[PC]Battlefield: Vietnam deel IV

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.467 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Goku333 schreef op 27 mei 2004 @ 23:09:
Okay, ik wil nu eens af van het iedere keer moeten wachten op het starten van het draaien van de CD als ik een spel wil starten, en als je dan de server niet in komt weer moeten wachten op het opnieuw starten van het draaien van de CD... da's namelijk best wel irritant!

Ik had dus het idee om gewoon van CD3 (die is het kleinst) een iso te maken en die te mounten met deamon tools. Nu het probleem: het maken van die iso lukt voor geen meter! Elke keer als ik in bijvoorbeeld Alcohol of CloneCD probeer een iso ervan te maken, gaat de cd spinnen, en dan stopt hij met draaien en gaat hij allemaal fouten geven, de leessnelheid loopt dan terug naar 20 kb/s ofzow en om de 50 kb is er een leesfout... terwijl er niets mis is met mijn CD's... dit probleem is bij alle 3 de CD's.

Mijn vraag: hoe maak ik een iso van één van mijn originele Battlefield Vietnam CD's?
Ik heb sinds gisteren met clone cd er binnen 5 min een image van gemaakt, deze cd2 gemount en het opstarten luktte zonder een cd in een van de lades te hebben... 8)7

eens met fireburner proberen!? maar clone cd deed het perfect bij me....
en doe je ook nog ff je map movies veranderen in BV _movies, dan start de game ook direct naar menu... O-)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik weet niet wat het is met BF Vietnam. Ik vind het aan de ene kant een zeer gaaf spelletje, maar aan de andere kant mis ik toch sfeer. Ik vind namelijk dat het echte Vietnam sfeertje ontbreekt. En dan doel ik op een sfeertje dat lijkt op het sfeertje uit films als Platoon, Hamburger Hill en series als Tour of Duty. Waarschijnlijk komt het door de graphics ofzo, maar vind de maps in BF Vietnam je niet de Vietnam feeling geven. Moeilijk uit te leggen, maar ik denk wel dat jullie snappen wat ik bedoel.

Maps als Ho Chi Mihn Trail komen nog het dichtste in de buurt, maar ook die map vind ik verre van geslaagd qua Vietnam sfeer. Ia Drang vind ik een erg mooie een toffe map, maar ook deze mist imho die bepaalde sfeer. In dat opzicht vind ik BF Vietnam dus niet echt geslaagd. Ik begrijp ook wel dat het moeilijk is om zo'n sfeer neer te zetten, maar goed...

De makers van DC hebben wel goed de sfeer van een oorlog tegen de Iraqi's kunnen neerzetten vind ik. Ik speel het al lang niet meer, maar goed...ik vind dat ze het wel goed gelukt is. 1942 heeft ook redelijk dat 2de wereld oorlog sfeertje al vind ik dat de maker van FH er beter in geslaagd zijn.

ik gooi wel erg veel met het woordje "sfeer" he!? :D

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Je zou een Tour of Duty CD kunnen rippen en als MP3'tjes in die speciale BF-V directory kunnen plaatsen.

Heb ikzelf ook gedaan. Helicopter vliegen met "Paint it black" van de Stones op de achtergrond: da's sfeer! >:)

Dan nog je gezicht nog met schoenpoets camoufleren om het gevoel te krijgen dat je er live bij bent. :+

[ Voor 9% gewijzigd door RMYuma op 28-05-2004 15:28 . Reden: typo ]

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:13
Possible solution to help CTD (CrashToDesktop) with 1.01 patch:
I haven't had this problem, but apperantly some people have. Here is a post on how to fix it from the official EA forums (though I got it from bf-v.com)
After loading the 1.01 patch (last Friday) I like a lot of people had problems with my computer crashing when loading maps on both single and multi player modes. AE tech support responded to my question yesterday. Here is their response:

There is most likely due to a corruption of your profile data. In your main Battlefield Vietnam folder (most likely C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield Vietnam\Mods\BFVietnam) there is a folder called "Settings". In the Settings folder, there is a sub-folder named "Profiles", and in this folder your personal data is kept. Deleting this folder should resolve the issue that you are experiencing.

I deleted this folder as they suggested and since then my BV game is back to normal. It was a frustrating 5 days waiting for response, but was glad to be back playing BV last evening. I hope this post helps others.
Van NapalDawn forums :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

In het vorige topic was er iemand met een GOT server waar je je eigen voor kon aanmelden.
kan het alleen niet meer vinden in het vorige topic.
kan iemand mij zo vertellen bij wie ik dat ook alweer kan doen?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Dat was ik. Echter, die server is er nog niet. Simpelweg omdat er gewoon geen sponsors voor te vinden zijn. :/

Ik blijf proberen dit project van de grond te krijgen, maar ik beloof niets. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik meen dat er al een soort van "got" server draaide,
had het gelezen dat iemand vroeg of er een got server was.
ja die was er en kon naam opgeven enzo en dan kreeg hij login.
kan zijn dat ik gek aan het worden ben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Maikeltje schreef op 28 mei 2004 @ 14:57:
ik meen dat er al een soort van "got" server draaide,
had het gelezen dat iemand vroeg of er een got server was.
ja die was er en kon naam opgeven enzo en dan kreeg hij login.
kan zijn dat ik gek aan het worden ben :/
volgens mij bedoel je die UU server uithof waar jagermeisters map op draaide, je kon je melden door te mailen naar ruudonline die alles bijhield.

of ik word nu gek... ;)

aan Jagermeister:

Toch vindt ik levels als Op Hastings en Game Warden erg goed die junglesfeer terugbrengen zeker met muziek in je heli en wat maten via headset waarmee je het realisme ook erin betrekt, ook de patch heeft dit verbetert omdat er amper nog m60 whores rondrennen en alles wat meer teamplay based is geworden...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Van ruudonline horen we helaas de laatste tijd niet veel meer... jammer..

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Viper7 schreef op 28 mei 2004 @ 16:11:
Van ruudonline horen we helaas de laatste tijd niet veel meer... jammer..
Sterker nog, sinds ik op die e-mail lijst sta heb ik nog nooit een mailtje gehad m.b.t. de Uithof server of een eventuele online battle.

Staat er nog iets op de planning, Ruud? De bedoeling was/is toch dat we met meerdere GoT members samen spelen op die server, zonder dat er meteen clan-verplichtingen aan vast zouden zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Ik heb de laatste tijd een beetje "ruzie" met de ingame server browser.
Wanneer ik het spel start en vanuit het hoofdmenu naar MP ga en dan naar Inet duurt het even voordat ik de browser te zien krijg, nu is dat niet het ergste. Alleen wanneer ik op Update druk doet hij niets meer, de muis staat vast maar de muziek speelt wel door. Na ongeveer 15 seconde wachten werkt de muis weer, maar er komen geen servers te zien. Wel is de update knop een Stop knopje geworden.
Iemand bekent hiermee en / of weet een oplossing? Ik heb namelijk geen zin in een reinstall |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In je profile zoeken naar een .dat of .con bestand waar ie servers in op slaat, alles verwijderen 1 of 2 in laten staan en het bestand alleen lezen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

`heeft iemand even een linkje voor de laatste versie van Jagerm. Map!?

draait ie nog ergens, om op te joinen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

sain onez schreef op 28 mei 2004 @ 17:29:
`heeft iemand even een linkje voor de laatste versie van Jagerm. Map!?

draait ie nog ergens, om op te joinen!?
Here u go :)

www.jagermeister.demon.nl/Battle_of_Dong_Ap_Bia.rfa
aan Jagermeister:

Toch vindt ik levels als Op Hastings en Game Warden erg goed die junglesfeer terugbrengen zeker met muziek in je heli en wat maten via headset waarmee je het realisme ook erin betrekt, ook de patch heeft dit verbetert omdat er amper nog m60 whores rondrennen en alles wat meer teamplay based is geworden...
Daar heb je gelijk in, maar overall vind ik het toch geen Vietnam sfeertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje kan je BFV 2x instaleren op dezelfde HD ? want dan kan ik met me v1.01 maten en met me 1.0 maten spelen want als ik het met 1.01 een 1.0 server wil joinen staat er could not connect to server waarschijnlijk omdat het v1.0 dan is en ik heb v1.01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Waarom laat je je maten niet gewoon die upgrade doen naar 1.01?
Dat is toch veel handiger?

En volgens mij kun je niet twee keer BF-V installeren.
In ieder geval niet op een legale manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Nog geen nieuws wat betreft de 1.1 patch ?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Bor_de_Wollef schreef op 29 mei 2004 @ 10:45:
Nog geen nieuws wat betreft de 1.1 patch ?
Ja, dat ie van de zomer uitkomt, en dat is het nog nie he!? ( B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik vind trouwens ook wel dat ze dat bugje met die playermodels mogen fixen. Je weet wel... soms lijken de models van veraf net een soort kruis. Eerst dacht ik dat het een rpg was die ze meesleepten, maar achteraf is het wel erg groot voor een RPG. Je ziet de enemy door deze bug al van mijlen ver aankomen... niet echt de bedoeling toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

jagermeister1 schreef op 28 mei 2004 @ 18:52:
[...]

Here u go :)

[...]
Daar heb je gelijk in, maar overall vind ik het toch geen Vietnam sfeertje.
Het is zeker geen Vietnam sfeer, maar goed het is een game he, ben zelf in Vietnam geweest en veel van de oorlog gezien/bekeken en het blijft ongelovelijk hoe de VC het heeft klaar gespeelt.

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Erw schreef op 29 mei 2004 @ 12:42:
[...]

Het is zeker geen Vietnam sfeer, maar goed het is een game he, ben zelf in Vietnam geweest en veel van de oorlog gezien/bekeken en het blijft ongelovelijk hoe de VC het heeft klaar gespeelt.
Tuurlijk, het is en blijft een game. Zelf denk ik dat het met de huidige stand van de techniek op het gebied van games het nog onmogelijk is om een realistische Vietnam setting neer te zetten. De makers van DC zijn het IMHO wel gelukt om een redelijk 'Midden-Oosten' sfeertje neer te zetten. CoD heeft ook een lekker WOII sfeertje etc... Met Vietnam (dus Jungle enzo) blijft het moeilijk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

jagermeister1 schreef op 29 mei 2004 @ 12:52:
[...]

Tuurlijk, het is en blijft een game. Zelf denk ik dat het met de huidige stand van de techniek op het gebied van games het nog onmogelijk is om een realistische Vietnam setting neer te zetten. De makers van DC zijn het IMHO wel gelukt om een redelijk 'Midden-Oosten' sfeertje neer te zetten. CoD heeft ook een lekker WOII sfeertje etc... Met Vietnam (dus Jungle enzo) blijft het moeilijk denk ik.
Toch vind ik "Vietcong" kwa sfeer ook erg goed

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 04:11

Kirpeknots

Wazzup!

Gisteren hadden we een match op napalm down.

Sinds de 1.01 patch zijn er zo erg veel problemen dat we naar 3,5 uur gevraagd werden te stoppen. De wedstrijd werd afgebroken. :(

Het vervelende is dat de NVA de scores van de huidige match niet wilde hergebruiken waneer de match wordt voortgezet. Waarschijnlijk omdat ze vet achter liggen. Stelletje losers.

Maar goed. De problemen die er zijn.
- Disconnecten van spelers die niet kunnen herconnecten totdat ze handmatig hun profieldirectory hebben weggegooid en bijgewerkt
- Server crashes
- Punkbuster updates die niet lopen waardoor spelers ten onrechte gekicked worden. (Remedie is handmatig punkbuster updaten)
- M60/Law combo is weggehaald. :P

We hebben echt met spoed een tussenversie tussen 1.01 en 1.1 nodig om deze problemen te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb totaal geen problemen met de 1.01 patch qua disconnects etc terwijl ik toch echt heel vaak speel. Komen de problemen soms alleen in combinatie met bepaalde grafische kaarten / drivers voor ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Erw schreef op 29 mei 2004 @ 13:03:
[...]

Tja, daar kan ik niet echt over oordelen. Heb de singleplayer maar ff gespeeld en MP kreeg ik helemaal niet aan de praat. Snel maar weer een uninstall gedaan. Voor zover ik me kan herinneren zag het er allemaal wel goed uit, alleen vond ik die Tungsee (of hoe die irritante Zuid-Vietnamees ook heette) erg irritant. De US base met die barakken en bunkers enzo zag er wel erg goed uit, maar ik heb het dus te kort gespeeld om echt een goed oordeel over deze game te kunnen vellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

sain onez schreef op 28 mei 2004 @ 16:02:
[...]

volgens mij bedoel je die UU server uithof waar jagermeisters map op draaide, je kon je melden door te mailen naar ruudonline die alles bijhield.

of ik word nu gek... ;)

aan Jagermeister:

en is dat tot op heden nog zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Erw schreef op 29 mei 2004 @ 13:03:
[...]

Vind ik ook, alleen die is qua gameplay veel minder. Veel beperkter dan Bf:V. En bovendien heb je daar ook echt een hele dikke machine voor nodig!
Kirpeknots schreef op 29 mei 2004 @ 13:19:

Sinds de 1.01 patch zijn er zo erg veel problemen dat we naar 3,5 uur gevraagd werden te stoppen. De wedstrijd werd afgebroken. :(

Het vervelende is dat de NVA de scores van de huidige match niet wilde hergebruiken waneer de match wordt voortgezet. Waarschijnlijk omdat ze vet achter liggen. Stelletje losers.

- Disconnecten van spelers die niet kunnen herconnecten totdat ze handmatig hun profieldirectory hebben weggegooid en bijgewerkt
- Server crashes
- Punkbuster updates die niet lopen waardoor spelers ten onrechte gekicked worden. (Remedie is handmatig punkbuster updaten)

We hebben echt met spoed een tussenversie tussen 1.01 en 1.1 nodig om deze problemen te fixen.
M60/LAW combi was natuurlijk compleet bizar, heel goed dat die eruit is.
Ik heb afgelopen donderdag met het derde NVA battalion getrained op Ia Drang en ik vind de M60 en RPD echt zo'n verbetering! Er worden nu veel meer verschillende wapens gebruikt, het is zoveel gebalanceerder. Het is ook veel realistischer geworden (Bf:V is nog steeds erg arcade natuurlijk). Het zou wel leuk zijn als zwaartekracht ook gemoddeled zou worden voor kogels.

Ik heb overigens ook een tijdje met de M60 rondgelopen (moest ff de USA bijstaan) en dat is nog een erg goed wapen. Prone gaan vanuit een goede positie kogels naar beneden rammen, leg je er zo drie achter elkaar neer. Maar vanuit crouching and standing positions is ie echt onbruikbaar. Maar daar zijn de assault rifles voor. Heel goed, zo hoor het ook :).

Nu alleen die k*t CTDs en disconnets oplossen :(. We vlogen er in die training met meerdere tegelijk uit met een CTD en een foutmelding, nog nooit eerder gehad. Bf:V was nog nooit eerder vastgelopen bij mij en ik heb al heel wat uurtjes Bf:V achter de rug.
Ik was er trouwens bij de battle niet bij, moest tot de hele avond tot 2:30 werken. Maar ik vind het wel onsportfief dat de NVA (waar ik dus ook bij hoor) niet met de score op het moment van stoppen verder wilt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die ctd's: bij een patch wordt die refreshrate weer terug gezet op 0 in de .con bestand he, hebben mensen die alweer terug gezet naar 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Maikeltje schreef op 29 mei 2004 @ 14:50:
[...]

en is dat tot op heden nog zo?
Die map draait niet meer, maar als hij weer zou gaan draaien, kan weer eens geprobeerd worden om eens af te spreken zodat we eens 15+ of meer gamen kunnen, dan wordt ie alleen maar leuker, lijkt me...

Weet niet op een GoT member daar Admin. is?!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Mogelijke oplossing voor problemen met disconnects van patch 1.01!

http://www.forumplanet.co....asp?fid=6341&tid=1379381 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 15:20:
Over die ctd's: bij een patch wordt die refreshrate weer terug gezet op 0 in de .con bestand he, hebben mensen die alweer terug gezet naar 1?
Heb em eerder gekraakt gehad, nadat ik em origineel had, heb ik enkel key ingegeven via regedit en kon zo nog op gekraakte en publics komen, toen ik wilde updaten ging dit, maar het starten erna lukte niet meer en heb toen een fresh install vanaf original cds gedaan, toen geupdate maar omdat ik update na installeren daarna heb ik niet gemerkt of hte weer aangepast werd...

Heb het wel weer verandert en heb daar ook fps 1 instaan voor wat info
samen met de oude config file toepassingen als de soundbufferfix en nog wat andere soundtweaks voor bf42 die perfect werken...
Ook na updaten van PB onstaat er een PB.cnf file waarin je pb met een sleepcommando kan beinvloeden dat het aanspreken van HDD ook merkbaar vermindert

Na het updaten van me d/l BFV en het enkel herinstalleren heb ik die CTD verschillende keren gehad, waren met Teamspeak bezig en meerdere tegelijk eruit geknikkert.. Na updaten van PB en .cnf tweaks geen enkele CTD meer gehad, en ook die refreshfix, ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

sain onez schreef op 29 mei 2004 @ 15:22:
[...]

Die map draait niet meer, maar als hij weer zou gaan draaien, kan weer eens geprobeerd worden om eens af te spreken zodat we eens 15+ of meer gamen kunnen, dan wordt ie alleen maar leuker, lijkt me...

Weet niet op een GoT member daar Admin. is?!! _/-\o_
Herminator is daar de Admin.

Anyway... als we af gaan spreken, kan dat beter niet via dit topic aangezien er dan van alle kanten het gezeik weer losbarst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Kwestie van draadje starten of er interesse is, zou relax zijn als ruudonline zich eens ff zou melden om bv de aangemelden eens te mailen over of daar interesse voor is, om agv daarvan een topic te starten?! :P

Ben weer online en speel enkel BF V en vind je map zo tof massaal..
als je de berg afkomt is het zooo ruimtelijk, de verhoudingen in de default maps zijn niet correct, dat komt veel beter naar voren in jouw map.... (ik had het mooi gevonden als er meer ruines van tempels en dergelijke veelvuldig verspreid liggen over de berg.... maarja das te laat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
weet iemand hoe je je cdkey terug kan vinden in eht register van BF:V ? ben m'n handleiding kwijt... ik heb hem wel geinstalleerd, en de 3 cds heb'k ook nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Regedit en even zoeken naar de map Electronic Arts (NIET EA alleen) en dan zie je bf vietnam, en dan in de ergc file.
Kan gewoon in regedit ctrl+f even zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 15:20:
Nee hoor, 1.01 heeft alles netjes laten staan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Kirpeknots schreef op 29 mei 2004 @ 13:19:

- Server crashes

Nja.. mijn hardware is sinds BF:V v1.0 niet veranderd. Mijn Punkbuster is geupdate naar client v1.075 (de laatste versie) maar toch heb ik de meest irritante disconnects. CTD heb ik niet echt last van. Lees hier mijn 'most hated thing' van de wedstrijd gisteren met NapalmDawn:
* The random disconnects
* Being disconnected 4 times in 1 (!!) minute
* Constantly getting disconnected when hopping into the huey slick
* Being forced on the NVA team when reconnecting from a disconnect
* Getting a CTD when reloading after a disconnect
* Getting the 'CD key in use' message because you were disconnected all the time
* Seeing the desktop more often than the in-game graphics
* Being in the waitinglist more time than actually play and be in joint-ops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand nog een leuke nl server voor 1.0 of 1.1 die vaak vol zit met nederlanders ? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

ASE ff installeren....

http://www.udpsoft.com/eye2/index.html

Dan heb je alles wat je weten wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Heeft ruudonline nog wat laten horen, of heeft jagermeisters map weer op die UU server gedraait....

er staan 2 vrije dagen voor de boeg, en had wel eens die map willen spelen tegen die freaks hier.. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

sain onez schreef op 29 mei 2004 @ 16:36:
Kwestie van draadje starten of er interesse is, zou relax zijn als ruudonline zich eens ff zou melden om bv de aangemelden eens te mailen over of daar interesse voor is, om agv daarvan een topic te starten?! :P

Ben weer online en speel enkel BF V en vind je map zo tof massaal..
als je de berg afkomt is het zooo ruimtelijk, de verhoudingen in de default maps zijn niet correct, dat komt veel beter naar voren in jouw map.... (ik had het mooi gevonden als er meer ruines van tempels en dergelijke veelvuldig verspreid liggen over de berg.... maarja das te laat :+
Er is wel animo denk ik, maar hooguit een man of 10 tot 15. Erg jammer. Bovendien is het moeilijk om iedereen tegelijk op de server te krijgen.

Bedankt voor de complimenten over mijn map! Er hadden idd meer ruïnes in gemogen, maar dat had ik toen bewust niet gedaan vanwege performance issues welke later opgelost waren. Wie weet maak ik nog wel eens een alt map van Dong Ap Bia. Geef ik de NVA ook meteen een heli, want dan is de massa ook weer blij ;) Ik zie de laatste tijd helemaal geen servers meer waarop mijn map draait. Laat staan dat ie daadwerkelijk gespeeld wordt. Valley Assault is volgens mij de meest gespeelde custom map.

Wie weet krijgen we nu WEL spelers op de map als er een server 24x7 online is met alleen mijn map. Map is namelijk al rond de 600 keer gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik lees net op de ND forums dat de server van DICE Canada BF:V v1.02 draait (!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dat geeft mij alleen maar de bevestiging dat 1.1 nog heel ver weg is.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

sain onez schreef op 30 mei 2004 @ 15:20:
dat geeft mij alleen maar de bevestiging dat 1.1 nog heel ver weg is.... |:(
Ghehe dat zou je wel denken. Waar was je nou? Was net Dong Ap Bia aan het spelen op Uithof server :P Echt flippen dat niemand hem wil spelen. Men is gewoon te lui om een custom map te installeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03-2024
Version 1.085 of the PB Server for BFV has been released to our PB Master Servers for auto-update and to our website download page.

Release Notes for PB Server v1.085:
addressed intermittant bug with pb_sv_protecttag and pb_sv_protectname commands causing incorrect kicking of registered players

Weet niet of het nu goed is maar wie weet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
PB server v1.085 draaide vrijdag allang op de ND-servers en toen werd iedereen nog steeds gekicked.

ik denk dat v1.02 een korte oplossing wordt om de vele CTD en disconnect problemen op te lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

En ik hoop dat die snel komt. Heb gister ff een uurtje ofzo meegedaan aan de ND scrim. Ben uit pure frustratie gestopt, wat een ellende zeg. Maar misschien dat ze ook wel server problemen hadden, zoveel lag had ik nog nooit meegemaakt. Maar die disconnects en CTDs zijn echt hopeloos. Haalt de lol er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik hoop het ook. EA zal eigenlijk wel moeten want dit soort problemen zijn echt buiten proportie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jag schreef op 30 mei 2004 @ 18:17:
En ik hoop dat die snel komt. Heb gister ff een uurtje ofzo meegedaan aan de ND scrim. Ben uit pure frustratie gestopt, wat een ellende zeg. Maar misschien dat ze ook wel server problemen hadden, zoveel lag had ik nog nooit meegemaakt. Maar die disconnects en CTDs zijn echt hopeloos. Haalt de lol er wel uit.
Die lag komt doordat die server in de VS staat, ik heb daar ping 100 ipv 10 hier. Soms niet te spelen daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Mwa dat valt op zich nog wel mee. Ping is reactietijd. Lag wordt veroorzaakt door PL (packetloss), ontbrekende pakketjes dus.
Lag kan veroorzaakt worden door meerdere dingen. Een slechte routering (waardoor pakketjes wegvallen) of een overbelaste server (waardoor de server niet de tijd heeft om alle pakketjes tegelijkertijd de deur uit te doen). Bij de NapalmDawn server is het laatste vaak het geval, want zelfs de Amerikanen klagen over lag op die server.
Ik ping er zelf tussen de 90 en de 105 en dat vind ik zeker niet verkeerd voor een server die enkele duizenden kilometers van mijn bed staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

jagermeister1 schreef op 30 mei 2004 @ 16:04:
[...]

Ghehe dat zou je wel denken. Waar was je nou? Was net Dong Ap Bia aan het spelen op Uithof server :P Echt flippen dat niemand hem wil spelen. Men is gewoon te lui om een custom map te installeren. :)
damn, wilde gaan zuipen, maar daar ook net zo leeg als die UU server ;)
nu ben ik weer online en ga eens kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jagermeister, vanmiddag zag ik op de serverlijst een onbekende server met jouw map.
Ik dus gaan spelen, blijkt er een Engelse gast te zitten die de map aan het checken is voor zijn clan.
Gezellig mee gespeeld en gepraat en hij vond dat de map een geweldige Vietnam sfeer heeft en hij gaat hem gebruiken voor zijn clan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Dat is wel lachen Boerenlater :)

Ik denk dat de map wel vaker gespeeld wordt, echter alleen op lanwars. Hij is namelijk al rond de 600 keer gedownload en daar moet dus wel een reden voor geweest zijn. Laten we hopen dat die knakker een grote clan heeft en dat ie zijn server online houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik heb misschien een domme vraag. Maar het lukt me maar niet om de klep te openen van de ATC zodat je er een jeepje ofzo in kan zetten, teminste als het mogelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Da kan nie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Kun je trouwens een jeep achterin de Chinook parkeren of gaat dat niet lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

jagermeister1 schreef op 31 mei 2004 @ 14:01:
Kun je trouwens een jeep achterin de Chinook parkeren of gaat dat niet lukken?
nee die opening begint stuk vanaf de grond, lukt niet, wel was simpel om in die patch die ATC klep te herstellen lijkt me... jeep of tank erin en zooi players, let rumble tha jungle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik ga eens kijken of ik je map nie vinden kan, of misschien dat Herminator em hosten kan..

Boswandelingetje maken voor Kerkepad ;) kijken of er gelovige BFV leden zijn die mee op pad gaan.... :+

Lets Kick Ass, and chew some Bubblegum, without tha Bubblegum...8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

[quote]sain onez schreef op 31 mei 2004 @ 14:18:
[...]
damn, net wakker... gaat ff mis...
maar goed, dat geeft jullie kans, me eens te raken

[ Voor 52% gewijzigd door SAiN ONeZ op 31-05-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Hmmm, net even in All Seeing Eye alle Noord-Amerikaanse servers met een niet-1.0 of 1.01 versie gescand, en, jawel:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.k.schippers/v102.gif

_0_

edit:
En nu is hij offline :P

[ Voor 10% gewijzigd door Spleasure op 31-05-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Spleasure schreef op 31 mei 2004 @ 15:15:
Hmmm, net even in All Seeing Eye alle Noord-Amerikaanse servers met een niet-1.0 of 1.01 versie gescand, en, jawel:

[afbeelding]

_0_

edit:
En nu is hij offline :P
De ping belooft veel goeds :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

sain onez schreef op 31 mei 2004 @ 14:23:
Ik ga eens kijken of ik je map nie vinden kan, of misschien dat Herminator em hosten kan..

Boswandelingetje maken voor Kerkepad ;) kijken of er gelovige BFV leden zijn die mee op pad gaan.... :+

Lets Kick Ass, and chew some Bubblegum, without tha Bubblegum...8)7
Hij draait op Herminator zijn server. Gisteren nog wel iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Er is me 1 ding echt de keel uit gaan hangen. Het was me al eerder opgevallen, maar nu vind ik het toch echt wel bloed irritant. Als je namelijk vanuit staande of hurkende positie in prone positie gaat op een iets schuinlopend stuk grond en je daarna een vijand in het vizier krijgt, dan duurt het nog een seconde of 2 voordat je ook daadwerkelijk gelijk met de grond ligt. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Je ziet namelijk een vijand.... je richt op hem en begint te schieten... plotseling verspringt je croshair een stuk boven of onder je enemy (hangt af van je positie) en .... je raad het al, jij legt het loodje doordat je op en hellend stuk grond ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Irritant he :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Bekend probleem. Ik word er soms ook gek van; helemaal met een snipergun.. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Toen ik in Vietnam gevochten heb, en daarvoor in Combodja had ik dat probleem in het echt, als je daar van een heuvel de berg afging en je wilde op je buik op de grond liggen, en je sprong, dan rolde je vaak nog ff door als gevolg van de 20kg zware gun en 30kg bepakking... :X

maar nu serieus, goed opletten waar je gaat liggen dus, als je bergafwaarts ligt heb je de rest van je lichaam boven je hoofd ipv andersom als je rechtopstaat staat.. (op een of andere manier is hurken veel moeilijker te zien/raken dan liggende targets)

dus of het moeilijker raken is, weet ik niet....

en het feit dat de game niet loopt en iedereen settings laag zet, zal ook op afstand dat hoge gras niet zichtbaar zijn, waardoor het voor jezelf lijkt alsof je goed 'hidden' bent maar voor de anderen juist niet.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Het is natuurlijk waar dat je goed moet opletten waar je gaat liggen, maar ik tref regelmatig situaties aan waarbij ik supersnel moet gaan liggen omdat ik een tegenstander tegen het lijf loop. 80% van de maps in BF vietnam bestaat voornamelijk uit hellend terrein Dan geldt dus dat het verspringen van je zicht meestal de dood tot gevolg heeft, vooral als je met de huidige M60 loopt te zeulen en het bijna noodzakelijk is om prone te gaan. Lijkt me dat ze het wel kunnen oplossen dmv een patch, maar of ze het probleem groot genoeg achten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

jagermeister1 schreef op 01 juni 2004 @ 19:43:
Het is natuurlijk waar dat je goed moet opletten waar je gaat liggen, maar ik tref regelmatig situaties aan waarbij ik supersnel moet gaan liggen omdat ik een tegenstander tegen het lijf loop. 80% van de maps in BF vietnam bestaat voornamelijk uit hellend terrein Dan geldt dus dat het verspringen van je zicht meestal de dood tot gevolg heeft, vooral als je met de huidige M60 loopt te zeulen en het bijna noodzakelijk is om prone te gaan. Lijkt me dat ze het wel kunnen oplossen dmv een patch, maar of ze het probleem groot genoeg achten.....
ik snap wat je bedoelt, is idd behoordlijk irritant.
wil je hem sneaky mol maken. schiet je mis en vervolgens schiet hij jou tussen 6 planken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure

Spleasure

Ik hier?

Hmmm, ik denk dat 1.02 er binnenkort is:
Dit weekend draaide een 1.02 server in Canada -> de developers waren 'm aan het testen
Gisteren draaide een 1.02 server in Amerika, met de hostname bfqatest.ea.com -> hij is nu bij de quality assurance (niet dat dat iets zegt ofzo)
Dus de developers vinden hem "af", en als de QA het ook vindt, zal hij weldra te dl-en zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
En dan met z'n allen developers killen... :)

Serieus, er is niets leuker dan dat. Ben een keer met m'n clan (lees: 10 behoorlijke goede spelers, nr 1 op CB in CTF BF1942) die testserver van BF1942 ingegaan toen al die dev's daar zaten... We hebben maar even voorgedaan hoe dat spel gespeeld wordt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Oh ik hoop het echt. het liefst deze vrijdag!! Kan niet wachten tot een fix voor de CTD/disconnect sores!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Tis jammer dat die map zo moeilijk te vinden is :'(

Speel toch wel niets anders dan bf vietnam, maar zou het leuk vinden om met wat nederlanders te spelen, wij spelen dagelijks met een man of 2-4 vanuit ieders thuissituatie en beginnen vaak laat (22-02 uur) we loggen vaak ook in in een eigen TeamSpeak server, waardoor we met headsets communiceren (wat echt die game super maakt...) ff snel heli voor pickup roepen of iemand met jeep...

als er GoT gasten eens mee willen knallen, kan altijd gejoint worden op de TS server om eens gezellig mee te gaan raggen... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure

Spleasure

Ik hier?

King_Louie schreef op 02 juni 2004 @ 14:16:
En dan met z'n allen developers killen... :)

Serieus, er is niets leuker dan dat. Ben een keer met m'n clan (lees: 10 behoorlijke goede spelers, nr 1 op CB in CTF BF1942) die testserver van BF1942 ingegaan toen al die dev's daar zaten... We hebben maar even voorgedaan hoe dat spel gespeeld wordt >:)
Als zij een nieuwere versie draaien wil dat niet echt he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spleasure schreef op 02 juni 2004 @ 16:25:
[...]

Scherp hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Spleasure schreef op 02 juni 2004 @ 16:25:
[...]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

lol :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure

Spleasure

Ik hier?

Hmm, mijn conclusie was iets te overhaast: op een mail van mij op de bf linux server mailiglist antwoorde een developer van dice canada:
I can't comment on this patch specifically (since I'm not involved), but we always work very close to the test team in that they get access to very early builds of a patch or product to help us out with quality assurance and feedback quickly. Allmost every large software company works this way as you lose too much time if you send "finished" builds to QA and then fix bugs on them only.

Just a note for those of you who are curious on how we work with testing.

// Andreas
Kan dus nog wel ff duren ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Normaliter is het zo dat een 1.01 eventueel binnenshuis verhoogt wordt en dan als final 1.1 uitkomt..

worden en in *.01 bugs of dergelijke gevonden dan worden deze uitgeschakeld in de *.02 en is deze bug/problem-free dan word ie als v*.1 uitgebracht...

zo zijn er ook voor BF1942 eerst een 1.1 een 1.2 uitgekomen en daar meen ik toen ook V1.21 en V1.22 toen pas V1.3

Ik vind dat het wat onproffesioneel overkomt als er telkens van die (overhaaste) subpatches uitkomen, maar het zal zijn om de meute stil (lees 'niet zeurend') te houden... B)

Don't get me wrong de patch heeft toch wel wat verbeteringen gebracht, maar ze praten over een 1.1 die van de zomer uitkomt (met maps en nieuwe weapons enzo) dit hadden ze ook samen uit kunnen brengen... er waren al mods waarin die m60 was uitgeschakelt....

Na al het getweak op me pc deed ik laatst nog eens BF1942 spelen en zette het max dus 1600x1200x32@85hrz met alles max en ook met max hardware sound met 4xAA en 8xAF

..Damn, zo horen games te lopen.. framerates van 100+ en geluid waarin je je midden in de oorlog waant _/-\o_

je hoort tenminste waarvandaan je beschoten wordt, en iemand in een tank schoot ergens op terwijl ie langs me stond, ik schrok me dood en dook onder me buro, om dekking te zoeken :9

Ook na wat gepuzzel in de conf files bleek dat alles opgebouwd is uit bf1942 v1.0 met zelfs de namen van de maps van 1942 als raw script in conf files van maps van Vietnam :? :'(

Als ze nu van 1.6 waren uitgegaan was het waarschijnlijk al veeeeel stabieler geweest.... dus voordat het goed loopt zijn we alweer een patch of 4 verder ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF1942: 1.0, 1.1, 1.2, 1.25, 1.3, 1.31, 1.4, 1.45, 1.5, 1.6 B)

Ik heb er btw nog geen spijt van dat ik vietnam niet heb gekocht :+

Battlefield 2 zal ik denk ik wel gaan kopen, Vietnam is gewoon een uitbreiding van bf1942. Reden dat Vietnam goed verkoopt (verkocht) is omdat die marketing mensen van EA het goed gezien hebben dat een zogenaamde 'opvolger' beter verkoopt dan de mislukte expansions... maar helaas voor EA is bf1942 nog steeds populairder :)

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier meld ruudonline zich weer!!!

Helaas door de drukte aan mijn kant schiet het samenstellen van de BFV lijst nog niet zo op. Na volgende week heb ik weer voldoende tijd, althans dat hoop ik.

Hier het lijstje wat ik tot nu toe heb:
ruudonline
boerenlater
Stronkie
-ScuL-
Kirpeknots
jagermeister
Blazer
Gunner
Bullshit
Mork_Van_Ork
Viper7
The_Prince_of_Mu
sealy
glashio
KinkFan

een totaal van 15 spelers! al best een aantal natuurlijk. Maar als we een server vol willen krijgen moeten we er meer hebben. Mensen die ook op de GOT BFV lijst willen om gezamelijk te spelen, moeten me ff een mailtje sturen met:

Je GOT naam
De naam in BFV
en email adres

Na volgende week moeten we maar eens proberen om een leuke server uit te zoeken waar iedereen te vinden is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

wil me ook even melden maar heb geen email voor je te bereiken, paas die even aub!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 21:09:
Hier meld ruudonline zich weer!!!

Helaas door de drukte aan mijn kant schiet het samenstellen van de BFV lijst nog niet zo op. Na volgende week heb ik weer voldoende tijd, althans dat hoop ik.

Hier het lijstje wat ik tot nu toe heb:
ruudonline
boerenlater
Stronkie
-ScuL-
Kirpeknots
jagermeister
Blazer
Gunner
Bullshit
Mork_Van_Ork
Viper7
The_Prince_of_Mu
sealy
glashio
KinkFan

een totaal van 15 spelers! al best een aantal natuurlijk. Maar als we een server vol willen krijgen moeten we er meer hebben. Mensen die ook op de GOT BFV lijst willen om gezamelijk te spelen, moeten me ff een mailtje sturen naar ruudonline@hotmail.com met:

Je GOT naam
De naam in BFV
en email adres

Na volgende week moeten we maar eens proberen om een leuke server uit te zoeken waar iedereen te vinden is!
@#!@# altijd het verkeerde knopje......heb dus ff mn email erbij gezet....

nog een keer: ruudonline@hotmail.com

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 21:45:
[...]

@#!@# altijd het verkeerde knopje......heb dus ff mn email erbij gezet....

nog een keer: ruudonline@hotmail.com
Heej Tuut is er weer. Misschien ook leuk om dan met teamspeak te klooien. Moeten we alleen iemand vinden die een teamspeak servertje kan draaien.

vraagje:

- wat heb je nodig om een TS servertje te draaien? Dan doel ik op bandbreedte + hoe krachtig moet de server zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

op een @home verbinding van eerder 16kb up draaide hij bij een kameraad niet als dedicated maar op zijn pc, bij 4 mensen of meer, en zijn game ging ie haperen...

ik verwacht dat het zo'n 1,5/2kb up per persoon verlangt, als iedereen door elkaar gaat praten, dan neem je elkaar mee en slipt het snel dicht, maar gamen met 3man in je gehoste TS server is met 16kb no problem, nu 32kb maar nog nie getest, je kunt codecs instellen, die de quality bepalen maar ook de benodigde bandbreedte.....

dan komt het al dicht bij virtua reality ;) is die helm en smeerpoets op me porem nie voor nix.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 03 juni 2004 @ 23:59:
[...]

Heej Tuut is er weer. Misschien ook leuk om dan met teamspeak te klooien. Moeten we alleen iemand vinden die een teamspeak servertje kan draaien.

vraagje:

- wat heb je nodig om een TS servertje te draaien? Dan doel ik op bandbreedte + hoe krachtig moet de server zijn?
hahaha, ja ik ben er weer! Wat teamspeak betreft heb ik weinig verstand. Maar ik ken dus wel mensen die op het netwerk van de TU Delft zitten. Mogelijk dat ik daar iets kan regelen voor een servertje....Het is echter zo dat ik helaas geen 2 pc's heb, zodat ik er 1 aan server kan wijden...

We kunnen ook, als het zo ver is, een specifieke BFV server uitzoeken. Er zijn er vaak genoeg die aan staan, maar waar geen spelers op zitten. Een nadeel hiervan is dat we deze niet kunnen instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

die [UU] Uithof server van die HERMINATOR is wel oke hoor, hij is altijd online, draait redelijk en is zelfs gekraakt waardoor we eventueel die paar xtra targetpractises krijgen :Y) :+

idee om vanavond daar eens massaal te gaan knallen, daar alle default maps EN Jagermeister's Masterpiece _/-\o_

Als iemand (lees UT twente, hehe) ook nog een TS server kan regelen zou die erg leuk kunnen worden...

Would be nice, bust some capps in some of your asses... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

een paar mensen toevallig zin om nou ergens rond te gaan knallen?

edit: ik ga nou wel in me 1tje op die uithof server spelen, zie anders zo iemand wel verschijnen :)

[ Voor 45% gewijzigd door Gekkenhuis op 04-06-2004 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

damn als ik BF V op mijn instellingen enzo wil spelen , dan moet er afentoe toch gewerkt worden.... |:(

maar vanavond heb ik zeker eens voor je kl*ten geschoten.. hehe })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Vanavond is een prima idee!
Uurtje of 20:00 beginnen op de Uithofserver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Gisteren later op een of andere duitse server, maar had daar een Prince of Mu in team zitten, dat was U!? 8)7

Count me in, for some assspankin' })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

The_Prince_of_Mu schreef op 04 juni 2004 @ 13:27:
moet werken van 5 tot half 11 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Prince_of_Mu schreef op 04 juni 2004 @ 13:27:
Ik ben er dan ook bij! ik zal iedereen van de lijst ff een mailtje sturen zodra ik thuis ben. Dan zal ik aankondigen dat iedereen zich moet melden op de Uithof server...

Er zijn nog ongeveer 20 personen die op het lijstje staan.

Mochten er nog meer mensen op de GOT BFV serverlijst willen? Stuur me ff een mailtje. de procedure is inmiddels al bekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 13:59:
[...]

Ik ben er dan ook bij! ik zal iedereen van de lijst ff een mailtje sturen zodra ik thuis ben. Dan zal ik aankondigen dat iedereen zich moet melden op de Uithof server...

Er zijn nog ongeveer 20 personen die op het lijstje staan.

Mochten er nog meer mensen op de GOT BFV serverlijst willen? Stuur me ff een mailtje. de procedure is inmiddels al bekend!
Misschien ben ik er ook wel ff, maar dan niet te lang. Moet namelijk weg vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dr ook bij (sta al op de lijst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Cool!! Ik zie net op Vietnamcombat.net dat de scrim van dit weekend plaats zal vinden op Dong Ap Bia! Zit ik zaterdag nou net op Strike one in de Kuip en heb ik zondag een familie verplichting bij mijn ouders. :(

Edit: mensen die mijn map eens willen spelen met 50 man raad ik aan zich in te schrijven op het forum van www.vietnamcombat.net. Misschien dat je dan nog dit weekend kunt mee knokken tijdens de scrims op zaterdag en zondag.

[ Voor 35% gewijzigd door jagermeister op 04-06-2004 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Vanavond ben ik er niet bij ik ga skiën .. (hehe) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

waar kan ik de map DONG AP BIA downloaden?
kan er op de site van EAgames niets over vinden.
op welke site staan die (on)officiële maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Maikeltje schreef op 04 juni 2004 @ 15:47:
waar kan ik de map DONG AP BIA downloaden?
kan er op de site van EAgames niets over vinden.
op welke site staan die (on)officiële maps?
www.bf-v.com
www.fileplanet.com
www.vietnamcombat.net
www.bf-vietnam.ch
www.battlefield.jolt.co.uk

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog tips om die irritante geleide missiles af te schudden als je in een vliegtuig zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 16:18:
Heeft iemand nog tips om die irritante geleide missiles af te schudden als je in een vliegtuig zit?
Alle kanten op manouvreren, barrel rolls, corkscrews etc. maar het is wel lastig... Op het laatste moment voordat ie je raakt een hele onverwachtse draai maken wil meestal wel helpen B)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.