[3d] post je 3d stuff maar weer - part 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.406 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

Anoniem: 91399 schreef op 15 juni 2004 @ 12:16:
Op cgtalk zijn wij met een stel de stad minas tirith aan het namaken zoals jullie misschien wel al weten. en ik dacht ik kan mijn inbreng hier ook weleens laten zien.

[afbeelding]
[afbeelding]
mocht je meer willen zien kijk dan hierzo
onderste plaatje ziet er op de een of andere manier niet stevig uit. En bij de bovenste zweven er wat rare dingen in de lucht. Verder is het een goed begin.
Hoe lang ben je al met dit project bezig?en hoe lang denk je dat het nog gaat duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

snel vraagje: heeft iemand een idee hoe je met 3dsmax5 gras kan laten bewegen/animeren ? zegma heuvel vol met gras en dan laten "door de wind" laten waaien (zoals zegma in de warcraft3 filmpjes)... ik heb namelijk geen idee hoe :/

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

kun je geen wind space warp gebruiken die van kracht (en eventueel richting) verandert?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yohann!s schreef op 15 juni 2004 @ 15:13:
snel vraagje: heeft iemand een idee hoe je met 3dsmax5 gras kan laten bewegen/animeren ? zegma heuvel vol met gras en dan laten "door de wind" laten waaien (zoals zegma in de warcraft3 filmpjes)... ik heb namelijk geen idee hoe :/
ga eerst maar es gras maken, dan praten we verder ;) .
just kidden, ik heb er wel een paar ideetjes over...of ze werken..geen ideee
-gebruik een wave modifier op alle grassprietjes
-simcloth, eigenlijk onmogelijk, maja het is een optie, ofja eigenlijk ook niet(ligt eraan hoeveel gras)
-je zou mischien ook een select mesh modifier opgooien, alle toppen selecteren, dan op soft selection zetten en beetje tweaken. Dan hierboven op een x-form modifier gooien ofzo, Dan die animeren...(k vraag me echt af of dit kan...)
-je kan met shag-fur of zulke andere plugins, gewoon in de plugin met instellingen zorgen dat het word geanimeerd...

of dit ook allemaal werkt weet ik niet, nog nooit geprobeert, ik hoop dat je er iets aan hebt

offtopic:
hoeveel denkt iedereen hier dat het gaat worden? (ik denk 2-1 ofzo, voor nederland... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6K schreef op 15 juni 2004 @ 15:18:
kun je geen wind space warp gebruiken die van kracht (en eventueel richting) verandert?
nope, tenzij jij een manier hebt om die te linken aan mesh......trouwens mischien met een flex modifier opje sprietjes, en dan een wind space warp, op elkaar aansluiten, goed instellen.... :/ zou ook kunnen werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
Zou een ge-animeerde noise-modifier niet werken? Als je hem niet te 'klein' instelt, en goed animeert, zou het best kunnen werken volgens mij. (om te animeren kun je bij de noise modifier de phase veranderen)

offtopic:
Ben bang dat het een beetje zoals engeland-frankrijk gaat, maar dan minder extreem: NL hele tijd voor, en dan op het laatst de Duitsers die nog ff komen inhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:40
heb het commentaar verwerkt, nieuwe wip staat hier ergens boven :P Beetje onzinning om hem hier weer te plaatsen ;) Van de week denk ik beginnen met texturen :D

edit
hmm best veel replies al weer :P toch maar wel :+

[ Voor 26% gewijzigd door Schuey op 15-06-2004 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

D-tox, ik kan bij de wind space worp toch gewoon aangeven welke objects eraan gelinked zijn :S ?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91399

Anoniem: 80198 schreef op 15 juni 2004 @ 15:13:
[...]

onderste plaatje ziet er op de een of andere manier niet stevig uit. En bij de bovenste zweven er wat rare dingen in de lucht. Verder is het een goed begin.
Hoe lang ben je al met dit project bezig?en hoe lang denk je dat het nog gaat duren?
onderste plaatje moet inderdaad nog wat aan gebeuren, en dat wat je bij het bovenste plaatje ziet, is een spline die ik vergeten ben te deleten 8)7 . ik zelf ben hier denk ik een maand bezig, maar het begin was er al eerder, en hoelang nog?? ik heb geen idee. Maar ik denk nog wel een hele poos, als je bekijkt hoeveel gebouwen er in die stad staan. neem anders eens een kijkje klikkerdeklikk

offtopic:
ik vrees dat je gelijk hebt docb. maar wat nog het ergste van alles is, is dat ik de wedstrijd niet eens kan zien, moet zo gaan werken 8)7 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 91399 op 15-06-2004 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6K schreef op 15 juni 2004 @ 17:16:
D-tox, ik kan bij de wind space worp toch gewoon aangeven welke objects eraan gelinked zijn :S ?
wedden voor 10000$ dat je dat niet op een mesh kan toepassen 8)7 . Dit werkt alleen meteen bij particles :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schuey schreef op 15 juni 2004 @ 16:24:
heb het commentaar verwerkt, nieuwe wip staat hier ergens boven :P Beetje onzinning om hem hier weer te plaatsen ;) Van de week denk ik beginnen met texturen :D

edit
hmm best veel replies al weer :P toch maar wel :+
goed man! alleen die mond nog een beetje aanpassen, en dan het leuke gedeelte:texturen..... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 21:40
thx, denk dat de mond door de belichting wat minder is, maar zal er nog eens naar kijken :)

Hebben trouwens meer mensen problemen met die gratis haar plugin ornatrix ? Crashed echt vaak, en maakt me files corrupt, blij dat ik het als haartest.max opgeslagen, anders was ik mijn hoofd kwijt geweest :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Jup, is bij mij ook vaak gecrashed :/
Maar bij waren et gelukkig geen belangrijke bestanden die ik met die plugin had bewerkt :p

[ Voor 3% gewijzigd door Chester op 15-06-2004 19:48 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
  • Laatst online: 09-05 09:19
Nou toch maar eens begonnen aan een auto. Was ooit begonnen met die fiat 500 tut, maar die heb ik nooit afgemaakt. Dus hierbij een nieuw begin met een andere auto. Raad maar eens welke:
Afbeeldingslocatie: http://80.60.156.25/jochem/got/pics/mustang/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://80.60.156.25/jochem/got/pics/mustang/1wire.jpg
commetaar altijd welkom maar onthoud: erg vroege wip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-05 08:10
CyberHunter schreef op 15 juni 2004 @ 20:03:
Nou toch maar eens begonnen aan een auto. Was ooit begonnen met die fiat 500 tut, maar die heb ik nooit afgemaakt. Dus hierbij een nieuw begin met een andere auto. Raad maar eens welke:
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed begin. Misschien kun je je aandacht vestigen om de vorm van de ramen wat beter zichtbaarder te maken; nu lijkt het een beetje alsof het hele bovenste gedeelte van de auto uit 1 groot raam bestaat.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46465

CyberHunter schreef op 15 juni 2004 @ 20:03:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal ongetwijfeld een Mustang worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Anoniem: 46465 schreef op 15 juni 2004 @ 20:37:
[...]

Zal ongetwijfeld een Mustang worden ;)
Damn dat wou ik zeggen.. ja, een mooie oude Ford Mustang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
is idd een ford mustang, maar nu voor de wasmachine, (tromgeroffel)..... Welk type mustang? :)

Zit alleen met 1 dingetje en dat is dat op me blueprint de motorkap verlaagt is en op foto's zie ik steeds verhoogde motorkappen. Dus zit een beetje te twijfelen wat ik zou doen. Zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://80.60.156.25/jochem/got/pics/mustang/bluefront.gif
blueprint lage motorkap
Afbeeldingslocatie: http://80.60.156.25/jochem/got/pics/mustang/front.jpg
lage motorkap
Afbeeldingslocatie: http://80.60.156.25/jochem/got/pics/mustang/front1.jpg
hoge motorkap

Het verschil is niet echt verschikkelijk groot maar ja. Kan ook aan mij liggen ;). Ik maak wel een mooie tussenmaat.

Verder heb ik de ramen enzo wel al op zijn plaats zitten (in de mesh) maar die is gewoon nog niet echt te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Een 1968 of 1967 Ford Mustang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
ik bedoelde eigenlijk het type als in: fastback, shelby, mach 1 enz, het jaar weet ik namelijk niet precies maar het zou idd uit die tijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Tis een fastbak uit '67 :Y)
* Chester prefereert de shelby GT500 (Eleanor ;) ) [mooiste Ford ooit] :)

[ Voor 34% gewijzigd door Chester op 16-06-2004 00:18 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
ikke eigenlijk ook, maar kon geen goede blueprint vinden en was na een tijdje het gewoon zat om te blijven zoeken wilde gewoon beginnen. Dus daarom deze :), en ja deze is ook mooi. ik houd het zelfs op mooiste auto ooit ;)

ben toevallig blij dat jullie hem herkenne :P

[ Voor 11% gewijzigd door JochemvL op 16-06-2004 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38587

Anoniem: 80198 schreef op 15 juni 2004 @ 18:11:
[...]

wedden voor 10000$ dat je dat niet op een mesh kan toepassen 8)7 . Dit werkt alleen meteen bij particles :X
Volgens mij meen ik me te herinneren dat het met een Flex modifier kan... :)

Maarja..kan het fout hebben :)

Als ik gelijk heb, kom maar op met die 10000$ :9~ :P

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 38587 op 16-06-2004 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38587 schreef op 16 juni 2004 @ 14:02:
[...]

Volgens mij meen ik me te herinneren dat het met een Flex modifier kan... :)

Maarja..kan het fout hebben :)

Als ik gelijk heb, kom maar op met die 10000$ :9~ :P
damn lees mijn posts eerst dan es....! ik zei hierboven al dat het met flex kon. Het ging erom dat je het niet rechtstreeks kon doen....lees maar es effe een paar posts terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38587

Anoniem: 80198 schreef op 16 juni 2004 @ 14:34:
[...]

damn lees mijn posts eerst dan es....! ik zei hierboven al dat het met flex kon. Het ging erom dat je het niet rechtstreeks kon doen....lees maar es effe een paar posts terug ;)
Gah, dat moet je ge-edit hebben :P kan niet anders :P

of ik ben gewoon blind :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38587 schreef op 16 juni 2004 @ 14:43:
[...]

Gah, dat moet je ge-edit hebben :P kan niet anders :P

of ik ben gewoon blind :z
dan denk ik toch echt dat je blind bent. Zie je onder dat berichtje staan, dat ie ge-edit is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
Anoniem: 80198 schreef op 15 juni 2004 @ 18:13:
[...]

goed man! alleen die mond nog een beetje aanpassen, en dan het leuke gedeelte:texturen..... :r
Das het leukste wat er bij zit.. :)

Trommel.. lelijk.. :> 8)7

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Voor Transformer-fans: Watch them dance! :P

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61849

waarvoor de " :P " , ik vindt hem wel cool eigenlijk :) .Vreemd maar cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
update, body is bijna af, daarna de details:
Afbeeldingslocatie: http://80.60.156.25/jochem/got/pics/mustang/3.jpg
commetaar altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Wow erg mooie render! (alleen foutje bij nummerplaat?)

Waar model je in? Gebruik je brazil? And if so, waar heb je de settings weg :P Of heb je dat allemaal zelf in bedacht? In de Brazil tutorial die ik gevolgd heb krijg ik hem lang niet zo mooi als die van jou. Graag uitleg :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyberHunter schreef op 16 juni 2004 @ 16:49:
update, body is bijna af, daarna de details:
[afbeelding]
commetaar altijd welkom
mooi hoor :) , zitten nog een paar knikjes in zoals het plekje aan de zijkant van de bumper en is (de nummerplaat plaats verbogen of is dat gezichtsbedrog :? )

edit:
crap te laat gepost

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 61849 op 16-06-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Anoniem: 61849 schreef op 16 juni 2004 @ 16:42:
[...]

waarvoor de " :P " , ik vindt hem wel cool eigenlijk :) .Vreemd maar cool
offtopic:
lang verhaal... Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/puh2.gif ...

En waarom vind je m "vreemd" dan? :+

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
nummerplaatinham is idd nog niet goed, in de inham boven de nummerplaat komt de chrome bumper. Dus ja dat heeft nog wat werk nodig. Als je toevallig nog meer kinkjes hebt gezien wil je deze dan even aangeven? Oja die rare punten aan de zijkant van de voorkant komen omdat hier nog een lamp moet.

@neejoh: gemaakt in 3d max r6 met idd brazil. En ja settings eigenlijk heel simpel. Bij de rendersettings groundplane aan en een lichte grijs geven; skylight aan wit waarde 1,4; boven de auto een witte box maken met als materiaal brazil utility met als color map een output met als rbg level 3,0 ; en de auto zelf brazil basic mtl (carpaint komt nog wel) met de kleur dit je wilt en als reflect map fallof fresnell met een IOR van 2,0 (gewoon kijken wat je mooi vind). Dat is het. Het glas is gewoon standaard max glas.

[ Voor 6% gewijzigd door JochemvL op 16-06-2004 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Ook hier maar ff laten zien..

Het is een promopic voor een studentenvereniging.

Afbeeldingslocatie: http://www.mesu.nl/tmp/ac-strike.gif

Textures via de site van 6K (thnx!)

Gemaakt door een advanced mat uit te rusten met een displace map.

Displace met Max met een bitmap op een normale sphere. Geconverteerd naar een gewone mesh.

Rendering met brazil.

[ Voor 3% gewijzigd door HawVer op 16-06-2004 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HawVer schreef op 16 juni 2004 @ 17:30:

[afbeelding]

Displace met Max met een bitmap op een normale sphere. Geconverteerd naar een gewone mesh.

Rendering met brazil.
zier er goed uit, alleen ik denk dat die randen wat scherper moeten, de randen van de kraters . En je moet de belichting van links laten komen, zodat je ook nog de atmosfeer kan zien, ziet er meteen een stuk realistischer uit. En ik zou de tekst wat boeiender neerzetten, ander lettertype ofzo... just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HawVer schreef op 16 juni 2004 @ 15:52:
[...]

Das het leukste wat er bij zit.. :)

Trommel.. lelijk.. :> 8)7
wat is het leukste wat er bij zit? texturing? of zijn mond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Anoniem: 80198 schreef op 16 juni 2004 @ 17:38:
[...]

wat is het leukste wat er bij zit? texturing? of zijn mond?
Texturing.. maar.. bedankt voor je comments.. :) ik wou eigenlijk de krater nog een lava texture geven. maar ik heb nog ff geen idee hoe.. zonder dat ik face voor face moet gaan selecteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95104

[afbeelding]

Rendering met brazil.
Ik zou idd de text en belichting wat veranderen..

Maar kun je ook nog even uitleggen waarom het water niet in dat gat loopt ? O+

[b]@ CyberHunter:{/b] Nice car, vind autolak (al istie kleur-loos) persoonlijk ook al mooi! Keep it going :>

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 95104 op 16-06-2004 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21:30

Zeror

Ik Henk 'm!

@ HawVer:
- text veranderen
- Water in de kraters laten lopen
- in de kraters zou ik nog wat damp maken
- Als background kun je nog enkele planeten (in dezelfde stijl) en sterren kunnen plaatsen
- Extra dampkring layer over de wereldbol heen. Dampkring gaat nu namelijk ook de krater in.

Suc6

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stukje tekst en een mooi plaatje
Ziet er ook leuk uit. Mja , voor de opmerking over het water , laten we zeggen dat het gat extreem vers is :).Kheb wel een andere nasty opmerking , namelijk , het water stroomt de wolken in en boven de krater hangen geen wolken (nu kan dat natuurlijk en ben ik een enorme muggenzifter).Daar zal wel niets aan te doen zijn neem ik aan?

edit:
Bah , alweer iemand die me te snel af is , puur omdat ik er lang over doe om even na te denken over wat ik ga typen

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 61849 op 16-06-2004 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Anoniem: 61849 schreef op 16 juni 2004 @ 18:55:
[...]

Ziet er ook leuk uit. Mja , voor de opmerking over het water , laten we zeggen dat het gat extreem vers is :).Kheb wel een andere nasty opmerking , namelijk , het water stroomt de wolken in en boven de krater hangen geen wolken (nu kan dat natuurlijk en ben ik een enorme muggenzifter).Daar zal wel niets aan te doen zijn neem ik aan?

edit:
Bah , alweer iemand die me te snel af is , puur omdat ik er lang over doe om even na te denken over wat ik ga typen
Nah wolken zijn textures.. ik heb ze geprobeerd er als een aparte sphere met opacity boven te hangen, maar dat zag er niet uit.. over de wolken.. die moet in groot perspectief zijn.. de aarde heeft aantrekkingskracht dus worden ze in de krater gezogen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:48

Just_I

What did you just say?

Die krater ziet er wel heel erg afgerond uit .. Ik zou als ik jou was proberen om de krater en wat opstaande rand te geven en het liefste een scherpe rand.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109016

Een vriend en ik hebben een game gemaakt

Dit is dus geen gerenderde 3D, maar toch 3D hé ;)
je moet de models maar eens checken als je zin hebt.

http://users.pandora.be/nitrogame/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 109016 schreef op 16 juni 2004 @ 20:55:

Ik heb nu even geen tijd om hem te downloaden, maar de screenshots zien er goed uit voor een spel dat door slechts 2 mensen in maar 5 weken gemaakt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HawVer schreef op 16 juni 2004 @ 18:31:
[...]

Texturing.. maar.. bedankt voor je comments.. :) ik wou eigenlijk de krater nog een lava texture geven. maar ik heb nog ff geen idee hoe.. zonder dat ik face voor face moet gaan selecteren...
gewoon in je texture's erbij photoshoppen...Dus ook in je spec map enzo.. moet toch wel lukke lijkt me? hier is btw wel een goede tut voor, ik weet alleen niet meer waar.moet je ffe zoeken. Ik dacht op 3dtotal.com ik weet het niet zeker kijk maar ffe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
misschien bedoel je deze: 3dm-mc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21:30

Zeror

Ik Henk 'm!

Anoniem: 109016 schreef op 16 juni 2004 @ 20:55:

Whoa, ziet er cool uit. Zal hem vanavond downloaden en checken.

Waar heb dat spel mee gemaakt. Ik wil ook een 3d spel maken. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 17-06-2004 14:48 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
GEK wordt ik. Misschien weet iemand dit?

Als ik uit autocad 2004 een "wblock" maak om als DWG in 3dstudio MAX 6 te importeren, importeert ie wel, maar hij zorgt er ook meteen voor dat ik het niet meer kan groupen in max, en als ik alle geimporteerde ondelen naar bv rechts wil bewegen, bewegen alle onderdelen allelei kanten op. Alle pivots staan anders....:(

en doe ik "unlink" , want sommige objecten zorgen er voor dat andere objecten bewegen, dan "schiet" alles uit elkaar overal naar toe.

[ Voor 18% gewijzigd door maratropa op 17-06-2004 14:57 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
CyberHunter schreef op 16 juni 2004 @ 17:06:
nummerplaatinham is idd nog niet goed, in de inham boven de nummerplaat komt de chrome bumper. Dus ja dat heeft nog wat werk nodig. Als je toevallig nog meer kinkjes hebt gezien wil je deze dan even aangeven? Oja die rare punten aan de zijkant van de voorkant komen omdat hier nog een lamp moet.

@neejoh: gemaakt in 3d max r6 met idd brazil. En ja settings eigenlijk heel simpel. Bij de rendersettings groundplane aan en een lichte grijs geven; skylight aan wit waarde 1,4; boven de auto een witte box maken met als materiaal brazil utility met als color map een output met als rbg level 3,0 ; en de auto zelf brazil basic mtl (carpaint komt nog wel) met de kleur dit je wilt en als reflect map fallof fresnell met een IOR van 2,0 (gewoon kijken wat je mooi vind). Dat is het. Het glas is gewoon standaard max glas.
Ah kijk, dank je wel _/-\o_ ! Ik ga het zeker even proberen als ik thuis ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85330

Weet iemand hoe je een sneltoets toevoegt aan 'ignore backfacing' ? Ik heb al zitten zoeken in het menu (customize user interface - keyboard) om hem toe te voegen, maar ik zie nergens de optie ignore backfacing staan in de lijst? Heeft de functie misschien een andere benaming? Of kan je daar geen sneltoets aan toevoegen?

en om niet te veel offtopic te gaan, laatste frutsels (wips):
euhm

layout

verneukt

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 85330 op 17-06-2004 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:01
en om niet te veel offtopic te gaan, laatste frutsels (wips):
Mijn oude Altec Lansing boxen, je bent trouwens de subwoover vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:)
vet

De subwoofer zit er nog niet in nee. Misschien wordt die nog wel eens ooit gemaakt. Maar wel al aardig dat je ze herkent :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Ik krijg de laatste tijd bij 3D Studio Max 6 om de haverklap de melding dat het programma vastloopt, en dat er getracht word een backup te maken (dat overigens nooit lukt :() en de mededeling dat het gaat om een betsandje "jagio.cpp" en de code 1985.

Heeft iemand dit al eerder gehad en wat kan ik er aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109975

heb je al een in de map autoback gekeken?
3d studio max 5 is bij mij nog maar 1 maal vast gelopen en toen wist ik het daar te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jup ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ja mensen , hier ben ik weer met een nutteloze n00b constructie :*) :
Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/8fg8

Een beetje een vervelingsverdrijver om het te maken , En het was de bedoeling dat deze low poly was.Nu kwam ik er later echter achter.......dat ik niet weet wat Low poly is voor dit soort dingen.Zonder meshsmooth zijn het 372 polygonen (met wat verspilde polygonen bij de vleugels helaas) en met meshsmooth (iterations : 2) , 5916 polygonen , Vertel me jullie gedachten :)

edit:
Het is nog een wip trouwens , kmoet de twee helften nog aan elkaar maken en motoren toevoegenen paar knikjes er uit halen

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 61849 op 17-06-2004 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 61849 schreef op 17 juni 2004 @ 17:43:
Ja ja mensen , hier ben ik weer met een nutteloze n00b constructie :*) :
[afbeelding]

Een beetje een vervelingsverdrijver om het te maken , En het was de bedoeling dat deze low poly was.Nu kwam ik er later echter achter.......dat ik niet weet wat Low poly is voor dit soort dingen.Zonder meshsmooth zijn het 372 polygonen (met wat verspilde polygonen bij de vleugels helaas) en met meshsmooth (iterations : 2) , 5916 polygonen , Vertel me jullie gedachten :)

edit:
Het is nog een wip trouwens , kmoet de twee helften nog aan elkaar maken en motoren toevoegenen paar knikjes er uit halen
Leuk vliegtuigje. 372 polygonen zonder meshsmooth is zeker low-poly. Met meshsmooth blijft het vergeleken met andere dingen nog steeds vrij low-poly.

Kan het zijn dat de vin achteraan het vliegtuig niet in helemaal in het midden zit of is het gezichtsbedrog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116256

Beetje aan het prutsen geweest met de Melt functie met als doel een ijsblokje te laten smelten.Totale rendertijd filmpje van 250 frames (uiteindelijk 195 kb) 3 uur en 32 minuten..... pffff

famcouwenberg.parelnet.nl/GoT/ijsblokje.avi

LET OP: tis Xvid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hehe vet lang wachten voor zo'n kort filmpje is altijd klote, maar tis aardig gelukt, beetje wazig, maar laten we dat maar als kou-ige mist beschouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qylos schreef op 17 juni 2004 @ 17:59:
[...]

....
Kan het zijn dat de vin achteraan het vliegtuig niet in helemaal in het midden zit of is het gezichtsbedrog?
dat is gezichtsbedrog :)
Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/8fid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Als ik een line heb. Hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik een cilinder krijg met de lengte en curve van die line?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571 schreef op 17 juni 2004 @ 19:38:
Als ik een line heb. Hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik een cilinder krijg met de lengte en curve van die line?
maak een NGon aan met de gewenste vorm(gewenste aantal sides onder het tabblad "Shapes") cylinder en gebruik dan loft bij Geometry->Compound Objects op 1 object en kies de ander als shape of als path (dus bijvoorbeeld loft op de NGon en dan de lijn als Path pakken , afijn je snapt het wel :))

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 61849 op 17-06-2004 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelukt dankjewel! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/Gert_Colliers/muisssss.JPG

Basis vorm van de muis heb ik, mja op dit scherm heb ik koord nog niet gedaan en omdat ik altijd met dome of light belichting werk bij voorbeeldrenders ziet zo'n basisvorm er niet uit dus post ik het zo effie.

Nu moet ik naden en knopjes etc doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

is dat boxmodeling?

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yup, ik vond het logisch om voor zo'n eenvoudig ding van een box te vertreken? Is dat hier een verkeerde aanpak?

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 103571 op 17-06-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

ik zou niet weten waarom dat fout zou zijn? :|
als jij dat toch lekker vind werken?

[ Voor 52% gewijzigd door 6K op 17-06-2004 21:52 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Nee juist niet. Dat lijkt me juist wel een goeie methode :)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

kheb even een balpen na gemaakt :/ Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/jporeel/balpen-final1.jpg
met max5, licht ttracer rendering, maar ik vind hem totaal niet goed... sommige kleuren vallen weg (dat stuk in de pen, bij de punt..) en hoe maak ik hem meer "realisticher" ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

:X HDRI :X

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Laatst online: 29-03 14:59
Daarover gesproken..

Hoe heet die manier van modellen uit de Joan d'arc tutorial eigenlijk en dan bedoel ik het hoofd.. zegmaar een face maken en dan de edges extruden tot je een hoofd hebt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 23-02 19:55
Yohann!s schreef op 17 juni 2004 @ 22:30:
kheb even een balpen na gemaakt :/ [afbeelding]
met max5, licht ttracer rendering, maar ik vind hem totaal niet goed... sommige kleuren vallen weg (dat stuk in de pen, bij de punt..) en hoe maak ik hem meer "realisticher" ?
Als je er een mooie achter- en ondergrond bij maakt ziet het er al een stuk beter uit denk ik. Het geeft de pen ook wat om te reflecteren natuurlijk. Verder kun je dan nog wat scratches enzo aanbrengen... misschien een afgekloven achterkant ofzo :P

Die zwarte stukken hebben iets met de belichting te maken... ik weet niet precies hoe dat bij die renderer werkt, maar je moet waarschijnlijk iets van caustics aanzetten ofzo. Dan komt het licht ook door het plastic van de pen heen als het goed is. Kun je trouwens ook wel faken door er een zwak lampje op te zetten, en daarbij dan de huls te excluden, en schaduwen uit te zetten... Scheelt weer rendertijd ook...
edit:
geez schreef op 17 juni 2004 @ 23:02:
Daarover gesproken..

Hoe heet die manier van modellen uit de Joan d'arc tutorial eigenlijk en dan bedoel ik het hoofd.. zegmaar een face maken en dan de edges extruden tot je een hoofd hebt 8)7
volgens mij heet dat gewoon polymodeling... kan het mis hebben though

[ Voor 42% gewijzigd door DocB op 17-06-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73699

Deze post was voor de tropische contest, maar schijnbaar zien mensen bij de kernwoorden Zon, Tropish, en Vakantie niet dit, maarja, misschien dat het hier wel gewaardeerd kan worden dan,

key, Ik heb beetje dit hoofdstuk gevolgd en ik zie dat de meeste toch beetje blijven hangen bij het traditionele vakantie, tropen fase idee. Ik heb geprobeerd een iets ander stadium in te duiken, meer into de sci fi wereld, want het is gewoon wetenschap van de toekomst, dus misschien ziet een vakantie in de ruimte er wel zo uit in de toekomst. De render die je hier ziet is de final, maar als je op de link klikt kom je vanzelf bij de sketch tot final plaat. Ik laat liever meteen zo alle stappen zien. Het heeft me een paar dagen tijd gekost.
Verder is er ook een plaat van een boom in het Kayuna Universum, beetje om de sfeer aan te geven tussen stad ( de drukke plaat ) en het soort platteland als we dat in onze realiteit kennen. Drukte en Rust. Nou ik weet niet of jullie het uberhaupt wat vinden, maar ik hoop het...

De Kayuna Stad

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/KayuniUniverse3.jpg

De link naar de Sketch To Final Plaat.

http://members.lycos.nl/sabre3/SketchtoFinalKayuna.jpg

De Kayuna Frome.

De link naar Wip To Final Plaat.

http://members.lycos.nl/sabre3/TreeKayunaUniversum.jpg

Tjerk.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 73699 op 18-06-2004 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83897

hehe, dat met die boom lijkt me wel phat !

ben niet zo'n texture freak, zou je mij kunnen uitleggen hoe ik nou eens transparante delen in textures krijg ? want dit ziet er vet uit !!

als je wil: gerard AT digitalnrg.net
op msn.

of hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga het voor je uitleggen, komt er zo aan, moet ff wat textures uppen, dan snap je het beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok, nou ik werk in max,, ik had dus het boek van rustboy laten bestellen, en daar stond deze tip in, die echt goed werkt.

Je neemt gewoon een bosje blaadje met een zwarte achtergrond, beetje als dit

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/oldleafs3.jpg

en dan heb je een alpha matte die erdan zo uit ziet

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/alphamatoldleafs.jpg

dan in max, ga je in naar al je mappings toe en vink je transperence aan en dan pak je de onderste als bitmap en bij je difusse mappin pak je dus degen waar je wel de blaadje op ziet, het resultaat is dus dat hij alles wat zwart is wegfilterd.De resolutie van de plaatjes klopt niet helemaal hoor sorry daarvan. En dat is een beetje het idee erachter

hoop dat ik je beetje geholpen heb, piece

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 73699 op 18-06-2004 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83897

Ja, heb idd niets aan die textures neem ik aan..

maar maakt ie dat zwart automatish transparant ?

heb wat geprobeert.. lukte wel aardig
alleen de textures zitten nooit zoals ik ze bedoel :P schiet nie op !

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 83897 op 18-06-2004 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet alles is rozegeur, en wodka lyme zeg ik maar. Die textures waren gewoon voor the hole idea enzo, ik ga nu slapen piet. Check it morgen weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clements
  • Laatst online: 00:18
Anoniem: 116256 schreef op 17 juni 2004 @ 19:01:
Beetje aan het prutsen geweest met de Melt functie met als doel een ijsblokje te laten smelten.Totale rendertijd filmpje van 250 frames (uiteindelijk 195 kb) 3 uur en 32 minuten..... pffff

famcouwenberg.parelnet.nl/GoT/ijsblokje.avi

LET OP: tis Xvid!
ziet er wel geinig uit. is alleen niet zo heel scherp. en om het effect te verhogen zou je het blokje op een glasplaat oid kunnen leggen en dan ook het water dat onstaat groter laten worden. nu lijkt het meer dat het blokje verdampt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91399

Anoniem: 73699 schreef op 17 juni 2004 @ 23:37:
sabreone schreef een best lang verhaal.................
Hey ik vind dit dus WEL een vette gedachtengang. ok, het had misschien iets anders en misschien wat beter uitgewerkt kunnen worden(no offence) maar het idee vind ik zeker geweldig. En bij zo'n contest heb je toch geen beperkingen wat betreft je fantasie? dan zou ik jouw een dikke 10 geven voor originaliteit. voor de rest gewoon een paar mooie plaatjes, en ik zou zeggen: doe er iets mee, daarmee bedoel ik, maak eens een mooie scéne over dat scifi gedoetje, als je nog fans zoekt, dan weet je mij te vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 91399 op 18-06-2004 03:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74854

Anoniem: 103571 schreef op 17 juni 2004 @ 21:42:
Yup, ik vond het logisch om voor zo'n eenvoudig ding van een box te vertreken? Is dat hier een verkeerde aanpak?
lijkt toch verrekte veel op splinemoddeling (aan die kromme edges te zien dan) of zit ik er nou weer grandioos naast? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85330 schreef op 17 juni 2004 @ 15:28:
Weet iemand hoe je een sneltoets toevoegt aan 'ignore backfacing' ? Ik heb al zitten zoeken in het menu (customize user interface - keyboard) om hem toe te voegen, maar ik zie nergens de optie ignore backfacing staan in de lijst? Heeft de functie misschien een andere benaming? Of kan je daar geen sneltoets aan toevoegen?
+ verdergewerkt aan kanon.

Afbeeldingslocatie: http://bruno.psyko.be/detail_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://bruno.psyko.be/img/loop_03b.jpg

referentie

lelijke photoshop ja :), maar het contrast van de render was zodanig off, en MAX blijft maar vastlopen als ik render, dat na 20 keer proberen, ik toch hier bij bleef.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 85330 op 18-06-2004 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91399 schreef op 18 juni 2004 @ 03:28:
[...]

Hey ik vind dit dus WEL een vette gedachtengang. ok, het had misschien iets anders en misschien wat beter uitgewerkt kunnen worden(no offence) maar het idee vind ik zeker geweldig. En bij zo'n contest heb je toch geen beperkingen wat betreft je fantasie? dan zou ik jouw een dikke 10 geven voor originaliteit. voor de rest gewoon een paar mooie plaatjes, en ik zou zeggen: doe er iets mee, daarmee bedoel ik, maak eens een mooie scéne over dat scifi gedoetje, als je nog fans zoekt, dan weet je mij te vinden.
Okey Jansen, ik heb een serie gemaakt, en dat is meer voor een bepaalde denkbeeldige game.Genaamd iscol, de iscol serie is nog steeds niet af, maar je ziet hier, plaat voor plaatje, waar je naartoe kan lopen en ik leg het dan ook beetje voor je uit, en thnx voor je waardering waardeer ik zeker

De iscol serie is zonder textures, en alleen om aan te tonen dat het niet persee nodig is voor een mooi geheel.

Hier zie je de entrance, Als je door zou lopen schuift de deur open en dan komt je in de Generator Room die weer vastzit aan een bridge die naar een shielded gebouw leid

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Iscol001.jpg

Hier is de generator room, hier kan je over het pad lopen en de deur opendraaien waar een soort kluisslot op zit, ( allemaal even fictief erbij denken dat je er loopt natuurlijk ).

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Iscol002.jpg

Hier zie je de bridge, vrij primitief, maar dat is omdat veel decoy's en andere stuff, allemaal ontzichtbaar zijn ( als het echt zou zijn dan ) Je ziet de deur wel, maar het gebouw is shielded, omdat het een van de belangrijkste ruimtes is. De controleroom.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Iscol003.jpg

Hier zie je de controle room zelf, Vanuit hier worden alle deuren, Generator, motoren, schepen etc, aangestuurd, vandaar dat het gebouw shielded is en beschermt word.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Iscol004.jpg

Mischien dacht je bij de vorige plaat, hm, misschien beetje grote stoelen, maar in het iscol universum zijn mensen dus niet bekent, ik heb hier een prototype droid gemaakt, waardoor je beetje idee krijgt hoe hij eruit zou kunnen zien

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Iscol005.jpg

Ik hoop dat je dit checked jansen

en dat je het tof vind, bedankt

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 73699 op 18-06-2004 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 18:18

Dexter

d((o_o))b

Heeeeeeel erg mooi...Echt, mijn complimenten

En ben het helemaal met je eens, deze plaatjes hebben geen textures meer nodig...

Got more to post? ;)

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik heb eigenlijk heleboel te posten wel, heb je mijn Kayuna galaxy al gechecked op de pagina hiervoor, die werd erg ondergewaardeerd in de contest, omdat ze daar overtuigd zijn dat zon en vakantie uit palmbomen bestaat.
thnx bra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-05 13:25
Moet zeggen sabreone, je stijl is erg ok :). Simpel, maar sfeervol.

Al zouden sommige models wel wat textures kunnen gebruiken, of anders in ieder geval wat andere materialen. Dat is misschien wat beter dan het zachte diffuse plastic wat je nu praktisch overal hebt.

En over je plaat in de contest heb ik nog wat te melden gehad... ;)

[ Voor 12% gewijzigd door LiToKi op 18-06-2004 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 18 juni 2004 @ 09:42:
Moet zeggen sabreone, je stijl is erg ok :). Simpel, maar sfeervol.

Al zouden sommige models wel wat textures kunnen gebruiken, of anders in ieder geval wat andere materialen. Dat is misschien wat beter dan het zachte diffuse plastic wat je nu praktisch overal hebt.

En over je plaat in de contest heb ik nog wat te melden gehad... ;)
ok thnx man, De room 1289 was zeker niet simpel, dat is de zwaarste scene die ik ooit gemaakt heb, maar er zitten wel simpelere tussen ja. Maar ieder geval bedankt, ik ga ff in de contest checken dan. Ik upp zo trouwens nog wat andere dingetjes van vroeger, piece

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier een Oud model van een train die ik gemaakt had,

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Train001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Train002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/train003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/train%20004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/TrainFinal.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/TrainFinal2.jpg

ik upp straks nog wel wat meer werk van me.
piece

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
@sabreone: Keep up the great work! Ziet er stuk voor stuk érg goed uit. Enigsinds kan ik me voorstellen dat je Kayuna Universum project niet gelijk aan een vakantie doet denken maar na enige uitleg begrijp ik jouw standpunt eigelijk ook wel. Maar topic is van een Tropische vakantie, en ik zie in je Kayuna Universum nou niet bepaald een palmboom langsvliegen ;)

Dit neemt niet weg dat je ons zéker op de hoogte moet houden in dit topic!

edit:

Pfff, trein is ook weer érg goed gelukt!

[ Voor 7% gewijzigd door Neejoh op 18-06-2004 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Leuke trein :).

Alleen kan je door het onderstel heenkijken :). Lijkt me niet dat dat zo hoort.
offtopic:
het is 'peace' :X, een 'piece' is een stukje, of in slang een pistool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 18 juni 2004 @ 09:54:
Leuke trein :).

Alleen kan je door het onderstel heenkijken :). Lijkt me niet dat dat zo hoort.
offtopic:
het is 'peace' :X, een 'piece' is een stukje, of in slang een pistool.
ik heb het nagebouwd van een plaatje uit 68 ofzo, van een resolutie ja, die fotos uit de tijd zijn zoiezo onduidelijk, van een sideview, dus het was al best moeilijk, met blueprints is zoiets stuk makkelijker, maar ok, quess your right :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

hehehe ik had met mijn trein hetzelfde probleem. Aangezien het donker onder de trein is, is dat best goed op te lossen ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.seesharp.nl/pictures/pieter/wips/wip3.jpg

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat je nu ziet is een room of paintings, het is een galary in een schip, ik heb er een animatie van, maar is te groot om te uppen, je loopt iedergeval al de schilderijen langs en dan ga je een trap op en weer naar beneden en dan kom je in het laadruim bij alle kanonnen enzo, daar zie je zo ook een pic van.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Roomofpaintings2.jpg

Hier zie je de gemoddelde bungalow. van wip naar final

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Set2.jpg

Klik hier voor grote versie

http://members.lycos.nl/sabre3/Set.jpg

Hier zie je het laadraam, onder in het schip.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/YubiaTariano4.jpg

Klik hier voor de grote versie

http://members.lycos.nl/sabre3/YubiaTariano3.jpg

Hoop dat jullie dit ook wat vinden, ik upp nog wel meer straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6K schreef op 18 juni 2004 @ 10:13:
hehehe ik had met mijn trein hetzelfde probleem. Aangezien het donker onder de trein is, is dat best goed op te lossen ;)
[afbeelding]
coole cartoon stylo, en ik had dat ook beetje ja, ik denk dat alleen litoki het ziet, maar ok. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Anoniem: 73699 schreef op 18 juni 2004 @ 10:18:
[...]

coole cartoon stylo, en ik had dat ook beetje ja, ik denk dat alleen litoki het ziet, maar ok. :)
Nu niet meer >:)

Maar je bent ook een sucker voor vage resoluties zie ik, dat heb ik ook altijd :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

aha, nu herken ik je werk!
dat is van die DANYU pics. Die waren inderdaad heel mooi (dat was het eerste werk wat ik van je zag).

Je stijl spreekt me aan, zitten echt hele leuke dingen tussen (je pic voor de contest, jammer van de enorm kleine spaceships, die wips zien er lekker uit zeg!)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6K schreef op 18 juni 2004 @ 10:26:
aha, nu herken ik je werk!
dat is van die DANYU pics. Die waren inderdaad heel mooi (dat was het eerste werk wat ik van je zag).

Je stijl spreekt me aan, zitten echt hele leuke dingen tussen (je pic voor de contest, jammer van de enorm kleine spaceships, die wips zien er lekker uit zeg!)
yo 6k, mijn links werkte net even niet van de room of paintings maar het werkt inmiddels, danyu, was niet echt mijn eerste werk ofzo, maar toen was ik nog niet zo bezig als nu, ik werk nu ook voor een bedrijf met veel 3d spirit enzo, helps alot.

er komt nog wel meer aan i quess. bra
piece

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aight, nu komt er de clanso, plaat. Het is de buitenkant van een prison, Ziet er allemaal uit als rozegeur en maneschijn, maar van binnen is het niet allemaal zo fijn als het kan zijn.

De buitenkant, clanso.je kan vanuit de buitenkant niet echt naar binnen kijken, sorry again for that, i ain't perfect ya know.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Puppets.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Clanso3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Clanso4.jpg

Hier zie je Ashem, platen van de binnenkant, ik wil wel even zeggen dat dit al best lang geleden is dat ik dit heb gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/Ashem001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/ashem002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/ashem003.jpg

Hope you like it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 09-05 16:19

RSP

Een werkje voor 'n contest op 'n ander forum. die is voorbij dus kan ik 'm hier ook wel even laten zien :)
wips
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/wip2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/wip3.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/wip4.jpg

final
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/wip5.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door RSP op 18-06-2004 10:58 . Reden: afb. toevoegen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

kan je stoppen met dat piece :X ik wor er een beetje gek van :o

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel