[MMORPG]Guild Wars Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.549 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

:D Lol ff mijn char gedelete, was per ongeluk iets verder in het verhaal dan de bedoeling was, had die gast bij dat hek naar die Academy ook wel ff duidelijker mogen zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je nog iets aan een elemental/necromancer combinatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 19:27
Ik heb nu net het spel gekocht. Ik ga nu een char. maken maar zit te twijvelen tussen een Ranger en een Monk.. Zijn er voor en nadelen tussen die twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op donderdag 28 april 2005 @ 18:45:
[...]

Hoe zit het eigenlijk met de chapters waar ze gebruik van maken. Die moet je wel gewoon kopen. Dus het hele idee van geen extra kosten is een beetje een hoax :X
Die chapters hoef je niet te kopen. Het enige wat je dan mist zijn nieuwe skills en maps. En die nieuwe skills proberen ze zo te balancen dat ze niet sterker zijn dan originele skills, alleen meer tactische keuzes bieden. Je kunt ook gewoon samen spelen met iemand die nieuwe skills heeft, gezien die nieuwe data direct naar je comp wordt gestreamed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
AAaaarrggghhh kwil ook spelen maar me pakketje moet nog binnen komen :'( :'(

Zijn er veel dingen verander t.o.v. de vorige beta weekend?

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekay schreef op donderdag 28 april 2005 @ 21:41:
Ik heb nu net het spel gekocht. Ik ga nu een char. maken maar zit te twijvelen tussen een Ranger en een Monk.. Zijn er voor en nadelen tussen die twee?
monk zorgt meer voor healing voor een party of team, doet minder damage, een ranger is goed in overleven en kan goed gebruik maken van pijl en boog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanik
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 13:56
Heb GW een paar uur geleden ontvangen en daarna ff gespeeld, maar het werkt wel erg buggy bij me. Hij pikt 100% van m'n processor in. Ik heb nu de catalyst 5.3 en ga denk ik maar updaten naar 5.4 en hopen dat het dan opgelost is.

Vind het er heel anders uitzien dan de beta die ik in december had gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:50
Dat is meestal zo met spellen. 100% is heel normaal. Ik weet niet hoe het momenteel is met de catalist drivers (ik heb geen ati kaart meer) maar die hadden nog wel eens rare problemen met sommige games. Misschien hier ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Laatst online: 17-02-2021
mijn GW is verzonden _/-\o_ _/-\o_

Ik heb ook catalyst en ik zal wel ff melden of ik problemen heb...

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toch maar gaan spelen op de amerikaanse server ik werd echt ziek van die franse taal (sorry middelbare school trauma :p). Heb nu een necromancer/elementist en ben nog een beetje aan het uitzoeken hoe het spel werkt. Weet iemand of je ook 'macros' (voor de mensen die FFXI spelen) kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Infinchible

Woef!

Yanik schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:59:
Heb GW een paar uur geleden ontvangen en daarna ff gespeeld, maar het werkt wel erg buggy bij me. Hij pikt 100% van m'n processor in. Ik heb nu de catalyst 5.3 en ga denk ik maar updaten naar 5.4 en hopen dat het dan opgelost is.

Vind het er heel anders uitzien dan de beta die ik in december had gespeeld.
Ik had al 5.4 geïnstalleerd, maar hij werkt hier gewoon vanaf het begin af aan gewoon echt perfect, zelfs in een window loopt het nog vet vloeiend. Ik heb alle details op het hoogst. En AA aan op 4x dacht ik.
Draait echt als een zonnetje. Specs staan hieronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 21:11:
heb je nog iets aan een elemental/necromancer combinatie?
Elke mogelijke combinatie heeft zo z'n voor- en nadelen. Door de vele verschillende attributen waarop je je kunt focussen, zijn er zelfs binnen de ele/nec combinatie vele tientallen variaties mogelijk. Een aantal voorbeelden:

Ele/Nec: (Elemental) Minion Master
Gebruik de gigantische energy-pool die de elementalist heeft dankzij z'n attribute Energy Storage en de Glyph of (Lesser) Energy kan je zonder problemen een groot leger aan minions oproepen.

Ele/Nec: Pyromancer (2, 1 is namelijk de Ele/Mes)
Richt je op vuuraanvallen, terwijl je de necro skills als Vampiric Touch gebruikt om jezelf in leven te houden.

Ele/Nec: Geo Defender
Gebruik de verschillende Wards van de Earth Elementalist en Eruptions om je team te verdedigen (vooral handig op King of the Hill maps) terwijl je Wells of Blood van de Necro gebruikt om mensen binnen je ward te healen.

En zo zijn er nog -tig mogelijkheden te verzinnen.
Dekay schreef op donderdag 28 april 2005 @ 21:41:
Je kan natuurlijk altijd Primary Ranger nemen en secondary Monk. Je ziet de Ran/Mo combinatie wel vaker. Evenals de Mo/Ra. Een Monk die een dier gebruikt om zichzelf te bescherming of een Monk die de vallen (Traps) van de Ranger gebruikt, komen altijd goed van pas. Als je Ranger als Primary profession neemt dan heb je het voordeel dat je skills minder energy verbruiken (Expertise), terwijl je bij Monk als primary, je alle teamgenoten healed wanneer je een monk-skill gebruikt (Divine Favor).

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:53
Bor de Wollef schreef op donderdag 28 april 2005 @ 18:49:
Dat onderzoek was gesponsored door ... Je raad het al, een mmorpg fabrikant. Ik speel elk spel wat ik koop vrijwel langer dan 6 maand. Ik ga echt niet na de belachelijk hoge aanschafprijs ook nog eens behoorlijk per maand betalen.
Toevallig was het onderzoek gehouden door een stel studenten van een Game Design opleiding - en ja, ondanks dat je per maand moet betalen, betaal je voor een MMORPG toch het minst aantal euro/uur speeltijd.

Overigens snap ik het hele "behoorlijk per maand betalen" niet, aangezien 1 maand mmorpg (en ik speel minstens 80 uur per maand) nog minder kost dan 2-4 uurtjes naar de kroeg.

Maarja....

Ik vind Guild Wars wel interessant, en zal het zeker wel proberen.

[ Voor 6% gewijzigd door Xeanor op 29-04-2005 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:52
ik ben warrior/mesmer met een bijl :D lvl5 in 4 uurtjes nu noch paar quests en dan weeeee :P
spel is super leuk :) en zijn geld waard

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Gisteren lekker met meiske samen gespeeld. Was echt ontzettend leuk, heb meteen Gwen achter me aan laten lopen en alle items die ze nodig heeft gegeven.

Best handig dat ze me healed!

Daarnaast eventjes heel veel quests gedaan en ben nu lvl 3.
Ook nog secundair de Elementalist gehaald, dus ben nu ook Mes/Ele en dat gaat goed.

Ik heb nu ook gezien wat jullie bedoelen met het niet Engels praten op deze zones.
M'n vriendin heeft al eens tegen een NLer gezegd dat in online spelen gewoon Engels gepraat wordt.
Het lijkt net of het ieder voor zich is daar (qua taal dan).

Voorlopig ga ik nog niet naar de Academy. Ga eerst eens alle quests hier doen. Kan je overigens nog terug of had ik het goed begrepen dat je hier niet meer terug kunt komen?

Het is niet veel veranderd vergeleken met de E3 Beta van vorig jaar. Alhoewel alleen je start gedeelte heel anders is. Gelijk maar vanaf het begin een PT gestart.
Ook heb ik heel vaak dat ik switch naar de zone waar mijn vriendin op dat moment is. Dit vergeet ik nog weleens, maar als je samen in een PT zit komt je automatisch op dezelfde server terecht.

Hebben jullie trouwens ook dat je ergens loopt en dan opeens ergens anders staat. Of dat je iets aanklikt om tegen te vechten en dan ineens er recht naast staat ipv op een afstandje. Denk zelf dat het server lag is.

Het bevalt me in iedergeval zeeeer goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
ik heb nu eindelijk bijl skilz doe dan 20 tot 30 damage en met een ander skil nog eens 20 en dat super snel.....wat ik jammer vind dat ik nergens speeds van de wapens zie :( want ik heb 3 bijlen die er het zelfde uitzien maar alle 3 andere snelheden hebben.......

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Xeanor schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 01:47:
[...]

Toevallig was het onderzoek gehouden door een stel studenten van een Game Design opleiding - en ja, ondanks dat je per maand moet betalen, betaal je voor een MMORPG toch het minst aantal euro/uur speeltijd.

Overigens snap ik het hele "behoorlijk per maand betalen" niet, aangezien 1 maand mmorpg (en ik speel minstens 80 uur per maand) nog minder kost dan 2-4 uurtjes naar de kroeg.

Maarja....

Ik vind Guild Wars wel interessant, en zal het zeker wel proberen.
Sorry maar dat is (hoewel redelijk offtopic) behoorlijk onzin. Een game als battlefield speel ik meer dan 2 jaar en kostte mij 40 euro. Ik moet nog maar zien of ik Guild Wars zo lang ga volhouden. Tactical ops, 30 euro, ook 2 jaar gespeeld en zo zijn er nog wel meer.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ben ook gisteren tot diep in de nacht bezig geweest met GW. (Het was ongeveer 2 uur 's nachts...) Tsja, ik moest vanochtend toch weer bij de baas verschijnen. Ach, het is vrijdag! ;)

Ben ook bezig (netzoals NielsOveres) als Mes/Ele, dit heb ik ook de eerste twee BWE's gedaan en dat beviel me prima. Wel een beetje jammer: gisteren erg veel last gehad van een soort lag: je klikt op een target en meteen springt het beeld naar die target met mijn character erop. Dus waarschijnlijk was gisteren iedereen dat spel aan het spelen, en was er daarom erg veel lag. Nou ja, maar hopen dat het vanmiddag beter gaat. Het verpest het spel wel een beetje als het zo blijft.

Het is wel weer ontzettend leuk, en flink verbeterd tov de eerste BWE's (vooral de UI).

Er was dus toch iets met die Gwen. Ik kwam al behoorlijk wat 'Quest Items' tegen, waar ik niet wist wat ik ermee moest... :P Vanmiddag dan maar even met haar gaan wandelen.

Wat ik wel jammer vind: bij de eerste BWE's waren er redelijk makkelijk parties te maken, aangezien er behoorlijk snel invites werden verstuurd. Ik heb er tot nu toe nog geen enkele gehad. Ligt zeker aan mij.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Als het inderdaad server lag is hoop ik dat ze het snel gaan fixen. Dat vind ik namelijk niet echt mogen voorkomen bij een game als deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond ook vrij veel gespeeld, maar last van serverlag had ik bijna niet. Behalve op 1 moment, maar toen had iedereen er last van, oftewel er was een probleem @ server side, maar dat was redelijk snel verholpen(binnen 10 minuten).

Ook ik ben op america gaan spelen, gezien ik me ook doodergerde aan de mensen die alleen in hun eigen taal praten(en er ook nog van uit gaan dat jij dat spreekt).

En snel een party maken gebeurt nog steeds, alleen dat gebeurt alleen maar op de openings gebieden van de missie's/storyquests . Zolang je nog in pre-searing ascalon zit, zul je dus niet zo snel partyen, gezien daar geen missie's/storyquests zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Hebben jullie er ook last van dat er vaak mensen op je klikken en ze meteen in je lijstje staan.
Niet echt een invite ofzo, maar ik vind het zwaar iritant.
Daarnaast veel invites zonder zichzelf voor te stellen.

Wat je zegt CoRrRan, dat was nou precies die server lag die ik bedoelde. Je klikt op een vijand en je staat er ineens naast. Dacht dat het aan mijn langzame pc van de 2 lag aangezien de snelle pc er in het begin geen last van had. Daarna kwam het ook vaak voor.

Ik ga er trouwens vanuit dat je in dat begin gedeelte nog wel een tijdje aan het questen bent. Het is namelijk erg groot om te zien.
Nu nog mijn meiske helpen met de Necro quest (die met die traps), aangezien ze erg vaak dood ging.

Over dood gaan gesproken. Had gisteren een quest in dat durpje over het bruggetje dat je die mobs moet verslaan. Ging zelf dood, maar mocht wel met de dame praten omdat zij "waarschijnlijk" de rest had gekilled. Was lekker makkelijk exp.
Ik lvl overigens veel sneller als dat mijn vriendin doet, maar waarschijnlijk heb ik veel meer Quests gedaan ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
YES HIJS BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!

Ok ik haal um nu uit de verpakking >:)

Ok 2 cd's

2 boekjes
- The Lore Of Guild Wars
- The Challange

en een blaadje met de verschillende Skill Types en een overzicht van alle knoppen

ok ik ga nu installen :> :>

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Komt er trouwens ook een dvd versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Dat denk ik niet, is ook niet echt nuttig aangezien de installatie vrij snel gaat.
Bijvoorbeeld bij FFXI lijkt het me meer zin hebben aangezien dit ook meerdere cd's zijn.

GuildWars bestaat maar uit 2 cd's op het moment en daarnaast installeren ze in een aantal luttele minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ah, duidelijk :) Moet je de cd in de drive hebben als je wilt spelen of is dat niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CD kan er gewoon uit, ik speel dan pas sinds gisteren maar moet er toch even aan wennen. Althans de feeling krijgen. Ik heb nu sinds februari WOW gespeeld en ben snel geneigd om GW hiermee te gaan vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik speel naast dit spel ook nog eens FFXI, maar je moet wel weer wennen aan de controls |:( .
Maar dat gaat nog wel goed.

Guildwars speel ik zoiezo alleen met mijn vriendin samen, dus de rest van de tijd kan ik besteden aan FFXI. Tijdens het wachten op Parties in FFXI, kan ik mooi op me andere pc GuildWars opstarten. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan de GuildWars client ook gewoon downloaden en installeren en laten updaten.
Alleen zul je de CD toch moeten aanschaffen voor een cd-key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir5alL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2024

Sir5alL

00wnz me...

Zijn er al mensen die al spel in de winkel hebben gekocht?

Ik word tot 3 maal toe met het spreekwoordelijke kluitje het riet in gestuurd.

Rotterdam:
Free record: spel komt niet vandaag, maar pas 15 mei binnen
Media Markt: niet aanwezig
E-plaza: niet aanwezig

Of hebben ze stiekem zelf alles opgekocht ;) ?

Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Zijn er al mensen die het spel van play.com hebben binnen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Nergunsman schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:31:
Zijn er al mensen die het spel van play.com hebben binnen gehad?
Nope. misschien vandaag en anders pas maandag. Morgen is het koninginnedag dus wordt er geen post bezorgt :'(

Weet iemand toevallig het lettertype van het guild wars logo. officieel is het niet vrijgegeven maar je weet maar nooit he ;)

[ Voor 20% gewijzigd door MonkeySandwich op 29-04-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:28:
Je kan de GuildWars client ook gewoon downloaden en installeren en laten updaten.
http://www.mmorg-shop.com...ug&aug=11&augn=Guild+Wars

Nee hoor :)

Daar heb ik eens ooit een account key voor de SWG add-on gekocht. Ging uitstekend. Heb je geen software nodig. (tenzij je de cd per se wilt hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Sir5alL schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:29:

Rotterdam:

Bij de mediamarkt in Leeuwarden is ie gewoon te krijgen weet ik, moet je daar ff gaan kijken :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Wat ook wel leuk leuk is is dat er niet zoveel 1337 h4x0rs rond lopen, zoals in andere games :p
Meer mature spelers, dat is ook wel leuker in pvp, al dat opscheppen en huilen daarna is bagger :p

[ Voor 4% gewijzigd door Intronic op 29-04-2005 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Sir5alL schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:29:

Rotterdam:

Ik mag natuurlijk geen reclame maken, maar een durpje verderop (Spijkenisse).
Kun je em waarschijnlijk nog gewoon kopen. Ik heb daar in de winkel van een vriend van mij vandaan. Deze had em al op dinsdag 8) . Niet dat ik al op woensdag kon spelen, maar daar gaat het niet om.

Laat het me even weten als je het telefoonnummer wilt hebben om te vragen of ze em nog hebben (zowel special edition als gewone versie).
Voor de rest heb ik eigenlijk niet echt om me heen gekeken waar ze em verkopen.

Daarnaast nog eventjes een vraagje over de special edition. Daar zit die Divine Aura bij... Ligt het nu aan mij of valt het mij gewoon niet op? Ik zie geen item (logisch is een Aura), maar voor de rest zie ik er ook niets aan. Zal vandaag nog even kijken op me gamepc of het daar wel te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir5alL
  • Laatst online: 14-02-2024

Sir5alL

00wnz me...

Bij de mediamarkt in Leeuwarden is ie gewoon te krijgen weet ik, moet je daar ff gaan kijken :+ :P
Ik haal vast de fiets uit de schuur... , wat was de prijs bij de media markt? (telefonisch geven de boefjes geen prijsinfo)

Het is gelukkig koopavond, anders redde ik het niet vanuit rotterdam ;)

Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Hebben jullie al eens een update meegemaakt? Dat gaat toch ook via het streaming mechanisme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Een update wordt geladen zodra je een area opnieuw binnentreed. (Dit is voor zover ik weet hoor).
Dan zie je in de laad balk dat er * updates zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Sir5alL schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:31:
[...]

Ik haal vast de fiets uit de schuur... , wat was de prijs bij de media markt? (telefonisch geven de boefjes geen prijsinfo)

Het is gelukkig koopavond, anders redde ik het niet vanuit rotterdam ;)
€40 maar jammer genoeg is het geen koopavond, Leeuwarden heeft donderdag koopavond :'( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Voorheen was het zo dat je voor een update even in en uit moest loggen. Is dit niet meer zo?

* CoRrRan zit af te tellen naar 15:00... dan ben ik vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
CoRrRan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:20:
Er was dus toch iets met die Gwen. Ik kwam al behoorlijk wat 'Quest Items' tegen, waar ik niet wist wat ik ermee moest... :P Vanmiddag dan maar even met haar gaan wandelen.
spoiler:
Ook in Post Searing Ascalon is het handig als je bepaalde Gwen Items houdt, ook al denk je dat het nutteloos is....
Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:22:
Als het inderdaad server lag is hoop ik dat ze het snel gaan fixen. Dat vind ik namelijk niet echt mogen voorkomen bij een game als deze.
ArenaNet heeft de reputatie om problemen als serverlag vrij snel op te lossen. Overigens had ik zelf geen last van serverlag terwijl ik op US Territory speelde.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:28:
Zelfs dit hoeft niet. Je kan ook een key online kopen van PlayNC (of hoe die online bestelfunctie ook heet van NcSoft). Als je de client hebt gedownload en draait, dan kan je als het goed is kiezen voor die mogelijkheid in de opties.
Mythrill schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:55:
[...]
Weet iemand toevallig het lettertype van het guild wars logo. officieel is het niet vrijgegeven maar je weet maar nooit he ;)
Zoals je zelf al zegt, het is officieel niet vrijgegeven. Het lettertype is in-house ontwikkeld en alleen ArenaNet heeft er de rechten op.
Intronic schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:28:
Wat ook wel leuk leuk is is dat er niet zoveel 1337 h4x0rs rond lopen, zoals in andere games :p
Meer mature spelers, dat is ook wel leuker in pvp, al dat opscheppen en huilen daarna is bagger :p
Het streaming-content systeem van Guild Wars maakt snel korte metten met hackers. Wordt er een exploit, hack of bug gevonden, dan kan dit ter plekke gefixed worden zonder dat de speler zoals bij vele andere (MMO)RPGs eerst weken (of maanden) moet wachten op de eerst volgende patch die het verhelpt.
Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:32:
Hebben jullie al eens een update meegemaakt? Dat gaat toch ook via het streaming mechanisme?
Updates in de Guildwars.exe file merk je doordat er gevraagd wordt om even uit te loggen en de game opnieuw op te starten. Dit is nu de game live is echter een stuk minder vaak voorgekomen dan bv tijdens de WBEs.

Andere updates, zoals fixes van maps, nieuwe gebieden, quest veranderingen/toevoegingen, nieuwe skills etc worden gewoon gestreamed terwijl je aan het spelen bent. Hiervoor hoeft de game niet opnieuw opgestart te worden. Je ziet de effecten wanneer je een gebied de volgende keer binnen gaat. Wanneer je dan bv een town binnengaat kan opeens de hele sfeer zijn verandert zoals bv met Halloween 2 jaar terug waar alles ineens ipv zonnig heel donker was en alle NPCs in Ascalon opeens skeletten waren en je speciale items als pompoenen en Jason-maskers kon kopen. :)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Dus het kan gewoon gebeuren dat je een vet "overpowered" zwaardje hebt aar je mee loopt rond te zwaaien en plots *poef* NERFED ! Correct ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Phuncz schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:54:
Dus het kan gewoon gebeuren dat je een vet "overpowered" zwaardje hebt aar je mee loopt rond te zwaaien en plots *poef* NERFED ! Correct ?
En dan nu nog eens, maar dan in het Nederlands :? .
Dit is niet lullig bedoeld, maar ik snap echt niet wat je bedoeld.

[ Voor 13% gewijzigd door Arunia op 29-04-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Sorry, was nogal "vaktalerig" bezig ;)

Wat ik dus bedoel: als je bv. een zwaard hebt die overpowered is, dus té sterk zodat het oneerlijk wordt, en de programmeurs komen erachter en updaten de code. Kan het dan zijn dat je ineens leuk aan het zwaaien staat met je machtig zwaardje en dat het dan ge-"nerfed" wordt (statistieken/eigenschappen omlaag halen, degraderen) terwijl je aan het spelen bent ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Mochten ze ooit zulke wapens/armor uitbrengen en ze willen ze downgraden, tja. Dan zal dat dus niet gebeuren tijdens een gevecht, maar eerder tijdens het wisselen van gebied.

Dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je tegen een heel sterk monster aan het vechten bent en bijwijze van spreken ineens een houten zwaard in je handen vast hebt.
Daarnaast denk ik wel dat ze dit soort dingen laten weten van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zou wel handig zijn: een popupje dat een item die je draagt, veranderd is met wat veranderd is :) Zeker in een wereld waar alles constant update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Daar hebben ze hun main website voor gemaakt. B)

Af en toe eens controleren wat er staat te gebeuren. Daarnaast zouden ze natuurlijk in de towns een messageboard kunnen ophangen (gebeurde in Ultima Online ook) voor de mensen die nooit offline gaan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan vandaag de gates uit zal me benieuwen of ik dan wat goeie armor vind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
zodra ik klaar ben met werken ga ik naar huis en hou ik een 48 uur old school game maraton :D
alvast drank en cola koopen en chips ohhh ik verheug me er zo op... noch iemaand tips wat ik met da ding moet doen dat gwen geeft als ze der fluit cape en 2 bloemen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:50:
kan vandaag de gates uit zal me benieuwen of ik dan wat goeie armor vind :D
Voor zover ik weet kan je geen armor vinden, alleen maar laten craften in steden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik erger me nu al kapot aan de duitsers en fransen in Guild Wars. Verder vind ik het wel top. Iemand een suggestie hoe je hen duidelijk kan maken dat het een EU server is en geen GER/FRA server zonder dat je geflamed wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Geloof me, het zijn niet alleen de Duitsers en de Fransen hoor, ik zie zat Nederlanders die ook niet gewoon Engels kunnen praten.

Het is wel iritant in het begin, maar uiteindelijk lees ik de chat berichten toch niet.
Heb in iedergeval altijd 1 Party member waarmee ik kan spelen en voor de rest moeten ze maar gewoon Engels praten. Zo niet, dan geen Party Invite of Accept voor een Party.

Engels is gewoon een soort van tweede taal voor me. In games schakel ik eigenlijk meteen over naar het Engels. Heel soms praat ik wel Nederlands, maar dat is bijvoorbeeld in FFXI in de LS waar veel NLers zitten en in Gunbound tegen Tweakers Guild collega's :+ . Bij FFXI is dit ook maar minimaal omdat ik toch meestal vergeet wie er ook alweer NL-talig waren.

Lekker vanavond nog ff gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Al dat duitse geleuter in town viel me het laatste beta event ook al op, vreselijk irritant :(.
Na de release nog niet online geweest, play.com is vreselijk traag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Is er ergens ook een trial, waarmee ik het een paar dagen kan uitproberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Nee, helaas, een trial bestaat niet. Jammer want daar had ik ook wel behoefte aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

OK, wat doe ik met die Gwen, want ik ben vergeten wat er gisteren allemaal verteld werd en ze loopt me nu alleen maar achterna...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Tja, ik heb geen last meer van Duits en Frans en Nederlands sprekende mensen... :Y) Switchen naar US doet wonderen. :7

Overigens heeft PC Zone Benelux in de Mei Editie een recentie geplaatst met als eindscore 88/100.

De conclusie is:
De kracht van Guild Wars is dat het op verschillende manieren voorbij gaat aan de traditionele online roleplaying games, zowel qua betaling als met betrekking tot de gevechten en de characters. Tel daarbij op dat het lekker speelt en er uitzonderlijk mooi uit ziet en we hebben er weer een sublieme mmorpg bij. Is het dus tijd om Azeroth te verlaten voor Guild Wars? Dat is misschien een beetje overdreven. Guild Wars streeft World of Warcraft niet voorbij, al doet het er ook niet voor onder. Maar Guild Wars zorgt in ieder geval voor een paar extra slapeloze nachten en een verslaving er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:08:
[...]

Voor zover ik weet kan je geen armor vinden, alleen maar laten craften in steden.
dat is mooi klote want dan moet je allemaal materials hebben .... die je nauwelijks kunt vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Vergeet niet dat je ook nog een 'salvage kit' kunt kopen en items die je vindt kunt 'salvagen'. Leverde mij wat iron ingots op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik begin ook erg te twijfelen naar de US servers te gaan CJ! Waar doen we dat? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd met die salvage kit kom je aan heel veel van die materials, en is soms voordeliger dan bijv de wapens te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Pinata schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:30:
Is er ergens ook een trial, waarmee ik het een paar dagen kan uitproberen?
het hele "probleem" is dat het niets kost per maand om te spelen :-)
Dus een "probeer" versie zou zo gecrackt kunnen worden naar een "unlimited demo" versie.

Maar 45 euro voor een spel dat je..hopelijk jaren lang online kan spelen... not to shabby! Doet me denken aan het goede oude Diablo II tijdperk!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
apNia schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:21:
Ik begin ook erg te twijfelen naar de US servers te gaan CJ! Waar doen we dat? :D
Na het inloggen kom je op je Character Selection screen. Links onderin staat "Edit Account" naast "Log Out". Kies "Edit Account" en dan "Change Territory". :)

[ Voor 9% gewijzigd door CJ op 29-04-2005 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
F*CK, Play.com heeft nog steeds niks afgeleverd. Wachten tot maandag dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Bij welk lvl is het nou verstandig om ascalon te verlaten zeg maar, dus naar die academy te gaan. De wereld is onwijs groot nu al en het blijft boeien, maar een team van maximaal 2 is ronduit RUK. Iemand tips?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
Mythrill schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 19:24:
F*CK, Play.com heeft nog steeds niks afgeleverd. Wachten tot maandag dus :'(
Niet de schuld van Play.com. Het duurt nu eenmaal een tijdje voor een pakje verstuurd van Jersey (Brits eilandje voor de kust van Frankrijk) om naar Nederland te komen... Kunt niet verwachten dat het in 2 dagen al op je deurmat ligt, tenzij je er een koerier (UPS, TNT, etc) voor inschakelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
MariahCareyLover schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 19:29:
Bij welk lvl is het nou verstandig om ascalon te verlaten zeg maar, dus naar die academy te gaan. De wereld is onwijs groot nu al en het blijft boeien, maar een team van maximaal 2 is ronduit RUK. Iemand tips?
Ik ben op level 7 vertrokken. Had het toen inderdaad wel gezien met een team van max. 2 spelers en wilde wel eens met z'n 4en gaan hakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
lvl 6 a 7 is inderdaad het beste om te vertrekken naar de Academy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Haay schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 19:31:
[...]

Niet de schuld van Play.com. Het duurt nu eenmaal een tijdje voor een pakje verstuurd van Jersey (Brits eilandje voor de kust van Frankrijk) om naar Nederland te komen... Kunt niet verwachten dat het in 2 dagen al op je deurmat ligt, tenzij je er een koerier (UPS, TNT, etc) voor inschakelt!
Daar heb je gelijk in. En voor die prijs mag ik eigenlijk ook helemaal niet zeuren. Maar ik wil gewoon te graag spelen en heb het idee dat ik nu achter begin te lopen op degene die de game al wel hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Guild wars is al out of stock bij play.com. De limited edition is zelfs "completely sold out". Naja, dan toch maar naar Dynabyte morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
Volgens mij is er lag...

ik kan niet via de map naar een city

en het laadscherm blijft hangen op 0% als ik een city binnen wil lopen

:|

//EDIT

ok ik wilde inloggen maar er word al aangegeven dat er een server error is... :(

btw zullen we plaatjes posten van onze caracter?

ik ben ranger/elementist (ofzow :p)

//EDIT2

mmm de GW site is ook down... ;(

[ Voor 46% gewijzigd door angeleyes1987 op 29-04-2005 22:17 ]

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Klopt. Server prob. Kan ook niet districthoppen. ArenaNet kennende is dat zo verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Gelukkig, ik was al bang dat het aan mijn instellingen lag.

Is er iemand die samen met mij de eerste quests van Old Ascalon wil gaan doen (als het spel het weer doet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
mmm ik ben nu lvl 5 maar heb nog geen quest gedaan dus ik wil dat wel doen... :)

mijn naam is:

Ranger Angeleyes

;)

heb ff 2 uurtjes keihard ge lvld en ik ben meteen lvl 5 met aardig wat goudmuntjes :)

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

angeleyes1987 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:26:
mmm ik ben nu lvl 5 maar heb nog geen quest gedaan dus ik wil dat wel doen... :)

mijn naam is:

Ranger Angeleyes

;)

heb ff 2 uurtjes keihard ge lvld en ik ben meteen lvl 5 met aardig wat goudmuntjes :)
Prima, ik ben zelf bijna level 8, dus dat moet te doen zijn. Wel leuk als er meerdere mensen meedoen. Oh ja, ik zit op een Amerikaanse verbinding, dus misschien moeten we het internationale district gebruiken...
CJ schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:16:
Klopt. Server prob. Kan ook niet districthoppen. ArenaNet kennende is dat zo verholpen.
Geven ze hier op de website informatie over (over connectie problemen e.d.), of niet?

[ Voor 21% gewijzigd door CoRrRan op 29-04-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
Zie mijn post GW.com is ook down ;)
En ik zit al in VS server.
Wat is jou naam in GW?

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, das lekker, ik kan niet connecten en www.guildwars.com/support is er niet erg duidelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm nog steeds down , jammer ik was net lekker bezig :(
Mijn nick: Real The first :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 16:55
<[Nerf]Derek_Taylor> Servers are up but something is wrong with the network. It's being fixed. Back up soon, don't worry guys.

Derek Taylor werkt bij Arena.net en geeft dit aan op irc, niet echt duidelijk maar goed beetje jammer, het ging zo lekker.
(Hij zit btw met een aantal andere devs in guild NERF leuke naam voor developers ;) )

edit:
Dit is dan ook misschien het nadeel van "1" grote server, als er dus een probleem is zoals vandaag heeft iedereen er last van

[ Voor 20% gewijzigd door Exyge op 29-04-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

angeleyes1987 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:32:
Zie mijn post GW.com is ook down ;)
En ik zit al in VS server.
Wat is jou naam in GW?
GW.com kan ik nog wel te zien krijgen, maar de support site is idd wel traag.

Mijn characternaam: Ysanne Issard (Mes/Ele).

Ik ben ook hard op zoek naar een goede 'wand', dus als iemand er eentje vind... :)
Exyge schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:34:
<[Nerf]Derek_Taylor> Servers are up but something is wrong with the network. It's being fixed. Back up soon, don't worry guys.

Derek Taylor werkt bij Arena.net en geeft dit aan op irc, niet echt duidelijk maar goed beetje jammer, het ging zo lekker.
(Hij zit btw met een aantal andere devs in guild NERF leuke naam voor developers ;) )
Welke IRC-server/kanaal is dat dan?
edit:
Ik moet wel zeggen dat het wel een beetje jammer is, dat het spel net 2 a 3 dagen speelbaar is (buiten beta) en dat er nu al een flink netwerk-probleem is. Toch wel een beetje jammer...

[ Voor 53% gewijzigd door CoRrRan op 29-04-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanik
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 13:56
Jammer dat ie down is. Hoop dat alles wel gesaved is, kon namelijk ook niet meer uitloggen.

Kan iemand me uitleggen hoe ik de charr kan verslaan boven de north wall. Ik ben lvl 8 en had het ook samen met iemand anders geprobeerd maar het lukt me maar niet.

Ben trouwens een Elementalist / Monk en heet Dino Vic. Speel op de europese servers en irriteer me inderdaad ook mateloos aan de Duitsers en Fransen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
Yanik schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:38:
Kan iemand me uitleggen hoe ik de charr kan verslaan boven de north wall. Ik ben lvl 8 en had het ook samen met iemand anders geprobeerd maar het lukt me maar niet.
Dit is het lastigste deel van Ascalon pre-searing en dat zal je ook niet zomaar lukken denk ik :D Ik heb het een aantal keer geprobeerd met een vriend maar geen doorkomen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor hier niemand over de Box waarin de game komt , ik vind hem wel appart en erg mooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Jammer dat ie down is. Hoop dat alles wel gesaved is, kon namelijk ook niet meer uitloggen.
Je character is niet lokaal maar alleen op de server, dus alles wat je doet is ALTIJD gesaved.
Volgens mij is het niet de bedoeling om die Charr te proberen te verslaan.
Ben trouwens een Elementalist / Monk en heet Dino Vic. Speel op de europese servers en irriteer me inderdaad ook mateloos aan de Duitsers en Fransen.
Ach, als je genoeg vrienden in je Friend's list hebt, dan heb je die lui helemaal niet nodig en mute je ze gewoon ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, ben niet de enige dan. Heb gisteren geprobeerd met iemand anders en we werden steeds hard geowned. Zal ook wel niet de bedoeling zijn dat je daar een voet aan de grond krijgt i.v.m. de verhaallijn.

Nog iets, ik heb nu een R/N 8e lvl en een Elementalist 8e lvl, waar ik van plan ben mee door te gaan. Vind dit character toch leuker. Is het raar dat ik haar denk ik geen 2e profession ga geven om zo al de APs in Elementalist Attributes te stoppen?

Ik heb die Elementalist aangemaakt omdat ik die Ranger niet sterk genoeg vond en omdat ik te vroeg de eerste wereld heb verlaten. Ik werd met die ranger achter de muur gehakt, vandaar dat ik die niet sterk genoeg achtte. Waarschijnlijk was dat geen juiste conclusie;) Ik heb overigens niet alle quest met de ranger gedaan, die ik wel met de Elementalist wil doen, dus het is niet helemaal voor niets.

Die tijd is idd 23.00 uur

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Van de GW.com website:
Guild Wars Service Update 29 April 2005

We're experiencing a temporary technical issue. We will be back in service at approximately 2:00 PM PDT. Thank you for your patience as we resolve this situation.
OK, wie had ook alweer een tijd converter? *reken*reken*reken*
edit:
OK, dat zou dus nog 11 minuten zijn vanaf nu...

[ Voor 10% gewijzigd door CoRrRan op 29-04-2005 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
Nog een reactie van een medewerker:

<[Nerf]Derek_Tay> Correction, it's the auth servers right now. Servers are running very smoothly without so many players We are going to take this opportunity to run a build (roll up some bug fixes) while they fix the problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
CoRrRan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:45:
OK, wie had ook alweer een tijd converter? *reken*reken*reken*
edit:
OK, dat zou dus nog 11 minuten zijn vanaf nu...
Onthoud gewoon: wij lopen 9 uur vóór op ArenaNet. Dus 2PM = 14:00 uur = 23:00 uur onze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat je gelijk hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Haay schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:49:
[...]

Onthoud gewoon: wij lopen 9 uur vóór op ArenaNet. Dus 2PM = 14:00 uur = 23:00 uur onze tijd.
Jah, vanaf nu zal ik dat wel kunnen onthouden, denk ik. Had het nog niet opgezocht, maar het staat nu in mijn geheugen. :Y)
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:41:
Ik hoor hier niemand over de Box waarin de game komt , ik vind hem wel appart en erg mooi ;)
Jah, doos is wel mooi, maar TPG heeft er weer eens mee lopen smijten, dus nu allemaal valse vouwen e.d. Gelukkig geen catastrofale deuken, CD en Access-key nog gewoon leesbaar.

Wel jammer dat ik geen Mesmer op de voorkant heb...

[ Voor 40% gewijzigd door CoRrRan op 29-04-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Alles draait weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
HIJ WERKT WEER

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

CJ, Haay, Exyge, wat zijn jullie ingame namen?

Mochten mensen mij willen toevoegen, doe dat gerust, geen problemen mee. (Zie paar posts terug voor mijn ingame-naam.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
CoRrRan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 23:02:
CJ, Haay, Exyge, wat zijn jullie ingame namen?

Mochten mensen mij willen toevoegen, doe dat gerust, geen problemen mee. (Zie paar posts terug voor mijn ingame-naam.)
Mijn in-game naam staat boven m'n user-icoon hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Mijn ingame names zijn:

- Reign Of Phoenix (primary)
- Britney Spears (alt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

CoRrRan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:35:
[...]Ik moet wel zeggen dat het wel een beetje jammer is, dat het spel net 2 a 3 dagen speelbaar is (buiten beta) en dat er nu al een flink netwerk-probleem is. Toch wel een beetje jammer...
Jij hebt duidelijk niet de Diablo 2 release meegemaakt, dat was onspeelbaar en onbereikbaar de eerste dagen :P Wees blij dat het iets is dat snel opgelost is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand wat ik met de "Tapestry Shred" moet, dat het kleine meisje aan me gegeven heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn eerste Crafted armor gemaakt :D je kunt je meteen onderscheiden van de rest :D , zo nog 94 money over hehehe had 345 maar moest wat bolts of cloth kopen voor de crafting :P add me gerust mijn naam is orphix Brag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Phuncz schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 23:07:
Jij hebt duidelijk niet de Diablo 2 release meegemaakt, dat was onspeelbaar en onbereikbaar de eerste dagen :P Wees blij dat het iets is dat snel opgelost is !
Niet helemaal een eerlijke vergelijking. Diablo 2 kon je ook lokaal op je eigen PC of via directe IP connectie met een vriend spelen, buiten Battle.Net om. Als de GW-server niet bereikbaar is kun je GW helemaal niet spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Mja maar Diablo 2 had een nog veel ergere launch met dagenlang veeeeel lag en vaak server onbereikbaar. De vergelijking is idd niet recht, want bij Diablo 2 gingen meer mensen offline dan online spelen ;) Dus klaag niet te snel :P
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.