Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Bijvoorbeeld bij FFXI lijkt het me meer zin hebben aangezien dit ook meerdere cd's zijn.
GuildWars bestaat maar uit 2 cd's op het moment en daarnaast installeren ze in een aantal luttele minuten.
Verwijderd

Maar dat gaat nog wel goed.
Guildwars speel ik zoiezo alleen met mijn vriendin samen, dus de rest van de tijd kan ik besteden aan FFXI. Tijdens het wachten op Parties in FFXI, kan ik mooi op me andere pc GuildWars opstarten.
Verwijderd
Alleen zul je de CD toch moeten aanschaffen voor een cd-key.
Ik word tot 3 maal toe met het spreekwoordelijke kluitje het riet in gestuurd.
Rotterdam:
Free record: spel komt niet vandaag, maar pas 15 mei binnen
Media Markt: niet aanwezig
E-plaza: niet aanwezig
Of hebben ze stiekem zelf alles opgekocht
Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro
Nope. misschien vandaag en anders pas maandag. Morgen is het koninginnedag dus wordt er geen post bezorgtNergunsman schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:31:
Zijn er al mensen die het spel van play.com hebben binnen gehad?
Weet iemand toevallig het lettertype van het guild wars logo. officieel is het niet vrijgegeven maar je weet maar nooit he
[ Voor 20% gewijzigd door MonkeySandwich op 29-04-2005 11:59 ]
Verwijderd
http://www.mmorg-shop.com...ug&aug=11&augn=Guild+WarsVerwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:28:
Je kan de GuildWars client ook gewoon downloaden en installeren en laten updaten.
Nee hoor
Daar heb ik eens ooit een account key voor de SWG add-on gekocht. Ging uitstekend. Heb je geen software nodig. (tenzij je de cd per se wilt hebben)
Bij de mediamarkt in Leeuwarden is ie gewoon te krijgen weet ik, moet je daar ff gaan kijkenSir5alL schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:29:
Zijn er al mensen die al spel in de winkel hebben gekocht?
Rotterdam:
Of hebben ze stiekem zelf alles opgekocht?
Meer mature spelers, dat is ook wel leuker in pvp, al dat opscheppen en huilen daarna is bagger
[ Voor 4% gewijzigd door Intronic op 29-04-2005 12:28 ]
Ik mag natuurlijk geen reclame maken, maar een durpje verderop (Spijkenisse).Sir5alL schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:29:
Zijn er al mensen die al spel in de winkel hebben gekocht?
Rotterdam:
Of hebben ze stiekem zelf alles opgekocht?
Kun je em waarschijnlijk nog gewoon kopen. Ik heb daar in de winkel van een vriend van mij vandaan. Deze had em al op dinsdag
Laat het me even weten als je het telefoonnummer wilt hebben om te vragen of ze em nog hebben (zowel special edition als gewone versie).
Voor de rest heb ik eigenlijk niet echt om me heen gekeken waar ze em verkopen.
Daarnaast nog eventjes een vraagje over de special edition. Daar zit die Divine Aura bij... Ligt het nu aan mij of valt het mij gewoon niet op? Ik zie geen item (logisch is een Aura), maar voor de rest zie ik er ook niets aan. Zal vandaag nog even kijken op me gamepc of het daar wel te zien is.
Ik haal vast de fiets uit de schuur... , wat was de prijs bij de media markt? (telefonisch geven de boefjes geen prijsinfo)Bij de mediamarkt in Leeuwarden is ie gewoon te krijgen weet ik, moet je daar ff gaan kijken![]()
Het is gelukkig koopavond, anders redde ik het niet vanuit rotterdam
Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro
Dan zie je in de laad balk dat er * updates zijn.
€40 maar jammer genoeg is het geen koopavond, Leeuwarden heeft donderdag koopavondSir5alL schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:31:
[...]
Ik haal vast de fiets uit de schuur... , wat was de prijs bij de media markt? (telefonisch geven de boefjes geen prijsinfo)
Het is gelukkig koopavond, anders redde ik het niet vanuit rotterdam
* CoRrRan zit af te tellen naar 15:00... dan ben ik vrij.
-- == Alta Alatis Patent == --
CoRrRan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:20:
Er was dus toch iets met die Gwen. Ik kwam al behoorlijk wat 'Quest Items' tegen, waar ik niet wist wat ik ermee moest...Vanmiddag dan maar even met haar gaan wandelen.
ArenaNet heeft de reputatie om problemen als serverlag vrij snel op te lossen. Overigens had ik zelf geen last van serverlag terwijl ik op US Territory speelde.Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:22:
Als het inderdaad server lag is hoop ik dat ze het snel gaan fixen. Dat vind ik namelijk niet echt mogen voorkomen bij een game als deze.
Zelfs dit hoeft niet. Je kan ook een key online kopen van PlayNC (of hoe die online bestelfunctie ook heet van NcSoft). Als je de client hebt gedownload en draait, dan kan je als het goed is kiezen voor die mogelijkheid in de opties.Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:28:
Je kan de GuildWars client ook gewoon downloaden en installeren en laten updaten.
Zoals je zelf al zegt, het is officieel niet vrijgegeven. Het lettertype is in-house ontwikkeld en alleen ArenaNet heeft er de rechten op.Mythrill schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:55:
[...]
Weet iemand toevallig het lettertype van het guild wars logo. officieel is het niet vrijgegeven maar je weet maar nooit he
Het streaming-content systeem van Guild Wars maakt snel korte metten met hackers. Wordt er een exploit, hack of bug gevonden, dan kan dit ter plekke gefixed worden zonder dat de speler zoals bij vele andere (MMO)RPGs eerst weken (of maanden) moet wachten op de eerst volgende patch die het verhelpt.Intronic schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:28:
Wat ook wel leuk leuk is is dat er niet zoveel 1337 h4x0rs rond lopen, zoals in andere games
Meer mature spelers, dat is ook wel leuker in pvp, al dat opscheppen en huilen daarna is bagger
Updates in de Guildwars.exe file merk je doordat er gevraagd wordt om even uit te loggen en de game opnieuw op te starten. Dit is nu de game live is echter een stuk minder vaak voorgekomen dan bv tijdens de WBEs.Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:32:
Hebben jullie al eens een update meegemaakt? Dat gaat toch ook via het streaming mechanisme?
Andere updates, zoals fixes van maps, nieuwe gebieden, quest veranderingen/toevoegingen, nieuwe skills etc worden gewoon gestreamed terwijl je aan het spelen bent. Hiervoor hoeft de game niet opnieuw opgestart te worden. Je ziet de effecten wanneer je een gebied de volgende keer binnen gaat. Wanneer je dan bv een town binnengaat kan opeens de hele sfeer zijn verandert zoals bv met Halloween 2 jaar terug waar alles ineens ipv zonnig heel donker was en alle NPCs in Ascalon opeens skeletten waren en je speciale items als pompoenen en Jason-maskers kon kopen.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
En dan nu nog eens, maar dan in het NederlandsPhuncz schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:54:
Dus het kan gewoon gebeuren dat je een vet "overpowered" zwaardje hebt aar je mee loopt rond te zwaaien en plots *poef* NERFED ! Correct ?
Dit is niet lullig bedoeld, maar ik snap echt niet wat je bedoeld.
[ Voor 13% gewijzigd door Arunia op 29-04-2005 13:07 ]
Wat ik dus bedoel: als je bv. een zwaard hebt die overpowered is, dus té sterk zodat het oneerlijk wordt, en de programmeurs komen erachter en updaten de code. Kan het dan zijn dat je ineens leuk aan het zwaaien staat met je machtig zwaardje en dat het dan ge-"nerfed" wordt (statistieken/eigenschappen omlaag halen, degraderen) terwijl je aan het spelen bent ?
Dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je tegen een heel sterk monster aan het vechten bent en bijwijze van spreken ineens een houten zwaard in je handen vast hebt.
Daarnaast denk ik wel dat ze dit soort dingen laten weten van te voren.
Af en toe eens controleren wat er staat te gebeuren. Daarnaast zouden ze natuurlijk in de towns een messageboard kunnen ophangen (gebeurde in Ultima Online ook) voor de mensen die nooit offline gaan.

alvast drank en cola koopen en chips ohhh ik verheug me er zo op... noch iemaand tips wat ik met da ding moet doen dat gwen geeft als ze der fluit cape en 2 bloemen heeft?
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
Verwijderd
Voor zover ik weet kan je geen armor vinden, alleen maar laten craften in steden.Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:50:
kan vandaag de gates uit zal me benieuwen of ik dan wat goeie armor vind
Verwijderd
Het is wel iritant in het begin, maar uiteindelijk lees ik de chat berichten toch niet.
Heb in iedergeval altijd 1 Party member waarmee ik kan spelen en voor de rest moeten ze maar gewoon Engels praten. Zo niet, dan geen Party Invite of Accept voor een Party.
Engels is gewoon een soort van tweede taal voor me. In games schakel ik eigenlijk meteen over naar het Engels. Heel soms praat ik wel Nederlands, maar dat is bijvoorbeeld in FFXI in de LS waar veel NLers zitten en in Gunbound tegen Tweakers Guild collega's
Lekker vanavond nog ff gamen.
Na de release nog niet online geweest, play.com is vreselijk traag!
Overigens heeft PC Zone Benelux in de Mei Editie een recentie geplaatst met als eindscore 88/100.
De conclusie is:
De kracht van Guild Wars is dat het op verschillende manieren voorbij gaat aan de traditionele online roleplaying games, zowel qua betaling als met betrekking tot de gevechten en de characters. Tel daarbij op dat het lekker speelt en er uitzonderlijk mooi uit ziet en we hebben er weer een sublieme mmorpg bij. Is het dus tijd om Azeroth te verlaten voor Guild Wars? Dat is misschien een beetje overdreven. Guild Wars streeft World of Warcraft niet voorbij, al doet het er ook niet voor onder. Maar Guild Wars zorgt in ieder geval voor een paar extra slapeloze nachten en een verslaving er bij.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
dat is mooi klote want dan moet je allemaal materials hebben .... die je nauwelijks kunt vinden..Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:08:
[...]
Voor zover ik weet kan je geen armor vinden, alleen maar laten craften in steden.
Verwijderd
het hele "probleem" is dat het niets kost per maand om te spelen :-)Pinata schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:30:
Is er ergens ook een trial, waarmee ik het een paar dagen kan uitproberen?
Dus een "probeer" versie zou zo gecrackt kunnen worden naar een "unlimited demo" versie.
Maar 45 euro voor een spel dat je..hopelijk jaren lang online kan spelen... not to shabby! Doet me denken aan het goede oude Diablo II tijdperk!
There is no place like ::1
Na het inloggen kom je op je Character Selection screen. Links onderin staat "Edit Account" naast "Log Out". Kies "Edit Account" en dan "Change Territory".apNia schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:21:
Ik begin ook erg te twijfelen naar de US servers te gaan CJ! Waar doen we dat?
[ Voor 9% gewijzigd door CJ op 29-04-2005 18:17 ]
Niet de schuld van Play.com. Het duurt nu eenmaal een tijdje voor een pakje verstuurd van Jersey (Brits eilandje voor de kust van Frankrijk) om naar Nederland te komen... Kunt niet verwachten dat het in 2 dagen al op je deurmat ligt, tenzij je er een koerier (UPS, TNT, etc) voor inschakelt!Mythrill schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 19:24:
F*CK, Play.com heeft nog steeds niks afgeleverd. Wachten tot maandag dus
Ik ben op level 7 vertrokken. Had het toen inderdaad wel gezien met een team van max. 2 spelers en wilde wel eens met z'n 4en gaan hakken!MariahCareyLover schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 19:29:
Bij welk lvl is het nou verstandig om ascalon te verlaten zeg maar, dus naar die academy te gaan. De wereld is onwijs groot nu al en het blijft boeien, maar een team van maximaal 2 is ronduit RUK. Iemand tips?
Daar heb je gelijk in. En voor die prijs mag ik eigenlijk ook helemaal niet zeuren. Maar ik wil gewoon te graag spelen en heb het idee dat ik nu achter begin te lopen op degene die de game al wel hebbenHaay schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 19:31:
[...]
Niet de schuld van Play.com. Het duurt nu eenmaal een tijdje voor een pakje verstuurd van Jersey (Brits eilandje voor de kust van Frankrijk) om naar Nederland te komen... Kunt niet verwachten dat het in 2 dagen al op je deurmat ligt, tenzij je er een koerier (UPS, TNT, etc) voor inschakelt!
ik kan niet via de map naar een city
en het laadscherm blijft hangen op 0% als ik een city binnen wil lopen
//EDIT
ok ik wilde inloggen maar er word al aangegeven dat er een server error is...
btw zullen we plaatjes posten van onze caracter?
ik ben ranger/elementist (ofzow
//EDIT2
mmm de GW site is ook down...
[ Voor 46% gewijzigd door angeleyes1987 op 29-04-2005 22:17 ]
PSN id angeleyesprox
Is er iemand die samen met mij de eerste quests van Old Ascalon wil gaan doen (als het spel het weer doet)?
mijn naam is:
Ranger Angeleyes
heb ff 2 uurtjes keihard ge lvld en ik ben meteen lvl 5 met aardig wat goudmuntjes
PSN id angeleyesprox
Prima, ik ben zelf bijna level 8, dus dat moet te doen zijn. Wel leuk als er meerdere mensen meedoen. Oh ja, ik zit op een Amerikaanse verbinding, dus misschien moeten we het internationale district gebruiken...angeleyes1987 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:26:
mmm ik ben nu lvl 5 maar heb nog geen quest gedaan dus ik wil dat wel doen...
mijn naam is:
Ranger Angeleyes
heb ff 2 uurtjes keihard ge lvld en ik ben meteen lvl 5 met aardig wat goudmuntjes
Geven ze hier op de website informatie over (over connectie problemen e.d.), of niet?CJ schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:16:
Klopt. Server prob. Kan ook niet districthoppen. ArenaNet kennende is dat zo verholpen.
[ Voor 21% gewijzigd door CoRrRan op 29-04-2005 22:30 ]
En ik zit al in VS server.
Wat is jou naam in GW?
PSN id angeleyesprox
Verwijderd
Derek Taylor werkt bij Arena.net en geeft dit aan op irc, niet echt duidelijk maar goed beetje jammer, het ging zo lekker.
(Hij zit btw met een aantal andere devs in guild NERF leuke naam voor developers
edit:
Dit is dan ook misschien het nadeel van "1" grote server, als er dus een probleem is zoals vandaag heeft iedereen er last van
[ Voor 20% gewijzigd door Exyge op 29-04-2005 22:35 ]
GW.com kan ik nog wel te zien krijgen, maar de support site is idd wel traag.angeleyes1987 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:32:
Zie mijn post GW.com is ook down
En ik zit al in VS server.
Wat is jou naam in GW?
Mijn characternaam: Ysanne Issard (Mes/Ele).
Ik ben ook hard op zoek naar een goede 'wand', dus als iemand er eentje vind...
Welke IRC-server/kanaal is dat dan?Exyge schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:34:
<[Nerf]Derek_Taylor> Servers are up but something is wrong with the network. It's being fixed. Back up soon, don't worry guys.
Derek Taylor werkt bij Arena.net en geeft dit aan op irc, niet echt duidelijk maar goed beetje jammer, het ging zo lekker.
(Hij zit btw met een aantal andere devs in guild NERF leuke naam voor developers)
Ik moet wel zeggen dat het wel een beetje jammer is, dat het spel net 2 a 3 dagen speelbaar is (buiten beta) en dat er nu al een flink netwerk-probleem is. Toch wel een beetje jammer...
[ Voor 53% gewijzigd door CoRrRan op 29-04-2005 22:39 ]
Kan iemand me uitleggen hoe ik de charr kan verslaan boven de north wall. Ik ben lvl 8 en had het ook samen met iemand anders geprobeerd maar het lukt me maar niet.
Ben trouwens een Elementalist / Monk en heet Dino Vic. Speel op de europese servers en irriteer me inderdaad ook mateloos aan de Duitsers en Fransen.
Dit is het lastigste deel van Ascalon pre-searing en dat zal je ook niet zomaar lukken denk ikYanik schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:38:
Kan iemand me uitleggen hoe ik de charr kan verslaan boven de north wall. Ik ben lvl 8 en had het ook samen met iemand anders geprobeerd maar het lukt me maar niet.
Verwijderd
Je character is niet lokaal maar alleen op de server, dus alles wat je doet is ALTIJD gesaved.Yanik schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:38:
Jammer dat ie down is. Hoop dat alles wel gesaved is, kon namelijk ook niet meer uitloggen.
Volgens mij is het niet de bedoeling om die Charr te proberen te verslaan.Kan iemand me uitleggen hoe ik de charr kan verslaan boven de north wall. Ik ben lvl 8 en had het ook samen met iemand anders geprobeerd maar het lukt me maar niet.
Ach, als je genoeg vrienden in je Friend's list hebt, dan heb je die lui helemaal niet nodig en mute je ze gewoon ;-)Ben trouwens een Elementalist / Monk en heet Dino Vic. Speel op de europese servers en irriteer me inderdaad ook mateloos aan de Duitsers en Fransen.
Verwijderd
Ha, ben niet de enige dan. Heb gisteren geprobeerd met iemand anders en we werden steeds hard geowned. Zal ook wel niet de bedoeling zijn dat je daar een voet aan de grond krijgt i.v.m. de verhaallijn.Yanik schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:38:
Nog iets, ik heb nu een R/N 8e lvl en een Elementalist 8e lvl, waar ik van plan ben mee door te gaan. Vind dit character toch leuker. Is het raar dat ik haar denk ik geen 2e profession ga geven om zo al de APs in Elementalist Attributes te stoppen?
Ik heb die Elementalist aangemaakt omdat ik die Ranger niet sterk genoeg vond en omdat ik te vroeg de eerste wereld heb verlaten. Ik werd met die ranger achter de muur gehakt, vandaar dat ik die niet sterk genoeg achtte. Waarschijnlijk was dat geen juiste conclusie;) Ik heb overigens niet alle quest met de ranger gedaan, die ik wel met de Elementalist wil doen, dus het is niet helemaal voor niets.
Die tijd is idd 23.00 uur
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 22:52 ]
OK, wie had ook alweer een tijd converter? *reken*reken*reken*Guild Wars Service Update 29 April 2005
We're experiencing a temporary technical issue. We will be back in service at approximately 2:00 PM PDT. Thank you for your patience as we resolve this situation.
OK, dat zou dus nog 11 minuten zijn vanaf nu...
[ Voor 10% gewijzigd door CoRrRan op 29-04-2005 22:49 ]
<[Nerf]Derek_Tay> Correction, it's the auth servers right now. Servers are running very smoothly without so many players We are going to take this opportunity to run a build (roll up some bug fixes) while they fix the problem
Onthoud gewoon: wij lopen 9 uur vóór op ArenaNet. Dus 2PM = 14:00 uur = 23:00 uur onze tijd.CoRrRan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:45:
OK, wie had ook alweer een tijd converter? *reken*reken*reken*edit:
OK, dat zou dus nog 11 minuten zijn vanaf nu...
Jah, vanaf nu zal ik dat wel kunnen onthouden, denk ik. Had het nog niet opgezocht, maar het staat nu in mijn geheugen.Haay schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:49:
[...]
Onthoud gewoon: wij lopen 9 uur vóór op ArenaNet. Dus 2PM = 14:00 uur = 23:00 uur onze tijd.
Jah, doos is wel mooi, maar TPG heeft er weer eens mee lopen smijten, dus nu allemaal valse vouwen e.d. Gelukkig geen catastrofale deuken, CD en Access-key nog gewoon leesbaar.Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:41:
Ik hoor hier niemand over de Box waarin de game komt , ik vind hem wel appart en erg mooi
Wel jammer dat ik geen Mesmer op de voorkant heb...
[ Voor 40% gewijzigd door CoRrRan op 29-04-2005 22:57 ]
PSN id angeleyesprox
Mochten mensen mij willen toevoegen, doe dat gerust, geen problemen mee. (Zie paar posts terug voor mijn ingame-naam.)
Mijn in-game naam staat boven m'n user-icoon hierCoRrRan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 23:02:
CJ, Haay, Exyge, wat zijn jullie ingame namen?
Mochten mensen mij willen toevoegen, doe dat gerust, geen problemen mee. (Zie paar posts terug voor mijn ingame-naam.)
- Reign Of Phoenix (primary)
- Britney Spears (alt)
Jij hebt duidelijk niet de Diablo 2 release meegemaakt, dat was onspeelbaar en onbereikbaar de eerste dagenCoRrRan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:35:
[...]Ik moet wel zeggen dat het wel een beetje jammer is, dat het spel net 2 a 3 dagen speelbaar is (buiten beta) en dat er nu al een flink netwerk-probleem is. Toch wel een beetje jammer...
Verwijderd
Verwijderd
Niet helemaal een eerlijke vergelijking. Diablo 2 kon je ook lokaal op je eigen PC of via directe IP connectie met een vriend spelen, buiten Battle.Net om. Als de GW-server niet bereikbaar is kun je GW helemaal niet spelen...Phuncz schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 23:07:
Jij hebt duidelijk niet de Diablo 2 release meegemaakt, dat was onspeelbaar en onbereikbaar de eerste dagenWees blij dat het iets is dat snel opgelost is !
Verwijderd
Verwijderd
Ergens op de supportpage staat "If you wish, soon thereafter you may choose a secondary profession although you may remain as a single-profession character if you desire."
Toch kon ik pas verder toen ik uit wanhoop maar een 2e profession nam, ik denk dat het kwam omdat ik de quest van Armin Whatshisname aannam. Ik ga het nog wel eens proberen zonder die quest aan te nemen.
Daar loop ik ook tegenaan inderdaad. Hoe kun je er voor zorgen dat je meerdere items kunt dragen dan er in de backpack passen trouwens? Erg gaaf spel! Draait als een zonnetje!Steffy schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 12:18:
Waar zie je als party niet beide de quest die je doet? Ik snap het niet en kan het ook nergens terug vinden.
Verwijderd
In pre- Ascalon kun je van een merciant in ruil voor 5 skale fins een pouch ruilen waarin je 5 xtra items kunt me nemen. Die merciant staat bij Gwen in de buurt als ik het goed heb.Bor de Wollef schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 15:27:
[...]
Daar loop ik ook tegenaan inderdaad. Hoe kun je er voor zorgen dat je meerdere items kunt dragen dan er in de backpack passen trouwens? Erg gaaf spel! Draait als een zonnetje!
Backpacks kan je xtra bij laten maken in post-escalon, maar je moet dan wel leer en geld meenemen. Ik heb er in iedergeval nog niet eentje gezien in iedergeval die ze zo verkoopt.
offtopic
Ik lees al een jaartje de berichten hier, maar dit is mijn eerste post

mij leek met magie of met pijl en boog wel leuk maar als iedereen die heeft kies ik ff een andere uit!
Afgezien van je riem (belt) en 2 extra zakjes kun je ook de Salvage kit gebruiken om zwaarden, bogen, stafjes enzovoorts te salvagen, om zo weer de broodnodige ruimte te creeeren om NOG meer spul mee te nemen!Bor de Wollef schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 15:27:
Daar loop ik ook tegenaan inderdaad. Hoe kun je er voor zorgen dat je meerdere items kunt dragen dan er in de backpack passen trouwens? Erg gaaf spel! Draait als een zonnetje!
Er zijn 6 professions, en je kunt elke combinatie maken, plus ook nog de mogelijkheid om slechts één profession te nemen en dus geen secondary.Masioni schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 17:43:
Ik ga de game misschien ook kopen maar ik heb ff een vraagje, wat zijn de meeste mensen voor een profession?
mij leek met magie of met pijl en boog wel leuk maar als iedereen die heeft kies ik ff een andere uit!
Wat het meest voorkomt is één van de 3 magie professions (Elementalist, Mesmer en Necromancer) gecombineerd met één van de 3 'traditionele' professions (Warrior, Ranger en Monk).
Ikzelf heb bij mijn 3 characters de volgende combo's:
- Elementalist/Monk
- Warrior/Mesmer
- Necromancer/Ranger
[ Voor 14% gewijzigd door Haay op 30-04-2005 18:01 ]
Hoe werkt dat salvagen precies? Ik ben trouwens een Warrior / Necromancer.Haay schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 17:54:
[...]
Afgezien van je riem (belt) en 2 extra zakjes kun je ook de Salvage kit gebruiken om zwaarden, bogen, stafjes enzovoorts te salvagen, om zo weer de broodnodige ruimte te creeeren om NOG meer spul mee te nemen!
Elke profession heeft wel een aantal extreme spells. Het ligt er maar net aan wat je wilt.Masioni schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 19:48:
heel erg bedankt, denk dat ik Necromancer/Ranger word maar kan je dan nog wel extreme spells doen of moet je dan alleen Necromancer zijn?
De Ranger heeft bv als enige de mogelijkheid om "Frozen Soil" te casten, waarmee je alle rez-mogelijkheden stopt voor een bepaalde tijd. Daarnaast heeft de Ranger kan de ranger veel vallen uit zetten, heeft de mogelijkheid om een huisdier te nemen, en heeft veel krachtige disrupt-shots + buffs die goed zijn voor het hele team.
De Necro aan de andere kant kan een klein leger undead op de been krijgen en is vaak wat masochister ingesteld (bv HP opofferen zodat een vriend extra energy-regen of HP-regen krijgt etc). De Necro heeft veel leuke curses om groepen mee te beinvloeden en kan dode lichamen gebruiken om zelf energie te krijgen, ze op te blazen of te teleporten.
ben nu lvl 12 E/Me veel in de arena gespeeld in Ascelon maar die gaat maar tot lvl 10 dus kan nu nie meer spelen

Vraag: ik had een blauw salvage item gevonden, toen ge-identified, stond erbij: improves fire magic. Toen flitste er echt heel snel een schermpje voorbij met "unlocked rune" ofzo. Ummm.... wat kan ik verder met dat ding? Ik zie nergens iets van een rune of improved fire magic terug. Ik heb dat ding maar ff bewaard.
Edit: Het staat nu inmiddels online: Het Grote Guild Wars Topic - Deel 2
Deze kan dicht.
[ Voor 49% gewijzigd door CJ op 30-04-2005 22:51 ]
cu@topic2!
PSN id angeleyesprox
Verwijderd
Je kan ook gewoon het international district in. Je hebt dan alleen geen toegang tot de dye en material trader, maar als je die nodig hebt hop je gewoon ff je homedistrict in. Net zo gemakkelijk.Bor de Wollef schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 21:12:
Meer dan 1000 posts alweer in dit topic! Heeft iemand zin om een deel 2 te openen? Ik ben alweer helemaal verslaafd aan deze game! Ik moet nog wel even naar de USA kant switchen want ik word gek van het frans en duits.
Ik snap al dat gezeur over vreemde talen niet. Als ik een Nederlander/Belg tegen kom, vragen ze me geregeld of ik Nederlands ben. Dan praten ze ook Nederlands tegen mij, is toch geen probleem?
De naam is Amsterdam Hilton, vandaar
Dit topic is gesloten.