[NGC] Resident Evil 4

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 3.098 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Mijn "zombie" kill taktiek voor loners:

1. Schiet in zn hand om zn eventuele wapen weg te schieten (kan iig ook op zn hoofd maak niet veel uit).
2.Ren erop af en kick hem.
3. Knife them while theyre down! })

Echt heerlijk spel

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IkBenAlles schreef op woensdag 13 april 2005 @ 09:44:
Mijn "zombie" kill taktiek voor loners:

1. Schiet in zn hand om zn eventuele wapen weg te schieten (kan iig ook op zn hoofd maak niet veel uit).
2.Ren erop af en kick hem.
3. Knife them while theyre down! })

Echt heerlijk spel
Tot nu toe absoluut mijn GOTY. Leuke tactiek is dat idd. Ook leuk is om ze in de benen/voeten te schieten waardoor de vallen en ze dan te slicen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles

IkBenAlles

1 europa

GOTY? Ben niet zo pro... wasda?

Erg vervelend die gasten die bijlen gooien. Ik word altijd wel geraakt door zon rotbijl...

[ Voor 61% gewijzigd door IkBenAlles op 13-04-2005 09:54 ]

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Of The Year
IkBenAlles schreef op woensdag 13 april 2005 @ 09:53:
GOTY? Ben niet zo pro... wasda?

Erg vervelend die gasten die bijlen gooien. Ik word altijd wel geraakt door zon rotbijl...
Je kan de bijl 'blocken' met een schot van een wapen. Leuk is als je em terugschiet met je handgun :)

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles

IkBenAlles

1 europa

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 09:54:
Game Of The Year

[...]

Je kan de bijl 'blocken' met een schot van een wapen. Leuk is als je em terugschiet met je handgun :)
OMFG dat moet ik proberen! (damn dat klonk nerderig :P )

Wel jammer dat je niet een kettingzaag kan oprapen ofzo... :'(

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:34

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Vergeet de "suplex" niet, die is een stuk sterker dan een kick. De kick kan echter meerdere Ganados raken waardoor je wat meer ruimte krijgt.

De suplex kan je uitvoeren door een nare kerel (of vrouw ;) ) in de knie te schieten en ze door hun knieën te laten zakken (maar ze moeten niet omvallen dus). Als je er dan naartoe loopt kun je met A een suplex uitvoeren... Gaaf :D

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:36:
Vergeet de "suplex" niet, die is een stuk sterker dan een kick. De kick kan echter meerdere Ganados raken waardoor je wat meer ruimte krijgt.

De suplex kan je uitvoeren door een nare kerel (of vrouw ;) ) in de knie te schieten en ze door hun knieën te laten zakken (maar ze moeten niet omvallen dus). Als je er dan naartoe loopt kun je met A een suplex uitvoeren... Gaaf :D
Dat kan toch alleen maar bij Zealots of niet?
Overigens kwam ik er achter dat je deuren op twee manieren open kan maken, een keer op A opent gewoon een deur en twee keer snel op A en hij trapt de deur open. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Nee dat kan ook bij andere figuren. Zealots kun je echter alleen suplexen en niet kicken(omdat je ze niet in het hoofd kan raken).

Het lukt gewoon niet altijd omdat ze soms helemaal neer gaan, maarja dan natuurlijk gewoon knifen terwijl ze liggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Het is me vanavond nog gelukt een Zealot te kicken. Ik was er net te laat bij om hem te supplexen en toen stond er kick bij het A-icoontje. Ik drukte A in en toen kreeg hij inderdaad een schop van Leon.
Ik ben nu aan het begin van disc 2 en heb nu pas echt door hoe je het mes effectief kan gebruiken.

spoiler:
Als je ergens bent waar de Ganados/Zealots via een ladder omhoog moeten klimmen om bij je te komen en er is geen andere route voor ze, dan kun je rustig bovenaan de trap blijven staan en ze aanvallen met het mes zodra ze bijna boven zijn. Ik heb redelijk veel vijanden op die manier af weten te maken.

Ik heb de game hopelijk morgen(eindelijk) uitgespeeld.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
Topic over RE4 valt me nu pas op :X
Ben een beetje aan het terug lezen en het valt me op dat er schijnbaar een easy mode zit in de europese versie? Damn ik vond de normal mode (standaard in de US versie?) eigenlijk al vrij makkelijk.
Ben nu voor de 2e keer bijna bij het einde op normal (erg tof dat je al je equip. houdt :D) en ookal is het makkelijker het is zeker niet minder vermakelijk. Met je volledig ge-upgrade red9 voor de eerste keer weer door het dorpje huppelen, rij van 10 'man' allemaal headshots pompen *heerlijk gevoel*. Met de pro mode (speel normal en pro tegelijk, wissel af :P) ben ik nu net voorbij t meer, tot nu toe nog niet echt iets moeilijkers tegen gekomen, maar
spoiler:
ik las al iets over regenerators met plagas op hun rug?

Erg tof spel, leukste voor de cube tot nu toe IMO

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Gisteren wat met Mercenaries gespeeld (tot half 4 's nachts 8)7 ) en ik heb echt 100 keer het level gedaan met die Berserker Chainsaw kerel...
De 101-ste keer haalde ik eindelijk het level zónder dat m`n kop er zomaar werd afgehakt maar toen had ik nog maar 4 sterren, niet eens 5 :'(
Ik zal het dus nog maar tig keer moeten blijven proberen. (Was met Hunk trouwens)

Je leert met Mercenaries wel om snel je vijanden af te maken met verschillende wapens, het is echt een goede combat training :)

spoiler:
Hoe zit het nou met die "alternate costumes" die je zou kunnen krijgen? Ik heb Normal uitgespeeld en Assignment Ada maar ik heb nog geen melding gezien dat er "costumes" zijn unlocked o.i.d.

Misschien moet ik maar gewoon een nieuwe game starten en kijken of er iets is veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

D3ft0n3 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 02:22:
Topic over RE4 valt me nu pas op :X
Ben een beetje aan het terug lezen en het valt me op dat er schijnbaar een easy mode zit in de europese versie? Damn ik vond de normal mode (standaard in de US versie?) eigenlijk al vrij makkelijk.
Ben nu voor de 2e keer bijna bij het einde op normal (erg tof dat je al je equip. houdt :D) en ookal is het makkelijker het is zeker niet minder vermakelijk. Met je volledig ge-upgrade red9 voor de eerste keer weer door het dorpje huppelen, rij van 10 'man' allemaal headshots pompen *heerlijk gevoel*. Met de pro mode (speel normal en pro tegelijk, wissel af :P) ben ik nu net voorbij t meer, tot nu toe nog niet echt iets moeilijkers tegen gekomen, maar
spoiler:
ik las al iets over regenerators met plagas op hun rug?

Erg tof spel, leukste voor de cube tot nu toe IMO
De amerikaanse versie had op normal zowiezo al veel meer ammo dan de europese heb ik me laten vertellen.

Ik heb gewoon normal gedaan, en maar goed ook, ik geloof dat dat stuk in de tuin van het kasteel niet in easy zit :X

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op donderdag 14 april 2005 @ 09:36:
[...]

De amerikaanse versie had op normal zowiezo al veel meer ammo dan de europese heb ik me laten vertellen.

Ik heb gewoon normal gedaan, en maar goed ook, ik geloof dat dat stuk in de tuin van het kasteel niet in easy zit :X
Beetje vent doet normal gewoon, en zelfs met die minder ammo speelde ik het met gemak uit.
Moet ik wel even bij zeggen dat ik REmake ook op het einde compleet volgestouwd met FA sprays en ammo was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op donderdag 14 april 2005 @ 09:36:
[...]

Ik heb het spel eerst op easy uitgespeeld en ben nu op normal bezig enik had idd een stuk waarvan ik dacht: Hé dit ken ik nog niet, blijkbaar een nieuw stuk dus _/-\o_

En ja ik kreeg de alternate costumes toen ik een nieuwe game begon, dus niet verder gaan met je uitgespeelde save.

spoiler:
Ik wil niet zeggen dat ik opgewonden raak van een gamecaracter, maar de Ashlee in dat witte pakkie :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles

IkBenAlles

1 europa

Ik speel em op normal en vind em ook iets te gemakkelijk...
Je krijgt echt bakken met ammo waar het vroeger zo was dat je echt er goed mee om moest gaan, dit zal echter wel komen doordat het niet meer mogelijk is om vijanden te ontlopen.

Een spel op easy beginnen is echt geld weggooien (vind ik)...

[ Voor 13% gewijzigd door IkBenAlles op 14-04-2005 10:37 ]

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
op normal heb ik wel een keer ammo-problemen gehad en moest ik de resterende 6/7 gasten met mn mes afmaken

spoiler:
stuk in het kasteel met die grote zaal waar later ashley (die ik overigens maar een lelijk wicht vind :P) nog lekker hulpeloos daar bovenin hendels gaat omdraaien. God wat heb ik een hekel aan hulpeloze characters verdedigen, gaat ze ook nog eens zo dom spartelen waardoor ze extra makkelijk per ongeluk te raken is.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, heb Ashley eigenlijk nog nooit geraakt. Zelfs niet per ongeluk. :)
Maar hoe gaan jullie dan met de wapens om? Zo snel je een shotgun hebt die als standaard gebruiken of zo?
Ik heb meestal meer ammo voor mijn andere wapens dan voor mijn handgun(en nee, ik gebruik geen mathilda ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik mijn red9 voor de standaardsituaties, wordt ik ingesloten of kom ik heel veel vijanden tegen dan gebruik ik de striker.

Ik speel vrij zuinig met mijn ammo, het is gewoon vet om je complete invertory case XL vol te hebben staan met guns, herbs, nades en ammo })

Daarbij heb ik ook de filosofie in mijn hoofd dat ik de shotgun/magnum ammo misschien nog nodig heb bij een levelboss, maar meestal zijn die vrij makkelijk als je ze al verslagen hebt. *kuch*rocketlauncher*kuch*. Ok misschien vinden jullie het zwak maar ik vind het stoer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles

IkBenAlles

1 europa

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:36:
Ik gebruik mijn red9 voor de standaardsituaties, wordt ik ingesloten of kom ik heel veel vijanden tegen dan gebruik ik de striker.

Ik speel vrij zuinig met mijn ammo, het is gewoon vet om je complete invertory case XL vol te hebben staan met guns, herbs, nades en ammo })

Daarbij heb ik ook de filosofie in mijn hoofd dat ik de shotgun/magnum ammo misschien nog nodig heb bij een levelboss, maar meestal zijn die vrij makkelijk als je ze al verslagen hebt. *kuch*rocketlauncher*kuch*. Ok misschien vinden jullie het zwak maar ik vind het stoer 8)
spoiler:
Die ene grote stoere biker achtige gast baas. Die transformeerde in spinnenbeest en vervolgens aan balken ging hangen. Nog nooit een baas met zoveel plezier vol met shotgun spray gepompt :P Die was echt vet

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles

IkBenAlles

1 europa

Verder vind ik het wel erg jammer dat de puzzels zo gemakkelijk zijn. Het hoeft voor mij niet zo te zjin dat je van hot naar her moet lopen ofzo, maar ze mogen wel wat cryptischer zijn...

Maarja ik ben dan ook een die-hard :o :P

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

IkBenAlles schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:00:
Verder vind ik het wel erg jammer dat de puzzels zo gemakkelijk zijn. Het hoeft voor mij niet zo te zjin dat je van hot naar her moet lopen ofzo, maar ze mogen wel wat cryptischer zijn...

Maarja ik ben dan ook een die-hard :o :P
Voor dat ik het schuifpuzzeltje doorhad (wat echt heel makkeljk is eigenlijk) zat ik daar echt 20 minuten op te klooien hoor :P maarja nu kan ik het in 3 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rival24 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:39:
[...]

Voor dat ik het schuifpuzzeltje doorhad (wat echt heel makkeljk is eigenlijk) zat ik daar echt 20 minuten op te klooien hoor :P maarja nu kan ik het in 3 sec.
Schuifpuzzel was leuk ja, maar ik wil er meer van, puzzel op het kerkhof voor dat catseye vond ik ook cool. Maar ja, ik wil MEER!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ja, het valt me ook wel ietsjes tegen dat er zo weinig puzzels zijn. Dat is toch echt de kern van de Resident Evil spellen. In de Resident Evil Remake kon je soms weleens een uur lang geen monsters tegenkomen terwijl je alleen met puzzels bezig bent. Maar aan de andere kant snapte ik ook nooit hoe ze ook maar het kleinste beetje werk gedaan kregen bij Umbrella. Zoals ook in deze Penny Arcade strip duidelijk wordt. Ik hoop dat het volgende deel in de serie meer een combinatie zal gebruiken van de nieuwe verbeterde gameplay en de ouderwetse Resident Evil sfeer.

EDIT: Het is trouwens wel het beste deel in de serie en één van de beste games van de afgelopen jaren. _/-\o_
Als je de eerste screens van PGR3 op de Xbox 360 ziet dan ben ik echt nieuwsgierig naar hoe Resident Evil 5 er op de Revolution(hoop ik) uit zal zien.

[ Voor 18% gewijzigd door MetroidPrime op 14-04-2005 14:01 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Even een vraagje, ik heb een keer die minethrower gekocht en helemaal geupgrade (erg grappig :D), maar kun je wel ammo voor dat wapen vinden? Of vind je dat alleen als je het wapen in je bezit hebt? Anders is het nogal duur voor 10 shots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Als je de minethrower in je bezit hebt dan kun je inderdaad ammo ervoor vinden (monsters of kisten). Je vindt inderdaad geen mine-darts als je het wapen niet in je bezit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Chapter 5-1:
spoiler:
Die regenerators zijn eng! Echt een old-skool Resident Evil vijand. Ik krijg er bijna Resident Evil 0 flashbacks van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
MetroidPrime schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:20:
Chapter 5-1:
spoiler:
Die regenerators zijn eng! Echt een old-skool Resident Evil vijand. Ik krijg er bijna Resident Evil 0 flashbacks van!
spoiler:
ja die zijn echt vet :D vooral dat lijpe gehijg en die gevangenissen gang terwijl je niet weet uit welke cel het komt :P

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles

IkBenAlles

1 europa

Die spoilertags... Can not Select .. Must stay Strong.... aaargh

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Chapter 5-3:
spoiler:
Die verwijzing naar de Resident Evil film vond ik wel leuk gedaan! Dat stuk waar je die lasers moet ontwijken is bijna direct uit de film overgenomen. Ook het op de troon van Saddler kunnen zitten is een leuke easter-egg.

Dit is echt één van de beste games van de afgelopen jaren! Vanavond het spel even uitspelen en dan hopen dat Resident Evil 5 een Revolution-launchtitel wordt! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Door de chapters 1 t/m 4 loop je met gemak heen eigenlijk, totdat het in chapter 5 ineens een stuk lastiger wordt. Die onbehaarde gladde gasten en dat stekelvarken kosten vrij veel ammo. Je kijkt dan echt rijkhalzend uit naar een save point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:27:
spoiler:
Door de chapters 1 t/m 4 loop je met gemak heen eigenlijk, totdat het in chapter 5 ineens een stuk lastiger wordt. Die onbehaarde gladde gasten en dat stekelvarken kosten vrij veel ammo. Je kijkt dan echt rijkhalzend uit naar een save point.
spoiler:
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen. Die eerste Regenerator had ik met drie goed geplaatste schoten van de striker al plat gekregen. Meteen daarna las ik pas dat je een thermal-scope nodig hebt om ze te verslaan. 8)7 Maar je kunt ze als je ze op de "juiste" manier verslaat met ongeveer 3-6 kogels van je rifle plat krijgen, dus dat valt wel redelijk mee. Ook had ik aan het begin van chapter 5 een heel arsenaal aan TMP kogels en verschillende soorten granaten.

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 15-04-2005 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Ik gooi er eerst een incidery (blaat) nade naar toe, dan idd met striker of red9 wat kogels door ze heen jagen. Granaten had ik aan het begin van het chapter dus ook zat, alleen nu wat minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Gewoon met de rifle en de heat vision dinges doen, bespaart vet veel ammo.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Stelletje mietjes. Als iemand een bijl naar je gooit verweer je die met je mes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Zo, die is uitgespeeld. Chapter 5 begon een beetje matig, maar dat is mijn favoriete stuk van het spel geworden:
spoiler:
De Regenerators en sommige eindbazen uit dit stuk lijken rechtstreeks uit oude Resident Evil spellen te komen. Dat stuk met die helicopter was ook erg gaaf, daar hadden die Ganados-soldaten niet van terug. })
Wat was trouwens dat ding in de afvalbak in de gevangenis?

Het einde was ook gaaf _/-\o_
spoiler:
Er zijn ook zoveel dingen open gelaten voor het volgende deel. Voor wie werkt Ada echt, is Wesker terug bij het "herboren" Umbrella en heeft Umbrella dan nu Las Plagas in handen gekregen? Dat beloofd veel goeds voor deel 5. Ik had dus toch gelijk dat Umbrella/Ozwell Spencer Las Plagas wilde hebben. Hopelijk zal deel vijf wat antwoorden geven op de vragen uit dit spel

Kort samengevat: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje
spoiler:
Ik heb RE 2 en drie niet gespeeld, maar hoe kan wesker in godsnaam terug komen? Ik had hem in deel een toch best goed op de korrel zeg maar. Iemand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:21:
Even een vraagje
spoiler:
Ik heb RE 2 en drie niet gespeeld, maar hoe kan wesker in godsnaam terug komen? Ik had hem in deel een toch best goed op de korrel zeg maar. Iemand :?
spoiler:
Wesker is in deel 1 "vermoord" door de Tyrant. In Resident Evil Code Veronica blijkt dat hij vlak voordat hij de Tyrant losliet, zichzelf met een super-virus had geïnfecteerd waardoor hij superkrachten kreeg en zo zijn verwondingen toch kon overleven. Als je in deel 1 na het eerste gevecht met de Tyrant de ruimte verlaat en dan weer terugkomt, dan is het lijk van Wesker verdwenen en als je gaat kijken staat er ook in beeld iets van "Wesker's body is gone.".

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 16-04-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Heeft iemand het spel al gespeeld op Professional? Ik kan niet voorbij het stuk komen wanneer er de 2e keer zo'n grote stenen bal naar beneden word gegooid en je moet rennen (oftewel A buttonbashen). Kennelijk moet je op hogere difficulties sneller buttonbashen. Of is er een truukje voor? Anders zal ik een pad met 'turbo' moeten aanschaffen denk ik.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:37
iemand al 5 sterren overal met alle mannetje op mercenaries? ben benieuwd wat je dan krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Low-Fi schreef op zondag 17 april 2005 @ 13:50:
iemand al 5 sterren overal met alle mannetje op mercenaries? ben benieuwd wat je dan krijgt :)
spoiler:
De zgn. Handcannon
Count schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:41:
Heeft iemand het spel al gespeeld op Professional? Ik kan niet voorbij het stuk komen wanneer er de 2e keer zo'n grote stenen bal naar beneden word gegooid en je moet rennen (oftewel A buttonbashen). Kennelijk moet je op hogere difficulties sneller buttonbashen. Of is er een truukje voor? Anders zal ik een pad met 'turbo' moeten aanschaffen denk ik.
Gewoon snel raggen op die A knop. Ben gisteren ook begonnen met Pro mode.

[ Voor 53% gewijzigd door GZ op 17-04-2005 14:03 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Normal uit gespeeld.

spoiler:
Is it just me, of is die eindbaas een stuk lastiger op normal? Vooral die ogen zitten vaak aan de achterkant van het beest heb ik zo het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
Count schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:41:
[rml]Elroy in "[ NGC] Resident Evil 4"[/rml]

Ik moet eerlijk toegeven dat ik daar ook moeite mee had.
Opzich is het button smashen wel te doen, maar als je moet uitwijken (L+R of a+b) dan druk ik altijd op de verkeerde combinatie :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buttonbashen op de a-knop gaat veel sneller met twee wijsvingers of middelvingers (om en m de linker en de rechtervinger) terwijl je controller op je schoot ligt.

Zodra het buttonbashen gedaan is, je controller meteen weer goed vastpakken natuurlijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:43:
Buttonbashen op de a-knop gaat veel sneller met twee wijsvingers of middelvingers (om en m de linker en de rechtervinger) terwijl je controller op je schoot ligt.

Zodra het buttonbashen gedaan is, je controller meteen weer goed vastpakken natuurlijk.
Ik leg meestal de controller op mijn schoot neer, en begin dan met mijn linker wijsvinger heel spastisch snel te bashen :P. Dit gaat echt insane snel want niemand heeft me er nog mee kunnen verslaan met mario party })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rival24 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:01:
[...]

Ik leg meestal de controller op mijn schoot neer, en begin dan met mijn linker wijsvinger heel spastisch snel te bashen :P. Dit gaat echt insane snel want niemand heeft me er nog mee kunnen verslaan met mario party })
Bedoel je dat je je armspieren spant en dan je vinger als het ware laat 'trillen'?

Wel vet als je dat onder de knie hebt. Want mijn vinger wilt niet altijd 'trillen'. Ook handig voor de vrouwen als je goed kan buttonbashen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:43:
[...]

Bedoel je dat je je armspieren spant en dan je vinger als het ware laat 'trillen'?

Wel vet als je dat onder de knie hebt. Want mijn vinger wilt niet altijd 'trillen'. Ook handig voor de vrouwen als je goed kan buttonbashen :-)
Haha, you got that right boy ;) maar zo gaat het inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Klinkt heel bekend in de oren :P
Overigens krijg ik dan wel altijd last van een enorme spanning in mn nekspieren omdat mn hoofd ook mee'trilt'.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3ft0n3 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 23:04:
Klinkt heel bekend in de oren :P
Overigens krijg ik dan wel altijd last van een enorme spanning in mn nekspieren omdat mn hoofd ook mee'trilt'.
/me steeds nekpijn heeft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

* Captain N nog steeds nekpijn ? ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Captain N op 21-04-2005 11:30 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Die Mike is ook waardeloos op Professional mode of niet. Hij doet echt helemaal niets.

Edit: En ook Pro uitgespeeld.

77%
1029 enemies killed
46 keer gekilled
17:27:05 clear time.

[ Voor 38% gewijzigd door GZ op 22-04-2005 11:49 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

GolbeZeromus schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:03:
Die Mike is ook waardeloos op Professional mode of niet. Hij doet echt helemaal niets.

Edit: En ook Pro uitgespeeld.

77%
1029 enemies killed
46 keer gekilled
17:27:05 clear time.
Mike :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

spoiler:
Die helicopterpiloot die je in een van de laatste chapters backup geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik heb EINDELIJK ook RE4 , en Gameplay is geweldig tot nu toe .
Maar bij mij is het beeld niet zo scherp , heb ik het gevoel .
En dat kan niet aan me Tv liggen dat weet ik zeker, ik heb een splinternieuwe
LG LCD tv 26" , en dvd's zijn super scherp . Zou die Speciale nintendo RGB kabel
een hoop verschil maken denken jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

KunDun schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 16:36:
Ik heb EINDELIJK ook RE4 , en Gameplay is geweldig tot nu toe .
Maar bij mij is het beeld niet zo scherp , heb ik het gevoel .
En dat kan niet aan me Tv liggen dat weet ik zeker, ik heb een splinternieuwe
LG LCD tv 26" , en dvd's zijn super scherp . Zou die Speciale nintendo RGB kabel
een hoop verschil maken denken jullie ?
Ik heb het spel onlangs even zonder RGB moeten spelen en het verschil viel me onmiddelijk op, RGB maakt een enorm groot verschil. Zonder RGB zijn de kleuren van RE4 veel minder mooi en is het beeld veel minder scherp. Het verschil is niet bij alle spellen even groot als bij RE4, maar de RGB-kabel is toch de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
Als je een LCD tv hebt, dan kan je hem beter op Component kabels aansluiten (als je tv dat ondersteund).
Voordeel component: progressive scan en je kan op een hogere resolutie spelen als het spel het ondersteund. :)

Als je er het geld voor hebt zou ik het zeker kopen, component > rgb :)

edit:
Ohja, je moet daarvoor wel een digitale uitgang op je cube hebben. Bij de nieuwe gamecube's zijn die eraf gehaald

[ Voor 17% gewijzigd door Elroy op 23-04-2005 17:39 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:01

mace

Sapere Aude

MetroidPrime schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 16:49:
[...]

Ik heb het spel onlangs even zonder RGB moeten spelen en het verschil viel me onmiddelijk op, RGB maakt een enorm groot verschil. Zonder RGB zijn de kleuren van RE4 veel minder mooi en is het beeld veel minder scherp. Het verschil is niet bij alle spellen even groot als bij RE4, maar de RGB-kabel is toch de moeite waard.
Eens, dit komt omdat re4 een donker spel is, en uit zichzelf wat minder contrast heeft, ook zijn er veel fijne details, daarom moet het spel het echt hebben van de weergavekwaliteit van je kabels.

Bij een spel zoals bijvoorbeeld super mario sunshine heb je veel meer felle kleuren en niet zoveel fijne details waardoor je het verschil minder ziet, maar als je goed oplet (rode kleuren die "bloeden" bijvoorbeeld) zie je het wel.

Voor 5~10 euro heb je ze al, kopen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Elroy schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 17:34:
Als je een LCD tv hebt, dan kan je hem beter op Component kabels aansluiten (als je tv dat ondersteund).
Voordeel component: progressive scan en je kan op een hogere resolutie spelen als het spel het ondersteund. :)

Als je er het geld voor hebt zou ik het zeker kopen, component > rgb :)

edit:
Ohja, je moet daarvoor wel een digitale uitgang op je cube hebben. Bij de nieuwe gamecube's zijn die eraf gehaald
Maar dan moet je wel een spel hebben dat progressive scan ondersteund en de PAL-versies van spellen doen dit niet! Je kunt dus niet RE4-PAL ineens in progressive scan krijgen met andere bekabeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Ik hoef alleen met Leon nog 1 veld ***** te halen... Het laatste veld...
[/newsflash] :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 13:12
Vraagje: waar praten jullie over? Die kabel dan... want ik heb in ijn ogen geen last van wazig beeld, maar wil toch ervaren wat 't is om scherper beeld te hebben, dus, linkje ofzo naar een van die kabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiLaTroN schreef op zondag 24 april 2005 @ 11:34:
Vraagje: waar praten jullie over? Die kabel dan... want ik heb in ijn ogen geen last van wazig beeld, maar wil toch ervaren wat 't is om scherper beeld te hebben, dus, linkje ofzo naar een van die kabels?
Je kan de officiele Nintendo RGB kabel gewoon bij online gameshops bestellen. De echte winkels hebben hem vaak niet, maar soms kom je er nog wel een tegen. Gewoon een beetje zoeken dus.

Ik heb er ook een (voor 20 euro) gekocht. En het is echt waar, de beeldkwaliteit word er zeker beter van.

Resident Evil 4 is vooral 'wazig' op grote breedbeeld tv's. Dit komt doordat resident evil niet 'echt breedbeeld' is. Het is eigenlijk 4:3 beeld met twee zwarte balken. Je breedbeeld TV maakt het dus beeldvullend en hierdoor worden de pixels uitgerekt, waardoor het beeld waziger wordt. Ik geloof dat ze dit gedaan hebben omdat het frames per seconde scheelt met die mooie graphics.

Maar dat wazige effect word een stuk minder hinderlijk, wanneer je een RGB kabel hebt. Dan wordt het beeld een stuk scherper, omdat het signaal beter is en dan zijn de pixels dus niet zo hinderlijk wazig als ze uitvergroot worden als bij een composiet signaal.

Thuis op mijn 55 cm TV'tje merk ik het verschil ook wel, maar is het niet 'hinderlijk' als je geen RGB kabel hebt.

Ik vind 60Hz spellen op een grote breedbeeld TV trouwens ook lelijk en dat wordt ook goed verholpen met een RGB kabel.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik zit nu in Chapter 3-2 , hoop dat ik er nog lang niet ben eigenlijk .
Kan iemand me vertellen of ik nog een tijdje plezier ga hebben van deze game,
of dat ik snel klaar ben , en dan maar moet gaan uitkijken naar deel 5 ?

Trouwens, ik ga mijn keuze voor welke next gen console ik koop helemaal laten
afhangen van op welk platform de volgende RE reeksen uitkomen, dat heb ik
met mijn Cube ook gedaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

KunDun schreef op maandag 25 april 2005 @ 18:01:
Ik zit nu in Chapter 3-2 , hoop dat ik er nog lang niet ben eigenlijk .
Kan iemand me vertellen of ik nog een tijdje plezier ga hebben van deze game,
of dat ik snel klaar ben , en dan maar moet gaan uitkijken naar deel 5 ?

Trouwens, ik ga mijn keuze voor welke next gen console ik koop helemaal laten
afhangen van op welk platform de volgende RE reeksen uitkomen, dat heb ik
met mijn Cube ook gedaan !
Chapter 3-2 is ongeveer halverwege het spel. Naarmate je verder komt zullen de chapters veel langer worden.

Ik verwacht van de volgende RE dat hij Revolution-exclusief of gewoon multiplatform wordt. Capcom kan vanwege het succes van Resident Evil 0, 1 en 4 op de GameCube het eigenlijk niet maken om het spel niet op de Revolution uit te brengen. Aan de andere kant komt er van 4 ook een PS2 versie, dus zou ik een PS3 versie van RE5 niet uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op maandag 25 april 2005 @ 18:31:
[...]
Capcom kan vanwege het succes van Resident Evil 0, 1 en 4 op de GameCube het eigenlijk niet maken om het spel niet op de Revolution uit te brengen.
Namco heeft er anders gewoon schijt aan met Soul Calibur III, terwijl de Cube versie van deel II als een speer over de toonbank vloog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ben ik aan de proffesional mode begonnen alleen heeft iemand tips om op het begin verder te komen ? Er zijn zoveel mannetjes dat ik niet meer weet hoe ik ze moet doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Onthoudt dat niet ieder mannetje doet hoeft ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Ik ben ook net aan professional begonnen en dat is wel even wat anders als normal met een Chigago Typewriter en een volledig opgewaardeerde handcannon :o

Gaat weer even wat langer duren schat ik zo! Ze gooien ook ineens veel verder met hun dynamiet heb ik het gevoel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 19:20:
Ik ben ook net aan professional begonnen en dat is wel even wat anders als normal met een Chigago Typewriter en een volledig opgewaardeerde handcannon :o

Gaat weer even wat langer duren schat ik zo! Ze gooien ook ineens veel verder met hun dynamiet heb ik het gevoel :X
Het is echt een stuk moeilijker geworden met profesional, ze hebben veel meer kogels nodig en die chainsaw dude's komen zelfs al op het begin voor en zijn echt bijna onsterfelijk.

Mercenaires is best wel goed te doen met het goede char. Heeft iemand al een score boven de 150k gehaald? Mischien wel leuk om een compo te starten wie de hoogste score van halen :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Ik kreeg "mijn eerste chainsaw dude" in the village, het moment dat je het huis binnenstapt waar je de shotgun vindt.

3 gerichte schoten op het hoofd (mik op het bovenste puntje van een hoofd voor het optimale resultaat ;) ) en 1 granaat en hij was niet zo lastig meer :)

Ik heb meer last van gewoon de grote aantallen en ik moet er wel heel erg aan wennen dat ze nu veel sneller uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Die groene handgranaten zijn echt super krachtig. Veeeele malen beter dan die rode.

Tevens helpen 8 van die handgranaten (de groene dus) echt geweldig tegen die Saddler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 08:46:
Ik kreeg "mijn eerste chainsaw dude" in the village, het moment dat je het huis binnenstapt waar je de shotgun vindt.

3 gerichte schoten op het hoofd (mik op het bovenste puntje van een hoofd voor het optimale resultaat ;) ) en 1 granaat en hij was niet zo lastig meer :)

Ik heb meer last van gewoon de grote aantallen en ik moet er wel heel erg aan wennen dat ze nu veel sneller uithalen.
Ooh geen wonder dat ze niet snel neergaan, ik dacht juist doordat ze die zak over hun hoofd hebben zijn ze ongevoelig voor schoten dus schoot ik ze daar nooit.

Net mijn eerste high score van 106500 gehaald met mercenaires in dat dorpje :9.
Ik probeer nu met die piloot de laatste missie van mercenaires te halen alleen ik ga steeds dood door die dubbele chainsaw dude's heeft iemand daar wat tips voor?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die chainsaw knakkers zijn echt kl*te ja, ze maken mij ook steeds dood in mercenaries als ik met de Hunk speel. Wat wel werkt zijn explosieven, probeer die chainsaw's (t zijn er twee volgens mij) zoveel mogelijk te pakken op groot open gebied, zoals bijvoorbeeld opt dak van de linkse hutjes. Je ziet die chainsaw kerel al van ver aan komen, probeer m n paar keer te raken met handgranaten en als ie neergaat schiet je m van dichtbij door z'n bol. op deze manier krijg je m met n stuk of twee, drie handgranaten wel dood. Als je weinig ruimte hebt lok ze dan mee naar plekken waar die rode barrels staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 01:09:
Die chainsaw knakkers zijn echt kl*te ja, ze maken mij ook steeds dood in mercenaries als ik met de Hunk speel. Wat wel werkt zijn explosieven, probeer die chainsaw's (t zijn er twee volgens mij) zoveel mogelijk te pakken op groot open gebied, zoals bijvoorbeeld opt dak van de linkse hutjes. Je ziet die chainsaw kerel al van ver aan komen, probeer m n paar keer te raken met handgranaten en als ie neergaat schiet je m van dichtbij door z'n bol. op deze manier krijg je m met n stuk of twee, drie handgranaten wel dood. Als je weinig ruimte hebt lok ze dan mee naar plekken waar die rode barrels staan.
Zo was het mij ook gelukt, ik klom alleen even om een hoger plateau sprong er van af, en gooide snel 3 granaten. maar met wesker vind ik het te makkelijk hetzelfde geld voor die commando.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb RE 4 vandaag aangeschaft, de game ziet er enorm mooi uit.
De de achtergrond geluiden/muziek zijn ook lekker creapy.

Maar heeft er hier niemand last van dat je wat sneller willen bewegen, zodat je je wat makkelijker vrij maakt wanneer er meerdere 'zombies' op je af komen?
Het bewegen gaat me soms wat te traag, hoe ervaren jullie dit?

Ik heb er overigens 47 euro voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 20:20:

Maar heeft er hier niemand last van dat je wat sneller willen bewegen, zodat je je wat makkelijker vrij maakt wanneer er meerdere 'zombies' op je af komen?

Gebruik je de B-knop om te rennen wel? Als je die gebruikt kun je je vrij makkelijk vrij maken van de hordes Ganados die op je afkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 20:20:

heb je gelijk, maar op normal lopen zombies nog vrij traag naar je toe, waardoor je de tijd hebt ze af te knallen. Verder B+naar achter op analoge stick veel gebruiken. Dit is 180 draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactrick
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:55
Is er al enigszins iets bekend of RE4 "player's choice" gaat worden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intergalactrick schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 20:29:
Vast over een maand of 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Intergalactrick schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 20:29:
Aangezien het spel in Europa door Nintendo zelf wordt uitgegeven verwacht ik dat dat gaat gebeuren vlak voordat de PS2 versie uitkomt. Wanneer dat is, weet niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor je reactie, Maniaci!
Zitten er veel savepoints in het spel of is dat afhankelijk voor welke moeilijkheidsgraad je kiest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Vaste savepoints, maar je kunt teruglopen naar een savepoint als je het niet vertrouwd. De savepoints zijn meestal zodanig dat dat niet echt hoeft. Je kunt oneindig keer saven, dit itt eerdere RE-games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
Voor de geïnteresseerde hier de Playstation 2 versie: Filmpje
Valt me nog mee dat het er nog goed uit ziet :)
Overigens is het filmpje goed inelkaar gezet, zeker de moeite waard :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Klopt valt nog mee. Maar als je de pics goed bekijkt dan merk je duidelijk verschil.

De textures zijn allemaal een stuk waziger, de character models zijn allemaal low poly en vooral El gigante is echt zeer slecht vergeleken met de Cube versie. Ook het level met de lava pit ziet er echt slecht uit. De lightning is ook een stuk minder als op de Cube.

Nee als ik zowel een PS2 als een Cube had zou ik zeker voor de Cube versie gaan.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Oh yes!! Ik heb het spel eindelijk!
Had hem al eerder van Marktplaats besteld maar die is nooit aangekomen (wel geld terug gehad), maar nu heb ik hem en natuurlijk meteen gespeeld.

Op mijn kleine TV'tje ziet het er prima uit, wel twee balken natuurlijk maar dat geeft niet.
Ik zal hem nog eens aansluiten op de breedbeeld beneden :Y)
De graphics zijn waanzinnig mooi (het water onder het bruggetje richting de farm enzo..).
Het spel loopt heerlijk soepel en de controls werken goed. Alleen soms lastig dat je niet kan strafen maja het is ook geen echte shooter natuurlijk.
Het valt me wel op dat het geluid soms wat zacht is (omgeving), dan hoor je bijna niks dus zet ik mn geluid harder om Leon's voetstappen goed te horen e.d. en als er dan het muziekje komt omdat er een vijand in de buurt is, klinkt het meteen weer veel te hard. Maar misschien is dat voor de spanning gedaan.

Zo, Del Lago en El Gigante zijn alvast historie =)

Ik heb nog wat vraagjes:

-Ik heb de Punisher gun gekregen van de Merchant, kan ik dan mn gewone handgun verkopen? Want deze werkt toch hetzelfde lijkt me (maar dan beter)?

-Weinig ruimte in mn koffertje, ik heb naast de Punisher ook een shotgun, TMP en een rifle. Komt er binnenkort nog weer een mogelijkheid om extra ruimte erbij te kopen of moet ik het tot het eind van het spel hier mee doen? Ik heb nu 1 upgrade voor het koffertje gekocht..

-Ik heb een simpel klein tv/video combiding, maakt het daarop ook uit als ik een RGB kabel zou kopen? (Weet niet eens of die past trouwens)

En nog een trucje: bij de scene's dat je soms heel snel moet drukken op A+B of L+R om te dodgen, dan druk ik ze gewoon allevier tegelijk in, werkt tot nu toe altijd en je hoeft niet na te denken over welke het is :)

[ Voor 42% gewijzigd door Syntagma op 21-06-2005 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ik ben nu bij de shooting gallery. Moet ik daar nu ook alles halen voor ik verder ga? Of kan ik later nog een keer terug om de rest te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Syntagma schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:09:
Ik ben nu bij de shooting gallery. Moet ik daar nu ook alles halen voor ik verder ga? Of kan ik later nog een keer terug om de rest te halen?
Je hoeft niet alles te halen, later krijg je nog wel wat kansen om het alsnog te halen. Maar ik zou het zeker doen, je krijgt namelijk flink wat geld als je een row complete :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syntagma schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:55:
vraag1
-Ik heb de Punisher gun gekregen van de Merchant, kan ik dan mn gewone handgun verkopen? Want deze werkt toch hetzelfde lijkt me (maar dan beter)?

vraag2
-Weinig ruimte in mn koffertje, ik heb naast de Punisher ook een shotgun, TMP en een rifle. Komt er binnenkort nog weer een mogelijkheid om extra ruimte erbij te kopen of moet ik het tot het eind van het spel hier mee doen? Ik heb nu 1 upgrade voor het koffertje gekocht..
vraag 1:

-De punisher gun is toch dat hij door meerder vijanden tegelijk kan schieten? Ik had hem gehouden vanwege het feit dat hij erg makkelijk meerder tegenstanders raakt. Ik zou hem verkopen om je andere wapens te verkopen

vraag2

-Je kan als het goed is nog 2 upgrades voor je koffer kopen. Dacht ik

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Thx voor de replies.
Ik ben inmiddels een stuk verder (in het kasteel met die monniken zeg maar).

Ik heb de handgun verkocht en de Punisher er gratis voor teruggekregen (die houd ik en ga ik upgraden tot de max). Verder heb ik nu in totaal 2x een kofferupgrade gekocht dus weer ruimte genoeg voorlopig. Ik heb de shotgun ingeruild voor de sterkere versie en de rifle heb ik ingeruild voor de semi-auto rifle.

Lekker hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Syntagma schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:00:
Thx voor de replies.
Ik ben inmiddels een stuk verder (in het kasteel met die monniken zeg maar).

Ik heb de handgun verkocht en de Punisher er gratis voor teruggekregen (die houd ik en ga ik upgraden tot de max). Verder heb ik nu in totaal 2x een kofferupgrade gekocht dus weer ruimte genoeg voorlopig. Ik heb de shotgun ingeruild voor de sterkere versie en de rifle heb ik ingeruild voor de semi-auto rifle.

Lekker hoor :)
Als je niet té veel geld steekt in het upgraden van je shotgun, dan kun je later nog een andere shotgun kopen, en als je die upgrade met exclusive krijg je 150 of 250 gratis shells erbij, erg gaaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koop een red9 als handgun, super krachtig en na een aantal upgrades vond ik de gun zelfs fijner dan de shotgun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Is er ook nog verschil in de easy en normal mode tussen de levels zelf?
Want ik ben nu in het kasteel en heb zojuist Ada ontmoet.
Volgens de walkthrough die ik zo nu en dan bekijk, had ik daarvoor de 'maze' scene gehad moeten hebben waarbij ik in een doolhof terecht kwam ofzo.
Ook zou ik in het level ervoor kennis hebben moeten maken met monks die raketten schieten.

Beide heb ik niet gehad..
Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan speel je op easy

speel op normal en je komt die dingen wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Verrek, dat heb ik nooit geweten :P
Nu mis ik vanalles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
De walkthrough komt waarschijnlijk van de US versie, aangezien die geen easy optie heeft ;)
Ik raad trouwens iedereen aan om op normal te spelen, zonder walkthrough.
Het spel ligt best wel voor de hand en verdwalen is onmogelijk :P
Ecco schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:10:
Ik las dat als je eht uitgespeeld hebt je je items mee kunt nemen naar een nieuwe game, maar geldt dat ook als je dan een hogere moeilijkheidsgraad kiest?
Je mag alleen je wapens houden als je op dezelfde moeilijkheidsgraad speelt. :)

[ Voor 43% gewijzigd door Elroy op 29-06-2005 12:25 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Ik las dat als je eht uitgespeeld hebt je je items mee kunt nemen naar een nieuwe game, maar geldt dat ook als je dan een hogere moeilijkheidsgraad kiest?

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, dan begin je weer van voor af aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Haha wel apart, waarom hebben wij in Europa een easy mode gekregen? Zijn wij minder goede gamers dan Amerikanen? :)
Meestal speel ik games op normal, maar ik had dit keer maar easy gekozen. Stomme move, want nu mis ik allerlei dingen en ik kan het natuurlijk niet meer veranderen. Nahja dan misschien ooit maar opnieuw beginnen.

Ben nu gebleven bij Chapter 4-1.
Op hoeveel % van de game zit ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

80% oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Oh.. maar 80% qua hoeveelheid levels denk ik dan he?
Want ik begreep dat de levels steeds groter worden.
Aangezien ik nog heel veel dingen moet tegenkomen zal ik qua speeltijd misschien pas op 60% zitten?

Superspel hoor, maar tot nu toe niet echt 'eng', meer een beetje een gewone shooter maar dan met erg mooie graphics en sfeer (en schermvullende bosses blijven altijd leuk =).

edit:
Dat gebrabbel en gezoem van die cultists als je ze niet kan zien, is wel eng btw :p

[ Voor 13% gewijzigd door Syntagma op 29-06-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

50% qua speeltijd zou ik zeggen.

chapter 5 gaat een stuk moeilijker worden waar je ineens wel heel snel door je kogels nades heen gaat

chapter 5 wordt nog wel een stukje enger })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

De US versie heeft standaard al meer ammo, is al easy-er dus.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste