ik speel het nu al sinds het uit is zeer regelmatig. Dat heli-vliegen blijf ik geweldig vinden. De maps ben ik wel een beetje zat, wordt nu echt tijd voor de 1.1 patch.
PS: TIP: Druk ff Q in als je speelt, dan zie je zo waar de friendly's zitten.
Gewoon lekker spelen en geen mensen irriteren, dan zal niemand doorhebben dat je noob bent. Is trouwens helemaal niet erg ook.
Dat heli vliegen moet je maar ff sinlge player oefenen tot je het een beetje doorhebt.
BF:V zal je wel een tijdje bekoren denk ik, ik speel het nu al sinds het uit is zeer regelmatig. Dat heli-vliegen blijf ik geweldig vinden. De maps ben ik wel een beetje zat, wordt nu echt tijd voor de 1.1 patch.
PS: TIP: Druk ff Q in als je speelt, dan zie je zo waar de friendly's zitten.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 19:23 ]
Ik vind Battlefield Vietnam nog steeds een erg strakke game! Ik probeerde alleen ff de joint ops demo een tijdje geleden en kwam tot de conclusie dat deze game ook erg veel potentie heeft.
Nu heb ik de full 2 dagen en ik moet zeggen dat het allemaal erg heftig is, mits er serieus gespeeld wordt natuurlijk. Voordeel is dat er op sommige servers met +100 man gespeeld kan worden. Dit kan ook een nadeel zijn natuurlijk, maar goed het gevoel echt in oorlogs gebied te zijn verzeild geraakt komt zo wel dichterbij. De maps zijn... als je aan de gfx gewend bent... prachtig vorm gegeven en de wapens voelen lekker aan. Vooral de raketten die langs suizen zien er erg mooi uit. Genoeg over Joint-ops nu... ik zit in het BF:V topic
Anyway, BF zal ik ook zeker nog spelen, maar dit is voor mij gewoon ff nieuw. Bovendien kan ik nog steeds maar 1 game tegelijk spelen
Nu heb ik de full 2 dagen en ik moet zeggen dat het allemaal erg heftig is, mits er serieus gespeeld wordt natuurlijk. Voordeel is dat er op sommige servers met +100 man gespeeld kan worden. Dit kan ook een nadeel zijn natuurlijk, maar goed het gevoel echt in oorlogs gebied te zijn verzeild geraakt komt zo wel dichterbij. De maps zijn... als je aan de gfx gewend bent... prachtig vorm gegeven en de wapens voelen lekker aan. Vooral de raketten die langs suizen zien er erg mooi uit. Genoeg over Joint-ops nu... ik zit in het BF:V topic

Anyway, BF zal ik ook zeker nog spelen, maar dit is voor mij gewoon ff nieuw. Bovendien kan ik nog steeds maar 1 game tegelijk spelen
ben er nou pas achter wat een fijne gun de AK is
Verwijderd
Ik heb gewoon ff een toevoeging.
Ik heb al 3 jaar XP gebruikt. en BF1942-Bfvietnam liep daar gigantisch kut op. (lees: 30 fps op alles laag zonder FSAA/AF)
nu heb ik Win2k erop. en meteen. 100+ FPS (limit ofzo?) ALLES Op high 100 textures 1024x768x32 en 6x FSAA en 16x AF. en dan 100+ FPS... weet je hoe blij ik ben.. ik kan nu eindelijk fatsoenlijk spelen
specs:
(CPU) 1-AMD Athlon™ XP 2400+, 2009MHz, 256KB (9% Load) .:. (RAM) usage: 276/1024MB (26.95%) .:. (GFX) RADEON 9700 PRO - Secondary, (Display) 1024x768/32bit/75Hz
(OS) Windows 2000 Professional, Service Pack 4 (5.0 - 2195), (installed for) 2d 1h 32m, (uptime) 7h 55m 15s .:. (HDDs) 157GB/228GB(68.8%) free
hoop dat jullie er wat aan hebben. (probeer Win2k zou ik zeggen als ie brak loopt. want ik zie nog genoeg mensen klagen dat ie voor geen meter loopt
)
Ik heb al 3 jaar XP gebruikt. en BF1942-Bfvietnam liep daar gigantisch kut op. (lees: 30 fps op alles laag zonder FSAA/AF)
nu heb ik Win2k erop. en meteen. 100+ FPS (limit ofzo?) ALLES Op high 100 textures 1024x768x32 en 6x FSAA en 16x AF. en dan 100+ FPS... weet je hoe blij ik ben.. ik kan nu eindelijk fatsoenlijk spelen
specs:
(CPU) 1-AMD Athlon™ XP 2400+, 2009MHz, 256KB (9% Load) .:. (RAM) usage: 276/1024MB (26.95%) .:. (GFX) RADEON 9700 PRO - Secondary, (Display) 1024x768/32bit/75Hz
(OS) Windows 2000 Professional, Service Pack 4 (5.0 - 2195), (installed for) 2d 1h 32m, (uptime) 7h 55m 15s .:. (HDDs) 157GB/228GB(68.8%) free
hoop dat jullie er wat aan hebben. (probeer Win2k zou ik zeggen als ie brak loopt. want ik zie nog genoeg mensen klagen dat ie voor geen meter loopt
Idd komt misschien door het vage geheugenbeheer van XP, want ik heb altijd al Win2K gedraait en ik was altijd verbaasd waarom mensen altijd problemen hadden/nog hebben. Mensen die een HD hebben die constant swapt terwijl ze 1GB ram hebben en dus ook XP draaien. Ben toch al nooit echt kapot geweest van dat pagefile/geheugen gedoe in XP.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Hoe pas je de fps max aan dan?
ik kom langerna niet eens is aan de 100Fps bij BF:V 
terwijl ik niet eens is het zwakste systeem heb wat er op deze aardkloot staat.
wel jammer dat ik maar rond de 45 zit

terwijl ik niet eens is het zwakste systeem heb wat er op deze aardkloot staat.
wel jammer dat ik maar rond de 45 zit
[ Voor 54% gewijzigd door Gekkenhuis op 30-06-2004 13:31 ]

Ik wil toch nog even reclame maken voor Vietnam Combat.
Dit spelen met VNC heeft me anders laten kijken naar het online spelen.
Je hebt hier :
Teamplay
Actie
Fun
Je speelt hier in een tournooi mee.
Zelf ben ik Sergant van het 1ste Platoon van de Alpha Company.
Op woensdag en vrijdags trainen we.
Op zaterdag en zondag worden de zogenaamde scrims gedaan.
We communiceren via het programma TeamSpeak. Tevens hebben we een schitterend forum waar iedereen zijn/haar ei kwijt kan.
Dus heb je zin om leuke tournooien te spelen en gevoel hebben dat je lekker ergens bij hoort bezoek dan:
http://www.vietnamcombat.net en meld je snel aan:
Signed by:
1C]A|Sgt.Stronkie

Lijkt me wel leuk, maar zoveel tijd heb ik niet. Overigens vind ik het leuker om een beetje aan te rommelen dan echt in een team te spelen. En ik ben overigens weer terug gestapt naar DC ipv BFV.
Maar ik zal wel eens een kijkje gaan nemen in de vakantie
Maar ik zal wel eens een kijkje gaan nemen in de vakantie
Kijk. Het enige wat verplicht is dat je 1 x keer per week meedoet aan een training.
Ze trainen op dinsdag tm vrijdag. Ligt er aan waar je in terecht komt of wilt komen
Zelf wil ik alle USA (1CD) van het Gott allemaal bij mij in het platoon hebben (Alpha Company 1st platoon)
Dus zorg er voor dat je dit bij je voorkeuren neerzet!!!.
Hoe meer zielen hoe meer vreugde
Ze trainen op dinsdag tm vrijdag. Ligt er aan waar je in terecht komt of wilt komen
Zelf wil ik alle USA (1CD) van het Gott allemaal bij mij in het platoon hebben (Alpha Company 1st platoon)
Dus zorg er voor dat je dit bij je voorkeuren neerzet!!!.
Hoe meer zielen hoe meer vreugde
Verwijderd
Ik heb eergister mn PIII770 ingeruild voor een AMD2500 en 512 mb ddr333 dus nu kan ik echt kijken hoe goed bfvietnam is
op mn PIII wou die niet hoger dan 800x600x16, maar nu moet ik toch wel hoger kunnen lijkt me
op mn PIII wou die niet hoger dan 800x600x16, maar nu moet ik toch wel hoger kunnen lijkt me
Zo'n iets als Battlefield combat is niets voor mij. Dan kan ik volgens mij beter in een clan gaan zitten. Trainen heb ik de zin niet in en de tijd niet voor en is op dit moment ook niet echt nodig gezien de gemiddelde skills op BF-V
Als jullie trouwens echt willen lachen moet je even op zoek gaan naar een server met de naam Flaming Dart Only!!! met een speler Ghost er in. Zodra hij achterstaat reset ie de game en loopt ie de hele tijd te schelden en te huilen. Echt super zielig gewoon. Noemt natuurlijk iedereen noob terwijl je vrijwel niets hoeft te doen om hem te ownen (je moet zelfs stil blijven staan wil ie je raken). Ik kreeg in ieder geval medelijden en ben maar weggegaan.
Als jullie trouwens echt willen lachen moet je even op zoek gaan naar een server met de naam Flaming Dart Only!!! met een speler Ghost er in. Zodra hij achterstaat reset ie de game en loopt ie de hele tijd te schelden en te huilen. Echt super zielig gewoon. Noemt natuurlijk iedereen noob terwijl je vrijwel niets hoeft te doen om hem te ownen (je moet zelfs stil blijven staan wil ie je raken). Ik kreeg in ieder geval medelijden en ben maar weggegaan.
[ Voor 51% gewijzigd door Bor op 01-07-2004 16:00 ]
Wat bedoelen jullie met die soundbufferfix? Ik heb nergens de command kunnen vinden die je dan moet toevoegen...
Verwijderd
Ik heb een probleem met BFVietnam.
Ik heb een nieuw mbo+cpu geinstalleerd.
En BF opnieuw geinstalleerd plus de patch.(1.02)
Maar nu is mijn probleem dat als ik een server connect en de map bijna helemaal geladen is het terugklapt naar de desktop.
BF is dan helemaal afgesloten.
Ik heb een nieuw mbo+cpu geinstalleerd.
En BF opnieuw geinstalleerd plus de patch.(1.02)
Maar nu is mijn probleem dat als ik een server connect en de map bijna helemaal geladen is het terugklapt naar de desktop.
BF is dan helemaal afgesloten.
allow all refreshrates op 1 zetten. Dat staat meerdere malen in dit topic dacht ik.
Volgens mij klapt hij er dan al uit voordat de map wordt geladen......Bor_de_Wollef schreef op 04 juli 2004 @ 12:03:
allow all refreshrates op 1 zetten. Dat staat meerdere malen in dit topic dacht ik.
Ik zit momenteel in Vietnam voor vakantie !. Ik heb vandaag een tour gedaan door de DMZ naar Khe San US Marine base. Behalve een Huey, een Chinook, een M-41 tank, 2 bunkers en een museum was er niet veel te zien. De hele regio is nu een koffieplantage
. Verder heb ik ook nog een echte hill tribe village gezien bij de Ho chi minh trail ( zo'n typisch dorpje met rieten huizen op palen).
In Saigon heb ik een dagtrip gedaan naar de Cu Chi tunnels. Verschrikkelijk warm en krap ! (zeker voor iemand van 1.92) Bij het park was ook een shooting range waar ik met een AK-47 en een M-60 heb geschoten. De AK-47 maakt een overweldigend kabaal en had redelijk wat terugslag. De M-60 moest ik mounted schieten vanwege het gewicht
ik kan me ook niet voorstellen dat iemand staand fatsoenlijk kan schieten met zo'n ding dus wat betreft is BF:V een beetje onrealistisch. In Cambodja had ik overigens ook de kans om met een B-40 RPG of een M-79 (onder een M-16) te schieten en er werden me zelf handgranaten aangeboden
.
In de bars hier spelen ze veel muziek uit de tijd van de oorlog, waaronder : fortunate son van CCR en aardig wat vietnamezen lopen met t-shirts rond met "good morning Vietnam"
Prachtig land, gelukkig is het vechten gestopt !. Op naar Hanoi !
In Saigon heb ik een dagtrip gedaan naar de Cu Chi tunnels. Verschrikkelijk warm en krap ! (zeker voor iemand van 1.92) Bij het park was ook een shooting range waar ik met een AK-47 en een M-60 heb geschoten. De AK-47 maakt een overweldigend kabaal en had redelijk wat terugslag. De M-60 moest ik mounted schieten vanwege het gewicht
In de bars hier spelen ze veel muziek uit de tijd van de oorlog, waaronder : fortunate son van CCR en aardig wat vietnamezen lopen met t-shirts rond met "good morning Vietnam"
Prachtig land, gelukkig is het vechten gestopt !. Op naar Hanoi !
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Jij tegen elke Vietnamess: Í love the smell of napalm in the morining.
Post eens ff wat pics trouwens.
Post eens ff wat pics trouwens.
[semi-offtopic]
Is het iemand al eens opgevallen dat hoe "beter" je PC is, hoe hoger player je nummer je krijgt? Sinds ik naar 1GB RAM ben overgestapt ben ik altijd player 0,1 of 2 (ok, ook wel eens 3
)
Is het iemand al eens opgevallen dat hoe "beter" je PC is, hoe hoger player je nummer je krijgt? Sinds ik naar 1GB RAM ben overgestapt ben ik altijd player 0,1 of 2 (ok, ook wel eens 3
Verwijderd
Dat is omdat je dan sneller geconnect bent dan de anderen. Ik ben bijna altijd de eerste, terwijl ik helemaal geen monster heb.
let wel, je ziet jezelf altijd als eerst (niet als playernumber , maar bovenaan de lijst)
Verwijderd
Nee dat bedoel ik niet, heb vaak nummer 0 of 1, maar soms ook wel 3 ook. Verschilt
Ik begin vaak in mn eentje, de rest is dan nog laden. Zo kan ik vaak snel al een heli pakken. Pas als er een tegenstander is begint het spel echt, soms gaat de timer dan weer lopen (en ben ik mn heli weer kwijt)
Ik begin vaak in mn eentje, de rest is dan nog laden. Zo kan ik vaak snel al een heli pakken. Pas als er een tegenstander is begint het spel echt, soms gaat de timer dan weer lopen (en ben ik mn heli weer kwijt)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 21:13 ]
Ik zie dat alles weer werkt?! Mooi zo!
ja ik ben er ook altijd vrij rap in maar dat komt door mijn 1GB ramVerwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 21:12:
Nee dat bedoel ik niet, heb vaak nummer 0 of 1, maar soms ook wel 3 ook. Verschilt
Verwijderd
Ja, heb ik ook. Dat zal het wel voor een groot deel zijn.-ScuL- schreef op 07 juli 2004 @ 10:20:
[...]
ja ik ben er ook altijd vrij rap in maar dat komt door mijn 1GB ram
Ik zie niet echt een voordeel in een laag user nummer eigenlijk.
Verwijderd
Bor_de_Wollef schreef op 07 juli 2004 @ 12:04:
Ik zie niet echt een voordeel in een laag user nummer eigenlijk.

Dat zie ik ook niemand zeggen hier.
Ik zeg ook niet dat iemand dat hier gemeld heeft toch?

maar goed, is het ook zo dat mensen met een snelle pc / lots of ram ook eerder spawnen?
nee want je spawntijd is wel hetzelfde. het wordt anders als je pas later connect (dan is de 'readytime' fase al afgelopen)
Dit topic is gesloten.