CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Verwijderd
Ik kreeg net een freez tijdens het spelen (heel irritant
Maaruh, ik ben van plan even een nieuw Karakter te maken, die ik nu heb vindt ik niet zo. Dus hoe ik heet en wat ik ben laat ik allemaal nog wel even weten
Voor de rest een goed uitziende game.
Maar is het nu net dit weekend playable en daarna wachten tot februari, of?? Mijn ingame naam is trouwens "Stephan Blakez"..
Enigste minpuntje is dat het laden (downloaden) tussen gebieden zo langzaam gaat.. Maar daar wordt vast aan gewerkt..
[ Voor 23% gewijzigd door blakez op 28-10-2004 22:30 ]
morrowind gespeelt? ^^De mijne is Vivec Azura .
mijn ingame nick is trouwens "aapenootjes of got" <-- zodat heeel misschien iemand me kan herkennen
Verwijderd
Jep ben weer helemaal Morrowind verslaafaapenootjes schreef op 28 oktober 2004 @ 22:29:
[...]
morrowind gespeelt? ^^
mijn ingame nick is trouwens "aapenootjes of got" <-- zodat heeel misschien iemand me kan herkennen
Misschien wel leuk een GoT clan op te richten?
Verwijderd
en wat ik ook nog mis is een Equipment menu....
maar het is nog geen final dus...
-- == Alta Alatis Patent == --
Ikzelf vindt dat ik nog niet sterk genoeg ben.....maar ik was wel bezig met die missie waar je naar de ''Tempel van Tollerance'' moet, ben helaas nooit aangekomen
Maaruh, waar zitten jullie GoTTers nu eigenlijk? Misschien leuk morgen dat we een ''Guild-Wars'' GoT-Meeting houden
En dit is mijn 1e ''echte'' MMORPG (Ik weet niet of Eve-Online hier ook onder valt, maar deze is wel 10x beter).
Maaruh, ik ga slapen, kan mijn ogen bijna niet meer open houden.....had eigenlijk om 20:00 al in bed horen liggen
[ Voor 24% gewijzigd door Yonix op 29-10-2004 00:57 ]
Tamelijk jammer. Nou ja, ik had vanavond toch schooldingen te doen, dus misschien is het maar goed ook, dat ik het niet wist.
19KB/sec met nog 1397 files remaining. Da's dan wel weer jammer. Moet nu slapen, dus morgen zal ik wel eens een gamepje spelen. Welke races zijn jullie?
Ik ben primair een ranger en secondair een Elementrist oid. Succes allemaal!
Verwijderd
Wel lullig, want hun gebruikten 3 henchmen, en wij maar 1 (dus 5 echte spelers). Maar goed, ik weet nu hoe het moet. lol.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Got-guild lijkt me een leuk idee, betaal wel mee als het moet (heb toch redelijk veel geld nu).
Owja weet iemand ook misschien wat je met die skill charms ofzo moet/kunt?
Daar heb ik tot nu toe geen spijt van, al hoop ik wel dat de downloadsnelheden dan een stuk hoger liggen dan wat ik tot nu toe heb.

Goed, ik zit nu wel te klagen, maar dit is een public world event, terwijl de betaalde beta weekenden natuurlijk door een stuk minder mensen bezocht worden.
Net ging ik naar een andere region, moet ik weer 1500 files downloaden. Enigszins irritant vind ik dat wel, maar goed, vanmiddag weer verder spelen.
Bolts of raw cloth kun je krijgen door bepaalde items te "salvagen". Eerst even een "salvage kit" kopen die je 25x kan gebruiken, en dit gebruiken op bv stukken metaal die je gevonden hebt.aapenootjes schreef op 29 oktober 2004 @ 03:21:
Ben nu bij de firestone quest ofzoiets, ben net lvl 17 en druk op zoek naar bolts of cloth en nog een 1 of andere dust. Weet iemand hoe je aan bolts of cloth kunt komen? Ik heb wel 2 bolts of raw cloth gevonden.
Got-guild lijkt me een leuk idee, betaal wel mee als het moet (heb toch redelijk veel geld nu).
Owja weet iemand ook misschien wat je met die skill charms ofzo moet/kunt?
Een guild kost maar 50 creds ipv 500, dus die is zo opgericht. En met skill charms kan je als het goed is een skill in een soort van amulet zetten en die gebruiken of omruilen bij de charmtrader. (maar dat weet ik niet zeker). Het is namelijk geloof ik mogelijk om skillcharms te gebruiken van andere professions dan de twee die jij hebt. Maar dan moeten die charms wel eerst gemaakt en verkocht worden natuurlijk.
Mochten mensen last hebben van lag. Het ligt niet aan het feit dat er nu honderdduizenden mensen online komen. Hardware probleempje ofzo. Volledige verklaring staat o.a. op http://guildwars.phoenixclan.nl in het forum.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
There is no art to find the minds construction in the face
Kom maar op met die GoT-Guild, ik ben er klaar voor. Was redelijk goed bezig, zelfs een missie gespeeld met 2 anderen, maar blijkbaar is het spel nog niet bug-free, want 1 van de 2 kwam het spel niet in. De andere twee (waaronder ik dus) werden redelijk snel afgemaakt door de monstertjes, waardoor we geen mogelijkheid meer hadden om ge-'resurrect' te worden. Dus toen moesten we allebei het spel afsluiten met het welbekende kruisje rechtsbovenin.
Toch maar even een emailtje sturen...
Verwijderd
1) Het is mij vaak helemaal niet duidelijk wat ik moet doen. Ik heb al die eerste quest gedaan met een groep en kwam daarna in een of andere waiting zone terecht. Ik wou mijn nieuw verworven items en geld inversteren in nieuwe skills, maar ik kan daar geen npc's vinden die iets verkopen.
Ik vind ook bijna nergens in game help. Ik kan attributes wijzigen, maar ik heb geen idee waarvoor die moeten dienen. Een popupje met wat info was leuk geweest.
2) Als ranger enemies selecteren is niet makkelijk als er een paar warrior partymembers op staan te meppen.
3) De camera en de movement vind ik echt niet goed... eens je een enemy geselecteerd hebt verandert je camerastandpunt niet meer... als die enemy dan uit beeld loopt moet je manueel je camera bij stellen.
4) Ik vind de skills te zwak om het verschil te maken...
5) Het geluid is niet goed... véél te zacht en plots te luid.
Wat ik dan altijd doe....is ik ga naar de ''Main Map'' (Rechts-Onderin) en ''Travel'' bijvoorbeeld naar ''Lion's Gate'' of een andere plek......het helpt en ik hoef er het spel niet voor af te sluiten.CoRrRan schreef op 29 oktober 2004 @ 08:13:
De andere twee (waaronder ik dus) werden redelijk snel afgemaakt door de monstertjes, waardoor we geen mogelijkheid meer hadden om ge-'resurrect' te worden. Dus toen moesten we allebei het spel afsluiten met het welbekende kruisje rechtsbovenin.![]()
Toch maar even een emailtje sturen...
Maaruh, ik ga nu even mijn Systeempje opnieuw installeren (Was weer eens nodig), en dan maak ik strax met Guild Wars meteen even een frisse start.

google en search of de GW forums geven toch errug weinig resultaten :x
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
<off-topic>3CLipZ schreef op 29 oktober 2004 @ 10:02:
klein vraagje hier, welke poorten gebruikt GuildWars? ik krijg nu ongeveer 10KB/s download ingame, en ik hoop dat et wat sneller gaat als ik de goeie ports forward
Port-forwarden is alleen nodig wanneer je een passieve HOST van iets (game, FTP-server, Webserver) bent. Wanneer mensen ongevraagd vanaf het Internet op jouw PC moeten kunnen komen via die bepaalde poort. Als jij van 'binnen' naar 'buiten' gaat, dan houdt je router in de routingtabel bij op welke poort dat gebeurt, en terugkomend verkeer gaat dan vanzelf goed naar jouw PC.</off-topic>
Heb vanacht tot 2:30 uur GW zitten spelen! GAAF!!!!!!!!!!!! Ook cool: met je groepje samen op TeamSpeak2 zitten zodat je met elkaar strategie kunt bespreken zonder te hoeven typen. Heb alleen nog maar wat missies gedaan, en me nog niet bezig gehouden met craften enzo. Maar daar heb ik het hele weekend nog de tijd voor
Dit was een technisch probleem. normaal gesproken moet de download een stuk hoger liggen. zie mijn eerdere post.3CLipZ schreef op 29 oktober 2004 @ 10:02:
klein vraagje hier, welke poorten gebruikt GuildWars? ik krijg nu ongeveer 10KB/s download ingame, en ik hoop dat et wat sneller gaat als ik de goeie ports forward
@Haay, wij doen niets anders dan op Teamspeak zitten. Dat gebruikt mijn clan al tijden en met GW is het natuurlijk helemaal een uitkomst.
[ Voor 14% gewijzigd door CJ op 29-10-2004 11:49 ]
heb veels te lang op moeten wachten
En hoe kun je dan precies die map gebruiken? Ik heb nog niet kunnen vinden hoe ik een grotere map kan krijgen dan de mini-map. Klikken op de map resulteert alleen in een rood circeltje wat zich heel eventjes vormt en weer weggaat.Yonix schreef op 29 oktober 2004 @ 09:40:
[...]
Wat ik dan altijd doe....is ik ga naar de ''Main Map'' (Rechts-Onderin) en ''Travel'' bijvoorbeeld naar ''Lion's Gate'' of een andere plek......het helpt en ik hoef er het spel niet voor af te sluiten.
Maaruh, ik ga nu even mijn Systeempje opnieuw installeren (Was weer eens nodig), en dan maak ik strax met Guild Wars meteen even een frisse start.
Tja, tevens was het gisteravond reeds 0:30, en ik moet vandaag gewoon weer om 06:40 opstaan voor het werk he... dus doodgaan was een goede reden om af te sluiten.
Mijn ingame naam is: Ysanne Issard, en heb als character een ME/EL
Er is trouwens zeker geen pre-order package over van de inkoopactie?
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Rechtsonder de ronde mini-map is een blauw gevuld cirkeltje. Als je daarop drukt krijg je een grote kaart te zien. Hierop kun je op elk gebied inzoomen en weer uitzoomen. Het gele stipje is "The Lion's Arch".CoRrRan schreef op 29 oktober 2004 @ 13:05:
En hoe kun je dan precies die map gebruiken? Ik heb nog niet kunnen vinden hoe ik een grotere map kan krijgen dan de mini-map. Klikken op de map resulteert alleen in een rood circeltje wat zich heel eventjes vormt en weer weggaat.
Helaas pindakaas. Iedereen wilde veel te graag z'n bestelling hebbenbluppy2 schreef op 29 oktober 2004 @ 13:15:
Er is trouwens zeker geen pre-order package over van de inkoopactie?
alleen jammer dat je in de buiten wereld waar je de creeps afmaakt geen andere party's tegekomt (misschien kan het wel maar ik ben ze nog niet tegen gekomen)
oooh en mij naam is : Pelly Agarion. ik ben Warrior/Necromancer
There is no art to find the minds construction in the face
dan is het niet veel MMORPG. meer een gezellige chatbox waar je quests van uit kan doen. ik kick toch meer op een spel waar je echt een wereld hebt en waar je dus echt andere tegenkomt als je aan het vechten bent en je helpen of nietMuppet schreef op 29 oktober 2004 @ 15:02:
Je gaat volgens mij allemaal je "eigen" wereld in, dus zal je verder niemand tegenkomen.
sorry ... ik zie dat dit al eerder ergens staat het is dus gewoon geen MMORPG.
[ Voor 14% gewijzigd door Pellaagarion op 29-10-2004 15:48 ]
lol?Muppet schreef op 29 oktober 2004 @ 15:02:
Je gaat volgens mij allemaal je "eigen" wereld in, dus zal je verder niemand tegenkomen.
speel het spel langer als 2min aub.
Gewoon zelfde char als met E3 (Xren the wise
En de graphics zijn weer geweldig. + Dat de framerate gewoon constant hoog blijft
Cool. wilde dat net vragen (of er al een GOT-guild was). Heb een oude MUD-naam uit de kast getrokken: Dragul of Goth (ok, ok, 'h' teveelaapenootjes schreef op 29 oktober 2004 @ 15:54:
Ik begin anders wel een GOT-guild, om er in te mogen kost 10 credits (lijkt me redelijk). Neem contact met me op (nick= aapenootjes of got ).
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Verwijderd
Lijkt me een gruwelijk spel! Veel over gehoord, weinig over gezocht maar toch ....
Vanavond de hele avond lostrekken
Heb ik net een Guild gemaakt, lees ik dit berichtaapenootjes schreef op 29 oktober 2004 @ 15:54:
Ik begin anders wel een GOT-guild, om er in te mogen kost 10 credits (lijkt me redelijk). Neem contact met me op (nick= aapenootjes of got ).

Maar ik wil nu eigenlijk ook wel bij de GoT-Guild, kan dit? Kan ik mijn Guild weer verkopen, of iets anders dergelijks.....
Even een screenie
Oh, Ik heet nog steeds Yonix The Inmortal
[ Voor 11% gewijzigd door Yonix op 29-10-2004 18:27 ]
Verwijderd
Heeft iedereen dat of ben ik alleen de lul ?
Gave screen trouwens! Die gloed erbij ziet er echt mooi uit
EDIT:
Je naam, dat is natuurlijk ofut...
Het is The Immortal met een dubbel m
Wat is je class trouwens? Ben daar echt nieuw in, ga het nu even doorlezen
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 18:48 ]
Verwijderd
Verwijderd
na 45 minuten van downloaden heeft het spel er opeens geen zin meer in...
Error=7
kan ik weer opnieuw beginnen...
Maar het vreemde is dat het deze keer wel minder files zijn. Even kijken of het nu dan misschien wel werkt...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 19:39 ]
Het downloaden gaat idd langzaam, de enigste keer dat ik een goede download had (was iets van +/- 105 kb/s) was gisteren, maar dat was dan ook meteen de enigste keer.Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 18:42:
Godskolere wat duurt dat downloaden lang zeg...
Heeft iedereen dat of ben ik alleen de lul ?
Het spel ziet er ook heel erg mooi uit. De omgeving, de Karakters alles....Gave screen trouwens! Die gloed erbij ziet er echt mooi uit
Ik speel nu met deze instellingen:
Reolutie: 1280*1024
Settings: Alles op High
Antialiasing: 4x
Antisitropische Filtering: 16x (Volgens ATi-Catalyst Control Center)
En het speelt heel erg goed hier moet ik zeggen, ik had eigenlijk gedacht dat je een zwaar systeem nodig had....
Ja, sorry het is idd een hele slordige Typfout, hopelijk vergeven jullie mij het, maak normaal bijna nooit fouten met het typen in het engels, maar ach ja een fout is menselijk....EDIT:
Je naam, dat is natuurlijk ofut...
Het is The Immortal met een dubbel m![]()
Is dit eigenlijk nog te veranderen?
Mijn Primaire Class is: NecromancerWat is je class trouwens? Ben daar echt nieuw in, ga het nu even doorlezen
En mijn Secundaire Class is: Warrior
Dan krijg je als het goed is deze combinatie: N/w.
Ik ben op dit moment op Level 15 met 13 Skill Points en 53,500 Exp. (althans ik denk dat er 53,500 staat, kan het niet echt goed zien).
[ Voor 7% gewijzigd door Yonix op 29-10-2004 19:14 ]
Verwijderd
Eindelijk klaar, ik denk: "MOOI ! lekker gaaammuuuuhhhh!"
Maar dat gaat dus mooi niet door. Mijn laptop crashed als het uitzicht te ver komt. Was ik bijna in de hell gates of zoiets, *KLONK* zities vast... (jah, dat geluid maaktie ook
Jammer, dan maar weer wat anders zoeken
De typfout vergeef ik je altijd
EDIT:
Terr, volgens mij viel het ook wel mee. Het was meer iets om te kijken of meerdere mensen dit probleem hadden. Rustig maar...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 20:11 ]
Men.......ik ben nog steeds level 15, het wil maar niet opschieten, en om nu in je eentje een quest te doen.....aapenootjes schreef op 29 oktober 2004 @ 20:49:
Jippie we zijn nu met z'n tweëen in de clan en ben bijna lvl 19, trouwens na denravi (explorable area) is nog een missie! Je moet dan met de ferry captain praten.
[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 29-10-2004 21:01 ]
Wie o wie kan mij verhelderen met een release date?
Lammaar ... net gevonden
[ Voor 12% gewijzigd door S913 op 29-10-2004 21:43 ]
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
NCsoft is alleen de uitgever. Niet de maker.Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 19:04:
Hmm, dit is van dezelde makers als Lineage2, NCSoft. Ik hbe op Lineage2 fora we;l wat gelezen over het spel, maar daar werd het helemaal afgemaakt. Is het het waard om uit te proberen in jullie mening?
De maker is ArenaNet, wat bestaat uit ex-Blizzard mensen... De mensen die verantwoordelijk waren voor Battle.Net, Starcraft, Warcraft, Diablo en de lead programmer van World Of Warcraft, hadden Blizzard verlaten om zich te richten op ArenaNet en Guild Wars.

Erg leuk om als Necromancer die Bone Horrors uit een corpse te kunnen trekken. Met z'n 3en of meer doen ze toch aardig wat dmg.
[ Voor 69% gewijzigd door Ace op 29-10-2004 22:33 ]
Owja nieuwe build available, eens kijken of er weer nieuwe spullen te krijgen zijn.
zeer appart.....
w00t GoT Guild is weer online
[ Voor 29% gewijzigd door Pellaagarion op 29-10-2004 23:23 ]
Ik vond deze quest tot nu toe de moeilijkste, zoals je ziet ben ik al heel vaak dood gegaan (Rechtsboven staat -60%) en mijn health ging niet verder dan 88, dus ik was ook al heel zwak toen we deze Eind-Baas: Justiciar Hablion, tegenkwamen.
Maar dat mag de pret niet drukken, ik ben nu gewoon weer aan het rondlopen enz.
Ennuh, zoals je ziet was ik mijn Guild ook even kwijt.
Ik gooide een simpele Life Siphon eruit en kreeg meteen keer op keer m'n kont op een gouden schaal aangereikt door de mobs. Volgende run Life Siphon weer terug en toen ging ik meteen ook niet meer dood.
Yep, maar daar zijn we wel ~15 min mee bezig geweest ofzo.
Heb allemaal potjes Silver Dye gekocht, zilverkleurige verf, en daar mijn hele equip mee geverft
Wat ook leuk is, is dat je als ranger een huisdier kan hebben, ik kwam een everzwijntje tegen en heb daarop mijn Charm Animal uitgeoefend, en nu loopt hij netjes achter mij aan en valt mijn vijanden aan, hij levelt zelfs! Hij is nu level 18
Verder ben ik zelf nu level 17, ben Ranger/Warrior (rot keuze, want als ranger blijf ik toch op afstand, was liever Ranger/monk geworden), en heb denk ik 4 quests gedaan. Mijn naam in de game is jjwa Eagleeye, als in een invite voor de clan zou kunnen krijgen zou leuk zijn
Raad eens waarom ik nu hier post? De game is down
Kreeg berichtje dat hun provider een emergency maintenance ging houden...
ja, duurde niet veel langer dan die kereltjes die om hem heen liepen, maar dat zo kunnen komen omdat wij o.a. een necromancer mee hadden, volgens mij kan die wat leuke truukjesYonix schreef op 30 oktober 2004 @ 00:39:
Iemand al gelukt deze meneer neer te halen?
En verder waren we met een volle 6 man, lvl 16~18.
1) items verkopen enzo kan je in de Lions Arch town doen, kan je makkelijk heen reizen door op M te drukken en het daar dan te selecteren.Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 08:39:
Toch een paar opmerkingen:
1) Het is mij vaak helemaal niet duidelijk wat ik moet doen. Ik heb al die eerste quest gedaan met een groep en kwam daarna in een of andere waiting zone terecht. Ik wou mijn nieuw verworven items en geld inversteren in nieuwe skills, maar ik kan daar geen npc's vinden die iets verkopen.
Ik vind ook bijna nergens in game help. Ik kan attributes wijzigen, maar ik heb geen idee waarvoor die moeten dienen. Een popupje met wat info was leuk geweest.
2) Als ranger enemies selecteren is niet makkelijk als er een paar warrior partymembers op staan te meppen.
3) De camera en de movement vind ik echt niet goed... eens je een enemy geselecteerd hebt verandert je camerastandpunt niet meer... als die enemy dan uit beeld loopt moet je manueel je camera bij stellen.
4) Ik vind de skills te zwak om het verschil te maken...
5) Het geluid is niet goed... véél te zacht en plots te luid.
2&3) klopt
4) ranger, heh?
Als je Ignite Fire of Ignite Arrow ofzo doet, krijg je een soort vuur-explosie wanneer je pijl raakt, die ook monsters raakt die er vlak naast staan.
Als je dat eerst enabled, en dan die 'dual shot' skill gebruikt, krijg je dat effect dus dubbel.
Staan er dus 4 monsters op een party member van je te hakker, lekker dicht op mekaar, heb je je Ignite skill aan en gebruik je de dual arrow skill, raak je dus 8 keer
Dat vind ik zeker het verschil met normaal schieten waard
5) zelf nog helemaal geen last van gehad, kies in de options eens een andere geluidskaart en kijk eens of je het dan nog hebt?
[ Voor 6% gewijzigd door jjwa op 30-10-2004 03:19 ]
Ja, ik ken dat, ben zelf elementalist/warrior en heb aan dat warrior deel nog helemaal niets gehad. Ik heb een clan, wil je er bij dan moet je me morgen proberen te bereiken (nick= aapenootjes of got)Verder ben ik zelf nu level 17, ben Ranger/Warrior (rot keuze, want als ranger blijf ik toch op afstand, was liever Ranger/monk geworden), en heb denk ik 4 quests gedaan. Mijn naam in de game is jjwa Eagleeye, als in een invite voor de clan zou kunnen krijgen zou leuk zijn .
Ik gebruik altijf TAB om mijn enemy te selecteren en daarbij maak ik af en toe ook gebruik van de minimap.2&3) klopt vind ik tot nu tot de zwakste punten van het spel die ik heb gezien.
Verwijderd
ik vind dat de Characters allemaal wel een beetje op elkaar lijken, dus niet echt uniek zijn de spelers.
je hebt geen equipment menu.
maar 8 slots voor spells....
dus echt toveren zit er niet in, een necromancer gebruik je niet voor voor melee gevechten, dus met 8 spells per mission wordt het wel snel saai.
maar het is nog maar een beta.
bedankt voor de invite in de clanaapenootjes schreef op 30 oktober 2004 @ 03:23:
[...]
Ja, ik ken dat, ben zelf elementalist/warrior en heb aan dat warrior deel nog helemaal niets gehad. Ik heb een clan, wil je er bij dan moet je me morgen proberen te bereiken (nick= aapenootjes of got)
[...]
Ik gebruik altijf TAB om mijn enemy te selecteren en daarbij maak ik af en toe ook gebruik van de minimap.
en over het targeten als ranger, de CTRL knop is ook handig
en weet iemand hoe je van je huidige huisdier afraakt? wilde een Lynx, maar dat kon niet omdat ik al een everzwijn had als huisdier...
Verwijderd
we hebben trouwnes wel erg veel rangers in de guild
Ysanne Issard (Me/Em)
Momenteel lvl17
Ik ben alleen bang dat als de game straks écht uitkomt dat ik beter ontslag kan nemen en mijn sociale leven op een laag pitje kan zetten ... wat verslavend ....
~ H.P. Lovecraft
oke zal je zo invitenGraag zou ik ook een invite krijgen:
Ysanne Issard (Me/Em)
Momenteel lvl17
Tja er waren 2 nederlanders die ook vroegen of ze er bij mochten, leek me eigenlijk niet echt een probleem en anders blijft de guild ook zo klein. De guild is vooral voor GOT-leden, maar ik hou andere mensen niet tegen.Pff, gisteren een paar uur gequest en daarna Aap en nog een paar (namen komen me niet bekend voor van GoT ... wat zijn jullie namen hier?) uur gegamed (eerste guild war gewonnen!!! ).
Heb gisteren nog gladiator arena gedaan en ik had plotseling een geweldig team. We hebben ongeveer 15x achter elkaar gewonnen (en daarna ging de server down vanwege de emergency maintainence.
Ennuh, ben nu trouwens lvl 16, maar nog even ik ben lvl 17
Ah, wacht.....als je mij ook zou kunnen inviten?
Yonix The Inmortal
[ Voor 42% gewijzigd door Yonix op 30-10-2004 11:51 ]
Toevallig met ene Dengar Zaljir in het team?aapenootjes schreef op 30 oktober 2004 @ 11:48:
Heb gisteren nog gladiator arena gedaan en ik had plotseling een geweldig team. We hebben ongeveer 15x achter elkaar gewonnen (en daarna ging de server down vanwege de emergency maintainence.
oke doe ik zo.Ah, wacht.....als je mij ook zou kunnen inviten?
Yonix The Inmortal
zou best kunnen, was rond een uur of half 3. Enige naam die ik me nog herriner is ene "twigs" (rest van de naam weet ik niet meer.) Er zat ook een monk/warrior bij die kennelijk meer dmg deed dan de meeste warriors zelfaapenootjes schreef op 30 oktober 2004 @ 11:48:
Toevallig met ene Dengar Zaljir in het team?
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 18:12 . Reden: Hele verwarrende typo gefixed ;) ]
Gewoon blijven charmen, uiteindelijk heb je hemVerwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 08:44:
ik heb een tijdje geprobeert een lynx te vangen, maar als ik die charming spell op hem deed werd hij gewoon evil..
we hebben trouwnes wel erg veel rangers in de guild
Mijn lynx is nu gelukkig lvl 19, en hijs echt super sterk. Maar dat heeft dan ook wat moeite gekost, vanaf lvl 10. Hij lvled dan wel redelijk snel (heeft mij bijna ingehaald), maar het probleem is dat hij heel snel dood gaat op een laag lvl (lvl 16 wordt het pas redelijk) en elke keer als hij dood gaat krijg ik er -15% death penalty bij
En iemand zei dit:
Gewoon ctrl inhouden en op de vijand zijn naam clicken. Dit is ook de manier om al je henchman op een bepaald monster te richten. Wat ik mis aan mijn pet en henchman is dat je ze niet terug kunt roepen. Erg irritant als ze bijv in een groep van 6 white mantles rennen

[ Voor 22% gewijzigd door DeepSeven op 30-10-2004 13:57 ]
Jaja, wij Necromancers/Warriors zijn best sterkVerwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 13:44:
Heeft iemand een leuke tactiek tegen Warriors als Necromancer / Warrior zijnde? We hakken zo keihard op je in, en je hebben behoorlijk veel health. Als m'n teammates niet meehelpen, kan ik zelf bijzonder weinig tegen ze doen.
Maar ik weet niet wat jij voor een soort/class bent?
Edit:
Wat screens
Mooiere volgen.....
[ Voor 35% gewijzigd door Yonix op 30-10-2004 14:33 ]
Je kunt volgens mij ook gewoon control ingedrukt houden en daarna spatie.DeepSeven schreef op 30 oktober 2004 @ 13:50:
[...]
knip
En iemand zei dit:
Gewoon ctrl inhouden en op de vijand zijn naam clicken. Dit is ook de manier om al je henchman op een bepaald monster te richten. Wat ik mis aan mijn pet en henchman is dat je ze niet terug kunt roepen. Erg irritant als ze bijv in een groep van 6 white mantles rennen.
De spatie target hem, gaat gelijk schieten. Gebruik ik tot nu toe bij lastig aan te clicken gevallen.
Wat ik me echter afvraag, is er een soort plek waar je je items in kunt bewaren?
Ben het nog niet tegen gekomen. ALs ik me niet vergis, was dit wel het geval bij E3... Weet iemand dit? )
O ja, zodra ik wat meer tijd heb, plaats ik weer eens wat screens. Heb volgens mij wel een paar mooie shots
t in spatie verandert
[ Voor 3% gewijzigd door fcs op 30-10-2004 14:26 ]
MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE
we hebben nu rond de 14 a 15 leden. (moet veel meer worden, ken een guild met 70 leden
iemand tips wat ik op moet letten als ik begin?
Edit mijn poppeke heet Mirah Godspeed
en is een elementalist/warrior
damn denk je dat je klaar bent met zon 1000 files gaat ie er ingame ook nog es 2500 downloaden...
is het bij iedereen op 10 kb/s ?
edit
ik wil ook wel de guild joinen, tis wel een grappig spel
[ Voor 75% gewijzigd door Spruit_elf op 30-10-2004 20:05 ]
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
Nu nog ff 1281 files downloaden en dan ga ik ook lekker spelen.
Gelieve mij ook toe te voegen aan het GoT Guild zodra dat mogelijk is
Ja? ik heb een black en een silver dyeADMK schreef op 30 oktober 2004 @ 20:34:
Ik heb hem nu ook en ik vraag me af hoeveel black en silver dye kost? ik heb gehoord dat ze erg gewild zijn
Wat kan je d'r allemaal precies mee dyen eigenlijk? Je armor en dergelijke of alleen je haar?
Van Zilver weet ik het wel, dat is 16 Golds, maar van Black niet, die was volgens mij ook een stuk duurder, maar dat moet je maar even bekijken bij de Dye Trader.ADMK schreef op 30 oktober 2004 @ 20:34:
Ik heb hem nu ook en ik vraag me af hoeveel black en silver dye kost? ik heb gehoord dat ze erg gewild zijn
En ze zijn idd erg gewild, ik wil ze nu ook
Je kunt er je Armor mee Be-Kleuren (Bertrand schreef op 30 oktober 2004 @ 20:37:
[...]
Ja? ik heb een black en een silver dye.
Wat kan je d'r allemaal precies mee dyen eigenlijk? Je armor en dergelijke of alleen je haar?
Ennuh, ik ben nu lvl 18 en zit nu ook in de GoT-Guild
Edit:
^Dit plaatje is afkomstig van een hele moeilijke Quest (diegene die de quest al hebben gedaan, zullen hem wel herkennen), na 2x overnieuw te hebben gedaan heb ik hem nog steeds niet gehaald
^Plaatje van de Items die ik op dit moment bezit....leuk he
^Even weer een mooie Screen van mezelf, met natuurlijk mijn GoT-Guild
[ Voor 31% gewijzigd door Yonix op 30-10-2004 21:03 ]
Heb nog 15 cloth nodig en mijn armor is compleet
Ik had het net ook gevraagd of er een maandelijks bedrag aan vast zat en van het antwoord stond ik werkelijk versteld....NEE! Geen maandelijkse kosten.Bertrand schreef op 30 oktober 2004 @ 22:23:
Heb niet erg lang gespeeld, het is me niet eens gelukt 1 quest uit te spelenmaar dat boeit niet echt, ik vodn het wel erg lache. Ik ga het ook zeker kopen in februari als het uitkomt (mits er geen maandelijkse kosten aan verbonden worden), en dan ga ik me er een stuk meer in verdiepen.
Dit spel komt zeker op mijn verlanglijstje!
kwil wel jaaapenootjes schreef op 30 oktober 2004 @ 17:21:
wil je er bij? dan voeg ik je straks wel toe.
we hebben nu rond de 14 a 15 leden. (moet veel meer worden, ken een guild met 70 leden)
MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE
Verwijderd
Ben ff benieuwd waar en hoe je nou kan craften? Heb toch wel een inventorietje vol met shit zo onderhand....aapenootjes schreef op 30 oktober 2004 @ 21:45:
Heb inmiddels alle quests uitgespeelt (of had ik dat al verteld) en ik kan dus wel helpen met mensen waarbij het niet zo goed lukt. Ik zal weer even een aantal mensen inviten maar ik blijf niet lang online want ik ga nog naar wat vrienden toe.
Heb nog 15 cloth nodig en mijn armor is compleet, ben ook driftig op zoek naar een beter wapen. Toestraks was ik gaan exploren en kwam ik bij farmers market uit, daar waren tot mijn verbazing best veel mensen (waren ook maar 2 districts) en er werd veel getrade. Ik zal straks eens een screenie maken van de locatie.
Weet iemand wanneer je weer kan spelen nadat deze test weer is afgelopen?
en hou je deze characters in the full version versie?
Verwijderd
Heb net de quest dat je hablion (weer) gedaan en nu was het bijna gelukt. Hij was als enigste over om nog te verslaan, ware het niet dat we nog maar met z´n vieren over waren waardoor dit gewoon niet lukt
Morgen misschien nog even spelen, ALS ik tijd heb.
Walc Htaed ne/w lvl.19
Heel benieuwd waar dit is (en hoe je er komt), ik hoor het al meer, maar hebt het zelf nog niet gevonden. Btw, *wat* is "de" manier om rare items "goed" te verkopen? Gewoon rondgillen in de chat ofzo?aapenootjes schreef op 30 oktober 2004 @ 21:45:
[..]
Heb nog 15 cloth nodig en mijn armor is compleet, ben ook driftig op zoek naar een beter wapen. Toestraks was ik gaan exploren en kwam ik bij farmers market uit, daar waren tot mijn verbazing best veel mensen (waren ook maar 2 districts) en er werd veel getrade. Ik zal straks eens een screenie maken van de locatie.
Ik weet niet of je dit inmiddels al hebt opgelost, maar je kan een andere leader aanstellen in je Guild menu.Yonix schreef op 30 oktober 2004 @ 14:17:
Ik kan nu dus niet de GoT-Guild betreden omdat ik dus al een eigen Guild heb (Waarvan ik dus ook de Leader ben), maar is er een mogelijkheid dat ik van mijn Guild afkom? Of zit ik daar nu mijn hele Guild-War leven aan vast?
[...]
Elke Guild heeft 3 rankings:
- Leader
- Officer
- Member
Een leader kan officers en andere leaders aanstellen. Stel een andere leader aan en probeer dan je guild te verlaten?
Er is een shop in Lions Arch om te craften. Bij de fontein en dan naar beneden.Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 23:56:
[...]
Ben ff benieuwd waar en hoe je nou kan craften? Heb toch wel een inventorietje vol met shit zo onderhand....
Kan ik ook worden toegevoegd Raja Dragon.
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Het is allemaal inderdaad erg combat focused, daarom kan je je attributes ook lekker omhoog gooien. De nadruk van het spel ligt ook op, zoals de naam van het spel impliceert, op wars, en wel wars tussen de guilds die je kan oprichten.
Daarom heb ik even een kaartje in elkaar geflanst, geel is de weg naar ascelon, blauw naar farmers market:Heel benieuwd waar dit is (en hoe je er komt), ik hoor het al meer, maar hebt het zelf nog niet gevonden. Btw, *wat* is "de" manier om rare items "goed" te verkopen? Gewoon rondgillen in de chat ofzo?
*click*
Goh, zo te zien wordt dit dus een lange tocht........maar ik heb op dit moment toch niets te doen dus ik denk dat ik maar eens de ''Farmer Market'' ga bezoekenaapenootjes schreef op 31 oktober 2004 @ 10:39:
[...]
Daarom heb ik even een kaartje in elkaar geflanst, geel is de weg naar ascelon, blauw naar farmers market:
[afbeelding]
*click*
Zo heb ik het idd opgelost, maar toch bedankt.CJ schreef op 31 oktober 2004 @ 08:22:
[...]
Ik weet niet of je dit inmiddels al hebt opgelost, maar je kan een andere leader aanstellen in je Guild menu.
Elke Guild heeft 3 rankings:
- Leader
- Officer
- Member
Een leader kan officers en andere leaders aanstellen. Stel een andere leader aan en probeer dan je guild te verlaten?
Verwijderd
nu mijn vraag: Waar zijn die animals die je kan charmen, en waar hangt het vanaf of je ze charmd?? ik heb nu beast nogwattus op lv 5
bvd
Sven
Ik heb trouwens nog elite skills voor de ranger gekocht. Niet erg spetterend al zeg ik het zelf. Alleen die trap is wel leuk maar ik kan nou niet zeggen dat die zo geweldig effectief is, vooral niet met de snelle combat van Guild wars.
Ik heb vanmiddag geprobeerd om in dat witte sneew (?) gebied rechts op jouw kaartje te komen. Ik kwam op een gegeven moment zo'n witte 'mist' muur tegen die aangeeft dat je naar een andere area gaat, maar toen ik er doorheen ging, ging hij wel laden, maar na het laden stond ik nog op dezelfde plek ... Weet niet of het een bug was of dat die area gewoon nog niet open was.aapenootjes schreef op 31 oktober 2004 @ 10:39:
[...]
Daarom heb ik even een kaartje in elkaar geflanst, geel is de weg naar ascelon, blauw naar farmers market:
[afbeelding]
*click*
Maar damn, wat enorm verslavend
[ Voor 3% gewijzigd door S913 op 31-10-2004 18:31 . Reden: Typo ]
~ H.P. Lovecraft
Ha ha, dat ken ik wel een beetjeS913 schreef op 31 oktober 2004 @ 18:31:
Maar damn, wat enorm verslavendHet mudden (a looong time ago) kostte me m'n studie, als ik pech heb kost GW me m'n huwelijk
![]()
Nou heb ik in het verleden veel Diablo II en DungeonSiege en Sacred met mijn vrouw gespeeld, dus in principe houdt ze wel van dit soort hack & slash fantasy spelletjes. Alleen trekt haar grafische kaart dus GW niet. Nou ja, misschien tegen de tijd dat GW retail uitkomt ga ik wel eens een nieuwe grafische kaart voor mezelf kopen, en dan krijgt zij m'n Radeo 9700 Pro, en kan zij ook GW spelen. Moet ik dan wel nog een 2e exemplaar voor haar kopen, maar dat zien we dan wel weer...
Dit topic is gesloten.