[MMORPG]Guild Wars Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.550 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Heb ook beetje zo'n probleempje, heb volgende week beetje tentamenweek...

Ow ik zie dat ik iemand over het hoofd heb gezien bij het inviten, zal het zo alsnog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
S913 schreef op 31 oktober 2004 @ 18:31:
[...]
Ik heb vanmiddag geprobeerd om in dat witte sneew (?) gebied rechts op jouw kaartje te komen. Ik kwam op een gegeven moment zo'n witte 'mist' muur tegen die aangeeft dat je naar een andere area gaat, maar toen ik er doorheen ging, ging hij wel laden, maar na het laden stond ik nog op dezelfde plek ... Weet niet of het een bug was of dat die area gewoon nog niet open was.
tis denk ik geen bug, ik heb het ook geprobeert en had dus hetzelfde probleem als jou. ik denk dat dat gebied nog niet af is ofzo, of het is verboden terein tot de full version uitkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

het is voorbij :'( nu wachten tot de release
ik vond het wel een vet spel, en vooral netjes gedaan met dat downloaden, zo kun je het spel blijven verbeteren en vergroten, echt netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Hier wat screens die ik ngo niet gepost had:
Afbeeldingslocatie: http://vangisbergen.demon.nl/pieter/mapje/guildwars/gw001small.jpg
Henchmen kunnen ook levelen:
Afbeeldingslocatie: http://vangisbergen.demon.nl/pieter/mapje/guildwars/gw003small.jpg
Weet niet meer wat hier zo bijzonder aan was, waarschijnelijk dat we ze in 1 minuut verslagen hadden:

edit: ow en natuurlijk dat ik bij een oen in het team zat die alleen maar henchman inhuurde.
Afbeeldingslocatie: http://vangisbergen.demon.nl/pieter/mapje/guildwars/gw004small.jpg
brrr, scary :P :
Afbeeldingslocatie: http://vangisbergen.demon.nl/pieter/mapje/guildwars/gw006small.jpg
Ze zouden wel wat mogen doen aan de moeilijkheidsgraad van de guild wars. Het was na 100 minuten nog niet gelukt omdat die clerics veel te snel healen. Na een tijdje toen ik nog alleen over was en het andere team nog maar met 2 personenwas, gaf het ander team op :P :
Afbeeldingslocatie: http://vangisbergen.demon.nl/pieter/mapje/guildwars/gw008small.jpg

Ik ga nu snel geld sparen om hem te kunnen pre- orderen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Aapenootjes op 01-11-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Dus we hadden de laaste ook gewonnen YAY duurde wel erg lang.

Raja Dragon

[ Voor 15% gewijzigd door Temraakle op 01-11-2004 13:12 ]

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, ik was Xith :P

die laatste guild battle was inderdaad stom, de enemy hadden we binnen 30 minuten kunnen verslaan maar we hadden gewoon meer dan een uur op die archers geschoten, met alle acht teamleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

Pellaagarion schreef op 01 november 2004 @ 12:38:
het is voorbij :'( nu wachten tot de release
ik vond het wel een vet spel, en vooral netjes gedaan met dat downloaden, zo kun je het spel blijven verbeteren en vergroten, echt netjes.
Er is hoop. Je kunt ook een beta pre-orderen. Je kunt dan met elk beta event meespelen. Dit zijn events die elk eerste weekend van de maand gehouden zullen worden. Erg leuk! Meer info: zie eerder in dit draadje.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Shit! Ik heb die hele Farmer's Market gemist!
Jammer, alles quests gedaan, PvP'd, aardig wat explored, Rotscale (die lvl 30 dragon die eigenlijk super zwak was) gekilled, dacht dat ik de content van deze versie van de game aardig volledig had doorgenomen... Ook wel naar Ascalon geweest.

Wat was er eigenlijk precies in Farmer's Market aan NPC's enzo?
bluppy2 schreef op 31 oktober 2004 @ 10:16:
ik vind dat attribute systeem eigenlijk toch wel tamelijk waardeloos. Dat je in één klap al je attributes kan omgooien is misschien op z'n tijd wel handig, maar het heeft verdomde weinig meer met roleplaying te maken.
Je kan je attributes omgooien, maar had je al door dat je daarbij ook een deel van je punten verliest, als soort van penalty? Als je vaak switched houd je op den duur behoorlijk afgezwakte attributes over.
Wat betreft roleplaying, er zijn niet echt mensen die text-spelletjes met elkaar gaan doen, maar roleplaying zit er zeker wel erg sterk in als in de betekenis dat het playing zwaar rond de rollen is geconcentreerd!
Bij het samenstellen van een party kies je geen mensen op hun items, puur op hun rol, dat is ook het belangrijkste in een battle, en hoe goed die mensen hun rol kennen.
aapenootjes schreef op 01 november 2004 @ 13:04:
Hier wat screens die ik ngo niet gepost had:
[afbeelding]
Ik ga nu snel geld sparen om hem te kunnen pre- orderen ;)
Mooie schildje heb je daar :). Hoeveel defence heeft/had'ie?
Ik heb laatste tijd met een Winged Shield (en Aegis, ziet er precies hetzelfde uit, zelfde AC, beetje raar dat het een andere naam heeft) gelopen, dat ziet er ook wel leuk uit. :).

[ Voor 12% gewijzigd door jjwa op 01-11-2004 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

jjwa schreef op 01 november 2004 @ 16:53:
Wat was er eigenlijk precies in Farmer's Market aan NPC's enzo?
Heb er maar 1 crafter gevonden, maar daar omheen heeel veel spelers ;)
Mooie schildje heb je daar :). Hoeveel defence heeft/had'ie?
Ik heb laatste tijd met een Winged Shield (en Aegis, ziet er precies hetzelfde uit, zelfde AC, beetje raar dat het een andere naam heeft) gelopen, dat ziet er ook wel leuk uit. :).
Is dat niet een towershield? Had iets van 12 AC toch? Vond vlak voor het einde een skull-shield met AC 13 ... damn, die pre-order moet er maar snel aankomen!!!

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk er ook zwaar over om maar te pre-orderen. Enorm veel lol gehad met beide "open beta's" zal ik maar zeggen, ga t spel sowieso zeker kopen maar pre-order heeft wel leuke extra's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoppa en zo heb je er een verslaving bij, maar goed wat ik wou vragen ik zag dat jullie die pre-order hebben besteld dat wil ik ook !!!!!!! :9~ waar hebben jullie die toen besteld ?
Hebben jullie toen ook meteen de hele versie gekocht wat kost da en hoe lang duurde het voordat jullie hem hadden, alvast heel erg bedankt voor jullie hulp

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 19:21:
Whoppa en zo heb je er een verslaving bij, maar goed wat ik wou vragen ik zag dat jullie die pre-order hebben besteld dat wil ik ook !!!!!!! :9~ waar hebben jullie die toen besteld ?
Hebben jullie toen ook meteen de hele versie gekocht wat kost da en hoe lang duurde het voordat jullie hem hadden, alvast heel erg bedankt voor jullie hulp

Greetz
Even een paar bladzijden terug bladeren en je hebt al je antwoorden. Er worden zelfs meerdere mogelijkheden genoemd om de game te pre-orderen. :7

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Damn die amerikaanse site (Interact) waar CJ zijn pre-order vandaan heeft, heeft geen pre-orders meer :( Dus toch ff bij Sinclair gekeken, maar wat zie ik:

€ 10,- pre-order (alleen in combi met full version)
€ 51,40 Guildwars (US import)
€ 38,39 Guildwars: EU version

Dat is nogal een verschil in prijs tussen de US en EU versie, weet alleen niet wat het verschil is?

Verder vroeg ik me af en hoop dat Haay het ff kan verduidelijken, of het nog echt zo is dat je niet alleen de pre-order kan bestellen. Als ik op hun site de pre-order selecteer kan ik hem toch in zijn eentje afrekenen ... Of moet ik zelf daarnaast nog een full version selecteren? Ben nu alleen wel benieuwd of ik dat ook kan doen met een EU full version ... scheelt bijna € 15 ... Maja, ben bang dat ik komend weekend moet missen :(

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:47
Ik krijg ontwenningsverschijnselen!!!!
whaaa nu al :o
Echt te vet spel :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
S913 schreef op 01 november 2004 @ 17:18:
[...]
Heb er maar 1 crafter gevonden, maar daar omheen heeel veel spelers ;)

[...]
Is dat niet een towershield? Had iets van 12 AC toch? Vond vlak voor het einde een skull-shield met AC 13 ... damn, die pre-order moet er maar snel aankomen!!!
Dat was zelfs al de 2e tower shield die ik vond, de eerste had ook 12 AC, maar de tweede had nog een extra bonus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

S913 schreef op 01 november 2004 @ 20:51:
Damn die amerikaanse site (Interact) waar CJ zijn pre-order vandaan heeft, heeft geen pre-orders meer :( Dus toch ff bij Sinclair gekeken, maar wat zie ik:

€ 10,- pre-order (alleen in combi met full version)
€ 51,40 Guildwars (US import)
€ 38,39 Guildwars: EU version

Dat is nogal een verschil in prijs tussen de US en EU versie, weet alleen niet wat het verschil is?

Verder vroeg ik me af en hoop dat Haay het ff kan verduidelijken, of het nog echt zo is dat je niet alleen de pre-order kan bestellen. Als ik op hun site de pre-order selecteer kan ik hem toch in zijn eentje afrekenen ... Of moet ik zelf daarnaast nog een full version selecteren? Ben nu alleen wel benieuwd of ik dat ook kan doen met een EU full version ... scheelt bijna € 15 ... Maja, ben bang dat ik komend weekend moet missen :(
US versie: 51,40 --> zit de preorder disc al bij in, en is geimporteerd, dus kost meer
EU versie: 38,39 --> zit geen preorder disc bij.
Pre-order disc: 10 -> alleen te bestellen icm een volledige versie (als jij alleen de pre-order disc besteld weigeren ze waarsch. dus gewoon je order).

Wanneer ze de volledige versie binnen hebben, ergens volgend jaar, zullen ze ook jou je 10 euro voor de pre-order disc terug geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

(beschrijvingen zijn link naar volledig formaat screenshots)
My cute little piggy! Met slagtanden!
Afbeeldingslocatie: http://www.annot.net/jjwa/GoT/GW/Gw%202004-10-30%2021-03-38-50.jpg

Bezig met de laatste quest:
Afbeeldingslocatie: http://www.annot.net/jjwa/GoT/GW/Gw%202004-10-31%2002-19-49-87.jpg

Een 'stilleven' van mijn equip:
Afbeeldingslocatie: http://www.annot.net/jjwa/GoT/GW/gw007.jpg

En drie draakjes om het af te sluiten:
Afbeeldingslocatie: http://www.annot.net/jjwa/GoT/GW/Gw%202004-10-31%2002-32-39-43.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.annot.net/jjwa/GoT/GW/gw015.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.annot.net/jjwa/GoT/GW/gw017.jpg
Onderste draak is dus Rotscale, die level 30 draak.
Is iemand trouwens een monster met een level hoger dan dat tegengekomen?
Rotscale was namelijk belachelijk makkelijk, zeker niet moeilijker dan een standaard level 21 boss uit een van de eerdere quests bijvoorbeeld.
Enige lastige is, zoals je velen ook zult horen zeggen, de groepen undeads die je tegenkomt onderweg naar hem... Maarja, als je zorgt dat die niet massaal mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

jjwa schreef op 02 november 2004 @ 00:50:
[...]

US versie: 51,40 --> zit de preorder disc al bij in, en is geimporteerd, dus kost meer
EU versie: 38,39 --> zit geen preorder disc bij.
Pre-order disc: 10 -> alleen te bestellen icm een volledige versie (als jij alleen de pre-order disc besteld weigeren ze waarsch. dus gewoon je order).

Wanneer ze de volledige versie binnen hebben, ergens volgend jaar, zullen ze ook jou je 10 euro voor de pre-order disc terug geven.
Sorry hoor, maar het is nog vroeg :P Dus: Als ik die US versie bestel sturen ze me z.s.m. die pre-order disc en zo gauw ie uitkomt de volledige versie (en dat allemaal voor 51,40 excl. tweemaal verzendkosten)?

Maaruh, damn ... ik ga komend weekend dus missen :( Iemand die zijn 'code for a friend for 1 event' ter beschikking wil stellen? Als ik mijn pre-order binnenkrijg, krijg jij dan mijn 'code for a friend for 1 event' :)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 16:28
Wil em ook wel ff gaan preorderen. Maar als ik het goed begrijp, als je de EU versie koopt kun je niet aan de beta's meedoen? omdat daar geen preorder disc bij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

dan kun je toch beter bij interactcd de preorder kopen en de EU versie van het spel aanschaffen zodra die in NL in de winkels ligt denk ik? of *verplicht* je jezelf bij interactcd ook tot de aanschaf van de volle game. Ik dacht het niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Kippenijzer schreef op 02 november 2004 @ 10:46:
dan kun je toch beter bij interactcd de preorder kopen en de EU versie van het spel aanschaffen zodra die in NL in de winkels ligt denk ik? of *verplicht* je jezelf bij interactcd ook tot de aanschaf van de volle game. Ik dacht het niet namelijk.
Volgens mij ook niet, maar zoals ik al eerder zei, bij Interactcd is de pre-order box uitverkocht :'( :'(

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

S913 schreef op 02 november 2004 @ 09:48:
[...]
Sorry hoor, maar het is nog vroeg :P Dus: Als ik die US versie bestel sturen ze me z.s.m. die pre-order disc en zo gauw ie uitkomt de volledige versie (en dat allemaal voor 51,40 excl. tweemaal verzendkosten)?

Maaruh, damn ... ik ga komend weekend dus missen :( Iemand die zijn 'code for a friend for 1 event' ter beschikking wil stellen? Als ik mijn pre-order binnenkrijg, krijg jij dan mijn 'code for a friend for 1 event' :)
Klopt. Het zou kunnen dat je maar 1x verzendkosten hoeft te betalen, dat is wat ik bij andere winkels vaak zag, dus als je daar bestelt zou je nog een meevallertje kunnen krijgen.
TiBoD schreef op 02 november 2004 @ 10:26:
Wil em ook wel ff gaan preorderen. Maar als ik het goed begrijp, als je de EU versie koopt kun je niet aan de beta's meedoen? omdat daar geen preorder disc bij zit?
Kippenijzer schreef op 02 november 2004 @ 10:46:
Bij de EU versie zit op het moment inderdaan geen preorder disc, en bijna alle winkels die hem wel hebben (in EU of US), die verplichten je om het hele spel dan ook af te nemen, want wat heeft het anders voor hun voor nut om jou die disc te verkopen als jij niet ook het spel koopt...

Ik zag op 1 van die amerikaanse sites dat je de pre-order disc los kon kopen, en zou je dan alsnog de volledige versie bij hun kopen, kon je ze opbellen om die 10 euro terug te krijgen.

Ik ga het vandaag nog even wat verder uitzoeken, maar om een los bestelbare pre-order disc te krijgen moet hij dus waarschijnlijk uit de US komen, dus duurt dat allemaal erg lang, en kost dat ook nog een lompe hoeveelheid verzendkosten (zag 30 dollar/euro als verzendkosten naar EU staan ergens...).
Daarbij komt ook nog dat een aantal winkels de preorder disc al niet meer op voorraad hebben en ze die zelf ook pas over 5-7 dagen weer hebben.

Dus ik ben bang dat die duitse winkel toch de beste keus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Vreemd, heb zondag bij die intersomething lui de preorder disk besteld.
Kreeg gister de bevestinging van verzenden én alvast een CD key in de mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Tazzy schreef op 02 november 2004 @ 14:49:
Vreemd, heb zondag bij die intersomething lui de preorder disk besteld.
Kreeg gister de bevestinging van verzenden én alvast een CD key in de mail?
Dan heb je mazzel gehad ...

Overigens op Sinclair Software:
DERZEIT AUSVERKAUFT !!
Ook geen pre-order disks meer!!! :'( :'(

* S913 gaat stiekum uithuilen in een hoekje ...

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik heb de E3 preview gespeeld en ook de laatste (Raja Dragon) en ik vind het spel eigenlijk wel saai.

Slecht:
Het pk systeem is saai, kan alleen in de arena en tegen andere guilds. Je kan bijvoorbeeld niet gepked worden op een map waar je aan het lvlen bent omdat daar alleen je party members zijn.
Job systeem is wel erg basic je kan alle spullen 'vinden' en brengt het dan naar een npc om het te upgraden in plaats van het zelf te ontwikkelen en maken.

Goed:
Het zag er allemaal wel mooi uit.
Quest systeem heeft een verhaallijn.

Wilde ik even kwijt.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 10:27

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Ik heb vanaf donderdag 21:00 eigenlijk full-time guild-wars gespeeld, met wat slaap en eet-pauze's tussendoor. Was lvl 20 geworden (zelfs 21 maar ja da telt nie mee:P) En ben nog steeds helemaal weg van het spel (Kheb ook meegedaan met de e3 alpha:)) De pre-order heb ik al meer dan 2 weken hier thuis liggen, dus vrijdag ff de key invullen en weer gamen:D
Ben benieuwd hoe ze die beta's gaan aanpakken. Of ze verder gaan met de preview-event characters, of weer een nieuwe start... nieuwe content... etc etc etc.

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Onroptemraakle schreef op 02 november 2004 @ 16:09:
Ik heb de E3 preview gespeeld en ook de laatste (Raja Dragon) en ik vind het spel eigenlijk wel saai.

Slecht:
Het pk systeem is saai, kan alleen in de arena en tegen andere guilds. Je kan bijvoorbeeld niet gepked worden op een map waar je aan het lvlen bent omdat daar alleen je party members zijn.
Guild Wars is dan ook niet gericht op pk-ing. Daarom heet het spel ook "Guild Wars" en niet "PK Wars". ;) Het spel richt zich vooral op PvP en teamwork.

Overigens kon je ook in de Tombs tegen maximaal 6 teams tegelijk vechten. En de laatste dag kreeg je ook nog eens XP voor de battles in de arena en tombs.
Job systeem is wel erg basic je kan alle spullen 'vinden' en brengt het dan naar een npc om het te upgraden in plaats van het zelf te ontwikkelen en maken.
Guild Wars is dan ook niet als andere MMORPGs, en daarom noemt ArenaNet het ook een CORPG. De nadruk zit dus niet op crafting en je eigen persoonlijke ontwikkeling in de online wereld, maar is puur gericht op battles. En door bv het craftingsysteem simpel te houden, blijft de game daarom ook toegankelijk voor een groot publiek.

Overigens zit het economy systeem nu een stuk beter in elkaar dan tijdens de E3. In het begin moest je bijvoorbeeld veel betalen voor bones, maar op een gegeven moment kregen de traders veel bones toegeleverd waardoor de prijs zakte. En omgekeerd waren sommige dingen echt zeer duur vanwege de schaarste. Zo had ik veel stukken clothe in het begin. Die hield ik mooi voor mezelf, maar op zondag was het bijna niet aan te slepen en kon ik er mooi mee handelen. Heb toen een aardig zakcentje verdient. :D

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
Jammer dat ze niet zoiets hebben gedaan als dat je een cdkey krijgt en die dan kunt gebruiken met een client die gewoon te downloaden is... Zodat je ook gewoon via de officiele site kunt preorderen. (Maar dit gaat natuurlijk dan minder makkelijk met betalen van het volledige spel als het uit is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

TiBoD schreef op 02 november 2004 @ 22:24:
Jammer dat ze niet zoiets hebben gedaan als dat je een cdkey krijgt en die dan kunt gebruiken met een client die gewoon te downloaden is...
Kan ook, sommige winkels daar kan je de game bestellen en als bestel-methode kiezen 'e-mail serial/key'...
Zodat je ook gewoon via de officiele site kunt preorderen. (Maar dit gaat natuurlijk dan minder makkelijk met betalen van het volledige spel als het uit is.)
tja, dat gedeelte hebben de idd niet :P.

Verder zag ik dat ze van GW-NL een 2e preorder inkoopactie gaan doen, en aangezien het nu waarschijnlijk toch al te laat is om voor a.s. weekend hem binnen te hebben van waar ook vandaan, ook omdat ze op veel plaatsen al uitverkocht zijn. (ook bij de winkel waar ik zag dat je zeg maar gewoon de code kan laten e-mailen die je nodig hebt voor de Beta Weekends)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
Voor alle mensen die nog geen PRE-ORDER SET hebben dan wel in bestelling hebben staan, en die de boot gemist hebben bij mijn inkoop-actie, en die toch heel graag de Guild Wars Pre-Order set willen hebben...............
.
.
.
Op GW-NL.net organiseren we een nieuwe inkoop-actie voor de pre-order + retail set. Dus wie nog in aanmerking wil komen... Registreer je voor de site en meld je aan in het topic!
.
.
.
En misschien ook interessant voor Aapenootjes en het GoT Gilde.... Op gw-nl.net kunnen ook andere gildes op het forum een eigen besloten (sub)forum krijgen waarbij de gilde-leider zelf moderator is van z'n forum en waar alleen leden van het gilde toegang hebben tot dat forum.

[ Voor 11% gewijzigd door Haay op 02-11-2004 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Toppie Haay, meteen ingeschreven voor de inkoopactie, neem aan dat wel voor het weekend begin december gaat lukken? ;)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Ik stap net in dit topic en heb helaas alleen zondag's 2 uurtjes kunnen spelen afgelopen weekend, maar wat een wereldspel!!!

1 vraagje, wat houdt dit pre-order set precies in?

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Goede actie Haay, ik heb mezelf alvast ingeschreven...

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen om deze tekopen, ik heb liever zo'n wereld als neverwintersnigt, maar dan een grote server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 16:56:
Ik zit te twijfelen om deze tekopen, ik heb liever zo'n wereld als neverwintersnigt, maar dan een grote server.
ik ken geen enkele MMORPG die zo zo'n wereld heeft, en van alle MMORPG's die in de maak zijn en in de komende 3 jaar uit gaan komen is er naar mijn weten ook geen een zo, dus misschien moet je toch maar eens een andere proberen dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

S913 schreef op 02 november 2004 @ 15:18:
[...]
Dan heb je mazzel gehad ...

Overigens op Sinclair Software:

[...]

Ook geen pre-order disks meer!!! :'( :'(

* S913 gaat stiekum uithuilen in een hoekje ...
Met dank aan een collega toch nog een key kunnen bemachtigen (in het duitse tijdschrift PC Games)!!!

* S913 is happy!!

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
S913 schreef op 03 november 2004 @ 18:37:
Met dank aan een collega toch nog een key kunnen bemachtigen (in het duitse tijdschrift PC Games)!!!

* S913 is happy!!
Kun je in ieder geval aan het komende beta-weekend meedoen! Die key is overigens slechts voor één beta-weekend geldig. Het is eenzelfde key als de "friend's key" die bij de Pre-Order zit om een vriend aan één weekend te laten meedoen.

Wat de Pre-Order bij Sinclair betreft, die is TIJDELIJK uitverkocht, maar ArenaNet blijft Pre-Order discs bijmaken tot Guild Wars retail uitkomt.

Als ik het goed begrijp van de Sinclair website, dan kan de pre-order ook in combinatie met de EU versie van de retail gedaan worden. Dat ga ik via email nog even navragen en terugkoppelen in het pre-order inkoop-topic op GW-NL.

[ Voor 5% gewijzigd door Haay op 03-11-2004 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 16:56:
offtopic:
da's toch gewoon te realiseren? Je kunt zo een eigen NWN server opzetten, waarop mensen in NWN multiplayermode kunnen joinene

[ Voor 35% gewijzigd door Kippenijzer op 03-11-2004 19:24 . Reden: Loop ik een beetje de reactie ipv het origineel te quoten... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Haay schreef op 03 november 2004 @ 19:09:
[...]

Kun je in ieder geval aan het komende beta-weekend meedoen! Die key is overigens slechts voor één beta-weekend geldig. Het is eenzelfde key als de "friend's key" die bij de Pre-Order zit om een vriend aan één weekend te laten meedoen.
I know, dus deze key geeft jouw inkoop-actie een kleine maand de tijd om die pre-order voor me te regelen :+ ;)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Er is, zo te zien, flink wat animo voor de Pre-Order van Guild Wars. Ik kan niet wachten tot we wat meer details gaan horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Hmm, ziet er erg leuk uit. Vooral het gedeelte van de oud medewerkers van Blizzard wat mij ook aanspreekt. Een redelijk vrije wereld... Ik zal dit topic wat meer in de gaten blijven houden.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Nog 2 nachtjes slapen en dan begint de eerste Beta Event. Ik heb ergens gelezen dat de characters uit de WPE bewaard blijven, dus dan hoef ik tenminste niet nog eens op jacht te gaan naar m'n skills die ik gecaptured heb. :D

Overigens heb ik mijn GW Fansite geupdate en voorzien van nieuwe informatie. De Guild tabbards (die krengen die je droeg met het Guild logo) zijn bv vervangen door Samurai Flags. :o Voor link zie m'n sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

CJ schreef op 04 november 2004 @ 11:40:
Nog 2 nachtjes slapen en dan begint de eerste Beta Event. Ik heb ergens gelezen dat de characters uit de WPE bewaard blijven, dus dan hoef ik tenminste niet nog eens op jacht te gaan naar m'n skills die ik gecaptured heb. :D

Overigens heb ik mijn GW Fansite geupdate en voorzien van nieuwe informatie. De Guild tabbards (die krengen die je droeg met het Guild logo) zijn bv vervangen door Samurai Flags. :o Voor link zie m'n sig.
Nette site! Maar wat moet ik me voorstellen bij Samurai Flags?

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
S913 schreef op 04 november 2004 @ 12:40:
[...]
Nette site! Maar wat moet ik me voorstellen bij Samurai Flags?
Kijk even op het forum van de site. Daar zie je een voorbeeld van die Samurai Flags.

Edit: Zoiets dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.rofur-flags.de/gallery/thomaswillers/img537.gif

Topic: http://guildwars.phoenixc...&func=view&id=168&catid=2

[ Voor 29% gewijzigd door CJ op 04-11-2004 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Voor alle mensen die nog geen PRE-ORDER SET hebben dan wel in bestelling hebben staan, en die de boot gemist hebben bij mijn inkoop-actie, en die toch heel graag de Guild Wars Pre-Order set willen hebben...............
.
.
.
Op GW-NL.net organiseren we een nieuwe inkoop-actie voor de pre-order + retail set. Dus wie nog in aanmerking wil komen... Registreer je voor de site en meld je aan in het topic!
.
.
.
En misschien ook interessant voor Aapenootjes en het GoT Gilde.... Op gw-nl.net kunnen ook andere gildes op het forum een eigen besloten (sub)forum krijgen waarbij de gilde-leider zelf moderator is van z'n forum en waar alleen leden van het gilde toegang hebben tot dat forum.
hmm toch maar even geld regelen bij mijn vader (heb nog een groot tegoed bij hem ;) )

Zo'n forum is misschien niet zo'n gek idee, probleempje voor mij is alleen dat ik niet zo veel van de beta's mee kan doen :( (1 ik heb nog geen pre-order, 2 ik ben volgens mij tijdens een paar van die weekenden op vakantie. Dus misschien is het makkelijker als iemand anders van de guild modje speelt en ook iedereen uitnodigt die nu in de guild zit (dat kan ik immers nu niet zien) Eigenlijk was het ook mijn plan om tijdelijk iemand anders de leiderschap te geven die wel al een pre-order had, maar dat bedacht ik me ietsjes te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

CJ schreef op 04 november 2004 @ 14:49:
[...]

Kijk even op het forum van de site. Daar zie je een voorbeeld van die Samurai Flags.

Edit: Zoiets dus:
[afbeelding]

Topic: http://guildwars.phoenixc...&func=view&id=168&catid=2
Ugh ... ain't pretty sight ... Geef mij dan maar zo'n tabbard ;)
Had overigens gesearched op je site, maar niet in je forum :)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

YaY!
Heb zojuist een key geregeld waarmee ik 1 Beta Weekend kan spelen, zodat ik waarschijnlijk aan de pre-order actie van Gw-nl kan meedoen zonder het 1e weekend te missen :).

Haay, heb je eigenlijk al een reactie gehad op je mail naar Sinclair?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
jjwa schreef op 05 november 2004 @ 02:16:
Haay, heb je eigenlijk al een reactie gehad op je mail naar Sinclair?
Nee, nog niet. En tot dusverre was mevrouw Tanja Fai vrij vlot met het beantwoorden, dus ik denk dat ze er serieus mee bezig zijn. Heb in m'n email meerdere vragen gesteld, dus het zorgvuldig beantwoorden kost misschien even tijd en onderling overleg (binnen Sinclair). Heb onder andere gevraagd of er een mogelijkheid is voor korting bij het bestellen van een groter aantal pre-orders + retail games, en of de pre-order ook in combinatie met de EU-versie (goedkoper!) mogelijk is. Dus misschien kan ik een goeie prijs regelen voor de pre-order actie van GW-NL >:)

Maar voor het volgende beta-weekend (Sinterklaasweekend, heh heh) hoeven we ons geen zorgen te maken denk ik. Bij mijn eerste inkoop-actie werd de doos met pre-orders binnen een week na overmaken van het geld al bij mij aan de deur afgeleverd.

Ik zit ook de mogelijkheid te overwegen om de pre-order los te verkopen, voor wie dat ECHT wil. Niet slim natuurlijk, want als je de retail koopt komt de pre-order er GRATIS bij. Dus als je de pre-order los koopt dan betaal je feitelijk een deel van de retail zonder die te krijgen, en heeft iemand anders er voordeel van die de retail dan extra goedkoop kan kopen ;) Maar het is een optie voor wie zich NU nog niet wil vastleggen aan het kopen van de retail.

[ Voor 34% gewijzigd door Haay op 05-11-2004 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-07 09:15
Haay schreef op 05 november 2004 @ 08:44:Ik zit ook de mogelijkheid te overwegen om de pre-order los te verkopen, voor wie dat ECHT wil. Niet slim natuurlijk, want als je de retail koopt komt de pre-order er GRATIS bij. Dus als je de pre-order los koopt dan betaal je feitelijk een deel van de retail zonder die te krijgen, en heeft iemand anders er voordeel van die de retail dan extra goedkoop kan kopen ;) Maar het is een optie voor wie zich NU nog niet wil vastleggen aan het kopen van de retail.
Is het niet zo dat je dan, mocht je besluiten de retail te kopen, je het geld van de preorder terugkrijgt?

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Milo schreef op 05 november 2004 @ 10:35:
[...]

Is het niet zo dat je dan, mocht je besluiten de retail te kopen, je het geld van de preorder terugkrijgt?
Bij sommige winkels wel, maar elke winkel gaat daar net weer op een wat andere manier mee om...
Ik heb bij een van die webshops die op de GW site genoemt word zien staan dat je los de pre-order disc kan kopen (is al vaak niet mogelijk), en als je de retail koopt dan moet je ze even bellen en krijg je het geld van de pre-order disc terug :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Bij www.interactcd.com in de US is het mogelijk om ze los te kopen. Als je de game besluit te kopen en je bestelt 'm bij InteractCD dan moet je even bij je order vermelden dat je de Pre-Order ook bij hun gekocht.

Tevens (bij bestelling van de full game) ook even vermelden dat ze niet de echte prijs op de doos moeten zetten, maar bv €22,- en dan heb je ook geen gezeik met extra douane rechten. Maar zelfs met douane rechten ben je nog vrij goedkoop uit.

Zie ook mijn post hier: [rml]CJ in "[ MMORPG]Guild Wars"[/rml]

[ Voor 6% gewijzigd door CJ op 05-11-2004 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StikkyFoam
  • Laatst online: 07-07-2024
crap heb ik de PC-Gamer van deze maand gekocht voor een key
staat op de cd guildwars client geen key UG! :(

He who dares not offend cannot be honest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Dan moet je even zsm daarachteraan mailen, bijvoorbeeld naar ncsoft *en* pc-gamer tegelijk, en situatie even uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
WAAT GVD!!

ik kom net thuis van de winkel...

waar ik dus ook een PC-gamer heb gekocht, voor een afzetprijs van 15€ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Volgens mij moet je dan even goed kijken, want ik dacht dat ik op een ander forum had gelezen dat de key nou niet direct op een logische plek staat... Volgens mij ergens geschreven ipv digitaal.

Ik heb alleen geen idee of dit klopt. Ik wilde zelf ook nog gaan kijken voor een PC Gamer. Mogelijk dat de locale tijdschriftenboer die heeft...

[edit1]
Ik weet trouwens niet wie op Gamespot gekeken heeft, maar zij geven slots weg voor komend weekend. Enige wat je moet doen is "Gamespot Complete"-member worden. Dat kost je waarschijnlijk 7 dollar voor een maand. MAAR (!!!!) je krijgt de eerste 7 dagen gratis... Ik ben even aan het kijken of je in die 7 dagen kunt afzeggen zonder dat het je wat kost...

http://pc.gamespot.com/
[/edit1]

[edit2]
Het kan dus wel:
Clicking on the "JOIN NOW" button below will start your 7-day trial of GameSpot Complete. At the end of your trial period, we'll continue your membership for the term that you have selected above (annual or monthly) and we'll bill your account. If you do not wish to continue your membership, simply cancel during your 7-day trial period by visiting our Account Cancellation Page and you will not be billed.
[/edit2]

[ Voor 62% gewijzigd door CoRrRan op 05-11-2004 17:26 . Reden: Info over Gamespot toegevoegd... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
aapenootjes schreef op 05 november 2004 @ 17:05:
WAAT GVD!!

ik kom net thuis van de winkel...

waar ik dus ook een PC-gamer heb gekocht, voor een afzetprijs van 15€ :(
LOL. :D Voor ongeveer dat geld heb ik 'm dus een maand geleden laten importeren uit de US. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Bij de PC Games (duits blad á €5) zat een sticker op de bonus-cd met de key ... ook niet écht handig. Zoals ergens al eerder gemeld, hoop niet dat iemand hem overgeschreven heeft oid ... maja dat merk ik pas morgen :/

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Clicking on the "JOIN NOW" button below will start your 7-day trial of GameSpot Complete. At the end of your trial period, we'll continue your membership for the term that you have selected above (annual or monthly) and we'll bill your account. If you do not wish to continue your membership, simply cancel during your 7-day trial period by visiting our Account Cancellation Page and you will not be billed.
Is er anders iemand die op deze manier een key voor me kan regelen? Aangezien ik geen credit card heb (ben nog net geen 18) kan ik ook niet met die trail period meedoen.

en op de site staat van guild wars staat:
We hope that those are interested will be able to obtain a preorder package. The following publications will offer a one-weekend invitation for the Beta Weekend Events:

United Kingdom: PC Gamer - 25th October issue <--
France: PC Jeux - 24th/25th October issue
Scandinavia (Sweden, Norway, Denmark): PC Gaming World - 21st October issue
Germany: PC Games - Issue available now
Italy: Information to follow soon
Eastern Europe: Information to follow
Spain: Micromania - Issue available now
Finland: Information to follow
Australia: Information to follow

Heb ook maar een mailtje gestuurd naar arena.net met de vraag of ze me aan een key konden helpen (heb het probleem uitgelegt)

[ Voor 54% gewijzigd door Aapenootjes op 05-11-2004 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StikkyFoam
effe terug naar t spel zelf,
ik heb ongeveer alle characters wel geprobeerd maar in pvp blijf de warrior gewoon te sterk is bijna nix tegen te doen asl ander class. Als je een hele groep warrior/monks hebt is da volgens mij gewoon t lompst. Allemaal nog een beetje unbalanced imho.
En ik hoop wel dat ze binnekort een 1 vs 1 arena maken dan ik een beetje werken op combo's :) met mijn mesmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Update over Gamespot actie:
Don't miss this opportunity to participate in the Guild Wars Preview Event, from November 6 to November 7. By signing up today, you'll get free access to Guild Wars, one of the most anticipated online role-playing games!

GameSpot has received thousands of beta keys from ArenaNet, and we guarantee a place for every single GameSpot Complete member! Simply fill in your e-mail address below, and we'll send you your unique key via e-mail.

After the start of the Guild Wars Beta Event on November 6, both Complete members and non-members can sign up on a first-come, first-serve basis, until all of the keys have been distributed.
http://www.gamespot.com/promos/guildwarsbeta/index.html

@edit~
Net ook even ingelogged met mijn WPE-account (kan mijn key van GameSpot nog niet gebruiken :*) ), maar al wel gezien dat de download teller alweer bijna bij 40 Mb staat. Dus ook al kunnen we het niet direct spelen, het spel download al wel nieuwe bestanden. Mogelijk slim als je dit weekend direct wilt kunnen spelen om gewoon even in te loggen en het programma te laten downloaden.

[ Voor 22% gewijzigd door CoRrRan op 05-11-2004 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Er zijn wat drastische veranderingen door gevoerd in GW... een aantal zijn al uitgelekt zoals de Samurai Flags... een aantal niet nog... en er schijnt een grote verandering te zijn... (en dan heb ik het niet over de health/energy levels en de grotere hitdamage van skills)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Kun je wat meer toelichten CJ? Mogelijke bronnen of i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-08 14:41
Ik heb zojuist een key gekregen via gamespot. Ik heb geen "complete membership" ofzo, maar er stond bij dat ze na 6 november de keys die over zijn uitdelen aan gewone members en blijkbaar zijn ze daar nu al mee begonnen.

Link is:

http://www.gamespot.com/p...s/index.html?q=Guild+Wars

Als je daar op de banner over de preview event ongeveer op het midden van de pagina klikt kom je bij een pagina waar je je email kunt opgeven voor de key. Dit werkt in iedergeval als je ingelogt bent maar misschien ook wel zonder dat je ingelogt bent.

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Dat werkt inderdaad. Ik heb net even met een ander email adres (dan waar ik de 1e key mee aangevraagd heb) dit geprobeerd en ja hoor, gewoon nog een key.

[ Voor 18% gewijzigd door CoRrRan op 05-11-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zit een bug in die site, hij meld namelijk dat je een complete membership moet hebben voor een key, of anders moet wachten tot morgen waar ze op first come, first serve basis worden uitgedeelt. Maar je ontvangt wel een mailtje met de code. Dus het mailtje wordt altijd verstuurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-08 14:41
Volgens mij is het niet echt een bug dat het al werkt, maar is de bug meer dat je gewoon de verkeerde pagina te zien krijgt als je je email hebt opgegeven (of ze zijn gewoon te lui om daar wat aan te doen natuurlijk). Aangezien het namelijk een paar uur eerder nog niet werkte en ik kan me niet voortstellen dat ze zoiets per ongeluk fout doen.

Maar in iedergeval werkt et wel en daar gaat et om ;)

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ben benieuwd of ze het ook echt in de game doen. Daar zullen een boel van m'n vrienden blij mee zijn als het werkt. :)

[ Voor 10% gewijzigd door CJ op 06-11-2004 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

De key van Gamespot werkt, je kunt tevens reeds de key invoeren maar (waarschijnlijk) pas over 1 uur (dus rond 09:00) inloggen.

w00t!!! :)

[ Voor 5% gewijzigd door CoRrRan op 06-11-2004 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Zo, ik heb m'n Pre-Order key ingevoerd en ben er helemaal klaar voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

I'm there too ... al is het water later vandaag :(

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

S913 schreef op 06 november 2004 @ 08:13:
I'm there too ... al is het water later vandaag :(
Wat bedoel je daar precies mee?

Ik ben waarschijnlijk ingame te vinden onder:
Ysanne Issard

Ik heb aapenootjes ook een key gestuurd vanuit Gamespot, dus waarschijnlijk is hij ook aanwezig.

[ Voor 5% gewijzigd door CoRrRan op 06-11-2004 08:17 . Reden: Zin anders gemaakt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Trouwens, waarom staan zowel het GoT gilde als het Lowlands Lions gilde niet in de officiele Ladder op Guildwars.com ??? :(

[ Voor 7% gewijzigd door Haay op 06-11-2004 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey gasten,

heb meegedaan aan de world previeuw event en mijn account name is: balhaar von dutch . Ik zou erg graag willen dat iemand me kon helpen. Kan iemand die code van gamespot voor mij regelen want ik kan het niet vinden. plzzzzzzzzzzzzzzz echt ik heb echt hulp nodig zou je dat mij kunnen mailen dan? dexdevil28@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 08:54:
hey gasten,

heb meegedaan aan de world previeuw event en mijn account name is: balhaar von dutch . Ik zou erg graag willen dat iemand me kon helpen. Kan iemand die code van gamespot voor mij regelen want ik kan het niet vinden. plzzzzzzzzzzzzzzz echt ik heb echt hulp nodig zou je dat mij kunnen mailen dan? dexdevil28@hotmail.com
You've got mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THX MAN!!!!! hoe heb je da gedaan wank heb da nodig voor 2 vrienden uit mijn clan zodat die ook wee rvedur kunnen:D wowaaa het werkt echt thx man ik hoop je te zien op guild wars
mn acc: balhaar von dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Iemand een idee hoe je een guild verlaat?

Nevermind: all you have to do is push "n" then click guild then click your name and goto leave guild

(das dus dat beige ding naast je nick)

Ik verbouw mijn player even. Ben nu Warrior/Ranger, ik maak er Ranger/Elementalist van.

Mijn nick is Velvet Kitten en email is dennis AT turnhout dot net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
Ik ben even een weekje weg, en heb meteen weer wat gemist... :/
Kun je nu weer Guild Wars spelen of......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Klopt het dat ik helemaal geen nieuwe missies zie?
Had toch wel minstens 3 nieuwe verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Yonix schreef op 06 november 2004 @ 11:13:
Ik ben even een weekje weg, en heb meteen weer wat gemist... :/
Kun je nu weer Guild Wars spelen of......
ja, kan, volg de link naar Gamespot op de vorige pagina van dit topic, vraag een key aan, haal de key uit je mail, en ga spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap t nie,kunnen jullie were spelen ofzo???? Zou t graag willen weten want ik ahd nog steed sniet allem isssies gedaanen mijn warrior was lvl 19.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
jjwa schreef op 06 november 2004 @ 11:14:
[...]

ja, kan, volg de link naar Gamespot op de vorige pagina van dit topic, vraag een key aan, haal de key uit je mail, en ga spelen :).
Echt? Ah, geweldig man! Thnx....even me aan een key helpen :P
Zie jullie wel in The Guild World! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjwa schreef op 06 november 2004 @ 11:13:
Klopt het dat ik helemaal geen nieuwe missies zie?
Had toch wel minstens 3 nieuwe verwacht...
de hele missie reeks zoals hij in de e3 event zat, zitten er weer in. alleen dan moet je wel met een nieuw character beginnen, anders kom je er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Hey Mensen, ik ben bezig met het eerste BETA weekend:) Kheb de pre-order namelijk. Ik ben vanaf lvl 1 begonnen met een nieuwe character, naam: N L Death Trail.

Als hier een tweaker-beta speler dit leest, stuur me dan ff een Berichtje, dan kunnen we samen rondwaggelen:P

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga et denk ik spele hij laad nu
Royal Fluf heet ik
ook lvl 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik druk mn email in en dna kom ik o pzon pagian waar i zegt dat alleen gc members de key kunen krijge en dat non cplet members 6 nov terug moete checke,maar het si toch 6 nov nu?? of moet ik soms ingelogt zijn ?

edit: als een van jullie me een key op rpg_guy@lycos.nl (met een _ tussen rpg en guy) kunne maile,ik zou het erg op prijs stelle ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Je hebt dus problemen met het verkrijgen van een CD-Key, althans dat is het geen wat ik uit je reply kan opmaken :P Ik ging ook naar gamespot, volgde de instructies, kreeg ook dat ''member'' bericht, maar ik ontving toch echt een mailtje met een key. Probeer het anders nog eens.....

[ Voor 31% gewijzigd door Yonix op 06-11-2004 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah daar ben nu wel achter gekome :P hehehehe 5 mails in mn box,dus als iemand ene wil zeg,maar,ik stuur wel door :P

mn character van de e3 en world beta event was er nog genaamd bloodcatcher kill,op het moment is gw de files aant downloade,cya all ingame :)

edit: hey we kunne ook met een lvl 1 char beginne,heb mijna gemaakt,warrior genaamd lancelot the chosen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol egt slim zijn ze daar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 23:42:
lol egt slim zijn ze daar niet
tis niet voor niets beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Wat is de quest met die prins kut zeg!
verder beetje jammer dat er Crafting Material Trader is, en geen Expert Salvage kit te koop, maarja, toch erg leuk spel natuurlijk :).

Btw:
Ranged jjwa
level 7 Elementalist / Mesmer

[ Voor 13% gewijzigd door jjwa op 06-11-2004 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
Laten we een samen een tweakersguild maken. ;)
Ik weet alleen niet of je wel een guild kunt maken in de eerste stadjes waar je bent, maar anders kun je even met je andere WP char (lvl15-20) een guild aanmaken en die heb je dan ook bij je nieuwe char.
Jullie kunnen natuurlijk ook mijn guild joinen die ik had gemaakt op het end van de WP, genaamd: Nederlandstalige Leiders (NL). :P
Maar van mij mag die in priciepe vervangen worden door een leukere naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
TiBoD schreef op 07 november 2004 @ 00:24:
Laten we een samen een tweakersguild maken. ;)
Ik weet alleen niet of je wel een guild kunt maken in de eerste stadjes waar je bent, maar anders kun je even met je andere WP char (lvl15-20) een guild aanmaken en die heb je dan ook bij je nieuwe char.
Jullie kunnen natuurlijk ook mijn guild joinen die ik had gemaakt op het end van de WP, genaamd: Nederlandstalige Leiders (NL). :P
Maar van mij mag die in priciepe vervangen worden door een leukere naam.
Goed idee alleen is er al een GoT-Guild :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 21:50:
jah daar ben nu wel achter gekome :P hehehehe 5 mails in mn box,dus als iemand ene wil zeg,maar,ik stuur wel door :P

mn character van de e3 en world beta event was er nog genaamd bloodcatcher kill,op het moment is gw de files aant downloade,cya all ingame :)

edit: hey we kunne ook met een lvl 1 char beginne,heb mijna gemaakt,warrior genaamd lancelot the chosen :)
ik zou er wel een willen :S
Hoenen@gmail.com :>

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Jah kheb gehoord van de GoT Guild.. maar hebben die mensen wel de pre-order besteld? Volgens mij heeft zomaar iemand ff een GoT guildje gemaakt zonder echt veel te spelen... maar goed:) Wie is de leider ervan? Ik wil er best in:) Ik zit nu in een belgische guild lol, maar niemand is meer online:)

Anyways. ik ga nu naar bed.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
Ik ga wel even proberen een guild te maken.

stay tuned.....

edit: Even moeite met de naam, kom net 2 tekens tekort..
Dus het wordt waarschijnlijk:
Gathering of Tweak
Gathering Tweakers
Tweakers Gathering
Tweakers dot net
ofzo

edit2: Heb nu dus met Tweakers Gathering gedaan (tag: GoT). En het werkte.
Oke geef je ingame naam maar en ik zal jullie inviten en ook 1 met de preorder leader maken, omdat ik er waarschijnlijk de volgende beta niet bij ben omdat ik een key van gamespot (of wat was het) heb.
btw Mijn naam is Tibod the Wanderer (lvl19) of Tibod of Tyrango (lvl6)

[ Voor 102% gewijzigd door TiBoD op 07-11-2004 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 00:57:
[...]

ik zou er wel een willen :S
Hoenen@gmail.com :>
verzonden,ben er trouwens achter dat de key per mail werkt,had dus 3 verschillende keys,ene zelf gebruikt,ene bewaard omdat(meschien werke ze ook voor het volgende gw weekend :) ) en ene aan master prime gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
DeathTrail schreef op 07 november 2004 @ 01:15:
Jah kheb gehoord van de GoT Guild.. maar hebben die mensen wel de pre-order besteld? Volgens mij heeft zomaar iemand ff een GoT guildje gemaakt zonder echt veel te spelen... maar goed:) Wie is de leider ervan? Ik wil er best in:) Ik zit nu in een belgische guild lol, maar niemand is meer online:)

Anyways. ik ga nu naar bed.. :P
Aapenootjes heeft de GoT guild gemaakt in het WPE weekend, en die heeft toen ook zon beetje alles gedaan wat er toen de doen was volgens mij. Hij heeft dus best veel gespeeld :)

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StikkyFoam
word nu alles gewiped komende week??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
als het goed is niet, mijn WPE character bestond ook nog

3 vraagjes:

1: wat kan je met die runes doen?
2: skill craft dingen... heb er 2 laten maken, heb 2 ranger ringen maar kan ze niet activeren?
3: Krijg de laatste levels telkens 0 XP als ik een monster dood? beetje annoying.

Ben nu level 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

CoRrRan schreef op 06 november 2004 @ 08:16:
[...]
Wat bedoel je daar precies mee?
Wow, was nog wel errug vroeg ... lekkere typo ;) Wilde aangeven dat ik pas later op de dag zou kunnen gamen ... uiteindelijk bleek dat ik dus alleen zondagavond/nacht heb kunnen gamen.
Tazzy schreef op 07 november 2004 @ 20:16:
als het goed is niet, mijn WPE character bestond ook nog

3 vraagjes:

1: wat kan je met die runes doen?
Die kan je volgens mij gebruiken om je armor te upgraden/customizen.
2: skill craft dingen... heb er 2 laten maken, heb 2 ranger ringen maar kan ze niet activeren?
Dunno nog niet gehad.
3: Krijg de laatste levels telkens 0 XP als ik een monster dood? beetje annoying.

Ben nu level 16
Dan moet je als lvl 16 geen lvl 1 monsters proberen om te leggen :9 Heb ik nu ook last van als lvl 7 krijg ik geen XP meer voor lvl 1 monsters.

[ Voor 20% gewijzigd door S913 op 08-11-2004 03:55 ]

~ H.P. Lovecraft

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.