Het special item is de Divine Aura welke een aura aan je character geeft. Of dit nog iets meer doet, dat weet ik niet.
Ik heb zelf 2 keer de Special Edition gekocht (voor mijn vriendin en mijzelf).
Ik had deze besteld voor de stoffe landkaart, maar die zit er dus niet bij.
Daarnaast zit er een hele gave artwork boek bij met verschillende soorten platen.
Daarnaast nog een Logitech (of op de doos een Logictech) headset. Het is dezelfde als die bij Unreal Tournament 2004 special DVD edition zat, maar dan met zwarte buiten kapje en er staat GuildWars op. Ook krijg je een abo van 3 maanden voor TeamSpeak.
Ik weet niet of het SE gericht is, maar kreeg in de winkel 2 muismatten en een T-shirt.
Kon kiezen tussen een T-shirt, muismat of poster.
Kon niet kiezen tussen T-shirt en muismat, dus heb een T-shirt en 2 muismatten gekregen. Eigenaar is een goede vriend van me vandaar.
Ik heb het spel op beide pc's geinstalleerd en voor mezelf in iedergeval het account geregistreerd.
Ik hoop dat ik later het e-mail adres nog mag wijzigen, maar dat zien we dan wel weer.
M'n vriendin is in iedergeval reuze enthousiast, aangezien we tussen het maken van trouwplannen voor 2007 ook nog hebben gediscussieerd over welke character classes we zouden nemen.
Ikzelf ga waarschijnlijk voor Mesmer en als secundair voor Elementalist.
Fast-Casting van de Mesmer + de Elemental spells van de Elementalist.
Mijn vriendin gaat waarschijnlijk voor een Necromancer (raadde haar al aan om dan Ranger erbij te nemen voor het summonen van pets en undead

).
Is het dat je exact 12 uur hier kunt inloggen of is er een andere tijd?
Ik heb namelijk wel zin om maximaal te wachten tot 12 uur en dan even te spelen.
Anders wordt het donderdag ochtend.
@Reglet,
je kunt je armor een andere kleur geven door het te verven.
Dit ga ik dus zeker weten doen.
Nu nog een achternaam verzinnen voor m'n character. (Mijn vriendin neemt dezelfde achternaam en al onze andere characters ook)
Het zou best kunnen dat we een eigen guild maken, maar dat zien we nog wel. We gaan eerst maar eens lekker samen gamen.
Overigens wordt het voor mij een Roleplay Character.
[
Voor 11% gewijzigd door
Arunia op 27-04-2005 09:02
]