Oh yes!! Ik heb het spel eindelijk!
Had hem al eerder van Marktplaats besteld maar die is nooit aangekomen (wel geld terug gehad), maar nu heb ik hem en natuurlijk meteen gespeeld.
Op mijn kleine TV'tje ziet het er prima uit, wel twee balken natuurlijk maar dat geeft niet.
Ik zal hem nog eens aansluiten op de breedbeeld beneden
De graphics zijn waanzinnig mooi (het water onder het bruggetje richting de farm enzo..).
Het spel loopt heerlijk soepel en de controls werken goed. Alleen soms lastig dat je niet kan strafen maja het is ook geen echte shooter natuurlijk.
Het valt me wel op dat het geluid soms wat zacht is (omgeving), dan hoor je bijna niks dus zet ik mn geluid harder om Leon's voetstappen goed te horen e.d. en als er dan het muziekje komt omdat er een vijand in de buurt is, klinkt het meteen weer veel te hard. Maar misschien is dat voor de spanning gedaan.
Zo, Del Lago en El Gigante zijn alvast historie =)
Ik heb nog wat vraagjes:
-Ik heb de Punisher gun gekregen van de Merchant, kan ik dan mn gewone handgun verkopen? Want deze werkt toch hetzelfde lijkt me (maar dan beter)?
-Weinig ruimte in mn koffertje, ik heb naast de Punisher ook een shotgun, TMP en een rifle. Komt er binnenkort nog weer een mogelijkheid om extra ruimte erbij te kopen of moet ik het tot het eind van het spel hier mee doen? Ik heb nu 1 upgrade voor het koffertje gekocht..
-Ik heb een simpel klein tv/video combiding, maakt het daarop ook uit als ik een RGB kabel zou kopen? (Weet niet eens of die past trouwens)
En nog een trucje: bij de scene's dat je soms heel snel moet drukken op A+B of L+R om te dodgen, dan druk ik ze gewoon allevier tegelijk in, werkt tot nu toe altijd en je hoeft niet na te denken over welke het is
[
Voor 42% gewijzigd door
Syntagma op 21-06-2005 10:28
]