[NGC] Resident Evil 4

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 3.056 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Okay, dan snap ik het.
Ik heb zelf (op easy) nog geen enkele keer ammo problemen gehad, alleen in de zin van dat mn koffer te vol zat, haha. Maar ik begrijp dat dat in chapter 5 wel anders wordt.

Mooi, ik heb er alweer zin an :Y)
Het blijft trouwens ook mooi om met 1 enkele granaat een dozijn vogels of cultists te doden. Rapen maar, die schatten :)

spoiler:
Zo, even een heel nest Novistadors gekilled in de ballroom. Wel vet dat je ook hun hive kan neerschieten, heb je meteen een shitload aan die 'eye' gems :)

[ Voor 30% gewijzigd door Syntagma op 29-06-2005 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Is er nog een manier om een level select te doen?
Morgen komt er een vriend aan wie ik wat gave stukjes van RE4 wil laten zien, maar ik heb niet veel verschillende savegames..

Zou wel cool zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06 22:07

Rival24

I'll Be Back

Syntagma schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:16:
spoiler:
Zo, even een heel nest Novistadors gekilled in de ballroom. Wel vet dat je ook hun hive kan neerschieten, heb je meteen een shitload aan die 'eye' gems :)
spoiler:
die je vervolgens ook weer in een butterfly lamp (:?) kunt stoppen om er nog wat meer voor te vangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ja die spoiler wist ik wel hoor :p

Maarre...:
Syntagma schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:31:
Is er nog een manier om een level select te doen?
Morgen komt er een vriend aan wie ik wat gave stukjes van RE4 wil laten zien, maar ik heb niet veel verschillende savegames..

Zou wel cool zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
Syntagma schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:07:
Ja die spoiler wist ik wel hoor :p

Maarre...:

[...]
Nee, had je maar meer moeten saven ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Damn :(
Dat wilde ik wel maar mn memorykaart was vol, kan niet zoveel op..
Misschien maar een aparte memorykaart kopen, die enkel en alleen voor RE4 bestemd is en dan nog een keer op normal spelen :P

Ben nu overigens begonnen aan chapter 5-1 op het eiland.
Hopelijk duurt het nog ff voor ik klaar ben.

edit:

Wat is trouwens een beetje een redelijke prijs voor een 2ehands memorycard van bv 251 blocks?

[ Voor 16% gewijzigd door Syntagma op 01-07-2005 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Syntagma schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:29:
Damn :(
Dat wilde ik wel maar mn memorykaart was vol, kan niet zoveel op..
Misschien maar een aparte memorykaart kopen, die enkel en alleen voor RE4 bestemd is en dan nog een keer op normal spelen :P

Ben nu overigens begonnen aan chapter 5-1 op het eiland.
Hopelijk duurt het nog ff voor ik klaar ben.

edit:

Wat is trouwens een beetje een redelijke prijs voor een 2ehands memorycard van bv 251 blocks?
Op ebay kun je 64 mb (1019 blocks) memory cards krijgen voor €15 ongeveer. 251 blocks gaat meestal weg voor €10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Rival24 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:55:
[...]
spoiler:
die je vervolgens ook weer in een butterfly lamp (:?) kunt stoppen om er nog wat meer voor te vangen
spoiler:
butterfly lamp?? :?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Vanitas schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:08:
[...]

spoiler:
butterfly lamp?? :?
spoiler:
In de ruimte vóór dat je die hive kapot kunt schieten kun je door het raam klimmen, daar lag volgens mij zo'n lamp. Het is gewoon een treasure waar je die kleine steentjes in kunt proppen zodat hij nog meer waard wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
Rival24 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:24:
[...]

spoiler:
In de ruimte vóór dat je die hive kapot kunt schieten kun je door het raam klimmen, daar lag volgens mij zo'n lamp. Het is gewoon een treasure waar je die kleine steentjes in kunt proppen zodat hij nog meer waard wordt.
spoiler:
Zat de butterfly lamp niet in de sewers, als je het water moet laten leeglopen.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Elroy schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:31:
[...]

spoiler:
Zat de butterfly lamp niet in de sewers, als je het water moet laten leeglopen.
spoiler:
je vindt hem meerdere keren, ikzelf heb al twee keer zo'n lamp volgeplakt met die 'eye' gems en verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Uitgespeeld! Woei!
Die eindbaas was wel makkelijk maja ik had dan ook meer dan 20 mixed herbs potions ofzo :)

Even Mercenaries en Ada gespeeld maar valt nog niet mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

En dan nu op 'n normale difficulty :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Haha ja ik weet het (schaam)..

In easy mode kreeg je zoveel herbs en sprays dat mn hele koffer er vol mee zat.
Ook niet in ammo problemen gekomen, al werd het op het eind wel iets krapper.
Ik spaarde ook veel te lang alle grenades op = koffer vol. Dus toen maar eens wat vaker gaan gooien met die dingen, is wel handig ook en je hebt meteen weer wat ruimte voor nieuwe granaten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Op normal heb je vrijwel hetzelfde, alleen in chapter 5 ga je er wat sneller doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Ik had het spel in eerste instantie weer terug naar de winkel gebracht aangezien ik nog behoorlijk twijfelde.
Afgelopen vrijdag heb ik het spel voor 29 euro kunnen aanschaffen. Voor zo´n prijs wijken alle twijfels :)

Ik ben nu op het punt dat ik Ashley moet begeleiden...
Is dat echt zo frustrerend zoals dat in dit topic al genoemd werd?

Verder is het een wereld game! Beetje vroeg misschien om nu al tot die conclusie te komen, maar de game slokt me echt op.
Maar dat zal waarschijnlijk wel te maken hebben vanwege het feit dat ik niet eerder een vergelijkbare game gespeeld heb.

Zijn er nog mensen die RE nog spelen of ligt RE inmiddels al een beetje onder de stofwolken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik ben toevallig net met de PS2 versie bezig. Ik vond Ashley juist helemaal niet frustrerend, erg goed gedaan. Ik heb het weer reuze naar m'n zin ook al heb ik de GC versie al 4x uitgespeeld, is en blijft 1 van de beste games ooit.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Anoniem: 84457 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:06:
Zijn er nog mensen die RE nog spelen of ligt RE inmiddels al een beetje onder de stofwolken?
Elke keer als ik dit topic gekickt zie worden krijg ik weer zin om het te spelen, maar ik wil eerst ff een nieuwe tv hebben voordat ik t weer verder ga spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor jullie reacties!

Ik kan me goed voorstellen dat je aangemoedigd wordt wanneer je deze topic voorbij ziet komen.
Dat is erg herkenbaar voor me, wanneer het Dreamcast topic eens in de zoveel tijd voorbij komt dan maakt m´n DC behoorlijk wat overuren. :)

Merk je nog verschil met de PS2 versie van RE4?
Ik wist niet eens dat deze al verkrijgbaar was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
eerlijk gezegd vind ik het stukje waarbij je Ashley bestuurt gewoon het sterkste gedeelte uit heel RE4! :o

mijn gevoel kwam echt op deze momenten in het spel het kortst bij de angsten die ik doorstaan heb met Resident Evil 1 jaren geleden op de PSX

ik heb ergens gelezen dat je in de PS2 versie ook met Ada kunt spelen....lijkt me een erg goede toevoeging aangezien ik haar karakter wel ERG vlak vond in RE4 en de scene met Ashley was ook maar kort..tis leuk voor de afwisseling.

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Over Ada:

spoiler:
Dat kan op de Cube ook als je het spel uit speelt ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Anoniem: 84457 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:40:
Merk je nog verschil met de PS2 versie van RE4?
Ik wist niet eens dat deze al verkrijgbaar was..
Controle, graphics, geluid en laadtijden zijn allemaal slechter dan de GC versie. Grappig is dat voor de cutscenes FMVs van de realtime GC cutscenes worden gebruikt :D Kwa gameplay is er geen verschil volgens mij (behalve dan de iets mindere controle met de PS2 pad), de PS2 versie heeft wel meer extraatjes.
Captain N schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:40:
Over Ada:

spoiler:
Dat kan op de Cube ook als je het spel uit speelt ;)
spoiler:
RE4 PS2 heeft naast Assignment Ada nog een veel uitgebreidere en langere Seperate Ways van een paar uur lang, waar je met Ada 'langs' de gebeurtenissen van de hoofdgame speelt. Beetje het Half-Life Opposing Force idee, je ziet/hoort Leon ook en je beïnvloedt ook wat hij moet doen (achteraf gezien dan ;)). Stuk interessanter dan AA omdat je ook een bonk meer backstory krijgt. Aanrader voor de RE(4) fan.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de reacties!

Welk wapen(s) binnen RE 4 was jullie favoriet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:04
handcanon ;)

[ Voor 4% gewijzigd door lowfi op 31-10-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ken het wapen helaas nog niet...
Maar heb je ook een top 3?

Ik heb net mijn (L) koffer gekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
Anoniem: 84457 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:49:
Ik ken het wapen helaas nog niet...
Maar heb je ook een top 3?

Ik heb net mijn (L) koffer gekregen. :)
De vraag is of je wel onze top 3 wilt horen, aangezien je allemaal nieuwe wapens te horen krijgt die jij pas veel later krijgt ;)
Handcanon is volgens mij een unlockable, die kan je pas "unlocken" nadat je het spel uitgespeeld hebt ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:41

mace

Sapere Aude

Elroy schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:03:
[...]

De vraag is of je wel onze top 3 wilt horen, aangezien je allemaal nieuwe wapens te horen krijgt die jij pas veel later krijgt ;)
Handcanon is volgens mij een unlockable, die kan je pas "unlocken" nadat je het spel uitgespeeld hebt ;)
Je moet ook behoorlijk wat vrijspelen voor je die handcannon op unlimited ammo krijgt, maar als dat zover is...... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, als het nog zo lang duurt dan dat weinig zin..

Ik heb op dit moment een aardige koffer (L) vol met wapens waarmee ik wel een kansje maak om dat tuig het zwijgen op te leggen! (tenminste dat idee heb ik)

Laat dat nog wel even weten, ben erg nieuwsgierig naar jullie mening daarover! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:05
Damn man kan egt niet w88.
Ik heb geen NGC maar een PS2`maar heb hem al gepreordered.
Dan wordt het flink gamen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
had me resident evil eigenlijk anders voorgesteld. Dacht dat het veel creepier zou zijn, maar tis meer een rag game lol.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is mij anders creepy genoeg maar dat kan ook liggen aan het feit dat dit mijn 1e Resident Evil is.
Heb uiteraard wel andere delen proberen te spelen maar de gameplay zorgde er vaak voor dat ik de game in een hoek gooide.

Ik zou in een RES deel 5 best wel met 2 wapens willen knallen en vooral met de mogelijkheid dit al lopend te doen.

iemand anders nog ideen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Net mail gehad van FRS:
article number artist title items ordered order status
610798 playstation 2 Resident Evil 4 1 verzonden
Morge flink gamen als ik mazzel heb. W8 al een paar maanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Goddammit :P

Door de PS2 release wil ik em ook nog een keer gaan doen :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Succes beiden! :)

Ik had niet verwacht dat ik het OOIT zou zeggen maar soms is de game me echt te spannend!
Het is gewoon ongelofelijk dat ik regelmatig kippevel van de spanning krijg. _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 08-11-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Uitgespeeld 8)
Alleen 1 vraagje, wat heb je eraan om alle merceneries uit te spelen zodat je alle spelers unlockt? Levert dit nog wat op of is dit gewoon for fun. Verder een mooi spel.
Heb seperate ways ook uitgespeeld, heb nu de chicago typewriter en de rocket launcher :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 20:04
dan krijg je de hand cannon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Bij de GC versie moet je met alle personen in alle levels 5 sterren halen. Ik weet niet of dit ook zo bij de PS2 versie is.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:04
Even een oud topic schoppen omdat ik uit het GC en REV topic werd geschopt ;)

Wat een geweldig spel is dit zeg. Ik wist niet of dit een spel voor mij zou zijn omdat ik een enorme schijterd ben qua gamen, maar hij is goed te doen ondanks de geweldige spaning.

Ben net langs de village-poort, dus ik heb nog even te gaan geloof ik.
Anyway -> topgame!

Flickr PSN ID= cheironnl

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:26
Misschien een hele dome vraag, maar waar kan ik de moeilijkheids graad veranderen :'( Het zal denk ik wel aan mij liggen maar ik kan het nergens vinden :'(

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Niet? Resident Evil 4 is echt een 'walk in the park' imo. Wel spannend, maar nooit echt moeilijk.

This space is occupied

Anoniem: 102844

kan niet wachten totdat de PC versie uit is! :7

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-06 23:30
Collaborator schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 00:47:
Niet? Resident Evil 4 is echt een 'walk in the park' imo. Wel spannend, maar nooit echt moeilijk.
Moet je die 'schietchallenges' (weet de naam niet meer precies) maar eens proberen die je krijgt na het uitspelen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:04
Ben nu op het eiland aangekomen. Voor zover ik weet kunnen de
spoiler:
regenerators
er elk moment aankomen. Moet zeggen dat het hier wel minder wordt, iets te benauwd allemaal.

Flickr PSN ID= cheironnl

Anoniem: 84924

Resident Evil 4 op de GC is errug gaaf _/-\o_ . Nooit gedacht dat ik zoveel plezier zou hebben van die tweede hands GC :) . Gelukkig heb ik hem nog niet helemaal uitgespeeld

Zijn de andere Resident Evil spellen ook zo goed? En zijn ze verkrijgbaar voor de GC?

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 13:34

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 84924 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:17:
Resident Evil 4 op de GC is errug gaaf _/-\o_ . Nooit gedacht dat ik zoveel plezier zou hebben van die tweede hands GC :) . Gelukkig heb ik hem nog niet helemaal uitgespeeld

Zijn de andere Resident Evil spellen ook zo goed? En zijn ze verkrijgbaar voor de GC?
De Gamecube is de enige console waar de volledige serie volledige te krijgen is, op alle spin-offs na. Resident Evil 4 is het beste deel uit de serie, dus de rest zou misschien een beetje teleurstellend kunnen zijn.

Het grootste probleem me de Resident Evil spellen voor deel 4 is dat de combinatie van het camera-systeem en de besturing niet altijd even intuïtief werkt. De camera hangt altijd op een vast punt en beweegt niet mee(behalve in RE0), waardoor bijvoorbeeld af en toe aangevallen kan worden door een zombie die net buiten beeld staat. Sommige mensen kunnen niet aan de besturing wennen en vinden daarom alle delen voor RE4 niets.

Mijn advies zou zijn om eerst ergens de remake van Resident Evil 1 ergens goedkoop te proberen te vinden om te kijken of je het leuk vind. Als je dat spel leuk vind, kan ik je de rest van de serie ook aanraden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Even oude koeien uit de sloot halen hoor :)

Zijn er al mensen die dit spel gespeeld hebben op de pc? Zo ja, wat is je eerste indruk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

PcManiaxx schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 17:10:

Zijn er al mensen die dit spel gespeeld hebben op de pc? Zo ja, wat is je eerste indruk?
Sinds wanneer is dit spel op de pc :?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Mja, het is een vre-se-lij-ke port, het speelt echt voor geen meter met een keyboard. Nou zijn er wel 'hacks' die het mogelijk maken om met een muis te spelen, maar dan gaat de sfeer een beetje weg uit het spel. Grafisch gezien is het er wel behoorlijk op vooruit gegaan ook al is de texture kwaliteit nog op het niveau van de gamecube. Wat ook erg jammer is, is dat de filmpjes niet via de ingame engine worden gerenderd, maar dat er gebruik wordt gemaakt van avi's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zuigt. Ik heb de PS2 versie, al en lang de GC versie, maar de PC versie is zooooo ge-poort.
Zelfs in het menu moet je met W en S navigeren, ik heb mn resolutie in een .ini file moeten aanpassen, en de besturing zuigt zwaar als je met keyboard/muis speelt.

Ik had er al een slecht gevoel over, komt denk ik omdat ik RE1 op de PC ooit is had gekocht (had m al voor PS1 en Saturn, maar dacht dat de PC mooier zou zijn), en die was ook zwaar gepoort.

Niet doen dus, koop (mocht je hem willen kopen) dan de GC versie, desnoods met een GC erbij.

Btw, ik heb alle RE delen ooit verschenen, tot RE:DS aan toe.

De Cube versies van RE1, RE0 en RE4 behoren tot de beste, naast de PS1 versie van RE (tsja, origineel he?). Ik wacht dan ook met smart op RE5. Lekker snachts int donker met een maat, Dolby Digital en LCD-TV op de Xbox360/PS3. Worden mooie tijden :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Rival24 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:24:
[...]

Mja, het is een vre-se-lij-ke port, het speelt echt voor geen meter met een keyboard. Nou zijn er wel 'hacks' die het mogelijk maken om met een muis te spelen, maar dan gaat de sfeer een beetje weg uit het spel. Grafisch gezien is het er wel behoorlijk op vooruit gegaan ook al is de texture kwaliteit nog op het niveau van de gamecube. Wat ook erg jammer is, is dat de filmpjes niet via de ingame engine worden gerenderd, maar dat er gebruik wordt gemaakt van avi's.
Wat? Dit spel lijkt mij juist ideaal voor FPS-achtige controls op de PC. Dat je de muis niet kunt gebruiken is een gigantische blunder van Ubisoft. Op de Gamecube waren alle filmpjes in ieder geval wel met de ingame engine gerendered, dus dat is ook een behoorlijk vreemde beslissing. Het zou juist meer moeite gekost moeten hebben om de filmpjes via avi's te laten lopen in plaats van via de engine.

Als je als ontwikkelaar de kans krijgt om een PC versie van één van de beste console spellen van de afgelopen tien jaar te maken en het dan gigantisch weet te verknallen, dan moet je je toch echt diep in een hoekje gaan zitten schamen.
GZ schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:17:
[...]

Sinds wanneer is dit spel op de pc :?
Sinds vandaag. Ubisoft kocht van Capcom de rechten om een PC versie van het spel te maken, maar er is nauwelijks publiciteit rondom de PC versie geweest. Afgaande op de andere reacties op de PC versie, denk ik wel te weten waarom. De kwaliteit van Ubisoft spellen is de laatste tijd lang niet meer wat het ooit geweest is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik heb het maar is eventjes getest, maar gelijk hebben jullie! Dit spel is WAARDELOOS geport. En je muis kan je niet eens fatsoenlijk gebruiken. Waarvoor hebben ze die mousefix dan uitgebracht vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119903

Komt dit spel ook nog op de 360 of ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 119903 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:09:
Komt dit spel ook nog op de 360 of ps3?
Dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk. Capcom is al bezig met twee compleet nieuwe Resident Evil spellen. Je zult het bij de Gamecube of PS2 versie moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:14

nFo

PcManiaxx schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:04:
Ik heb het maar is eventjes getest, maar gelijk hebben jullie! Dit spel is WAARDELOOS geport. En je muis kan je niet eens fatsoenlijk gebruiken. Waarvoor hebben ze die mousefix dan uitgebracht vraag ik me af.
Ja die PC versie, is echt een: Horror poort geworden. Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/we.gif
Ze hebben geen enkele moeite genomen om er een goede pc versie van te maken.

[ Voor 13% gewijzigd door nFo op 03-03-2007 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 17:56

BLACKfm

o_O

Dat mag de pret anders niet drukken :). zit al bijna aan 20 uur speeltijd (eerste run en ik ben een doorspeler), waar je met RE 3 en daarvoor toch wel een stuk minder kwijt was (in 3 uurtjes uitspelen als je doorrent (game time)). En dan heb je ook nog een "groot" extra deel met ada er achter aan en de merchaneries minigame. Tjah, dat het er dan niet zo wazig uitziet als op de GC maakt mij niet veel uit, op de GC loopt het toch 20 fps langzamer, heb je op de pc geen last van.

En de muis, kijk een spel als dit speel je natuurlijk gewoon met een controller (rumblepad van logitech ofzo) en dan werkt het precies hetzelfde als op de console.

[ Voor 14% gewijzigd door BLACKfm op 03-04-2007 13:07 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

BLACKfm schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:06:
Tjah, dat het er dan niet zo wazig uitziet als op de GC maakt mij niet veel uit, op de GC loopt het toch 20 fps langzamer, heb je op de pc geen last van.
Waar haal je die onzin vandaan? Het spel draait dan wel op een lagere resolutie, wazig is het spel niet. Het spel draait bovendien constant met 50-60 frames per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 17:56

BLACKfm

o_O

niet wazig, tjah zo bedoel ik het niet, maar de grote "klacht/minpunten" waren toch wel het uiterlijk, het ziet er "mooier" uit op de GC. En op de pc loopt het soepel jah me antwoord op de soepelheid op de GC kan je wel met een korreltje zout nemen.

Maargoed, blijkbaar is niet iedereen even wakker...

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet em op de GC nog steeds uitspelen, dr komen continu andere games tussendoor.
Maar OMFG wat is deze game goed! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Iedereen die zeikt dat die game slecht geport is naar de pc, zou het spel eens moeten spelen zoals het bedoeld is; met een controller. Ik speel het met een rumblepad2 en heb er genoeg plezier aan. Ik heb het spel ook op de GC en vind de gameplay net zo goed. Het is simpelweg geen spel om met keyboard te spelen...

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

WooK schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:16:
Iedereen die zeikt dat die game slecht geport is naar de pc, zou het spel eens moeten spelen zoals het bedoeld is; met een controller. Ik speel het met een rumblepad2 en heb er genoeg plezier aan. Ik heb het spel ook op de GC en vind de gameplay net zo goed. Het is simpelweg geen spel om met keyboard te spelen...
Absoluut, maar dat neemt niet weg dat t slecht geport is natuurlijk, dat heb je binnen 6 secondes al door.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste