Inderdaad ik was leader, maar ik heb even iemand anders aangesteld aangezien ik nog geen pre-order heb (wil hem wel bestellen vie inkoopactie) en bovendien ben ik de komende 2 beta weekends op vakantie (ja best wel toeval). Dit weekend heb ik niet al te veel gespeelt (toch wel genoeg om alle missies van ascelon uit te spelen) vanwege wat sociale problemen (2 mensen heb ik het ingame verteld, heb het er verder liever niet over). Vandaar ook dat ik misschien even niet zo veel reageer, ik voel me gewoon erg lusteloos.Aapenootjes heeft de GoT guild gemaakt in het WPE weekend, en die heeft toen ook zon beetje alles gedaan wat er toen de doen was volgens mij. Hij heeft dus best veel gespeeld
Wat betreft dat XP verhaal... Het stomme is dat ik in de single player campains wel XP krijg maar in de multi player campains niet?
Daar kan je je armor mee upgraden. Als je bijvoorbeeld een Elementalist Rune of Fire Magic hebt, en die in je armor laat zetten door de Crafter of Smith, dan word je fire magic beter, ervan uitgaand dat je Elementalist bent natuurlijk.Tazzy schreef op 07 november 2004 @ 20:16:
als het goed is niet, mijn WPE character bestond ook nog
3 vraagjes:
1: wat kan je met die runes doen?
Is een van je professions Ranger, en zijn het Ranger skills waarvan je die charms hebt gemaakt? Dan kan je ze gebruiken door dubbel te klikken op de ring, en daarna op een charm.2: skill craft dingen... heb er 2 laten maken, heb 2 ranger ringen maar kan ze niet activeren?
Verschil tussen jou level en het level van het monster is dan te groot.3: Krijg de laatste levels telkens 0 XP als ik een monster dood? beetje annoying.
Ben nu level 16
Wat is dan het nut van die ringen als je er alleen maar skills mee kunt leren van je eigen class? Of zou het dan alleen handig zijn als je een heel zeldzame skill in de vorm van een charm tegen komt?Is een van je professions Ranger, en zijn het Ranger skills waarvan je die charms hebt gemaakt? Dan kan je ze gebruiken door dubbel te klikken op de ring, en daarna op een charm.
Kunnen er ook Elite skills in charm vorm gevonden/gekocht worden? Ik kan me namelijk voorstellen dat dit voor veel mensen wel heel erg interessant is, vooral als je nog een lager level bent.
Het heeft bij mij bv ook een tijdje geduurd voordat ik mijn eerste Elite Skill kon kopen (Arcane Echo voor de mesmer). Helaas was ik eigenlijk op zoek naar Arcane Thievery, maar die hadden ze niet.
Het heeft bij mij bv ook een tijdje geduurd voordat ik mijn eerste Elite Skill kon kopen (Arcane Echo voor de mesmer). Helaas was ik eigenlijk op zoek naar Arcane Thievery, maar die hadden ze niet.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Die 2 charms die ik had laten maken kreeg ik allebij van te horen toen ik ze met de ring wilde activeren dat ze niet te activeren waren? Komend weekend nog maar eens proberen
Ik was op de laatste dag bezig om van de ijsstad richting lion's arch te lopen. Zeker 5x laden ondertussen, erg veel gelopen, erg veel monsters geslacht, komen we eindelijk bij kryta uit, waar het al tropisch begint te worden, komt er een melding: Login has expired, please relogin. ARGH na reloggen staan de partymembers weer terug in de beginstad:( Helaas, lol:P
BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070
Ik heb hier op mijn Guild site een map gemaakt en probeer het zo volledig mogelijk te maken. Als er nog mensen zijn die op of aanmerkingen hebben, dan hoor ik het graag:
http://guildwars.phoenixc...d=6&key=1&isAdmin=1&hit=1
http://guildwars.phoenixc...d=6&key=1&isAdmin=1&hit=1
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Handig die map! Heb alleen nog een vraag, wat is die witte stip rechtsonder Ascalon City? Weet dat een stukje naar links van die stip het Sanitorium ligt.
Kwam ter hoogte van jouw stip wel een ruïne-achtig iets tegen, maar de textures werden daar vern**kt waar door de landschap met een kaarsrechte lijn ophield en ik niets anders dat water zag. Kon met de rmk ook onder het landschap kijken ... bug dus
Kwam ter hoogte van jouw stip wel een ruïne-achtig iets tegen, maar de textures werden daar vern**kt waar door de landschap met een kaarsrechte lijn ophield en ik niets anders dat water zag. Kon met de rmk ook onder het landschap kijken ... bug dus
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Aha, dus daar crash'te GW, in FrostGate. Ik met een leuke party lekker aan de wandel door de schnee, kom je bij een dorpje aan, loop je door de gate, crash je gewoon naar het inlogscherm.
Fantastisch was dat...
Leuk, zo'n Map. Is natuurlijk erg nuttig. Maar ik ben toch wel benieuwd wat nou de andere spelde knopjes zonder tekst precies zijn.
Fantastisch was dat...
Leuk, zo'n Map. Is natuurlijk erg nuttig. Maar ik ben toch wel benieuwd wat nou de andere spelde knopjes zonder tekst precies zijn.
-- == Alta Alatis Patent == --
Ja precies... bij Gates of Kryta... daar kwam ie terug op inlog... erg lang voor niets gelopen:(
BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070
Ik zal die andere knopjes binnenkort ook even invullen.
Kan haast niet wachten tot het weer weekend is... Neem aan dat komend weekend wederom de beta actief is tenminste?
DAMN... ik hoop echt dat je het fout hebt
Verwijderd
helaas heb ik het niet fout,
When does the Beta Weekend Event begin? UPDATED!
The next Beta Weekend Event will start at 12:01 a.m. Pacific (08:00 GMT) on Saturday, December 4th. Please watch www.guildwars.com for more information.
When does the Beta Weekend Event begin? UPDATED!
The next Beta Weekend Event will start at 12:01 a.m. Pacific (08:00 GMT) on Saturday, December 4th. Please watch www.guildwars.com for more information.
Verwijderd
Wouh, deze game ziet er iid heel goed uit.
Maar als ik het goed begrijp zit je met duizenden andere spelers in 1 wereld, maar ga je maar met een klein groepje (guild) questen. Dit questen gaat weer via een andere kleinere server.
Klopt dit zo een beetje?
Is er ook nog een mogelijkheid om een beta te spelen, zonder guild wars te pre-ordenen? (aangzien ik nog niet helemaaaaaaaal zkr of ik deze game wel wil kopen
)
Maar als ik het goed begrijp zit je met duizenden andere spelers in 1 wereld, maar ga je maar met een klein groepje (guild) questen. Dit questen gaat weer via een andere kleinere server.
Klopt dit zo een beetje?
Is er ook nog een mogelijkheid om een beta te spelen, zonder guild wars te pre-ordenen? (aangzien ik nog niet helemaaaaaaaal zkr of ik deze game wel wil kopen
Dat heeft natuurlijk allemaal te maken met het feit dat GW nog steeds in BETA is, dat er tevens niet elke dag gespeeld kan worden en dat er niet heel veel nieuwe dingen gebeuren...
* CoRrRan kijkt maar weer eens om het hoekje hier in dit draadje, nope geen nieuws, gaat maar weer eens verder met Half-Life 2
-- == Alta Alatis Patent == --
Antwoord op je vraag: ja het klopt zo een beetje. Alle spelers zitten op 1 gigantisch netwerk, zodat je altijd met je vrienden kan spelen waar ze ook wonen. Dus het is niet zoals bij standaard MMORPGs dat je op verschillende shards/realms/servers zit te spelen. Het is altijd mogelijk om een vriend/vriendin online te vinden en er mee samen te spelen.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:26:
Wouh, deze game ziet er iid heel goed uit.
Klopt dit zo een beetje?![]()
Is er ook nog een mogelijkheid om een beta te spelen, zonder guild wars te pre-ordenen? (aangzien ik nog niet helemaaaaaaaal zkr of ik deze game wel wil kopen)
Als je in de beta wilt mee spelen, dan kan dat alleen nog in de beta events, niet de gesloten beta (voorheen alpha). Pre-order bestellen of aan een keycode komen via een website of tijdschrift of mee doen aan de contest op de officiele GW site.
Verder is er nog wel wat nieuws te vinden op de diverse fansites, zoals dat de warriors wat minder sterk zijn gemaakt door healing signet te koppelen aan de attribute Tactics. Hierdoor heb je bv geen supersterke hammer-warriors meer die de boel aardig uit balans brachten. Warriors worden nu gedwongen om een goede afweging te maken tussen tactics en de andere attributen. Ook zijn een aantal skill variabelen verlaagd, maar is het aantal nieuwe Runes vergroot.
En het blijft natuurlijk een leuk weetje dat we tot nu toe (dus E3, WPE en BE1) nog geen eens 20% van de full game hebben gezien. En er wordt nu al druk gespeculeerd over de eerste chapter (expansionpack) die na 6 a 9 maanden uit moet komen, en behalve nieuwe items, nieuwe gebieden waarschijnlijk ook nieuwe rassen en professions zal toevoegen.
Verwijderd
hallo mensen kan iemand die een free cd key heeft het in zo goed zijn om mij te sponsoren. Ik heb 2 beta events actief gespeeld en lijkt mij ook leuke om in de weekends mee te kunnnen spelen uiteraard asl dat mag in de GoT Guild, alvast bedankt mij email adres is: P_Entius@hotmail.com
Voor een paar sites die keys voor het komende beta weekend verloten (met antwoorden voor de vragen) ga naar GW-NL.net !!!
thx hopelijk krijg ik een key, heb er weer zin anHaay schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:26:
Voor een paar sites die keys voor het komende beta weekend verloten (met antwoorden voor de vragen) ga naar GW-NL.net !!!
ze hebben flink wat balancing gedaan heb ik gehoord dus eens kijken hoe t er nu voorstaat.
effe een lijstje met sites die een contest hebben voor keys
http://guildwars.com/community/fansite-contests.html
[ Voor 12% gewijzigd door StikkyFoam op 02-12-2004 14:36 ]
He who dares not offend cannot be honest
Verwijderd
GoT is niet voor handelsdoeleinden
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 12:16 ]
HIJ DOET HET!
Wat doet wat?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Het 2e BETA weekend is inmiddels online
idd en mijn key van de vorige keer (gamespot friend key) werkt nog steeds ofzo hoefde geen nieuwe in te vullenKippenijzer schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:08:
Het 2e BETA weekend is inmiddels online
Ik zou zeggen wees blijStikkyFoam schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:54:
[...]
idd en mijn key van de vorige keer (gamespot friend key) werkt nog steeds ofzo hoefde geen nieuwe in te vullen![]()
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Bah, en ben 3 dagen geleden toevallig uitgekozen om WoW te beta-testen.
Naja, Guild Wars dit weekend maar
Naja, Guild Wars dit weekend maar
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
De key van de vorige beta event werkt dus nog?
Zijn er nog nieuwe gebieden of is er alleen gesleuteld aan de gameplay?
EDIT
Key werkt nog en gameplay staat hieronder
.
Alleen er is niemand van de GOT guild online
.
EDIT
Key werkt nog en gameplay staat hieronder
Alleen er is niemand van de GOT guild online
[ Voor 34% gewijzigd door Temraakle op 03-12-2004 13:35 ]
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
ze hebben vooral balancing gedaanOnroptemraakle schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:14:
De key van de vorige beta event werkt dus nog?
en je kan nu ook beginnen met een 20lvl pre-build poppetje dat alles t beste heeft
om te pvp'en, maar je bent wel gelimiteerd aan hun builds en de 2 pvp arena's

Protection Healer: Monk/Warrior
Pure Healer that focuses on lowering the damage received with the Divine Favor attribute.
Arcane Healer: Elementalist/Monk
Pure healer, it uses the Elementalis's mana pool with monk skills to heal more.
Divine Healer (Monk/Elementalist)
This is a pure healer who uses small, cheap healing skills in combination with the Divine Favor attribute,
along with an elementalist glyph skill that can reduce spells energy costs.
Health Channeler (Monk/Mesmer)
This is a pure healer who uses the Mesmer skill Channeling and cheap energy heal spells to heal allies,
while channeling steals energy from nearby foes.
Zealot ( Monk/Warrior)
This is a monk that uses their energy to maintain enchantments that restore their health over time, while using smite signets and adrenaline sword attacks for damage.
Dark Knight (Warrior/Necromancer)
This warrior uses Hammer skills that knockdown, weaken, and deep wound their targets, while relying on blood magic to keep them alive.
Mad Bomber (Mesmer/Elementalist)
This mesmer uses Fast Casting, and Inspiration to cast point blank area of effect Fire spells dealing massive amounts of damage to everything around them.
Natures Wrath (Ranger/Warrior)
This anti-magic Ranger uses stances that speed up their attacks, and stancs that avoid enemies attacks, while dealing interrupt damage with their axe skills.
Warrior's Bane (Necromancer/Mesmer)
This Necromancer uses Curses and Illusion Hexes to disable melee opponents.
Pyromancer (Elementalist/Mesmer)
This Elementalist uses Fire Magic to deal large amounts of AOE Fire Damage.
Angry Earth (Elementalist/Mesmer)
This Elementalist uses Earth Magic to deal large amounts of earth damage, while blinding and knockind down their foes.
Frozen Curse (Elementalist/Necromancer)
This Elementalist uses Water Magic and Curses to freeze, slow, and interrupt their foes.
Attributes
Paladin (Warrior/Monk)
This Warrior uses swod attacks to deal damage, while relying on the Monk skills to keep him healed.
Wolf Child (Warrior/Ranger)
This warrior uses axe attacks to deal damage, and has an animal companion to help him in combat.
Shock Sniper (Ranger/Elementalist)
This Ranger uses bow attacks to deal damage, and lightning spells to add to his bow damage, and knockdown enemies.
Abominable Snowman ( Warrior/Elementalist)
This warrior uses area of effect Ice along with heavy hitting hammer attacks.
Spell Slasher (Mesmer/Warrior)
This mesmer uses sword attack, and domination skills to counter casters.
Dwayna's Deacon (Elementalist/Monk)
This Elementalist uses earth to creat wards protecting themselves and their allies while blinding and knockind down their foes.
Trapper (Ranger/Necromancer)
This Ranger uses their survival skill to create traps and heal themselves after they sacrifice their health to infuse their allies with energy.
Dazer (Mesmer/Ranger)
This Mesmer uses ranger bow skills and Mesmer spells to slow down the casting speed of their enemies, while disrupting their spells and skills.
Minion Master (Mesmer/Necromancer)
This Mesmer uses fast casting and death magic to pump out a large amount of minions very quickly.
die zijn er beschikbaar en voor een lijst met skills kijk hier
[ Voor 87% gewijzigd door StikkyFoam op 03-12-2004 13:45 ]
Verwijderd
ik ga dit weekend ook weer spelen, alleen waarschijnlijk niet zoveel als vorige keer(en dan bestaat die sint ook nog niet
)
ben momenteel bezig om alle files weer te downloaden(moet toch eens een grotere hdd kopen
)
voor alle mensen die nog geen preorder hebben

ben momenteel bezig om alle files weer te downloaden(moet toch eens een grotere hdd kopen
There have been many questions about why people are not required to use their preorder or contest access keys for the December Beta Weekend Event. Those who used what they thought was a one-weekend key from a gaming site or the one-weekend Friend's Pass from a Guild Wars Preorder Package are finding that they are able to access the December BWE without needing to enter a new key code. Here's some information on this situation:
Quite simply, we forgot to deactivate the keys!
This is a one-time situation. Consider it an early Christmas gift. Next month's Beta Weekend Event (January 8th) and all subsequent BWE's will require a valid key for access. Those fortunate enough to win a BWE key through a contest should keep that key information safe and plan to use it next month. For those outside areas where the preorder package is available, we will continue to work on making keys available via a few selected partners. And of course the best way to ensure continued access to all the events is to acquire a Guild Wars Preorder Package.
Happy Holidays!
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 20:34 ]
Dit klopt!Quite simply, we forgot to deactivate the keys!
Ik probeerde net ff in te loggen, en ik moest idd een key invoeren. De vorige key heb ik idd van de "gaming site" die ook beschreven staat in het stukje ^^^^
[ Voor 8% gewijzigd door harmageddon op 06-12-2004 13:30 ]
Aap!
Vanochtend eindigde het precies iets over 9:00. Best balen, want ik had net een winningstreak in de Tombs en had eindelijk de Hall of Fame bereikt.
Ik heb vanaf vrijdag t/m maandagochtend zo veel uur besteed in Guild Wars:

dus 43 uur... bijna 2 volle dagen dus..
Volgens mij heb ik de rest van de tijd alleen doorgebracht met slapen en eten.
Ik heb vanaf vrijdag t/m maandagochtend zo veel uur besteed in Guild Wars:

dus 43 uur... bijna 2 volle dagen dus..
Ik heb niet zoveel gespeeld maar toch wel dit weekend veel achter mijn pc gezeten.
Na een aantal MMORPG's gespeeld te hebben vindt ik dit toch wel 1 van de leukste. Komt misschien ook omdat ik nu met een aantal mensen een guild heb en echt samen bezig met spelen ben. Het samen spelen en missies doen maakt het spel erg tof. Met name de Guildbattles maken het echt af.
Ik hoop alleen dat dit spel binnenkort ook te koop is in europa want ik heb nog geen nieuws daarover kunnen lezen. Pre-order pakketten kunnen nu alleen nog maar uit de US worden gehaald met 30 euro verzendkosten extra
Iemand daar nog iets over gehoord??? Ik wil natuurlijk pre-order want dan kan ik mijn naam behouden
Na een aantal MMORPG's gespeeld te hebben vindt ik dit toch wel 1 van de leukste. Komt misschien ook omdat ik nu met een aantal mensen een guild heb en echt samen bezig met spelen ben. Het samen spelen en missies doen maakt het spel erg tof. Met name de Guildbattles maken het echt af.
Ik hoop alleen dat dit spel binnenkort ook te koop is in europa want ik heb nog geen nieuws daarover kunnen lezen. Pre-order pakketten kunnen nu alleen nog maar uit de US worden gehaald met 30 euro verzendkosten extra

Iemand daar nog iets over gehoord??? Ik wil natuurlijk pre-order want dan kan ik mijn naam behouden
De te fabula naratur
Weet niet waar jij hem wil bestellenSpeculum schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:37:
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Verwijderd
Yeah moet zeggen dat ik in het afgelopen weekend ook te weing mensen van het GOT guilde actief heb zien worden. 5 december misschien?... Maar hopen dat we vanaf 8 Jan. een betere GOT-bezetting hebben.Onroptemraakle schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:14:
Alleen er is niemand van de GOT guild online.
Ik heb vernomen dat GuildWars begin maart uit komt.
Een maand na het laatste beta weekend dus (februari)
Aap!
Verwijderd
Hier is nog helemaal niks zeker van.
Er zijn nog zat bugs etc, waar aan gewerkt moet worden.
Wacht gewoon af. Ze wachten toch met de release tot de game op en top in orde is,
om zo de concurentie aan te gaan met de mmorpg's die er momenteel uit zijn, WoW en EQ2 etc.
Er zijn nog zat bugs etc, waar aan gewerkt moet worden.
Wacht gewoon af. Ze wachten toch met de release tot de game op en top in orde is,
om zo de concurentie aan te gaan met de mmorpg's die er momenteel uit zijn, WoW en EQ2 etc.
Verwijderd
Guild Wars = GEEN MMORPG (voor de 1000e keer)!!!
Anyway, kan niet wachten tot het volgende beta-weekend begint
...
Anyway, kan niet wachten tot het volgende beta-weekend begint
Nog één weekje te gaan, en vandaag over een week zitten we weer lekker in GW te hakken, te casten, te hexen en te cursen!
Ow damn, idd ... moet me vrouw zich nog effe inhouden tot de 10de (en dan bedoel ik met bevallen van ons tweede kind)

Als het óf voor óf tijdens het beta-weekend komt ben ik bang dat er anders weinig tijd voor GW overblijft ... Maja, denk dat ik dat op dat moment ook niet zo erg vind hoor
[edit]Doet ChefChocolateball nog wel mee met GW, zat net de FP te kijken en die is hopeloos not-up-to-date ...
Als het óf voor óf tijdens het beta-weekend komt ben ik bang dat er anders weinig tijd voor GW overblijft ... Maja, denk dat ik dat op dat moment ook niet zo erg vind hoor
[edit]Doet ChefChocolateball nog wel mee met GW, zat net de FP te kijken en die is hopeloos not-up-to-date ...
[ Voor 15% gewijzigd door S913 op 31-12-2004 15:13 ]
~ H.P. Lovecraft
Misschien een te specifiek vraagje voor dit topic, maar ik stel em toch: waar kun je met een mesmer mantra of recovery halen? (faster casting). Ik heb namelijk een lvl 20 en een lvl 7 mesmer, beide zonder faster casting
En laat dat nu net de reden zijn waarom ik uiteindelijk mesmer heb gekozen..........
Bij voorbaat dank
PS: -laat maar, heb zelfs keys geregeld voor 'em :)-. Thnx to de auteur van het bericht hieronder.
Bij voorbaat dank
PS: -laat maar, heb zelfs keys geregeld voor 'em :)-. Thnx to de auteur van het bericht hieronder.
[ Voor 78% gewijzigd door immad op 03-01-2005 22:50 ]
Voor een key voor het beta weekend vanaf vrijdag 7 januari t/m zondag 9 januari: http://www.fileplanet.com/betacenter/guildwars
Voorwaarde is dat je wel een FilePlanet account moet hebben, maar die kan je gratis aanmaken.
Voorwaarde is dat je wel een FilePlanet account moet hebben, maar die kan je gratis aanmaken.
die had ik al geprobeerd, maar na 5 accounts nog geen key 
Iemand die hiermee succes had?
Zo ja, ga ik het nog een keer proberen
Edit: Het werkt nu dus wel
Iemand die hiermee succes had?
Zo ja, ga ik het nog een keer proberen
Edit: Het werkt nu dus wel
[ Voor 13% gewijzigd door immad op 03-01-2005 16:59 ]
Het kan zijn dat Mantra of Recovery te vinden is in een gedeelte die nog niet zichtbaar is. Tijdens de WPE en eerste BWE was er nog geen 20% van alle content beschikbaar, dus ik kan me goed voorstellen dat je deze Mantra in een plaats kan kopen die nog niet op de map stond of bij een NPC die nog niet geactiveerd was.
Overigens droppen de boss-monsters bij de Temple of the Ages ook leuke Elite skills. Zo had ik daar voor de mesmer Illusionary Weaponry vandaan geplukt.
Overigens droppen de boss-monsters bij de Temple of the Ages ook leuke Elite skills. Zo had ik daar voor de mesmer Illusionary Weaponry vandaan geplukt.
Hmm ok, ik dacht hetzelde, maar aangezien faster casting een van de grootste voordelen van een mesmer is, en er toch redelijk wat mesmer zijn, dacht ik dat ik em gemist had 
By the way, wordt die skill wel echt goed?
Ik bedoel, als je 30 mana hebt, misschien nog 14 erbij met een superitem, en je spells kosten iets van 5 mana meer (2 - 10), dan heb je toch bijna niets aan faster casting?
By the way, wordt die skill wel echt goed?
Ik bedoel, als je 30 mana hebt, misschien nog 14 erbij met een superitem, en je spells kosten iets van 5 mana meer (2 - 10), dan heb je toch bijna niets aan faster casting?
Volgens mij haal je een aantal dingen door elkaar.... Je hebt Fast Casting als primary attribute van de mesmer. De mantra of Recovery is een skill die de boel nog ietsje meer kan versnellen zolang je de mantra behoudt.
Fast Casting als primary attribute wordt zo sterk als je het zelf wilt maken. Gewoon de max aan attributepoints toewijzen aan Fast Casting... en je cast je spells tot op 48% sneller dan gewoonlijk het geval is.
Voor Mesmerskills zal je zelf weinig aan Fast Casting hebben, aangezien de meeste skills al bijna instant zijn. Maar als je bv Elementalist als secondary profession hebt, dan zullen die er wel degelijk van profiteren aangezien deze skills vaak een aantal seconden duren om te casten. Dankzij Fast Casting is de kans dat je onderbroken wordt dus kleiner.
Het enige nadeel van bovenstaande combo is dat je na 2 of 3 heavy fire skills al zonder mana zit. Dit kan weer worden opgeheven door als een redelijk aantal skils in Inspiration te zetten waardoor je mana kan zuigen uit je tegenstanders.
Persoonlijk zet ik wel veel punten in Fast Casting omdat ik er niet van houdt om onderbroken te worden door anderen tijdens het casten van een spell. Ook het feit dat ik hierdoor snel het energiepeil van mijn vijand op een laag pitje kan houden (en hem/haar daardoor nutteloos achterlaat) vind ik heerlijk.
De meeste mensen die Mesmers spelen maken naar mijn mening niet goed gebruik van de attributes van de mesmer. Die kiezen het alleen omdat ze denken dat Fast Casting een uber-attribute is die ze direct veel voordeel zal opleveren. Dit is dus absoluut niet het geval. Je moet weten in welke combinaties je het het beste kan toepassen, anders heb je er niets aan.
Fast Casting als primary attribute wordt zo sterk als je het zelf wilt maken. Gewoon de max aan attributepoints toewijzen aan Fast Casting... en je cast je spells tot op 48% sneller dan gewoonlijk het geval is.
Voor Mesmerskills zal je zelf weinig aan Fast Casting hebben, aangezien de meeste skills al bijna instant zijn. Maar als je bv Elementalist als secondary profession hebt, dan zullen die er wel degelijk van profiteren aangezien deze skills vaak een aantal seconden duren om te casten. Dankzij Fast Casting is de kans dat je onderbroken wordt dus kleiner.
Het enige nadeel van bovenstaande combo is dat je na 2 of 3 heavy fire skills al zonder mana zit. Dit kan weer worden opgeheven door als een redelijk aantal skils in Inspiration te zetten waardoor je mana kan zuigen uit je tegenstanders.
Persoonlijk zet ik wel veel punten in Fast Casting omdat ik er niet van houdt om onderbroken te worden door anderen tijdens het casten van een spell. Ook het feit dat ik hierdoor snel het energiepeil van mijn vijand op een laag pitje kan houden (en hem/haar daardoor nutteloos achterlaat) vind ik heerlijk.
De meeste mensen die Mesmers spelen maken naar mijn mening niet goed gebruik van de attributes van de mesmer. Die kiezen het alleen omdat ze denken dat Fast Casting een uber-attribute is die ze direct veel voordeel zal opleveren. Dit is dus absoluut niet het geval. Je moet weten in welke combinaties je het het beste kan toepassen, anders heb je er niets aan.
Het is bijna zover. de World Beta Event van Januari kan elk moment beginnen. Zit al vanaf 9:00 u te wachten, maar nog niets is gebeurd... De devs zijn nu wat veranderingen aan het toepassen zodat ze dat straks niet ingame hoeven te doen.
Wel cool dat er een nieuwe UI is, de inventory helemaal is aangepast en ook de quests zich aanpassen aan je ervaringen in de game.
Voor degenen die hem nog niet hebben... download de client vanaf http://www.guildwars.com (64 kb Zip).
Wel cool dat er een nieuwe UI is, de inventory helemaal is aangepast en ook de quests zich aanpassen aan je ervaringen in de game.
Voor degenen die hem nog niet hebben... download de client vanaf http://www.guildwars.com (64 kb Zip).
ik heb al een uurtje gespeelt ondertussen, ziet er weer vertrouwd uit
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
hmm, ligt het nou aan mij of is er een wipe uitgevoerd?
en ze hebben ook de eerste missie reeks wat veranderd, ben nog steeds op zoek naar de derde missie
en ze hebben ook de eerste missie reeks wat veranderd, ben nog steeds op zoek naar de derde missie
Ja dat klopt gedeeltelijk.
Er is een "reset" geweest en geen "wipe". De reset gold voor zowel de characters als guilds. De namen bleven wel behouden.Bij een "wipe" zou echt alles gewist zijn.
Er is een "reset" geweest en geen "wipe". De reset gold voor zowel de characters als guilds. De namen bleven wel behouden.Bij een "wipe" zou echt alles gewist zijn.
Verwijderd
Tsja ook weer es gespeeld in t beta weekend. Is wel n geinig spelletje maar ik hou toch meer van een 'echte' MMORPG... Kan niet w8en tot WoW van start gaat, de US Beta was erg leuk
S913 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 15:11:
Ow damn, idd ... moet me vrouw zich nog effe inhouden tot de 10de (en dan bedoel ik met bevallen van ons tweede kind)![]()

Ik had de goden niet moeten verzoeken ...
~ H.P. Lovecraft
Gefeliciteerd dan met je dochter!S913 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:03:
[...]
![]()
Ja hoor!!! Precies na 2 uurtjes Guild Wars spelen vrijdagmiddag begon mijn vrouw weeën te krijgen ... vrijdagavond bevallen van een wonderschone dochter, alleen totaal niet meer bezig geweest met GW dit weekend
Ik had de goden niet moeten verzoeken ...Maja, op naar de final!! (Of was er in februari toch nog een beta?)
En ik heb al gelezen dat GW pas in april uit gaat komen (moet ergens op IGN staan), dus dan zouden we nog wel 2 of 3 beta´s krijgen tot release... (dat zou minder zijn, maar ze zijn erg goed op weg vind ik!)
De enige beta die tot nu toe al definitief bevestigd is, is de Februari beta. Of er meerdere komen zijn ArenaNet en vooral Gayle heel erg mysterieus over. Ze houden een slag om de arm door niet uit te sluiten dat er na februari nog meer beta's komen. Alle releasedates (op bv reviewsites en online shops) kan je schrappen en als 'onbetrouwbaar' beschouwen, totdat ArenaNet zelf op de officiele site de releasedate bekend maakt.
Verwijderd
Zag hem net na wat surfen hier aangeboden staan (€ 59.99), met als voorlopige release datum 11 feb.harmageddon schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:20:
Ik heb vernomen dat GuildWars begin maart uit komt.
Uit de Fansite Friday van afgelopen vrijdag:
Dus geloof geen enkele releasedate op welke online store dan ook. Alleen als het ook op http://www.guildwars.com staat is het officieel. ArenaNet mikt op een wereldwijde release op dezelfde datum, en dat is geen enkel probleem met de streamingtech. Dus de enige echte releasedatum is de datum die op de site staat.1. When will Guild Wars be released?
Ah yes, this one. Nothing new here, move along, move along.We anticipate a release in early 2005. When we have more information, count on us posting it on www.guildwars.com with great joy, as we do appreciate it’s a question to which millions would like an answer.
Hey, sorry dat ik een beetje halverwege de thread kom ineens met deze vraag. Maar mij is niet geheel duidelijk waar ik een verschil vindt tussen GuildWars en het klassieke MMORPG genre tot dusver (ik heb ervaring met EQ, AO en DAoC). Ik zou 't mooi vinden als 't daar op leek. Overigens heb ik zelf heb ik niet altijd tijd voor teamen, dus solo moet ook aantrekkelijk zijn. Iemand die het/de verschil(len) aan me zou kunnen uitleggen zou ik heel dankbaar zijn
Verwijderd
Guild Wars gebruikt een systeem, waarbij je in een grote stad/in grote steden met zn 1000'n op 1 grote server speelt. Dat is niks nieuws tov de MMORPG. Het verschil zit hem in, als je een quest gaat doen, met een party/guild, of solo, dat je dan op een andere server komt. Een apparte, kleinere server, die gekoppeld is aan de grote server. Hierdoor is het goedkoper om de servers te onderhouden voor Guild Wars, waardoor je geen maandelijkse kosten hoeft te betalen. Het spel gebruikt een mix tussen het principe van Diablo en MMorpg's dus.apNia schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 01:10:
Hey, sorry dat ik een beetje halverwege de thread kom ineens met deze vraag. Maar mij is niet geheel duidelijk waar ik een verschil vindt tussen GuildWars en het klassieke MMORPG genre tot dusver (ik heb ervaring met EQ, AO en DAoC). Ik zou 't mooi vinden als 't daar op leek. Overigens heb ik zelf heb ik niet altijd tijd voor teamen, dus solo moet ook aantrekkelijk zijn. Iemand die het/de verschil(len) aan me zou kunnen uitleggen zou ik heel dankbaar zijn
(zo heb ik het begrepen iig, hoop dat je er iets mee bent geholpen)
ps. Is er nog een manier om aan de beta mee te doen, zonder Guild wars te pre-ordenen. Guild wars lijkt me een vet spel, maar zou toch graag ffies in de wereld willen kijken etc, voordat ik besluit om het spel daadwerkelijk aan te schaffen.. Iemand een idee?
Weet iemand of er gebieden komen waar je wel met meerdere parties inkunt (afgezien van de pvponly area's). Zoiets als een explorable map waarin je ook kunt pken etc.
Niet dat ik veel zou pken, maar ach, soms is het wel grappig. En je kunt zelf kiezen om zo'n map in te gaan.....
Niet dat ik veel zou pken, maar ach, soms is het wel grappig. En je kunt zelf kiezen om zo'n map in te gaan.....
sorry ben niet geheel duidelijk geweest.. bedoelde niet hoe 't technisch werkt maar qua gameplay verschilt van de "normale" MMORPGsVerwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 14:58:
[...]
Guild Wars gebruikt een systeem, waarbij je in een grote stad/in grote steden met zn 1000'n op 1 grote server speelt. Dat is niks nieuws tov de MMORPG. Het verschil zit hem in, als je een quest gaat doen, met een party/guild, of solo, dat je dan op een andere server komt. Een apparte, kleinere server, die gekoppeld is aan de grote server. Hierdoor is het goedkoper om de servers te onderhouden voor Guild Wars, waardoor je geen maandelijkse kosten hoeft te betalen. Het spel gebruikt een mix tussen het principe van Diablo en MMorpg's dus.
(zo heb ik het begrepen iig, hoop dat je er iets mee bent geholpen)
ps. Is er nog een manier om aan de beta mee te doen, zonder Guild wars te pre-ordenen. Guild wars lijkt me een vet spel, maar zou toch graag ffies in de wereld willen kijken etc, voordat ik besluit om het spel daadwerkelijk aan te schaffen.. Iemand een idee?
is dit momenteel te downloaden en te spelen?
moet namelijk wachten tot WoW het gaat doen
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
Er zijn 'world preview events' die het eerste weekend van de maand speelbaar zijn. Dit is, mits je een pre-order of een friends-pas hebt. Op dit moment is er dus geen beta bezig..Lord_T schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 18:04:
is dit momenteel te downloaden en te spelen?
Ik hoop dat er nog een andere manier is om aan een BETA-key (world preview) te komen.. maar dit weet ik voorderest ook niet.. iemand anders?
Verwijderd
LOLS913 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:03:
[...]
![]()
Ja hoor!!! Precies na 2 uurtjes Guild Wars spelen vrijdagmiddag begon mijn vrouw weeën te krijgen ... vrijdagavond bevallen van een wonderschone dochter, alleen totaal niet meer bezig geweest met GW dit weekend
Ik had de goden niet moeten verzoeken ...Maja, op naar de final!! (Of was er in februari toch nog een beta?)
*Schat.... de baby!!!
*Neej! Ik ben net zow ver nog heel ff!
Gefeliciteerd met je dochter iig
Qua gameplay verschilt het in het feit dat je geen andere mensen tegen komt tijdens het questen, behalve je teamgenoten (tot max 5 andere spelers) en/of de NPC henchmen die je mee neemt. Dit komt doordat het questen in instances gebeurd. Als je tijdens het questen een dorp of stad tegenkomt, dan kom je in het MMO gedeelte met heel veel andere mensen.apNia schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 00:20:
[...]
sorry ben niet geheel duidelijk geweest.. bedoelde niet hoe 't technisch werkt maar qua gameplay verschilt van de "normale" MMORPGs
Het questen verschilt niet zo heel erg veel van andere MMORPGs, alleen sinds de introductie van het nieuwe questsysteem is het toch wel iets unieker geworden dan reguliere MMORPGs. GW heeft een dynamische wereld en aan de hand van hoe je een bepaalde quest hebt gedaan, zal de wereld zich hierop aanpassen. Hoe zit het dan met als je quests doet met andere real life spelers? Er wordt dan op de een of andere manier rekening gehouden met alles wat iedereen heeft gedaan of niet nog niet heeft gedaan, en de missie wordt in real time aangepast en de wereld wordt aan de hand daarvan gegenereerd. Zo kan het zijn dat je de ene keer in een missie komt en je een brug hebt kunnen gebruiken, maar de andere keer diezelfde brug vernietigd is en je dus via een andere manier naar de overkant moet zien te komen.
Een ander verschil is het craft-systeem. In GW kies je geen beroepen om te craften. Er zijn NPC crafters. Het enige wat je hoeft te doen is items verzamelen (via het questen in de missies en/of exploreable areas), en die items kan je verkopen of soms salvagen naar voor crafters bruikbare items. Die crafters kunnen hier dan weer wapens en armor van maken of upgraden.
Of er gebieden komen waar je ook andere teams kan tegenkomen behalve dan de PvP gedeeltes, is nog maar de vraag. Misschien in een expansionpack, maar voorlopig nog niet. Maar de Tombs en Battle Arena's zijn toch wel heel erg uniek en ook leuk om te doen, vooral omdat je zo er midden in kunt springen.
Verwijderd
Die PvP gedeeltes, zijn daar apparte servers voor? Net zoals bijvoorbeeld bij WoW, dat je eerst moet kiezen of je een PvP of een PvE character wil maken?CJ schreef op zondag 23 januari 2005 @ 01:36:
[...]
Of er gebieden komen waar je ook andere teams kan tegenkomen behalve dan de PvP gedeeltes, is nog maar de vraag. Misschien in een expansionpack, maar voorlopig nog niet. Maar de Tombs en Battle Arena's zijn toch wel heel erg uniek en ook leuk om te doen, vooral omdat je zo er midden in kunt springen.
En deze PvP gedeeltes, kan je daar wel met meerdere chars op, dan normaal bij PvE questen?
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 10:44 ]
Er zijn geen aparte servers voor de PvP gedeeltes. (nou ja, misschien technisch wel, maar daar merken wij als speler niets van). Je kan met je character (je kan er 4 aanmaken) op elke plek komen die op je worldmap staat.Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 10:43:
[...]
Die PvP gedeeltes, zijn daar apparte servers voor? Net zoals bijvoorbeeld bij WoW, dat je eerst moet kiezen of je een PvP of een PvE character wil maken?
En deze PvP gedeeltes, kan je daar wel met meerdere chars op, dan normaal bij PvE questen?
Dus heb je zin om PvP te spelen, dan kies je:
- een van de Arena's (2vs2, 4vs4, 8vs8, team deathmatch; random teams)
- Siege of Fort Koga (8 vs 8 assault; zelf teams samenstellen)
- Tombs (tot aan 8 vs 8 vs 8 vs 8 vs 8 vs 8, team deathmatch, king of the hill, capture the relic; zelf teams samenstellen)
- Guild Battles (8 vs 8 via de Guild Hall).
Heb je geen zin in PvP dan doe je gewoon de missies en/of ga je de exploreable area's in om nog meer verborgen plekken/steden op je map te krijgen zoals Farmers Market.
Er is 1 globaal netwerk, daar speelt iedereen op. Je kan dus zonder problemen tegen vrienden in Amerika of Azie vechten en hoeft daarvoor niet op een speficieke US/Euro/Azie server in te zitten.
Verwijderd
kijk, thx hier hebbik wat aanCJ schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:14:
[...]
Er zijn geen aparte servers voor de PvP gedeeltes. (nou ja, misschien technisch wel, maar daar merken wij als speler niets van). Je kan met je character (je kan er 4 aanmaken) op elke plek komen die op je worldmap staat.
Dus heb je zin om PvP te spelen, dan kies je:
- een van de Arena's (2vs2, 4vs4, 8vs8, team deathmatch; random teams)
- Siege of Fort Koga (8 vs 8 assault; zelf teams samenstellen)
- Tombs (tot aan 8 vs 8 vs 8 vs 8 vs 8 vs 8, team deathmatch, king of the hill, capture the relic; zelf teams samenstellen)
- Guild Battles (8 vs 8 via de Guild Hall).
Heb je geen zin in PvP dan doe je gewoon de missies en/of ga je de exploreable area's in om nog meer verborgen plekken/steden op je map te krijgen zoals Farmers Market.
Er is 1 globaal netwerk, daar speelt iedereen op. Je kan dus zonder problemen tegen vrienden in Amerika of Azie vechten en hoeft daarvoor niet op een speficieke US/Euro/Azie server in te zitten.
GW gaat er steeds bter uitzien zo! Hoop alleen nog een beta mee te kunnen doen, dat zal me compleet moeten overtuigen
De February Beta Event is verschoven naar een andere datum. Ipv op 4 Februari te beginnen begint het nu op 18 Februari om 9:00 CET. De reden is dat er nieuwe content wordt toegevoegd aan de game... We kunnen straks rondlopen in Tyria!!
Lees er hier meer over: http://guildwars.phoenixclan.nl
Lees er hier meer over: http://guildwars.phoenixclan.nl
Er zijn ook al nieuwe screenshot pics van de nieuwe content beschikbaar op de GW site.
het betreft Ascalon vóór de charr invasie.
we blijven wachten... nog twee weken.
het betreft Ascalon vóór de charr invasie.
we blijven wachten... nog twee weken.
<knijnsel> De nederlandstalige GuildWars site
Verwijderd
Ik haat het om dit te doen, maar wil het spel tog egt proberen voordat ie uitkomt,
Heeft er iemand misschien een friendspas over? Ik kan deze heeeel goed gebruiken. Let me know
Heeft er iemand misschien een friendspas over? Ik kan deze heeeel goed gebruiken. Let me know
Hallo, het spijt me dat ik de laatste tijd niet meer heb gereageerd hier. Maar ik ben de interresse in GW een beetje verloren. Dit zal mede komen omdat ik de laatste maanden niet heb kunnen spelen (was er niet tijden events). Bovendien ben ik nu de WoW beta aan het doen en dat bevalt me ook heel erg goed. Ik zit dus met een lastige keuze, zal ik WoW gaan spelen of GW? Allebei lijkt me geen optie aangezien ik dan toch alle tijd in 1 van de 2 spellen stop.
Hoe gaat het trouwens met de tweakers gilde? Ik las dat er een wipe is geweest dus ik neem aan dat hij niet meer bestaat of dat er een nieuwe is opgericht?
Ik lees net dus ook dat er de 18e weer een event is, zou het mogelijk zijn om dan met mijn key van een van de oktober events te spelen?
Hoe gaat het trouwens met de tweakers gilde? Ik las dat er een wipe is geweest dus ik neem aan dat hij niet meer bestaat of dat er een nieuwe is opgericht?
Ik lees net dus ook dat er de 18e weer een event is, zou het mogelijk zijn om dan met mijn key van een van de oktober events te spelen?
[ Voor 11% gewijzigd door Aapenootjes op 03-02-2005 16:07 ]
Over WoW vs GW. Ik speel beide. WoW voor het immersive PvE aspect, en GW voor het teambased en strategische PvP aspect. WoW voor urenlang questen in een supergrote aaneengesloten wereld en GW voor instant PvP action voor een paar minuutjes of voor langer (en met de komst van het dynamic quest systeem ook voor PvE).
In WoW heb je weinig verschillen binnen een bepaalde class ondanks dat je met je talenttree toch wat nuances aan kan brengen. Het komt er in WoW op neer dat iedereen binnen een zelfde class, dezelfde skills heeft (give or take a few racial skills) en je weet dat als je tegenover iemand komt te staan van dezelfde class, je weet wat je kan verwachten. In GW ben je afhankelijk van de 8 skills en kan je moeilijker voorspellen wat je tegenstander voor skills met zich mee neemt de strijd in. Je moet dus strategisch goed doordacht de battles in gaan en dat trekt me heel erg. WoW heeft aan de andere kant weer dat lekkere "massive" gevoel en sleept je mee in de verhaallijn.
Ik kijk in ieder geval weer enorm uit naar 18 februari.
In WoW heb je weinig verschillen binnen een bepaalde class ondanks dat je met je talenttree toch wat nuances aan kan brengen. Het komt er in WoW op neer dat iedereen binnen een zelfde class, dezelfde skills heeft (give or take a few racial skills) en je weet dat als je tegenover iemand komt te staan van dezelfde class, je weet wat je kan verwachten. In GW ben je afhankelijk van de 8 skills en kan je moeilijker voorspellen wat je tegenstander voor skills met zich mee neemt de strijd in. Je moet dus strategisch goed doordacht de battles in gaan en dat trekt me heel erg. WoW heeft aan de andere kant weer dat lekkere "massive" gevoel en sleept je mee in de verhaallijn.
Ik kijk in ieder geval weer enorm uit naar 18 februari.
Mochten er nog mensen een key willen voor de volgende beta dan moeten ze
mailen. Je krijgt dan een aantal keys waarvan sommige misschien niet werken, maar bij mij deed de 1e het gelijk.
Hij heeft een flink aantal keys weten te bemachtigen en geeft deze nu aan mensen die graag GW willen spelen. In zijn mailtje kreeg ik ook een reply met:

Hij heeft een flink aantal keys weten te bemachtigen en geeft deze nu aan mensen die graag GW willen spelen. In zijn mailtje kreeg ik ook een reply met:
toestemming van Terr, vanwege serials uitdelenDo me a favor and post my email adress on any forums you know of and
tell them that I'm giving away keys
[ Voor 7% gewijzigd door lonkhuijzen op 11-02-2005 13:56 ]
5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78
heb mailtje gestuurd. eens kijken wat er uitkomt. krijg ik een mail, dan heb ik deze beta periode iest leuks te doenPluk schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:53:
Mochten er nog mensen een key willen voor de volgende beta dan moeten ze [afbeelding] mailen. Je krijgt dan een aantal keys waarvan sommige misschien niet werken, maar bij mij deed de 1e het gelijk.
[...]
toestemming van Terr, vanwege serials uitdelen
Guild Wars release is nu bekend gemaakt: 28 april 2005
Meer info o.a. @ http://guildwars.phoenixc...task=view&id=189&Itemid=2
Meer info o.a. @ http://guildwars.phoenixc...task=view&id=189&Itemid=2
Werkte voor mijPluk schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:53:
Mochten er nog mensen een key willen voor de volgende beta dan moeten ze [afbeelding] mailen. Je krijgt dan een aantal keys waarvan sommige misschien niet werken, maar bij mij deed de 1e het gelijk.
[...]
toestemming van Terr, vanwege serials uitdelen
Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl
Zo, 28 april pas... een dag voor me verjaardag 
Duurt nog wel erg lang zeg
Duurt nog wel erg lang zeg
Aap!
Jup, 28 april is idd een beetje ver weg, maar we hebben nog 3 beta weekends, dus
en die email werkte ook voor mij, maar zoals ik het nu hoor, geeft hij niks meer weg want mijn vrienden stuen ook een mail, en die krijg niks terug, dus..
maarja, ik ben blij, heb mijn account al klaar staan
morgenvoreg meteen beginnen met spelen
.
en die email werkte ook voor mij, maar zoals ik het nu hoor, geeft hij niks meer weg want mijn vrienden stuen ook een mail, en die krijg niks terug, dus..
maarja, ik ben blij, heb mijn account al klaar staan
Hehe, eindelijk komt die pre-order van pas. Ik was al bang dat ik net zo goed geen pre-order had kunnen kopen met al die keys die steeds weggegeven werdenOfficiële Guildwars-site schreef:
The March and April Beta Weekend Events will be held exclusively for players who preorder Guild Wars. No contests or promotions will offer access codes after the February 18–20 Beta Weekend Event.
~ H.P. Lovecraft
zeg, ik heb nog 2 keys over van die mail adres (de eerste werkte al gelijk).
ik vroeg me af of ik die hier "zomaar" op het forum kon plaatsen (weet niet zeker of ze werken, zoals mailtje uitlegde)?
Vind het namelijk zonde om evnt 2 goed werkende keys links te laten liggen
ik vroeg me af of ik die hier "zomaar" op het forum kon plaatsen (weet niet zeker of ze werken, zoals mailtje uitlegde)?
Yeah eindelijk is bekent wanneer
Guild Wars
uitkomt! 
Nou vraag ik mij eigenlijk af, is het handig om nu nog een Pre-Order te halen???
En zo ja waar haal je dien dan wel?
Want ik heb es rond-gekeken, maar kon zo gouw geen winkels vinden in Nederland die em aanbieden...
Of ik kijk gewoon verkeerd kan natuurlijk ook...
Voor de rest.......
IK KAN NIET WACHTEN!!!
Nou vraag ik mij eigenlijk af, is het handig om nu nog een Pre-Order te halen???
En zo ja waar haal je dien dan wel?
Want ik heb es rond-gekeken, maar kon zo gouw geen winkels vinden in Nederland die em aanbieden...
Of ik kijk gewoon verkeerd kan natuurlijk ook...
Voor de rest.......
IK KAN NIET WACHTEN!!!
Erg vaag, ik heb ook drie gekregen, en bij werkte de eerste ook gelijk, zou ArenaNet de serials pas checken als de beta start ofzo? Hoeveel keys zou die StandardAI gast anders wel niet moeten hebben? Zou wel erg balen zijn anders....fcs schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:30:
zeg, ik heb nog 2 keys over van die mail adres (de eerste werkte al gelijk).
dat dacht ik dus ook. Als zoveel mensen mail gaan sturen naar dat mail adres, hoeveel keys zou hij dan hebben? Of is de eerste die zich in een live omgeving aanmeld, gelijk de gelukkige?CrisT schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:32:
[...]
Erg vaag, ik heb ook drie gekregen, en bij werkte de eerste ook gelijk, zou ArenaNet de serials pas checken als de beta start ofzo? Hoeveel keys zou die StandardAI gast anders wel niet moeten hebben? Zou wel erg balen zijn anders....
In dat geval is het dan ook duidelijk waarom men 3 keys krijgt...
Misschien is het iemand die bij guildwars werkt. Zoiets van dat ze meer mensen nodig hebben om mee te doen aan een beta weekend, en dat ze dat op deze manier doen...?
Aap!
De key werkt in elk geval.. heb net ff rondgerend in de wereld, ziet er allemaal erg gelikt uit, en draait vloeiend, geen lag ofzo.
Ziet er weer errug gelikt uit, als je een nieuwe lvl 1 char maakt begint je in oud Ascalon. Je kan dan ook geen secundaire profession kiezen, je moet quests doen om je professions te krijgen.CrisT schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:41:
De key werkt in elk geval.. heb net ff rondgerend in de wereld, ziet er allemaal erg gelikt uit, en draait vloeiend, geen lag ofzo.
Ik vond hem overigens later (bij de Abby en richting mesmer en ranger trainer) wel af en toe laggy worden. Net alsof je char niet op je klik reageert en dan opeens sta je een paar 'meter' verder op.
~ H.P. Lovecraft
Ik heb nou zoveel moois over GW gelezen dat ik het ga proberen. Hoop het te kunnen testen voordat hij uitkomt.
I'm keeping my fingers crossed.
I'm keeping my fingers crossed.
To be, or not to be...
Verwijderd
heeft iemand nog een key voor mij dan ? kheb die gast gemailed maar nog geen reacite, me mail is GoT is geen email uitwissel centrum zonder spaties nattuurlijk, hartstikke bedankt
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 12:34 ]
Verwijderd
Ik kom hier zo binnenstormen en heb dus niet alles gelezen.
Maar klopt het dat je voor GW geen maandelijks bedrag hoeft te betalen (dat lees ik namelijk in de beginpost) en dat is dus niet veranderd?
En waar kan ik de BETA downloaden, of kan dat niet meer?
Maar klopt het dat je voor GW geen maandelijks bedrag hoeft te betalen (dat lees ik namelijk in de beginpost) en dat is dus niet veranderd?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 19:36 ]
Verwijderd
ja je hoeft geen maandelijks bedrag te betalen en je kan hem downloaden op hun site maar heb je wel een key nodigVerwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 19:35:
Ik kom hier zo binnenstormen en heb dus niet alles gelezen.
Nog iemand een key voor mij over
?..
GoT is geen email uitwissel centrum
GoT is geen email uitwissel centrum
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 12:34 ]
Verwijderd
En wat zijn nou die aankomende expansions ofzo?
Zijn die nou echt nodig? Of kan je makkelijk zonder?
Wat kan je er precies mee?
Zijn die nou echt nodig? Of kan je makkelijk zonder?
Wat kan je er precies mee?
Aankomende expansions heten "Chapters" in Guild Wars. Dat zijn gewoon uitbreidingssets van de game. ArenaNet gaat deze om de 6-9 maanden uit brengen. Elke nieuwe chapter zal net zo veel nieuwe content brengen als het origineel! En dat ook nog eens tegen een expansionpack prijs.
Met nieuwe content kan je denken aan bv nieuwe werelddelen, nieuwe rassen (nu namelijk alleen mensen), zoals dwergen en elven. Maar ook nieuwe professions zullen er hoogstwaarschijnlijk komen.
Je hebt een expansionpack niet nodig om toch door te kunnen blijven spelen. Je kan dus zonder expansionpack spelen tegen iemand die het wel heeft. Het nadeel is echter dat die ander toegang heeft tot een reeks nieuwe skills, rassen en professions en dus ook de nieuwe werelddelen.
Je moet het zien als het kaartspel Magic The Gathering. Je koopt een set en vecht daarmee tegen anderen die ook een set hebben. Koopt de ander een uitbreidingsset, dan kan je alsnog met je eigen set spelen tegen degene die de uitbreiding heeft. Het gaat dan om hoe je speelt en niet om hoe lang je speelt. De kaarten en nieuwe skills zijn zo goed uitgebalanceerd dat het verder geen invloed zal hebben of je nu nieuwe of oude kaarten gebruikt. Als je dus goed speelt met de kaarten die je hebt, kan je dus best winnen van iemand die allemaal nieuwe kaarten heeft. Alleen heeft die ander natuurlijk wel meer mogelijkheden om te combineren en kan daardoor andere tactieken gebruiken.
Zonder expansionpacks krijg je wel de effecten te zien van de nieuwe expansionpackskills. Dat komt omdat deze effecten gewoon vanaf de hoofdserver naar je pc gestreamed worden. Je krijgt dus in principe wel alle content van de expansion op je pc, maar je hebt de keycode van de expansion nodig om dit ook zo te activeren dat je er zelf gebruik van kan maken.
Een boel tekst, maar hopelijk is het nu ietsje duidelijker.
Met nieuwe content kan je denken aan bv nieuwe werelddelen, nieuwe rassen (nu namelijk alleen mensen), zoals dwergen en elven. Maar ook nieuwe professions zullen er hoogstwaarschijnlijk komen.
Je hebt een expansionpack niet nodig om toch door te kunnen blijven spelen. Je kan dus zonder expansionpack spelen tegen iemand die het wel heeft. Het nadeel is echter dat die ander toegang heeft tot een reeks nieuwe skills, rassen en professions en dus ook de nieuwe werelddelen.
Je moet het zien als het kaartspel Magic The Gathering. Je koopt een set en vecht daarmee tegen anderen die ook een set hebben. Koopt de ander een uitbreidingsset, dan kan je alsnog met je eigen set spelen tegen degene die de uitbreiding heeft. Het gaat dan om hoe je speelt en niet om hoe lang je speelt. De kaarten en nieuwe skills zijn zo goed uitgebalanceerd dat het verder geen invloed zal hebben of je nu nieuwe of oude kaarten gebruikt. Als je dus goed speelt met de kaarten die je hebt, kan je dus best winnen van iemand die allemaal nieuwe kaarten heeft. Alleen heeft die ander natuurlijk wel meer mogelijkheden om te combineren en kan daardoor andere tactieken gebruiken.
Zonder expansionpacks krijg je wel de effecten te zien van de nieuwe expansionpackskills. Dat komt omdat deze effecten gewoon vanaf de hoofdserver naar je pc gestreamed worden. Je krijgt dus in principe wel alle content van de expansion op je pc, maar je hebt de keycode van de expansion nodig om dit ook zo te activeren dat je er zelf gebruik van kan maken.
Een boel tekst, maar hopelijk is het nu ietsje duidelijker.
Verwijderd
maar dus ze adden geen content erbij meer ?? dan wil ik wel ff weten hoe groot de wereld is voordat ik hem koop, van wow weet ik dat ie errug groot is want die heeft 1 map
Dit topic is gesloten.