[NGC] Resident Evil 4

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 3.096 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

(klik)
Afbeeldingslocatie: http://chugworth.com/comic/163.jpg

Die cabin scene kickte wel ass trouwens!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Jeej! :D

Ik heb nu ook de Special Edition binnen! :) Dus als iemand interesse heeft om de normale versie te kopen... stuur maar een bod per email :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:10:
Jeej! :D

Ik heb nu ook de Special Edition binnen! :) Dus als iemand interesse heeft om de normale versie te kopen... stuur maar een bod per email :)
Wat is er zo speciaal aan en waar kan je die meuk halen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Het zit in een tinnen doosje, en er zit een Prologue boekje bij met leuke plaatjes, en een laser cell, compleet met certificaat van echtheid :P Ik heb nr. 45178 van de 48000 staat er achterop :P Deze special edition is alleen bij Gamestop uitgebracht (winkelketen in de US). Ik heb hem zelf ergens van Ebay af geplukt.

edit: Spoiler voor chapter 5-1:

spoiler:
Damn, ik schrik me dood. Ik loop ergens binnen waar zakken ondersteboven hangen, en een beetje wiebelen. Dus ik dacht daar komen vast van die gasten uit. Knalt ineens een koelkast ofzo open, en springt er een in de fik staande dude op me! :D Wat me nu pas opviel trouwens, die vlammen laten de lucht ook echt bewegen! Dat wazige gedoe wat je ziet als het ergens heel heet is. Cool! :)

[ Voor 42% gewijzigd door Captain N op 01-02-2005 13:27 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:18

mace

Sapere Aude

Captain N schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 13:13:
spoiler:
Wat me nu pas opviel trouwens, die vlammen laten de lucht ook echt bewegen! Dat wazige gedoe wat je ziet als het ergens heel heet is. Cool! :)
spoiler:
Dat heet nou volumetric heat haze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Uit!

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/re4_1strun.jpg

Aantal keer gesaved: 124 - Heerlijk, geen ribbons :Y)
MaCe1337 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:49:
spoiler:
Dat heet nou voluminetric heat haze ;)
Voluminetric zei je? :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
D³ schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:45:
Uit!

[afbeelding]

Aantal keer gesaved: 124 - Heerlijk, geen ribbons :Y)

[...]

Voluminetric zei je? :P
Is dit de eerste of de tweede keer dat je hem uitspeeld?
Ik vindt het een beetje moeilijk geloven dat je hem de eerste keer binnen 14 uur uitgespeeld hebt.
Of heb je vaak een hele chapter opnieuw gedaan als je tevaak dood bent gegaan :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Eerste keer. Ik reload meestal ipv continue (trekje overgehouden aan MGS :P), dus misschien dat dat een paar uur scheelt.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Hehe, ja ik was moe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft hier iemand geprobeerd op Mercenaries alle 5 sterren te halen? Ik heb dus zwaar moeite met Hunk he. Die gast heeft alleen een TMP en een aantal grenades. Die ganados kan ik wel aan maar die sub-bazen zoals de chainsaw twins of die wolverine look-alike is niet te doen! Je doet damage van een gemiddelde handgun en die ganados zwermen je gewoon.
Iemand een strat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

als ik me strategy guide krijg dan hoor je het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

D³ schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 22:04:
Eerste keer. Ik reload meestal ipv continue (trekje overgehouden aan MGS :P), dus misschien dat dat een paar uur scheelt.
Dat verklaart ook waarom je maar 11x dood bent gegaan :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik wil resident evil 4 echt graag hebben, als ik de verhalen hier mag geloven en de online reviews moet hij echt fantastisch zijn. Hier trouwens nog een review http://www.gameqube.nl/article.php?id=8742

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Wat let je? :P Ik heb er nog een over. Mail maar als je geïnteresseerd bent.

Spoiler voor een van de laatste scenes:

spoiler:
Zo, net Krauser's ass gekickt. Nu ben ik bezig met dat stukje met die helicopter! Wat een sensatie! :D

Trouwens, hulde aan degenen die zeiden dat je zo voorbij disc 2 bent. Het valt me daardoor echt ontzettend mee! Disc 2 is een stuk groter dan ik had verwacht :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Beetje zinloze toevoeging dat AA of ligt dat aan mij? Geen nieuwe gameplay oid, gewoon een deel van de tweede disc een beetje geremixed. Nou ja zat er gratis bij he :P

Wat zijn jullie scores met Mercenaries? Ik kan er nog echt helemaal niets van :D

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
D³ schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:09:

Wat zijn jullie scores met Mercenaries? Ik kan er nog echt helemaal niets van :D
Het is me opgevallen dat het laatste level best wel makkelijk is om aan punten te komen, ik had bijna 5 sterren gehaald :)

Trouwens ben nu voor de 2de keer bezig en wtf Ashley heeft opeens :9~ kleren aan.
Dat is al reden genoeg om het spel nog eens te spelen :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

cool, andere outfits, das een oud metal gear truukje (je krijgt een tuxedo in metal gear solid 1 als je hem 2x hebt uitgespeeld, en dan word tie robot ninja gast rood met blauw ipv andersom) erg leuk.

edit: PICS! :9 :9
;)

edit 2: Er schiet me iets te binnen, geen resident evil spel is compleet zonder andere kostuums. :)

[ Voor 27% gewijzigd door mace op 02-02-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:59:
[...]

Het is me opgevallen dat het laatste level best wel makkelijk is om aan punten te komen, ik had bijna 5 sterren gehaald :)

Trouwens ben nu voor de 2de keer bezig en wtf Ashley heeft opeens :9~ kleren aan.
ja maar nu kan je niet "kijken" :o
ik heb met krauser en wesker op alle mercenaries level al 5 sterren. Met leon en ada heb ik er ook goede hoop in. Maar die hunk zuigt! Geef hem dan liever alleen een killer7 ipv een verdomd tmp'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Elroy schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:59:
Zal ik die eens proberen. Heb alleen die Village map nog maar gedaan, vind ik ook het leukste gebied uit de main game overigens.
Ben ook een tweede keer begonnen, echt lekker om de allereerste villagers die in het begin nog lastig waren nu met getunende guns weg te blazen 8) ff 1M ptas verzamelen en dan IRL of CT aanschaffen >:)

Anyway, geweldige game. Zit eigenlijk geen 1 stuk in dat niet of minder leuk is, heerlijke actie van begin tot eind. Super speelbaar! *D³ seal of approval*

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://www.torrentbytes.net/bitbucket/d3_seal.jpg

(ik verveelde me :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Kijk als ze dat nou op de cover plaatsen verkoopt de game meteen veel beter :P

Ada unlocked, ligt het aan mij of is met haar makkelijker hoge scores te halen?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 22:10:
Kijk als ze dat nou op de cover plaatsen verkoopt de game meteen veel beter :P

Ada unlocked, ligt het aan mij of is met haar makkelijker hoge scores te halen?
ik denk dat je met wesker de hoogste scores kan halen. Hij is goed voor dichtbij en ver. En zijn kick is COOL!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Zal ik eens testen dan, heb Wesker net unlocked. Inmiddels 2x***** met Ada en 1x**** met Leon.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
Pics :? OK :P

Spoiler Alert
Deze pics bevatten nieuwe kostuums die je krijgt als je het spel uitgespeeld hebt, bekijken op eigen risico :P

1 2 3 4 5 6

Spoiler Alert 2 :P
Chapter 2

Aangezien ik nu voor de tweede keer speel, wil ik meteen alles gezien hebben en alle sieraden verzamelen:

spoiler:
Ik ben op zoek naar de "red catseyes" ofzo. Ik weet wel waar die zit, maar ik weet niet hoe ik daar kom. Ik heb effe een pic gemaakt: Ik sta dus voor deze deur: (bij het dorp)pic pic
Ik heb dus geen idee hoe ik daar doorheen kom. Er staat wel leuk neem een andere route, volgens de map, gaat alleen die deur daarheen. pic map. Weet iemand hoe ik hier voorbij kom?

Ps. ik heb ook al een aantal guides geraadpleegt, maar die slaan dat stuk over!

[ Voor 4% gewijzigd door Elroy op 02-02-2005 23:26 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Elroy schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:24:
Spoiler Alert 2 :P
Chapter 2

Aangezien ik nu voor de tweede keer speel, wil ik meteen alles gezien hebben en alle sieraden verzamelen:

spoiler:
Ik ben op zoek naar de "red catseyes" ofzo. Ik weet wel waar die zit, maar ik weet niet hoe ik daar kom. Ik heb effe een pic gemaakt: Ik sta dus voor deze deur: (bij het dorp)pic pic
Ik heb dus geen idee hoe ik daar doorheen kom. Er staat wel leuk neem een andere route, volgens de map, gaat alleen die deur daarheen. pic map. Weet iemand hoe ik hier voorbij kom?

Ps. ik heb ook al een aantal guides geraadpleegt, maar die slaan dat stuk over!
spoiler:
Is dat het boerderij gebied? Die deur kun je alleen overdags door, als je er met Ashley bent kun je dus alleen door de andere deur.

//edit: aan die opmerking heb je niks besef ik nu, je had zelf al door dat ie dicht zat :P Ik bedoelde aan te duiden dat je volgens mij daar 's nachts helemaal niet meer kan komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Dyxtra op 02-02-2005 23:55 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Uitgespeeld!

Stats:

Hit Ratio: 71%
Enemies Killed: 1051 (yeah, boven de 1000 :D)
Number of Times Killed: 65
Clear Time: 59:35'36"

Ik had hem een aantal keer op dat game over of save scherm laten staan een hele nacht ofzo, vandaar dat ik er iets langer over heb gedaan dan gebruikelijk :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

hmm, hoezo hoerig :p

[ Voor 16% gewijzigd door mace op 03-02-2005 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is nog niks als je straks bij het stukje komt waar je Ashley kan besturen. Laat ik het er maar op houden dat capcom aan alle details heeft gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
Korte rokjes kicken idd ass(h) :)

[ Voor 5% gewijzigd door Glorix Jim op 03-02-2005 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Galileo84 schreef op zaterdag 15 mei 2004 @ 17:22:
Vond de remake grafisch al heel erg mooi, maar dat was allemaal prerendered. Belooft nu nog mooier te worden maar dan real-time.
Wel even realistisch blijven he...
Het gaat real-time natuurlijk NOOIT mooier worden dan de kwaliteit van pre-renders.
(of je moet het feit dat de achtergronden niet statisch zijn meetellen als mindere kwaliteit, wat het strikt gezien niet is)

pre-renders zullen ALTIJD mooier blijven dan real-time graphics, omdat het detail wat je aan kan brengen nagenoeg geen grenzen heeft....er is bijna geen maximum polycount. het renderen is al gedaan. en het extreme detail wat je in de eerdere RE soms zag in de pre-renders zal er niet zijn.

Dat het veel interessanter spelen is als alles real-time 3d is, is een tweede. dat is zeker waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
Als je nog veel geld wilt verdienen in Chapter 3-2:

spoiler:
Als je net uit de sewers komt dan krijg je kort een filmpje van monikken die daar met ongeveer 10 man staan. Elke gast laat een spindel (roze diamantje) vallen als ie dood gaat. Inplaats dat je ze gaat sniperen, moet je een grenaat gooien in het midden van het groepje.
Als je gaat sniperen, dan rennen de andere snel weg, dus daar heb je niks aan.
Ik heb zonet 8 spindels verzameld die per stuk 2000 waard zijn :)
Ik had volgens mij ook zo'n zelfde situatie in het begin (vlak bij het meer) met een grootte groep kraaien. :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Begin Mercenaries een beetje door te krijgen nu. Heb inmiddels 8 ***** rankings. Nog 12 te gaan dus, poeh :P Vind Wesker idd het makkelijkst. Coole minigame hoor!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 07:45
Vandaag de GC overgekocht van m'n broertje en gelijk Residint Evil en Resident Evil Zero bijgehaald :) Vermaak me voorlopig wel tot maart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patryk schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:52:
Vandaag de GC overgekocht van m'n broertje en gelijk Residint Evil en Resident Evil Zero bijgehaald :) Vermaak me voorlopig wel tot maart :)
Goeie zet. Eerst de voorgaande RE spelen en dan aan deze deel beginnen. Vind dat je eigenlijk ook RE2 moet spelen maar die is niet uit voor de cube helaas.

Ik heb nu 13 x 5 sterren in mercanaries. Als ik met hunk speel loopt het zweet al van me klauwen.. dat gaat echt moeilijk. Je moet zeer veel met je grenades werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 01:25:
[...]

Goeie zet. Eerst de voorgaande RE spelen en dan aan deze deel beginnen. Vind dat je eigenlijk ook RE2 moet spelen maar die is niet uit voor de cube helaas.
Ik heb hier anders wel de GameCube versie van RE2 naast REmake, RE0 en de GameCube versies van RE3 en Code Veronica X liggen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 01:30:
[...]

Ik heb hier anders wel de GameCube versie van RE2 naast REmake, RE0 en de GameCube versies van RE3 en Code Veronica X liggen.
serieus? Is RE2 ook uitgebracht op de cube???? wist ik helemaal niet. Excuses voor het ongemak 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

joepie!

Ik heb mijn strategy guide binnen!
En het was al z'n geld waard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RE4 inclusief Freeloader ontvangen vanuit Hong Kong (PlayAsia) na 8 dagen shipping time.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Krausers arm attack in Mercenaries is goed zeg. Was op Village bezig, stond op een eerste verdieping met onder me een stuk of 6 chainsaw vrouwen. Weinig arrows meer en verder alleen een flashbang. Zat maar 1 ding op, flashbang, jump naar beneden, draai snel om, charge arm attack en....KABLEBBER allemaal dood :D Weer een ***** rating binnen 8)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Die pijlen van Krauser vind ik echt vreselijk onhandig. Die arm daarentegen is wel goed, jammer dat het zo lang duurt voordat die weer opgeladen is.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik vind die pijlen wel heel aardig eigenlijk. Behoorlijke stopping power (gasten in water level gaan in 1 schot dood), gaan door meerdere vijanden, bereik is vrij groot, ziet er stoer uit en het is weer eens wat anders dan de standaard guns.

Net ***** met Krauser op het castle level gehaald, na een aantal keer 50-55K (grom). Had een combo van 30+ in het begin, dat hielp enorm, zelfs nog veel tijd over toen ik al aan de 60K zat.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Alle ***** ratings zijn binnen, HandCannon unlocked :9

Hunk's neckbreaker is ook een aardige move, heb me ff flink uitgeleefd op die chainsaw vrouwen *snap* >:) Ziet er cool uit ook.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Die gigantische trol is best wel een pain in the ass eigenlijk. Ga echt elke keer dood |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

The Mercenaries is niet echt mijn ding geloof ik. Vooral dat level met die monniken en dan vooral wanneer die Wolverine-wannebe komt. :'(

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
wat ik me afvraag: is er nog enige connectie met Resident Evil at all????

buiten dat je met Leon Kennedy speelt..........ik zie dus echt NIKS RE achtigs terug in de screens (geen zombie's, geen huis, geen umbrella)

hadden ze het spel niet beter een andere naam kunnen geven?
wat mij betreft zijn ze sowieso klaar met RE (wat mij betreft waren ze dat al veel langer geweest)

ik ben nu bezig met zero nl en kan niet anders zeggen dan dat het een herhalingsslag van deel1 is (bijna een 1 op 1 kopie)

enige wat mij hierna nog rest is dan RE4 en RE: code veronica

[ Voor 7% gewijzigd door Noedelsupke op 05-02-2005 16:22 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

@ Viper

spoiler:
Umbrella speelt nog steeds een rol, ook in RE4. Ook zit er zo'n creepy laboratorium stukje in, dat me sterk deed denken aan eerdere RE's.

Je spreekt jezelf ook nog wel een beetje tegen trouwens :) Eerst bekritiseer je RE4 omdat het geen 'echte' RE meer is, en dan zeg je dat RE0 veel te veel van hetzelfde is :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Captain N schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:52:
The Mercenaries is niet echt mijn ding geloof ik. Vooral dat level met die monniken en dan vooral wanneer die Wolverine-wannebe komt. :'(
Dacht ik eerst ook. Je moet gewoon even de levels doorkrijgen, goed gebruik maken van bonus tijd en zo hoog mogelijke combo's maken. Die 'Wolverines' zijn wel het lastigst van de 4 types super vijanden, zou eerst de andere levels proberen. Het water level is goed te doen bijv. Heb je al andere karakters unlocked? Leon is ook niet de makkelijkste IMO.

Mijn highscores:

Village - 79720
Castle - 67000
Military Compound - 80740
Water World - 67590

Sommige lui halen al 250K zag ik :D Tijd voor een GoT compo!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Wow, dat zijn wel hoge scores idd! Mijn hoogste is nu met Krauser in dat water level. 42700 punten. En heb inmiddels alle characters unlocked. Leon is idd slecht, met z'n handgun en shotgun met vrijwel geen kogels. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
Spoiler, alleen bekijken als je het spel uitgespeeld hebt:
Zieke gast die alle death scene's opgenomen heeft :P

Ik heb trouwens nog wat handigs gevonden met Mercenaries, misschien wisten jullie het al:
Als je bijvb shotgun shells nodig hebt, dan moet je met je shotgun een ton kapot schieten.
Je krijgt dan shutgun shells of een herb plantje :)

Mijn hoogste score is 62000 ofzo, ik speel Mercenaries niet echt heelveel :P

[ Voor 10% gewijzigd door Elroy op 05-02-2005 19:11 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Elroy schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 19:10:

Ik heb trouwens nog wat handigs gevonden met Mercenaries, misschien wisten jullie het al:
Als je bijvb shotgun shells nodig hebt, dan moet je met je shotgun een ton kapot schieten.

Hier krijg ik een damaged zip file fout ;(

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Coole video inderdaad :) Dit is mijn favoriet (spoiler): http://img40.exs.cx/img40/6580/re4troll2xv.gif

Toen me dat overkwam had ik echt zoiets van HUH?! :D

Heb RE4 inmiddels een plaatsje toebedeeld op mijn lijst van favoriete games. Geweldige game!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik waarschijnlijk ook een zieke geest maar ik heb bij een aantal QTE's expres niet mijn controller aangeraakt alleen maar om de deathscene te bewonderen. Er zaten inderdaad een paar gruwelijke toffe scenes bij! =)

Zo te zien heb ik ook behoorlijk wat scenes gemist. Het fragmentje van d3 had ik bv ook niet gezien, ik zag wel dat hij mij probeerde te grijpen maar verder nooit bij stil gestaan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Hehe, al dat gekreun van Leon als 'ie steeds doodgaat :P

Wat is een QTE trouwens? Tenminste, waar staat de afkorting precies voor?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het spel tot nu toe erg eentonig, telkens maar weer zo'n horde rare wezens die jammer genoeg niks weghebben van zombie's o.i.d. dus voor mij niet echt een horrorgevoel geven.. Van de graphics had ik meer verwacht etc. Beetje een tegenvaller voor mij. Ik heb de vorige RE's met veel plezier gespeeld maar dit is totaal iets anders en brengt voor mij geen 'RE-gevoel' met zich mee. Maargoed, ik heb het spel nog niet uitgespeeld e.d. dus ik kan nog geen volledige conclusie trekken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Nog meer mensen die vinden dat RE4 op Wrong Turn lijkt? Vooral de setting lijkt er erg op, vooral het begin dan ben nog niet echt ver :)

Wrong Turn is een horrorfilm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Captain N schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 21:05:
Hehe, al dat gekreun van Leon als 'ie steeds doodgaat :P

Wat is een QTE trouwens? Tenminste, waar staat de afkorting precies voor?
QTE staat voor Quick Time Event dat zijn oorsprong vindt in Shenmue voor de Dreamcast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Jeej! Mijn eerste ***** is binnen 8) Met Krauser in dat monniken level. Die attack met z'n arm is wel erg prettig voor die Wolverine dude, en ook z'n boog is heel relax. 1 of hoogstens 2 pijlen zijn genoeg, en je zit nooit zonder ammo, want dat ligt er genoeg :)

Stats: 78 kills, 69990 punten, 20 max kills in a row.

edit: Krauser rockt :) Nu ook in the village de 5 sterren. 74640 punten :)

[ Voor 14% gewijzigd door Captain N op 06-02-2005 13:44 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Captain N schreef op zondag 06 februari 2005 @ 13:18:
Jeej! Mijn eerste ***** is binnen 8) Met Krauser in dat monniken level. Die attack met z'n arm is wel erg prettig voor die Wolverine dude, en ook z'n boog is heel relax. 1 of hoogstens 2 pijlen zijn genoeg, en je zit nooit zonder ammo, want dat ligt er genoeg :)

Stats: 78 kills, 69990 punten, 20 max kills in a row.

edit: Krauser rockt :) Nu ook in the village de 5 sterren. 74640 punten :)
Netjes! :) Die arm attack is idd ideaal voor de grotere vijanden.

Heb inmiddels 103730 op Village met Wesker. Dollen met Hunk's neck breaker is ook leuk, zo'n lekkere move :D

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

The castle is echt onmogelijk met Leon :P Tenminste... voor mij op dit moment wel geloof ik :Met Ada heb ik het maar net gehaald, maar met haar kan je lekker doorknallen met d'r sniper rifle. Leon is echt slecht in the Mercenaries :'(

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Klopt, ik heb Leon's ***** pas op het laatst gehaald. Dan heb je meer ervaring en is het goed te doen.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Haal jij al die time bonusses? Met Ada en Krauser haal je het namelijk ook nog om ze tot aan diegene na die toren waar 2 archers op staan te pakken, en daar te blijven staan en alles dat binnen komt rennen neer te maaien. Met Leon ben ik nog een stuk verder gelopen (komen er van die vage priesters door zo'n deur rennen in een QTE (:D), maar toen ging ik ten onder door zo'n prisoner. Ook had ik nog maar 40.000 punten of zoiets.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik pak altijd alle time bonussen en zoveel mogelijk, zo niet alle time extensions. Met het pakken van een time bonus wacht ik meestal tot er veel luitjes achter me aan lopen/in de buurt zijn, dan de bonus inschakelen en lekker scoren. Als de aanvoer baddies opdroogt ga ik snel op zoek, om de combo chain niet te onderbreken (sniper rifle is daar ideaal voor ) want daar kun je echt goed mee scoren.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens als er nog mensen waren die op de PS2 zitten te wachten die kunnen maar beter een GC + RE4 erbij kopen lees dit maar eens. Komt van Jeux-france af en is effe door de vertaal machine gegaan. :)
According to the Japanese magazine specialized CG World, the team of development at Capcom which works on the adaptation of Resident Evil 4 on PlayStation 2 would currently have difficulties in carry out this bearing for several technical reasons, mainly because of the memory size allocated with textures smaller for the console of Sony, one works on textures 24 bits on GameCube whereas on PlayStation 2, one limits oneself to 4 or 8 bits.

Then there's some comparisons between the two versions and Solid Snake (don't know from which game, probably from Snake Eater)

-Leon (GameCube): approximately 10.000 polygons
- Leon (PlayStation 2): approximately 5000 polygons
- a villager: between 3.000 and 4.000 polygons
- Solid Snake (MGS3): approximately 4.000 polygons

One thus finds also the problem of the number limited of polygons on PlayStation 2, this figure was divided by two for Leon for example in the GameCube passage towards PlayStation 2. GameCube is able to create 50% of polygons in more for all the characters that PlayStation 2.
Dus Leon alleen al zal gewoon de helft van het aantal polygonen bevatten als de GC versie. Het moet raar lopen wil de PS2 versie nog goed kunnen meekomen met de GC versie als je dit zo leest.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Wedden dat de PS2 versie een stuk beter gaat verkopen? :P Vind ik wel best eigenlijk, deze game verdient het!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

schnumi schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:27:
Trouwens als er nog mensen waren die op de PS2 zitten te wachten die kunnen maar beter een GC + RE4 erbij kopen lees dit maar eens. Komt van Jeux-france af en is effe door de vertaal machine gegaan. :)

[...]

Dus Leon alleen al zal gewoon de helft van het aantal polygonen bevatten als de GC versie. Het moet raar lopen wil de PS2 versie nog goed kunnen meekomen met de GC versie als je dit zo leest.
Ach, daar is makkelijk voor te compenseren. Je stopt gewoon pre-rendered achtergronden en vaste camera's in het spel. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:30:
Wedden dat de PS2 versie een stuk beter gaat verkopen? :P Vind ik wel best eigenlijk, deze game verdient het!
Ja maar niet via de PS2.

Capcom heeft Nintendo gewoon echt een oor aangenaait hoor. Als ze nou bijv 2 maanden hadden gewacht tot na de release van de GC versie dan had die veel beter verkocht + had Nintendo misschien nog wat extra consoles verkocht.

En nu zullen een paar gamers toch geen GC of RE4 voor de Cube kopen maar wachten op de PS2 versie omdat ze denken dat die toch even goed word. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Sommige sites laten zelfs screenshots uit de GameCube versie zien en zeggen daar bij dat het de PS2 versie is. Terwijl de ontwikkeling van de PS2 versie onlangs pas is begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Het beste hadden ze er gewoon een PS2 exclusive van gemaakt, dan had de game beter verkocht dan nu het geval zal zijn denk ik. Lees ook net dat de PS2 versie nog een jaar op zich laat wachten ipv de 6 maanden die ik dacht. Beetje dom bezig daar bij Capcom, maar ja Mikami/PS4 wilde zelf een GC versie maken dus eigen schuld dikke bult.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Eigen schuld? Tuurlijk had deze game beter verkocht op de PS2 want dat is nu eemaal zo, de userbase van de GC kan niet op tegen de enorme userbase van de PS2.

Maar ik denk dat je blij mag zijn dat er nu zulke developers bestaan als Mikami. Die heeft tenminste de ballen om te zeggen dat de PS2 gewoon te oud is en hij liever met de Cube werkt en dus maar op de moeilijke manier. :)

Het is niet voor niets dat Mikami nu weg is bij Capcom want hij wilde niet dat er een PS2 versie zou komen evenals veel van de teamleden.

[ Voor 16% gewijzigd door schnumi op 06-02-2005 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Mikami is naar Clover Studios gegaan, maar dat is gewoon onderdeel van Capcom. Beetje wazig allemaal :P

Anyway, was goed bezig met Wesker op Water World, komt er een chainsaw dude zwaaiend op me af. No problem denk ik en switch naar m'n Killer7, schiet twee keer op hem, loopt ie gewoon door :X *chop* :D

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

D³ schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:01:
Mikami is naar Clover Studios gegaan, maar dat is gewoon onderdeel van Capcom. Beetje wazig allemaal :P

Anyway, was goed bezig met Wesker op Water World, komt er een chainsaw dude zwaaiend op me af. No problem denk ik en switch naar m'n Killer7, schiet twee keer op hem, loopt ie gewoon door :X *chop* :D
Komt me bekend voor. Volgens mij ketsen die kogels van de Killer7 gewoon af op die kettingzaag.

Na wat door te spelen zijn Leon en Hunk toch wel de sufste mannetjes eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

GolbeZeromus schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:08:
Komt me bekend voor. Volgens mij ketsen die kogels van de Killer7 gewoon af op die kettingzaag.
OK, niet meer doen dus :Y) Gebruik meestal toch de sniper rifle van een afstandje voor de zekerheid.
Na wat door te spelen zijn Leon en Hunk toch wel de sufste mannetjes eigenlijk.
Hunk heeft wel het leukste muziekje en coolste move. Leon is gewoon saai :P

//edit eerste PS2 screenshot :+

Afbeeldingslocatie: http://www.voidyourwarranty.net/images/trilobyte/3.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Dyxtra op 06-02-2005 19:39 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

:D Heb net pas ontdekt dat je op Castle ook door die grote rode deuren bovenaan kunt :D Wist ik helemaal niet, zit nog een time extension en bonus ook. Naja ik had al 88K met Wesker dus ook zonder die dingen ging het uitstekend :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 19:10:

Lol... arme Leon :D

Best leuk hoe hij elke keer zo "jankend" ten onder gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

wow heb dat filmpje even gekeken (heb de game nog niet en had allen nog maar de demo gespeeld) en het verbaasd me hoeveel verschillende (en vooral) originele vijanden in de game zitten. zo te zien is het allemaal flink moeilijk zeg (leon gaat wel erg makkelijk dood op sommige stukjes) ook erg freaky sommige.. I like it!

maar toch had ik liever de "eternal darkness" RE4 gehad :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Woei! Met Leon The Castle gehaald. 60.450 punten :D Maar het was wel pittig :P

edit: En ik dacht nog dat het met Leon moeilijk was. HUNK :r

edit 2: Na een paar keer dood te zijn gegaan, of niet in de buurt van de 60.000 punten te zijn gekomen met HUNK, heb ik hem nu ineens met 70.080 punten :D

edit 3 :P : bij nader inzien is 'ie toch niet zo slecht :D Net 85.250 punten ermee gehaald in de Village. :)

edit 4: Zo, de laatste edit voor vandaag :P Heb nu de Village en de Castle levels met alle characters gehaald. Als je eenmaal de moeilijke characters hebt gedaan, zijn Ada, Krauser en Whesker echt een eitje :)

[ Voor 108% gewijzigd door Captain N op 07-02-2005 03:19 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn jullie tactieken voor hunk? Ik heb het een aantal keren geprobeerd maar kwam op max 30.000 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

In welk level? Ik moet nu nog even met Wesker het Military Compound level halen (moet goed te doen zijn), en het laatste level nog met iedereen. Met HUNK en Leon heb ik inderdaad verreweg het meeste moeite. Behalve in het Village level. Daar heb ik 85250 punten met HUNK :D Al die time dingen pakken, en zoveel mogelijk items, en dan naar die schuur rennen waar je met een trap naar boven kunt. Steeds die trap naar beneden schoppen, beetje granaatjes gooien, en af en toe wat schieten naar de massa Ganados beneden. Op een gegeven moment is iedereen er dood. Spring snel naar beneden, zorg dat de ladder klaar staat, pak wat items op, en ren een rondje buiten om die plek waar dat kampvuur was. D'r zitten nu weer een heleboel Ganados achter je aan, dus snel terug naar boven en weer hetzelfde principe :)

edit: Ik word een beetje chagerijning van die gasten met die dubbele kettingzagen in dat waterlevel. Probeer het nu al 20x achter elkaar ofzo, en steeds ga ik dood :( En als ik niet dood ga, ben ik alleen maar aan het rennen om aan die kettingzaag te ontkomen, en blijft er geen tijd over om Ganados af te schieten :(

[ Voor 18% gewijzigd door Captain N op 07-02-2005 17:24 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Je moet die grote vijanden ook niet ontlopen, die leveren extra punten op. Tenminste toen ik op village met Hunk chainsaw vrouwen aan het neckbreaken was kreeg ik 5K per stuk, dat tikt lekker aan natuurlijk. Afijn die dubbele chainsaw dudes zijn zo lastig niet. Wesker & Ada: sniper rifle, simpel. Leon: shotgun op het gezicht, maar dan wel goed mikken anders ben je fucked :D Op het topje van zn hoofd moet je mikken, dan trigger je z'n hit animatie. Krauser: arm attack, ook simpel. Hunk is dan wat lastiger, weet niet precies hoe ik het gedaan heb. Denk gewoon grenades al werkt een flashbang + neckbreaker misschien ook, nog niet uitgeprobeerd. En je hebt op water world altijd nog de explosive barrels die je kan gebruiken.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Mja, maar meestal rent ie gewoon door ook al wordt 'ie geraakt door die barrels. Zelfde verhaal met een granaat af en toe. En ook weer idem voor de shotgun. Soms loopt 'ie gewoon verder met z'n zwaaiende kettingzaag :( Ben met Leon bezig, overigens.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Captain N schreef op maandag 07 februari 2005 @ 18:35:
Mja, maar meestal rent ie gewoon door ook al wordt 'ie geraakt door die barrels. Zelfde verhaal met een granaat af en toe. En ook weer idem voor de shotgun. Soms loopt 'ie gewoon verder met z'n zwaaiende kettingzaag :( Ben met Leon bezig, overigens.
Shotgun to the face werkt 100%, dus dan doe je het gewoon niet goed :P Als je mist is heb je pech idd :D Het is makkelijker als die dude iets lager staat, ik lok hem dan ook meestal naar de brede trap op de begane grond (geen ladder) en ga zelf bovenaan staan. Dan kun je goed de bovenste helft van z'n hoofd raken. En niet te veraf schieten natuurlijk, shotgun is voor lekker dichtbij :Y)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
Ik was net effe bezig met Hunk die alleen maar een machinegeweer heeft als wapen.
Als je dus zonder kogels en zonder grenaten komt te zitten ben je vet de lul :P
Die tonnen/kratten die je tegenkomt kan je dan niet meer kapot maken :/

En in het dorp de chainsaw vrouwtjes negeren is ook niet zo'n goed idee, Ik kreeg opeens 5 chainsaw vrouwtjes achter mij aan. Je raad vast wel hoe dat afgelopen is :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

D³ schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:05:
[...]

Shotgun to the face werkt 100%, dus dan doe je het gewoon niet goed :P Als je mist is heb je pech idd :D Het is makkelijker als die dude iets lager staat, ik lok hem dan ook meestal naar de brede trap op de begane grond (geen ladder) en ga zelf bovenaan staan. Dan kun je goed de bovenste helft van z'n hoofd raken. En niet te veraf schieten natuurlijk, shotgun is voor lekker dichtbij :Y)
Aha, het hoofd. Ik mikte op z'n benen, zodat 'ie zou vallen. En toen op z'n bovenlichaam, maar dat werkte ook meestal niet :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Gisteren ook zoiets blijs. Sta ik met mijn Krauser superarm te wachten op dat double chainsaw mannetje. Klaar om te raggen. Als hij nog een paar stappen doet ram ik op A. Gooit er zo'n mannetje een dynamietstaaf. Mietje wat Krauser is moet hij natuurlijk even zijn armen voor zijn ogen doen terwijl dat chainsaw kereltje daar totaal geen last van heeft. Die zwaait vrolijk door zo mijn harses eraf. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op maandag 07 februari 2005 @ 17:36:
Je moet die grote vijanden ook niet ontlopen, die leveren extra punten op. Tenminste toen ik op village met Hunk chainsaw vrouwen aan het neckbreaken was kreeg ik 5K per stuk, dat tikt lekker aan natuurlijk. Afijn die dubbele chainsaw dudes zijn zo lastig niet. Wesker & Ada: sniper rifle, simpel. Leon: shotgun op het gezicht, maar dan wel goed mikken anders ben je fucked :D Op het topje van zn hoofd moet je mikken, dan trigger je z'n hit animatie. Krauser: arm attack, ook simpel. Hunk is dan wat lastiger, weet niet precies hoe ik het gedaan heb. Denk gewoon grenades al werkt een flashbang + neckbreaker misschien ook, nog niet uitgeprobeerd. En je hebt op water world altijd nog de explosive barrels die je kan gebruiken.
kan je die wolverines ook neckbreaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

GolbeZeromus schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:27:
Gisteren ook zoiets blijs. Sta ik met mijn Krauser superarm te wachten op dat double chainsaw mannetje. Klaar om te raggen. Als hij nog een paar stappen doet ram ik op A. Gooit er zo'n mannetje een dynamietstaaf. Mietje wat Krauser is moet hij natuurlijk even zijn armen voor zijn ogen doen terwijl dat chainsaw kereltje daar totaal geen last van heeft. Die zwaait vrolijk door zo mijn harses eraf. ;(
Zoiets had ik dus ook. Aangezien ik nu door heb dat je ook achter de rode deuren op castle kunt komen en daar nog wat goodies liggen dacht ik even mn castle highscore aan te scherpen. Afijn ik zit over de 100K (zonder de laatste bonus overigens, wel geopend maar niet opgepakt |:( ) met minder dan 30s te gaan. Het wordt wat druk en zie dat er zo'n blinde dude aankomt. Ga klaar sta met de arm attack charged voor een laatste aanval, Clawman komt eraan...even wachten nog...bijna...anytime now...NU! Word ik geraakt door zo'n schijtpijl uit de schijtkruisboog van zo'n schijtvent en meneer Wolverine chopt me lekker aan stukjes. Time left: 13s. *zucht* :P
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 01:23:
kan je die wolverines ook neckbreaken?
Net ff getest en nope, dat gaat niet. Zal bij die grote chainsaw dude ook wel niet kunnen dan.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViperGTS schreef op maandag 31 januari 2005 @ 04:52:
[...]

IMO moet je Resident Evil dan ook mee hebben gemaakt toen het destijds op de PSX uitkwam, op 16e jarige leeftijd :P

ik vind namelijk alle nieuwe delen incl. de remake ook niet zo...de REmake heeft absoluut niet het gevoel wat deel1 toendertijd wel op de PSX had...

ligt deels ook aan mij, maar toch niet alleen.....ook RE zero waar ik nu mee bezig ben: het is echt een herhaling van 1 gewoon, en het verhaal spoort van geen kant meer......bij 1 was het nog zo 'realistisch' zeg maar :D
Ja gek is dat. heb ik ook met
offtopic:
Metal gear solid: Twin Snakes

Het is het net niet, ondanks de betere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Franse reclame van Resident Evil 4 (hoe kan het ook anders in dit topic)
Hijs is echt gewelding http://www.cubedomain.nl/text.php?id=3237 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Met de CT blaas je door de game zeg. Meeste bossfights zijn echt <5s. Kan zeker nog wel ca 45-60 minuten af, maar ik ga eerst pro proberen denk ik. Zonder al m'n opgespaarde guns en spulletjes *snif*

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/re4_31919.jpg

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

iemand nog een mirror van dat filmpje waarin leon zo vaak dood gaat?

This space is occupied

• MetroidPrime

MetroidPrime

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:24:
Franse reclame van Resident Evil 4 (hoe kan het ook anders in dit topic)
Hijs is echt gewelding http://www.cubedomain.nl/text.php?id=3237 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Heeft er iemand een mirror van dit filmpje?

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn valentijns kaart gaat dt jaar naar capcom voor het afleveren van zon geweldige titel

dit is de beste game ooit die ik gespeeld heb
zo mooi zo geweldig goed resident evil 4 for president
sorry maar ben gewoon verliefd op deze game heb er speciaal eergister weer een gamecube voor gekocht

i'm in love

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 13:37
Elroy schreef op maandag 07 februari 2005 @ 21:36:
Ik was net effe bezig met Hunk die alleen maar een machinegeweer heeft als wapen.
Als je dus zonder kogels en zonder grenaten komt te zitten ben je vet de lul :P
Die tonnen/kratten die je tegenkomt kan je dan niet meer kapot maken :/

En in het dorp de chainsaw vrouwtjes negeren is ook niet zo'n goed idee, Ik kreeg opeens 5 chainsaw vrouwtjes achter mij aan. Je raad vast wel hoe dat afgelopen is :P
Ok Ok ik zal raden.... een orgie?? :o ;) B)
Hebben ze jou wel goed kunnen delen :P

Ow wacht het is een spelletjuh :D

EDIT

Net dat filmpje bekenen waarin ie zo vaak dood gaat.
Kan hij niet een wat leuker geluid maken wanneer ie de pijp uit gaat, lijkt wel een schijterige weerwolf :+

[ Voor 17% gewijzigd door J0J0 op 11-02-2005 02:00 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Deze wil ik nog wel eens in een nederlands sterblokje tegenkomen
http://www.powervr.org.uk/Ad.mpg

Kijken hoeveel klachten er komen bij de reclamecommissie! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Er gebeurt niks als ik op die link klik. MAar is het de reclame met die vrouw die borstvoeding egeeft en dan in een evil zombie verandert? })

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:16:
Er gebeurt niks als ik op die link klik. MAar is het de reclame met die vrouw die borstvoeding egeeft en dan in een evil zombie verandert? })
Yep die, excorsist style zeg maar. Link deed het gisteren nog, op mijn werk kan ik dat niet testen, er zijn meer linkjes.

Deze: http://reklamy.gry-online.pl/feb05/RE30sFr.mpg

[ Voor 9% gewijzigd door vectrex op 14-02-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
MetroidPrime schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:33:
[...]

Heeft er iemand een mirror van dit filmpje?
Best wel zieke reclame. Maar dat past wel bij RE.
Nu nog maar een maand wachten en ik kan het ook spelen... *zucht*

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
@vectrex Ik had die link van die reclame al een paar berichten hierboven gepost.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 14 februari 2005 @ 18:35:
@vectrex Ik had die link van die reclame al een paar berichten hierboven gepost.
Sorry, overheen gekeken, maar die laatste doet het nog, de anderen zijn dood.

[ Voor 11% gewijzigd door vectrex op 14-02-2005 19:18 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste