[NGC] Resident Evil 4

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 3.095 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat het irritante is van die koffer... zelfs als je de grootste case koopt (XL) Kan je nog niet alle guns in kwijt! Wat ik op het moment in de case heb:
blacktail (9 mm gun) (volledig upgraded)
riot gun (shotgun) (volledig upgraded)
broken butterfly
killer7
sniper (de rapid sniper met scope) (volledig upgraded)

de rest zijn kogels en herbs en grenades, en me koffer is vrij vol.
Maar ik wil ook nog een tmp en nog een wapen die je kan kopen als je het spel uitgespeeld hebt. Je hebt gewoon te weinig ruimte om veel guns te dragen :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:19:
Weet je wat het irritante is van die koffer... zelfs als je de grootste case koopt (XL) Kan je nog niet alle guns in kwijt! Wat ik op het moment in de case heb:
blacktail (9 mm gun) (volledig upgraded)
riot gun (shotgun) (volledig upgraded)
broken butterfly
killer7
sniper (de rapid sniper met scope) (volledig upgraded)

de rest zijn kogels en herbs en grenades, en me koffer is vrij vol.
Maar ik wil ook nog een tmp en nog een wapen die je kan kopen als je het spel uitgespeeld hebt. Je hebt gewoon te weinig ruimte om veel guns te dragen :(
spoiler:
TMP heb je niks aan! Veel te weinig kracht om iets uit te richten

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, het beste is om 3 main guns bij je te hebben. Aan jou de keuze welke je neemt. De ammo voor de guns die je niet gebruikt kan je gerust verkopen.

Anyway, heb hem nu ook uitgespeeld. 2nd disc is teh short!

Hit ratio: 68%
Enemies killed: 944
Number of times killed: 58
Clear time: 25:18'16"

Denk dat ik over de main quest ongeveer 20 uur over heb gedaan. Beetje veel tijd verspeeld aan de shooting range en liet hem per ongeluk een paar uurtjes aanstaan op het 'you died' scherm wat er dus ook is geteld. Oh well... prachtige game! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:44:
Idd, het beste is om 3 main guns bij je te hebben. Aan jou de keuze welke je neemt. De ammo voor de guns die je niet gebruikt kan je gerust verkopen.

Anyway, heb hem nu ook uitgespeeld. 2nd disc is teh short!

Hit ratio: 68%
Enemies killed: 944
Number of times killed: 58
Clear time: 25:18'16"

Denk dat ik over de main quest ongeveer 20 uur over heb gedaan. Beetje veel tijd verspeeld aan de shooting range en liet hem per ongeluk een paar uurtjes aanstaan op het 'you died' scherm wat er dus ook is geteld. Oh well... prachtige game! _/-\o_
Idd de 2de disc is veel korter als de eerste. :)

Maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

schnumi schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:46:
[...]
Idd de 2de disc is veel korter als de eerste. :)

Maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk. :P
Het is toch niet net zoals bij Resident Evil 1 op de GameCube? Daar deed je over de eerste disc bijna 20 uur en de tweede kon je in minder dan een uur uitspelen.

* MetroidPrime wacht geduldig de PAL-release af.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MetroidPrime schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:02:
[...]

Het is toch niet net zoals bij Resident Evil 1 op de GameCube? Daar deed je over de eerste disc bijna 20 uur en de tweede kon je in minder dan een uur uitspelen.

* MetroidPrime wacht geduldig de PAL-release af.
Zoiets is het dus wel. :P Zal wel net niet op 1 disc hebben gepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
Zo na al die jaren, heb ik ook eindelijk Resident Evil 4 binnen :)
Terwijl er al gasten zijn die hem uitgespeeld hebben, begin ik ook maar eens :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Tegen de 1000 enemies geslacht, woei :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
Ahhh the horror.
Heb ik net tientallen yosties gekilled, valt de stroom opeens 2 sec uit. :/
Ahhh nu kan ik weer opnieuw beginnen :'(

edit:
5 minuten na deze post, heeft de stroom eruit gelegen totaan 23:30 :(

[ Voor 30% gewijzigd door Elroy op 25-01-2005 23:36 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:22:
Ahhh the horror.
lol. :P das balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Elroy schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:22:
Ahhh the horror.
Dat is juist toch heerlijk? Weer 10tallen van die gasten afschieten :9

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

spoiler:
OMG, die burgemeester of wat het ook is is ECHT evil! :D Heb er behoorlijk wat kogels en herbs doorgejaagd :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
zo die striker rulez wel zeg! Met die exclusive upgrade kan je 100 kogels afknallen zonder te reloaden!
Zo net ff A, B en C gehaald van de shooting range. Op naar D!
Ben nu aan het sparen voor de infinite launcher! 100.000.000 pta's! 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Trouwens... waar ziet iedereen die zoom optie of zoiets? Ik heb die optie helemaal niet? :? En hij is wel gewoon full screen zonder zwarte balken, zoals iemand hier zei. :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:18

mace

Sapere Aude

Dat zit op de TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 11:51

TdV

Vraagje; ik ben bij de 1e merchant en die verkoopt een M koffer; is het zo dat je een voor een de grotere koffers moet kopen? (dus eerst M en dan kan je pas L kopen) Of kan je er ook een overslaan en later een grotere kopen; dus meteen van standaard naar een L? En wat is aan te raden om eerst te kopen? Extra wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

TdV schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:59:
Vraagje; ik ben bij de 1e merchant en die verkoopt een M koffer; is het zo dat je een voor een de grotere koffers moet kopen? (dus eerst M en dan kan je pas L kopen) Of kan je er ook een overslaan en later een grotere kopen; dus meteen van standaard naar een L? En wat is aan te raden om eerst te kopen? Extra wapens?
Geen idee ik heb er nooit 1 overgeslagen. :P Denk dat je ze gewoon achter elkaar moet uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TdV schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:59:
Daar zat ik ook over na te denken voor m'n tweede run. Ga het toch maar niet doen aangezien het een ontiegelijk lang stuk is naar de volgende upgrade. De extra ruimte heb je nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:15:
[...]

Daar zat ik ook over na te denken voor m'n tweede run. Ga het toch maar niet doen aangezien het een ontiegelijk lang stuk is naar de volgende upgrade. De extra ruimte heb je nodig.
Idd zou ook gewoon een grotere kopen als het kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
Dit is echt een meesterlijk goed spel _/-\o_
Gister tot 3 uur in de nacht doorgespeeld :)

spoiler:
Nog iets leuk, ik schoot gister iemands kop, toen liep die daar nog een beetje zonder hoofd rond. Zit ik hem uit te lachen dat ie me niet kan pakken, pakt die mij beet zonder hoofd :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik ben wat aan het klooien op die shooting range, en heb er nu 3 prijzen gewonnen. 1x alle ventjes kapot geschoten met een shotgun, 1x met handgun, en 1x meer dan 3000 punten met de handgun. Maar uh... en dan? Ik dacht dat die prijzen dan in je Keys en Treasures moesten verschijnen ofzo?

edit: Hmm.. na een babbeltje met die dude achter de toonbank heb ik er 3 ontvangen. Leon w/ handgun en w/ shotgun, en Ada Wong. Hoe kan je zoveel van die dingen krijgen vraag ik me dan af? Met de sniper is behoorlijk lastig!

[ Voor 29% gewijzigd door Captain N op 26-01-2005 15:14 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 14:55:
Ik ben wat aan het klooien op die shooting range, en heb er nu 3 prijzen gewonnen. 1x alle ventjes kapot geschoten met een shotgun, 1x met handgun, en 1x meer dan 3000 punten met de handgun. Maar uh... en dan? Ik dacht dat die prijzen dan in je Keys en Treasures moesten verschijnen ofzo?

edit: Hmm.. na een babbeltje met die dude achter de toonbank heb ik er 3 ontvangen. Leon w/ handgun en w/ shotgun, en Ada Wong. Hoe kan je zoveel van die dingen krijgen vraag ik me dan af? Met de sniper is behoorlijk lastig!
jup examine de zgn bottlecaps maar. Hoe ik het gehaald heb is 1 x alle ventjes neer knallen en 4 (of 5) keer 3000 of erboven halen. Als je 1 rij compleet hebt krijg je $$$ van de merchant. Heb gister D gehaald, klote ashley!!! :p
Heeft iemand bij de shooting range boven de 4000 gehaald? Las ergens in de manual dat je dan ook iets krijgt?

DS voor je 2nd run, gebruik je niet de save van de eerste run? Dan behoudt je gewoon alles hoor. Dus ook de XL case met al je gunz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Krijg je als je met hetzelfde wapen weer boven de 3000 komt weer een bottlecap? Iemand trouwens enig idee wat die glimmende dingen zijn in de achtergrond als je met je handgun bezig bent? Ze ontploffen als je ze raakt.

Trouwens iemand opgevallen dat als je er meerdere met 1 shot raakt je meer punten krijgt? :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:20:
Krijg je als je met hetzelfde wapen weer boven de 3000 komt weer een bottlecap? Iemand trouwens enig idee wat die glimmende dingen zijn in de achtergrond als je met je handgun bezig bent? Ze ontploffen als je ze raakt.

Trouwens iemand opgevallen dat als je er meerdere met 1 shot raakt je meer punten krijgt? :)
jup.. basically moet je 4 keer hetzelfde doen... dus boven de 3000 halen.
Als je 5 ventjes achter elkaar hebt neergeknald ZONDER te missen komt er een "salazer" knal die kapot en je krijgt 500 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Elroy wanneer heb jij je 'order shipped' e-mail van DVDBO gekregen? Ik 18/01 en nog niets binnen.

Zal toch niet gebeuren dat beide orders niet aankomen...het zit ook niet mee zeg.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mijn pakje is binnen na bijna 14 dagen verzendtijd :D wel midden in de tentamenweek :(

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:34:
Elroy wanneer heb jij je 'order shipped' e-mail van DVDBO gekregen? Ik 18/01 en nog niets binnen.

Zal toch niet gebeuren dat beide orders niet aankomen...het zit ook niet mee zeg.
Dat zou enorm balen zijn. Lijkt me sterk hoor. Denk dat je het deze week nog wel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

schnumi schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:58:
Dat zou enorm balen zijn. Lijkt me sterk hoor. Denk dat je het deze week nog wel krijgt.
Ik hoop het, anders ga ik misschien IRL mensen suplexen :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik heb hem, ik heb hem!!!!

Ik had de 18e bij DVDBO de shipping conf. gekregen, en nu lag hij toen ik thuiskwam op de deurmat!!!! YAY!!!

Nu maar hopen dat mij 1.04 freeloader hem boot :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:18:
[...]

jup examine de zgn bottlecaps maar. Hoe ik het gehaald heb is 1 x alle ventjes neer knallen en 4 (of 5) keer 3000 of erboven halen. Als je 1 rij compleet hebt krijg je $$$ van de merchant. Heb gister D gehaald, klote ashley!!! :p
Ashley liev :> vooral de eerste keer was leuk op 'D". Eindscore: 0 _/-\o_
Heeft iemand bij de shooting range boven de 4000 gehaald? Las ergens in de manual dat je dan ook iets krijgt?
Ik weet zeker dat ik 1x meer dan 4000 punten heb gehaald. Was geloof ik op C. Had tijdens die ronde iets van 4 salazar targets neergeschoten. Kan me alleen niet herinneren dat je er iets extra's voor kreeg. Jammer dat je de hi-score niet kan zien.
DS voor je 2nd run, gebruik je niet de save van de eerste run? Dan behoudt je gewoon alles hoor. Dus ook de XL case met al je gunz
Oeps, dat is ook zo! :o. Helemaal niet aan gedacht. Ben er gelukkig nog niet mee begonnen maar m'n vorige savegame laden is wel de bedoeling. Kan ik dat weer schrappen.

Heb tot nu toe beetje zitten te prutsen met asignment ada en mercenaries. Twee mini-games die je unlocked na het uitspelen van RE4. AA was wel leuk maar erg kort. Geeft wat meer informatie over het 'echte' einde. Mercenaries daarentegen is echt puur klote! Daar gaat aardig wat oefening inzitten wil je een echte high-score neerzetten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

hmm, hij doet het maar vaag,
Als ik hem "normaal" boot, dan loopt het beeld achter op het geluid bij de filmpjes.
als ik met Z de regio selecteer, worden de kleuren heel raar weergegeven, en stottert het geluid
gigantisch... ik heb die andere alternative loading methode nog niet geprobeerd, maar ik zie het somber in. omdat ik een 1.04 heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:46:
[...]

Ik weet zeker dat ik 1x meer dan 4000 punten heb gehaald. Was geloof ik op C. Had tijdens die ronde iets van 4 salazar targets neergeschoten. Kan me alleen niet herinneren dat je er iets extra's voor kreeg. Jammer dat je de hi-score niet kan zien.
Op de muur naast die dude van de shooting range hangt ergens een papiertje met de high score erop. Die staat normaal op 4000, dus ik neem aan dat als je daar over heen komt het verandert?

Kan iemand m'n geheugen weer een beetje opfrissen over Ada Wong? Ik ben een beetje kwijt hoe zij ook al weer in RE2 verwikkeld was in het verhaal...

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
D³ schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:34:

Hij is ook de 18e verstuurd.
Ik zal wel geluk gehad hebben ofzo, meestal krijg ik pakkjes op woensdag of zaterdag. :)
Maar wel kut voor je zeg, dus je hebt hem bij dvdbox en bij play-asia besteld en beide niet binnen :/

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik heb eigenlijk een vraagje, en een simpele ja of nee is genoeg .
Meer dan ja of nee wil ik ook niet weten eigenlijk :P

Mijn vraag is : Speelt Umbrella Corp een rol in R4 ja of nee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:45:
[...]
Hehe dat wil ik wel eens zien. :P

Niet meemaken natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MaCe1337 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:06:
hmm, hij doet het maar vaag,
Als ik hem "normaal" boot, dan loopt het beeld achter op het geluid bij de filmpjes.
als ik met Z de regio selecteer, worden de kleuren heel raar weergegeven, en stottert het geluid
gigantisch... ik heb die andere alternative loading methode nog niet geprobeerd, maar ik zie het somber in. omdat ik een 1.04 heb :(
Yep je zult toch gewoon een Freeloader 1.06B versie moeten halen. :) Voor toekomstige games zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:45:
[...]
Ik zou de postbode eens aan de tand gaan voe.. eh.. suplexen! :(

Heb je gelijk de dader te pakken.
KunDun schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:22:
Ik heb eigenlijk een vraagje, en een simpele ja of nee is genoeg .
Meer dan ja of nee wil ik ook niet weten eigenlijk :P

Mijn vraag is : Speelt Umbrella Corp een rol in R4 ja of nee ?
spoiler:
Zeker weten dat je het wil weten?
.
.
.
het antwoord is: "yes".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:46:
Heb tot nu toe beetje zitten te prutsen met asignment ada en mercenaries. Twee mini-games die je unlocked na het uitspelen van RE4. AA was wel leuk maar erg kort. Geeft wat meer informatie over het 'echte' einde. Mercenaries daarentegen is echt puur klote! Daar gaat aardig wat oefening inzitten wil je een echte high-score neerzetten. 8)
daar heb ik ook ff mee zitten kloten. Ik heb tot nu toe op alle levels 4 sterren.. maar 5 sterren gaat toch echt wat moeite kosten. En als je een hoge score haalt dan fuck je het op om dood te gaan 8)7

Ow nog ff over een 2 tal treasures. Ik heb de zogenaamde: "Royal Insignia" in me treasures en bij die beschrijving staat : "it was once set in something". Maar ik kan maar niet vinden WAT! Zit nu bijna op het eind van het spel maar heb het andere deel nog niet gevonden.
Het andere is die dirty brass pocket watch. Staat op je map als een treasure maar dat ding is maar 1000 pta's waard. Heb niet van een soort schoonmaak middel gezien in dit spel? :? Iemand?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 18:50:
[...]

daar heb ik ook ff mee zitten kloten. Ik heb tot nu toe op alle levels 4 sterren.. maar 5 sterren gaat toch echt wat moeite kosten. En als je een hoge score haalt dan fuck je het op om dood te gaan 8)7
Indeed.. had ik tijdens m'n eerste run op het tweede level met leon een score van 40000 (oid) op de teller met nog 15 sec te gaan.. Spawned er zo'n stomme machinegunner achter mij.. wat was ik flauw op dat moment :(. Sindsdien niet meer gespeeld.. :P
Ow nog ff over een 2 tal treasures. Ik heb de zogenaamde: "Royal Insignia" in me treasures en bij die beschrijving staat : "it was once set in something".
spoiler:
Als het goed is dan past die in die kroon van de koning
Het andere is die dirty brass pocket watch. Staat op je map als een treasure maar dat ding is maar 1000 pta's waard. Heb niet van een soort schoonmaak middel gezien in dit spel? :? Iemand?
spoiler:
Volgende keer ff die ketting schieten zodat de klep dichtklapt waardoor je treasure mooi schoon blijft :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:03:
[...]
Indeed.. had ik tijdens m'n eerste run op het tweede level met leon een score van 40000 (oid) op de teller met nog 15 sec te gaan.. Spawned er zo'n stomme machinegunner achter mij.. wat was ik flauw op dat moment :(. Sindsdien niet meer gespeeld.. :P

[...]
spoiler:
Als het goed is dan past die in die kroon van de koning

[...]
spoiler:
Volgende keer ff die ketting schieten zodat de klep dichtklapt waardoor je treasure mooi schoon blijft :7
ahhh.... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

spoiler:
Ik weet niet of jullie het weten. Maar je kunt ook een red, green en blue diamond (krijg je van die beesten in het riool in iets (weet de naam even niet meer) plaatsen. Dan wordt dat iets ineens 32000 Ptas waard :Y).

Je hebt ook nog een Beerchug in het begin van het spel geloof ik. Daar kun je volgens mij die catseyes in doen. Heb er in totaal twee gevonden tot nu toe. En ik ben momenteel bij de rechterhand van Salazar.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

schnumi schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:29:
[...]

Yep je zult toch gewoon een Freeloader 1.06B versie moeten halen. :) Voor toekomstige games zeker.
nah, ik heb een viper besteld :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 20:51:
spoiler:
Ik weet niet of jullie het weten. Maar je kunt ook een red, green en blue diamond (krijg je van die beesten in het riool in iets (weet de naam even niet meer) plaatsen. Dan wordt dat iets ineens 32000 Ptas waard :Y).

Je hebt ook nog een Beerchug in het begin van het spel geloof ik. Daar kun je volgens mij die catseyes in doen. Heb er in totaal twee gevonden tot nu toe. En ik ben momenteel bij de rechterhand van Salazar.
jup algemeen bekend denk ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Even een vraagje voordat ik voor niks al m'n kogels ga verspillen: Wanneer er gezegd wordt dat je 4 minuten moet wachten, volstaat het dan om 4 minuten in leven te blijven?

edit: Never mind, ik ben er al achter :)

edit 2: Hoewel :P

[ Voor 24% gewijzigd door Captain N op 26-01-2005 23:15 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik zit nu toch echt met een zwaaar dilemma, of MGS3, of RE4 spelen

moeilijk moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

MaCe1337 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 23:19:
Ik zit nu toch echt met een zwaaar dilemma, of MGS3, of RE4 spelen

moeilijk moeilijk :P
Heb ik ook. Kan wel zeggen dat MGS3 voor RE4 moest wijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Alleen lezen als je al ver in het spel bent :)

spoiler:
OMG! Is dat Wesker!? :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Captain N schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 23:25:

spoiler:
Stiekem toch gelezen, maar eerlijk gezegd vind ik het niet zo vreemd :P

spoiler:
misschien krijgen wel wel een nieuwe weskers report _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Aargh! Ik word gek! :D Wat een spel! Fantastisch!

spoiler:
Net tegen 2 gigantische trollen gevochten. OMG! Toen de een in dat magma viel! Dat spartelen! Schitterend gewoon! Alleen vanwege deze ene battle moet je dit spel al kopen! :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEAH vandaag binnen me RE4 _/-\o_

Hij is zo mooi..

maar vind wel vaag? balken? in de game?

Moet nu even wennen met schieten hehee :P

gelukkig heb ik een ntsc gamecube hoef geen freeloader. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

BrbZrk schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:24:
oude Resident Evil 4 build. (met oude setting, mansion etc)

http://home.gwu.edu/~r_buff/re4/bio4.rmvb

realplayer nodig om m af te spelen.

:/
Aargh! hij ziet er gewoon nog mooier uit ook, die oude build, en meer sfeer _/-\o_
dat had toch wel een betere keuze geweest vind ik. maar ik snap wel dat de huidige versie van RE4 beter te slijten is aan de massa.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 23:25:

spoiler:
waar in het gewone spel zie je wesker?
spoiler:
je kan wel met wesker spelen in de mercenaries, maar dat is alleen als je het spel uitgespeeld hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

spoiler:
In een filmpje. Daarin zegt Salazar tegen Wesker (tenminste, ik weet het niet, maar hij leek er wel op) dat hij Leon moet gaan dood maken of zoiets. Ergens in het kasteel. Iig nadat Luis dood gemaakt is. Ik geloof vlak voordat je de kelder in gaat.

[ Voor 23% gewijzigd door Captain N op 27-01-2005 01:22 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 01:21:
spoiler:
In een filmpje. Daarin zegt Salazar tegen Wesker (tenminste, ik weet het niet, maar hij leek er wel op) dat hij Leon moet gaan dood maken of zoiets. Ergens in het kasteel. Iig nadat Luis dood gemaakt is. Ik geloof vlak voordat je de kelder in gaat.
spoiler:
nee dat is wesker niet.. dat is krauser. Bedoel je die man met die rode beret?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

spoiler:
Wesker, Krauser, 1 pot nat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 04:18:
spoiler:
nee dat is wesker niet.. dat is krauser. Bedoel je die man met die rode beret?
Mja, die bedoelde ik. Maar van die naam heb ik nog nooit gehoord :P Of wel, maar weer vergeten :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 09:23:
[...]

Mja, die bedoelde ik. Maar van die naam heb ik nog nooit gehoord :P Of wel, maar weer vergeten :D
Krauser idd..

spoiler:
Vond het al zo vreemd want wesker komt niet in de verhaallijn voor (behalve wat verwijzingen). Dacht eerst nog ff dat je lord saddler bedoelde zonder hoofddoek op. Maargoed, dat ook weer duidelijk :P
TheEvilCuber schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 01:18:
[...]

Aargh! hij ziet er gewoon nog mooier uit ook, die oude build, en meer sfeer _/-\o_
dat had toch wel een betere keuze geweest vind ik. maar ik snap wel dat de huidige versie van RE4 beter te slijten is aan de massa.
Dat meen je toch hopelijk niet serieus? :X

Je ziet duidelijk de 'tankcontrols', verder is het sfeertje totaal niet RE-achtig. Geesten die uit schilderijen komen, poppen die tot leven komen? Nee, dank je. Dat lijkt meer iets poltergeist achtig. Ik ben iig blij met het uiteindelijke en betere product (zoals grotere omgevingen, controls en meer dan 10+ vijanden tegelijk!).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd ik vond die oude build ook niet echt denderend. Trouwens zal D³ zijn game nu eindelijk eens binnen hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:18:
[...]
Dat meen je toch hopelijk niet serieus? :X

Je ziet duidelijk de 'tankcontrols', verder is het sfeertje totaal niet RE-achtig. Geesten die uit schilderijen komen, poppen die tot leven komen? Nee, dank je. Dat lijkt meer iets poltergeist achtig. Ik ben iig blij met het uiteindelijke en betere product (zoals grotere omgevingen, controls en meer dan 10+ vijanden tegelijk!).
Als deze build (als compleet spel oid) ooit op ebay komt zou ik er zo meer dan 100 euro voor betalen. voor mij ziet het eruit als DE ultieme RE, de controlls vond ik altijd heerlijk in die oude dus daar geen last van.
Ook ziet die oude build er mooier uit (kijk naar leons jasje en de reflecties)
Af en toe kreeg ik al een hartaanval van dat filmpje _/-\o_
ik zal nu ik dit heb gezien een stuk minder uitkijken naar de huidige versie van RE4 :'(

.. het had zo mooi kunnen zijn..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Waarschijnlijk ben je dan wel ietsjes meer kwijt dan 100 euro :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Hmm dat filmpje werkt niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Het ziet er wel gaaf uit die oude build, maar ik had meer het idee dat ik een filmpje van Eternal Darkness 2 zat te bekijken dan Resident Evil 4. Het lijkt erop dat er insanity effects in de oude build zaten(het beeld kreeg een blauwe gloed toen er iets vreemds gebeurde en dit zat ook in alle eerdere trailers van deze build). Ik meende zelfs in het filmpje ergens iets te zien wat sterk op het Silicon Knights logo leek! Ik verwacht dat deze build minder goed zou zijn dan de uiteindelijke, mocht deze build echter ooit gereleased worden als spel, dan zou ik hem zeker kopen!

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stoer hoor die oude build. Het is wel minder met die geesten en spoken etc. Maar wel erg scary. Het is wellicht niet de oude RE gevoel met zombies (of lookalike ganados) maar ik zou em zeker ook halen als ie ooit uit zou komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devil May Cry mensen... als jullie zo graag deze engine willen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:21:
Devil May Cry mensen... als jullie zo graag deze engine willen hebben ;)
Ik wil de engine niet :P ik wil de game met die sfeer en effecten (ala Eternal Darkness)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

schnumi schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:24:
Trouwens zal D³ zijn game nu eindelijk eens binnen hebben? :P
It's game time.

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/re4.jpg

Dit is die van Play Asia overigens, dus straks heb ik er wellicht ook twee :P

ps Hunnigan is :9

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Alles beter als niks D³!! :)

Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
Zo ik moet nu effe rustig aan doen.
Het spel is zo verslavend :)
Ik zit na 2 dagen als op de 2de disc :P
Je moet wat hé, als je een week vakantie hebt :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

hmm ik vraag me af waar dat rare slot-ding aan de zijkant van het DVD-doosje voor is, videotheken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

MaCe1337 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:17:
hmm ik vraag me af waar dat rare slot-ding aan de zijkant van het DVD-doosje voor is, videotheken?
Het is een in de VS gebruikte diefstalbeveiliging voor GameCube spellen. Er gaat een stalen staaf doorheen zodat het moeilijk is om iets in de winkel uit de doos te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruiken ze ook in de UK. Ik had een aantal maanden geleden een spel gekocht. Hadden ze de lock er vergeten af te halen..... en ik maar proberen dat ding op te breken. Dat ding krijg je er niet makkelijk af zeg. Toen was ik terug gegaan naar de winkel. Ze vroegen me toen gelijk of ik het had proberen open te maken met bruut kracht? Euh nee helemaal niet O-)
Anyways het blijkt te zijn dat als je de lock met bruut kracht probeert te openen dat je de CD beschadigd. Wel handig voor diefstal maar o zo stom als ze het vergeten! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
Ik heb het spel ook eindelijk binnen en ik moet zeggen dat het mijn verwachtingen overtreft. Wat een sfeer zit in dit spel zeg.. mn vriendin heeft ook al de creeps als ik het spel zit te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik zit nu ook op disc 2. De laatste grote hindernis op disc 1 is een eitje als je eenmaal door hebt hoe je het het beste kunt aanpakken. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
Aangezien de startpost een beetje verouderd is, heb ik hem een "beetje" geupdate :)
[rml][ NGC] Resident Evil 4[/rml]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:32:
Aangezien de startpost een beetje verouderd is, heb ik hem een "beetje" geupdate :)
[rml][ NGC] Resident Evil 4[/rml]
Hail. _/-\o_

Netjes gedaan hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

nice one ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Zijn er trouwens mensen die RE4 Uitgespeeld hebben, want ik vraag
me af of er nu al "hits" zijn voor een deel 5 ?
Dus blijkt uit het einde van deel 4 dat er een deel 5 komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Geen idee maar ik ben er haast wel zeker van dat er nog een deel 5 gaat komen. ;) Helemaal na het succes van deel 4.

Alleen is de maker van dit deel Mikami weggegaan bij Capcom omdat hij het niet eens was met de PS2 versie evenals veel andere personen uit het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn order bij PlayAsia.com is na de bestelling gister geplaatst te hebben al shipped. Weet iemand hoe lang het dan nog ongeveer gaat duren (gewoon de goedkoopste manier van verzenden gekozen).. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KunDun schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:52:
Zijn er trouwens mensen die RE4 Uitgespeeld hebben, want ik vraag
me af of er nu al "hits" zijn voor een deel 5 ?
Dus blijkt uit het einde van deel 4 dat er een deel 5 komt ?
is niet uit te lijden dat er een RE5 zal komen. Het is dus op zich een gesloten hoofdstuk. Maar ik ben er ook bijna wel zeker dat RE5 zal komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
met andere woorden: ze hebben met RE4 hun debacle met RE2 nog eens dunnetjes over gedaan: gewoon ineens het roer omgooien en helemaal opnieuw beginnen :{

wat was ik toendertijd pissig met het zien van de 'RE1.5' filmpjes: veel gaver dan de uiteindelijke RE2
zit nog tot op de dag van vandaag te wachten op het opduiken van die versie ergens...

met RE4 heb ik het echter niet meer zo gevolgd, ik lig een beetje achter

ben net met RE0 begonnen op de GC :P

[ Voor 3% gewijzigd door Noedelsupke op 29-01-2005 07:47 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik kwam er net achter dat vanaf de 25e mijn strategy guide ook shipped is :D

En over die filmpjes:

Ik vind leon er niet zoveel beter uitzien, hij beweegt wel wat natuurlijker, <edit> afgezien van de tankcontrols </edit> maar ik vind het jasje maar lelijk zo glimmend eigenlijk, alsof het van plastic is....

[ Voor 8% gewijzigd door mace op 29-01-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Captain N schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 00:25:
Aargh! Ik word gek! :D Wat een spel! Fantastisch!

spoiler:
Net tegen 2 gigantische trollen gevochten. OMG! Toen de een in dat magma viel! Dat spartelen! Schitterend gewoon! Alleen vanwege deze ene battle moet je dit spel al kopen! :D
Idd daar kun je goed de grafische pracht zien dat ziet er echt fantastisch uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Topicstarter
Ik heb het spel gister ook uitgespeeld: 25 uur / 977 gekilled ofzo :P
Wat me opvalt is dat disc 2 niet zo kort is zoals hier gezegt wordt.
Ik had verwacht dat het RE: Remake (disc 2) kort was, maar dat viel wel mee.

Nog effe wat commentaar van het einde.
Alleen lezen als je hem al uitgespeeld hebt, or you will be sorry :P
spoiler:
Als eerste, wat was die eindbaas makkelijk zeg. Gooi een grenaat (launcher) tegen hem en hij gaat al liggen, herhaal dit een paar keer en hij is dood.
Daarna dat filmpje dat die wegvaart, ik zat echt zo als hij niet stuurd knalt ie tegen de rots aan en bam dood, oh was het filmpje al afgelopen en moest je zelf besturen :P
Nog even een vraagje, kan je bij mission ada ook saven of moet je dat in 1 keer spelen?
Trouwens wel vet dat je ook nog met ada kan spelen enzo, had ik niet verwacht :)

edit:
Hoe zit het trouwens met D³, heb hem lang niet meer gezien :P
Zou mij benieuwen wat hij ervan vondt, aangezien ik mij kan herinneren dat hij de andere Resident evils niet zo leuk vond (kon ook iemand anders zijn :P)

[ Voor 14% gewijzigd door Elroy op 30-01-2005 14:27 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ik heb hem ook zonet uitgehaald.

Dik 27 uur, 959 kills, 54 keer dood. Hit ratio van 80%.

En Elroy, wat jij hierboven in je spoiler schrijft, zo heb ik hem ook koud gemaakt.

Verder wel erg verslavende minigame wat je unlocked. En dan heb ik het niet over AA, maar over M. AA moet ik nog proberen, maar ik kan me niet losrukken van M. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op zondag 30 januari 2005 @ 14:24:
Ik heb het spel gister ook uitgespeeld: 25 uur / 977 gekilled ofzo :P
Wat me opvalt is dat disc 2 niet zo kort is zoals hier gezegt wordt.
Ik had verwacht dat het RE: Remake (disc 2) kort was, maar dat viel wel mee.

Nog effe wat commentaar van het einde.
Alleen lezen als je hem al uitgespeeld hebt, or you will be sorry :P
spoiler:
Als eerste, wat was die eindbaas makkelijk zeg. Gooi een grenaat (launcher) tegen hem en hij gaat al liggen, herhaal dit een paar keer en hij is dood.
Daarna dat filmpje dat die wegvaart, ik zat echt zo als hij niet stuurd knalt ie tegen de rots aan en bam dood, oh was het filmpje al afgelopen en moest je zelf besturen :P
Nog even een vraagje, kan je bij mission ada ook saven of moet je dat in 1 keer spelen?
Trouwens wel vet dat je ook nog met ada kan spelen enzo, had ik niet verwacht :)

edit:
Zou mij benieuwen wat hij ervan vondt, aangezien ik mij kan herinneren dat hij de andere Resident evils niet zo leuk vond (kon ook iemand anders zijn :P)
spoiler:
ik vond hem ook inderdaad erg makkelijk. Ik vond de andere bazen moeilijker. Ik heb em zonder grenade launcher afgemaakt. Gewoon oog schieten in zijn been gaat ie liggen en dan mes in zijn oog... HEERLIJK!
Mercenaries is erg moeilijk. Vooral met bepaalde mensen, maar dat neemt de fun niet weg gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Elroy schreef op zondag 30 januari 2005 @ 14:24:
edit:
Druk bezig met RE4 natuurlijk. Bevalt goed, al zijn die dodge dingen waar je ineens twee knoppen in moet drukken goed irritant zeg :D Heb je net een hele sectie netjes afgewerkt, hordes vijanden ed, ben je ineens dood omdat je 0,04s te laat bent :/ Beetje suf. Topgame verder hoor :Y)

Vorige RE's vind ik erg matig idd, al heb ik alleen REmake helemaal gespeeld.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Damn, ik zit nu hier bij m'n moeder tentamen te leren voor maandag :P Dus dit weekend geen RE4 voor mij. Ik ben nu in het begin van disc 2, en het einde lijkt te naderen. Helaas eigenlijk :'(

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

spoiler:
Heb nu net het gevecht met Krauser gehad maar damn zeg dat is pas goed opletten! _/-\o_ Ook zeer sfeervol gedaan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Die spoiler tags zijn handig, alleen het nadeel is dat je nooit precies weet van te voren wanneer je het nu wel kan lezen en wanneer niet :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Captain N schreef op zondag 30 januari 2005 @ 17:57:
Die spoiler tags zijn handig, alleen het nadeel is dat je nooit precies weet van te voren wanneer je het nu wel kan lezen en wanneer niet :P
Idd snap wat je bedoelt. Maar jij bent met de 2de disc bezig dus ik raad het je aan niet te lezen. Want ik weet niet of je dat gedeelte al gehad hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik had stiekem gelezen todat ik het woord
spoiler:
Krauser
zag. Toen wist ik dat ik het nog niet wist, want die heb ik behalve in dat filmpje nog niet gezien ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Zonet AA uitgespeeld. Als je dat hebt gehad zou je denken dat er nog ruimte over is voor een RE5.....

Dat M minigame is ook echt lachen vind ik.

spoiler:
Heb nu Hulk unlocked, net als Wesker. Ik denk dat als je naar de images kijkt al heel goed kan raden wie de volgende twe zijn ;)

[ Voor 35% gewijzigd door GZ op 30-01-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Captain N schreef op zondag 30 januari 2005 @ 18:58:
Ik had stiekem gelezen todat ik het woord
spoiler:
Krauser
zag. Toen wist ik dat ik het nog niet wist, want die heb ik behalve in dat filmpje nog niet gezien ;)
Nou dan staat je nog een leuk iets te wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op zondag 30 januari 2005 @ 19:06:
Zonet AA uitgespeeld. Als je dat hebt gehad zou je denken dat er nog ruimte over is voor een RE5.....

Dat M minigame is ook echt lachen vind ik.

spoiler:
Heb nu Hulk unlocked, net als Wesker. Ik denk dat als je naar de images kijkt al heel goed kan raden wie de volgende twe zijn ;)
over de mercenaries minigame:

spoiler:
Tof man, de hulk.. die groene kerel is echt tof.. maarehm, wat doet hij in re4 ;). Anyway, die wil ik ook unlocken! :P

Het zou inderdaad handig zijn als iedereen bij de spoilertag even neerzet waar het over gaat bijv. chapter 2-1 of 4-3 etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ik heb nu al die idioten in de minigame unlocked. Nu in elk level, met elk mannetje 5 sterren halen voor een nieuwe unlockable :P Dat wordt Kilo Utrecht Tango.

Volgende is voor de mensen die zowel AA als RE4 uit hebben.

spoiler:
Na het halen van AA kreeg ik de Chicago Typewriter. Ik ben in dat level twee keer doodgegaan. PokkeKrauser :P. Iig, wat kregen jullie?

Heeft een van jullie de Matilda of Infinite Bazooka al kunnen kopen? 1 miljoen Pts. is wel erg veel. Kan ik never betalen.

[ Voor 53% gewijzigd door GZ op 30-01-2005 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 22:55:
[...]

over de mercenaries minigame:

spoiler:
Tof man, de hulk.. die groene kerel is echt tof.. maarehm, wat doet hij in re4 ;). Anyway, die wil ik ook unlocken! :P

Het zou inderdaad handig zijn als iedereen bij de spoilertag even neerzet waar het over gaat bijv. chapter 2-1 of 4-3 etc. :)
spoiler:
OMG 8)7 DS denk je nou echt dat de groene monster hulk hierin zit? Hij heet Hunk! Die kwam ook in RE2 voor. Dat is een gast (swat-achtig) met een gasmasker! Heeft een stoer close up move dat ie de nek breekt van een ganado.
GolbeZeromus schreef op zondag 30 januari 2005 @ 23:45:
Ik heb nu al die idioten in de minigame unlocked. Nu in elk level, met elk mannetje 5 sterren halen voor een nieuwe unlockable :P Dat wordt Kilo Utrecht Tango.

spoiler:
Na het halen van AA kreeg ik de Chicago Typewriter. Ik ben in dat level twee keer doodgegaan. PokkeKrauser :P. Iig, wat kregen jullie?

Heeft een van jullie de Matilda of Infinite Bazooka al kunnen kopen? 1 miljoen Pts. is wel erg veel. Kan ik never betalen.
spoiler:
ik kon de infinite launcher kopen maar koos eerst voor het full upgrade (incl. exclusive upgrade) van me broken butterfly. Dat ding doet dan 50 dmg!!!
Je krijgt de Chicage Typewriter na het uitspelen van AA. Niks meer niks minder ;)

Ik heb em overigens voor de 2e uitgespeeld.
11 uur over gedaan met 997 ganados neergemaaid. w00t!

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
D³ schreef op zondag 30 januari 2005 @ 16:39:
[...]
Vorige RE's vind ik erg matig idd, al heb ik alleen REmake helemaal gespeeld.
IMO moet je Resident Evil dan ook mee hebben gemaakt toen het destijds op de PSX uitkwam, op 16e jarige leeftijd :P

ik vind namelijk alle nieuwe delen incl. de remake ook niet zo...de REmake heeft absoluut niet het gevoel wat deel1 toendertijd wel op de PSX had...

ligt deels ook aan mij, maar toch niet alleen.....ook RE zero waar ik nu mee bezig ben: het is echt een herhaling van 1 gewoon, en het verhaal spoort van geen kant meer......bij 1 was het nog zo 'realistisch' zeg maar :D

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 00:54:
[...]

spoiler:
OMG 8)7 DS denk je nou echt dat de groene monster hulk hierin zit? Hij heet Hunk! Die kwam ook in RE2 voor. Dat is een gast (swat-achtig) met een gasmasker! Heeft een stoer close up move dat ie de nek breekt van een ganado.
spoiler:
Sarcasme ;) Dat het Hunk is weet ik, blijkbaar wist GZ het niet :P
GolbeZeromus schreef op zondag 30 januari 2005 @ 23:45:

spoiler:

spoiler:
Ik heb inmiddels de chicago typewriter gekocht. Geld krijg je echt supersnel binnen als je eenmaal verder bent dan chapter 3-1. De gun is verder wel aardig 1337 maar het wordt wel heel makkelijk. Eindbazen zijn binnen 5 sec dood en die not-zombies dudes liggen al op de grond weg te rotten na 1, hooguit 2 schoten. Verder kan je lekker gaan sproeien met deze uber machinegun indien er veel vijanden op je af komen.

imo de beste unlockable van de twee. Had de RL ook nog geprobeerd maar dat ding is te traag en je wordt geraak door je eigen explosie als je te dichtbij staat 8)7.
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste