Shit! Ik heb die hele Farmer's Market gemist!
Jammer, alles quests gedaan, PvP'd, aardig wat explored, Rotscale (die lvl 30 dragon die eigenlijk super zwak was) gekilled, dacht dat ik de content van deze versie van de game aardig volledig had doorgenomen... Ook wel naar Ascalon geweest.
Wat was er eigenlijk precies in Farmer's Market aan NPC's enzo?
bluppy2 schreef op 31 oktober 2004 @ 10:16:
ik vind dat attribute systeem eigenlijk toch wel tamelijk waardeloos. Dat je in één klap al je attributes kan omgooien is misschien op z'n tijd wel handig, maar het heeft verdomde weinig meer met roleplaying te maken.
Je kan je attributes omgooien, maar had je al door dat je daarbij ook een deel van je punten verliest, als soort van penalty? Als je vaak switched houd je op den duur behoorlijk afgezwakte attributes over.
Wat betreft roleplaying, er zijn niet echt mensen die text-spelletjes met elkaar gaan doen, maar roleplaying zit er zeker wel erg sterk in als in de betekenis dat het playing zwaar rond de rollen is geconcentreerd!
Bij het samenstellen van een party kies je geen mensen op hun items, puur op hun rol, dat is ook het belangrijkste in een battle, en hoe goed die mensen hun rol kennen.
Mooie schildje heb je daar

. Hoeveel defence heeft/had'ie?
Ik heb laatste tijd met een Winged Shield (en Aegis, ziet er precies hetzelfde uit, zelfde AC, beetje raar dat het een andere naam heeft) gelopen, dat ziet er ook wel leuk uit.

.
[
Voor 12% gewijzigd door
jjwa op 01-11-2004 16:54
]