[PC]Battlefield: Vietnam deel IV

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.469 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

http://www.vietnamcombat.net/tournament/news.htm

Een kranten artikel over de scrim van dit weekend op Vietnamcombat.net :D

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 14:03

Sjod

Ik ben goed luisterend

Effe een heel ander vraagje, Is het nou fijner om met een stick te vliegen (helicopter) dan met TB.

Ik zit te overwegen om er één aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 16:18:
Heeft iemand nog tips om die irritante geleide missiles af te schudden als je in een vliegtuig zit?
Schietstoel!?!? :+

in helis is een exploit dat als je op seat2 gaat zitten, ze langs je afvliegen, maarja moeilijk met 1 plaats in een vliegtuig.... omlaag duiken, eruit springen, missile ontwijken en proberen weer in het vliegtuig te komen... haha succes

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Sjod schreef op 04 juni 2004 @ 17:01:
Effe een heel ander vraagje, Is het nou fijner om met een stick te vliegen (helicopter) dan met TB.

Een lolpook is nooit weg natuurlijk. Ik vind het zelf ook wel een stuk fijner vliegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 04 juni 2004 @ 17:39:
[...]

Een lolpook is nooit weg natuurlijk. Ik vind het zelf ook wel een stuk fijner vliegen!
mee eens, met pijltjes en muis vind ik erg kut vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

sain onez schreef op 04 juni 2004 @ 12:44:
die [UU] Uithof server van die HERMINATOR is wel oke hoor, hij is altijd online, draait redelijk en is zelfs gekraakt waardoor we eventueel die paar xtra targetpractises krijgen :Y) :+

idee om vanavond daar eens massaal te gaan knallen, daar alle default maps EN Jagermeister's Masterpiece _/-\o_

Als iemand (lees UT twente, hehe) ook nog een TS server kan regelen zou die erg leuk kunnen worden...

Would be nice, bust some capps in some of your asses... :9~
Voel ik me nu aangesproken nu je het over UT twente mensen hebt.?

Lol ik wil ook wel weer een bfv. Ik heb het nu al ruim drie weken niet gespeeld, geen tijd voor en te ziek voor (een beetje erg ziek)

Misschien tot laterz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Sjod schreef op 04 juni 2004 @ 17:01:

Eén maar? Met 2 kan je veel beter vliegen ;) :P
Ik gebruik nog altijd tobo en muis, vliegt goed. Helemaal met een heli, kan er alles mee. Kep nog niet met een stok gevlogen, wie weet is het wel een hele verbetering. Laat ze eerst maar eens die vliegtuig balance maken, klote usa met die kut guided shit. Of maak die SA-7 sneller, hij haalt een voorbij komend vliegtuig nooit neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En die heli met die auto machine gun wat minder sterk maken :X
zelfs vliegtuigen kunnen niks tegen dat ding, hij haalt ze zo uit de lucht. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Wat mij betreft halen ze alle attack heli's en jagers uit de game :+ Alleen nog transport apparaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat mij betreft niet :) Ik vind de heli's en planes nou juist een goede toevoeging.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

en ik wil gewoon wat dooien maken.. dus laat alles er maar in, zolang er maar volluk!! is... ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die heli's en vliegtuigen zijn leuk zolang het de gameplay maar niet verneukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 04 juni 2004 @ 16:31:
http://www.vietnamcombat.net/tournament/news.htm

Een kranten artikel over de scrim van dit weekend op Vietnamcombat.net :D
Ik ben 1 van de oprichters van VietnamCombat.net
VietnamCombat is een internationaal online tournament gebaseerd op BF:Vietnam. Samen met ca. 600 andere leden wordt dmv 2 divisies gestreden om de territorialen van Vietnam.
Onze community bezit 2 lagvrije gameserver (1x50 players en 1x32players) en teamspeak. Buiten het tournooi zijn er meer georganiseerde aktiveiten rondom VietnamCombat, zoals een map team, mod team, movie team en nieuws team.

Als je genoeg hebt van pub style spelen, wordt member van vietnamcombat.net. Aanmelden is gratis. Alle faciliteiten worden middels sponsoring en giften gerealiseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

offtopic:
Grappig dat je ook op tweakers zit. Nog niet zo lang zie ik aan je post history. Hoe ben je hier verzeild geraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

`Lol dat was zijn eerste post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik via onze tools zag dat onze site gerefeerd werd. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm zat ff startpost te bekijken maar waarom gooi je er in godsnaam allemaal urls in naar reclame/rotzooi sites voor info/downloads?

alles had ik in me vorige startpost zoveel mogelijk (alles wel) naar direct gelinkt... en Linux server waar is die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 19:31:
[...]

Ik ben 1 van de oprichters van VietnamCombat.net
VietnamCombat is een internationaal online tournament gebaseerd op BF:Vietnam. Samen met ca. 600 andere leden wordt dmv 2 divisies gestreden om de ....
We waarderen SPAM! niet echt hier op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEE guys

goed nieuws:

volgende week komt de patch 1.02 uit.. ben benieuws wat het word:
EA zegt dat hierin de desktopcrashes en de disconnects verhlopen worden...

ik wacht af.. maar heb hoop :7

Bron:
http://www.eagames.com/of...p?src=community_update_09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:13
YEA YEA YEA :p

voor mensen die het nog niet wisten, je kunt je Punkbuster client nu ook handmatig updaten op www.punkbuster.com naar versie v1.084

[ Voor 83% gewijzigd door ScuL op 05-06-2004 13:01 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Idd, nu updaten vorige week van PB was het CTD al stukken minder, afentoe eens een...

Maar heb ook een workaround van planetbattlefield forum opgevolgd, waarin gesteld wordt dat er zowel een EA PB map als PB map is en als je die files in de EA PB map samenbundelt, dit de CTD nie meer doet gebeuren ...
(and it did!!)

ook was er een pb update van deze week, deze ook maar geinstalleerd maar kreeg al geen CTD meer...

Vindt dit ook weer vrij waardeloos, want het uitleggen op de EA site hoe deze mappen te bundelen zijn, was al voldoende nu weer een patch, want weer zo onprofessioneel overkomt...

Maar verwacht dat reden van patch is, dat er een nocd crack voor 1.01 uit was, en deze ook weer waardeloos is na een update naar 1.02...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 12:52:
HEE guys

goed nieuws:

volgende week komt de patch 1.02 uit.. ben benieuws wat het word:
EA zegt dat hierin de desktopcrashes en de disconnects verhlopen worden...
/me Wordt wakker..
Aha, ik was dus niet de enige met die crashes :)

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

haha volgens mij ben ik de ENIGSTE met GEEN crashes... keb ze gehad, maar das verleden tijd, zal wel weer terugkomen met 1.02 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
nee hoor ik had ook geen crashes. ik werd alleen telkens van de server afgetrapt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

-ScuL- schreef op 05 juni 2004 @ 14:27:
nee hoor ik had ook geen crashes. ik werd alleen telkens van de server afgetrapt :{
En zo hoort het ook... Punks opzouten :+

Geintje natuurlijk! ;) Gewoon ff je Punkbuster handmatig updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Heb ik nu ook gedaan maar met PB client v1.075 hielp dat nog niks. Ik heb nu net v1.084 geïnstalleerd, kijken of dat beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

test em ff op [UU] Uithof server, kan ik je de server uitknallen, ligt het deze keer niet aan PB })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

sain onez schreef op 05 juni 2004 @ 14:26:
haha volgens mij ben ik de ENIGSTE met GEEN crashes... keb ze gehad, maar das verleden tijd, zal wel weer terugkomen met 1.02 8)7
Nee hoor, ik heb totaal geen last van crashes ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

sain onez schreef op 04 juni 2004 @ 13:28:
Gisteren later op een of andere duitse server, maar had daar een Prince of Mu in team zitten, dat was U!? 8)7
Dat zou goed kunnen. Ik zit regelmatig op Duitse publics, aangezien daar toch vaak met meer teamplay wordt gespeeld. Het is weliswaar geen garantie voor team-play, net zoals in een clan, maar voldoende om echt leuk te zijn.

Daarom vond ik het wel leuk om met een stel GoT-ters BF-V te spelen. :)

Moeten we zeker vaker doen! Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jurgen.vanbavel//Pics/smiley_yes.gif

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 04:11

Kirpeknots

Wazzup!

De 1ste divisie had net weer een match op Napalm Down. Na 3 uur werd de battle afgebroken omdat de NVA´s masaal ermee stopten. Dit door de problemen die er zijn sinds patch 1.01.

Ze hebben op zich wel een punt. Ik ben ook 7 keer disconnected in deze 3 uur. Erg irri. Verder regelmatig lag.

Wat me echter wel opvalt is dat ze een battle tegen de 1st divisie US altijd afbreken (die ze normaliter altijd verliezen). En de wedstrijd tegen de 2nd rangers wel uitspelen (Die ze vaak winnen).

EA... Kom op met de nieuwe patch. Dit is echt niet leuk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Idd... die patch mag van mij ook wel snel verschijnen.

@Stronkie: Ik zag dat je je ook hebt aangemeld op Vietnamcombat.net! Welcome to the club 8) Vanaaf aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Stronkie schreef op 04 juni 2004 @ 18:02:
[...]

Voel ik me nu aangesproken nu je het over UT twente mensen hebt.?

Lol ik wil ook wel weer een bfv. Ik heb het nu al ruim drie weken niet gespeeld, geen tijd voor en te ziek voor (een beetje erg ziek)

Misschien tot laterz
Hmmm, wat is er met de UT? Ik draai al een tijdje voor de UTwente de [NL] University of Twente server, een van de grootste servers van de benelux

[ Voor 3% gewijzigd door Spleasure op 06-06-2004 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

als je dan toch al zo goed bezig bent, kan je dan niet eens tijdens GoT battles op die [UU]server een Teamspeak Kanaal aanmaken zodat we ook het gekrijs na iemand doodvermoordt te hebben, horen?! :Y)

lijkt me erg oke, vrijdag was het even druk daar +15 en dan zou dat leuk worden VS kanaal en een VC kanaal (zonder die sampans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Speel sinds gisteren ook weer wat BFv, BF1942 begint een beetje te vervelen.
Maar 1 ding snap ik niet, ik zie iedereen pas als ze dicht bij zijn. Als 1 vijand op een scooter rijd dan zie ik de scooter al maar zonder iemand er op pas als hij dichtbij is zie ik de persoon er op. Super irritant.
Meer mensen last van dit? En hoe los ik dit op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

is je viewing distance, ik verwacht dat de geometery schuif op low hebt staan, waardoor ze dus pas op het laast zichtbaar worden, door deze op high te zetten, zul je ze eerder zien.....

In BF1942 was daar eerder een tweak voor in je config file om deze max te zetten, heeft iemand deze al in BFV toegepast?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Kirpeknots schreef op 06 juni 2004 @ 01:27:Wat me echter wel opvalt is dat ze een battle tegen de 1st divisie US altijd afbreken (die ze normaliter altijd verliezen). En de wedstrijd tegen de 2nd rangers wel uitspelen (Die ze vaak winnen).
He, de NVA luistert mee hoor :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tip:

Battlefield vietnam ligt nu bij www.game.net voor 20 pond (deal of the day) dus als je hem cheap wilt... maar dan moet je snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

jagermeister1 schreef op 06 juni 2004 @ 13:24:
Idd... die patch mag van mij ook wel snel verschijnen.

@Stronkie: Ik zag dat je je ook hebt aangemeld op Vietnamcombat.net! Welcome to the club 8) Vanaaf aanwezig?
Yep ,

maar ik heb geen idee hoe het verder moet,

Ik heb je gisteren nog wel gezien in de bravo com. Ik zelf zit in de alpha. Nu wil ik ook wel eens mee spelen. Heb zelf teamsp geinstaleerd en dat werkt wel ok.

Maar ik wil nu toch wel eens een keer meespelen. Ik weet dat ik in de 1ste zit van de alpha com, maar verders tja.

(ps ben nu al zo'n 4 dagen van de partij en zou toch wel eens willen meedoen.
Ben nog een noob maar toch, spelen doet leren.

Lol alleen nog een headsetje halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ben zelf ook nog een n00b, maar goed... alle begin is lastig.

Je bent nu dus pvt (private) Stronkie. Je kunt deelnemen aan 8 uur durende Battles welke in het weekend plaatsvinden. Meestal van 17.00 tot 01.00 's nachts. Er worden over het algemeen 2 maps gespeeld. Iedere map duurt 5 rondes. Na die rondes ga je naar de volgende en daarna weer terug naar de eerste totdat het einde van de Battle daar is.

Je logt in op Teamspeak en joint je kanaal. In jouw geval is dat het Alpha channel. Je vraagt of er plek op de server is. Zo ja, dan mag je inloggen. Het password voor de server vindt je in jouw sectie op het forum. Je krijgt orders van de Battlecommander in jouw kanaal. Meestal is dit de hoogste in rang aanwezig. De vlaggen krijgen allemaal een nummer zodat je makkelijk weet welke vlag jij moet bewaken en of aanvallen. Verder zullen zij je vertellen welke class je moet spelen. Zo zul je af en toe suicide moeten plegen om als LAW infantery terug te komen om een tank uit te schakelen. Je moet gewoon eens meedoen, dan wijst het zich vanzelf. Belangrijkste is dat je niet continu door het kanaal gaat zitten tetteren en dat je je orders opvolgt. Fun staat voorop bij Vietnamcombat.

Dong Ap Bia met 50 man gespeeld gisteren. Erg leuk om in je eigen creatie te knokken. De map vond men over het algemeen erg mooi en geschikt voor dit soort battles. Ze hadden wel enkele op of aanmerkingen betreffende de heli's. Veel gasten zien het liefst helemaal geen heli's aangezien ze de map zeer infantery vriendelijk vinden. Misschien maak ik binnenkort een Day 2 versie van de map. Over het algemeen was de balans toch wel aardig. Laatste ronde gelijk gespeeld, eerste verloren (als US zijnde). NVA heeft een mobile spawn en oh... wat kan die dodelijk zijn. Ineens 10 man die uit het niets je basis bestormen :P

Zelf ben ik vergeten screens te nemen van de Battle, maar misschien is er wel iemand die dat wel gedaan heeft. Zo ja, dan post ik wel wat screens als daar geen bezwaar tegen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

21:00 Uithof server voor de liefhebbers?
ik kon de vorige ronde namelijk niet meedoen :(
ik hoor het wel of er wat animo voor is :)

2 Jagermeister: waar kan ik me daarvoor aanmelden? lijkt mij ook wel leuk om mee te doen >:)

[ Voor 27% gewijzigd door Gekkenhuis op 07-06-2004 18:20 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is absoluut niet de bedoeling dat je alleen maar komt aanwaaien op de battledagen.
Buiten de battles op zaterdag en zondag wordt ook verwacht dat je minimaal 1 maal in de week meedoet met de training (ter voorbereiding op de battle). Teamplay is de key, dus zorg dat je je company leden leert kennen en zij jou.

Gigolo_Ant
founder www.vietnamcombat.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ben pas om 22uur klaar, misschien dat ik BFV verlof kan krijgen, tis nie druk op de helpdesk.....(zou dan echt iedereen aan de bbq zitten?!!?) :+

zal sowieso ff checken dan of er nog wat te mollen valt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Ik kan trouwens medelen dat ik de eerste EA testserver met versie 1.1 heb zien draaien: draait nu op
EA-XKQMRNWWWMLH|180ms|159.153.1.61:15567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 18:51:
Het is absoluut niet de bedoeling dat je alleen maar komt aanwaaien op de battledagen.
Buiten de battles op zaterdag en zondag wordt ook verwacht dat je minimaal 1 maal in de week meedoet met de training (ter voorbereiding op de battle). Teamplay is de key, dus zorg dat je je company leden leert kennen en zij jou.

Gigolo_Ant
founder www.vietnamcombat.net
Tuurlijk, helemaal vergeten te melden. Training hoort er uiteraard ook bij! |:( Maar goed, mijn ervaring is dat men niet al te moeilijk doet als je er niet bij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 12-09 11:33
9 uur @ Uithof, ik zal er zijn.
EA test nu dus de map denk ik, en op bugs... kan denk ik nog 2 weken duren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

je mag blij wezen als je de 1.02 binnen 2 weken hebt...
terwijl ie mij weinig nieuws zal brengen... 8)7

Die 1.1 zal wel ergens in augustus te downen zijn..... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrijdag?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dan verwacht ik idd ook de 1.02 maar de 1.1 waarin new maps and vehicles te verwachten zijn, die zie ik nie voor augustus verschijnen....

en omdat pb updaten en files in een map sharen de CTD verhelpt, zie ik niets vernieuwend in die 1.02, enkel weer andere bugs....

Beschouw jezelf als een betaalde betatester, in een game die nog lang nie bugfree is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Napalmdown heeft verder alle battles opgeschort totdat EA de patch uitgebracht heeft. Ik heb al voorgesteld om een reinstall te doen en verder te gaan met de 1.0 totdat de patch er is.

Geeft ons gelijk weer de M60/Law combo terug en M60 nauwkeurigheid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

bespeur ik hier een afkickende m60whore!?

haha, tis mij ook al opgevallen dat ik nu liever Vietnam kies omdat die geezers Ak47's hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Als het om winnen gaat dan interessert het me niet zo veel of ik het in stijl (met mes) of stijlloos (m60/law) doe. Zolang we maar winnen. Hahaha.

Bij maps waar de afstanden tussen de vlagpunten groot zijn en de NVA geen vliegende mobile spawns heeft pak ik nu meestal de M14/LAW.

Als NVA een vliegende mobile spawn heeft of als de vlaggen dicht bij elkaar liggen pak ik nu de M16. De M60 vind ik sinds de patch niet meer bruikbaar. (Langzaam lopen. Niet precies als je staat)

Ik heb gisteren ff met de airforce training meegekloot. Was lachen. Ik in mijn jeepje rondrossen. En zij met gunships er achteraan. Als ik na 40 seconden nog in leven was dan was het een wonder. Ik probeerde zo dicht mogelijk langs gebouwen te scheuren en tussen gebouwen door. Dan heb je de meeste overlevingskans. In het open veld ben je direct dood.

Ik vind dat tollen op de neus van een Huey wat ze nu doen echt vet. Sommigen kunnen met de F4 een looping maken waarbij ze op het hoogste punt uit stappen en vervolgens onder in de looping weer instappen. Echt een vette stunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Lol dat wil ik wel eens zien. Lijkt me mooi om mee te maken.

Idd als je ziet wat sommige lui met hun kunsten kunnen, Ze knallen echt werkelijk de vlieg van je neus er soms nog af. Wil wel eens weten hoe ze vliegen en met welke besturing ze gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Jag kan daar ook wel het nodige over vertellen denk ik. Ik heb het hier al eens geschreven maar hij kwam eens aanvliegen met een NVA Mi8 om onze basis te bestoken. We schoten dat ding aan flarden en vlak voorhij explodeerde sprong hij eruit. Recht boven onze Huey slick. Hij drukt snel op E voordat hij craterde, stijgt op en begint weer te schieten. Wij weer schieten, toen maakte hij een rare bocht zijwaarts en verloor de controle. Jumpt er weer uit om vervolgens dezelfde truc uit te halen en met E in de Attack Huey te springen. En daar vloog hij dan droog mee weg met 'n muziekje op :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

en dit maken jullie gewoon mee op public servers?
of tijden trainingen?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ScuL- schreef op 08 juni 2004 @ 12:00:
Jag kan daar ook wel het nodige over vertellen denk ik. Ik heb het hier al eens geschreven maar hij kwam eens aanvliegen met een NVA Mi8 om onze basis te bestoken. We schoten dat ding aan flarden en vlak voorhij explodeerde sprong hij eruit. Recht boven onze Huey slick. Hij drukt snel op E voordat hij craterde, stijgt op en begint weer te schieten. Wij weer schieten, toen maakte hij een rare bocht zijwaarts en verloor de controle. Jumpt er weer uit om vervolgens dezelfde truc uit te halen en met E in de Attack Huey te springen. En daar vloog hij dan droog mee weg met 'n muziekje op :{
whahahahaha :D

gaaf toch, nu speel ik geen vietnam meer maar tegenwoordig weer veel bf1942. heb ene server gevonden met battle of britain en coral sea only, damn joh na bijna twee jaar zijn er nog steeds mensen die niet op kunnen stijgen of de objective niet weten :+

ik speel op bob meestal axis op publics (allies is geen doen geen teamplay he ;) ) gisteren was er een droevig geval: ik als axis in een allied hangar campen met mijn bazooka wachtend op een allied die in een plane wil stapen: BOEM d00d. Ik blijf nog ff staan in de hoop op meer slachtoofers en wat wil het geval diezelfde gozer stapt weer in BOEM d00d :D daaaarna dacht ik, ik moet toch maar weggaan hier omdat ie het nu toch wel in de gaten moet hebben, dus ik stijg op en diezelfde gozer kwam er alweer aan en begon op mij te schieten. IPV dat die klojo in een flak oid gaat zitten gaat ie vliegtuig pakken dus ik draai me plane om en ga terug over airfield en schiet hem kapot :+

echt stomme mensen kom je tegen :D en dan zeggen ze dat de bots van battlefield dom zijn :D

//edit: statsfreak als ik ben heb ik een progseltje gemaakt die om de 10 min. de stats ff ripped van http://archive.gamespy.com/stats/ :P

hij draait nu een weekje en voor een mooi grafiekje:
Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bf1942_bfv.png
Een verticale lijn wil zeggen dat ie start bij die datum 0.00 uur

heb overigens van alle spellen op die statspagina wel data maar leek me niet relevant voor bf :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Maikeltje schreef op 08 juni 2004 @ 12:03:
en dit maken jullie gewoon mee op public servers?
of tijden trainingen?
nee niet public. zulke goede piloten zie je bijna nooit op publics, daar lopen alleen maar n00bs. dit was tijdens het Napalm Dawn toernooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

-ScuL- schreef op 08 juni 2004 @ 12:42:
[...]

nee niet public. zulke goede piloten zie je bijna nooit op publics, daar lopen alleen maar n00bs. dit was tijdens het Napalm Dawn toernooi
Sorry, maar die statement gaat natuurlijk helemaal nergens over. Op de publics kom ik regelmatig echt goede spelers tegen, al dan niet leden van een clan. Clan membership zegt niets over de skills van iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Ik ben niet goed... maar spel wel op Napalm Down.

Ben dan ook Pvt in rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Kirpeknots schreef op 08 juni 2004 @ 11:24:
Sommigen kunnen met de F4 een looping maken waarbij ze op het hoogste punt uit stappen en vervolgens onder in de looping weer instappen. Echt een vette stunt.
sry hoor, maar dat is zooo makkelijk.. als je eenmaal door hebt hoe dat moet is er geen reet meer aan. Met de mig gaat het trouwens nog makkelijker.

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Stronkie schreef op 08 juni 2004 @ 11:45:
Lol dat wil ik wel eens zien. Lijkt me mooi om mee te maken.

Idd als je ziet wat sommige lui met hun kunsten kunnen, Ze knallen echt werkelijk de vlieg van je neus er soms nog af. Wil wel eens weten hoe ze vliegen en met welke besturing ze gebruiken
Heb ik ze gevraagd. De cracks vliegen met een stick. Ik doe alles nog met mijn tobotje.

Dit was trouwens het linkje naar een tollende Huey.
http://hem.bredband.net/aegon/stepko.wmv
Ik kan vanaf hier niet testen of het linkje het nog doet.

Hier een voorbeeldje van stunts tijdens trainingen.
http://www.napalmdawn.com/forums/viewtopic.php?t=1534

[ Voor 25% gewijzigd door Kirpeknots op 08-06-2004 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

link doet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Bor_de_Wollef schreef op 08 juni 2004 @ 13:11:
[...]

Sorry, maar die statement gaat natuurlijk helemaal nergens over. Op de publics kom ik regelmatig echt goede spelers tegen, al dan niet leden van een clan. Clan membership zegt niets over de skills van iemand.
Mijns inziens gaat het wel ergens over.
Ik heb nog nooit iemand dat soort trucs zien uithalen op publics. Eigenlijk speel ik ook bijna nooit meer op publics vanwege het lage niveau (en dan bedoel ik de skills).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zou je in godsnaam een looping maken en daarna eruit en erin springen, het is alleen leuk maar je hebt er niks. En op een andere heli springen is ook geen kunst aan(gewoon e(use) inhouden, en een beetje naar toe zweven)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Mja maar het gaat in dat geval wel om cöordinatie. Zodra je ergens in gaat zitten veranderd je hele POV en moet je je eerst weer oriënteren. En om dan gelijk op te stijgen en dezelfde truc weer overnieuw te doen zonder gewoon eruit te donderen is wel tricky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Ik heb nog nooit iemand dat soort trucs zien uithalen op publics.
Eigenlijk speel ik ook bijna nooit meer op publics vanwege het lage niveau (en dan bedoel ik de skills).
Mogelijk is je laatste zin de oorzaak van je eerste zin. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

ik vind dat je op public altijd de playername Lemming moet gebruiken. :P

En dan bij voorkeur als je met 20 man een public op duikt en allemaal je name in lemming veranderd. Hihihihihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Mijns inziens gaat het wel ergens over.
Ach ja, ik vind het echt onzin. De meeste clan spelers zijn zo goed nog niet. Het niveau op veel publics is best ok, er zijn vrijwel altijd wel een paar goede spelers aanwezig waar je echt wel concurrentie aan hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 08-06-2004 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Zo te lezen zitten deze GoT-ers regelmatig op ene UU Uithof server. Ik heb al verscheidene keren naar deze server gezocht, maar zonder resultaat.. Dus wat is de precieze naam? IP? Eventueel password ? (Kon geen info in topics vinden)

Alvast bedankt, kan ik jullie eens in de jungle kontschoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod

Sjod

Ik ben goed luisterend

Bor_de_Wollef schreef op 08 juni 2004 @ 13:11:
[...]

Zoals mij :)

Nee, effe serieus. Wat is goed?:
- Iemand die een goede aim heeft en continu, in de aanval gaat naar flaggen
- Iemand die kan vliegen met een heli, of een vliegmachine.
- Iemand die een basis bewaakt (en die kom je bijna nooit tegen)

Je hebt ze alledrie nodig om goed te zijn, en de truukjes die ze erbij uithalen maken geen F*ck uit.

Je kan iemand die slecht is beter definiëren:

- Wacht continu op heli's ook al zijn ze in gebruik
- Spawnen alleen in de chopper base, of de rest veroverd wordt maakt geen ze geen ruk uit.
- Schieten op hun eigen voertuigen omdat deze dan weer eerder beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod

Sjod

Ik ben goed luisterend

jelleeee schreef op 08 juni 2004 @ 17:03:
Zo te lezen zitten deze GoT-ers regelmatig op ene UU Uithof server. Ik heb al verscheidene keren naar deze server gezocht, maar zonder resultaat.. Dus wat is de precieze naam? IP? Eventueel password ? (Kon geen info in topics vinden)

Use ASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

"Iemand die een basis bewaakt (en die kom je bijna nooit tegen)"

Niet op pubs nee. Maar wel op Napalm down. Orders zijn orders. Als ik een vlag moet houden. Dan houd ik die vlag!!!
En als ik hierdoor minder kills krijg of daarvoor moet suicide-spawnen interesseert me dat niet. Het gaat om het winnen als een team en ik ben daar een klein schakeltje van.

Dit zie je inderdaad niet op pubs. Omdat ze geen teamspeak en strategie hebben. Maar ook omdat het persoonlijk belang meer voor het teambelang gaat bij Pubs. Ik ga, om eerlijk te zijn, op een pub ook niet 8 uur lang een vlag bewaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
ik heb sinds gister voor het eerste battlefield vietnam, was altijd al fan van battlefield 1942...maar als ik online wil spelen dan krijg ik bij elke server: wrong version. als ik dan op update klik gebeurt er helemaal niks. ik heb trouwens versie 1.01. weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen, alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Dat komt doordat het punkbuster update mechanisme brak is.

Ga naar de punkbuster site en download de laatste htm file voor BF vietnam.

Uit mijn hoofd moet je hem in:
C:\Program files\EA\Battlefield vietnam\system\PB\HTM\ neerjoppen.

(Doe ik ff uit mijn hoofd dus kan wat lettertjes te veel/weinig hebben)

linkjuh naar de file:
http://www.punkbuster.com/downloads/bfv/wc001085.htm
(Dus deze link save-as doen)

[ Voor 16% gewijzigd door Kirpeknots op 08-06-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Kirpeknots schreef op 08 juni 2004 @ 17:49:
Dat komt doordat het punkbuster update mechanisme brak is.

Ga naar de punkbuster site en download de laatste htm file voor BF vietnam.

Uit mijn hoofd moet je hem in:
C:\Program files\EA\Battlefield vietnam\system\PB\HTM\ neerjoppen.

(Doe ik ff uit mijn hoofd dus kan wat lettertjes te veel/weinig hebben)

linkjuh naar de file:
http://www.punkbuster.com/downloads/bfv/wc001085.htm
(Dus deze link save-as doen)
bedankt voor je snelle reactie, maar ik kan de map die jij aanwijst: C:\Program files\EA\Battlefield vietnam\system\PB\HTM\ niet vinden. ik heb geen map in mijn battlefield map die system heet...

edit: is het dan zo dat ik nog helemaal geen punkbuster op me computer heb staan??

[ Voor 6% gewijzigd door McBBvB op 08-06-2004 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Even naar een mapje zoeken ergens onder je battlefield die "PB" heet. Daaronder zit een "HTM" map en daar moet je het bestandje in joppen.

Ik heb dit probleem ook gehad en het was heel erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
ik heb even punkbuster eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd. nu heb ik wel een mapje system maar daar staat niks in. ik heb ook een mapje pb, en daarin htm en daar heb ik die file ingezet, staan ook nog een paar andere, maar nog steeds geeft die dat ik een wrong version heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Roept ie wrong punkbuster version of gewoon wrong version.

Als het gewoon wrong version is dan adviseer ik je om de 1.01 patch nog een keer te doen. (Alhoewel dit een enorm brakke patch is heb ik ervaren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Kirpeknots schreef op 08 juni 2004 @ 18:16:
Roept ie wrong punkbuster version of gewoon wrong version.

Als het gewoon wrong version is dan adviseer ik je om de 1.01 patch nog een keer te doen. (Alhoewel dit een enorm brakke patch is heb ik ervaren)
hij geeft wrong version..dus ik probeer die patch nog wel ff een keertje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is echt geen kunst hoor jongens uit een helikopter springen om dan in een andere voertuig te komen, doe ik zo vaak,
Keer bij beattleaxe van 1942 werd me vliegtuig beschoten door een aa gun sprong er uit en landen dan lekker in een keer in een tiger tank :P en ik doe dit ook meestal als me vliegtuig erg beschadigd is!

Maar sommige mensen kunnen schieten en dan denk ik wat hebben hun genomen :P en sommige hebben gewoon de skills er niet voor!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBBvB schreef op 08 juni 2004 @ 18:18:
[...]

hij geeft wrong version..dus ik probeer die patch nog wel ff een keertje...
Denk eerder dat je probeert te connecten naar een 1.0 server, sommige draaien nog 1.0 (en zitten nog vol ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjod schreef op 08 juni 2004 @ 17:31:
[...]

Nee, effe serieus. Wat is goed?:
- Iemand die een goede aim heeft en continu, in de aanval gaat naar flaggen
- Iemand die kan vliegen met een heli, of een vliegmachine.
- Iemand die een basis bewaakt (en die kom je bijna nooit tegen)
En natuurlijk iemand met een goede teamwork bijv. als men in de hue goed samenwerkt vormt het een bijna onverslaanbaar koppel met die auto machine gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Sommigen kunnen met de F4 een looping maken waarbij ze op het hoogste punt uit stappen en vervolgens onder in de looping weer instappen. Echt een vette stunt.
Ik heb ff een filmpje gemaakt met zo'n looping stunt. Hij is niet helemaal zoals je bedoeld, want ik stap weer in voordat het vliegtuig weer recht hangt. En ja, de kwaliteit van het filmpje is om van te huilen :)

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

jelleeee schreef op 08 juni 2004 @ 17:03:

Idd effe The All Seeing Eye gebruiken >> http://www.udpsoft.com/eye2/index.html

Ingame server browser filtert namelijk bepaalde servers eruit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 18:38:
[...]

Denk eerder dat je probeert te connecten naar een 1.0 server, sommige draaien nog 1.0 (en zitten nog vol ook)
ik krijg het elke keer, het maakt niet uit welke...waar kan ik zien op welke server ze draaien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBBvB schreef op 08 juni 2004 @ 20:32:
[...]

ik krijg het elke keer, het maakt niet uit welke...waar kan ik zien op welke server ze draaien??
Met ASE :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

vraagje tussendoor aan Jagermeister, zijn er plannen om een nieuwe map te maken!?

een strand/jungle map met daarin een stadsomgeving, die dus heel varieerend is...

Je hebt ergens in Azie zo een uitgestorven stad (hele groot tempelcomplex) in de jungle, waarin een verloren cultuur heeft gewoont, zoiets lijkt me vet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Je bedoelt waarschijnlijk deze stad:

http://www.travelmarker.n...nswaardigheden/angkor.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Laatst online: 27-06 23:33
Even een vraagje:

Ik speel sinds kort op onze LAN spelletjes met/tegen mijn vriendin. Age of mythology werkt gewoon maar battlefield vietnam niet. Ik kan de server gewoon niet vinden (op de lan dus). Weet iemand hier een oplossing voor want ik had niets kunnen vinden helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

zorgen voor een multiplayer local game, dan lijst verversen en het zou in beeld moeten komen, kan ook ip ingeven in ingame serverbrowser, wat ook zou moeten werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ja die ja, en dat lijkt me dus erg vet, met al dat water eromheen... :9~

Heb pas ook eens een filmpje gezien die gemaakt was van gameplay uit BFV, alleen hadden die knakworsten dus echt die tunnels werkende, je zag houten muren, die uitkwamen in verlichtte kamertjes (dmv kaarsen) erg tof, werkt dat tunnelsysteem nu in een zelfgemaakte map!? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
ja. Jungle_hunt heet die map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

sain onez schreef op 09 juni 2004 @ 10:41:
vraagje tussendoor aan Jagermeister, zijn er plannen om een nieuwe map te maken!?

een strand/jungle map met daarin een stadsomgeving, die dus heel varieerend is...

Je hebt ergens in Azie zo een uitgestorven stad (hele groot tempelcomplex) in de jungle, waarin een verloren cultuur heeft gewoont, zoiets lijkt me vet...
Leuk idee, maar belachelijk veel werk. Plannen voor een nieuwe map zijn er nog niet. Ben nu nog met Dong Ap Bia bezig om een day2 versie te maken. Naar aanleiding van het tournament waaraan ik mee doe hadden enkele members wat feedback verzorgd ten aanzien van enkele verbeteringen die ze graag zouden zien in Dong Ap Bia. Zo willen ze de Chinook eruit en er een Transport Huey voor terug zien. Ook willen ze de onderste NVA vlaggen wat meer richting de boomgrens hebben om zo meer gebruik te maken van de trenches en bunkers. Bovendien maak ik een US mobilespawn in de buurt van de F4 zodat er in die omgeving ook meer gevochten gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

oke, got it...

gaat deze day2 ook in de twilight/schemer plaatsvinden, of is het weer een daytime map.... (die nightmaps in EoD mod, waren enorm sfeervol)

Daar heb je die radiopropaganda dat je van die schreeuwende, crepeerde vietnamezen hoort... freaky shifferin' atmosphere... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 11-09 15:22
Ook een nieuwe patch uit.. 1.02

http://www.eagames.com/of...p?src=community_update_10

met als enige reden:

Crash to desktop and disconnect issues have been corrected.

Dus ik heb gedownload.. probeer te connecten.. :P
Yeah right.. dus niet..
failed to connect bij elke server.. Dus ik zal wel geduld hebben moeten totdat de meeste servers hem er ook op hebben..

[ Voor 57% gewijzigd door Rexcore op 09-06-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Hier een spiegel, de EA site is nou niet echt snel.

Incremental v1.01_to_1.02.2 Server File
Full v1.02.2 Client

TS kan ze eventueel toevoegen aan de startpost :)

[ Voor 3% gewijzigd door whyz op 09-06-2004 21:10 . Reden: Verduidelijkt ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Rexcore schreef op 09 juni 2004 @ 20:00:
failed to connect bij elke server.. Dus ik zal wel geduld hebben moeten totdat de meeste servers hem er ook op hebben..
Ja, probeerde je serieus met v1.02 op een v1.01 server te spelen dan ? 8)7
primemaximuz schreef op 09 juni 2004 @ 20:41:
Hier een spiegel, de EA site is nou niet echt snel.
Gek, ik haalde hem toch met 230 kb/s (mijn maximum) binnen.

Dalijk even testen, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahha 1.02 patch de probs oplossen>>> MY ASS!!!!!!!!!!!! ik zit net 10 minueten te spelen... en ja hoor connection problems....... maar ja hadden we een heel klein beetje eigenlijk toch wel verwacht he;)...

een dikke F.U. voor EA :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Vaag, ik download van deze pagina dit bestand: v1.02 Incremental Update Download Links (3.55MB), blijkt het een server versie te zijn 8)7

Nouja, blijkbaar staat de client versie van v1.01-v1.02 nog niet online :/

[ Voor 6% gewijzigd door jelle. op 09-06-2004 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jawel hoor: alleen ff de eerst kiezen: het staat gewoon verkeerd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 11-09 15:22
jelleeee schreef op 09 juni 2004 @ 20:47: