Ik heb ook aan de beta meegedaan, ben nu atm lvl 8 Ranger/Monk
Maar wat ik wel jammer vond is dat je niet meer terug kunt naar die oude wereld, die zag er namelijk prachtig uit .
Gelukkig was er niet alleen een ruïne gebied in het "nieuwe" Ascalon , en kom je later in Lion's Arch
(wat gelukkig niet vernield is

).
Ook de Guild-Wars zijn erg leuk om te doen.
De bedoeling van de Guild Wars is om de Guild Hall van de andere Guild binnen te komen en de guild lord(? weet het niet precies uit m'n hoofd ;P) te verslaan, daarnaast heb je ook nog de Thief die je helpt om de vijandige guild hall's binnen te komen, Ook heb je in het midden van het veld nog een outpost, als je je vlag daar dropt, krijg je om de 2 minuten een "Morale Boost".
Ik heb zelf nu een guild war gedaan, helaas hadden we verloren met onze guild omdat de vijand een hoger level was ,(en omdat koreanen vreselijk goed zijn in dit soort spellen

).
Hopelijk is de volgende beta langer en kunnen we meer gebied verkennen,(hoop stiekum ook dat we dan die besneeuwde bergen op kunnen

).
En van dat dynamische quest systeem heb ik niets gemerkt trouwens? telkens de zelfde quests? of komt dat omdat ik voornamelijk story line quests doe ?