[MMORPG]Guild Wars Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.551 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren opgehaald en geinstalleerd...nu nog even wachten. :)

Heb je in GW ook verschillende wapens, cloth en armor sets enz? Of loopt iedereen in de zelfde outfit rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Het special item is de Divine Aura welke een aura aan je character geeft. Of dit nog iets meer doet, dat weet ik niet.
Ik heb zelf 2 keer de Special Edition gekocht (voor mijn vriendin en mijzelf).
Ik had deze besteld voor de stoffe landkaart, maar die zit er dus niet bij.
Daarnaast zit er een hele gave artwork boek bij met verschillende soorten platen.
Daarnaast nog een Logitech (of op de doos een Logictech) headset. Het is dezelfde als die bij Unreal Tournament 2004 special DVD edition zat, maar dan met zwarte buiten kapje en er staat GuildWars op. Ook krijg je een abo van 3 maanden voor TeamSpeak.

Ik weet niet of het SE gericht is, maar kreeg in de winkel 2 muismatten en een T-shirt.
Kon kiezen tussen een T-shirt, muismat of poster.
Kon niet kiezen tussen T-shirt en muismat, dus heb een T-shirt en 2 muismatten gekregen. Eigenaar is een goede vriend van me vandaar.

Ik heb het spel op beide pc's geinstalleerd en voor mezelf in iedergeval het account geregistreerd.
Ik hoop dat ik later het e-mail adres nog mag wijzigen, maar dat zien we dan wel weer.

M'n vriendin is in iedergeval reuze enthousiast, aangezien we tussen het maken van trouwplannen voor 2007 ook nog hebben gediscussieerd over welke character classes we zouden nemen. _/-\o_
Ikzelf ga waarschijnlijk voor Mesmer en als secundair voor Elementalist.
Fast-Casting van de Mesmer + de Elemental spells van de Elementalist.
Mijn vriendin gaat waarschijnlijk voor een Necromancer (raadde haar al aan om dan Ranger erbij te nemen voor het summonen van pets en undead 8) ).

Is het dat je exact 12 uur hier kunt inloggen of is er een andere tijd?
Ik heb namelijk wel zin om maximaal te wachten tot 12 uur en dan even te spelen.
Anders wordt het donderdag ochtend.

@Reglet,

je kunt je armor een andere kleur geven door het te verven. B)
Dit ga ik dus zeker weten doen.

Nu nog een achternaam verzinnen voor m'n character. (Mijn vriendin neemt dezelfde achternaam en al onze andere characters ook)
Het zou best kunnen dat we een eigen guild maken, maar dat zien we nog wel. We gaan eerst maar eens lekker samen gamen.
Overigens wordt het voor mij een Roleplay Character.

[ Voor 11% gewijzigd door Arunia op 27-04-2005 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het idee van Dark Knight of Shock Sniper staat mij wel aan. Iemand hier al ervaring mee uit de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees net op het GW forum dat "early access" is begonnen, geldt zeker alleen maar voor de beta spelers ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:27:
Lees net op het GW forum dat "early access" is begonnen, geldt zeker alleen maar voor de beta spelers ofzo.
Yep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:46
Mjah ik ben er eigenlijk ook te laat achter gekomen dat dit spel eraan kwam. Heb toen wel ergens wat dingen opgevangen dat het Guild Wars heten en dat het een MMORPG was. (Ja officieel een CORPG ) Maar ik wil gewoon een leuke MMORPG (NIET ZEUREN ) spelen die net begint. Dus niet dat iedereen al lvl 9999999999 is en ik net begin. En ik had ook geen trek maandelijks te gaan betalen. Dus dit lijkt mijn ideale game
jij hebt blijkbaar geen tijd in gestocken om het game te lere kenne want max lvl is 20..... het gaat om je team, tactic, items.

je moet namelijk ook een keuze maken tussen een char PvP of GvG of te wel een vecht ventje tegen andere players of een role player char :P

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus je kan niet 1 char voor PvP in groepen en PvE gebruiken of hoe moet ik dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Als het goed is kan dat wel. Ik weet niet of je toevallig de client hebt gedownload maar als je die opstart krijg je de keuze voor een rpg char met de vrije keuze om te gaan pvp-en. Of je maakt een pvp character die alleen maar pvp battles kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net op play.com dat guild wars pas vanaf de 29e beschikbaar is... Ik hoop echt dat dit alleen voor de losse verkoop is en niet pre-orders :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

angeleyes1987 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 21:38:
FRS GW prijs €44,99 http://www.freerecordshop...view.asp?productid=764578
De prijzen bij FRS Bol & Dynabite zijn dus hetzelfde.

Damn als ik naar de intro filmpje kijk krijg ik kippenvel }) B)
Jammer dat het ingame totaal niet op het intro filmpje lijkt zoals gewoonlijk. Waar ik mij een beetje zorgen om maak is of deze game wel lang genoeg leuk blijft nu de uitdaging van uplevelen er uit is. Wat gaat er voor zorgen dat ik deze game maanden achter elkaar ga spelen?

Bij dynabyte krijg je gewoon 10 % korting met een klantenkaart hoor.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:54:
Ik lees net op play.com dat guild wars pas vanaf de 29e beschikbaar is... Ik hoop echt dat dit alleen voor de losse verkoop is en niet pre-orders :/
Mijn order staat op dit moment op "Processing" dus ik denk dat hij vandaag ook nog verzonden wordt (@least i hope).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik haal hem vanmiddag / morgen gewoon goedkoper bij de Dynabyte denk ik. Hoe laat kan men donderdag "los"? Is dat gelijk 's morgen al of pas vanaf een bepaalde tijd?

Hmm, ik zie net dat ie bij play.com maar 28 euro 99 kost. Heeft iemand hem daar al besteld (en binnen)?

[ Voor 29% gewijzigd door Bor op 27-04-2005 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Serieus sommige mensen doen inderdaad echt GEEN research voor ze hier hun vragen neerkwakken.
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:56:
Gisteren opgehaald en geinstalleerd...nu nog even wachten. :)

Heb je in GW ook verschillende wapens, cloth en armor sets enz? Of loopt iedereen in de zelfde outfit rond.
kijk alleen al naar screenshots en je weet genoeg :|

Bor ook, je stelt steeds vragen die met research makkelijk te vinden zijn... zoek wat rond bij support op de website en een van de eerste vragen in hun knowledgebase is When will guildwars go live?

Sorry maar ik begin 't echt quite annoying te vinden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

apNia schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:17:
Serieus sommige mensen doen inderdaad echt GEEN research voor ze hier hun vragen neerkwakken.

[...]
kijk alleen al naar screenshots en je weet genoeg :|

Bor ook, je stelt steeds vragen die met research makkelijk te vinden zijn... zoek wat rond bij support op de website en een van de eerste vragen in hun knowledgebase is When will guildwars go live?

Sorry maar ik begin 't echt quite annoying te vinden... ;)
Ik zit bij een klant waar GoT wel, maar vrijwel de rest van het internet niet in de safelist van de proxy staat, vandaar dat ik wat vraag. Irriteer je je er aan dan antwoord je toch gewoon niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

offtopic:
als het allemaal maar zo makkelijk werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:25:
offtopic:
als het allemaal maar zo makkelijk werkte
Ach ja, hebben we weer wat om de start post mee te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb even zitten rekenen.
Als het PDT 12:01 is in de ochtend, dan is het hier GMT+1 is 08:01 in de ochtend.
Ach, dan kan ik nog rustig spelen voor dat me meiske naar school gebracht moet worden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 09:06

Zillion01

Obey your screen!

ik kan niet wachten ik kan niet wachten ik kan niet wachten :P

heb boekjes al uit gelezen en hoop dat deze game me weer es voor lange tijd kan boeien net zoals bijv. Americas Army dat kon en vroeger Diablo2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
Yay mijn bestelling bij play.com is ook procesing nog ffkes en ik kan guild wars spele O+

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Exphy schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:49:
Yay mijn bestelling bij play.com is ook procesing nog ffkes en ik kan guild wars spele O+
Nog een dagje of 3 tot 5 wachten, nouja. dit weekend ben ik toch te lam om te spelen. Eers maar ff koninginnedag overleven. Heb er eigenlijk helemaal geen zin in omdat ik veel te veel op GW zit te wachten. Zelfs onder het wachten lijd mijn schoolwerk er al onder. Hoe moet dat strax dan als ik de game uiteindelijk heb :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
Yay! Ik heb ook mij copy gehaald bij de Dynabyte, nu ff installen en dan wachten maar :)
8uur morgenochtend dus?

Lekker vrij rest van de week + volgende week vakantie :o
Da ga nie goooooooeeeeeeee hahahaha m :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
W00T, mijn order bij play.com is eindelijk verzonden. Met een beetje geluk heb ik m vrijdag en anders wordt het maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem vrijdag of zaterdag zeker halen bij Gamemania hier in België. Ik hoop dat het hele gedoe met die optionele expansions goed gaat, voor een student is het uitblijven van een monthly fee echt wel een pluspunt, daarom heb ik world of warcraft aan me voorbij laten gaan. Ik ben eens benieuwd.

Iedereen die hem al heeft laat hier toch zeker wel eens wat weten van hoe het speelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zelfde punt hier Hello_Kitty. Als WoW geen monthly fee had was ik waarschijnlijk daar voor gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Mja over die expansions heb ik toch vragen. Om de hoeveel tijd mogen we deze verwachten ? Wat zullen deze kosten (evenveel als een andere expansion zegt me niets...), en zo van die dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

om het jaar ongeveer, net zo groot als het origineel qua omvang, en zo ook prijsgewijs net zo duur.. je bent niet gedwongen ze te kopen! je kan nog steeds spelen met mensen die het niet of wel hebben, alleen kan je zelf niet bij die delen (duhrr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm om het jaar een expantion klinkt niet slecht, maar zou het ook mogelijk zijn om de tweede expantion pack te installeren als je bijvoorbeeld de eerste niet hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Alles over expansions (nieuwe chapters) staat al in dit topic vermeldt. Er zit een zoekfunctie bovenin waarmee je in dit topic kunt zoeken op "expansion" of "chapter". Dat zou al veel duidelijk moeten maken. ;)

Zelfs op de site van Guild Wars staat al veel informatie in de FAQ.

Prijs van expansions: gelijk aan expansions van de meeste andere games (dus lager dan €40-50)
Inhoud expansions: verwacht net zo veel content als dat je nu hebt (verdubbeling van de wereld is dus bv mogelijk)
Releaseschema expansions: om de 6 a 9 maanden, waarschijnlijk eerder 6 dan 9
Heb je eerdere expansions nodig om verder te kunnen spelen: Nee (zie eerder genoemd Magic The Gathering voorbeeld)

[ Voor 12% gewijzigd door CJ op 27-04-2005 16:20 ]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik las dat er ongeveer 2 expansions uit gaan komen per jaar. De prijs zou iets onder de prijs van de initial game liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Best appart, vanaf dat ik van guildwars had gehoord leek het mij al meteen een stuk leuker dan WoW. Toen was al bekend dat er geen mothlee fee was. Voor WoW was dat nog niet bekend.

Expensions (Chapters) kopen iedere 6 tot 9 maanden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 16:55
Iedereen die een spel verwacht "zoals" World of Warcraft zal echt bedrogen uitkomen. De wereld is niet volledig persistant maar zul je voornamelijk in je eigen instances spelen.
In WoW ligt de nadruk veel meer op levelen en de items die je hebt. Zo zul je in WoW PvP altijd winnen van iemand die een stuk lager level is dan jij of gewoon beduidend mindere items heeft. Dus de tijd die je in Guildwars moet steken om succesvol te zijn ligt gewoon een stuk lager.
Wel zul je voor alle professions de skills en items moeten gaan verzamelen/unlocken. Deze items/skills unlock je met roleplay characters waarna je ze kunt gebruiken bij het aanmaken van PvP characters.

Zo zul je dus heel snel builds kunnen uit proberen in PvP. Als je een echte verzamelaar bent en van PvE houd kun je heel lang bezig zijn met het verzamelen van alles skills (450 ongeveer), en het uiproberen van verschillende profession combinaties.

En PvP is gewoon heel erg leuk, waarom blijft iemand jarenlang counterstrike of Quake spelen? Guildwars is wel wat dynamischer dan die spellen maar net zoveel aktie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Een groot deel had ik er al over gelezen maar niet dat ze om het half jaar probably eentje gingen uitbrengen. Persoonlijk had ik ook gehoopt op een prijs tussen 20 en 30€ maar we zullen eerst eens afwachten wat er precies geboden wordt. Je kan wel beloven evenveel content te voorzien als het origineel, maar dat moet ook zo blijken ;)

Het principe is wel tof, alhoewel je bij een Expansion waarschijnlijk altijd wel een voordeel hebt. En 80-100€ per jaar zit eigenlijk ook niet zover van WoW, maar je bent het uiteraard niet verplicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 21:38

Shapeshifter

Get it over with

Beetje tussendoor en offtopic, maar hoe werkt het precies met play.com

Betekend het "Delivered @ €28.99" dat de verzendkosten er al bij in zitten, of komen die er nog bij?

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Shapeshifter schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:23:
Beetje tussendoor en offtopic, maar hoe werkt het precies met play.com

Betekend het "Delivered @ €28.99" dat de verzendkosten er al bij in zitten, of komen die er nog bij?
zit er bij in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nu geinstalleerd en alles, maar kan het natuurlijk nog niet spelen. Er stond hier ergens hoe laat de servers open gingen voor de niet pre-orders maar kan het niet meer vinden :/ Kan iemand vertellen hoe laat 12:01 A.M. PDT in Nederlandse tijd is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 17:40

Infinchible

Woef!

Ik was vandaag beetje in een gekke bui, en heb Guild Wars ook maar even gekocht.
Hij lag hier bij de Intertoys en bij de Expert.
Moest er nog wel €44,95 voor betalen min 10%. Dus dan valt het ook wel weer mee.
Ik heb er zin in! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:07:
Ik heb het spel nu geinstalleerd en alles, maar kan het natuurlijk nog niet spelen. Er stond hier ergens hoe laat de servers open gingen voor de niet pre-orders maar kan het niet meer vinden :/ Kan iemand vertellen hoe laat 12:01 A.M. PDT in Nederlandse tijd is :?
PST - Pacific Standard Time - de tijdzone waar o.a. Los Angeles in zit, is GMT-8. Wij zitten in GMT+1. Dat betekent dat je morgenochtend om 9 uur kan beginnen met spelen. In de zomer vervangen ze die S voor een D, om aan te geven dat ze een uurtje langer licht pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Iedereen die een spel verwacht "zoals" World of Warcraft zal echt bedrogen uitkomen. De wereld is niet volledig persistant maar zul je voornamelijk in je eigen instances spelen.
Kun je dit ook in iets meer "nederlands" uitleggen voor de niet mmorpg guru's (zoals ik)? Ik heb geen idee wat je hier boven zegt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb als het goed is het spel ook morgen in de bus, gekocht bij GCShop.nl

Ik kan momenteel al inloggen (ik heb ooit het 1e BWE en 2e BWE gespeeld), en krijg nu de vraag of ik in Amerika of in Europa wil spelen. Ik neig een beetje naar Amerika, aangezien ik ook hier in het topic gelezen heb dat er toch erg veel talen door elkaar heen 'gechat' worden in de 'Europa'-regio. (Vooral in de 'towns' of 'cities'.) Ik vind het zelf leuker om in het Engels te communiceren, al zou het in het Nederlands ook gewoon kunnen. Daarom dus mijn neiging naar Amerika. Maar misschien heb ik het mis.

Mijn vraag aan jullie: welke regio hebben jullie gekozen? En het liefst ook waarom. Misschien dat er mensen zijn (bijv. CJ) die de laatste BWE hebben gespeeld, en die een aantal argumenten voor of tegen een van de regio's hebben. Dat zou ik wel op prijs stellen. (Bijv. dat er een mindere lag op het spel komt omdat de servers in Europa staan en dat je daarom beter voor 'Europa' kunt kiezen?)

Andere vraag: ik heb in de eerste 2 BWE's in een Guild gezeten met andere GoT'ers. Niet heel veel gespeeld samen, omdat het er op een of andere manier niet van kwam: iedereen was bezig met z'n eigen quests. Was er in het laatste BWE ook een soort van GoT-guild, en zo ja, was dat een leuk, samenhangend Gilde? Of is het toch zo, dat er door iedereen eigen Guilds opgezocht worden?

Ik heb gemerkt met drugrunners, dat er een leuke sfeer gecreerd kan worden onder de mensen van GoT en ik zou het leuk vinden om dit ook in GW te kunnen hebben.

Als alles goed gaat, heb ik morgen het spel binnen en probeer ik ASAP in te loggen. Kijken of mijn character naam al is afgepakt of niet... :Y) (Niet de pre-order besteld, dus ik heb mijn 'naam' niet kunnen 'registeren'. :/ )

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zorgt het kiezen voor America hiet voor hoge pings / slechte connecties? En kun je dit later nog aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Great-Storm
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-08 10:05
Ik heb gewoon meteen op Europa geklikt... :)
Ik dacht van o ff werelddeel kiezen, niet eens bij nagedacht dat het verschillend zou kunnen zijn :P
Maar goed mischien als het echt bagger zou zijn in Europa (wat vast niet het geval is :)) kun je mischien alsnog naar Amerika gaan...
Iemand die dit kan bevestigen?

Voor de rest kan niet wachten tot het morgen is!
Kan helaas pas s'avonds beginnen maar vrijdag begint mijn virtuele leven pas echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:17:
Zorgt het kiezen voor America hiet voor hoge pings / slechte connecties? En kun je dit later nog aanpassen?
Jup, zorgt voor lags:S tenminste heb ik hele tijd gehad en een gast van mij ook maar je kan het altijd proberen,want je kan later nog aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Great-Storm schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:22:
Ik heb gewoon meteen op Europa geklikt... :)
Ik dacht van o ff werelddeel kiezen, niet eens bij nagedacht dat het verschillend zou kunnen zijn :P
Maar goed mischien als het echt bagger zou zijn in Europa (wat vast niet het geval is :)) kun je mischien alsnog naar Amerika gaan...

Voor de rest kan niet wachten tot het morgen is!
Kan helaas pas s'avonds beginnen maar vrijdag begint mijn virtuele leven pas echt :P
Waarom zou europa minder zijn als de USA? Dit zou je eerder andersom verwachten, hoe dichter bij de server (ik begrijp dat er zowel in europa als in de usa servers staan) hoe betere prestaties die je kunt verwachten imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffG
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-01 23:15
Great-Storm schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:22:
Je kan 5 keer wisselen, dat staat er ook wanneer je de locatie kiest. Verder zijn er ook zogenaamde "International Districts" waar mensen uit beide gebieden kunnen komen. Naar deze districts kan je ingame onbeperkt wisselen.
Verder zijn de daadwerkelijk Guild Wars (de gevechten tussen guilds dus) ook internationaal volgens mij.

[ Voor 11% gewijzigd door JeffG op 27-04-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Het maakt absoluut niets uit of je nu US kiest of Euro wat betreft lag. Iedereen heeft evenveel last van lag. Ik zat vanochtend op US en had geen lag terwijl een aantal maten van me op EU zaten en daar wel lag hadden. Als er lag is dan ligt dat aan de servercapaciteit en niet aan de afstand naar de server, want in GW kan je hier eigenlijk niet meer van spreken aangezien alles aan elkaar geschakeld is. Er viel tijdens een WBE eens een keer een switch uit (serviceprovider van ArenaNet had de populariteit onderschat. Geen idee waar die switch zat, maar de hele wereld had toen met lag te maken, wat overigens vrij vlot weer was opgelost toen ze een eigen switch kregen ipv een gedeelde.

En voor de laatste BWE (toen Worlds At War nog niet was geintegreerd) was het 1 wereld en speelde iedereen ook gewoon samen zonder problemen (zie bv E3 For Everyone en World Preview Event met tot zo'n 400.000 man lagloos). De territories zijn voornamelijk geintegreerd vanwege "Worlds At War" waar je vecht voor je continent.

US heeft als voordelen:
- iedereen praat Engels, dus geen taalbarrieres met het zoeken van teams en dingen uitleggen
- districts in PvP arena's en Tombs zitten vaak voller (kan natuurlijk veranderen, maar veel Engelsen en Australiers spelen ook op US)

EU heeft als voordelen:
- urhm...

Je kan 5x switchen van Territory. Ik heb net m'n laatste keer gebruikt om definitief naar US om te schakelen, want ik had het helemaal gehad met het Duitse en Franse gechat. Ook al vraag je of ze bv de tradechannel in het Engels willen doen, dan nog weigeren ze het. :X

Mocht ik met vrienden willen spelen die nog in EU zitten, dan kan ik altijd nog naar de International Districts gaan in outposts, maar de meesten van hen zullen ook overschakelen op US.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 16:55
Word je niet automatisch in districts geplaatst waar voornamelijk engels sprekende mensen zitten? Als dat tenminste je taalinstelling is?
Dat heb ik tenminste ergens gelezen, er zijn nu waarschijnlijk sowieso nog niet zoveel Europeanen op de servers. Ik join eerst de Euro server, daarna zie ik wel wat ik doe, als het echt zo is dat er Frans, Duits en Spaans door elkaar heengaat ben ik ook snel richting de US servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Klopt. Zo zou het wel moeten werken. Maar daar is echter weinig van te merken nu. Op EU is nu alles zowiezo heel leeg. Er zijn bijvoorbeeld een stuk of 5 PvP arena's (incl. tombs en 2 nieuwe die niet in de beta te spelen waren), en zelfs in de Tombs is er maar 1 district. Gaat nu nog vrij moeizaam dus. Maar in de steden zijn er al wel veel districts... maar helaas werkte het systeem dus niet goed voor mij. US is voor mij ook wat beter omdat daar de betere guilds/teams zitten, wat betekent dat de US Territory vaker de Hall of Heroes heeft... waarmee dus de speciale zones vaker unlocked worden.

Dit kan op zich nog wel veranderen, maar de meeste alpha guilds zaten bv in de US en die hebben er tijdens de afgelopen beta bv vaak voor gezorgd dat je heel vaak het berichtje zag dat de US de HoH in bezit had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik dacht dat je oneindig kon switchen .......... niet dus :|
Lekker klote..

Ik ga als eerste maar ff voor Europe, ivm meer mensen online als ik wil spelen tov USA. Denk dat dat een belangrijke overweging is CJ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 17:40

Infinchible

Woef!

Ik ben ook eerst maar even aangemeld op Europe. Als het echt zo'n duits/frans wereldje word dan ben ik daar ook snel weg. Nog ongeveer een uurtje dan lekker spelen :9~ . Jammer alleen dat ik om half 10 moet werken. Maarja, vanmiddag lekker wel vrij :9 .

Jongens, Guild Wars is online!
Tot ziens!

[ Voor 10% gewijzigd door Infinchible op 28-04-2005 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
w000000t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Laatst online: 17-02-2021
Ok iemand al wat GW gespeeld? Mijne is nog niet eens verzonden :/ Maar iig ga ik deze game het hele weekend plat spelen :x

btw ik zoek nog een goede site met wat uitleg over die professions en wat andere dingen.

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was gisteren al online , gespeeld tot laat en ik had preorder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan vanavond pas spelen, na m'n werk :> Pics mogen er straks best komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

En, vertel eens wat ervaringen. Daar zijn de meeste wel benieuwd naar denk ik. Ik heb de mijne nog niet besteld namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

angeleyes1987 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:01:
Ok iemand al wat GW gespeeld? Mijne is nog niet eens verzonden :/ Maar iig ga ik deze game het hele weekend plat spelen :x

btw ik zoek nog een goede site met wat uitleg over die professions en wat andere dingen.
www.guild-hall.net

Ik kan de mijne als het goed is vanmiddag ophalen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
apNia schreef op donderdag 28 april 2005 @ 07:42:
Ik dacht dat je oneindig kon switchen .......... niet dus :|
Lekker klote..

Ik ga als eerste maar ff voor Europe, ivm meer mensen online als ik wil spelen tov USA. Denk dat dat een belangrijke overweging is CJ :)
Valt mee hoor. Gisteren zat het vanaf 9:00 vrij vol in de US terwijl de EU nog vrij leeg was. Als je de fanforums bekijkt dan zie je dat de meeste EU spelers daar overgaan op US vanwege de taalproblemen. En je moet je ook bedenken dat het grootste gedeelte van de Engelsen/Ieren en alle Australiers/Nieuw Zeelanders op US spelen. Er zijn dus altijd veel mensen aanwezig.

Maar misschien gaat het systeem ooit nog wel eens goed werken van filteren op languagesettings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
angeleyes1987 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:01:

Probeer mijn infosite ook eens: http://guildwars.phoenixclan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik zit nu thuis te wachten totdat mijn meiske thuis komt van school.
We gaan dan samen character maken en spelen.
Nu nog een leuke achternaam verzinnen en we kunnen er tegenaan.

Mijn character wordt een Mesmer met secundair Elementalist
En haar character wordt een Necromancer met secundair Warrior.
Ze wil gebruiken van SoulReaping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:24:
En, vertel eens wat ervaringen. Daar zijn de meeste wel benieuwd naar denk ik. Ik heb de mijne nog niet besteld namelijk.
Hmmm tja tof spel ,moeilijk om er verder wat over te zeggen je moet het zelf spelen maar ik ben verkocht :)
Alles werkt gewoon lekker en het loopt als een zonnetje op een XFX 6600 GT reso 1280x1024 alles high detail en 2x AA .!!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
NielsOveres schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:16:
Ik zit nu thuis te wachten totdat mijn meiske thuis komt van school.
We gaan dan samen character maken en spelen.
Nu nog een leuke achternaam verzinnen en we kunnen er tegenaan.

Mijn character wordt een Mesmer met secundair Elementalist
En haar character wordt een Necromancer met secundair Warrior.
Ze wil gebruiken van SoulReaping.
Soulreaping kan in PvE een heel handig iets zijn aangezien er veel monsters dood gaan in je omgeving en je energie dus dan constant wordt aangevuld. In PvP kan het soms geen voordeel opleveren aangezien het vrij lang kan duren voordat een vijand dood gaat. Dus dat is misschien iets om in je achterhoofd te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Gebruiken jullie ook iets van teamspeak tijdens het spelen of geeft dat weinig meerwaarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
Kan wel handig zijn in GvG....en wat bedeol je met PvE?

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
teamspeak geeft een enorm voordeel. je kan veel sneller met je team communiceren. probeer maar is te typen -> lopen -> choppen tegelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:45

fcs

nice. al wat spelers bezig :)

zodra ik van mijn werk kom, dan ga ik die pre-order halen.
danm,

edit:
lol, 3 uur nodig voor gehad om een reply te geven... super druk hiero

hoop vanavond nog te spelen.... :) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Had net ff geprobeerd.. en best ernstige lag... Maar eventjes wachten dan :)
Heb m'n hopes wel high voor dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Net opgehaald bij Dynabyte, nu wachten tot ik vrij ben :(

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
angeleyes1987 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 11:25:
Kan wel handig zijn in GvG....en wat bedeol je met PvE?
Als je een character aanmaakt dan moet je eerst kiezen of je een PvE of PvP character wilt aanmaken.

PvE = Player vs Environment, dus tegen monsters, quests doen etc.
PvP = Player vs Player, dus tegen andere spelers

Guild Wars is van nature uit een PvP game, maar sinds een tijd terug heeft men ook een zeer goed PvE gedeelte ingebouwd met veel quests en natuurlijk de 25 main missions. Het PvE gedeelte is belangrijk omdat je hier al je skills verzameld die je kan gebruiken in bv de combat arenas of in de Tombs of in Guild vs Guild battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ernstige lag? Heb je europa of usa gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
Dat word lekker queste tegen beestjes :)

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
We zijn niet echt van plan om PvP chars aan te maken. Geen idee of we ooit PvP of GvG gaan doen.
Het gaat ons ook meer om het questen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
NielsOveres schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:18:
We zijn niet echt van plan om PvP chars aan te maken. Geen idee of we ooit PvP of GvG gaan doen.
Het gaat ons ook meer om het questen e.d.
Je wordt vroeger of later met PvP geconfronteerd, of je het nu wilt of niet. GW = PvP. ;)

Als je kiest voor een PvE character, dan moet je op een gegeven moment Pre-Searing Ascalon verlaten, omdat je je dan moet inschrijven voor de Academy... En wat gebeurt er dan? Yep, je wordt in een team gegooid met 3 anderen en je wordt dan verplicht om een 4 vs 4 match te spelen. Daarna ga je naar Old Ascalon toe en doe je de 25 missies, maar tussendoor ontdek je steeds nieuwe Arena's. Dus hoe je het went of keert, PvP is nu eenmaal een onvermijdbaar iets in Guild Wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Oke, vandaag opgehaald en ik moet zeggen dat ik het wel erg vet vind, ben nu nog alleen maar met nog 2 vrienden ga ik het spelen dus het leuke moet nog komen.

Ik heb alleen nu al een vraag, hoe raak je die Pet kwijt 8)7 Ik heb um nu wel maar als ik het beest nu dumpen wil wat dan? Ik speel bv Wow ook, voor 10 dagen dan :P maar daar kun je het beest zo wegdoen maar kan dat hier ook en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben het ook aan het spelen nu mijn naam is orphix brag iig leuk spel goed alternatief als je niet voor wow wilt betalen, :P weet iemand tot welke lvl je kunt expen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:10:
ben het ook aan het spelen nu mijn naam is orphix brag iig leuk spel goed alternatief als je niet voor wow wilt betalen, :P weet iemand tot welke lvl je kunt expen?
20, maar het gaat in deze game dus niet om je level, je kunt als je level 5 bent iemand van 20 wel aan maar lees dat nog maar eens door, leuk systeem in plaats van level tot je er bij neer valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
level 5 tegen level 20 is wel een erg groot verschil. Maar uiteindelijk kun je iid met een lager lvl character ogere level characters veslaan als jou strategie beter is dan de zijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:P Maar iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn pet kwijt raak, ik hoop toch wel dat dat kan want ik wil geen pet hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha leuk spel iig alleen beetje eentonig vind ik nu nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die devine aura het echt waard om de GW collectors edition te kopen? daar doe ik het eigenlijk voor. Anders koop ik de gewone versie bij play.com voor 28,99

lama, collectors edition is uitverkocht, dus bestel de normale wel

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:10:
Ha, Orpix Brag ken je me nog Yellow Flash:P Als iemand hulp nodig heeft roep me maar:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Steffy schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:34:
:P Maar iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn pet kwijt raak, ik hoop toch wel dat dat kan want ik wil geen pet hebben :/
Ligt er aan waar je bent:
  • Pre-searing Ascalon: Naast de ranger (Nente?) die je die skill geeft, staat een 'tamer' die je pet wel over wil nemen.
  • Post-searing Ascalon: Buiten Ascalon staat (ik dacht) rechts een 'tamer'
Maar als je je 'Charm Animal' skill niet in je skill-balk beneden hebt zodra je buiten een stad komt, dan heb je dacht ik ook je pet niet (tot je weer die skill in de skill-balk zet).

Daarnaast zie ik niet in waarom je geen pet wilt? Ik had als lvl 2 ranger een lvl 5 Stalker ... het zijn erg goedkope, maar zeer nuttig 'attackers'.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

S913 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:05:
[...]
  • Pre-searing Ascalon: Naast de ranger (Nente?) die je die skill geeft, staat een 'tamer' die je pet wel over wil nemen.
Maar als je je 'Charm Animal' skill niet in je skill-balk beneden hebt zodra je buiten een stad komt, dan heb je dacht ik ook je pet niet (tot je weer die skill in de skill-balk zet).

Daarnaast zie ik niet in waarom je geen pet wilt? Ik had als lvl 2 ranger een lvl 5 Stalker ... het zijn erg goedkope, maar zeer nuttig 'attackers'.
Ik heb bij Wow ook een pet en die dingen irriteren me mateloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S913 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:05:
[...]

jupz :) ben nu lvl 3 bijna lvl 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Steffy schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:14:
[...]

Ik heb bij Wow ook een pet en die dingen irriteren me mateloos :P
Misschien ligt dat wel aan de manier waarop hij daar werkt, ken WoW niet, maar vind de pet in GW vooralsnog niet irritant. I never leave home without it :Y)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

S913 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:19:
[...]
Misschien ligt dat wel aan de manier waarop hij daar werkt, ken WoW niet, maar vind de pet in GW vooralsnog niet irritant. I never leave home without it :Y)
Bij Wow werkt een pet beter vind ik, je kunt verders niks met die pet, bij Wow kun je um dismissen en later weer oproepen, je moet kunt het beest laten aanvallen op commando etc. Vandaar dat ik de pet hier lastig vind, maar is misschien ff wennen. Tot nu toe bevalt het me net zo goed als Wow, alleen mis ik het bunnyhoppen in deze game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm zit nu op de europ server maar ik zie geen nederlandres L:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok maar Guild Wars is nog steeds niet in de verste verten gelijk aan WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

En vind je dat een goed of een slecht punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Goed, anders was ik wel WoW gaan spelen :*)

dit antwoord is gebaseerd op speculatie, morgen of anders maandag is hopelijk mijn order binnen

[ Voor 57% gewijzigd door MonkeySandwich op 28-04-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

De game is tot nu toe geweldig leuk om te doen, al heeft de toevoeging van de steden nog niet zoveel nu maar ik denk dat het ook ligt aan het feit dat het nu dag 1 is voor veel spelers dus het komt nog wel, ook heb ik nog niet met een party kunnen spelen dus het is voor een deel nog even afwachten. Maar ik speel nu toch liever GW dan Wow dat is wel duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik vroeg het aan Raffuhl eigenlijk, naar aanleiding van zijn eerdere uitspraak. Voor mij is eigenlijk tot nu toe de enige reden om Guild Wars boven WoW te kiezen het feit dat je niet maandelijks hoeft te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik zag de game vandaag in de stad liggen, had em bijna gekocht maar ga toch eerst voor een nieuwe tft. Misschien dat ik em later wel koop :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:23
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:46:
voor een student is het uitblijven van een monthly fee echt wel een pluspunt, daarom heb ik world of warcraft aan me voorbij laten gaan.
Misschien dat meerdere mensen zo denken, maar...

uit een onderzoek bleek dat een MMORPG op een kaartspel na het goedkoopste spel is wat er is, als je kijkt naar hoeveel je speelt en hoeveel je betaald.

(Dat geloof ik ook best... ik speel ontiegelijk veel MMORPG en ik koop voor meer dan een half jaar geen enkel ander spel...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Xeanor schreef op donderdag 28 april 2005 @ 18:38:
[...]

uit een onderzoek bleek dat een MMORPG op een kaartspel na het goedkoopste spel is wat er is, als je kijkt naar hoeveel je speelt en hoeveel je betaald.

(Dat geloof ik ook best... ik speel ontiegelijk veel MMORPG en ik koop voor meer dan een half jaar geen enkel ander spel...)
Hoe zit het eigenlijk met de chapters waar ze gebruik van maken. Die moet je wel gewoon kopen. Dus het hele idee van geen extra kosten is een beetje een hoax :X

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Xeanor schreef op donderdag 28 april 2005 @ 18:38:
[...]

Dat onderzoek was gesponsored door ... Je raad het al, een mmorpg fabrikant. Ik speel elk spel wat ik koop vrijwel langer dan 6 maand. Ik ga echt niet na de belachelijk hoge aanschafprijs ook nog eens behoorlijk per maand betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Eerste officiele review van Guild Wars: http://www.gamesxtreme.net/pc/game/guild-wars/review.shtml

Voor degenen die geen zin hebben om 't te lezen hier de score: 10/10

[ Voor 3% gewijzigd door CJ op 28-04-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ik ga ook niet maandelijks een boel geld uitgeven aan een game. Reken maar uit, 12 x 11 voor Wow. dat is dan €130, komt daar nog ff lekker €50 overheen en dan ben je €180 eure kwijt voor 1 game in het jaar, oke ik koop er jaarlijks ook maar 1 maar het blijft veel te duur. Deze game kost je nu €40 plus over een half jaar nog eens iets van €30 ofzo? Nou in ieder geval goedkoper dus meer dan €80 gaat het niet kosten, plus dat als je zoals ik met nog een paar vrienden gaat spelen gaat het echt wel leuk worden. :)

Bij een MMORPG vraag ik me altijd af waar al dat geld heen gaat, er spelen nu meer als 1 miljoen mensen Wow geloof ik, nou dat is dan €12 per maand de man, ik wil niks zeggen morgen volgens mij kosten servers en personeel niet maandelijks z'n bedrag om het te laten draaien. Tenminste dat kun je mij niet wijsmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Ook maar ff dit spel gehaald hopen dat het wat is :)

Is er nog een bepaalde zone waar ik heen moet, waar meer van jullie zitten?

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Alsjeblieft, en nu niet meer zeuren over kosten :9

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/l.vanesveld/guildwars/kosten.png

[ Voor 3% gewijzigd door MonkeySandwich op 28-04-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Thanks voor de link naar die review. Die ga ik gelijk eens doornemen voordat ik straks mijn exemplaar nu toch echt ga bestellen :) Aan 10/10 hecht ik niet veel waarde. Het gaat me meer om de argumenten waarmee ze komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb hem nu ook en ik vind hem echt goed. Het ziet er goed uit en een mooie user interface en de gameplay is ook niet verkeerd. Hier heb je tenminste niet zo de focus op levelen en de tijd die je er aan besteedt maar meer op skill. En je hebt ook geen last van "wachtrijen" bij monsters wat soms ook zo irritant is.
De naam van mijn huidige character is Elarion Trueblade en ik ben nu een lvl3 Warrior/Monk.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.