[MMORPG]Guild Wars Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.554 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

:? CJ legt juist uit dat ze wel content zullen toevoegen, maar dat je deze zal moeten/mogen (niet verplicht) kopen. Dit i.p.v. verplichte maandelijkse bijdrage (ongeacht hoeveel je speelt) bij WoW. Da's de reden dat ik dit concept relaxter vind, ik zal niet 7x24 online zijn, dus ik kan zelf beslissen of ik het geld er voor over hem op om een bepaald moment een uitbreiding te kopen.

Verder is de map nu al enorm groot en daar komt nog eens bij dat ze dus een soort tijd-concept erin hebben gebouwd. Zoals het er nu naar uit ziet speel je delen van de map eerst in de tijd voor de oorlog met de Charr en op een gegeven moment kan je deze delen van met map spelen in de tijd ná de oorlog en dan zijn het weer hele nieuwe werelden ... Ik vermoed dat je je met de basis-game al redelijk lang zoet kan houden ;)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Naast de extra content in de nieuwe chapters (expansions) kan je ook nieuwe content verwachten waar je niet voor hoeft te betalen. ArenaNet heeft aangegeven dat ze na release gewoon nieuwe leuke dingen zullen toevoegen zoals eventueel nieuwe gamemodes en andere extra opties. En daarnaast zullen ze ook wereldwijde events organiseren waaronder het "World At War" concept. Dat hoort gewoon bij de service. :)

En zoals S913 al aangeeft, de map is nu al enorm groot. In de exploreable areas is zo enorm veel te vinden, waaronder nieuwe dorpen, speciale traders, bossmonsters die zeldzame skills gebruiken etc. Dus er is voorlopig wel genoeg te doen.

[ Voor 25% gewijzigd door CJ op 19-02-2005 12:22 ]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
kan iemand mij een key sturen? ik had geen geluk in die contests )-: ik ben wel benieuwd of guild wars het kopen waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2023
Wellicht dat 1 van deze twee keys (of allebei) het ook doen:

33L64-GQPHN-RFLC6-16HJN-DRLMC
88K8G-DP3LJ-R6NQL-GD1H2-F9C8N

Stuur anders ff een mailtje naar standardai@gmail.com (die deelt keys uit, het is een bot geloof ik)

Any sufficiently advanced technology is equivalent to magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

Beta is bijna voorbij, ik voond de tijd voor de oorlog echt super mooi :)

ik heb veel singleplayer gedaan en ben tot kreyta gekomen

de PvP is ook wel leuk, alleen best wel irritant als je 10x achter elkaa verliest omdat je een slechte party hebt :P, maarja dan weer met guildmembers and via teamspeak dan is het stukken leuker :)

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Gorion3 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 16:46:
Beta is bijna voorbij, ik voond de tijd voor de oorlog echt super mooi :)

ik heb veel singleplayer gedaan en ben tot kreyta gekomen

de PvP is ook wel leuk, alleen best wel irritant als je 10x achter elkaa verliest omdat je een slechte party hebt :P, maarja dan weer met guildmembers and via teamspeak dan is het stukken leuker :)
Hehe wel grappig dat GW dus eigenlijk een PvP focussed game is. Je doet de missies om uiteindelijk deel te kunnen nemen aan bv de Tombs, want tijdens de missies verzamel je een leuk arsenaal aan skills. Alleen door de invoering van het dynamic quest systeem wat toch best wel revolutionair is en goed werkt, is de focus nu ook erg op PvE gericht. Op zich is dat wel goed, aangezien de game nu een groter publiek aan spreekt. Maar ik hoop dat de focus toch vooral op de "Guild Wars" gericht blijft.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Vond oud Ascalon ook super, maakte alleen de fout om de Academy in te gaan op een gegeven moment. In één keer door naar nieuw Ascalon, achteraf spijt van want ik had nog niet alles gezien. Maar leer momentje: eerst goed oud exploren en dan naar nieuw.

Overigens ben ik ook niet een écht 'Guild Wars' PvP gamer, maar misschien komt dat wel. Ik moet altijd eerst alles exploren ;)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook aan de beta meegedaan, ben nu atm lvl 8 Ranger/Monk :)

Maar wat ik wel jammer vond is dat je niet meer terug kunt naar die oude wereld, die zag er namelijk prachtig uit .
Gelukkig was er niet alleen een ruïne gebied in het "nieuwe" Ascalon , en kom je later in Lion's Arch
(wat gelukkig niet vernield is :P).

Ook de Guild-Wars zijn erg leuk om te doen.
De bedoeling van de Guild Wars is om de Guild Hall van de andere Guild binnen te komen en de guild lord(? weet het niet precies uit m'n hoofd ;P) te verslaan, daarnaast heb je ook nog de Thief die je helpt om de vijandige guild hall's binnen te komen, Ook heb je in het midden van het veld nog een outpost, als je je vlag daar dropt, krijg je om de 2 minuten een "Morale Boost".

Ik heb zelf nu een guild war gedaan, helaas hadden we verloren met onze guild omdat de vijand een hoger level was ,(en omdat koreanen vreselijk goed zijn in dit soort spellen :D).

Hopelijk is de volgende beta langer en kunnen we meer gebied verkennen,(hoop stiekum ook dat we dan die besneeuwde bergen op kunnen :P).

En van dat dynamische quest systeem heb ik niets gemerkt trouwens? telkens de zelfde quests? of komt dat omdat ik voornamelijk story line quests doe ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 12:40

lonkhuijzen

100% ADH

Ik ben nu lvl 12 Mesmer/Elementalist met mooie skills, maar wat echt sucked is dat mensen alleen maar monks aan het zoeken zijn. Als Me/E word je dus altijd gedenied als je een party wilt joinen, echt hopeloos :(

En kom je eindelijk eens in een party dan snappen ze nog niet dat je je eerst moet focussen op de healers... (lifepods in the wild bv)

Maar team nu lekker op met mijn guild en samen met een teamy en skype gaat dat prima, erg fun!

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Great-Storm schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:01:
Yeah eindelijk is bekent wanneer _/-\o_ Guild Wars _/-\o_ uitkomt! :D

Nou vraag ik mij eigenlijk af, is het handig om nu nog een Pre-Order te halen???
En zo ja waar haal je dien dan wel?
Want ik heb es rond-gekeken, maar kon zo gouw geen winkels vinden in Nederland die em aanbieden... :?
Of ik kijk gewoon verkeerd kan natuurlijk ook...

Voor de rest.......

IK KAN NIET WACHTEN!!! :P
Ik heb hem hier zien liggen en na wat heen en weer gemailed te hebben begreep ik dat er geen preorder kits in Nederland uitkomen en dat deze twee de normale en limited editie de enige zijn die zij zullen en kunnen gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 20:04:
Hopelijk is de volgende beta langer en kunnen we meer gebied verkennen,(hoop stiekum ook dat we dan die besneeuwde bergen op kunnen :P).
Ik hoop voor je dat je de pre-order hebt, anders wordt dat geen beta voor jouw. Maart en April zijn namelijk alleen voor pre-orders en er worden geen keys meer uitgegeven. En die besneeuwde bergen kan je wel in hoor... :)
En van dat dynamische quest systeem heb ik niets gemerkt trouwens? telkens de zelfde quests? of komt dat omdat ik voornamelijk story line quests doe ? :+
Dat ligt er aan wat je bedoelt met storyline quests. Als je de missions vanaf nieuw Ascalon dan merk je er niet veel van. Het dynamic questsysteem zal je vooral merken in de exploreable areas en dan vooral als je teamed met andere mensen. Zo kan het zijn dat je de ene keer dat je ergens was een brug had vernield, maar een andere persoon dit nog niet had gedaan. Doordat je samen in een team zit zal de centrale GW computer een nieuwe situatie creeeren die past bij allebei de teamleden. De wereld verandert dus met je mee tijdens het questen door telkens een aangepaste instance te genereren. Alles heeft invloed op elkaar. Vandaar dus de term "dynamic quest system". Dit is iets unieks en dat heeft men ook door bij ArenaNet, dus vandaar dat men daar nu ook veel energie in steekt.
Pluk schreef op zondag 20 februari 2005 @ 21:28:
Ik ben nu lvl 12 Mesmer/Elementalist met mooie skills, maar wat echt sucked is dat mensen alleen maar monks aan het zoeken zijn. Als Me/E word je dus altijd gedenied als je een party wilt joinen, echt hopeloos :(

En kom je eindelijk eens in een party dan snappen ze nog niet dat je je eerst moet focussen op de healers... (lifepods in the wild bv)
Komt nog wel dat mensen de mesmers gaan waarderen. Vaak probeer ik zo snel mogelijk de mesmers uit te schakelen in teams aangezien ik het vrij vervelend vind om constant tegen de 0 energy aan te hikken. Aangezien ik vaak zelf half Mesmer ben gooi ik er dan snel wat backfires en energydrains tegenaan. Daarna de monks drainen voordat ze de mesmers kunnen rezzen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het afgelopen weekend was beter dan vanouds. Ik heb mij geconcentreerd op oud ascalon, waanzinnig mooi daar. De toevoeging van de catacombs was erg goed en ik hoop wanneer ze het spel full uitbrengen er meer van dat soort gebieden te vinden zullen zijn.

De toevoeging van de collectors is niet iets nieuws, maar brengt wel een beetje meer dynamiek in het spel, je kunt nu gericht op zoek naar prooi omdat je dat weer iets op kan leveren. Uiteindelijk heb ik zo'n beetje alles van oud ascalon kunnen zien en om maar zo veel mogelijk mee te maken, uiteindelijk ook de academy quest gedaan. Lekker in mijn nieuwe outfit.

Het was niet mijn eerste PvP actie, maar wel de lekkerste tot nu toe. Beide teams zijn redelijk gelijkwaardig te noemen, wij hadden denk ik het voordeel dat we twee warriors hadden want van samenwerking was niet echt sprake. Ik vocht tegen een ranger, monk en ik dacht een mesmer. Aangezien ik bijna geen spel gebruik. Eerst de monk killen, die werd nog een keer tot leven gewekt, maar was daarna niet moeilijk om voor de tweede keer te killen.
Daarna de ranger en mijn twee maten hebben voor de derde gezorgd. die Moa was wel vervelend, maar een van mijn "maten", tijdelijke, had een poema ... man dat zie er goed uit.
De rush was heerlijk en ik moet zeggen: We owned them big time.... man dit ruikt naar meer
Op naar de volgende BETA, pre-order only >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs
  • Laatst online: 21:45

fcs

Thx voor de link. Heb gw gelijk besteld daaro (ken die zaak. heb er vaker iest besteld).

Voor de mensen die intresse hebben, kan ik nog wel een aantal sreenshots plaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf mijn email wordt weg gehaald maarr dit is wel goed:
Zyphrax schreef op zondag 20 februari 2005 @ 12:23:
Wellicht dat 1 van deze twee keys (of allebei) het ook doen:

33L64-GQPHN-RFLC6-16HJN-DRLMC
88K8G-DP3LJ-R6NQL-GD1H2-F9C8N

Stuur anders ff een mailtje naar standardai@gmail.com (die deelt keys uit, het is een bot geloof ik)
hij post nog wel de cdkeys 8)7 soms snap ik got echt niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
Ach ArenaNet zit er echt niet mee hoor in deze beta-fase :)

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
OMG wat een toeval Zyphrax ironblade ken je die party waarmee we iedereen z'n ass kickte nog?
Ik ben dus xNebula we hadden echt iets van 15+rondes achter elkaar gewonnen.
Als je gaat spelen op het volgende beta event moet je ff zeggen ik ga namelijk ook en de rest van de "goddelijke" party gaat ook weer spelen dus ^^

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wordt dus ongeveer net als WOW alleen je hoeft niet meer te betalen na aanschaf :*)
Ziet er erg mooi uit , als het net zo speelt als het er uit ziet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:27:
Dit wordt dus ongeveer net als WOW alleen je hoeft niet meer te betalen na aanschaf :*)
Ziet er erg mooi uit , als het net zo speelt als het er uit ziet ..
Ik kan je vertellen dat het dat doet ja ;) Interface/besturing is even wennen, maar als je het doorhebt werkt het heerlijk :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
LOL hey xNebula. Ja we waren bijzonder goed :) Ironblade is een van mn characters (speel de laatste tijd veel met gefinetunede premade characters). Zyphrax Ironblade de Warrior Monk is toch wel 1 van mn favorieten. Ik ben zeker van plan volgend beta-weekend weer mee te doen.

Guild Wars is erg gaaf. Je kan het hele dagen achter elkaar spelen in gezamenlijke missies PVE of je kan lekker elkaar afmaken in de PVP of de Guild Wars. De User Interface word steeds beter (met name het laatste weekend vond ik m een stuk beter). Mooie graphics en als je de 8 skills die je meeneemt in battle goed in combinatie gebruikt, dan overleef je net als xNebula en ik vele ronden in PVP :)

Voordelen ten opzichte van andere spellen binnen dit genre.
- Je hoeft niet eerst bijv. 14 uur steen te verzamelen en dan 18 uur hout om een bijl te maken
- Geen maandelijkse kosten
- Mooie graphics
- Intelligente gameplay, iedere missie die je doet doe je puur en alleen met je team. Hoe de missie eruit ziet is compleet afhankelijk van de individueel behaalde resultaten van de team members.

[ Voor 23% gewijzigd door Zyphrax op 26-02-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah ok bedankt voor de info , nu nog ff wachten tot hij in de winkel ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculum
  • Laatst online: 28-06 12:21

Speculum

De te fabula naratur

Kan niets anders zeggen dan dat deze game TOP is!!! Zowel qua system requirements als qua performance. Ik heb bijna alle MMORPG's wel uitgeprobeerd die ik kon vinden en dit is de enige die zonder problemen en op al mijn systemen draait en dat terwijl het nog in BETA is!!!!

Niets meer dan HULDE voor de makers van Guild Wars. _/-\o_ Ik ga hem absoluut kopen.

Heb overigens alle BETA's gespeeld met mensen die op 56k6 internetverbinding speelden en we hadden geen enkel probleem.

De te fabula naratur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
moet je een preorder pakket kopen om de beta's te kunnen spelen of zijn deze gewoon gratis en kan iedereen meedoen?

En als je het preorder pakket koopt heb je dan ook al de originele game gekocht. 40 euro is best duur voor een paar beta weekends :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mythrill schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:51:
moet je een preorder pakket kopen om de beta's te kunnen spelen of zijn deze gewoon gratis en kan iedereen meedoen?

En als je het preorder pakket koopt heb je dan ook al de originele game gekocht. 40 euro is best duur voor een paar beta weekends :P
Lees anders eens het topic door + kijk op de officiële site. Daar kun je het antwoord op beide vragen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:53:
[...]

Lees anders eens het topic door + kijk op de officiële site. Daar kun je het antwoord op beide vragen vinden.
sorry, had vanmiddag niet zo veel tijd, moest me trein halen. Nu is het wel duidelijk:
Pre-orderen of een key via een maat ovzo regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
Mailtje naar standardai@gmail.com kan nog steeds. Dat is een bot die je een stuk of vier keys geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ben erg benieuwd of dat nog werkt, vooral omdat op de officiële GW site staat dat de beta's van maart en april alleen voor pre-orders zijn (en misschien voor friend-keys?).

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
Ach ze blijven natuurlijk stimuleren dat de pre-orders tot op de laatste verkocht worden. Ondertussen "vergeten" ze een keer de keys te resetten waardoor mensen van januari mee kunnen spelen met februari. Daarnaast denk ik dat deze bot misschien weleens indirect van Arenanet zelf kan komen. Des te meer mensen de beta spelen (het liefst zoveel mogelijk via de preorder) des te meer/nauwkeurigere bug reports/load tests/feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik help je hopen ;)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He ik wou even melden dat die bot inderdaad werkte, ik vulde een key van die bot in bij de guild wars client en kreeg bericht dat ik mee kon gaan spelen bij de volgende beta event. Dus ik wel je ook nog wel even bedanken voor deze hele goeie tip _/-\o_ (heb me even speciaal voor geregistreerd ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
wat moet je mailen dan, of maakt dat niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Geweldig spel :).

Ik denk dat ik nu ongeveer 4 of 5 events heb gespeeld, en ben nu eigenlijk een beetje op zoek naar een gave guild om in te spelen wanneer hij retail is :). Zit iemand in een gave guild, of kent iemand er een? Ik wil gewoon graag in een guild zitten, waar ik wanneer ik dat wil aardig makkelijk een party kan vinden om wat te questen, exploren, en natuurlijk: PvP en GvG doen. Zou natuurlijk mooi wezen als de guild niet al te rampzalig slecht is in PvP... :D
Of het een internationale of nederlandse guild is maakt me niet zo veel uit. Als het een guild die gebruikt maakt van voicechat/irc/forum/etc. is alleen maar des te beter...
Dus iemand tips?

Ik wil het gaan kopen, heb alleen geen flauw idee waar, aangezien nederlandse shops flink duur zijn, je van veel europese shops de doos en boekje e.d. in de taal van het land krijgt, of je moet betalen met een creditcard, die ik niet heb. En van de andere kant van de oceaan laten komen lijkt me ook niet erg goedkoop. Iemand goeie ervaringen met GW bij een bepaalde shop? Misschien dat je er de pre-order vandaan hebt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 12:40

lonkhuijzen

100% ADH

Zonet een press-release uitgekomen over de european pre-order

http://www.gwonline.net/page.php?p=124

Helaas nog geen NL winkel.

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik heb 2 GW setjes gepre-ordered bij Import Madness. De 2 pre-order doosjes waren redelijk snel binnen (komt via de UK uit Canada, maar je betaalt in US dollars 8)7), de orginele game moet natuurlijk nog komen.

Weet niet hoe de dollar toen was vergeleken met nu, maar omgerekend was ik toen voor die 2 setjes (dus pre-order en game) € 106 kwijt (incl verzendkosten en verzekering). Dat kwam dan op € 53 de man. Enige is dat je toch wel een creditcard nodig heb ... maar denk wel dat het een goeie deal was, want ik vermoed dat alleen de game binnenkort in Nederland ook wel rond de € 50 zal uitkomen.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ik heb nu ongeveer 3 mailtjes gestuurd naar die bot maar volgens mij zijn zijn keys op want ik krijg niks meer terug.

Als mensen nog keys over hebben mail ze even ;) De 2 keys die een stukje hierboven staan werken niet meer.

[ Voor 33% gewijzigd door MonkeySandwich op 11-03-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
jjwa schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 00:40:
Geweldig spel :).

Ik denk dat ik nu ongeveer 4 of 5 events heb gespeeld, en ben nu eigenlijk een beetje op zoek naar een gave guild om in te spelen wanneer hij retail is :). Zit iemand in een gave guild, of kent iemand er een? Ik wil gewoon graag in een guild zitten, waar ik wanneer ik dat wil aardig makkelijk een party kan vinden om wat te questen, exploren, en natuurlijk: PvP en GvG doen. Zou natuurlijk mooi wezen als de guild niet al te rampzalig slecht is in PvP... :D
Of het een internationale of nederlandse guild is maakt me niet zo veel uit. Als het een guild die gebruikt maakt van voicechat/irc/forum/etc. is alleen maar des te beter...
Dus iemand tips?
Kijk eens op de Nederlandse GW fansite: http://www.gw-nl.net waarop ook een actieve Nederlandse Guild te vinden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
Mythrill schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:00:
Ik heb nu ongeveer 3 mailtjes gestuurd naar die bot maar volgens mij zijn zijn keys op want ik krijg niks meer terug.

Als mensen nog keys over hebben mail ze even ;) De 2 keys die een stukje hierboven staan werken niet meer.
Het kan soms even duren voordat de bot reageert (paar dagen).
Zelf heb ik net ook weer even een mailtje gestuurd:
Hi,

I’ve read on a forum that you have keys for the Guild Wars beta event. Could you send me some?

Thanx,
Zyphrax
Naar standardai@gmail.com, met het subject Guild Wars keys. Waarschijnlijk ontvang ik dan binnenkort ook weer een paar keys, die ik dan wel hier zal posten. Volgensmij maakt de inhoud van het mailtje eigenlijk geen moer uit, maar voor de zekerheid :)

[ Voor 8% gewijzigd door Zyphrax op 12-03-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ik kreeg een mailtje terug van standardai met helaas slecht nieuws
Sorry but the keys I have, Have stopped working.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry but the keys I have, Have stopped working.
ik kreeg maar 1 key dus heb ook niet meer keys voor anderen mensen. Ik hoop wel dat mijn key het nog steeds doet, ik kreeg toch echt zon berichtjes dat ik kon spelen dus beter wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik kreeg lekker 4 keys toegestuurd van standardai :9~ Voor de betaevent die op de 18e begint :)
Das zo'n week/twee weken geleden, toen 'werkte' hij nog wel :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
Ouch, ik kreeg nu het zelfde mailtje van standardai, helaas geen keys meer via hem. Houdt goed de forums van de grote fansites in de gaten, daar staan soms ook sites op die gratis keys verschaffen voor 1 beta-event (deze sites kan je vinden via guildwars.com)

Misschien heb ik hier ergens nog wel een key over (ik ken nog een paar mensen die keys gevraagd hebben aan standardai toen het nog wel werkte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fernoráto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-08 12:25
Beste mensen, ik wil dit spel straks ook gaan spelen, alleen ik ben nederlander ;D

http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=586714

Hierzo zie ik het spel staan, Eur 28.99 , dit is toch te mooi om waar te zijn of is dat het spel niet?

Wie kan mij hier duidelijkheid over verschaffen :D

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb die site al op meerdere forums zien staan, ik heb verder geen ervaringen met die site maar het is zeker weten wel het spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fernoráto
Bij bol kost hij 65 euro :o zeker waard om deze in de gaten te houden lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja bij bol is het ze een beetje in hun bol geslagen volgens mij 8)7 , als de gewone versie al 65 euro kost hoeveel moet de "deluxe" edition wel niet gaan kosten dan... :/ Trouwens dynabite heeft hem nu ook staan voor 44,95. Dat begint er in qua prijs al meer op te lijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fernoráto
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:33:
ja bij bol is het ze een beetje in hun bol geslagen volgens mij 8)7 , als de gewone versie al 65 euro kost hoeveel moet de "deluxe" edition wel niet gaan kosten dan... :/ Trouwens dynabite heeft hem nu ook staan voor 44,95. Dat begint er in qua prijs al meer op te lijken
Ik denk dat ik hem gewoon bestel op play.com

Weten jullie zeker dat ik dan niet kom te zitten met een versie die niet goed blijkt te zijn? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knijnsel
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:59

knijnsel

dus...

nee, er zijn geen ""foute"" versies. Preorder hoeft eigenlijk ook al niet meer omdat je er niet veel meer mee opschiet. Het in-game magische item misschien maar ach... items genoeg in-game ;-)

<knijnsel> De nederlandstalige GuildWars site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fernoráto
Maar guild wars zei dat het misschien de pre-order package kon zijn. Dit lijkt me stug. Dit is toch gewoon de hele game? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Ik heb hem vandaag ook besteld via play.com voor het luttele bedrag van 28.99 euro.
Verzendkosten zijn gratis. En nu!
Afwachten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Ik ben ook aan het wachten op Guildwars.
Ik zie bij Play.com dat ze de collectors edition ook hebben voor 32,99 Pond.
Kun je hier posten als je iets binnen hebt?
Ik ga denk ik zelf voor de Collectors edition met die stoffen map van de wereld erbij.

Heb net even omgezet naar Euro's, dan wordt het voor 2 105,98 euro.

Valt op zich nog wel mee. Ik hoop dat onze plaatselijke gamesboer de Collectors edition ook krijgt.

[ Voor 26% gewijzigd door Arunia op 16-03-2005 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fernoráto
Maar die versie op play.com is gewoon de echte? Geen beta ding ofzo :D Leek me stug maar dat zei guildwars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fernoráto
Ik heb hem even vergeleken met de game van

http://shop.gameplay.co.u...=RM01808&title=guild_wars
en
http://www.alapage.com/mx...&devise=&fulltext=&sv=X_L
en
http://www.4u2play.de/store/detail/?p=12936

en daar ziet ie er precies hetzelfde uit.

Ik ga hem dus gewoon bestellen :D

[ Voor 46% gewijzigd door Fernoráto op 16-03-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een xtra betakey over (die je krijgt als je preorderd)?

Zo kan ik het nog even proberen voordat ik bestel enz... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:47:
Iemand nog een xtra betakey over (die je krijgt als je preorderd)?

Zo kan ik het nog even proberen voordat ik bestel enz... :D
Nou, ik heb er nog wel 1, maar die heb ik al geregistreerd... En met een wachtwoord wat hetzelfde is als
veel van mijn accounts, dus jammer, maar helaas... Tenzij ik een manier vind om het wachtwoord te veranderen :)
Hij is nu aan het downloaden, ben benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien ;)

//EDIT:
Hij is klaar.
Eerste indruk is niet echt positief moet ik zeggen...
Het filmpje was erg brak, je hoorde mensen praten, maar je zag de monden niet eens bewegen, het hek was gewoon een 2D opgeplakt hekje. En dan nog het ergste van alles, ff een screenshot van gemaakt :P :
Afbeeldingslocatie: http://img71.exs.cx/img71/9467/guildwars0xf.th.jpg

Dit is alles op maximale grahpics... Had er toch meer van verwacht om eerlijk te zijn...

[ Voor 33% gewijzigd door Phyxion op 18-03-2005 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kan ik nou met de pre order kan ik daar ook me na de release spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Wacht gewoon een maandje dan is hij officieel uit. voor die 2 eigenlijk nog maar 1 weekenden zou ik het iig niet doen.

[ Voor 13% gewijzigd door MonkeySandwich op 18-03-2005 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt duz nie na release er mee spelen??

Jammer kreeg um namelijk voor 4 euries nogwat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Dat weet ik niet, en durf ik ook niet te zeggen. maarja, voor 4 euries kan het natuurlijk nooit mis gaan. Kun je iig nog 2 weekenden spelen en je chas blijven zowiezo bewaard op de server dus heb je een extra voorsprongetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
FnF schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:26:
[...]
Hij is klaar.
Eerste indruk is niet echt positief moet ik zeggen...
Het filmpje was erg brak, je hoorde mensen praten, maar je zag de monden niet eens bewegen, het hek was gewoon een 2D opgeplakt hekje. En dan nog het ergste van alles, ff een screenshot van gemaakt :P :
[afbeelding]

Dit is alles op maximale grahpics... Had er toch meer van verwacht om eerlijk te zijn...
Haha, dat is normaal hoor. Wat je ingame ziet is ook datgene wat er daadwerkelijk realtime gerenderd wordt. Je ziet dus gewoon andere spelers voorbij rennen. De filmpjes zijn alleen maar ter onderbouwing van het verhaal. Je moet er dus niets byzonders van verwachten. Hetzelfde gebeurd ook in het WoW introfilmpje. Ook in realtime gerendered en daar zie je ook overlappende chars, maar dat komt gewoon omdat iedereen opdezelfde plek spawned.

Het kan zelfs gebeuren dat je tijdens een missie naar een tussenfilmpje zit te kijken en dat daar ineens je Prince Rurik vermoord wordt door wat Devourers... En ondertussen zelf maar denken... hee wat een grappig filmpje.. Maar dat blijkt dus dan ook in het echt te gebeuren tenzij je het filmpje skipped en ingrijpt... Heb dit al een keertje meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CJ schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 02:22:
[...]

Haha, dat is normaal hoor. Wat je ingame ziet is ook datgene wat er daadwerkelijk realtime gerenderd wordt. Je ziet dus gewoon andere spelers voorbij rennen. De filmpjes zijn alleen maar ter onderbouwing van het verhaal. Je moet er dus niets byzonders van verwachten. Hetzelfde gebeurd ook in het WoW introfilmpje. Ook in realtime gerendered en daar zie je ook overlappende chars, maar dat komt gewoon omdat iedereen opdezelfde plek spawned.

Het kan zelfs gebeuren dat je tijdens een missie naar een tussenfilmpje zit te kijken en dat daar ineens je Prince Rurik vermoord wordt door wat Devourers... En ondertussen zelf maar denken... hee wat een grappig filmpje.. Maar dat blijkt dus dan ook in het echt te gebeuren tenzij je het filmpje skipped en ingrijpt... Heb dit al een keertje meegemaakt.
Nou, dat is toch gewoon brak, een fatsoenlijke game heeft multiple spawnpoints. Daarnaast vind ik de besturing ook erg tegenvallen, als ik met de muiscursor naar de zijkanten beweeg, vind ik het niet meer dan normaal dat dan de camera verschuifd, hier gebeurd niks, en moet je het met de pijltjetoetsen doen, en dan kijk je de hele tijd schuin tegen je character aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:32:
je kunt duz nie na release er mee spelen??

Jammer kreeg um namelijk voor 4 euries nogwat
Een preorder is niks minder dan een voorbestelling. Je krijgt bij de meesten dan alvast een key om tijdens de betaevents ook alvast te kunnen meespelen. Wel vraag ik me af waar jij voor 4 euro die key hebt gekregen. En of je niet alleen gewoon een betakey hebt gekocht, of iets dergelijks. Lijkt me stug dat je hem via een shop hebt gekocht.

Helaas hebben ze bij play.com helemal geen keys voor dit betaweekend.
Ik had er nog wel twee besteld.
Als iemand een key voor me over heeft, ben ik ontzettend dankbaar. Heb 1x een key gekregen maar dat betaweekend gemist, heb er zoveel over gelezen, heb nu twee kopietjes gepreordered, maar dus nog nooit dit spel kunnen spelen. Ik probeer m'n vrienden over te krijgen maar zij willen eerst dit spel zien.
Als ik een key later kon teruggeven, zou ik dat direct doen. Ik weet namelijk niet precies hoe dat met die keys zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

FnF schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 09:24:
Daarnaast vind ik de besturing ook erg tegenvallen, als ik met de muiscursor naar de zijkanten beweeg, vind ik het niet meer dan normaal dat dan de camera verschuifd, hier gebeurd niks, en moet je het met de pijltjetoetsen doen, en dan kijk je de hele tijd schuin tegen je character aan.
Mits je niet op een Mac zit, heb je daar gewoon je rechtermuisknop voor :)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
FnF schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 09:24:
[...]

Nou, dat is toch gewoon brak, een fatsoenlijke game heeft multiple spawnpoints. Daarnaast vind ik de besturing ook erg tegenvallen, als ik met de muiscursor naar de zijkanten beweeg, vind ik het niet meer dan normaal dat dan de camera verschuifd, hier gebeurd niks, en moet je het met de pijltjetoetsen doen, en dan kijk je de hele tijd schuin tegen je character aan.
De game heeft ook multiple spawnpoints. Alleen zijn er vaak zo veel mensen online dat het snel vol zit. De besturing vind ik persoonlijk prima. Het is even wennen, maar zeer geschikt voor de hoge mate van actie. Guild Wars wordt door sommige gamingsites niet voor niets een kruising genoemd tussen een RPG en FPS, niet alleen wat betreft actie, maar ook wat betreft besturing. Ze hebben er daarom ook o.a. first person view in gezet (wat ik zelf trouwens absoluut niet gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Lekkere endgame van de beta vanochtend trouwens.... Psycho Gwen die iedereen vermoordde.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Helaas de beta gemist, waarom maken z niet gewoon een open beta :S net als de european beta van WoW ofzo. ff een paar uurtjes een beta key op de site, servers vol key weg en testen die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mythrill schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:06:
Helaas de beta gemist, waarom maken z niet gewoon een open beta :S net als de european beta van WoW ofzo. ff een paar uurtjes een beta key op de site, servers vol key weg en testen die handel.
De reden is dat ze de stresstests al gehad hebben. De huidige 'closed' betas dienen alleen maar voor het testen van alles. De mensen die aan deze beta's meedoen, zijn ook meer geneigd om bug reports te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guildwars is geen MMORPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

eh hoezo is GW geen MMORPG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guild wars is niet gericht op massive interactie met omgeving. Bijna alle interactie wordt gedaan door in party's bezig te gaan. De enige plekken waar je andere mensen buiten je party tegen kan komen is in steden(en in pvp gebieden waar het aantal party's beperkt is(arena: 2 party's, enz)). Oftewel, guild wars is geen mmorpg maar een morpg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:29:
[...]

Guild wars is niet gericht op massive interactie met omgeving. Bijna alle interactie wordt gedaan door in party's bezig te gaan. De enige plekken waar je andere mensen buiten je party tegen kan komen is in steden(en in pvp gebieden waar het aantal party's beperkt is(arena: 2 party's, enz)). Oftewel, guild wars is geen mmorpg maar een morpg.
Ook leuk toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verheug me op de release :D

Ik heb het nog ooit gespeeld maar als ik het zo lees is GW een godsgeschenk vergeleken met WoW pve (no offense, wow heeft andere pluspunten :P) geen fedex quests etc. Maarja ik heb weleens mn wow guildmates gevraagd wat ze ervan vonden en de meeste kraken het helemaal af. =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:31:
Ik verheug me op de release :D

Ik heb het nog ooit gespeeld maar als ik het zo lees is GW een godsgeschenk vergeleken met WoW pve (no offense, wow heeft andere pluspunten :P) geen fedex quests etc. Maarja ik heb weleens mn wow guildmates gevraagd wat ze ervan vonden en de meeste kraken het helemaal af. =\
Je moet het zelf spelen om er een mening over te krijgen, die WoW maatjes van jou hebben het nooit gespeeld, dus die denken: "Het is gratis, dus het kan nooit iets zijn, nee ik betaal wel €140+/jaar, dan is de game altijd goed" :P Zelf heb ik ook al een discussie gehad met een fanatiek WoW-er maar ze zijn niet te overtuigen. Gewoon met rust laten en GW gaan spelen is mijn advies ;) Ik kijk ook heel erg uit naar de release, nog maar iets meer dan een maandje te gaan! 8)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is zeker leuk, en ga het ook wel degelijk aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet zeggen dit was mijn eerste BWE maar was echt fantastisch.. En serieus als jij die graphics in het begin van het spel niet mooi vindt is er iets mis met je ogen ;) ..... Vooral de Cooperitive quest waren geweldig (wel aan de moeilijke kant) Daarna nog PvP uitgeprobeert, was meteen verslaafd. Lekker snelle gameplay, daarbij had ik niet zo veel moeite met de besturing. trouwens als je je rechter muis knop ingedrukt houdt kan je wel "kijken" als je met je cursor naar de rand van je beeldscherm beweegt..

Deze BWE heeft me zeker over de streep getrokken om dit spel te spelen, toppertje :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:29:
[...]

GW is geen MORPG, het is een CORPG, dat staat zelfs op de officiele site vermeld. Het is een "Competitive Online Role Playing Game" die elementen heeft van een 'normale' MMORPG.

Overigens valt er nog te twisten over de term MMORPG. In Guild Wars is het namelijk mogelijk om tegen je vrienden in Amerika te spelen, terwijl je in bijvoorbeeld WoW gedwongen wordt om op je eigen contintent te spelen, en dan ook nog eens op een bepaalde realm/shard/server. Dus in dat opzicht is GW meer MMORPG dan menig andere reguliere MMORPG, want daar kan je gewoon van district hoppen zodat je uiteindelijk uit komt bij je vrienden/guildgenoten uit een ander continent.

En ook in een MMORPG als WoW zijn vaak de instances het populairst, waar je met een klein select groepje een eigen plekje krijgt op de server waar niemand bij kan. En GW bestaat eigenlijk alleen uit instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik speel al Guild Wars sinds de eerste publieke beta tijdens de E3 vorig jaar (april 2004 was dat geloof ik) en sindsdien tijdens elk publiekelijk toegankelijk event. Al vanaf die eerste kennismaking vorig jaar wist ik dat GW helemaal mijn game zou gaan worden omdat het gewoon alles in zich heeft wat ik in een game zoek! Jarenlang was ik verslaafd aan Diablo 2 / LoD en jarenlang was ik verslaafd aan het kaartspel Magic:The Gathering, en nu zie ik de beste elementen van die 2 verslavingen samenkomen in Guild Wars! 8)

Met D2 speelden ik en mijn vrienden eigenlijk altijd via direct IP connectie omdat we GEEN behoefte hadden aan andere spelers die onze game kwamen verzieken, wat je wel hebt met open games op BattleNet spelen. Player Killers, XP-leechers, loot-stealers, al die lui kan ik missen als kiespijn, en in GW hoef ik me aan die lui ook niet te ergeren omdat ze mij en m'n vrienden in onze private instance van een missie of vrije omgeving niet kunnen storen.

Verder vind ik de aanpak van een spellbook van spells opbouwen waarvan je er maar maximaal 8 mee kunt nemen tijdens quests / missies / gevechten ontzettend cool. Het dwingt je om strategisch naar je spells en mogelijke combo's te kijken. En je selectie spells op de missie af te stemmen.

En elke beta weer verbaas ik me opnieuw over de dingen die veranderd zijn t.o.v. de vorige beta. Niet alleen de verbeteringen in de GUI en dat soort cosmetische wijzigingen, maar ook hoe de hele layout van een dorpje gewijzigd kan worden! Zo was het vernielde Ascalon stadje dat ik al zo goed kende van al die vorige beta's ineens aangepast om qua layout gelijk te zijn aan het oude Ascalon van vóór de vernietiging door de Charr. En alles wordt gewoon rechtstreeks naar je PC gestreamed. Je lost één quest op, en wanneer je het dorpje of de outpost weer uitloopt zie je vaak meteen het resultaat van je acties terug. Maar omdat het instanced is ziet iemand anders die die quest nog niet gedaan heeft dat niet in zijn/haar instance van dezelfde omgeving, en dus vernaggel je het niet voor elkaar.

Inmiddels heb ik al m'n gamende vrienden al overtuigd om GW te pre-orderen of te gaan kopen bij release. En ik kan niet wachten tot eind volgende maand wanneer GW echt los gaat zodat we GW kunnen spelen wanneer het ONS uitkomt, in plaats van onze agenda te moeten aanpassen aan de beta weekenden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

waarin verschilt GW volgens jullie nog meer van de reguliere MMORPG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
apNia schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 23:06:
waarin verschilt GW volgens jullie nog meer van de reguliere MMORPG?
Het grootste verschil zit hem voor mij in het feit dat het niet gaat om het aantal uur dat je online speelt, maar om de strategie die je toepast en de skills die je uit kiest.

In 'echte' MMORPGs heb je bv als lvl 30 weinig in te brengen tegen een lvl 40. In GW kan een lagere level met een goede skillset zelfs winnen van een hogere lvl player.

Daarnaast komt nog dat je vrij snel de lvl 20 cap hebt bereikt dus er is vrij snel een gelijk speelveld. En zelfs op lvl 20 zal niemand direct alle beschikbare skills hebben verzameld (zo'n 450 in totaal). En omdat je een dual profession hebt, en maar 8 skills mag meenemen in een combat, moet je dus echt gaan nadenken over je tactiek.

Die strategie mis ik in een reguliere MMORPG. En verder verschilt GW natuurlijk ook in het feit dat je zelf geen beroepen hebt, maar dat je alleen maar items hoeft te verzamelen en dit door NPC crafters kan laten omzetten in nieuwe items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
Ook ik heb in het betaweekend kunnen spelen en besloten het spel al te besteellen. Ik heb hoge verwachtingen van het spel, vooral het startegie element spreekt mij aan. Nog maar 1 maandje w88 en ik kan er tegenaan

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

XthinkZ schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 02:00:
Ik heb hem vandaag ook besteld via play.com voor het luttele bedrag van 28.99 euro.
Verzendkosten zijn gratis. En nu!
Afwachten... :)
Ik heb vandaag ook 4 exemplaren (niet alleen voor mij! ;)) besteld bij play.com! Het is echt géen geld zeg, en ik snap al helemaal niet waarom ze geen verzendkosten rekenen. Natuurlijk zit dat bij de prijs in (denk ik dan maar). Maar dan nog, waar doen ze t van? :D

* Cloud kan echt niet wachten tot GW uitkomt, nog maar 1 maand en 5 dagen te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ik zag dat hij vanaf vandaag ook bij gcshop te pre-orderen is. Maar nog wel voor de normale gcshop game prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Omg, download dit filmpje van de endgame:

http://www.thegamerslodge.com/video/GWTVfG.wmv

Een aantal lui doen synchroon de necro Thriller dance tijdens het einde van de beta... en dan komt Gwen (of beter gezegd Gwens) de party crashen en maakt er een echte thriller van. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Ik vraag me wel nog steeds af of ze daar bij play.com geen verkeerde prijs hebben staan en dat het achteraf alsnog aangepast gaat worden. Ook delen ze geen betakeys uit daar, erg vreemd. Dus maar hopen en afwachten.

Verder durf ik erop te wedden dat dit de grootste/meest verkochte online rpg gaat worden wordt van allemaal.
Het bevat namelijk alle elementen ervoor en aangezien het de ex team van Diablo II, warcraft, starcraft en NCSOFT ook nog eens achter Lineage II en een hele hoop andere RPG's zitten, kan het eigenlijk niet fout gaan.

(wel grote taal voor iemand die nog nooit het spelheeft kunnen spelen :D).

Maar ja ben een flinke Diablo II speler geweest en speel nu Lineage II. Dus ik heb er zowiezo alle vertrouwen erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
XthinkZ schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 23:01:
Ik vraag me wel nog steeds af of ze daar bij play.com geen verkeerde prijs hebben staan en dat het achteraf alsnog aangepast gaat worden. Ook delen ze geen betakeys uit daar, erg vreemd. Dus maar hopen en afwachten.
Ik heb al heel vaak bij Play.com besteld, en je krijgt ALTIJD het artikel voor de prijs die het was op moment van bestellen. Heb zelfs al eens gehad dat ik iets in bestelling had staan voor prijs X, en dat ik ineens zag dat het artikel in prijs verlaagd was. Dus snel m'n bestelling gecancelled, opnieuw besteld voor prijs Y (lager dan X). En een week later stond het artikel weer op bedrag X. Maar ik kreeg het wel mooi voor bedrag Y. :D
Verder durf ik erop te wedden dat dit de grootste/meest verkochte online rpg gaat worden wordt van allemaal.
Het bevat namelijk alle elementen ervoor en aangezien het de ex team van Diablo II, warcraft, starcraft en NCSOFT ook nog eens achter Lineage II en een hele hoop andere RPG's zitten, kan het eigenlijk niet fout gaan.

(wel grote taal voor iemand die nog nooit het spelheeft kunnen spelen :D).

Maar ja ben een flinke Diablo II speler geweest en speel nu Lineage II. Dus ik heb er zowiezo alle vertrouwen erin.
Of het de grootste/meest verkochte online rpg gaat worden valt nog wel te bezien, maar ik denk dat zodra GW eenmaal loopt het grote aantrekkingskracht op het nu nog steeds Diablo II spelende volk zal hebben. Het grootste voordeel van GW t.o.v. bv. WoW is het ontbreken van maandelijkse kosten. Eénmalig aanschaffen en daarna onbeperkt online spelen zonder extra bijkomende kosten. Precies wat veel mensen van Diablo II ook zo fijn vinden. En je bent volledig vrij om de expansies wel of niet te kopen, of pas te kopen wanneer het je financieel uitkomt, of het voor je verjaardag te vragen, of gewoon op GW basis te blijven hangen omdat je je daar al genoeg mee vermaakt...

Overigens heeft NCSoft helemaal NIKS te maken met de ontwikkeling van GW. Ze zijn enkel de uitgever (lees: geldschieter en distributeur wereldwijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ik heb het bij Dimplus besteld voor 45 euro. Het is geen duur prijsje dus ik kan er mee leven. Hopen dat het spel waard is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fernoráto
Ik heb er zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
me 3 :P
Nu even iets zinnigs
Zijn er andere games warin je een 30 dagen trialperiod heb met vergelijkbare gameplay als guild wars want ik kan er niet meer tegen om maple te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanik
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 13:56
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:47:
Hehe ik heb het bij Dimplus besteld voor 45 euro. Het is geen duur prijsje dus ik kan er mee leven. Hopen dat het spel waard is :P
Ik wil hem ook graag kopen. Ik zag in een andere gametopic deze site en denk er aan om hem hiervan te bestellen. Het is wel ietsjes goedkoper dan Dimplus, ze verkopen het voor 41,50 en de verzendkosten zijn 2 euro.

Dit is de site.
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1486

Damn ik kan niet wachten tot ie uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Is het spel nou even goed als de verwachtingen van het spel?
Want op de screenshots ziet het er erg goed uit. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo sfeer >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.gweurope.net/screens/Guild%20Wars%20Screenshot%20003.jpg

Kan ook niet wachten , ziet er mooier uit dan WOW imo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
CJ schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:51:
Omg, download dit filmpje van de endgame:

http://www.thegamerslodge.com/video/GWTVfG.wmv

Een aantal lui doen synchroon de necro Thriller dance tijdens het einde van de beta... en dan komt Gwen (of beter gezegd Gwens) de party crashen en maakt er een echte thriller van. :D
Wtf??!!

Dat is nog eens echt synchroon!
Maar wie is die Gwen eigenlijk? Ik heb de E3 Beta van Guildwars gespeeld en heb net het spel 2 keer gereserveerd. Nou eigenlijk de Special edition voor zowel mijn vriendin als mijzelf.
Valt me alles mee dat ze het een leuk spel vind. 8)
Dus binnenkort eens goed gamen! Heb speciaal mijn tweede pc laten staan en een GPU upgrade gedaan! Ik kan niet wachten tot dit spel uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Kun je bij play.com nou alleen met creditcard bestellen of ook met een overschrijving (rabo internetbankieren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nou ja ik heb het laatste weekend gespeeld, en het ziet er allemaal wel heel mooi uit, maar je kan niet springen in dit spel, dat samen met het feit dat je niet kunt zwemmen vind ik toch wel een groot minpunt. Dat beperkt het vrijheidsgevoel in het spel toch wel heel erg, anderen die het hier mee eens zijn? Voor de rest ziet het er wel mooier uit dan wow ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Persoonlijk heb ik nog geen behoefte gehad aan springen of zwemmen. Ook niet écht realistisch, zwemmen met een zwaar armour, een schild en een battlesword ;)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou springen vindt ik nou nie heel erg boeiend... en uit mijn ervarringen kon ik door de meeste rivieren wel heen lopen...... AL is het natuurlijk soms wel handig maarja je kan niet alles hebben ;)

p.s trouwens nog 29 days 13:34:04.657 tot de release >:)

owja en
Maar wie is die Gwen eigenlijk?
is een meisje die je tegen komt in Old ascalon, Een van de eerste NPC. Ze heeft haar fluitje verloren die jij moet vinden. Als je dat heb gedaan blijft ze achter je aan hupelen 8)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 20:26:
[...]

is een meisje die je tegen komt in Old ascalon, Een van de eerste NPC. Ze heeft haar fluitje verloren die jij moet vinden. Als je dat heb gedaan blijft ze achter je aan hupelen 8)
spoiler:
... en niet te vergeten healt ze je af en toe
:)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
Mythrill schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 12:51:
Kun je bij play.com nou alleen met creditcard bestellen of ook met een overschrijving (rabo internetbankieren)?
volgens mij kan je alleen met creditcard betalen.

Nog iets minder dan een maand en ik kan lekker gaan guildwars gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 20:26:

p.s trouwens nog 29 days 13:34:04.657 tot de release >:)
Neeeeeeh, nog 1 hele maand wachten Dat duurt zolang......:D

Ik ben iig verkocht aan dit spel. Zal over een maandje wel eens kijken of ik hem ergens in de winkels ligt. Desnoods ga ik op de stoep liggen om hem alsnog te kopen. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Weet niet of dit al gevraagd is; zijn er ook ingame screenshots? Ik ben namelijk benieuwd naar de camera view en of er 2d of 3d gameplay is.

Als dit spel speelt zoals diablo 2 wat in een leuker jasje is gestoken koop ik hem graag...

Nog iets: het spel word gefinancierd door uitbreidingspakketten... Is dat net als LOD voor diablo 2 of meer zoiets als 1 mapje meer waarvan je er dus 1000en kan kopen :+

sensei_d.fpv channel

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.