Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Verwijderd
Ergens op de supportpage staat "If you wish, soon thereafter you may choose a secondary profession although you may remain as a single-profession character if you desire."
Toch kon ik pas verder toen ik uit wanhoop maar een 2e profession nam, ik denk dat het kwam omdat ik de quest van Armin Whatshisname aannam. Ik ga het nog wel eens proberen zonder die quest aan te nemen.
Daar loop ik ook tegenaan inderdaad. Hoe kun je er voor zorgen dat je meerdere items kunt dragen dan er in de backpack passen trouwens? Erg gaaf spel! Draait als een zonnetje!Steffy schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 12:18:
Waar zie je als party niet beide de quest die je doet? Ik snap het niet en kan het ook nergens terug vinden.
Verwijderd
In pre- Ascalon kun je van een merciant in ruil voor 5 skale fins een pouch ruilen waarin je 5 xtra items kunt me nemen. Die merciant staat bij Gwen in de buurt als ik het goed heb.Bor de Wollef schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 15:27:
[...]
Daar loop ik ook tegenaan inderdaad. Hoe kun je er voor zorgen dat je meerdere items kunt dragen dan er in de backpack passen trouwens? Erg gaaf spel! Draait als een zonnetje!
Backpacks kan je xtra bij laten maken in post-escalon, maar je moet dan wel leer en geld meenemen. Ik heb er in iedergeval nog niet eentje gezien in iedergeval die ze zo verkoopt.
offtopic
Ik lees al een jaartje de berichten hier, maar dit is mijn eerste post

mij leek met magie of met pijl en boog wel leuk maar als iedereen die heeft kies ik ff een andere uit!
Afgezien van je riem (belt) en 2 extra zakjes kun je ook de Salvage kit gebruiken om zwaarden, bogen, stafjes enzovoorts te salvagen, om zo weer de broodnodige ruimte te creeeren om NOG meer spul mee te nemen!Bor de Wollef schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 15:27:
Daar loop ik ook tegenaan inderdaad. Hoe kun je er voor zorgen dat je meerdere items kunt dragen dan er in de backpack passen trouwens? Erg gaaf spel! Draait als een zonnetje!
Er zijn 6 professions, en je kunt elke combinatie maken, plus ook nog de mogelijkheid om slechts één profession te nemen en dus geen secondary.Masioni schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 17:43:
Ik ga de game misschien ook kopen maar ik heb ff een vraagje, wat zijn de meeste mensen voor een profession?
mij leek met magie of met pijl en boog wel leuk maar als iedereen die heeft kies ik ff een andere uit!
Wat het meest voorkomt is één van de 3 magie professions (Elementalist, Mesmer en Necromancer) gecombineerd met één van de 3 'traditionele' professions (Warrior, Ranger en Monk).
Ikzelf heb bij mijn 3 characters de volgende combo's:
- Elementalist/Monk
- Warrior/Mesmer
- Necromancer/Ranger
[ Voor 14% gewijzigd door Haay op 30-04-2005 18:01 ]
Hoe werkt dat salvagen precies? Ik ben trouwens een Warrior / Necromancer.Haay schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 17:54:
[...]
Afgezien van je riem (belt) en 2 extra zakjes kun je ook de Salvage kit gebruiken om zwaarden, bogen, stafjes enzovoorts te salvagen, om zo weer de broodnodige ruimte te creeeren om NOG meer spul mee te nemen!
Elke profession heeft wel een aantal extreme spells. Het ligt er maar net aan wat je wilt.Masioni schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 19:48:
heel erg bedankt, denk dat ik Necromancer/Ranger word maar kan je dan nog wel extreme spells doen of moet je dan alleen Necromancer zijn?
De Ranger heeft bv als enige de mogelijkheid om "Frozen Soil" te casten, waarmee je alle rez-mogelijkheden stopt voor een bepaalde tijd. Daarnaast heeft de Ranger kan de ranger veel vallen uit zetten, heeft de mogelijkheid om een huisdier te nemen, en heeft veel krachtige disrupt-shots + buffs die goed zijn voor het hele team.
De Necro aan de andere kant kan een klein leger undead op de been krijgen en is vaak wat masochister ingesteld (bv HP opofferen zodat een vriend extra energy-regen of HP-regen krijgt etc). De Necro heeft veel leuke curses om groepen mee te beinvloeden en kan dode lichamen gebruiken om zelf energie te krijgen, ze op te blazen of te teleporten.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
ben nu lvl 12 E/Me veel in de arena gespeeld in Ascelon maar die gaat maar tot lvl 10 dus kan nu nie meer spelen

Vraag: ik had een blauw salvage item gevonden, toen ge-identified, stond erbij: improves fire magic. Toen flitste er echt heel snel een schermpje voorbij met "unlocked rune" ofzo. Ummm.... wat kan ik verder met dat ding? Ik zie nergens iets van een rune of improved fire magic terug. Ik heb dat ding maar ff bewaard.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Edit: Het staat nu inmiddels online: Het Grote Guild Wars Topic - Deel 2
Deze kan dicht.
[ Voor 49% gewijzigd door CJ op 30-04-2005 22:51 ]
cu@topic2!
PSN id angeleyesprox
Verwijderd
Je kan ook gewoon het international district in. Je hebt dan alleen geen toegang tot de dye en material trader, maar als je die nodig hebt hop je gewoon ff je homedistrict in. Net zo gemakkelijk.Bor de Wollef schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 21:12:
Meer dan 1000 posts alweer in dit topic! Heeft iemand zin om een deel 2 te openen? Ik ben alweer helemaal verslaafd aan deze game! Ik moet nog wel even naar de USA kant switchen want ik word gek van het frans en duits.
Ik snap al dat gezeur over vreemde talen niet. Als ik een Nederlander/Belg tegen kom, vragen ze me geregeld of ik Nederlands ben. Dan praten ze ook Nederlands tegen mij, is toch geen probleem?
De naam is Amsterdam Hilton, vandaar
Dit topic is gesloten.