[MMORPG]Guild Wars Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.502 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Dat zou heel cool zijn :). Is er nog iets bekend van aankomende beta's?

[ Voor 52% gewijzigd door DeepSeven op 19-07-2004 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 16:36
We houden de Guild Wars officiele site in de gaten en reageren natuurlijk meteen zodra ze weer een publieke test aankondigen ;)

* Haay heeft Guild Wars ontwenningsverschijnselen, al sinds de afloop van de E3 for Everyone... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Op twee plekken is nu vermeld dat Guild Wars op 7 Februari 2005 uit komt, namelijk op Gamespot en op EB Games:

http://www.gamespot.com/p...s/index.html?q=guild+wars
http://ebgames.com/ebx/ca...h&searchword=guild%20wars

Als het waar is.... :'( :'( :'(

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Heel tactisch ja, net na World of Warcraft |:( |:( . Al zal het ontbreken van de monthly fee zowiezo al een hele hoop (jonge) mensen aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Een game zonder monthly fee zal zo'n beetje automatisch al meer mensen trekken dan een game met monthly fee. Dus ik ga er zowiezo van uit dat GW meer verkocht zal worden dan WoW, ondanks de grote Warcraft userbase. Een game die niet P2P is trekt toch meer mensen dan een game die wel P2P is.

Ze hebben overigens nu weer een aantal leuke nieuwe features opgenomen in de alpha, waaronder Team Assist. :Y)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik denk dat die releasedate op EBGames en GameSpot een typisch geval is van "we zetten de datum gewoon een flink eind weg, dan hoeven we hem niet verder naar achteren te verschuiven mocht het team hun geplande release-window niet halen". Vooralsnog gaat ArenaNet nog steeds uit van een release in de 2e helft van 2004. En op het GameSpot forum werd ook november als waarschijnlijke releasedatum genoemd.

Als je kijkt hoe goed de E3 alpha al voor iedereen liep, dan hebben ze de core-technologie al behoorlijk goed draaien. Dan is het voornamelijk een kwestie van heel veel content toevoegen, en nog een aantal dingen uitbreiden zoals de hele Gilde implementatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Woooooohooooooooo. :D

1 November begint de beta, maar voorafgaand aan de beta eerst nog een tweede public event die start op de 29ste October. :)
Guild Wars World Preview Event Announced

Pre-order product to be available in stores in September; beta period starts in October

Bellevue, WASH., August 9, 2004 - ArenaNet™, creators of the highly anticipated online role-playing game Guild Wars™, and NCsoft® the world’s leading developer and publisher of online computer games, today announced that they will host a World Preview Event October 29-31, officially kicking off the game’s beta period. During the World Preview Event game players from around the world will be invited to play Guild Wars and enjoy exciting cooperative quests, challenging competitive play and robust guild support.
Guild Wars will be available for pre-order in September. Subsequent monthly beta events will allow gamers who purchased the pre-order product to return to play the Guild Wars beta during the first weekend of each month.

“Beta events are a unique way for players to get a taste of Guild Wars and participate in the crucial beta process,” Jeff Strain, Guild Wars producer and ArenaNet co-founder said. “We welcome feedback from the millions of players invited to join the events and plan to incorporate their input as we polish, tune and balance the game.”

The October World Preview Event is the second time players have been invited to play Guild Wars. The May 2004 “E3 for Everyone” event drew more than 200,000 players from more than a dozen countries who experienced Guild Wars first hand.

Guild Wars, a competitive online role-playing game that rewards player skill, is the first title from ArenaNet, which was founded by key members of the creative teams behind the hit games Warcraft®, StarCraft® and Diablo®, and the creators of Battle.net®. In large, head-to-head guild battles, cooperative group combat and single-player missions, players explore a fantasy world while pursuing professions and acquiring skills to develop their own personalized characters. Missions are not scripted adventures, but are open battlegrounds where victory is determined by skill and teamwork.

More information about the October World Preview Event and subsequent monthly beta events will be provided at http://www.guildwars.com
http://www.guildwars.com/press/pr04-08-09-04.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-07 21:01

fcs

CJ schreef op 10 augustus 2004 @ 00:40:
Woooooohooooooooo. :D

1 November begint de beta, maar voorafgaand aan de beta eerst nog een tweede public event die start op de 29ste October. :)

[...]

http://www.guildwars.com/press/pr04-08-09-04.html
WOOOOTTTTT :9 :) :9~
Kan nauwelijks wachten tot ie weer te spelen is.
29 october? Vrijdag, nog beter :P Site maar weer eens in de gaten gaan houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Wooooooooohoooooooo!!! Heb het meteen in m'n agenda genoteerd! Geen afspraken maken voor dat weekend dus, ha ha! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs

fcs

meer nieuws voor degene die de site niet volgen:

copy/past:

When does the pre-order period for Guild Wars begin?

You can pre-order Guild Wars at any time. The pre-order product will be in stores in mid-September.
When will the pre-order product become available?

The Guild Wars pre-order product will be on shelves on or about September 13th. Check with your local or on-line retailer for the specific date that the pre-sale will be offered through that particular vendor.

/end copy/past

verwacht wordt dus rond de 13de sept. Voor de release.

(link: http://www.guildwars.com/preview/wpe-faq.html)

Ikzelf ga hem in de preorder zetten (site moet ik nog achterhalen).
de 29-10-04 is er weer een open weekend beta. Wie gaan hieraan meedoen? (ik zeker weten, zodra ik thuis kom van werk 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik liet net even de E3 4 Everyone client weer even draaien en zag tot m'n verbazing dat er bijna 500 files werden gedownload en geinstalleerd.

Nadat het klaar was zag ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://gama.main-hosting.com/~phoenixc/forum/uploads/post-18-1094492878.jpg

Dus een aankondiging voor de World Preview Event. En ook zaten er nieuwe opties in de settings, zoals anti-aliasing (tot 4x) en volgens mij ook nieuw de post-processing effects. Ook kon je alle keybinds al veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-06 20:53

Bluppy2

Hip!

ik vraag me af of het zin heeft dit spel aan te schaffen met een Radeon 8500.. Hoort tot de minumum specs.. ik heb gee nzin om het 640x480 met minimum detail te draaien. Iemand het misschien al geprobeerd?

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-07 12:15

Wub

nvm.

[ Voor 93% gewijzigd door Wub op 06-09-2004 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
bluppy2 schreef op 06 september 2004 @ 20:19:
ik vraag me af of het zin heeft dit spel aan te schaffen met een Radeon 8500.. Hoort tot de minumum specs.. ik heb gee nzin om het 640x480 met minimum detail te draaien. Iemand het misschien al geprobeerd?
Probeer het gewoon met de World Preview Beta eind oktober. Kwestie van client downloaden, installeren, en draaien. Dan zie je snel genoeg of het speelbaar is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Zijn er trouwens al mensen met speciale plannen voor de World Preview Beta eind oktober?

Ik heb een aantal goede vrienden uitgenodigd om bij mij thuis op zolder een weekendje GW te spelen, heh heh! Kleine LAN party met alleen maar GuildWars! :9 Heb een 2048/1024 down/up Internet verbinding. Ben benieuwd of we met 6 man zonder lag GW online kunnen spelen.... B)

Trouwens, voor geinteresseerden in GW nieuwtjes, GW specifieke discussies en een Nederlandse GW clan/gilde in oprichting: de enige (?) Nederlandstalige Guild Wars site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs

fcs

Haay schreef op 08 september 2004 @ 14:00:
Zijn er trouwens al mensen met speciale plannen voor de World Preview Beta eind oktober?

Ik heb een aantal goede vrienden uitgenodigd om bij mij thuis op zolder een weekendje GW te spelen, heh heh! Kleine LAN party met alleen maar GuildWars! :9 Heb een 2048/1024 down/up Internet verbinding. Ben benieuwd of we met 6 man zonder lag GW online kunnen spelen.... B)

Trouwens, voor geinteresseerden in GW nieuwtjes, GW specifieke discussies en een Nederlandse GW clan/gilde in oprichting: de enige (?) Nederlandstalige Guild Wars site.
thx voor de link. zal zo ff kijken.
Heb zelf niet echt plannen. Misschien dat ik (in de extreme geval) de 29ste vrij neem (werk, 29 is een vrijdag). En dus alleen 100 % op dit spel richt.. :)

Zodra ik thuis ben zal ik eens guildwars aanzetten. Kijken of hij ook bij mij met die melding en opties komt. Opzich wel handig dat je je eigen keybinds kunt maken...
Was de eerste 30 min bezig om alleen de keys te achterhalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Helaas heb ik die client niet meer op mijn PC, wegens een HD die het begon te geven en RMA moest.

Heeft iemand toevallig de client-webinstaller nog ? 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Haay op 08-09-2004 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Woohoo !!! Guild Wars Preloading begonnen! Haal de client hier: http://www.guildwars.com/preview/wpe-clientdownload.html en begin met preloaden! (populaire term sinds Half Life 2 en Steam ;)).

Overigens zit ik er ook zwaar over te denken om vrijdag 29 oktober een snipperdag te nemen en lekker 3 dagen lang Guild Wars te gaan spelen!

[ Voor 27% gewijzigd door Haay op 14-09-2004 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-06 09:36

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Yep, ben ook bezig met preloaden:) ik ga morgen denk ik ff langs de bart smit oid om ff te checken wanneer de pre orders binnen komen. 13 sept. is waarschijnlijk iets te vroeg voor ons kleine landje.

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik had de E3 for Everyone client nog geinstalleerd en die is zichzelf netjes blijven updaten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

jah kheb de e3 for everyone nog steeds op mn pc staan, die heeft zichzelf automatisch ge-update en is klaar met preloaden.

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Hehe, dit wordt best lachen. :D

In de World Preview Events werken de Guilds ook al, en ik heb het min of meer voor elkaar gekregen dat vier vriendschappelijke clans (waarbij zeer veel Nederlanders zitten) gaan samenwerken en samen 1 grote Guild gaan oprichten. Los van elkaar zouden er in de clans misschien een stuk of 5 a 6 man per clan de game gaan spelen.... maar samen staan we dus veel sterker. :Y)

En zoals het er nu naar uit ziet gaan dus veel meer mensen de game spelen dan ik had verwacht binnen de clans. :o Zat er niet eerst een limiet aan het aantal mensen die je in een Guild kon hebben, die werd uitgebreid naarmate je Guild sterker/beter werd?

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Het zou goed kunnen jah dat naar mate de guild een hoger lvl krijgt, hoe meer members deze kan bevatten. (Bij ragnarok online wordt dit principe ook gebruikt) Ik zal eens op het net kijken of hier meer info over te vinden is.

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Kheb de vraag voorgelegd bij een unofficial fansite. De link --> http://www.gwonline.net/faq/index.php?aktion=open

• Haay
Heb vorige week Play.com een email gestuurd met de vraag of zij Guild Wars Pre-Order gaan voeren, maar als reactie kreeg ik te horen dat ze niks van Guild Wars afweten. Misschien moet de verkoop & marketing afdeling van ArenaNet maar eens contact opnemen met Play.com ! Is volgens mij toch één van de grotere Europese webwinkels waar je games voor een gunstige prijs kunt kopen.

Misschien als we met z'n allen een mailtje sturen naar ArenaNet met de vraag of ze GuildWars Pre-Order ook via Play.com willen verkopen, dat ArenaNet het dan door krijgt? ;)

Mailen naar: marketing@arena.net

[ Voor 5% gewijzigd door Haay op 15-09-2004 13:01 ]

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
DeathTrail schreef op 15 september 2004 @ 11:49:
Kheb de vraag voorgelegd bij een unofficial fansite. De link --> http://www.gwonline.net/faq/index.php?aktion=open
Ik hoop dat er een goed antwoord op komt, want zoals het er nu naar uit ziet gaan veel meer mensen Guild Wars uit proberen dan ik had verwacht... de Guild wordt dus groter dan ik had gehoopt... :o

Wel leuk natuurlijk dat we meteen een grote Guild hebben, maar wel lullig als er maar in het begin 12 man/vrouw in een Guild kan zitten, want het ziet er naar uit dat we waarschijnlijk wel het drievoudige gaan redden.

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
In Duitsland is een onlineshop die het pre-order pakket van Guild Wars aanbiedt! Deze shop krijgt alles rechtstreeks van NcSoft dus alle goodies zijn inbegrepen. Het pre-order pakket kost zo'n €10, en de volledige game kost €51,40 (zonder verzendkosten).

Link naar Sinclair Software

Ze verwachten de pakketten rond de 25ste September binnen en zullen deze meteen verschepen naar de mensen die hem hebben besteld.

Wat me echter niet duidelijk is, is of je hier nou in totaal €61,40 kwijt bent, dus dat je voor zowel het pre-order pakket als de full version moet betalen. Ik was namelijk in de veronderstelling dat er juist €10 af zou gaan van de retailprijs wanneer de game gereleased werd.

[ Voor 3% gewijzigd door CJ op 16-09-2004 19:03 ]

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

nicenice:) Maareh jah is idd nog een beetje onduidelijk, ik denk dat ik nog maar ff wacht tot er wat meer pre order bestellingen mogelijk zijn:) In nederland zou al helemaal mooi zijn:) maar ty voor de link ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik heb een email gestuurd naar Sinclair Software met de vraag hoe dat nou precies zit met die €10 die je voor de pre-order bonus disc moet betalen. Volgens de officiele Guild Wars website moeten eventuele bedragen die je voor de pre-order disc moet betalen van de prijs van de release versie van Guild Wars afgetrokken worden. Soort borg dus, of gedeeltelijke vooruitbetaling. Maar daar zie ik bij Sinclair Software niks van terug als je beide items in je winkelmandje stopt!

Ben benieuwd wat hun antwoord zal zijn. Als het je €10 + €51,40 = €61,40 gaat kosten ga ik wel verder zoeken naar een goedkopere oplossing. Als het nu €10 betalen en begin volgend jaar (€51,40 - €10 =) €41,40 betalen (verzendkosten niet meegeteld) is, dan is het het overwegen waard. Zeker als we een gezamenlijke inkoopactie kunnen doen om de verzendkosten te drukken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ok, antwoord gehad van Sinclair Software. De berekening is dus als volgt:

Optie -A-
Krijg Pre-Order disk zodra ze hem binnen hebben, voor €10 + €10 verzendkosten = €20.
Krijg GW bij release voor €51,40 - €10 (wat je voor de pre-order betaald hebt) + €10 verzendkosten = €51,40
Totale kosten = €71,40

Optie -B-
Wacht tot GW uitkomt en laat het ze dan verzenden, bespaart je €10 verzendkosten en totale kosten = €61,40

------------------------------------------------------

Maar stel..... 10 mensen bestellen samen de Pre-Order en GW:
10 x €10 + €10 = €110 / 10 = €11 per persoon voor de Pre-Order
10 x €41,40 + €10 = €424 / 10 = €42,40 per persoon voor GW release

Totaal: €53,40 per persoon voor de full game + pre-order. Dat is nog wel te doen vind ik. Ruik ik een inkoop-actie? ;)

Ik heb weer een email naar Sinclair Software gestuurd, met de vraag hoeveel items per €10 verzendkosten verstuurd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Net op het onofficiele-officiele GW Forum een reactie van Gaile Gray (ArenaNet) mbt. de pre-order package in Europa (en Azie) gelezen:

You're right that we're looking into our options for inclusion of European and Asian gamers into the Beta Weekend Events. As it turns out, the whole concept of pre-orders isn't part of the retail culture in those parts of the world. So we've been working out the details of a few nice alternatives. In short, we will work with publications in European and Asia to offer Beta Weekend Event opportunties. Details to follow soon.

Oftewel, Pre-Order CD gratis bij een games-magazine als ik het zo begrijp. Ben benieuwd bij welke magazines dat zal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Aan de ene kant vind ik dat heel erg goed nieuws :) , maar aan de andere kant...

Ik wil ook al die extra goodies, de special weapon en de mogelijkheid om een vriend/vriendin uit te nodigen voor een van de beta weekends. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
CJ schreef op 20 september 2004 @ 02:57:
Aan de ene kant vind ik dat heel erg goed nieuws :) , maar aan de andere kant...

Ik wil ook al die extra goodies, de special weapon en de mogelijkheid om een vriend/vriendin uit te nodigen voor een van de beta weekends. :/
Volgens mij zit in de Pre-Order package in de VS een CD, een registratiecode en een opgevouwen kaart van het land. Ik neem aan dat als die CD hier in Europa bij games-tijdschriften komt te zitten je alles hebt behalve die kaart. En die kaart kunnen ze in Europa natuurlijk gewoon bij de retail doos van GW stoppen. Lijkt me vrij waarschijnlijk zelfs. Voor de rest is het voor ArenaNet heel gemakkelijk om aan de Europese registratie-keys een special item te koppelen, en je de mogelijkheid te geven om een vriend/kennis voor één beta weekend uit te nodigen. Dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs

fcs

netjes. nu dus nog ff afwachten totdat ie in de bladen verschijnt.
De duitse shops hoef ik dus niet meer langs te gaan (er waren hier en daar een paar die guildwars aanboden). Hoopelijk duurt het niet al te lang meer, straks zitten we tegen de release aan :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

De FAQ van guildwars.com pre-order is updated:

What are the unique items that come with the different pre-order packages? NEW!

The five unique items are:
Best Buy: Kanthan Targe
Electronics Boutique: Ithas Bow
GameStop: War Pick
CompUSA: Bone Idol
All others: Censor's Icon

http://www.gamestop.com/product.asp?product%5Fid=B645393B

Dit is de link naar gamestop, waar jre een War Pick als unique item krijgt, de game zelf kost $49,99 en shipping costs naar nederland zijn $19,99. dat is dus $69,98.

* A bonus CD that contains:
- Gamestop Exclusive! In-Game "War Pick" - The War Pick is a Large and Powerful 2 handed weapon. It will be unlocked in game on the disk via an account code.

Een war pick lijkt me wel een handig itempje:P Censor's Icon zal wel een afgedankt item zijn voor de overige pro-order verstrekkers:P

[ Voor 14% gewijzigd door DeathTrail op 21-09-2004 09:59 . Reden: Text gepaste van de bonus cd met War Pick ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik vermoed dat ArenaNet met enkele games-tijdschriften in Europa een deal zal sluiten om die pre-order CD erbij te doen. Interessant voor die tijdschriften, want veel GW wanna-players zullen dan massaal die tijdschriften kopen terwijl ze dat normaal meestal niet deden. Mogen ze denk ik wel een extra grote oplage doen, ha ha! >:)

Dat zal dan voor het november nummer zijn, welke eind volgende maand uit moet komen. Enkele dagen vóór het World Preview Event dus! Ben benieuwd of PC Zone Benelux of PC Gameplay Benelux ook één van de gegadigden zullen zijn, of dat we naar een Engelstalig blad zullen moeten uitwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs

fcs

maakt voor een hoop mensen denk ik niet uit in wat voor taal het is, zolang ze (lees: ik :P ) maar guildwars tot hun beschikking hebben.

Zal morgens eens wat rond gaan vragen/informeren.

------------------------------------
edit:

lees dit net op de site:

How do those who are outside the United States and Canada participate in the World Preview Event and Beta Weekend Events? NEW!

First of all, we want to make sure that everyone is aware that the World Preview Event -- 29 through 31 October -- is open to anyone anywhere in the world. Once you download the game client, you will start to acquire game assets, and closer to the launch of the event you will be able to set up your account and reserve your character names.
For the Beta Weekend Events, we are able to provide a partial list of publications that will offer a one-weekend invitation for the Beta Weekend Events:

United Kingdom: PC Gamer - 25th October issue
France: PC Jeux - 24th/25th October issue
Scandinavia (Sweden, Norway, Denmark): PC Gaming World - 21st October issue

De rest is nog niet bekend. Ik ga eens kijken wanneer PC Gamer binnen komt....

[ Voor 73% gewijzigd door fcs op 21-09-2004 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik hoop dat-ie in Nederland bij de PC Zone zit... daar ben ik namelijk lid van. :P Maar goed, zo'n probleem is het ook weer niet om even een ander blad te kopen.

Het enige wat me niet zo bevalt is het ONE WEEKEND invitation... Het lijkt er op dat er dan elke maand een invitation bij het blad zit, en om nou elke maand een blad te kopen dat rond de 6 a 8 euro gemiddeld kost, puur en alleen voor de beta weekenden... Dan wordt dat bij Sinclair Software toch wel heel interessant.

Maar goed, we wachten nog even wat meer details af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik denk niet dat ze elke maand een one-weekend-invitation bij die bladen doen. Het is volgens mij echt een éénmalig iets bij die tijdschriften. Meer een promotie actie om mensen die nog nooit van GW gehoord hebben en abonnee van zo'n tijdschrift zijn of hem los in de winkel kopen met GW kennis te laten maken.

Dus denk ik dat het meest kansrijk voor ons wordt om een inkoop-actie met Sinclair Software of een Amerikaanse webstore te starten. En ik denk zelfs dat het nog handiger is om het vanuit de VS of Canada te importeren, dan het bij Sinclair te kopen. Sinclair importeert het tenslotte ook gewoon uit de VS.

Bah, ik wil m'n Pre-Order setje, maar ik wil er niet een rib uit m'n lijf voor laten! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
DeathTrail schreef op 21 september 2004 @ 09:57:
http://www.gamestop.com/product.asp?product%5Fid=B645393B

Dit is de link naar gamestop, waar jre een War Pick als unique item krijgt, de game zelf kost $49,99 en shipping costs naar nederland zijn $19,99. dat is dus $69,98.
Waarschuwing! Er staat bij dat voor internationale klanten de bonus-CD met de retail meeverstuurd wordt. Dan heb je dus helemaal NIKS aan de key om aan de beta-weekenden mee te mogen doen, want die key krijg je pas wanneer GW al retail gegaan is!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Haay schreef op 21 september 2004 @ 18:59:
Sinclair importeert het tenslotte ook gewoon uit de VS.
Weet je dat zeker? Ik heb op Guild Hall gelezen te hebben dat Sinclair altijd pre-order producten rechtstreeks van NcSoft krijgt, en aangezien er nu ook een NcSoft Europe is... Ben benieuwd of ze, nu NcSoft Europe er is, ook nog alles vanuit Amerika moeten importeren.

• Haay
CJ schreef op 22 september 2004 @ 02:03:
Weet je dat zeker? Ik heb op Guild Hall gelezen te hebben dat Sinclair altijd pre-order producten rechtstreeks van NcSoft krijgt, en aangezien er nu ook een NcSoft Europe is... Ben benieuwd of ze, nu NcSoft Europe er is, ook nog alles vanuit Amerika moeten importeren.
Nee, het was een aanname van mij, gebaseerd op de indruk die ik van Sinclair kreeg.

Maar ik denk dat het voor de echte GW fans in Nederland de beste oplossing is om een inkoop-aktie te organiseren om GW zo groot mogelijk (afhankelijk van inschrijvingen natuurlijk) bij Sinclair te bestellen om zo de dubbele verzendkosten te drukken.

Dat betekent natuurlijk wel nu al definitief verbinden aan de aankoop van GW en niet afwachten waar het eventueel volgend jaar goedkoper te krijgen zal zijn...

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:29

SkyStreaker

Move on up!

Nu ja, wie WIL het überhaupt organiseren? Het lijkt me zowiezo al een CC-verhaal. En bij een grote afname, lijkt mij een korting ook wel realiseerbaar, je neemt immers ineens een grote bestelling.

Je wil minstens 10 ~ 20 stuks kopen... Dan mag er wel 3 - 5% vanaf nietwaar :) van de totaalprijs.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Haay
Tsja, dan wordt het hoog tijd om een inventarisatie te houden wie aan een GW Inkoop-Actie mee wil doen. Misschien dat we dat beter in een apart draadje op het forum van GW-NL kunnen doen?

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Dan zou je kans hebben op een grotere afname natuurlijk.... Maar wat punten:

- Leg uit waarom een koopactie
- Alles onder voorbehoud om een teleurstelling te voorkomen
- Overleggen met het bedrijf waar je het vandaan haalt (er kan altijd wel wat vanaf, voornamelijk als het distributeurs betreft en geen winkels)
- Laat de mensen EERST betalen! Dan voorkom je bullshit-orders.

Tenminste, dit zijn wat voorbeeldjes/suggesties. :)

Ik doe mee (denk ik, financieel nog niet zeker)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Haay
Animocheck voor inkoop-actie gestart: http://www.inkoopactie.net/ia/s5qb0myb

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Heyhey Haay, kheb net van een maat van mij die link gekregen, haha das ff toevallig:) Ik zat op het begin even te twijfelen of het wel betrouwbaar is en zo, maar kom er achter dat jij degene bent :)

Count me in :)

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

PS bedankt voor je waarschuwing over gamestop.com. erg lullig inderdaad dat je dan niet mee zou kunnen spelen met de beta's. Dat is juist de reden dat ik hem graag wil pre-orderen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Het zit dus zo..... De World Preview event van 29 t/m 31 oktober, is toegankelijk voor IEDEREEN....

Als je de pre - order bestelt.... mag je meedoen aan de beta weekends... die zijn steeds het laatste weekend van de maand, na de world preview, en tot de release van de game.
Ook mag je één vriend uitnodigen om aan één van de beta-weekends mee te doen.

De beta weekends zijn dus op:

26 t/m 28 november
24 t/m 26 december
28 t/m 30 januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
DeathTrail schreef op 28 september 2004 @ 18:23:

26 t/m 28 november
24 t/m 26 december
28 t/m 30 januari
Wat een timing. :X :/

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Haha ja goed he:P Het is deformable terrain, en patchen gebeurt tijdens het gamen, dus ze zullen er wel een x-mas special van make:) Warriors met Santa-hats op i.p.v. dikke armored helmets:P

• S913
  • Laatst online: 01-07 20:29

S913

Abusus non tollit usum

Damn ... moet me verjaardag dan maar cancellen dit jaar :P

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-06 20:53

Bluppy2

Hip!

S913 schreef op 29 september 2004 @ 01:14:
[...]
Damn ... moet me verjaardag dan maar cancellen dit jaar :P
Life is full of difficult choices :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Dat zou dus betekenen dat ik zelf maar 2 beta-events zou kunnen spelen, er van uitgaande dat het spel in Februari gereleased wordt en ik de game zou pre-orderen. ;( Hmmmf, da's minder.

Maar goed, ArenaNet heeft aangekondigd dat ze bezig zijn met NcSoft UK om toch in Europa de pre-order package beschikbaar te maken!!! :D Hopelijk lukt het ze.

Gaile Gray, de Community Relations Manager van ArenaNet schreef dit op een fansite:
Just a note to let everyone know we have not forgotten you! We had a meeting today with some of our NCsoft staff from the U.K. office, and we are all most eager to make the pre-order package available. Speaking with the European marketing team, it seems there may be hope, but we don't have any firm information at present.

As for Australia, whoever told you that it had been cancelled in Australia couldn't be more wrong! :/ We were talking just today about Australia, the Beta Weekend Events, and even servers for the lovely land of kangaroos and koalas -- and some mighty good gamers, too. We've not forgotten you guys, either, and hope to have more news coming up soon.

In the meantime, if you do find a source for Guild Wars' Pre-Order Package outside North America, could you PM me? We're trying to track availability, cost, and shipping fees. With some of the adverts in languages other than English, it's very helpful to have you drop a note and tell us what you've learned, or post it in this thread. Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

De InkoopActie van Haay is gestart! Het gaat dus om de speciale Pre-Order + Retail set van Guild Wars.

http://www.inkoopactie.net/ia/s5qb0myb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Dank je, DeathTrail! Ik zal de prijs dynamisch aanpassen naar gelang hoeveel mensen op de IA ingeschreven hebben. De prijs voor Pre-Order + Retail samen wordt berekend door een vaste en variabele component:
vast: €51,40
variabel: €33 / #deelnemers (dit zijn de verzendkosten)

bij 9 deelnemers (huidige situatie) is het dan €51,40 + 33/9 = €55,07.
Zodra we boven de 9 deelnemers uitkomen gaat de prijs dus analoog wat omlaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Er is nog een Duitse webshop die nu ook Guild Wars aanbiedt:

http://www.owshop.igames.de/product_info.php?products_id=66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Dank je CJ :) Maar wat de inkoopactie betreft, hebben we daar niet veel aan. Wat de anderen betreft natuurlijk wel, die hebben nu een ruimere keuze aan aanbieders:)

Als ik zo even snel over die site kijk, is het dus 10 + 50,90 = 60,90 voor retail en pre order.
Verzendkosten heb ik nog niet bekeken maar dat zal er ook nog wel bijkomen. Misschien is het toch verstandiger om ook mee te doen met de inkoopactie;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
DeathTrail schreef op 02 oktober 2004 @ 19:38:
Dank je CJ :) Maar wat de inkoopactie betreft, hebben we daar niet veel aan. Wat de anderen betreft natuurlijk wel, die hebben nu een ruimere keuze aan aanbieders:)

Als ik zo even snel over die site kijk, is het dus 10 + 50,90 = 60,90 voor retail en pre order.
Verzendkosten heb ik nog niet bekeken maar dat zal er ook nog wel bijkomen. Misschien is het toch verstandiger om ook mee te doen met de inkoopactie;)
Op die site staat dat er verzonden wordt via DHL, en dat die kosten er nog bijkomen. Duurder dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
DeathTrail schreef op 02 oktober 2004 @ 19:38:

Het is op die site dus €10 voor de pre-oder disk + 40,90 voor de volledige game (50,90 - 10 van de pre-order) + DHL + DHL. Dus 50,90 + 2x verzendkosten.

Ik heb zelf eigenlijk geen haast meer met de pre-order, zeker nu ik weet dat ik niet elk beta-weekend kan spelen en het er waarschijnlijk minder zijn dan verwacht. Maar ook het feit dat NcSoft UK nu volgens Gaile Gray toch de pre-order package naar Europa probeert te brengen, is voor mij een reden om nog even te wachten en te zien waar dit toe leidt.

Dus ik wacht het komende week nog even af, aangezien ik zag dat je je tot 10 oktober kon inschrijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Andere shop in de US die de pre-order kit heeft, maar waar men niet vereist dat je ook meteen betaalt voor de fullgame:

https://www.interactcd.co...earch_on1=000892566000569

InteractCD vraagt $9,95 voor de game + $10 shippingcosts naar Europa. Dat is een stuk minder dan de €10 die Sinclair Software er voor vraagt, en dat is nog wel binnen Europa zelf...

Dus voor $19,95 heb je alleen de pre-order package zonder dat je meteen de fullgame hoeft te kopen. Mocht je toch besluiten om de full game te kopen bij InteractCD dan krijg je gewoon $9,95 korting op de full game.

Lijkt me ook geen slechte deal voor de mensen die niet zeker weten of ze de full game wel willen hebben, maar alleen even willen zien of de game wat voor hun is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
CJ schreef op 05 oktober 2004 @ 13:18:
Lijkt me ook geen slechte deal voor de mensen die niet zeker weten of ze de full game wel willen hebben, maar alleen even willen zien of de game wat voor hun is. :)
Hallo zeg! De pre-order is voor mensen die al zeker weten dat ze Guild Wars willen kopen. Mensen die alleen even de game willen bekijken kunnen GRATIS de World Preview Event van eind oktober spelen. Hoeven ze niks voor aan te schaffen :)

En een gezamenlijke inkoop-actie bij die US site is ook niet interessant: $10 shipping voor één doos, en $7 per additionele doos. Oftewel, met 10 mensen gezamenlijk pre-orderen en dan gezamenlijk de retail bestellen kost dan:
2 x ( $10 + (9 x $7) ) = $146 aan shipping oftwel $14,60 per persoon. Bij Sinclair Software betalen we €15 per zending, dus in totaal €30, wat dus €3 per persoon is bij 10 mensen... Scheelt nogal he! >:)

[ Voor 31% gewijzigd door Haay op 05-10-2004 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Je vergeet dat voor sommigen 1 event niet genoeg is. Na de E3 For Everyone heb ik genoeg reacties gelezen op forums van mensen die graag nog een keer een event wilden hebben omdat ze nog niet zeker wisten of ze het wilden kopen.

Nu krijgen die mensen deze kans met de WPE, maar er zijn waarschijnlijk ook duizenden mensen die Guild Wars dan pas voor het eerst spelen. Ik ken er genoeg die het dan voor het eerst gaan spelen, omdat ze de E34E gemist hadden. Ik kan me goed voorstellen dat deze mensen niet direct de 'feel' van de game oppikken en het dan graag nog een keer willen spelen. Zeker niet nu het allemaal veel uitgebreider is dan de E34E

De Pre-Order Package is dan het ideale testmiddel voor niet al te veel geld om de game uit te testen. :7

Als je bij InteractCD besteld, ben je $19,95 kwijt voor de pre-order package, en omgerekend naar Euro's is dat toch nog zo'n €16,25. De volledige versie is $49,95 - $9,95 (pre-order) + $10 (shipment) = $50,-. Oftewel omgerekend zo'n €40,61.

Samen kom je dan uit op €56,86 voor de pre-order package + full game inclusief shipment. Dit is dan alsnog goedkoper dan bij de inkoopactie? Of zie ik hier nu iets over het hoofd? :?

Ik snap dat je veel mensen wilt trekken met een inkoopactie, maar volgens mij is InteractCD toch best goedkoop vooral in vergelijking met andere (US) shops. En vooral voor de mensen die GW voor het eerst gaan spelen en behoefte hebben aan een extended test-periode zonder zich te verbinden aan de aankoop van de volledige game, is dit echt ideaal voor een lage prijs. Op een aantal fansites heb ik inmiddels al veel goede berichten gehoord over InteractCD. 8)

Dan iets anders. Als je nu inlogt krijg je dit schermpje te zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.t-spoon.com/frontier.jpg

Niets om opgewonden over te raken hoor btw. ;) Helaas... ;(

Edit 8 Oktober
Net gelezen op Guild-Hall.net dat iemand uit Australia (Perth) de pre-order bij InteractCD heeft besteld op 1 oktober. Hij kreeg 'm gisteren, 7 oktober binnen... Dus 5 werkdagen deed het pakketje er over om van Amerika naar Australie te gaan!! En dat voor zo'n lage prijs.

Ik heb inmiddels ook al bij InteractCD besteld, aangezien ik niets dan goede berichten over InteractCD heb gehoord van mensen die buiten de US wonen. Ik zou het pakketje begin volgende week moeten krijgen (met enig geluk al op maandag).

[ Voor 23% gewijzigd door CJ op 08-10-2004 03:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
WOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOO! :D :D

Ik heb vandaag m'n Guild Wars pre-order package binnen gekregen!!!! Het duurde inderdaad maar 5 dagen, aangezien ik op dinsdag heb besteld.

En het kostte inderdaad maar zo'n €16. Verder geen extra kosten. En als ik bij hun ook nog eens de full game bestel dan ben ik totaal dus inderdaad €56,86 NCL. verzendkosten kwijt. En dat is voorlopig dus goedkoper dan bij de inkoopactie wat nu €53,60 + (€6,84 * 2) verzendkosten is.... :7

Ik zal zo even wat screens posten van m'n pre-order package. :)

Edit: Hmm.. dit is een "Get In The Game" game, dus een echte ATi game. :D

Edit 2: Bij deze wat pics. Sorry voor de 'slechte' kwaliteit. :9

Afbeeldingslocatie: http://www.phoenixclan.nl/guildwars/img/gw001.jpg
Het airmail pakketje. Netjes verpakt met piepschuim. De game kon ook zonder airmail doos verpakt worden, en dan kostte het $7 om te verschepen. In dit geval had dat prima gekund, waardoor de prijs nog lager zou komen te liggen.

Afbeeldingslocatie: http://www.phoenixclan.nl/guildwars/img/gw002.jpg
Taaadaaaa... daar is de Guild Wars Pre-Order box. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.phoenixclan.nl/guildwars/img/gw003.jpg
De achterkant van de box. Beetje wazig, maar goed... het zegt genoeg. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.phoenixclan.nl/guildwars/img/gw004.jpg
Wat zit er in de box?
- een envelop
- een CD
- een poster
- een Tournament Strategy Guide

Afbeeldingslocatie: http://www.phoenixclan.nl/guildwars/img/gw005.jpg
In de envelop zit de uitnodiging tot de Beta Events inclusief key, maar ook de Beta Event Friends Pass incl tweede key. :7

Afbeeldingslocatie: http://www.phoenixclan.nl/guildwars/img/gw006.jpg
Nog even de box voor m'n monitors om te laten zien dat ik 'm echt heb. ;) In 5 dagen gekregen. Dinsdag besteld. Zaterdagochtend afgeleverd voor een lage prijs.

[ Voor 80% gewijzigd door CJ op 11-10-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Gefeliciteerd CJ ! Als ik niet de inkoop-actie georganiseerd had, dan had ik die pre-order nu ook daar besteld, ha ha! :) Maar er zijn natuurlijk genoeg mensen die geen credit-card hebben of er toegang toe hebben. Dan is hun beste alternatief de inkoop-actie. Dus voor hun ga ik wel door met de inkoop-actie. Maar stiekum ben ik wel een beetje jaloers dat jij het al hebt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Hehe, thanks. :)

De Tournament Survival Guide is, ondanks dat-ie maar 17 pagina's telt, toch best wel nuttig. Het legt wat sterke punten uit van elke class, maar ook de zwakke punten. Verder worden termen uitgelegd die je nu veel ziet op fansites zoals "DOTs" (Damage-Over-Time), Target Caller (degene die de eerste aanval bepaald) en de Controller (degenen die de Healers van de tegenpartij uit moeten schakelen en de vijand moet vertragen/leegzuigen, dus veelal de mesmers, necros en water elementalists).

Ook worden er verschillende Character Builds onder de loupe genomen. Zo blijkt de Monk/Warrior puur gefocused te zijn op het overleven en toebrengen van schade, maar tevens wordt er meteen bij vermeldt dat Mesmers en Necromancers vermeden moeten worden, aangezien deze met veel plezier misbruik van je kunnen maken.

En als laatste worden er verschillende teamsamenstellingen besproken en hebben sommige strategieen zelfs al namen. Een goede basis team zou bestaan uit: 2 primairy healers (monks), 1 support healer (als second class), 4 damage dealers (warrior, ranger, elementalists (behalve de water elementalist) of necro) en als laatste 1 controller (mesmer of water elementalist die veel DOT doen). De Necro is dan de perfecte Target Caller, aangezien die tegelijkertijd het doelwit kan debuffen terwijl de target gecalled wordt.

Andere teamstrategieen zijn "Healing Ball" (2 of 3 Primairy/Support healers, 4 of 5 long range damage dealers), Knockdown Rangers (50-50 Rangers/Elementalists), Death Nova (Necro/Monks), Ice Warriors (Warriors - Mesmers).

Al met al heb ik vandaag weer zeer veel geleerd over Guild Wars en ik ben nu nog ongeduldiger geworden. Ik kan nu echt niet meer wachten tot de 29ste. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
DeathTrail schreef op 28 september 2004 @ 18:23:
Het zit dus zo..... De World Preview event van 29 t/m 31 oktober, is toegankelijk voor IEDEREEN....

Als je de pre - order bestelt.... mag je meedoen aan de beta weekends... die zijn steeds het laatste weekend van de maand, na de world preview, en tot de release van de game.
Ook mag je één vriend uitnodigen om aan één van de beta-weekends mee te doen.

26 t/m 28 november
24 t/m 26 december
28 t/m 30 januari
Dit is dus FOUT. :)

De beta weekends zijn altijd tijdens het EERSTE weekend van de maand.
Purchasing the pre-order box for Guild Wars guarantees participation in each exclusive Beta Weekend Event, scheduled for the first weekend of each month.
http://www.guildwars.com/press/pr05-09-13-04.html

Dat wil dus zeggen:
6-7 November
4-5 December
1-2 Januari
5-6 Februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Hey CJ - Phoenix - Heb je nou bij InteractCD alleen de pre-order box besteld?
GUILD WARS PRE-ORDER KIT (SKU: 000892566000569) PC (New) $9.95?

En is het zo dat je dan later gewoon de Retail daar kan bestellen zodra hij beschikbaar is? Of moet je meteen al betalen voor de Retail zoals bij de inkoopactie het geval is?

Ik weet al zeker dat ik de hele game wil:)

Ps. Kheb net ff gecheckt op de games lijst van interactcd, denk dat het gewoon bestellen wordt zodra hij beschikbaar is:) Denk dat ik daar de pre-order kit ga bestellen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Vanavond vraag ik wel ff om een creditcard:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
@ DeathTrail:
Ja, ik heb daar alleen de pre-order package besteld en dus ook alleen maar $19,95 betaald (omgerekend ongeveer €16,-).

Je kan inderdaad later de retail versie bestellen wanneer deze beschikbaar is. InteractCD onthoudt wat je daar besteld hebt, dus als je ook daar de volledige game bestelt wanneer-ie uit komt, dan trekken ze dus mooi $9,95 af van de totale prijs aangezien je de Pre-Order Package ook bij ze besteld heb.
The full release of Guild Wars is currently scheduled for some time in 2005. If you purchase the pre-order kit from us and later order the game, we willtake $9.95 off the purchase price of the full game. You must pay shipping on both items
Je hoeft overigens niet per se een credit card te hebben bij InteractCD. Ze werken ook met Paypal (heb er zelf echter geen ervaring mee).

Je kan overigens nog $3 dollar besparen op de shippingcosts door niet te kiezen voor een box (die grote doos met piepschuim).

Bestel je de game vandaag dan zou je 'm vrijdag of zaterdag thuis moeten krijgen... ruim op tijd voor de beta events dus. :)

[ Voor 34% gewijzigd door CJ op 11-10-2004 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Helaas gaat PayPal ook alleen via CC in het buitenland, voor zover ik er bekend mee ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
hmm. okay, da's minder. dat wist ik niet. maar voor de mensen die wel de beschikking hebben over een CC is InteractCD echt een aanradertje. En goedkoper dan veel andere winkels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Kheb zojuist mn pakketje besteld bij InteractCD:) De $10 piepschuim doos:P Kheb er nu al zin in!:D We hebben al lang genoeg gewacht (14 mei:S) lol.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

@ Haay.... Sorry dat ik uiteindelijk niet mee doe met de inkoopactie. Ik was erg enthousiast dat iemand op dat idee kwam! Goed werk Haay! Alleen CJ heeft me 'overgehaald', de 5 dagen verzendtijd is wel erg verleidelijk. Daarbij komen ook nog eens de lage kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
DeathTrail schreef op 11 oktober 2004 @ 22:02:
Alleen CJ heeft me 'overgehaald'
:o Ik wilde niemand overhalen hoor. Ik post hier alleen alternatieven voor mensen die graag snel en goedkoop Guild Wars willen hebben. Het is helemaal aan de lezer zelf om te beslissen wat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Overigens, DeathTrail en CJ, ik wil jullie blije stemming niet verstoren, maar jullie HEBBEN natuurlijk kans dat de douane jullie 2e pakje van GW Retail in februari 2005 onderschept en jullie dan nog 19% BTW + douanerechten laat betalen. Dat moet in principe voor alles dat meer dan €22 kost. En iets dat overduidelijk bij een webwinkel buiten Europa gekocht is heeft vrij grote kans door de douane eruit gepikt te worden voor na-heffing.

Voor meer info kun je het op de douane-site nalezen

Maar ik hoop voor jullie dat jullie geluk hebben en dat jullie pakjes erdoor heen glippen!

(Heb zelf de Extended Edition van Return of the King DVD die in december uitkomt in Canada besteld, en die kost €25 inclusief bezorging. Daarvoor hoop ik ook dat die niet onderschept gaat worden! :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Dat zal denk ik niet zo'n probleem worden hoor... Zelfs inclusief BTW + Douanerechten is het nog goedkoper via InteractCD. :7

Via InteractCD
Nu Pre-Order Package: €16,25
In Februari Full Game: €40,39
BTW 19%: €7,67
Douane Rechten 3,5%: €1,21 (dit vervalt aangezien het minder is dan €10,-)
Full game + 19% BTW: €48,06

Totaal betaald: €64,30 verspreid over 5 maanden.

Via Inkoopactie (uitgaande van 14 afnemers)
Pre-Orderset + Game: €53,4
Verzenden Pakje in Nederland: €13,68
Totaal betaald: €67,08 in één keer.

Afhalen zou dan goedkoper kunnen zijn in vergelijking met InteractCD, maar als je zoals ik in Groningen woont, dan wegen de benzinekosten niet op tegen het afhalen. Het verschil is klein, maar het is er. En ik heb de pre-order al, en daar ging het me om. 8) En met enig geluk glipt-ie door de douane heen... anders even via ICQ aan de mensjes van InteractCD vragen of op de sticker op de doos het bedrag van $20 willen zetten.. :Y)

En zoals ik al zei, dit is de ideale manier voor mensen om de game nog wat meer uit te testen, vooral degenen die na de WPE nog niet zeker weten of ze het wel definitief gaan kopen. En dat ze dan ook nog eens goedkoper uit zijn is dan natuurlijk ook een leuke bijkomstigheid. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door CJ op 12-10-2004 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Nice info CJ, je hebt je huiswerk goed gedaan zo te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Lol ik had mn creditcard gedelete op interactcd.com omdat het niet mijn eigen card was.... en de order bleef maar op processing staan, tot ik net (5 minuten terug) een mailtje kreeg dat ze mn creditcardinfo niet meer hadden:) (aardig mailtje hoor:)) Kheb mn order opnieuw geplaatst, en ik heb een mailtje teruggestuurd met een tweetal vragen, zijn antwoord hierop:

Hi,

If you order the full game from us, yes you will get $10 off - you need to remind us that you ordered the pre-order kit.

Also, if you put a note in the comments field when you order, we're happy to lower the price on the customs form for you.

Thanks!
-dave

Het is dus mogelijk om een bedrag lager dan $20 op de doos te zetten zoals je al zei, kan je in het 'comment' field invullen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
DeathTrail schreef op 13 oktober 2004 @ 22:29:
Lol ik had mn creditcard gedelete op interactcd.com omdat het niet mijn eigen card was.... en de order bleef maar op processing staan, tot ik net (5 minuten terug) een mailtje kreeg dat ze mn creditcardinfo niet meer hadden:) (aardig mailtje hoor:)) Kheb mn order opnieuw geplaatst, en ik heb een mailtje teruggestuurd met een tweetal vragen, zijn antwoord hierop:

Hi,

If you order the full game from us, yes you will get $10 off - you need to remind us that you ordered the pre-order kit.

Also, if you put a note in the comments field when you order, we're happy to lower the price on the customs form for you.

Thanks!
-dave

Het is dus mogelijk om een bedrag lager dan $20 op de doos te zetten zoals je al zei, kan je in het 'comment' field invullen:)
Hehe, dat is zeer zeker goed nieuws! :D Dus die €7,67 kan nog van de totaal prijs af. Da's altijd mooi meegenomen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Kheb dinsdag mn pakketje binnen gekregen:) Zelfde content als -CJ- Phoenix:P Maar jah logisch he, is ook van interactcd.com :P Ze hebben het echt netjes verpakt zodat hij onbeschadigd hier op de deurmat lag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 16:11

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Zelf woon ik ook in Groningen, maar met een pa die vaak langs mijn zus gaat, van wie die vriend weer een vriend is van de IA mede organisator, komt het wel goed (volgens jullie het nog :P) met ophalen enzo...
Had ik geweten dat hij met PayPal online te koop was had ik dat zeker gedaan, echter wordt mijn zakelijke accoutn, ook zonder credit card eraan gekoppeld, bij mijn weten internationaal gewoon geaccpeteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Bij www.interactcd.com is PayPal ook mogelijk ja, bij checkout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Onze 13 Pre-Orders in de IA besteld zijn onderweg. Gisteren bericht gekregen dat ze verstuurd zijn. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor die doos (13 pre-order doosjes samen in één doos? :P ) bij mij arriveert vanuit Duitsland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Hey HaaY! Succes met de Pre-Orders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Theoretisch gezien zou het heel snel binnen moeten kunnen komen lijkt me. Als het uit Amerika al 5 dagen duurde, dan moet dat vanuit Duitsland toch nog sneller kunnen?

Ik ben trouwens ook bezig met een support site voor mijn eigen Guild Wars Guild, ik zal later vandaag even een link posten (als ik 'm ver genoeg af kan krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Nog wat extra info over de WPE.

Een Guild opstarten gaat geloof ik 500 credits kosten. Maar een paar man/vrouw bij elkaar moet dit met gemak kunnen opbrengen. Een guild heeft voorlopig 3 ranks, de leader, de officers and de members. De leader.. dat spreekt voor zich. Het hoofd van de guild en deze kan de officers aanstellen, alsmede andere leaders. De officers zijn bevoegd om mensen uit te nodigen voor de guild dan wel te kicken.

Oh en bij deze dan de link naar de site van mijn Guild, de Ascalon Freedom Fighters: http://guildwars.phoenixclan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Hoera! Vandaag heeft de postbode een doos met 13 Pre-Order doosjes bezorgd!
Afbeeldingslocatie: http://www.jongbloed.demon.nl/gw-pics/GuildWars%20Pre-Order%20doos.jpg

(doosje 13 is voor mij en die heb ik al opengemaakt, dus die mist op de foto ;) )
Nu voor de distributie van de overige 12, ha ha...

[ Voor 49% gewijzigd door Haay op 23-10-2004 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21889

Haay en wat kun je ermee? En verkoop je ze zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 16:11

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

offtopic:
^^ Of je leest even waar het over gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Hm, dit is vaag! Ik was aan het zoeken naar hoe laat de WPE nou precies begint, en kom 2 verschillende tijden tegen:

Op GameDaily staat een counter die afloopt en wel tot 29 oktober om 5 PM wat voor onze Europese tijd 02:00 uur 's nachts op zaterdag 30 oktober is :(
http://www.gamedaily.com/pc/gwars/

Op de site van ATI (partner van NCSoft en sponsor van de WPE) daarentegen staat een andere counter die 17 uur korter is:
http://www.ati.com/gitg/promotions/guildwars/index.html

Welke van de 2 nu te geloven? Ik HOOP op die van ATI omdat dan de WPE ook voor ons Europeanen (en mensen in Azië) wel op 29 oktober begint! Als de counter van GameDaily waar is, dan begint de WPE alleen voor Amerikanen op 29 oktober en voor de rest van de wereld begint hij pas op 30 oktober... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Net even getest. Die ATI timer is gekoppeld aan je systeemklok. Toen ik in Windows m'n tijd verzette ging die timer op de ATI site mee. Dus die is niet betrouwbaar en telt gewoon de tijd tot het lokaal voor jou 29 oktober is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
GameSpot heeft wat Profile Previews geplaatst. De Monk en Mesmer zijn al aan de beurt geweest incl filmpjes. Binnenkort de rest:

http://www.gamespot.com/p...wars/preview_6111208.html
http://www.gamespot.com/p...wars/preview_6111218.html

Hoeveel gildes zijn er eigenlijk al geformeerd hier? Misschien is het leuk om even een overzichtje te maken van alle gildes waar tenminste 1 Tweaker in zit. Dan kan ik ze later ook toevoegen aan m'n eigen GW site. En eventueel kunnen we later wat leuke battles tegen elkaar organiseren. 8)

Gilde lijst (alfabetische volgorde):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-06 17:16
Ik zal dit weekend ook weer eens meespelen :) die 3 dagen met de e3 waren erg leuk. Ik denk dat ik dit keer een elementalist/warrior maak (vorige keer warrior/elementalist). Ik speel haast altijd enigszins aanvallend en wou wel eens wat anders zijn dan een warrior :P

Als ik het deze keer weer erg leuk vind ga ik hem eind dit jaar misschien toch maar kopen :P (cq. vragen voor st. Klaas ivm geld tekort :P)

edit: ow wacht lees net dat hij in februari komt, dan vraag ik hem maar voor mijn verjaardag :P

[ Voor 12% gewijzigd door Aapenootjes op 28-10-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
De teller die hier rechts staat, klopt die? (nu nog 19 uur dus...)

edit: hmmzz... komt steeds andere een andere advertentie.

[ Voor 20% gewijzigd door DeepSeven op 28-10-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51474

Volgens mij is het begonnen!

Account creatie - succes!
Character creatie - succes!

En nu verder met een bagger-snelheid downen, maar ach ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
VEEL PLEZIER ALLEMAAL! :)

Het werkt inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
PARTY TIIIIIIIIIIIIIIIIIME!!!!! Ben ik ff blij dat ik morgen een vrije dag heb!!!!!! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-06 17:16
he mijn E3 account bestaat trouwens nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Cool! De mijne ook nog trouwens :).

Maar 2000 files binnentrekken @ 15kb/s is niet leuk ;( . Gaat hij bij jullie ook zo traag?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.