Ik heb sinds gisteren met clone cd er binnen 5 min een image van gemaakt, deze cd2 gemount en het opstarten luktte zonder een cd in een van de lades te hebben...Goku333 schreef op 27 mei 2004 @ 23:09:
Okay, ik wil nu eens af van het iedere keer moeten wachten op het starten van het draaien van de CD als ik een spel wil starten, en als je dan de server niet in komt weer moeten wachten op het opnieuw starten van het draaien van de CD... da's namelijk best wel irritant!
Ik had dus het idee om gewoon van CD3 (die is het kleinst) een iso te maken en die te mounten met deamon tools. Nu het probleem: het maken van die iso lukt voor geen meter! Elke keer als ik in bijvoorbeeld Alcohol of CloneCD probeer een iso ervan te maken, gaat de cd spinnen, en dan stopt hij met draaien en gaat hij allemaal fouten geven, de leessnelheid loopt dan terug naar 20 kb/s ofzow en om de 50 kb is er een leesfout... terwijl er niets mis is met mijn CD's... dit probleem is bij alle 3 de CD's.
Mijn vraag: hoe maak ik een iso van één van mijn originele Battlefield Vietnam CD's?

eens met fireburner proberen!? maar clone cd deed het perfect bij me....
en doe je ook nog ff je map movies veranderen in BV _movies, dan start de game ook direct naar menu...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®