Anoniem: 91399 schreef op 18 juni 2004 @ 03:28:
[...]
Hey ik vind dit dus WEL een vette gedachtengang. ok, het had misschien iets anders en misschien wat beter uitgewerkt kunnen worden(no offence) maar het idee vind ik zeker geweldig. En bij zo'n contest heb je toch geen beperkingen wat betreft je fantasie? dan zou ik jouw een dikke 10 geven voor originaliteit. voor de rest gewoon een paar mooie plaatjes, en ik zou zeggen: doe er iets mee, daarmee bedoel ik, maak eens een mooie scéne over dat scifi gedoetje, als je nog fans zoekt, dan weet je mij te vinden.
Okey Jansen, ik heb een serie gemaakt, en dat is meer voor een bepaalde denkbeeldige game.Genaamd iscol, de iscol serie is nog steeds niet af, maar je ziet hier, plaat voor plaatje, waar je naartoe kan lopen en ik leg het dan ook beetje voor je uit, en thnx voor je waardering waardeer ik zeker
De iscol serie is zonder textures, en alleen om aan te tonen dat het niet persee nodig is voor een mooi geheel.
Hier zie je de entrance, Als je door zou lopen schuift de deur open en dan komt je in de Generator Room die weer vastzit aan een bridge die naar een shielded gebouw leid
Hier is de generator room, hier kan je over het pad lopen en de deur opendraaien waar een soort kluisslot op zit, ( allemaal even fictief erbij denken dat je er loopt natuurlijk ).
Hier zie je de bridge, vrij primitief, maar dat is omdat veel decoy's en andere stuff, allemaal ontzichtbaar zijn ( als het echt zou zijn dan ) Je ziet de deur wel, maar het gebouw is shielded, omdat het een van de belangrijkste ruimtes is. De controleroom.
Hier zie je de controle room zelf, Vanuit hier worden alle deuren, Generator, motoren, schepen etc, aangestuurd, vandaar dat het gebouw shielded is en beschermt word.
Mischien dacht je bij de vorige plaat, hm, misschien beetje grote stoelen, maar in het iscol universum zijn mensen dus niet bekent, ik heb hier een prototype droid gemaakt, waardoor je beetje idee krijgt hoe hij eruit zou kunnen zien
Ik hoop dat je dit checked jansen
en dat je het tof vind, bedankt
[
Voor 49% gewijzigd door
Anoniem: 73699 op 18-06-2004 09:23
]