is leuk voor de liefhebbers, geef mij het spel maar. Die controler had ik wel leuk gevonden btw ;)! Maar dan moeten ze ook Doom III uitbrengen hehe!
De mijne is shipped \o/ Sorry dat ik verder niets te melden heb, maar ik moest het ergens kwijt.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
ik verwacht dat vele em morgen binnen krijgen! inclusief de MIJNE!!!! Maar voor nu.....
slapen... mmmmmm

Ik zat er over te denken om de ports van 2, 3 en Code Veronica toch nog maar even te kopen. Maar bij nader inzien........
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...2053&item=8160814386&rd=1
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
hmm die ports zijn toch braQ.
Ik ga mogen maar eens RE4 bestellen bij dvd boxoffice,
daar kom ik uit op 41.42 euro, gratis shipping.
Samen met de strategy guide wordt het 55.
Iemand nog een goedkoper adres?
Ik ga mogen maar eens RE4 bestellen bij dvd boxoffice,
daar kom ik uit op 41.42 euro, gratis shipping.
Samen met de strategy guide wordt het 55.
Iemand nog een goedkoper adres?
Dat er geen nieuwe exemplaren van gemaakt worden. En ja, ze zijn niet super. Tenminste, het zijn gewoon de oude games. Maar daarom is het juist zo bizar dat die veiling op zoveel $$ staat! Ik zou er niet meer dan 15 euro per stuk voor over hebben
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb resident evil 3 nog wel in de budgetbakken gezien, maar ik had er geen geld voor over, omdat het geen meerwaarde bied tegenover de psx versies
Ahhh wat een ramp, dvdbox heeft mijn RE4 order gecancelled.
Krijg ik opeens een mailtje dat mijn creditcard gegevens niet overeen kwamen.
Ik had hem zo lang geleden gepreoderd dat ik ondertussen weer een nieuwe creditcard heb met hetzelfde nummer, alleen andere expire date.
Dus heb ik hem net weer opnieuw besteld
Ik had hem zo lang geleden gepreoderd dat ik ondertussen weer een nieuwe creditcard heb met hetzelfde nummer, alleen andere expire date.

Kerel dat zuigt.Elroy schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:37:
Ahhh wat een ramp, dvdbox heeft mijn RE4 order gecancelled.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Voor hoeveel, en waar? Ik heb hem voor de PC, maar mij lijkt het wel leuk om RE 0 t/m 4 straks te hebben tussen mijn rijtje Cube gamesMaCe1337 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:31:
Ik heb resident evil 3 nog wel in de budgetbakken gezien, maar ik had er geen geld voor over, omdat het geen meerwaarde bied tegenover de psx versies
Mijn foto's op Flickr.
umm, het was bij de free record shop of bart smit (weet ik niet meer) in almelo, en het was voor rond de 15 euro, maar ik zal als ik in de stad ben maandag wel ff kijken..
(dan kaai ik hem lekker voor je neus weg
)
(dan kaai ik hem lekker voor je neus weg
Lol.
Ik zal hier ook eens naar de BS en FRS gaan dan.
Mijn foto's op Flickr.
Resident Evil 2 en 3 mogen dan wel "Out of print" zijn, als je een beetje rondzoekt kun je ze nog wel vinden voor een redelijke prijs vinden. BOL heeft RE2 voor € 34,99 en RE3 kun je vast ook nog wel ergens voor een vergelijkbare prijs bestellen.Captain N schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:12:
Ik zat er over te denken om de ports van 2, 3 en Code Veronica toch nog maar even te kopen. Maar bij nader inzien........
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ja okay, maar zo redelijk vind ik dat niet. Ik heb ze beide al voor de PC, dus ik ga er geen 30 euro voor neerlegen. 15 euro per stuk doe ik het voor, maar niet meer.
edit: Jeej! Ik kan binnenkort ook meepraten over RE4!
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...?ViewItem&item=8161281956
edit 2: Ik kon het toch niet laten: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...?ViewItem&item=8161951285. Dus als iemand interesse heeft in de losse RE4... die gaat de verkoop in zodra ik ze alle twee binnen heb
edit: Jeej! Ik kan binnenkort ook meepraten over RE4!
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...?ViewItem&item=8161281956
edit 2: Ik kon het toch niet laten: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...?ViewItem&item=8161951285. Dus als iemand interesse heeft in de losse RE4... die gaat de verkoop in zodra ik ze alle twee binnen heb
[ Voor 57% gewijzigd door Captain N op 15-01-2005 11:47 ]
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb RES4 is uber vet!!!
Verlies op mijn breedbeeld met zoom funktie en balken weg...is gewoon erg te noemen.
k draai nu zoom 2 das wel met balken maar het ziet er dan prachtig uit.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen zeggen het niet te zien.....niet zonder progressive scan...waar ook alle USA reviews van uitgaaan.
De game is uber vet.....GOTY IMO.
Verlies op mijn breedbeeld met zoom funktie en balken weg...is gewoon erg te noemen.
k draai nu zoom 2 das wel met balken maar het ziet er dan prachtig uit.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen zeggen het niet te zien.....niet zonder progressive scan...waar ook alle USA reviews van uitgaaan.
De game is uber vet.....GOTY IMO.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Goed om te horen dat hij vet is. Alleen jammer van dat Zoom. Hopelijk valt het hier niet zo erg op.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
RE4 krijgt op veel game sites erg goede reviews, op IGN krijgt
hij een 9,8 en ze zijn lyrisch !
hij een 9,8 en ze zijn lyrisch !
Ik hoop het voor je, maar ik geef je weinig kans. Ik heb niet een van de aller beste breedbeeld tv's maar cheap was hij ook niet bepaald.schnumi schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 17:02:
Goed om te horen dat hij vet is. Alleen jammer van dat Zoom. Hopelijk valt het hier niet zo erg op.
We zullen wel zien.
Maar gebruik je de freeloader met een RGB combo?
Ik heb een US cube met S-video en ook nog een very dure modded RGB kabel voor mijn US cube dus dan kan ik altijd nog kijken wat beter beeld geeft.
Ik heb overigens een Sony 32fx68.
Ik heb een US cube met S-video en ook nog een very dure modded RGB kabel voor mijn US cube dus dan kan ik altijd nog kijken wat beter beeld geeft.
Ik heb overigens een Sony 32fx68.
[ Voor 9% gewijzigd door schnumi op 16-01-2005 16:38 ]
Hmm... ik heb deze veiling nog niet betaald, en ik zag in Mijn Ebay nu ineens staan dat die verkoper van Ebay af gekickt is. De reden is volgens de verkoper dat hij eerst een ander account had, en die is gebanned. Nu had 'ie een nieuw account aangemaakt, maar die is nu dus ook gebanned omdat je geen nieuw account mag aanmaken als je bent gebanned. Wat zouden jullie nu doen? Geld sturen en hopen dat er wat teruggestuurd wordt? Of toch maar cancellen?Captain N schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:31:
Mijn foto's op Flickr.
Cancellen. Zal wel niet fris zijn lijkt me of niet soms.
Verwijderd
waarom koop je em gewoon niet bij dvdboxoffice o.i.d. Dan heb je iig zekerheid!!Captain N schreef op zondag 16 januari 2005 @ 17:26:
[...]
Hmm... ik heb deze veiling nog niet betaald, en ik zag in Mijn Ebay nu ineens staan dat die verkoper van Ebay af gekickt is. De reden is volgens de verkoper dat hij eerst een ander account had, en die is gebanned. Nu had 'ie een nieuw account aangemaakt, maar die is nu dus ook gebanned omdat je geen nieuw account mag aanmaken als je bent gebanned. Wat zouden jullie nu doen? Geld sturen en hopen dat er wat teruggestuurd wordt? Of toch maar cancellen?
ik zou het risico ook niet nemen, bij Ebay banned ze je niet zomaar, dus er zal wel fraude aan te pas zijn gekomen.
antwoord ataat 1 pagina terug:Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 17:58:
[...]
waarom koop je em gewoon niet bij dvdboxoffice o.i.d. Dan heb je iig zekerheid!!
schnumi schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:04:
Die is alleen in de US te krijgen dus zul je hem via ebay moeten zien te vinden ofzo. Heb nog geen webwinkel gevonden waar je hem zo kan bestellen.
[ Voor 69% gewijzigd door Schweino op 16-01-2005 18:03 ]
Verwijderd
dat hangt er dus vanaf of hij de limited ed. wilt hebben of niet...Schweino schreef op zondag 16 januari 2005 @ 18:01:
ik zou het risico ook niet nemen, bij Ebay banned ze je niet zomaar, dus er zal wel fraude aan te pas zijn gekomen.
[...]
antwoord ataat 1 pagina terug:
[...]
Die kocht hij wel dus ik neem aan dat hij niet zomaar dat doet.
De gewone versie kan je overal krijgen dus dan had hij niet speciaal via ebay hoeven te doen.
De gewone versie kan je overal krijgen dus dan had hij niet speciaal via ebay hoeven te doen.
Mja, die limited Edition vind ik er wel fancy uit zien, en is idd alleen verkrijgbaar geweest bij Gamestop, een winkel in de US. Ik denk dat ik idd maar even verder ga kijken. Weet iemand of die verkoper dan toch nog negatieve feedback kan geven als ik er niet voor ga betalen?
edit: Ik durfde het toch niet aan, dus ik heb het maar niet gedaan. En gelijk ergens anders er een vandaan geplukt
Dit keer nog met bonus cd'tje 
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...8&ssPageName=STRK:MEWA:IT
edit: Ik durfde het toch niet aan, dus ik heb het maar niet gedaan. En gelijk ergens anders er een vandaan geplukt
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...8&ssPageName=STRK:MEWA:IT
[ Voor 34% gewijzigd door Captain N op 17-01-2005 00:58 ]
Mijn foto's op Flickr.
joepiee, gisteren RE4 + Strategy guide besteld bij dvdboxoffice 
Opschieten stelletje canadezen!
meestal kan je trouwens wel terugtrekken uit een koop op ebay als de verkoper er mee eens is...
Opschieten stelletje canadezen!
meestal kan je trouwens wel terugtrekken uit een koop op ebay als de verkoper er mee eens is...
[ Voor 34% gewijzigd door mace op 17-01-2005 08:37 ]
Mja, als de verkoper het er mee eens is kan het sowieso natuurlijk. Maar omdat z'n account geschorst is heb ik er iig geen trek in, maar hij zal het geld vast nog wel willen hebben
Ik keek bij de FAQ van Ebay, en daar stond het onderwerp "De gebruiker is niet meer geregistreerd, maar ik heb al wel betaald!" bij. Wat volgens mij impliceerd dat dat iets is dat je niet wilt, oftewel dat je als je nog niet betaald hebt dat ook maar niet moet doen. Ook zag ik dat je geen feedback aan zo'n gebruiker kan geven, dus dat zal andersom dan ook wel zo zijn.
Mijn foto's op Flickr.
waar en wanneer heb je hem besteld?Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:27:
hij is bij mij binnen. Playing as im typing this hehehe![]()
Ik ben helemaal blij!!!!
dan weet ik ongeveer wat me te wachten staat hehehe
Verwijderd
Heeft dus 6 dagen geduurd. Ga ik het daar ook maar bestellen. Zie nu dat je er ook een memorycard bijkrijgt. www.importmadness.comVerwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:21:
omg mensen niet van die vette reviews zetten hier. Ik kan niet wachten!! Ben RE fan sinds het eerste uur dat die op de PS was. Ik heb em bij importmadness besteld en een exemplaar is inmiddels ook al onderweg naam mij!
ah ok, ik heb nog geen confirmatie email gekregen van dvdboxoffice, dus ik heb er maar een beetje vaart achter gezet door ze ff te mailen, kan geen kwaad ook al heb ik het pas gisteren besteld 
En mijn poster is ook al klaar bij de kruidvat, morgen krijg ik mijn freeloader.
Alles loopt gesmeerd behalve het spel zelf
-edit- het spel is wel gesmeerd, mijn order loopt niet gesmeerd
-edit2- Ik vraag me af, ik heb voor 11 euro een freeloader op ebay gekocht, maar ik weet niet welke versie dit is... Kan het zijn dat RE4 niet werkt met een oudere freeloader? ik hoop het toch niet wel
En mijn poster is ook al klaar bij de kruidvat, morgen krijg ik mijn freeloader.

-edit2- Ik vraag me af, ik heb voor 11 euro een freeloader op ebay gekocht, maar ik weet niet welke versie dit is... Kan het zijn dat RE4 niet werkt met een oudere freeloader? ik hoop het toch niet wel

[ Voor 32% gewijzigd door mace op 17-01-2005 22:11 ]
Ik denk dat nog maar weinig mensen dit voor je kunnen bevestigen, aangezien hij voor bijna iedereen shipped is. Maar ik denk wel dat je de goede versie hebt (1.06b), aangezien de 1.04 (de 'slechte') maar zeer kort in omloop is geweest.MaCe1337 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:43:
ah ok, ik heb nog geen confirmatie email gekregen van dvdboxoffice, dus ik heb er maar een beetje vaart achter gezet door ze ff te mailen, kan geen kwaad ook al heb ik het pas gisteren besteld
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
importmadness.co.uk en het heeft exact 1 week geduurd. Ik heb namelijk vorig week maandag een mailtje gekregen dat die de deur uit was en vandaag kwam die aan. ik heb het spel net 4 uur zitten spelen. ZOOOO WAT EEN SPEL!! Ik ga geen spoilers hier plaatsen want dit spel moet je gewoon op eigen houtje gaan doen. Wat ik echter wel kan vertellen is:MaCe1337 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:38:
[...]
waar en wanneer heb je hem besteld?
dan weet ik ongeveer wat me te wachten staat hehehe
- je moet erg veel schieten in het spel; je krijgt daarom ook erg veel ammo
- vrij straightforward; in de eerdere versies moest je nog een klein beetje puzzelen en lopen
- bazen zijn niet zo gek moeilijk
- om eerlijk te zijn vind ik mgs3 nog steeds betere graphics hebben (boeie).
- veel footage/videos die ik gezien hebben komen uit de eerste uren van dit spel; dus vraag ik me eigenlijk af hoe lang het spel wel niet duurt
o en je krijgt er idd nog een extra mem card bij van het merk madcatz. En er zitten nog een aantal extra pre-saved games op de card. Wel zo leuk! Maarre nu weer ff terug want ben H O O K E D!!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 22:32 ]
Datel heeft zelfs voor de release van de Freeloader de produktie van de slechte versie stilgelegd en is meteen begonnen met de produktie van de goede versie. Volgens Datel hebben alleen een klein aantal mensen die de Freeloader gepreordered hadden voor release de slechte versie gekregen. Ik had zelf ook gepreordered en heb meteen de goede gekregen. Als je de 1.04 versie hebt kun je hem geloof ik tegen de verzendskosten laten omruilen bij Datel/CodeJunkies.GolbeZeromus schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:19:
[...]
Ik denk dat nog maar weinig mensen dit voor je kunnen bevestigen, aangezien hij voor bijna iedereen shipped is. Maar ik denk wel dat je de goede versie hebt (1.06b), aangezien de 1.04 (de 'slechte') maar zeer kort in omloop is geweest.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
De 1.04 versie is hier wel degelijk in omloop geweest, ik heb er zelfs een liggen, maar ik kreeg een paar weken later gratis een 1.06b versie opgestuurd gelukkig.MetroidPrime schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 12:56:
[...]
Datel heeft zelfs voor de release van de Freeloader de produktie van de slechte versie stilgelegd en is meteen begonnen met de produktie van de goede versie. Volgens Datel hebben alleen een klein aantal mensen die de Freeloader gepreordered hadden voor release de slechte versie gekregen. Ik had zelf ook gepreordered en heb meteen de goede gekregen. Als je de 1.04 versie hebt kun je hem geloof ik tegen de verzendskosten laten omruilen bij Datel/CodeJunkies.
Overgens werkt bv. Resident Evil Zero niet met die 1.04 versie.
Ik heb hem vandaag binnen gekregen, en het is helaas een 1.04.... 
Ik heb de support form al gebruikt op de datel site, en ik hoop dat ik snel antwoord krijg...
De forums van datel waren down btw...
Ik heb de support form al gebruikt op de datel site, en ik hoop dat ik snel antwoord krijg...
De forums van datel waren down btw...
meer dan 20 uur meen ik hoor dus.Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:31:
[...]
importmadness.co.uk en het heeft exact 1 week geduurd. Ik heb namelijk vorig week maandag een mailtje gekregen dat die de deur uit was en vandaag kwam die aan. ik heb het spel net 4 uur zitten spelen. ZOOOO WAT EEN SPEL!! Ik ga geen spoilers hier plaatsen want dit spel moet je gewoon op eigen houtje gaan doen. Wat ik echter wel kan vertellen is:
- je moet erg veel schieten in het spel; je krijgt daarom ook erg veel ammo
- vrij straightforward; in de eerdere versies moest je nog een klein beetje puzzelen en lopen
- bazen zijn niet zo gek moeilijk
- om eerlijk te zijn vind ik mgs3 nog steeds betere graphics hebben (boeie).
- veel footage/videos die ik gezien hebben komen uit de eerste uren van dit spel; dus vraag ik me eigenlijk af hoe lang het spel wel niet duurt
o en je krijgt er idd nog een extra mem card bij van het merk madcatz. En er zitten nog een aantal extra pre-saved games op de card. Wel zo leuk! Maarre nu weer ff terug want ben H O O K E D!!
En trouwens ik heb vandaag ook RE4 binnengekregen en speel het spel gewoon met de zoom optie.
Ik zie echt nauwelijks verschil, tuurlijk wel iets maar ik heb dan liever beeldvullend beeld.
Overigens heb ik 2 versies ontvangen dus als iemand nog interesse heeft.
nauwelijks verschil?
dit kan het zijn:
1 je tv is beter of slechter ehehhe
2 je hebt slechte ogen
3 je bent niet zo'n zeikerd als mij
Ik vind het verschil echt bagger......ik gebruik ook svideo heheeheheh ik speel wel lekker met zoom2 want zonder balken is bagger.
dit kan het zijn:
1 je tv is beter of slechter ehehhe
2 je hebt slechte ogen
3 je bent niet zo'n zeikerd als mij
Ik vind het verschil echt bagger......ik gebruik ook svideo heheeheheh ik speel wel lekker met zoom2 want zonder balken is bagger.
[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 18-01-2005 20:03 ]
Geen idee heb een Sony 32FX68.
Misschien heb ik wel slechte ogen maar dat is dus alleen maar een voordeel dan.
Ik vind het verschil in iedergeval niet zo gigantisch dat ik het spel met balken moet gaan spelen. Je ziet wel iets verlies in detail maar over het algemeen valt het reuze mee.
En wtf is Zoom 2? 
Zal overigens later ook nog eens met die modded RGB kabel checken of dat nog iets beter is of slechter.
En nu over RE4 zelf:
DAMN wat vet!
Heb hem nu 2 uur gespeelt en kom net bij het meer maar dat bewaar ik nog even.
Vet om mensen eerst goed te raken met je gun en dan tegen elkaar aan te schoppen etc.
Ik vind het verschil in iedergeval niet zo gigantisch dat ik het spel met balken moet gaan spelen. Je ziet wel iets verlies in detail maar over het algemeen valt het reuze mee.
Zal overigens later ook nog eens met die modded RGB kabel checken of dat nog iets beter is of slechter.
En nu over RE4 zelf:
DAMN wat vet!
[ Voor 38% gewijzigd door schnumi op 18-01-2005 20:07 ]
Nou, ik kreeg hem vandaag ook binnen. Woohoo.
Wat een adrenaline stoot krijg je hiervan zeg. Ik zit hier gewoon met zo'n smile te tikken ->
Ik ben net in dat dorpie aangekomen. Als dat Spaanse (?) gelul van die mannetjes. Ronkende kettingzagen. Schitterend. Maar dit is zeker meer recht toe recht aan actie als de voorgaande delen. Maar dat vind ik helemaal niet erg
Wat een adrenaline stoot krijg je hiervan zeg. Ik zit hier gewoon met zo'n smile te tikken ->
Ik ben net in dat dorpie aangekomen. Als dat Spaanse (?) gelul van die mannetjes. Ronkende kettingzagen. Schitterend. Maar dit is zeker meer recht toe recht aan actie als de voorgaande delen. Maar dat vind ik helemaal niet erg
De mijne is ook shipped, joepie!
Iemand al geprobeerd te booten met een 1.04 freeloader?
Ik krijg geen antwoord van de ebay verkoopster
Iemand al geprobeerd te booten met een 1.04 freeloader?
Ik krijg geen antwoord van de ebay verkoopster
modded rgb kabel?schnumi schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 20:05:
Ik heb een normale, hoezo modded
En zou dit spel ook voor de PC verschijnen?
En zo ja, wanneer?
Ik ben echt een RE fan en zou deze versie dus ook op de PC willen spelen en niet special voor dit spel een GC moeten aanschaffen.
En zo ja, wanneer?
Ik ben echt een RE fan en zou deze versie dus ook op de PC willen spelen en niet special voor dit spel een GC moeten aanschaffen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Wanneer: nooit
Antwoord: koop een cube...kost niets meer...cheap bastard.
Antwoord: koop een cube...kost niets meer...cheap bastard.
hahah, de pc versies van resident evil waren een aanfluiting.
Verwijderd
Versie over klinkt altijd leukschnumi schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:52:
[...]
Overigens heb ik 2 versies ontvangen dus als iemand nog interesse heeft.
Als je echt een RE fan zou zijn zou je al een Cube hebben. De GameCube heeft al 3 Resident Evil spellen die nooit op de PC zijn uitgekomen waarvan er 2 GameCube exclusief zijn en dus nooit op de PC zullen verschijnen. Dan heb ik Resident Evil 4 nog niet eens meegeteld! Het spel zal waarschijnlijk nooit op de PC verschijnen, de ontwikkelaars van het spel willen eigenlijk niet eens een PS2 versie!CaVeFiSh schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 22:43:
En zou dit spel ook voor de PC verschijnen?
En zo ja, wanneer?
[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 18-01-2005 23:42 ]
ik vind persoonlijk op console spelen altijd vervelender dan pc.
Maar mogelijk word het dan toch maar een cube aanschaffen voor dit spel.
En ik ben wel degelijk een RE fan.
Alleen heb ik de delen niet gespeeld die alleen op de Cube uitkwamen omdat ik toen net geinvesteerd had in een nieuwe pc.
En is er ook niet de mogelijkheid dat er toch nog een nieuwe RE voor de PC verschijnt?
Maar mogelijk word het dan toch maar een cube aanschaffen voor dit spel.
En ik ben wel degelijk een RE fan.
Alleen heb ik de delen niet gespeeld die alleen op de Cube uitkwamen omdat ik toen net geinvesteerd had in een nieuwe pc.
En is er ook niet de mogelijkheid dat er toch nog een nieuwe RE voor de PC verschijnt?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Deel 4, 0, en de Remake van 1 niet iig. En tegenwoordig heb je een 2e hands cube al voor een paar tientjes, dus dat zou niet zo'n heel erg groot probleem moeten zijn.
Mijn foto's op Flickr.
Code Veronica X komt ook niet op de PC trouwens. De PC heeft alleen deel 1, 2 en 3. Dan heb je al 4 Resident Evil spellen die je niet op de PC kan krijgen. De kans dat er ooit nog een Resident Evil spel op de PC komt is nihil, Capcom maakt simpelweg nauwelijks PC spellen meer.
[ Voor 54% gewijzigd door MetroidPrime op 19-01-2005 00:19 ]
Verwijderd
Het spel is alleen nog als US/Japan verschenen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 23:30:
[...]
Versie over klinkt altijd leuk, is dat pal of US?
Heb het spel eerder vandaag bij de Nedgame opgepikt. Niet besteld, ze hadden het nog in voorraad liggen. Nu al weer een uurtje of 5 gespeeld. Tot nu toe is het echt geweldig. Ik kreeg nog een opmerking van mijn huisgenoten over de enorme glimlach op mijn gezicht tijdens het spelen.
Verwijderd
ik zit nu bijna op de 10 uur en nog bij disc 1. Ik kan wel van mezelf zeggen dat ik een RE die-hard ben en ik heb me erzelf dus ook best snel doorheen geknald (wat ik eigenlijk best jammer vind). Alhoewel ik wel vaak dood ben gegaan... hmz
Over de tv-modes. Ik heb hier ook een sony breedbeeld staan en ik gebruik de stand "zoom" dan zijn die verdomde balken weg en heb ik volledig scherm voor RE. Ik gebruik een orig. RGB kabel van nintendo en het beeld is haarscherp. Dat denk ik dan omdat ik eigenlijk nog geen ander RE4 beeldscherm gezien heb. Ik vermaak me iig goed met het spel!!

Over de tv-modes. Ik heb hier ook een sony breedbeeld staan en ik gebruik de stand "zoom" dan zijn die verdomde balken weg en heb ik volledig scherm voor RE. Ik gebruik een orig. RGB kabel van nintendo en het beeld is haarscherp. Dat denk ik dan omdat ik eigenlijk nog geen ander RE4 beeldscherm gezien heb. Ik vermaak me iig goed met het spel!!
Idd dat doe ik dus ook alleen kan ik geen originele RGB kabel gebruiken want dat ondersteund een US cube niet.Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 01:28:
ik zit nu bijna op de 10 uur en nog bij disc 1. Ik kan wel van mezelf zeggen dat ik een RE die-hard ben en ik heb me erzelf dus ook best snel doorheen geknald (wat ik eigenlijk best jammer vind). Alhoewel ik wel vaak dood ben gegaan... hmz![]()
Ik heb een US cube.MaCe1337 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:36:
[...]
modded rgb kabel?
Ik heb een normale, hoezo modded
Niet helemaal hetzelfde maar wel veel beter beeld als met een gewone composiet kabel. Je mist alleen wel de scherpte van een echte RGB kabel zoals hier op een PAL console.
Poeh hee, dit spel laat je echt niet meer los.
Gisterenavond trouwens gigantisch aan de race gegaan. Maar ik denk toch dat het door de half opgewarmte kroten kwam van maandagavond en niet RE4
Gisterenavond trouwens gigantisch aan de race gegaan. Maar ik denk toch dat het door de half opgewarmte kroten kwam van maandagavond en niet RE4
Verwijderd
Het spel wordt op een gegeven moment wel erg klote. Bij sommige delen ben ik toch wel een stuk of 5 keer dood gegaan. Hebben jullie ook soms tekort aan herbs / healing items? Ik loop vaak met een geel levensmeter rond en zonder healing spul maar op een raar manier (of toeval) vind ik dan weer 2 herbs op dat moment. Hebben ze dat express gedaan? Dat het aansluit
In de voorgaande kon je toch best veel herbs vinden en was me kist er vol van!
Anyways wat is jullie favo wapen? Mijn is toch zeker wel de riot (shot) gun!!
Anyways wat is jullie favo wapen? Mijn is toch zeker wel de riot (shot) gun!!
Verwijderd
anders kan je altijd nog een health spray kopen bij de merchant
, mits je het geld daarvoor over hebt.
Anyway, weet iemand het nut van die 'rare (as in zeldzaam) items' en die behoorlijk wat geld opleveren bij de merchant als je ze wilt verkopen? Niet dat ik ze verkoop maar snap het nut er ook niet van.. Mocht het in het boekje staan dan jammer maar die lees in principieel nooit.
Anyway, weet iemand het nut van die 'rare (as in zeldzaam) items' en die behoorlijk wat geld opleveren bij de merchant als je ze wilt verkopen? Niet dat ik ze verkoop maar snap het nut er ook niet van.. Mocht het in het boekje staan dan jammer maar die lees in principieel nooit.
Verwijderd
ik heb geen 10000 over voor een stom health spraytje... koop ik liever iets anders voor. Anyways rare items zijn er om verkocht te worden hoor. In je inventory bij keys / treasures is het onderste rijtje wat je kan verkopen, het heeft volgens mij geen ander nut dan je geld op te brengen om wapens te kopen.Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 16:15:
anders kan je altijd nog een health spray kopen bij de merchant, mits je het geld daarvoor over hebt.
Het bovenste rijtje zijn je key items om deuren / gates te open o.i.d.
Damn door jullie gelul over Resident Evil 4 ben ik het steeds erger gaan willenVerwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:52:
[...]
ik heb geen 10000 over voor een stom health spraytje... koop ik liever iets anders voor. Anyways rare items zijn er om verkocht te worden hoor. In je inventory bij keys / treasures is het onderste rijtje wat je kan verkopen, het heeft volgens mij geen ander nut dan je geld op te brengen om wapens te kopen.
Het bovenste rijtje zijn je key items om deuren / gates te open o.i.d.
Niet goed voor mijn portomonnee jongens
offtopic:
Initial D heerst idd, maar sorry, de Supra heerst toch over de AE86
Initial D heerst idd, maar sorry, de Supra heerst toch over de AE86
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
RE4 is echt meesterlijk. Ben nu ongveer 4:45 onderweg maar het spel word steeds gaver.
ik vind het jammer dat ze gewoon het gaan uitbrengen voor de ps2
zo lelijk man kan het niet hebben ik heb al een bloed hekel aan de ps2...
resident evil is niet voor ps2 gemaakt en ook niet voor x-box alleen VOOR DE CUBE moet zo blijven
zo lelijk man kan het niet hebben ik heb al een bloed hekel aan de ps2...
resident evil is niet voor ps2 gemaakt en ook niet voor x-box alleen VOOR DE CUBE moet zo blijven
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
Zo en uitgespeeld!!!!! Vond de eindbaas een wuss zeg. In 1 x gehaald. Ik heb er iets meer dan 17 uur over gedaan in 4 dagen tijd. Vind het eigenlijk best wel jammer omdat ik al een lang tijd naar dit spel heb uitgekeken. Maar er is gelukkig enig replay value dus dat valt wel weer mee. Ik zou het spel een 8.5 / 10 gegeven hebben.
spoiler:
Ligt het aan mij of is die ADA S E X Y!!!
offtopic:
heb je zeker nog niet de supra tegen de AE86 op akina downhill gezien
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 03:36 ]
Nu al uitgespeeld?!? Wat ik me nog kan herinneren van eerdere Resident Evil's is dat je toch wel meer dan een paar weken zoet was... ik neem aan dat je niet hebt zitten rushen maar normaal hebt lopen spelen?Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 03:34:
Zo en uitgespeeld!!!!! Vond de eindbaas een wuss zeg. In 1 x gehaald. Ik heb er iets meer dan 17 uur over gedaan in 4 dagen tijd. Vind het eigenlijk best wel jammer omdat ik al een lang tijd naar dit spel heb uitgekeken. Maar er is gelukkig enig replay value dus dat valt wel weer mee. Ik zou het spel een 8.5 / 10 gegeven hebben.
spoiler:Ligt het aan mij of is die ADA S E X Y!!!
offtopic:
offtopic:
Mail me! Can't mail you
Mail me! Can't mail you
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Verwijderd
Weken, omdat je vaak doodging ja
RE1 had ik in 8 uur en 34 minuten uit voor de eerste keer, maar heb het niet achterelkaar gespeeld..dus was er wel een maand ofzo mee zoet ^_^
Het schijnt dat er in deel 4 ook veel unlockables zijn toch? Dan kun je jezelf daar nog mee vermaken ^_^
Het schijnt dat er in deel 4 ook veel unlockables zijn toch? Dan kun je jezelf daar nog mee vermaken ^_^
ik denk dat hij van blijdschap wel zo snel mogelijk het wilde uitspelen. ( in een ruk uitgespeeld)Scorperito schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 14:27:
[...]
Nu al uitgespeeld?!? Wat ik me nog kan herinneren van eerdere Resident Evil's is dat je toch wel meer dan een paar weken zoet was... ik neem aan dat je niet hebt zitten rushen maar normaal hebt lopen spelen?
offtopic:
Mail me! Can't mail you
Er bestaat geen spel in de wereld waar je weken mee bezig bent, alleen als je 1 uur per dag speelt ofzo kan dat.
This space is occupied
Yup doe ik dus ook....ik heb een leven
Final Fantasy 7 @ psx?TheEvilCuber schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 14:58:
[...]
ik denk dat hij van blijdschap wel zo snel mogelijk het wilde uitspelen. ( in een ruk uitgespeeld)
Er bestaat geen spel in de wereld waar je weken mee bezig bent, alleen als je 1 uur per dag speelt ofzo kan dat.
Verwijderd
In de voorgaande RE's moest je toch best veel zoeken. Dus sleutels vinden en de correcte deuren vinden voor die sleutel. Maar in RE4 is het veel straight forward, beter gezegd, het is alleen straight forward. Je hoeft vrijwel niet te zoeken!Scorperito schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 14:27:
[...]
Nu al uitgespeeld?!? Wat ik me nog kan herinneren van eerdere Resident Evil's is dat je toch wel meer dan een paar weken zoet was... ik neem aan dat je niet hebt zitten rushen maar normaal hebt lopen spelen?
offtopic:
Mail me! Can't mail you
En 17 uur zonder echt vast te zitten is toch best lang voor een spel. Als je rustig aan doet kan je toch best 2 weken zoet zijn. Maar het spel was gewoon te verslavend om niet te spelen
yup na het uitspelen krijg je een leuk aantal extra's die ik niet ga verklappen voor jullie.Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 14:48:
Weken, omdat je vaak doodging jaRE1 had ik in 8 uur en 34 minuten uit voor de eerste keer, maar heb het niet achterelkaar gespeeld..dus was er wel een maand ofzo mee zoet ^_^
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 15:19 ]
Verwijderd
Wow die heb ik nog nooit gezien. Die is nieuw!!!Scorperito schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:46:
OMG! check wat ik nu weer tegenkom, een RE4 controller!
[afbeelding]
ook niet
This space is occupied
Sakkerloot! Na een week nog steeds RE4 niet binnen. Ik vrees het ergste
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik ben met OoT:MQ een half jaar mee bezig geweest (speelde niet elke dagTheEvilCuber schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 14:58:
[...]
ik denk dat hij van blijdschap wel zo snel mogelijk het wilde uitspelen. ( in een ruk uitgespeeld)
Waar en wanneer heb je hem besteld dan!D³ schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 16:34:
Sakkerloot! Na een week nog steeds RE4 niet binnen. Ik vrees het ergste
Die D³ heeft ook altijd pech!
Verwijderd
Deze controller heb ik een maand geleden al gezienScorperito schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:46:
OMG! check wat ik nu weer tegenkom, een RE4 controller!
[afbeelding]
Dude, lees je eigen topic eensElroy schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 16:45:
Waar en wanneer heb je hem besteld dan!
Ach ja, misschien krijg ik bij een volgende bestelling 2 exemplaren zoals schnuums. Karma oidS2S schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 17:11:
Die D³ heeft ook altijd pech!
f.k.a D³
Laten we het hopen.D³ schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 14:29:
[...]
Dude, lees je eigen topic eensPlay Asia, wat maakt het uit wanneer ik hem besteld hebt?
(vorige week vrijdag verzonden)
[...]
Ach ja, misschien krijg ik bij een volgende bestelling 2 exemplaren zoals schnuums. Karma oid
Waar zitten jullie ondertussen allemaal?
Ik heb net stevige baardmans naar de eeuwige jachtvelden geholpen in die kleine cabin. Nu zit ik in dat kasteel.
Ik heb net stevige baardmans naar de eeuwige jachtvelden geholpen in die kleine cabin. Nu zit ik in dat kasteel.
Verwijderd
Ik heb net een klein irritant ventje naar de eeuwige jachtvelden geholpen in die hoge toren. Nu zit op een eiland.
ik heb net net een hele groep monniken naar c1000 geholpen en daarop volgend kon ik een stuk geit krijgen. woei!
Ik ben nog op een pakketje aan het wachten
Als het goed is komt 'ie deze week binnen...
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
DS is het verst!
Wat is nou jullie fav wapen? De mijne is toch zeker de broken butterfly. De reload ziet er "stoer" uit! En nog eens goed upgegrade. Je kan een exclusive upgrade kopen als je alle upgrades van een wapen gekocht hebt. Is toch weer een goed reden om het spel nog een aantal keren uit te spelen! (je behoudt immers alles wat je had als je een spel opnieuw begint).
Wat is nou jullie fav wapen? De mijne is toch zeker de broken butterfly. De reload ziet er "stoer" uit! En nog eens goed upgegrade. Je kan een exclusive upgrade kopen als je alle upgrades van een wapen gekocht hebt. Is toch weer een goed reden om het spel nog een aantal keren uit te spelen! (je behoudt immers alles wat je had als je een spel opnieuw begint).
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 00:55 ]
Woei! Vandaag heb ik de normale versie binnen gekregen. Ben net thuis, dus ik ga nu beginnen!
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb gisteren net mijn Limited Edition versie van RE4 binnengekregen.
Maar nu zit ik dus weer met 2 RE4's hier.
dus als er nog iemand interesse heeft via de mail graag.
Maar nu zit ik dus weer met 2 RE4's hier.
Mja, ik krijg de limited edition als het goed is ook deze week, dus dan heb ik er ook nog eentje over
Zelfde verhaal 
Ik heb nu even het stukje gespeeld wat ook in de demo zat. En er zijn wel een paar verschilletjes. Dat file systeem is wel cool. Een stuk boeiender om zo te lezen hoe de controls werken dan in die oudere RE's waar je gewoon suffe tekst kreeg. En in dat eerste huisje... als die gast dood gaat, roept 'ie nu Lord Sadler.
Bovendien zitten er wat meer filmpjes in hier en daar, en heb je contact met een chick op HQ. Iemand enig idee hoe je de verrekijker te voorschijn tovert? In de demo was dat met Z, maar dan krijg ik nu de map. Ik heb er wel een, want je kon nog steeds dat dorp inkijken. In de demo zit zie je daar die agent niet trouwens
Het mes onder L is ook ideaal trouwens!
De healthbar is ook ietsjes anders. Die vond ik er in de demo mooier uit zien, maar dit is wel iets duidelijker.
Anyways.... ik ga weer verder!
Ik heb nu even het stukje gespeeld wat ook in de demo zat. En er zijn wel een paar verschilletjes. Dat file systeem is wel cool. Een stuk boeiender om zo te lezen hoe de controls werken dan in die oudere RE's waar je gewoon suffe tekst kreeg. En in dat eerste huisje... als die gast dood gaat, roept 'ie nu Lord Sadler.
Anyways.... ik ga weer verder!
[ Voor 10% gewijzigd door Captain N op 24-01-2005 20:04 ]
Mijn foto's op Flickr.
Jaja wrijf het nog even in, 'heej vandaag m'n 68e exemplaar van RE4 binnengekregen, jottum! Morgen krijg ik nog een pallet binnen en dan begin ik met het bouwen van mijn huis geheel bestaande uit RE4 doosjes'
Gewoon om mij te pesten he

//edit: die suplex zag er leuk uit trouwens (gepost in HGCT)
Gewoon om mij te pesten he
//edit: die suplex zag er leuk uit trouwens (gepost in HGCT)
[ Voor 20% gewijzigd door Dyxtra op 24-01-2005 21:40 ]
f.k.a D³
Even een kerm die ik ergens kwijt moet: OMG! RE4 is toffer dan mijn stoutste verwachtingen!!
[ Voor 6% gewijzigd door Captain N op 24-01-2005 21:24 ]
Mijn foto's op Flickr.
* mace mompelt iets over stomme canadezen en dat ze maar de vliegende vinkentering mogen krijgen als ze niet opschieten met mijn order
Verwijderd
Woei, heb zonet ff mijn figure gallery compleet gemaakt.
Aardig wat geld erbij en het ziet er wel lache uit ook nog (shooting range --> keuze 'D' was een bitch)
En ze kunnen nog geluid maken ook wat ook nog eens een lage bitrate heeft. Klinkt net als een echt speelgoed ding wat geluid maakt (idd, niet om aan te horen dus). Leuk detail 
Zo, en nu verder met de main quest!
Aardig wat geld erbij en het ziet er wel lache uit ook nog (shooting range --> keuze 'D' was een bitch)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 22:23 ]
Verwijderd
Het is mij tot nu toe alleen gelukt om die ada poppetje te krijgen maar wat moet je nou precies doen om ze te halen? Een minimaal bepaald aantal punten binnen halen? 3000 ofzo? Want het is me wel gelukt om er geen 1 te missen maar had toen niks gekregen? Beetje lui om de gebruiksaanwijzing door te lezenVerwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 22:22:
Woei, heb zonet ff mijn figure gallery compleet gemaakt.
[afbeelding]En ze kunnen nog geluid maken ook wat ook nog eens een lage bitrate heeft. Klinkt net als een echt speelgoed ding wat geluid maakt (idd, niet om aan te horen dus). Leuk detail
Verwijderd
Ja, 3000 punten halen en het maakt niet uit of je rapid fire of sniping kiest. Sniping met je pistool is het snelst en makkelijkst (imo). De bedoeling is dat je A, B, C, D allemaal 5x haalt met meer dan 3000 punten en 1x haalt waar je alle targets raakt. Elke letter (ABCD) staat voor een rij waarbij de A de eerste rij is (zie pic) en D de achterste rij..
Geloof dat je 100k krijgt in totaal als je ze allemaal hebt.
Geloof dat je 100k krijgt in totaal als je ze allemaal hebt.
Hoe managed iedereen hier zijn guns? Die shotgun is relax, maar zo'n rifle met scope wil ik ook wel. Maar waar laat ik die schotgun dan? Geen zin om steeds helemaal terug te lopen naar waar ik hem heb achtergelaten ofzo...
Trouwens net een gast neergeknald in dat ondiepe water. Echt tof hoe er dan wat bloed omhoog borrelt!
Trouwens net een gast neergeknald in dat ondiepe water. Echt tof hoe er dan wat bloed omhoog borrelt!
Mijn foto's op Flickr.
Daar heb je toch wel genoeg ruimte voor? Anders moet je een grotere case kopen bij de marktkoopman.Captain N schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:11:
Hoe managed iedereen hier zijn guns? Die shotgun is relax, maar zo'n rifle met scope wil ik ook wel. Maar waar laat ik die schotgun dan? Geen zin om steeds helemaal terug te lopen naar waar ik hem heb achtergelaten ofzo...
Ow, is dat die koffer? En nee, ik heb niet genoeg ruimte voor twee grote geweren. De helft van die box zit vol met grenades
Stom dat je die niet kan combineren. Kan je trouwens ook dingen verplaatsen in je case? Wat het is nou niet bepaald efficient geordend
Mijn foto's op Flickr.
Yep je kan dingen gewoon verplaatsen hoor.Captain N schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:15:
Ow, is dat die koffer? En nee, ik heb niet genoeg ruimte voor twee grote geweren. De helft van die box zit vol met grenadesStom dat je die niet kan combineren. Kan je trouwens ook dingen verplaatsen in je case? Wat het is nou niet bepaald efficient geordend
Als je op een item staat gewoon op X klikken en je kan hem verplaatsen. Met andere knoppen kun je het object dan draaien etc.