f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik heb nu ook de Special Edition binnen!
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Wat is er zo speciaal aan en waar kan je die meuk halen?Captain N schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:10:
Jeej!
Ik heb nu ook de Special Edition binnen!Dus als iemand interesse heeft om de normale versie te kopen... stuur maar een bod per email
edit: Spoiler voor chapter 5-1:
[ Voor 42% gewijzigd door Captain N op 01-02-2005 13:27 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Captain N schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 13:13:
spoiler:Wat me nu pas opviel trouwens, die vlammen laten de lucht ook echt bewegen! Dat wazige gedoe wat je ziet als het ergens heel heet is. Cool!

Aantal keer gesaved: 124 - Heerlijk, geen ribbons
Voluminetric zei je?
f.k.a D³
Is dit de eerste of de tweede keer dat je hem uitspeeld?D³ schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:45:
Uit!
[afbeelding]
Aantal keer gesaved: 124 - Heerlijk, geen ribbons
[...]
Voluminetric zei je?
Ik vindt het een beetje moeilijk geloven dat je hem de eerste keer binnen 14 uur uitgespeeld hebt.
Of heb je vaak een hele chapter opnieuw gedaan als je tevaak dood bent gegaan
f.k.a D³
Verwijderd
Iemand een strat?
Dat verklaart ook waarom je maar 11x dood bent gegaanD³ schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 22:04:
Eerste keer. Ik reload meestal ipv continue (trekje overgehouden aan MGS), dus misschien dat dat een paar uur scheelt.
Mijn foto's op Flickr.
Ps4/switch gamer
Spoiler voor een van de laatste scenes:
Trouwens, hulde aan degenen die zeiden dat je zo voorbij disc 2 bent. Het valt me daardoor echt ontzettend mee! Disc 2 is een stuk groter dan ik had verwacht
Mijn foto's op Flickr.
Wat zijn jullie scores met Mercenaries? Ik kan er nog echt helemaal niets van
f.k.a D³
Het is me opgevallen dat het laatste level best wel makkelijk is om aan punten te komen, ik had bijna 5 sterren gehaaldD³ schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:09:
Wat zijn jullie scores met Mercenaries? Ik kan er nog echt helemaal niets van
Trouwens ben nu voor de 2de keer bezig en wtf Ashley heeft opeens
Dat is al reden genoeg om het spel nog eens te spelen
edit: PICS!
edit 2: Er schiet me iets te binnen, geen resident evil spel is compleet zonder andere kostuums.
[ Voor 27% gewijzigd door mace op 02-02-2005 20:16 ]
Verwijderd
ja maar nu kan je niet "kijken"Elroy schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:59:
[...]
Het is me opgevallen dat het laatste level best wel makkelijk is om aan punten te komen, ik had bijna 5 sterren gehaald
Trouwens ben nu voor de 2de keer bezig en wtf Ashley heeft opeenskleren aan.
ik heb met krauser en wesker op alle mercenaries level al 5 sterren. Met leon en ada heb ik er ook goede hoop in. Maar die hunk zuigt! Geef hem dan liever alleen een killer7 ipv een verdomd tmp'tje
Zal ik die eens proberen. Heb alleen die Village map nog maar gedaan, vind ik ook het leukste gebied uit de main game overigens.Elroy schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:59:
Het is me opgevallen dat het laatste level best wel makkelijk is om aan punten te komen, ik had bijna 5 sterren gehaald
Ben ook een tweede keer begonnen, echt lekker om de allereerste villagers die in het begin nog lastig waren nu met getunende guns weg te blazenTrouwens ben nu voor de 2de keer bezig en wtf Ashley heeft opeenskleren aan.
Anyway, geweldige game. Zit eigenlijk geen 1 stuk in dat niet of minder leuk is, heerlijke actie van begin tot eind. Super speelbaar! *D³ seal of approval*
f.k.a D³
Ada unlocked, ligt het aan mij of is met haar makkelijker hoge scores te halen?
f.k.a D³
Verwijderd
ik denk dat je met wesker de hoogste scores kan halen. Hij is goed voor dichtbij en ver. En zijn kick is COOL!!!D³ schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 22:10:
Kijk als ze dat nou op de cover plaatsen verkoopt de game meteen veel beter
Ada unlocked, ligt het aan mij of is met haar makkelijker hoge scores te halen?
f.k.a D³
Pics
Spoiler Alert
Deze pics bevatten nieuwe kostuums die je krijgt als je het spel uitgespeeld hebt, bekijken op eigen risico
1 2 3 4 5 6
Spoiler Alert 2
Chapter 2
Aangezien ik nu voor de tweede keer speel, wil ik meteen alles gezien hebben en alle sieraden verzamelen:
Ik heb dus geen idee hoe ik daar doorheen kom. Er staat wel leuk neem een andere route, volgens de map, gaat alleen die deur daarheen. pic map. Weet iemand hoe ik hier voorbij kom?
Ps. ik heb ook al een aantal guides geraadpleegt, maar die slaan dat stuk over!
[ Voor 4% gewijzigd door Elroy op 02-02-2005 23:26 ]
Elroy schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:24:
Spoiler Alert 2
Chapter 2
Aangezien ik nu voor de tweede keer speel, wil ik meteen alles gezien hebben en alle sieraden verzamelen:
spoiler:Ik ben op zoek naar de "red catseyes" ofzo. Ik weet wel waar die zit, maar ik weet niet hoe ik daar kom. Ik heb effe een pic gemaakt: Ik sta dus voor deze deur: (bij het dorp)pic pic
Ik heb dus geen idee hoe ik daar doorheen kom. Er staat wel leuk neem een andere route, volgens de map, gaat alleen die deur daarheen. pic map. Weet iemand hoe ik hier voorbij kom?
Ps. ik heb ook al een aantal guides geraadpleegt, maar die slaan dat stuk over!
//edit: aan die opmerking heb je niks besef ik nu, je had zelf al door dat ie dicht zat
[ Voor 9% gewijzigd door Dyxtra op 02-02-2005 23:55 ]
f.k.a D³
Stats:
Hit Ratio: 71%
Enemies Killed: 1051 (yeah, boven de 1000
Number of Times Killed: 65
Clear Time: 59:35'36"
Ik had hem een aantal keer op dat game over of save scherm laten staan een hele nacht ofzo, vandaar dat ik er iets langer over heb gedaan dan gebruikelijk
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Glorix Jim op 03-02-2005 08:40 ]
Verwijderd
Wel even realistisch blijven he...Galileo84 schreef op zaterdag 15 mei 2004 @ 17:22:
Vond de remake grafisch al heel erg mooi, maar dat was allemaal prerendered. Belooft nu nog mooier te worden maar dan real-time.
Het gaat real-time natuurlijk NOOIT mooier worden dan de kwaliteit van pre-renders.
(of je moet het feit dat de achtergronden niet statisch zijn meetellen als mindere kwaliteit, wat het strikt gezien niet is)
pre-renders zullen ALTIJD mooier blijven dan real-time graphics, omdat het detail wat je aan kan brengen nagenoeg geen grenzen heeft....er is bijna geen maximum polycount. het renderen is al gedaan. en het extreme detail wat je in de eerdere RE soms zag in de pre-renders zal er niet zijn.
Dat het veel interessanter spelen is als alles real-time 3d is, is een tweede. dat is zeker waar.
Als je gaat sniperen, dan rennen de andere snel weg, dus daar heb je niks aan.
Ik heb zonet 8 spindels verzameld die per stuk 2000 waard zijn
Ik had volgens mij ook zo'n zelfde situatie in het begin (vlak bij het meer) met een grootte groep kraaien.
f.k.a D³
Verwijderd
Goeie zet. Eerst de voorgaande RE spelen en dan aan deze deel beginnen. Vind dat je eigenlijk ook RE2 moet spelen maar die is niet uit voor de cube helaas.patryk schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:52:
Vandaag de GC overgekocht van m'n broertje en gelijk Residint Evil en Resident Evil Zero bijgehaaldVermaak me voorlopig wel tot maart
Ik heb nu 13 x 5 sterren in mercanaries. Als ik met hunk speel loopt het zweet al van me klauwen.. dat gaat echt moeilijk. Je moet zeer veel met je grenades werken.
Ik heb hier anders wel de GameCube versie van RE2 naast REmake, RE0 en de GameCube versies van RE3 en Code Veronica X liggen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 01:25:
[...]
Goeie zet. Eerst de voorgaande RE spelen en dan aan deze deel beginnen. Vind dat je eigenlijk ook RE2 moet spelen maar die is niet uit voor de cube helaas.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
serieus? Is RE2 ook uitgebracht op de cube???? wist ik helemaal niet. Excuses voor het ongemakMetroidPrime schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 01:30:
[...]
Ik heb hier anders wel de GameCube versie van RE2 naast REmake, RE0 en de GameCube versies van RE3 en Code Veronica X liggen.

Ik heb mijn strategy guide binnen!
En het was al z'n geld waard
Verwijderd
f.k.a D³
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Net ***** met Krauser op het castle level gehaald, na een aantal keer 50-55K (grom). Had een combo van 30+ in het begin, dat hielp enorm, zelfs nog veel tijd over toen ik al aan de 60K zat.
f.k.a D³
Hunk's neckbreaker is ook een aardige move, heb me ff flink uitgeleefd op die chainsaw vrouwen *snap*
f.k.a D³
Mijn foto's op Flickr.
buiten dat je met Leon Kennedy speelt..........ik zie dus echt NIKS RE achtigs terug in de screens (geen zombie's, geen huis, geen umbrella)
hadden ze het spel niet beter een andere naam kunnen geven?
wat mij betreft zijn ze sowieso klaar met RE (wat mij betreft waren ze dat al veel langer geweest)
ik ben nu bezig met zero nl en kan niet anders zeggen dan dat het een herhalingsslag van deel1 is (bijna een 1 op 1 kopie)
enige wat mij hierna nog rest is dan RE4 en RE: code veronica
[ Voor 7% gewijzigd door Noedelsupke op 05-02-2005 16:22 ]
PIII 800@804 Mhz
Je spreekt jezelf ook nog wel een beetje tegen trouwens
Mijn foto's op Flickr.
Dacht ik eerst ook. Je moet gewoon even de levels doorkrijgen, goed gebruik maken van bonus tijd en zo hoog mogelijke combo's maken. Die 'Wolverines' zijn wel het lastigst van de 4 types super vijanden, zou eerst de andere levels proberen. Het water level is goed te doen bijv. Heb je al andere karakters unlocked? Leon is ook niet de makkelijkste IMO.Captain N schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:52:
The Mercenaries is niet echt mijn ding geloof ik. Vooral dat level met die monniken en dan vooral wanneer die Wolverine-wannebe komt.
Mijn highscores:
Village - 79720
Castle - 67000
Military Compound - 80740
Water World - 67590
Sommige lui halen al 250K zag ik
f.k.a D³
Mijn foto's op Flickr.
Zieke gast die alle death scene's opgenomen heeft
Ik heb trouwens nog wat handigs gevonden met Mercenaries, misschien wisten jullie het al:
Als je bijvb shotgun shells nodig hebt, dan moet je met je shotgun een ton kapot schieten.
Je krijgt dan shutgun shells of een herb plantje
Mijn hoogste score is 62000 ofzo, ik speel Mercenaries niet echt heelveel
[ Voor 10% gewijzigd door Elroy op 05-02-2005 19:11 ]
Hier krijg ik een damaged zip file foutElroy schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 19:10:
Spoiler, alleen bekijken als je het spel uitgespeeld hebt:
Ik heb trouwens nog wat handigs gevonden met Mercenaries, misschien wisten jullie het al:
Als je bijvb shotgun shells nodig hebt, dan moet je met je shotgun een ton kapot schieten.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Toen me dat overkwam had ik echt zoiets van HUH?!
Heb RE4 inmiddels een plaatsje toebedeeld op mijn lijst van favoriete games. Geweldige game!
f.k.a D³
Verwijderd
Dan heb ik waarschijnlijk ook een zieke geest maar ik heb bij een aantal QTE's expres niet mijn controller aangeraakt alleen maar om de deathscene te bewonderen. Er zaten inderdaad een paar gruwelijke toffe scenes bij! =)Elroy schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 19:10:
Zo te zien heb ik ook behoorlijk wat scenes gemist. Het fragmentje van d3 had ik bv ook niet gezien, ik zag wel dat hij mij probeerde te grijpen maar verder nooit bij stil gestaan
Wat is een QTE trouwens? Tenminste, waar staat de afkorting precies voor?
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Wrong Turn is een horrorfilm.
QTE staat voor Quick Time Event dat zijn oorsprong vindt in Shenmue voor de Dreamcast.Captain N schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 21:05:
Hehe, al dat gekreun van Leon als 'ie steeds doodgaat![]()
Wat is een QTE trouwens? Tenminste, waar staat de afkorting precies voor?
Stats: 78 kills, 69990 punten, 20 max kills in a row.
edit: Krauser rockt
[ Voor 14% gewijzigd door Captain N op 06-02-2005 13:44 ]
Mijn foto's op Flickr.
Netjes!Captain N schreef op zondag 06 februari 2005 @ 13:18:
Jeej! Mijn eerste ***** is binnenMet Krauser in dat monniken level. Die attack met z'n arm is wel erg prettig voor die Wolverine dude, en ook z'n boog is heel relax. 1 of hoogstens 2 pijlen zijn genoeg, en je zit nooit zonder ammo, want dat ligt er genoeg
![]()
Stats: 78 kills, 69990 punten, 20 max kills in a row.
edit: Krauser rocktNu ook in the village de 5 sterren. 74640 punten
Heb inmiddels 103730 op Village met Wesker. Dollen met Hunk's neck breaker is ook leuk, zo'n lekkere move
f.k.a D³
Mijn foto's op Flickr.
f.k.a D³
Mijn foto's op Flickr.
f.k.a D³
Dus Leon alleen al zal gewoon de helft van het aantal polygonen bevatten als de GC versie. Het moet raar lopen wil de PS2 versie nog goed kunnen meekomen met de GC versie als je dit zo leest.According to the Japanese magazine specialized CG World, the team of development at Capcom which works on the adaptation of Resident Evil 4 on PlayStation 2 would currently have difficulties in carry out this bearing for several technical reasons, mainly because of the memory size allocated with textures smaller for the console of Sony, one works on textures 24 bits on GameCube whereas on PlayStation 2, one limits oneself to 4 or 8 bits.
Then there's some comparisons between the two versions and Solid Snake (don't know from which game, probably from Snake Eater)
-Leon (GameCube): approximately 10.000 polygons
- Leon (PlayStation 2): approximately 5000 polygons
- a villager: between 3.000 and 4.000 polygons
- Solid Snake (MGS3): approximately 4.000 polygons
One thus finds also the problem of the number limited of polygons on PlayStation 2, this figure was divided by two for Leon for example in the GameCube passage towards PlayStation 2. GameCube is able to create 50% of polygons in more for all the characters that PlayStation 2.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
f.k.a D³
Ach, daar is makkelijk voor te compenseren. Je stopt gewoon pre-rendered achtergronden en vaste camera's in het spel.schnumi schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:27:
Trouwens als er nog mensen waren die op de PS2 zitten te wachten die kunnen maar beter een GC + RE4 erbij kopen lees dit maar eens. Komt van Jeux-france af en is effe door de vertaal machine gegaan.![]()
[...]
Dus Leon alleen al zal gewoon de helft van het aantal polygonen bevatten als de GC versie. Het moet raar lopen wil de PS2 versie nog goed kunnen meekomen met de GC versie als je dit zo leest.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ja maar niet via de PS2.D³ schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:30:
Wedden dat de PS2 versie een stuk beter gaat verkopen?Vind ik wel best eigenlijk, deze game verdient het!
Capcom heeft Nintendo gewoon echt een oor aangenaait hoor. Als ze nou bijv 2 maanden hadden gewacht tot na de release van de GC versie dan had die veel beter verkocht + had Nintendo misschien nog wat extra consoles verkocht.
En nu zullen een paar gamers toch geen GC of RE4 voor de Cube kopen maar wachten op de PS2 versie omdat ze denken dat die toch even goed word.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
f.k.a D³
Maar ik denk dat je blij mag zijn dat er nu zulke developers bestaan als Mikami. Die heeft tenminste de ballen om te zeggen dat de PS2 gewoon te oud is en hij liever met de Cube werkt en dus maar op de moeilijke manier.
Het is niet voor niets dat Mikami nu weg is bij Capcom want hij wilde niet dat er een PS2 versie zou komen evenals veel van de teamleden.
[ Voor 16% gewijzigd door schnumi op 06-02-2005 18:29 ]
Anyway, was goed bezig met Wesker op Water World, komt er een chainsaw dude zwaaiend op me af. No problem denk ik en switch naar m'n Killer7, schiet twee keer op hem, loopt ie gewoon door

f.k.a D³
Komt me bekend voor. Volgens mij ketsen die kogels van de Killer7 gewoon af op die kettingzaag.D³ schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:01:
Mikami is naar Clover Studios gegaan, maar dat is gewoon onderdeel van Capcom. Beetje wazig allemaal
Anyway, was goed bezig met Wesker op Water World, komt er een chainsaw dude zwaaiend op me af. No problem denk ik en switch naar m'n Killer7, schiet twee keer op hem, loopt ie gewoon door*chop*
Na wat door te spelen zijn Leon en Hunk toch wel de sufste mannetjes eigenlijk.
OK, niet meer doen dusGolbeZeromus schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:08:
Komt me bekend voor. Volgens mij ketsen die kogels van de Killer7 gewoon af op die kettingzaag.
Hunk heeft wel het leukste muziekje en coolste move. Leon is gewoon saaiNa wat door te spelen zijn Leon en Hunk toch wel de sufste mannetjes eigenlijk.
//edit eerste PS2 screenshot

[ Voor 12% gewijzigd door Dyxtra op 06-02-2005 19:39 ]
f.k.a D³
f.k.a D³
Verwijderd
Lol... arme LeonElroy schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 19:10:
Best leuk hoe hij elke keer zo "jankend" ten onder gaat
maar toch had ik liever de "eternal darkness" RE4 gehad
This space is occupied
edit: En ik dacht nog dat het met Leon moeilijk was. HUNK

edit 2: Na een paar keer dood te zijn gegaan, of niet in de buurt van de 60.000 punten te zijn gekomen met HUNK, heb ik hem nu ineens met 70.080 punten
edit 3
edit 4: Zo, de laatste edit voor vandaag
[ Voor 108% gewijzigd door Captain N op 07-02-2005 03:19 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
edit: Ik word een beetje chagerijning van die gasten met die dubbele kettingzagen in dat waterlevel. Probeer het nu al 20x achter elkaar ofzo, en steeds ga ik dood
[ Voor 18% gewijzigd door Captain N op 07-02-2005 17:24 ]
Mijn foto's op Flickr.
f.k.a D³
Mijn foto's op Flickr.
Shotgun to the face werkt 100%, dus dan doe je het gewoon niet goedCaptain N schreef op maandag 07 februari 2005 @ 18:35:
Mja, maar meestal rent ie gewoon door ook al wordt 'ie geraakt door die barrels. Zelfde verhaal met een granaat af en toe. En ook weer idem voor de shotgun. Soms loopt 'ie gewoon verder met z'n zwaaiende kettingzaagBen met Leon bezig, overigens.
f.k.a D³
Als je dus zonder kogels en zonder grenaten komt te zitten ben je vet de lul
Die tonnen/kratten die je tegenkomt kan je dan niet meer kapot maken

En in het dorp de chainsaw vrouwtjes negeren is ook niet zo'n goed idee, Ik kreeg opeens 5 chainsaw vrouwtjes achter mij aan. Je raad vast wel hoe dat afgelopen is
Aha, het hoofd. Ik mikte op z'n benen, zodat 'ie zou vallen. En toen op z'n bovenlichaam, maar dat werkte ook meestal nietD³ schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:05:
[...]
Shotgun to the face werkt 100%, dus dan doe je het gewoon niet goedAls je mist is heb je pech idd
Het is makkelijker als die dude iets lager staat, ik lok hem dan ook meestal naar de brede trap op de begane grond (geen ladder) en ga zelf bovenaan staan. Dan kun je goed de bovenste helft van z'n hoofd raken. En niet te veraf schieten natuurlijk, shotgun is voor lekker dichtbij
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
kan je die wolverines ook neckbreaken?D³ schreef op maandag 07 februari 2005 @ 17:36:
Je moet die grote vijanden ook niet ontlopen, die leveren extra punten op. Tenminste toen ik op village met Hunk chainsaw vrouwen aan het neckbreaken was kreeg ik 5K per stuk, dat tikt lekker aan natuurlijk. Afijn die dubbele chainsaw dudes zijn zo lastig niet. Wesker & Ada: sniper rifle, simpel. Leon: shotgun op het gezicht, maar dan wel goed mikken anders ben je fuckedOp het topje van zn hoofd moet je mikken, dan trigger je z'n hit animatie. Krauser: arm attack, ook simpel. Hunk is dan wat lastiger, weet niet precies hoe ik het gedaan heb. Denk gewoon grenades al werkt een flashbang + neckbreaker misschien ook, nog niet uitgeprobeerd. En je hebt op water world altijd nog de explosive barrels die je kan gebruiken.
Zoiets had ik dus ook. Aangezien ik nu door heb dat je ook achter de rode deuren op castle kunt komen en daar nog wat goodies liggen dacht ik even mn castle highscore aan te scherpen. Afijn ik zit over de 100K (zonder de laatste bonus overigens, wel geopend maar niet opgepaktGolbeZeromus schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:27:
Gisteren ook zoiets blijs. Sta ik met mijn Krauser superarm te wachten op dat double chainsaw mannetje. Klaar om te raggen. Als hij nog een paar stappen doet ram ik op A. Gooit er zo'n mannetje een dynamietstaaf. Mietje wat Krauser is moet hij natuurlijk even zijn armen voor zijn ogen doen terwijl dat chainsaw kereltje daar totaal geen last van heeft. Die zwaait vrolijk door zo mijn harses eraf.

Net ff getest en nope, dat gaat niet. Zal bij die grote chainsaw dude ook wel niet kunnen dan.Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 01:23:
kan je die wolverines ook neckbreaken?
f.k.a D³
Verwijderd
Ja gek is dat. heb ik ook metViperGTS schreef op maandag 31 januari 2005 @ 04:52:
[...]
IMO moet je Resident Evil dan ook mee hebben gemaakt toen het destijds op de PSX uitkwam, op 16e jarige leeftijd
ik vind namelijk alle nieuwe delen incl. de remake ook niet zo...de REmake heeft absoluut niet het gevoel wat deel1 toendertijd wel op de PSX had...
ligt deels ook aan mij, maar toch niet alleen.....ook RE zero waar ik nu mee bezig ben: het is echt een herhaling van 1 gewoon, en het verhaal spoort van geen kant meer......bij 1 was het nog zo 'realistisch' zeg maar
Metal gear solid: Twin Snakes
Het is het net niet, ondanks de betere graphics.
Hijs is echt gewelding http://www.cubedomain.nl/text.php?id=3237
Ps4/switch gamer

f.k.a D³
This space is occupied
Heeft er iemand een mirror van dit filmpje?NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:24:
Franse reclame van Resident Evil 4 (hoe kan het ook anders in dit topic)
Hijs is echt gewelding http://www.cubedomain.nl/text.php?id=3237![]()
![]()
http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/re4/re4deathscenes.wmvTheEvilCuber schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:38:
iemand nog een mirror van dat filmpje waarin leon zo vaak dood gaat?
http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/re4/RE30sFr.mpgMetroidPrime schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:33:
Heeft er iemand een mirror van dit filmpje?
f.k.a D³
Verwijderd
dit is de beste game ooit die ik gespeeld heb
zo mooi zo geweldig goed resident evil 4 for president
sorry maar ben gewoon verliefd op deze game heb er speciaal eergister weer een gamecube voor gekocht
i'm in love
Ok Ok ik zal raden.... een orgie??Elroy schreef op maandag 07 februari 2005 @ 21:36:
Ik was net effe bezig met Hunk die alleen maar een machinegeweer heeft als wapen.
Als je dus zonder kogels en zonder grenaten komt te zitten ben je vet de lul
Die tonnen/kratten die je tegenkomt kan je dan niet meer kapot maken
En in het dorp de chainsaw vrouwtjes negeren is ook niet zo'n goed idee, Ik kreeg opeens 5 chainsaw vrouwtjes achter mij aan. Je raad vast wel hoe dat afgelopen is
Hebben ze jou wel goed kunnen delen
Ow wacht het is een spelletjuh
EDIT
Net dat filmpje bekenen waarin ie zo vaak dood gaat.
Kan hij niet een wat leuker geluid maken wanneer ie de pijp uit gaat, lijkt wel een schijterige weerwolf
[ Voor 17% gewijzigd door J0J0 op 11-02-2005 02:00 ]
http://www.powervr.org.uk/Ad.mpg
Kijken hoeveel klachten er komen bij de reclamecommissie!
Ps4/switch gamer
Yep die, excorsist style zeg maar. Link deed het gisteren nog, op mijn werk kan ik dat niet testen, er zijn meer linkjes.NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:16:
Er gebeurt niks als ik op die link klik. MAar is het de reclame met die vrouw die borstvoeding egeeft en dan in een evil zombie verandert?
Deze: http://reklamy.gry-online.pl/feb05/RE30sFr.mpg
[ Voor 9% gewijzigd door vectrex op 14-02-2005 11:20 ]
Best wel zieke reclame. Maar dat past wel bij RE.MetroidPrime schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:33:
[...]
Heeft er iemand een mirror van dit filmpje?
Nu nog maar een maand wachten en ik kan het ook spelen... *zucht*
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ps4/switch gamer
Sorry, overheen gekeken, maar die laatste doet het nog, de anderen zijn dood.NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 14 februari 2005 @ 18:35:
@vectrex Ik had die link van die reclame al een paar berichten hierboven gepost.
[ Voor 11% gewijzigd door vectrex op 14-02-2005 19:18 ]