Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 16:50:
[...]
VietnamCombat is Europees. De gameservers staan alleen in de US, omdat daar een 64 player server nog betaalbaar is (VNC is gratis). We gaan het weekend testen met een NL server. Hopen dat onze US vrienden ook een redelijke ping hebben.
Als je een tracert doet op onze website dan zal je zien dat de webserver in Rotjeknor staat.
Gigolo_Ant
Founder
www.vietnamcombat.net
Goed nieuws... Ik zelf kom uit de buurt van Rotjeknor, dus.... goede ping ws
Anyway, ook hier wil ik vermelden dat ik weer een nieuwe versie (day2 versie) van mijn map heb. Deze is tot stand gekomen na een scrim op VietnamCombat met als hoogtepunt 50 spelers. Na veel feedback van de VietnamCombat members heb ik enkele wijzigingen aangebracht.
Zo zijn de Chinook + de Phantom verwijderd, maar is er een 3de transport Huey bij gekomen. Verder zijn 2 vlaggen dichter naar de bosrand geplaatst, zodat er daar waarschijnlijk meer gebruik gemaakt zal worden van de trenches en bunkers.
Bovendien heeft de NVA een 2de mobile spawn gekregen. De US heeft er een permanente spawn bij, op de plek van de Phantom. Zo kan de infantery van hieruit aanvallen plegen op de vlag gesitueerd in het zuidwesten) Ook pleitte men voor een mobile spawn in de US mainbase, welke ik dan ook toegevoegd heb.
Verder heb ik hier en daar wat x-tra ammo- en healthcrates toegevoegd. Nog meer shit heb ik veranderd, maar het wordt teveel om op te noemen. Als je interesse hebt, moet je de map ff downloaden.
Screens zijn van een test versie en het kan dus zijn dat deze niet helemaal overeenkomen met de huidige versie. Bijvoorbeeld de phantom in de minimap welke je nu op sommige screens ziet, zul je niet meer vinden.
Download de map
HIER
[
Voor 67% gewijzigd door
jagermeister op 17-06-2004 23:48
]