[PC]Battlefield: Vietnam deel IV

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.471 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 22:00
Ligt het aan mij of ben ik zo vroeg met posten of zijn jullie zo laat?
Maar in iedergeval bij ase zag ik dat patch 1.02 retail uit is :)

Nou maar hopen dat ze ook echt de problemen hebben verholpen inplaats problemen er in te doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 22:00
thebrothers schreef op 10 juni 2004 @ 10:23:
Ligt het aan mij of ben ik zo vroeg met posten of zijn jullie zo laat?
Maar in iedergeval bij ase zag ik dat patch 1.02 retail uit is :)

Nou maar hopen dat ze ook echt de problemen hebben verholpen inplaats problemen er in te doen 8)7
woops foutje kzag de laatste 2 pagina 's niet 8)7
laat maar zitten dan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mogguh :D

en als je nog wat verder zoekt vind je ook de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:23
Spleasure schreef op 07 juni 2004 @ 19:28:
Ik kan trouwens medelen dat ik de eerste EA testserver met versie 1.1 heb zien draaien: draait nu op
EA-XKQMRNWWWMLH|180ms|159.153.1.61:15567
dikkiedik schreef op 25 mei 2004 @ 18:53:
Ze zijn bij EA wel al lekker aan het testen met de 1.1 patch.
1 dag nadat de 1.01 patch uitkwam stond er al een 1.1 build op hun server te draaien:
Afbeeldingslocatie: http://www.strating.demon.nl/1.1.jpg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

McBBvB schreef op 08 juni 2004 @ 18:13:
ik heb even punkbuster eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd. nu heb ik wel een mapje system maar daar staat niks in. ik heb ook een mapje pb, en daarin htm en daar heb ik die file ingezet, staan ook nog een paar andere, maar nog steeds geeft die dat ik een wrong version heb :'(
je moet teneerste patch 1.02 uinstalleren

ten tweede punk buster enablen en tijdje een server pakken die wel werkt, dan worden je pb files geupdates.

Anders moet je als je in het spel zit . dat exe filetje runnen om pb te updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je download the punkbuster web client updater. Works for me the best.

Download kan je vinden op de punkbuster site of onze vietnamcombat site
http://www.vietnamcombat....wnloads&d_op=getit&lid=15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik het goed dat punkbuster bij sommigen niet automatisch update?
Ik heb namelijk nooit last van punkbuster, maar update em zelf ook nooit ofzo. Dus bij mij gebeurt dit automagisch tijdens het spelen van BF:V?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Er staan nu ook enkele (snelle) mirrors in de startpost. Een Cliënt 1.01 -> 1.02 kon ik niet vinden. Ook niet echt nodig voor 16 MB. De server patch is echter 111 MB en de server patch van 1.01 -> 1.02 maar 3 MB 8)7

De patch nog niet geprobeerd. Vindt het wel lef hebben van Electronic Arts om nog een keer zo'n halve patch uit te brengen. Ik wil patch 1.1 met minimaal 1 nieuwe map (eigenlijk 3, want dan hebben we er 16 -zoals in 1942- + 1)!!!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Ik wil de Universiteit Twente mirror toch niet onvermeld laten:

Client patch 16,6 MB
Windows server 111 MB
Windows server upgrade 3,35 MB
Linux server
Linux server upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Sinds deze patch update pb bij mij niet meer automatisch terwijl het daarvoor altijd wel goed ging :(

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
Rexcore schreef op 09 juni 2004 @ 20:00:
Ook een nieuwe patch uit.. 1.02

http://www.eagames.com/of...p?src=community_update_10

met als enige reden:

Crash to desktop and disconnect issues have been corrected.

Dus ik heb gedownload.. probeer te connecten.. :P
Yeah right.. dus niet..
failed to connect bij elke server.. Dus ik zal wel geduld hebben moeten totdat de meeste servers hem er ook op hebben..
Is dit nou dus ook echt de ENIGE reden voor een patch 1.02?? Ik had hier al geen last van (van disconnects) en snap dan ook niet dat hier een 2e halve kletspatch voor uitkomt! Waar blijft patch 1.1 met extra maps??!! Ik begin me steeds meer te ergeren aan EA! Ik denk dat dit dus ook echt de laatste game is die ik van EA aanschaf. EA = VEEL geld & GEEN service

(Ik wil nou ook weer niet te negatief overkomen maar begin een beetje gefrustreerd te raken, sorry daarvoor)

[ Voor 7% gewijzigd door slash24 op 11-06-2004 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

slash24 schreef op 11 juni 2004 @ 11:52:
[...]

Is dit nou dus ook echt de ENIGE reden voor een patch 1.02?? Ik had hier al geen last van (van disconnects) en snap dan ook niet dat hier een 2e halve kletspatch voor uitkomt! Waar blijft patch 1.1 met extra maps??!! Ik begin me steeds meer te ergeren aan EA! Ik denk dat dit dus ook echt de laatste game is die ik van EA aanschaf. EA = VEEL geld & GEEN service

(Ik wil nou ook weer niet te negatief overkomen maar begin een beetje gefrustreerd te raken, sorry daarvoor)
Heel begrijpelijk dat je gefrustreerd raakt, maar wat ik dan denk is hebben mensen dan niks van BF1942 geleerd? Daar had je gewoon telkens hetzelfde gezeur voorral aan het begin, en later is het helemaal goed gekomen zie 1.6 patch gewoon top en BF1942 is gewoon bijna bugvrij. Dit zie ik ook nog wel gebeuren met BFV, gewoon een kwestie van een boel geduld hebben met EA/DICE
;)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Laatst online: 20-08 11:34
primemaximuz schreef op 11 juni 2004 @ 11:59:
[...]

Heel begrijpelijk dat je gefrustreerd raakt, maar wat ik dan denk is hebben mensen dan niks van BF1942 geleerd? Daar had je gewoon telkens hetzelfde gezeur voorral aan het begin, en later is het helemaal goed gekomen zie 1.6 patch gewoon top en BF1942 is gewoon bijna bugvrij. Dit zie ik ook nog wel gebeuren met BFV, gewoon een kwestie van een boel geduld hebben met EA/DICE
;)
Ja goed, maar wat ik nu ga zeggen heb ik hier al eerder gelezen: Andere game developers kunnen toch ook een "bijna bugvrije" game releasen (vanaf de eerste datum BIJNA geen problemen) Hoe kan het zo zijn dat 1 der grootste game devs hier bijna nooit in slaagt? Daarbij komt dan ook nog dat bij de anderen eventuele bugs binnen korte tijd verholpen worden. Hoe zit dat bij EA??? Dagen....Weken....Maanden wachten op een patch en wat krijg je dan; een halve patch met een paar fixes en een lading nieuwe bugs! 8)7 Daarna is het weer Dagen....Weken....en misschien wel weer maanden voordat de nieuwe fixes en natuurlijk de bijbehorende nieuwe bugs er weer zijn. Sorry, maar na BF-V voor mij waarschijnlijk niet meer! :(

Begrijp me niet verkeerd, BF-V is echt een mooie game in mijn ogen, het had alleen van een andere uitgever moeten zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

primemaximuz schreef op 11 juni 2004 @ 11:59:
[...]

;)
20-09-02 is BF1942 gereleased, op 03-02-04 kwam de 1.6 patch uit, dat is bijna anderhalf jaar dus om het spel te fixen. Imho is dat veel te lang, om na anderhalf jaar pas een spel dat je hebt uitgebracht "af" te hebben. Ik heb geen zin om tot september 2005 te wachten voordat ik eindelijk eens fatsoenlijk een potje BF:V kan spelen. Ze kunnen beter 3 maanden dan langer doorwerken en de bugs fixen, als om de haveklap (patch 1.01 en 1.02) een patch uit te brengen, welke nauwelijks toevoegingen bieden. Naar mijn mening zijn deze patches uitsluitend bedoeld om de gamers een beetje te sussen, maar mij ergeren ze er alleen maar mee.

Natuurlijk heeft bf1942 1.6 nooit zo kunnen worden zonder de community, sommige bugs hadden werkelijk nooit worden gevonden door de devvers. "Wij" van [GoT] maakte er een sport van om bugs te vinden, en primemaximuz heeft een band op kunnen bouwen met de e-mail support lady van Dice :P
Bijvoorbeeld de bug (die ik denk niemand weet) dat je in Berlin op een bepaalde plaats met een beetje wringen je je tank in een gebouw kan proppen, welke als gevolg heeft dat jij overal heen kan schieten, maar jij niet beschoten kan worden. Of de Aircraft Carrier bug (dat je met je bazooka 4/5 keer op de AA-guns moet schieten om de carrier tot zinken te brengen). De Super-man bug, allemaal voorbeelden van bugs waarvan ik denk dat ze niet door de devvers ontdekt zouden zijn. Daarom is het ook moeilijk om een bugvrije game te releasen, omdat de community (bug-hunting community if you wish) groter is als het dev-team van Dice.

Dat het echter 1.5 jaar moet duren om een game op orde te krijgen (en nog zitten er zeer nare exploits in bf1942) is onacceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bf1942 1.6 heeft nog steeds leuke bugs hoor :P

granaten onder sommige vloeren gooien en de carrier/bazooka bug nog steeds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Dat het echter 1.5 jaar moet duren om een game op orde te krijgen (en nog zitten er zeer nare exploits in bf1942) is onacceptabel.
welk gedeelte begrijp je niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Bor_de_Wollef schreef op 11 juni 2004 @ 08:03:
Sinds deze patch update pb bij mij niet meer automatisch terwijl het daarvoor altijd wel goed ging :(
And that means!?!

Liever lui dan moe!? :*)
of doe handmatig updaten niet werken!? door BFV in software te deinstalleren ook de keuze om alleen PB te deleten, ff opn installeren vanaf cds en opn testen...

pfff het regent toch, heb je wat te doen >:)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure

Spleasure

Ik hier?

BF1942 is zeker niet bugvrij: switchen naar wapens/medkit hapert veel te vaak. Daarnaast de reloadbug: af en toe als je een andere kit oppakt moet je reloaden, en na de reloadanimatie heb je een of twe kogels minder. Dit is zeer vervelend als er op dat moment een vijand kwaad naar je staat te loeren en 100% een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

sain onez schreef op 11 juni 2004 @ 15:41:
[...]

And that means!?!

Liever lui dan moe!? :*)
of doe handmatig updaten niet werken!? door BFV in software te deinstalleren ook de keuze om alleen PB te deleten, ff opn installeren vanaf cds en opn testen...

pfff het regent toch, heb je wat te doen >:)
And that means dat het gewoon niet goed werkt. Het hoort automatisch te gaan, maar helaas. Met de hand updaten is niet alleen lastig maar ook jammer als je een goede score hebt (doordat je gekicked word door een niet te updaten pb). Opnieuw installeren werkt niet. Zodra de nieuwe patch er op staat werkt het niet meer. :( Manual updaten vind ik gewoon een workaround. Een echte oplossing is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

wat ik heb gedaan na updaten van pb, is ook files van pb die in 2 mappen staan, een pb map los en een pb map in eagames map, gebundeld in die van EA Games\BF V volgens een workaround op www.planetbattlefield.com forums, keb daarna geen CTDS meer gezien, en ook updaten naar 1.02 ging perfect, en merk dus ook weinig verschil tussen .01 en .02

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Ik had voorheen last van het crash2desktop effect, dus ik was blij een patch te zien. Aangezien ik toch wat tijd over had heb ik direct mijn ATi drivers geupdate (4.3 --> 4.6) maar nu lijkt er weer een nieuw probleem te ontstaan..

Na ~1 uurtje spelen knalde m'n monitor ineens uit ("no signal"). Ook de PC zelf reageerde nergens meer op (dus ook geen CTRL ALT DEL); hij bleef dus wel aan maar that's it. Ik word dan dus direct uit de game (en teamspeak etc) gegooit en de power knop 5 secs ingedrukt houden lijkt dan nog de enige oplossing :(
Iemand anders misschien ook dit probleem gezien? Ik heb dit dus nog nooit eerder gehad en nu dus 2 x (lang) gespeeld, en 2 x op deze manier uit BFV/WinXP geknikkerd. Ik heb verder niks overclocked oid en ook geen (nooit) refreshrate tools geinstalleerd. Ik baal hier dus echt goed van want na een crash to desktop kon ik gewoon weer reconnecten, nu moet ik dus rebooten!

(Achteraf) Beetje jammer dat ik die ATi drivers en de EA update tegelijk heb geïnstalleerd, maar toch verdenk ik BFV van de problemen die ik nu heb. Kan iemand dit misschien bevestigen?

Event logs zijn clean; specs zijn ATi 9800Pro, 3GHz, 1GB mem, op XP-SP1 (Medion 8080XL om precies te zijn).

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Jaaah leuk die 1.02 patch. Nog nooit problemen gehad tijdens het tournament op vietnamcombat.net, maar sinds 1.02 moest de server 3 keer geboot worden :( Dag tournament....

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb juist meer last van desktop crashes dan bij patch 1.01 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Sinds vandaag krijg ik de melding "invalid cd key" bij elke game die ik probeer te joinen. Kun je de key op een of andere manier opnieuw invoeren of is een reinstall nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 07:14:
ik heb juist meer last van desktop crashes dan bij patch 1.01 :?
Op één keer na heb ik met v1.02 geen desktop crashes/disconnectings gehad, terwijl v1.01 gemiddeld om het kwartier crashte B)

[ Voor 13% gewijzigd door jelle. op 13-06-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:13
v1.02 heeft bij mij helemaal niet gecrashed of gedisconnect. in tegenstelling tot v1.01, die deed dat om de haverklap

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op 13 juni 2004 @ 13:08:
Sinds vandaag krijg ik de melding "invalid cd key" bij elke game die ik probeer te joinen. Kun je de key op een of andere manier opnieuw invoeren of is een reinstall nodig?
Ja dat kan

http://games.softpedia.com/public/cat/4/4-50.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat net op een server, en daar zag ik opeens iemand van de usa met een geleide missile die gewoon niet mist.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jurnde/docs/vietnam2.JPG
(brakke screenshot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik zie heel veel servers die nog steeds niet op 1.02 draaien. Is daar een reden voor of is iedereen gewoon te lui om te upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 20:27:
ik zat net op een server, en daar zag ik opeens iemand van de usa met een geleide missile die gewoon niet mist.
[afbeelding]
(brakke screenshot)
hij heeft waarschijnlijk de kit van een VC gejat.
Bor_de_Wollef schreef op 13 juni 2004 @ 20:41:
Ik zie heel veel servers die nog steeds niet op 1.02 draaien. Is daar een reden voor of is iedereen gewoon te lui om te upgraden?
die zijn te lui ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 04:11

Kirpeknots

Wazzup!

Zieke helicopter shit.

Typisch gevalletje van de Airforce training van de 1e divisie op Napalm Down.

http://viper2k4.cjb.net/tangobreak.wmv

Echt lachen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

jagermeister1 schreef op 13 juni 2004 @ 04:14:
Jaaah leuk die 1.02 patch. Nog nooit problemen gehad tijdens het tournament op vietnamcombat.net, maar sinds 1.02 moest de server 3 keer geboot worden :( Dag tournament....
Ja zondag was dat ook het geval ja.

jager ik heb je nog niet gezien tijdens de battles van zaterdag.

Ik was er bij bij de eerste 5 en de laatste 2

Vandaag heb ik vanaf 8 tot 11 gespeeld met veel lag en connection errors. Also one server boot.

Ik denk dat we verloren hebben. Lag in bed en kon niet meer spelen , maar kon niet slapen dus met laptop dit getikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Stronkie schreef op 14 juni 2004 @ 00:39:
[...]

Ja zondag was dat ook het geval ja.

jager ik heb je nog niet gezien tijdens de battles van zaterdag.

Ik was er bij bij de eerste 5 en de laatste 2

Vandaag heb ik vanaf 8 tot 11 gespeeld met veel lag en connection errors. Also one server boot.

Ik denk dat we verloren hebben. Lag in bed en kon niet meer spelen , maar kon niet slapen dus met laptop dit getikt
Was er zaterdag ook van 17.00 tot 18.00. Ik stond nog pal voor je neus man :D Je moet wel je 3d map aanzetten met Q natuurlijk :P

Maar hoe vond je het?

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 14-06-2004 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Kirpeknots schreef op 14 juni 2004 @ 00:38:
Zieke helicopter shit.
Typisch gevalletje van de Airforce training van de 1e divisie op Napalm Down.
http://viper2k4.cjb.net/tangobreak.wmv
Loool, wordt kotsmisselijk als ik erna kijk :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

[/message]:[/b]
[afbeelding]
(brakke screenshot)[/quote]

Tja als een heli achter mij aanzit, en ik heb net een Vietnamees gewackt die zulk speelgoed had, dan pak ik die ook.....

Tis nog nie vreemd, dat een yank de wapens pakt, ik prefereer de AK ook boven die speelgoedguns van de VS...?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik snap er vrij weinig van op vietnamcombat.net.
ik heb me eigen er aangemeld maar dan?
kan iemand in het kort uitleggen wat ik moet doen?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ga in het forum naar het "New Member Sign up Thread" en post daar je:

Nickname:
Previous Experience: (wat je zoal gespeeld hebt aan fps-en)
Where did you hear from us:
Prefered division: (NVA zijde = 2NV, US zijde = 1CD. Je kunt ook nog een voorkeur geven voor een bepaalde company zoals Alpha, Bravo of Charlie.

Hou dat topic in de gaten, want je post wordt ge-edit. Je wordt dus toegewezen aan een bepaalde companie.

Hierna ga je naar: Usergroups (bovenaan in het forum)

Daar moet je jouw leger kiezen. Dus.... als je bij de US ingedeeld zit kies je logischer wijs voor US Army. Dit vereist ook goedkeuring en je zult een mailtje ontvangen als het goedgekeurd is. Vervolgens doe je dit nog een keer maar dan voor toegang tot de public boards (als ik het goed heb)

Hierna ga je naar het forum van de companie waarin je zit ingedeeld en meldt je je in het daarvoor bestemde draadje.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is :)

C U in the Battle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ok straks als ik thuis ben ff uitvissen :)

waarzo zitten de GOT'ers zo ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je je fps kan zien?, want fraps wil op de een of andere manier niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 15:22:
Weet iemand hoe je je fps kan zien?, want fraps wil op de een of andere manier niet werken.
console.showfps 1

@Maikeltje: ik zit in Bravo van 1CD, Stronkie in Alpha van 1CD verder heb ik geen idee eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op 1024*768 (32 bits) en alles op medium en shadows en lightmaps uit, maar ik haal maar zo'n 15/20 fps.
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn fps omhoog krijg, want dit lijkt me niet normaal?

Specs.
AMD XP 2200+
Raedon 9500 pro
1024 DDR.
Windows XP
Catalyst 4.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat heb je al geprobeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
maakt het veel verschil als je de reso op 800x600 zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat is juist zo vreemd, waar ik ook op speel de framerate blijft gewoon ruk.
Op andere forums(fora) heb ik ook al dingen gelezen over mensen met een goed systeem die toch een lage framerate hebben.

Btw. ik heb nu ook Cat. 4.6 geprobeerd maar het had geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Al eens gespeeld met de geluidsinstellingen?

Ik vind de 1.02 patch best ok. Wel een keer een pb disconnect gehad maar verder gewoon geen problemen. Heb vandaag ook voor het eerst op een 56 player server zonder lag gespeeld (behalve toen er een 56K-er bijkwam). Wat een onwerkelijke n00bs trouwens :P. Pak je een vlag achter de linie, blijft iedereen bij die ene vlag spawnen, zucht :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 16:36:
Ik speel op 1024*768 (32 bits) en alles op medium en shadows en lightmaps uit, maar ik haal maar zo'n 15/20 fps.
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn fps omhoog krijg, want dit lijkt me niet normaal?

Specs.
AMD XP 2200+
Raedon 9500 pro
1024 DDR.
Windows XP
Catalyst 4.5
Lol dan is er iets mis in je systeem want ik speel vietnam op de zelfde stettings maar dan op een P3 840mhz en maar 512 geheugen en ik haal meer fps dan jouw LOL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 17:41:
[...]

Lol dan is er iets mis in je systeem want ik speel vietnam op de zelfde stettings maar dan op een P3 840mhz en maar 512 geheugen en ik haal meer fps dan jouw LOL :P
Vindt je het erg als ik er zelf niet echt om kan lachen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
zet EAX eens uit als je het aan hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

jagermeister1 schreef op 14 juni 2004 @ 15:28:
[...]

console.showfps 1

@Maikeltje: ik zit in Bravo van 1CD, Stronkie in Alpha van 1CD verder heb ik geen idee eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

[...]

console.showfps 1

fps 1 is voldoende, en er is een nieuwere fraps uit.....

en ook kun je dit default in je videodefault.con zetten zodat het standaard weergegeven word...

sorry voor dubbele post maar kan geen edit meer vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 19:57:
[...]

Je kunt je in de startpost alles vinden....
belangrijk is:
* in bios de agp apenture size min zetten (ik em op 8mb)
* in default.con file die soundbufferfix toevoegen
* in de videodefault.con de refreshlock uitzetten...
* met 512mb intern of minder schuif van textures in video-options op med of zelf low bij minder....
* graphics op high (highest min verschil in kwaliteit, wel in fps)
* EAX uit, dus Miles2Fast met occlusion op low, en geen proximitysound (dus uit)
* Regelmatig schijfdefragmenteren en nix laten meedraaien, virusscan enz......
* Eens Addaware draaien, spyware wil ook wel eens meezuigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op 14 juni 2004 @ 20:20:
[...]

belangrijk is:
* in bios de agp apenture size min zetten (ik em op 8mb)
* in default.con file die soundbufferfix toevoegen
* in de videodefault.con de refreshlock uitzetten...
* met 512mb intern of minder schuif van textures in video-options op med of zelf low bij minder....
* graphics op high (highest min verschil in kwaliteit, wel in fps)
* EAX uit, dus Miles2Fast met occlusion op low, en geen proximitysound (dus uit)
* Regelmatig schijfdefragmenteren en nix laten meedraaien, virusscan enz......
* Eens Addaware draaien, spyware wil ook wel eens meezuigen...
Ok, bedankt, ga het nu ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 19:57:
[...]

nee alleen gek dat mijn systeem jouw systeem overtreft terwil you systeem minstens 2 keer zo snel moet zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe pak ik een kit van een ander op nadat ik 'm lek schiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
sain onez schreef op 14 juni 2004 @ 20:20:
[...]
Hihihi nu wel ;)

Betrap mezelf erop dat ik weinig BF:V meer speel :| maargoed, ik speel nu eventjes zoiezo weinig spelletjes :P Heb weer eens zin in iets nieuws...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Afhankelijk van hoe je het instelt... in de controls

In die Junglemap de Yanks allemaal medikitts bij zich...... use it!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
als hij niet wist wat het was zal het wel default zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

jagermeister1 schreef op 14 juni 2004 @ 01:12:
[...]
Was er zaterdag ook van 17.00 tot 18.00. Ik stond nog pal voor je neus man :D Je moet wel je 3d map aanzetten met Q natuurlijk :P

Maar hoe vond je het?
Ja ik vind het fucking great. Pardon my french. Ik raad ook echt iedereen aan om hier to komen
Om te zien hoe het toegaat in de trainingen kijk de onderstaande filmpjes eens :

Promo Vid 1
Promo Vid 2
Promo Vid 3
Promo Vid 4
Vliegtuigen shit
Vliegtuigen Shit 2

[ Voor 8% gewijzigd door Stronkie op 15-06-2004 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk level gebruiken ze voor die airforce training?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Voor de usa alpha main een custum map very nice
en de nva side geen idee.

Ik raad jullie echt aan om lid te worden.

Het is zo intens en de meeste hebben ook nog humor.
\
Zelfs jagers map word op tournooien gespeeld.

Verder is het praten via team speak een hele openbaring.

Je hebt echt gevoel dat een deel uit maakt van een team.

Ik zou zo zeggen , volg jager instructies (wat verder boven) en join the team.

Ik garandeer je je hebt echt lol daar.

[ Voor 150% gewijzigd door Stronkie op 15-06-2004 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

Tubby

or not to be

Blijkbaar nog nooit eerder in teamverband gespeeld :). Je kunt ook gewoon een clan zoeken/oprichten :)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou clan vind ik niet echt veel aan, Dit is groter opgezet. En leuk georganiseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

[...]

console.showfps 1

heb m'n berichtje daar geplaatst, nou maar afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Tubby schreef op 15 juni 2004 @ 14:56:
Blijkbaar nog nooit eerder in teamverband gespeeld :). Je kunt ook gewoon een clan zoeken/oprichten :)
bij een clan zit je te veel vast aan verplichtingen vind ik.
en je hebt altijd dat gebekvecht en geruzie (grootste reden waarom ik met clanwars ooit ben gestopt)..

zo van ja maar de match telt niet want wij hadden lag, en nee wij hadden de map mogen kiezen .. (of server).. vul maar in.. erg frusti ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
ja inderdaad. daarom blijf ik ook maar in de publics spelen. Er zitten daar namelijk best goede gasten tussen.

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
publics vind ik ook weer niks vanwege het grote n00b gehalte (dat heb ik al eerder aangedragen), echter er zitten zeker wel s goede spelers tussen. maar als de rest niet meewerkt schiet je er nog weinig mee op.

vandaar dat ik zo te spreken ben over NapalmDawn .. (vietnamcombat is eigenlijk precies hetzelfde ;) ) .. het skillniveau is relatief hoog, het is gezellig, niet echt een verplichting en gewoon leuk om te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Laatst online: 22:30

Tubby

or not to be

Kwestie van goede publics zoeken :)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ik ben het eens met scul.

Hier de report van de map van jager die vorige week gespeeld is

Afbeeldingslocatie: http://www.vietnamcombat.net/tournament/news/images/sas_24_full.jpg

[ Voor 76% gewijzigd door Stronkie op 15-06-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik ben gelijk weer gestopt met Napalmdawn. Je speelt constant met 100+ ping en je kan niet echt doen wat je leuk vindt. Ipv soms een heli pakken ofzo, moet je telkens orders opvolgen. Daarbij komt nog dat het op Teamspeak eigenlijk gewoon kut is. De een is niet te verstaan, de ander heeft geen koptelefoon waardoor zn mic constant open blijft staan wat niet goed is voor de communicatie.
Vind het toch leuker om zelf te bepalen wat nodig is om te doen tijdens een game.

Ik hou het gewoon maar weer bij publics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

tja daarom moet je ook regels met teamspeak hebben en een goede server waar die op draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Pfff wordt helemaal gek van Napalm Dawn. Het is zó groot dat je niet meer weet waar je moet kijken.

Enkele weken geleden ingeschreven, in Whiskey Company ingedeelt. Kijk ik nu weer, bestaat het hele company niet meer :S

Volgens iemand zou ik me bij Charly Company moeten inschrijven dus dat heb ik maar gedaan. Nog medeGoTers daar?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

kom toch gewoon naat vietnamcombat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
ik zit in charlie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

fuck 1 0 voor duitsland, Ik wou dat ik mijn sniper rifle had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Mja... Vietnam combat is nu nog leuk, omdat het aantal members nog vrij beperkt is. Ik wil niet weten wat er gebeurt als de community verder groeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me net aangemelt, maar hoe stel ik die usergroup want ik zie geen "ok button" ofzo :X

die site is trouwens totaal niet voor firefox gebruikers

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 10:49:
ik heb me net aangemelt, maar hoe stel ik die usergroup want ik zie geen "ok button" ofzo :X

die site is trouwens totaal niet voor firefox gebruikers
kwam er gisteren ook achter.
werkt er idd zwaar bagger mee, dan toch maar IE gebruiken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Heb zelf nog niet gekeken op die sites, maar dat 100+ ping trekt me ook niet zo....

Ik speel met stuk of 5 vrienden savonds thuis vaak online, we loggen in in een zelfdraaiende TS Server en gaan dan vaak samen schieten....

Dit heeft hetzelfde effect, maar dan op publics waardoor je dan als klein groepje oppereert...

We zijn niet echt een clan maar ik heb er ooit tijdens BF1942 -x-[SswL]-x- voor verzonnen wat voor Smokin' Suckaz With Logix staat... als er mensen zijn die savonds eens lekker co-op in een public willen joinen kunnen me altijd even toevoegen in MSN om zo wat af te spreken.. spelen dagelijks van 20:00-02:00 , en ook weleens eerder....
TS aanwezig..

Door allseeing eye te gebruiken kun je buddies toevoegen ( en meer dan de 4 default in de shareware versie.. ik heb er 6 instaan....) dan zie je direct of er online zijn, en dan kan je joinen op TS server voor Optimale BF V Fun..

Er is ook een Tracking site waarin alle ASE servers getrackt worden, en je jezelf vaak kan terugvinden... pas in de top20000 een positievermelding voor je naam,
en daar je stats te controleren... grappig wel

voorbeeldje van mijn track: http://vietnam.bftracks.net/appl/bft/Player/view/8988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
mijn ping is 90 op die server en op zich goed speelbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 12-09 11:33
Kappen met TS, doe es zonder, kijk wat er dan voor ping is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
90 is extreem laag voor de VS hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

doe eens in console (~) fps 1 ingeven dan fps in beeld maar ook de simulated max skipped frames , zodra dit aantal laag blijft is er geen lag.........

dus eventueel met een ping van 90 en min aantal skipped frames loopt het goed, maar als er dan zo een wacko uit de VS speelt met een ping van 10, en je komt elkaar tegen, dan heeft hij al 8 kogels op je afgevuurd, terwijl jullie tegelijkertijd afdrukken....

tja, en of dat fair is?!!? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Laatst online: 05-03-2024
Is er in Europa niet iets vergelijkbaars dan ?
Of anders zelf zoiets opzetten, of eerst in het klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

iemand al de nieuwe 4.7 beta Cat gecheckt?!!?

Zitten wat nieuwe AA functies in, die ikke nie zo snappie?!?!
Iemand em al draaien, en weet waar ik het over heb?
_/-\o_

heb met 4.6 final nu alles goed in BFV (AA&AF) en vindt het wel oke zo, maar als dit een verbetering brengt, dan ben ik er weer voor te porren?!! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
sain onez schreef op 16 juni 2004 @ 15:15:
maar als er dan zo een wacko uit de VS speelt met een ping van 10, en je komt elkaar tegen, dan heeft hij al 8 kogels op je afgevuurd, terwijl jullie tegelijkertijd afdrukken....

tja, en of dat fair is?!!? :?
nou dat valt op zich wel mee.
binnen de VS zijn de afstanden ook redelijk groot, en de meeste spelers hebben een ping tussen de 40 en de 65.
lager dan 30 zie ik eigenlijk nooit, dus in verhouding doen wij "euro's" het nog niet eens zo slecht met ping 90 a 100 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:52
Stronkie schreef op 15 juni 2004 @ 20:11:
kom toch gewoon naat vietnamcombat
ik zit sinds kort in Python.
vind et eigenlijk wel geinig :*) . tis echt wel anders dan een normale clan.

owja
sinds catalyst 4.6 heeft BFV bij mij spontaan een performance-boost gekregen 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Rostvertol-Mil op 16-06-2004 22:39 ]

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Snappie88 schreef op 15 juni 2004 @ 20:08:
Pfff wordt helemaal gek van Napalm Dawn. Het is zó groot dat je niet meer weet waar je moet kijken.

Enkele weken geleden ingeschreven, in Whiskey Company ingedeelt. Kijk ik nu weer, bestaat het hele company niet meer :S

Volgens iemand zou ik me bij Charly Company moeten inschrijven dus dat heb ik maar gedaan. Nog medeGoTers daar?
Ik zit ook in Charly bij Scul

[1US]C|Pvt.Kirpeknots

[ Voor 4% gewijzigd door Kirpeknots op 17-06-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

1C]C|Pvt.ColdFire O-)

vanavond in Alpha hoogst waarschijnlijk nu nog in Charlie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:23
* Dikkie zit ook in charlie.

Helaas niet spelend actief, maar wel op het forum. Weekeinden ben ik niet achter mijn pc, dus spelen heeft dan niet zo veel zin.

Doordeweeks ben ik nog steeds bezig met 21cw desert combat tournament.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Dan zou ik alle mede gotters willen oproepen om naar de 1CD (USA) Alpha Company 2nd Division gaan. Daar zitten de meeste nederlanders in en ook de gotters dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeSSie! schreef op 16 juni 2004 @ 17:29:
Is er in Europa niet iets vergelijkbaars dan ?
Of anders zelf zoiets opzetten, of eerst in het klein?
VietnamCombat is Europees. De gameservers staan alleen in de US, omdat daar een 64 player server nog betaalbaar is (VNC is gratis). We gaan het weekend testen met een NL server. Hopen dat onze US vrienden ook een redelijke ping hebben.
Als je een tracert doet op onze website dan zal je zien dat de webserver in Rotjeknor staat.

Gigolo_Ant
Founder www.vietnamcombat.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

dikkiedik schreef op 17 juni 2004 @ 15:56:
* Kirpeknots zit ook in charlie.

Helaas niet spelend actief, maar wel op het forum. Weekeinden ben ik niet achter mijn pc, dus spelen heeft dan niet zo veel zin.

Doordeweeks ben ik nog steeds bezig met 21cw desert combat tournament.
Jeej sarge.. hoe kom je aan die rang zonder te spelen?
Morgen avond weer een battle van de 1st. Get your ass overhere!!!!

[ Voor 13% gewijzigd door Kirpeknots op 17-06-2004 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 16:50:
[...]

VietnamCombat is Europees. De gameservers staan alleen in de US, omdat daar een 64 player server nog betaalbaar is (VNC is gratis). We gaan het weekend testen met een NL server. Hopen dat onze US vrienden ook een redelijke ping hebben.
Als je een tracert doet op onze website dan zal je zien dat de webserver in Rotjeknor staat.

Gigolo_Ant
Founder www.vietnamcombat.net
Goed nieuws... Ik zelf kom uit de buurt van Rotjeknor, dus.... goede ping ws :D

Anyway, ook hier wil ik vermelden dat ik weer een nieuwe versie (day2 versie) van mijn map heb. Deze is tot stand gekomen na een scrim op VietnamCombat met als hoogtepunt 50 spelers. Na veel feedback van de VietnamCombat members heb ik enkele wijzigingen aangebracht.

Zo zijn de Chinook + de Phantom verwijderd, maar is er een 3de transport Huey bij gekomen. Verder zijn 2 vlaggen dichter naar de bosrand geplaatst, zodat er daar waarschijnlijk meer gebruik gemaakt zal worden van de trenches en bunkers.

Bovendien heeft de NVA een 2de mobile spawn gekregen. De US heeft er een permanente spawn bij, op de plek van de Phantom. Zo kan de infantery van hieruit aanvallen plegen op de vlag gesitueerd in het zuidwesten) Ook pleitte men voor een mobile spawn in de US mainbase, welke ik dan ook toegevoegd heb.

Verder heb ik hier en daar wat x-tra ammo- en healthcrates toegevoegd. Nog meer shit heb ik veranderd, maar het wordt teveel om op te noemen. Als je interesse hebt, moet je de map ff downloaden.

Screens zijn van een test versie en het kan dus zijn dat deze niet helemaal overeenkomen met de huidige versie. Bijvoorbeeld de phantom in de minimap welke je nu op sommige screens ziet, zul je niet meer vinden.
Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/ScreenShot001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/ScreenShot002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/ScreenShot010.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/ScreenShot004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/ScreenShot005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/ScreenShot006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/ScreenShot007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/ScreenShot008.jpg

Download de map HIER

[ Voor 67% gewijzigd door jagermeister op 17-06-2004 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure

Spleasure

Ik hier?

Klein vraagje: wat is dat nou met die day1, day2 en day3 versies? Wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Spleasure schreef op 18 juni 2004 @ 09:57:
Klein vraagje: wat is dat nou met die day1, day2 en day3 versies? Wat is het verschil?
Het verschil verschilt ;)

In mijn map zijn het alleen maar verbeteringen (tenminste, dat hoop ik) die zijn aangebracht tbv de online tournooien. Bovendien voorkomt het verwarring. Je weet namelijk dat het om een andere versie van de map gaat welke op de server draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:52
Spleasure schreef op 18 juni 2004 @ 09:57:
Zelfe map, maar dan andere voertuigen, bijvoorbeeld in Day 1 wel vliegtuigen; day 2 aleen heli's; day 3 geen vliegtuigen.
Ideetje heeft ie geloof ik van DesertCombat.

edit: ik moest es wat sneller gaan typen _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Rostvertol-Mil op 18-06-2004 12:56 ]

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

jagermeister1 schreef op 18 juni 2004 @ 12:54:
[...]

Het verschil verschilt ;)

In mijn map zijn het alleen maar verbeteringen (tenminste, dat hoop ik) die zijn aangebracht tbv de online tournooien. Bovendien voorkomt het verwarring. Je weet namelijk dat het om een andere versie van de map gaat welke op de server draait.
Heb een kort promo gemaakt voor die map (deel 2 volgd spoedig)

Day 2 from Jagermeistershand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil punkbuster upgraden, en ik kan de download pagina wel vinden, maar als ik dan save as moet aanklikken als ik hem wil downloaden, staat er geen save as.
wat moet ik doen? weet iemand een andere link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 14:46:
Ik wil punkbuster upgraden, en ik kan de download pagina wel vinden, maar als ik dan save as moet aanklikken als ik hem wil downloaden, staat er geen save as.
wat moet ik doen? weet iemand een andere link?
Gewoon een server joinen en dan in het console het volgende intypen:

pb_webupdate

Als het goed is gaat hij dan de nieuwste versie binnenhalen. Gisteren met Stronkie geprobeerd en bij ons werkte het.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.