[MMORPG]Guild Wars Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.555 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je van een kijkje nemen op GuildWars.com ? Dat lijkt me toch wel voor de hand liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets: het spel word gefinancierd door uitbreidingspakketten... Is dat net als LOD voor diablo 2 of meer zoiets als 1 mapje meer waarvan je er dus 1000en kan kopen
de uitbreidingspakket zullen als het goed is net zo groot worden als het spel zelf.... eerst zien dan geloven natuurlijk maar het zullen er dus geen 1000 worden ;) . Waarschijnlijk zal er om de 6-9 maanden een nieuwe uitbreiding komen.

Voor screenshots kan je beter kijken op de verschillende fansite's. Guildwars.com zelf heeft er nieet zo veel. Hier zijn er bv wel wat te vinden http://www.gwonline.net/screenshots/index.php.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
_/-\o_ Gruwelijk mooie shots. Helaas zo mooi dat mijn PC dat amper gaat trekken ben ik bang.
Lijkt me wel erg cool spel tho. Zal tegen de tijd dat ie uitkomt nog es kijken of ik hem koop, een uitbreiding per 6 a 9 maand lijkt me erg redelijk.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffG
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-01 23:15
Hoezo gaat je pc dat niet trekken? Ik zou is naar de systeemeisen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Mja de MINImale systeemeisen ken ik ja :+
Ik ben toch wel heel benieuwd hoe dit loopt als er 25 man over het scherm heen loopt.
Wacht wel ff tot de demo...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
uhm, demo? die is net voorbij (beta tests) denk niet dat er nog een demo uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Nog één beta te gaan: 15 - 17 april

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Moet je wel een beta key hebben. Worden niet meer uitgegeven via sites dus je moet geluk hebben wil je er nog ergens een vandaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffG
MariahCareyLover schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:47:
Mja de MINImale systeemeisen ken ik ja :+
Ik ben toch wel heel benieuwd hoe dit loopt als er 25 man over het scherm heen loopt.
Wacht wel ff tot de demo...
Het is een erg lichte engine (vergeleken met hoe andere spellen draaien op mijn pc), op jouw pc draait het vast perfect. De eerste beta speelde ik nog op mijn athlon 1800+ en radeon 8500. Dat draaide harstikke goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
JeffG schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 20:16:
[...]

Het is een erg lichte engine (vergeleken met hoe andere spellen draaien op mijn pc), op jouw pc draait het vast perfect. De eerste beta speelde ik nog op mijn athlon 1800+ en radeon 8500. Dat draaide harstikke goed :).
Hmm dit klinkt uitstekend. Hmmz nu dus maar wachten :( :+

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zal waarschijnlijk niet zo vaak 25 man over je beeldscherm hebben lopen. Dit zal alleen gebeuren in outpost, steden en dergelijke... Als je quest doet wordt er zeg maar een special stukje voor jouw alleen (of je party) gemaakt. Dus als je quest aan het doen ben of aan het exploren loop je dus alleen of met je party door de gebieden zonder andere (hinderlijke) mensen. ik hoop dat dat een beetje duidelijk is.

Daarbij schijnt guild wars inderdaad ook heel goed te lopen op "low end" computers, maar persoonlijke ervaring heb ik hier niet mee.

P.S.

trouwens bezoek vooral de fansites sommige zijn echt heel erg mooi, met heel veel informatie
http://www.guildwars.com/community/default.html Hier kan je de beste wel vinden ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
ik heb de client ff geprobeerd en het menu, met de bewegende achtergrond, draaide licht haperend terwijl ik nog een andere game had draaien op de achtergrond, dus dat zal wel goedkomen :D

Nu moet ik me tot de 28ste zien te vermaken met wat anders, zal een lange tijd worden :+

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 11:16:
Je zal waarschijnlijk niet zo vaak 25 man over je beeldscherm hebben lopen. Dit zal alleen gebeuren in outpost, steden en dergelijke...
Vergeet niet de PvP met 4 teams van 6 spelers per team! Dan heb je wel 24 man/vrouw over je beeldscherm lopen, inclusief alle effecten van spells als firestorms, lightning bolts, en noem maar op ;) En GvG 8 vs 8 is dan ook 16 spelers in één lopende game, tegelijk op je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
MariahCareyLover schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:23:
ik heb de client ff geprobeerd en het menu, met de bewegende achtergrond, draaide licht haperend terwijl ik nog een andere game had draaien op de achtergrond, dus dat zal wel goedkomen :D
Als ik de client opstart en hij is bezig met streaming data van de ArenaNet server te downloaden dan hapert het beeld ook een beetje bij dat tentenkamp dat je op de achtergrond ziet. Zodra het streamen ophoudt wordt het beeld direct vloeiend bij mij. Ik draai het overigens op een Radeon 9700Pro van al weer ruim 2,5 jaar oud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Ik hoop dat me vriendin het een beetje mee blijft spelen.
Ze is er in iedergeval geinteresseerd in :>
Ik heb alleen meegedaan aan de E3 Test vorig jaar.
Jammer dat er in Nederland zo slecht te komen is aan de pre-order package. Nah ja, ik doe het dan maar met 2x de special edition.
Ik hoop ook dat het mogelijk is om Meerdere keys op één install te gebruiken zodat het dus mogelijk is om af te wisselen van pc. Ik heb er twee en één daarvan is nou niet bepaald super snel. Het kan ermee door hoor.
Dus wat ik wilde zeggen is dat het dan mogelijk is om beide pc's beide keys te geven en dan natuurlijk niet tegelijk met dezelfde in te loggen, maar om te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
NielsOveres schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 08:17:
Ik hoop dat me vriendin het een beetje mee blijft spelen.
Ze is er in iedergeval geinteresseerd in :>
Ik heb alleen meegedaan aan de E3 Test vorig jaar.
Jammer dat er in Nederland zo slecht te komen is aan de pre-order package. Nah ja, ik doe het dan maar met 2x de special edition.
Ik hoop ook dat het mogelijk is om Meerdere keys op één install te gebruiken zodat het dus mogelijk is om af te wisselen van pc. Ik heb er twee en één daarvan is nou niet bepaald super snel. Het kan ermee door hoor.
Dus wat ik wilde zeggen is dat het dan mogelijk is om beide pc's beide keys te geven en dan natuurlijk niet tegelijk met dezelfde in te loggen, maar om te wisselen.
:? Waarom wissel je niet gewoon van account op die ene snellere PC??
Dus int kort:
- Install game1 met key1 op pc1 met daarop account1 en account2
- Install game2 met key2 op pc2 met daarop account2

Als ik het goed lees heb je dan bereikt wat je feitelijk wilt.

Nog 23 dagen met trillende handjes :+

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ook besteld bij play, dat scheelt weer mooi 10 euro :) Kan niet wachten tot ik hem werkelijk heb en het duurt nog zo lang :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Denk niet dat het helemaal klopt wat je zegt, ik probeer het anders uit te leggen:
Ik heb besteld 2 keer Guildwars Special edition. (1 voor mijn vriendin en 1 voor mijzelf)
Thuis heb ik 2 pc's staan. Waarvan 1 feitelijk mijn werk pc is (welke ook langzamer is, maar een GPU upgrade heeft gekregen dus waarschijnlijk wel GW aan moet kunnen) en de andere is mijn game pc.
Nu begrijp je wel dat ik niet constant op de langzamere pc wil gaan spelen en dus gewoon wil gaan afwisselen met mijn vriendin (ga er vanuit dat we tegelijk samen GW gaan spelen, daarvoor heb ik em ook uiteindelijk gekocht).
Nu lijkt het me zo, dat ik niet met haar key mijn character kan opstarten. Dus vroeg ik me af of het mogelijk is het spel te installeren en dat de key feitelijk alleen voor de accounts gebruikt wordt.
Ik ga er vanuit dat dit dus wel het geval is. Dat betekent dat ik beide accounts op beide pc's instel, waardoor ik dus kan wisselen tussen die twee accounts.

Ik zal ze binnenkort misschien nog ff mailen om te vragen wat zij hierover denken bij GW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ik denk dat dat net zo is alsbijvoorbeeld bij diablo 2. Daar kun je ook gewoon op de computer van iemand anders inloggen en spelen. Ik had diablo 2 zowel al op me pc als op mijn laptop geistalleerd en ik kon met met beide op battlenet zolang ik dat maar niet tegelijk deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dat bedoel ik dus.
Ik ga ervanuit dat je code aan je account staat gekoppeld en niet aan je game zelf.

Als ik terug denk aan de E3-Beta, dan speelde mijn vriendin op hetzelfde spel, maar met een ander account. Dan hoef ik me tenminste geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien een key gekoppelt is aan een account, en niet aan een computer/instalatie kun je gewoon spelen op beide computer, en zelfs tegelijk zolang je niet hetzelfde account gebruikt. Je hoeft dus ook niks aparts in te stellen op je computer om dit te kunnen, alleen met je goeie account inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, das dus geen probleem. :D

Ik kan haast niet wachten, nu maar hopen dat die sjop em heeft op de releasedag, anders dan moet ik weer wachten net zoals met Final Fantasy XI. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
* Sensei_D zou willen dat die dit topc over 23 dagen pas had gevonden ;)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand miss een key voor me stuur deze plz naar
yanick.dols@wanadoo.nl

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
NielsOveres schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 12:51:
Nu lijkt het me zo, dat ik niet met haar key mijn character kan opstarten. Dus vroeg ik me af of het mogelijk is het spel te installeren en dat de key feitelijk alleen voor de accounts gebruikt wordt.
Ik ga er vanuit dat dit dus wel het geval is. Dat betekent dat ik beide accounts op beide pc's instel, waardoor ik dus kan wisselen tussen die twee accounts.
Je key wordt aan je account gekoppeld. Dat koppelen is eenmalig en daarna is die key op zich niks meer waard, want hij is al aan JOUW username gekoppeld. Een installatie van Guild Wars op een PC staat los van wie erop wil inloggen. Daarom kan Guild Wars ook in game-café's op PC's geinstalleerd worden, en kunnen spelers die een account hebben daar gewoon op spelen.

Ik hoop dat het zo duidelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe Guild Wars cinematic trailer gereleased , erg strak hoor ;)
Was het maar de 28e !!

ftp://64.154.197.2/movies/GW_Intro_720x400.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
Wow wat een gruwelijk filmpje was dat :9~ :9~ Nog maar een weekje of 3 en dan kunne we guildwarsen, eindelijk

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Vet filmpje!
Ik heb er echt zin in. Zit er ook al aan te denken mn eigen guild op te richten. In WoW beta hadden we al Gathering of Dudes (NL(talig) only), een aantal mensen die nu nog/weer WoW spelen zijn daar nog steeds mee bezig. Dus nu wil ik deze guild waarschijnlijk ook naar GW halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat filmpje is inderdaad echt vet >:) als dat nou is op de tv gaan uitzenden.. Dan verkoopt het spel zich automatisch zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:46
zeg die mensen die de beta doen houden hun de key en kunne door gamen of word het een fresh restart for all?

heb voor dit game extra nieuwe pc gekocht:

AMD64 3500 Winchester met Zalman 7000CU
2x512 DDR Kingston (dual channel)
GF6800GT (later een 2de voor SLI)
ASUS A8N SLI Deluxe
80Gb SATA2 (later komt er 2de bij voor raid)
Tsunamie kast van termatek
500W Voeding van Huntkey
Liteon DVD Brander

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
wow, laatste filmpje ziet er egt dik uit. Ben ook wel geinteresseerd nu :P Kheb de E3 betatest gedaan, toen vond ik het alleen minder.... had een beetje een verdwaald gevoel. Kende niemand en snapte er niet zoveel van.

Ik heb dit topic niet echt gevold, maar als ik et groed begrijp kan je em dus alvast pre-orderen waarbij je een key krijgt zodat je in de beta kan spelen?

Anyways, et zou me leuk lijken om alvast een guild te starten of in ieder geval wat mensen alvast bij elkaar te rapen zodat we samen kunnen beginnen en elkaar helpen maybe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
De mensen die de Beta doen, die worden op de launch gereset naar nul en volgens mij worden alle items ook weer weggehaald.
Het voordeel is dat je je naam alvast kunt reserveren, maar daarnaast kun je in GuildWars zowel een voornaam als een achternaam voor je character maken. Volgens mij is dit zelfs verplicht.

Samen met mijn vriendin ga ik dezelfde achternaam nemen, das wel zo leuk.
Waarschijnlijk ook armor kleuren matchen. O+

Kan echt niet wachten totdat het eindelijk de 28ste is!
Ik weet dat ik dit al vaak heb gezegd, maar was het maar zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
ben wel blij dat het pas de 28 uit komt krijg pas geld op de 25 :P

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Gerucht gaat, maar nog niet ergens officieel gelezen, dat de 'pre-orders' al een dag eerder kunnen starten (de 27ste). Niet écht schokkend, maar daarnaast kan je idd alvast je naam 'reserveren' en ik ben benieuwd of ze nog wat gaan doen met die special items die je als 'pre-order' zou krijgen.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffG
Dat is gewoon in een persbericht bekend gemaakt ;)
http://www.guildwars.com/press/pr08-02-14-05.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
ja maar waar moet je een pre order doen in NL? :P

ik lust wel dat special item om erlijk te zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Pre-orders in NL moet je gewoon uit het buitenland halen, ik heb de hoop al opgegeven aangezien ik hem al besteld had bij een bekende van mij.
Ach, de special edition heeft ook een speciaal item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Tja ... wie kijkt er dan ook op de officiële site 8)7 :P

Over die special items, ben sowieso benieuwd hoe nuttig die zijn. Het item van de SE zou je een kleurige aura geven, maar is het ook nuttig in het spel? De items uit de pre-orders zijn meer profession gerelateerd, boog, staff ... maja, wat heb ik al archer aan een staff? En zijn deze items niet na 1 week spelen overclassed bij andere wapens die je gevonden hebt?

Ach, zie wel ... eerst nog ff 1 beta weekend om de laatste dingetjes te testen :)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S913 schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:38:
[...]

Ach, zie wel ... eerst nog ff 1 beta weekend om de laatste dingetjes te testen :)
Als het zover is post ff wat screenshots please dat maakt het wachten draaglijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik vergeet meestal screenshots te nemen, maar diegene die ik genomen heb sinds oktober en nog ga nemen kun je hier vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door S913 op 11-04-2005 13:29 . Reden: Wrong url ... ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Heb al weer zin in aanstaande weekend, het laatste Beta Weekend Event voor de release, dus ben echt benieuwd naar nieuwe dingen! Was 2 events terug bijv. ook al erg plezierig verrast door het 'pre-searing' Ascalon :).

Btw, hier zijn de screenshots te vinden die ik zelf tijdens heb gamen heb gemaakt tijdens een stuk of 5 beta events: http://www.annot.net/jjwa/GW/.
S913 schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:28:
Ik vergeet meestal screenshots te nemen, maar diegene die ik genomen heb sinds oktober en nog ga nemen kun je hier vinden.
Leuke screenshots, maar wat me vooral opvalt is je geweldige gallery! Heb je die met een programma gebouwd? Ben wel benieuwd, het is nml een erg luxe user interface zeg maar :).

[ Voor 42% gewijzigd door jjwa op 11-04-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

jjwa schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:33:
Leuke screenshots, maar wat me vooral opvalt is je geweldige gallery! Heb je die met een programma gebouwd? Ben wel benieuwd, het is nml een erg luxe user interface zeg maar :).
Offtopic: http://www.iisworks.com/listpics/ Het is een freeware tooltje met evt een licensed uitvoering. Die is uitgebreider maar het freeware tooltje biedt genoeg mogelijkheden.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie screens bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Voor degenen die dat nog niet gedaan hebben, raadt ik aan om de Guild Wars Lore op de officiele site eens door te lezen. Deze kan je vaak ook vinden op de vele fansites.

Als je de lore doorleest, dan zal je het filmpje opeens heel goed begrijpen aangezien dit de geschiedenis vertelt van Devona (de vrouwelijke warrior), Aiden (de ranger) en Cynn (de elementalist). Verder komen er nog enkele andere karakters aan bodt zoals Mehnlo de monk en zijn de necro en mesmer nog niet verschenen in de trailer... maar misschien is dat een leuk iets voor de tweede trailer.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Ik snap dat je als je missies gaat doen, je een eigen map hebt en dus geen andere gasten tegenkomt, behalve diegene in je eigen party.

Maar als je nu gewoon beetje rond gaat lopen in de wereld om te lvlen is dat ook in je eentje als je geen party maakt , of kan je dan wel gewoon andere spelers tegenkomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
M55 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 19:35:
Ik snap dat je als je missies gaat doen, je een eigen map hebt en dus geen andere gasten tegenkomt, behalve diegene in je eigen party.

Maar als je nu gewoon beetje rond gaat lopen in de wereld om te lvlen is dat ook in je eentje als je geen party maakt , of kan je dan wel gewoon andere spelers tegenkomen ?
Er zijn in de wereld van Guild Wars diverse 'outposts' die je alleen kunt bereiken door gewoon vrij rond te gaan lopen. Die outposts zijn plekken waar je anderen kunt ontmoeten (en na de eerste keer bezoeken staan ze ook permanent op je kaart om ze later weer te bezoeken zonder er eerst naar toe te hoeven lopen) en waar je spullen kunt verkopen en eventueel met anderen een party vormen om weer de wildernis in te gaan.

Maar in de wildernis zelf zul je GEEN andere spelers tegenkomen dan waarmee je vanuit een outpost of town gestart bent. Die wildernis is ALTIJD een instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Haay schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 19:41:
[...]

Er zijn in de wereld van Guild Wars diverse 'outposts' die je alleen kunt bereiken door gewoon vrij rond te gaan lopen. Die outposts zijn plekken waar je anderen kunt ontmoeten (en na de eerste keer bezoeken staan ze ook permanent op je kaart om ze later weer te bezoeken zonder er eerst naar toe te hoeven lopen) en waar je spullen kunt verkopen en eventueel met anderen een party vormen om weer de wildernis in te gaan.

Maar in de wildernis zelf zul je GEEN andere spelers tegenkomen dan waarmee je vanuit een outpost of town gestart bent. Die wildernis is ALTIJD een instance.
Ok, dat vind ik opzich wel jammer, maar verder lijkt me het een erg goed spel, en heb het maar meteen besteld bij play.com want die 28 euro's is het vast wel waard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Met die tussen stukken zat ik zelf ook mee.
Vond het jammer dat je daar geen andere spelers tegen kwam, maar ja.
Nu vind ik het allemaal niet zo erg meer.
Lekker ff alleen lvllen en dan met me meiske samen gaan PTen bij de outposts.
Matching armor colors en zelfde achternaam ^^. Zou je ook nog kunnen trouwen in dit spel. (Denk het eigenlijk niet).

Nog maar 2 weken! en een dag. Laat ik nou net vrij zijn op die donderdag! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

NielsOveres schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:43:
Lekker ff alleen lvllen en dan met me meiske samen gaan PTen bij de outposts.
Matching armor colors en zelfde achternaam ^^. Zou je ook nog kunnen trouwen in dit spel. (Denk het eigenlijk niet).
Is een online versie van de SIMS niet wat voor jullie? :+

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Bschnitz schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:35:
ben wel blij dat het pas de 28 uit komt krijg pas geld op de 25 :P
Geld ook voor mij hier.

Ik heb net ff nagevraagd bij Dynabyte wanneer ze hem hebben. Ook dus einde van de maand.
Dus dat wordt het spel kopen met 10% korting. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
10% korting hoe? ik kan er ook wel een kopen via mijn vrindin bij de free record (werkt da) maar die zullen hem warschijnelijk pas over 4 maanden hebben of zo dus hoe krijg je 10% korting bij de dynabite.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
S913 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:40:
[...]
Is een online versie van de SIMS niet wat voor jullie? :+
Grapjurk _/-\o_

Nee, de online versie van de sims is niets voor ons namelijk:
A. Ik heb een hekel aan de sims.
B. Zij vind Guildwars leuk om te spelen.

Ik vind het gewoon leuk om matching color outfits te hebben en samen te gamen.
(Ze speeld ook UT2004 namelijk O+ )
Gewoon omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Rakkerzero schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:41:
[...]

Geld ook voor mij hier.

Ik heb net ff nagevraagd bij Dynabyte wanneer ze hem hebben. Ook dus einde van de maand.
Dus dat wordt het spel kopen met 10% korting. :P
waarom koop je hem niet bij Play.com ?
vet veel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

M55 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:05:
[...]

waarom koop je hem niet bij Play.com ?
vet veel goedkoper.
Ik vind het veel leuker om blij de winkel uit te lopen met een mooi spelletje in mn hand. :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Rakkerzero schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:29:
[...]

Ik vind het veel leuker om blij de winkel uit te lopen met een mooi spelletje in mn hand. :+
en dan thuis erachter te komen dat je 15 euro teveel hebt betaald :P
- 10 % :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Weer een nieuwe trailer/movie uit, speciaal voor aankomende laatste beta-weekend. Check it out!
http://www.guildwars.com/gallery/movies/default.html April 2005 Gameplay Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs
  • Laatst online: 21:45

fcs

M55 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:48:
[...]

en dan thuis erachter te komen dat je 15 euro teveel hebt betaald :P
- 10 % :D
mee eens.

heb hem niet voor niks in preorder gegooid. hoop hem 28ste op mijn deurmat te hebben... :)
kan nu helaas niet meedoen aan de laatste 2 beta's.
dag erna heb ik vrij (verjaardag) dus na de verplichtingen is het de hele dag guildwars. eens kijken wat er allemaal gewijzigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
nog 1 dagje en we kunnen weer genieten van het beta weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
Dit ziet er echt goed uit, ik heb het nauwelijks gevolgd dit spel, maar ik ben zeer benieuwt, zijn er nog beta keys te krijgen? Of mag ik dat niet vragen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Betakeys zijn alleen nog maar verkijgbaar via preorders.
Helaas levert play.com waar ik twee preorders geplaats hebt geen betakeys.

Aangezien ik de 21e voor 3 weken op vakantie ga kan ik het nog niet uitproberen.
Iemand die een betakey heeft waar ik kan zien hoe het spel er in het echt uitziet? ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ omg heb net een mail gekregen van Dimplus:) Ik kreeg gewoon een beta event key voor GW, omdat ik daar GW heb gepreorderd 8)7 8)7

ben zo vrolijk _/-\o_
Greetz vrolijke Nataku

PS heb ook een buddy key gekregen dus iemand..... 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nataku ! kzou het erg op prijs stellen als je het naar mij zou mailen !

check me profiel voor me mail aub!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:04:
nataku ! kzou het erg op prijs stellen als je het naar mij zou mailen !

check me profiel voor me mail aub!
Damn, je bent snel maar ik denk dat Darkshadow eerder was.
Iemand anders nog een key voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XthinkZ schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:43:
[...]

Damn, je bent snel maar ik denk dat Darkshadow eerder was.
Iemand anders nog een key voor mij?
Riskerend dat het een opsomtopic wordt;

Bij deze ook zeer grote intresse in een buddy key O-) :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Iemand nog een key over voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiwiplukker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 16:52
Nog mensen hier het probleem dat ze GuildWars bij Dynabyte hebben gepre-ordered? Het schijnt dat ze geen beta event keys gekregen hebben van de leverancier, aldus de Thuiswinkel Adviseur van Dynabyte B.V. :(

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Dynabyte heeft inderdaad geen beta keys.

Er zijn maar een select aantal Europese winkels die de echte pre-order incl. beta key verkopen. Dit lijstje kan je vinden op de site http://www.guildwars.com. Winkels die niet in dit lijstje staan, maar wel de key verkopen, hebben 'm hoogstwaarschijnlijk via een van deze winkels geimporteerd.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Mocht iemand toevallig nog een key over hebben O-) (mail staat in profiel)
Jammer dat ik de beta waarschijnlijk weer misloop nog ongeveer 1,5 week en dan kan ik ook is gaan rond kijken/hakken/questen/pvp-en/enz....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ja inderdaad, ik heb ook zeer veel interesse in een beta key... is er nergens een plek waar ze ge-exchanged worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Daar heb je nu toch niks meer aan, vanavond is het al weer afgelopem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
Hoe was de Beta-Weekend? Ik heb niet kunnen spelen maar is er veel veranderd ten opzichte van de vorige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ik heb net ff op een vriend z'n account gespeeld een uurtje.. wel prachtig.. ga 'm zeker orderen.. waar bestellen jullie 'm? preorder in 't buitenland of een nederlandse winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Als je een credit card hebt zou ik bij play.com bestellen 28,99 euro incl verzendkosten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Exphy schreef op zondag 17 april 2005 @ 17:08:
Hoe was de Beta-Weekend? Ik heb niet kunnen spelen maar is er veel veranderd ten opzichte van de vorige?
Het was weer super. Alle artwork zit nu zo'n beetje op z'n plek, nieuwe arena's zijn geopend, nieuwe maps, nieuwe opties in je char customization screen, nieuwe emotes, nieuwe chatopties, en nog veel meer dingetjes die verbeterd/vernieuwd zijn. Oh ja, ook is het Worlds At War systeem in gebruik genomen. Ik weet nog niet helemaal of ik er zo blij mee ben (ben geswitched van EU naar US omdat er meer districts waren in de arena's en iedereen daar tenminste Engels spreekt en niet Duits, Frans, Italiaans, Kroatisch, Deens, Nederlands etc door elkaar spreekt), maar m'n uiteindelijke oordeel vel ik daar wel na de release over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

'was'?? Ik ga nog even tot de kleine uurtjes door! :) Maar ben het verder volledig met CJ eens, idd erg jammer dat op de europese servers alle talen door elkaar gesproken worden, maakt het een beetje chaotisch ... Je char wordt niet gereset als je overspringt naar de VS server? Nou niet geprobeerd namelijk.

Kan niet wachten tot de final :Y)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Helaas, het beta weekend zit er voor mij ook weer op. Morgen weer werken, dus naar bed. Maar gelukkig nog maar anderhalve week wachten tot de release, dus dat is wel dragelijk, vergeleken met de 4 weken die telkens tussen de beta-weekenden zat!

Heb in ieder geval weer genoten! Ontzettend spannende quests gedaan met leuke groepjes spelers. De artwork is weer flink verbeterd t.o.v. de vorige beta.

Heb alleen gisteren een crash van GW gehad (exception error in gw.exe). En vandaag zelfs een blue screen. Na een flinke tijd probleemloos spelen (enkele uren achter elkaar) viel ineens het game-geluid weg (achtergrond muziek was er nog wel, maar geluiden van het gevecht vielen weg), vlak daarna gevolgd door dus een blauw scherm. Hopelijk iets wat in de release versie gefixed zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Eergisteren nog even gechecked bij de winkel waar ik gepreordered had, maar deze had geen Beta-keys. Maar ja, zo te horen was dit het laatste Beta-weekend?

Volgende week donderdag is het zover. Ben ik even blij dat ik vrij ben. Mijn vriendin schijnt ook niet zo'n lange dag te hebben. Dus dat wordt in principe wel de hele avond Guildwars!

Als ik het zo lees, zit ik er ook sterk over te denken om op de US servers te gaan spelen.
Vind het nogal gaar als iedereen hun eigen taal blijft spreken terwijl de meest gangbare taal toch echt Engels is. We zullen wel zien. Even kijken wat me meiske wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van die eigen taal valt best mee.
wat me wel opvalt is de vele duitsers en zweden die hun taal blijven praten,
dit kan natuurlijk gewoon het "gebrek" aan kennis zijn.

zelf zit ik nu in een guild van circa 50 members, vele nederlanders. maar ook engelse canadese grieken, belgen en amerikanen. en ik heb nog geen probleem gehad met de talen moet ik zeggen, als je nederlans praat tegen een nederlander dan whisper je gewoon.

we zitten redelijk vaak in de INT Districts maar die zijn vrijwel altijd leeg >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
De Beta Ending was geweldig!

- Biggetjes genaamd Oink spawnden overal
- Gnomes kwamen tevoorschijn
- Alle spelers werden ingepakt
- Toen begon het gold te regenen (heb er iets van 3000 gold opgepakt)
- Elke keer dat je geraakt werd door gold krijg je er XP bij (ben zo'n 10 levels omhoog gegaan)
- Daarna veranderde het weer van zonnig naar donker
- waarna de hemel gevuld werd met vuurwerk, maar ook op lager niveau veel te zien was
- Iedereen begon naakt te dansen
- maar dit werd bruut verstoord door gigantische "Infernal Wurms" die iedereen doodden.

Echt geweldig weer! :) Die Infernals waren echt supergroot en alles verliep lag-loos. Ook de overgang van zonnig naar donker ging vloeiend en supermooi. Echt de devs weten er wel wat moois van te maken! Op naar 27 April! :) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Naakt dansen :? LOL
Maarre hij komt de 28ste toch pas :?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Mensen met een pre-order mogen een dag eerder beginnen })

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
CJ schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:39:
De Beta Ending was geweldig!

- Biggetjes genaamd Oink spawnden overal
- Gnomes kwamen tevoorschijn
- Alle spelers werden ingepakt
- Toen begon het gold te regenen (heb er iets van 3000 gold opgepakt)
- Elke keer dat je geraakt werd door gold krijg je er XP bij (ben zo'n 10 levels omhoog gegaan)
- Daarna veranderde het weer van zonnig naar donker
- waarna de hemel gevuld werd met vuurwerk, maar ook op lager niveau veel te zien was
- Iedereen begon naakt te dansen
- maar dit werd bruut verstoord door gigantische "Infernal Wurms" die iedereen doodden.

Echt geweldig weer! :) Die Infernals waren echt supergroot en alles verliep lag-loos. Ook de overgang van zonnig naar donker ging vloeiend en supermooi. Echt de devs weten er wel wat moois van te maken! Op naar 27 April! :) :Y)
Heb je screenshots gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Sorry dat ik 't nog vraag maar waar ben ik 't beste af voor pre-ordering.. Iemand kwam met Play.com. Ben ik niet beter (of sneller) af als ik 'm in Nederland ergens bestel? En krijg je dan dat pre-order item?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
S913 schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:59:
Mensen met een pre-order mogen een dag eerder beginnen })
Ow hmmz, ik heb hem bij de dynabyte besteld vorige week. Dus dan kan ik hem woensdag, de 27ste al ophalen of is dit alleen met pre-orders die ook een betakey hebben gehad zeg maar?(Dynabyte had dat namelijk niet)
Kan ik er ff rekening mee houden ivm evetueel vrij nemen ;)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Zou het niet 100% zeker durven zeggen, maar ik heb altijd begrepen dat je met de beta-key een dag eerder kon beginnen ... weet niet of er nog een pre-order key zit bij de pre-orders die nu besteld kunnen worden. Maar misschien dat Haay of CJ wat meer weten.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Uit de officiele Guild Wars Faq:
I preordered from a European retailer. Will I get a preorder package?

Those who preorder through a European retailer will not receive a preorder package. However, customers who order from an authorized retailer will receive four important benefits:
Assurance that they will have a copy of Guild Wars on the day of release
- A Beta Weekend Event Access Key
- The opportunity to reserve character names
- A special in-game item
Please check with your favorite retailer for details.
Dynabyte is een gewone European retailer en geen "Authorized retailer". Dus mensen die bij de Dynabyte besteld hebben kunnen pas op de 28ste spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ik had hem woesdag besteld bij Dimplus en krijg een key en een freinds key op vrijdag , ik heb lekker van het weekend gespeeld :)
Was voor het eerst en was impresssed door de graphics en vond het erg verslavend , kan niet wachten to de 27e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
apNia schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:57:
Sorry dat ik 't nog vraag maar waar ben ik 't beste af voor pre-ordering.. Iemand kwam met Play.com. Ben ik niet beter (of sneller) af als ik 'm in Nederland ergens bestel? En krijg je dan dat pre-order item?
Play is het goedkoopst, maar zelfs als ze de game 2 dagen vóór release versturen heb je het toch pas ongeveer een week na release (gemiddeld genomen). Dus wil je echt meteen op de 28ste kunnen spelen, dan zul het beter bij bv. Dynabyte in de winkel kopen, vooropgesteld dat Dynabyte en andere winkels het op 28 april in het schap hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Mag ik iedereen die voor het eerste GW heeft gespeeld of gaat spelen het volgende verzoeken...

Verlaat alsjeblieft niet halverwege de PvP arena's of een battle in de Tombs. Ik heb me het afgelopen weekeind mateloos zitten ergeren aan de stormvloed aan mensen die zo maar ineens de strijd verlieten zonder te wachten op een rez of op de automatische respawn. Als mensen de strijd zo maar ineens verlaten dan kunnen de wedstrijden ineens heel erg unbalanced worden, vooral als bijvoorbeeld ineens een van je monks verdwijnt :X

Ik snap dat de 'newbies' de game nog moeten leren, maar in Guild Wars geldt 1 regel: Zo maar ineens de match verlaten is NOT DONE. Je leert de game door in de match te blijven tot het einde, want 1 persoon kan het verschil maken tussen winst of verlies. Gebeurt het in mijn team, dan komt diegene in mijn ignorelist te staan, tenzij er een goede reden als bv een DC is.

[ Voor 29% gewijzigd door CJ op 19-04-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ben ik compleet mee eens, gezien ik me daar ook aan geirriteerd heb tijdens de laatste bwe. Waar ik me ook aan ergerde waren mensen die zaten te vloeken dat de monks niet healden, terwijl de monks niet beschermt werden of ik de enige monk was. En ja, 1 full monk is te weinig als er bijna geen secondary monks zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Voor de mensen die de Beta ending gemist hebben of het allemaal nog eens terug willen zin een paar filmpjes en screenshots!

http://www.drascir.com/aprilbeta.wmv
http://www.shadowlegiongames.com/FinalEnding.wmv

http://guildwars.ogaming.com/gallery/April-BWE
http://guildwars.ogaming.com/forum/index.php?showtopic=7476

Have fun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik hoorde vandaag van iemand dat World of Warcraft veel en veel beter is dan Guild Wars.
En dat Guild Wars gewoon tegenvalt.

Hoe denken jullie hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
GuildWars is IMHO een zeer goed spel.
Het heeft (voor zover ik het gezien heb) niet super roleplay elementen met een verhaal, maar ik kan me zeker ook wel vergissen hierin.

Daarnaast is GuildWars gratis om online te gaan spelen.

Zelf heb ik geen WoW gespeeld, maar wel FFXI (doe ik nog steeds).

Ik ga zeker ook GW spelen (heb deze al 2x besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Rakkerzero schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:05:
Ik hoorde vandaag van iemand dat World of Warcraft veel en veel beter is dan Guild Wars.
En dat Guild Wars gewoon tegenvalt.

Hoe denken jullie hierover?
Ik ben zeer actief World of Warcraft (zowel in de beta als retail) en ben tevens ook een fervent aanhanger van Guild Wars.

In mijn ogen kan je beide games eigenlijk niet goed met elkaar vergelijken. Hoewel ze bepaalde raakvlakken hebben, zullen ze toch een andere doelgroep aanspreken.

World of Warcraft is meer voor de speler die in een grote wereld met duizenden andere mensen wil spelen en het leuk vindt om beroepen te nemen, uren te doen over missies/quests en van veel reizen houdt (uren lopen/vliegen voor bepaalde quests), etc. Guild Wars richt zich meer op de RPG-er die van snelle actie houdt door de vele PvP arena's, maar wel de mogelijkheid biedt tot interactie met duizenden andere spelers via de steden.

Wat betreft skilluitwerking is GW beter in elkaar gezet IMO. In WoW weet ik als druid dat een andere druid die ook lvl 60 is 95% dezelfde skills heeft. Ook weet je wat voor skills anderen hebben op dat niveau. Duels zijn vaak zeer voorspelbaar en in raids heb ik nooit het gevoel dat ik iets heb bijgedragen aan een overwinnen, terwijl ik dat in GW wel heb.

In GW weet je nooit welke 8 skills de tegenstander bij zich draagt. Een level 20 Mesmer kan dus compleet verschillen van een andere level 20 Mesmer doordat de een zich bijvoorbeeld compleet richt op domination (damage dealen), terwijl de ander zich richt op inspiration (zorgen dat de energypool van je tegenstander tegen 0 aan blijft zodat hij/zij niets kan doen). Ook krijg je door dualclassing veel meer combinaties die mogelijk zijn. Ieder character is dus ook echt anders.

In World Of Warcraft wordt je sneller in het verhaal betrokken en is de gehele sfeer ondanks de cartoony uitstraling gewoon leuk en gezellig. GW is meer voor degene die even snel een quest wil doen of even snel een potje wil PvP-en in de arena's. WoW neemt wat dat betreft vaak meer tijd in, want daar doe je vaak veel langer over om een questje te doen.

In GW heb je nooit het probleem dat je geganked wordt, aangezien alle PvP daar op vrije wil is (men kiest er voor om in de arena's te vechten en in de missies zitten alleen de mensen die jij in je team hebt).

Als het gaat om PvP dan is Guild Wars voor mij de winnaar. Gaat het om PvE dan vind ik WoW leuker, maar door het nieuwe dynamic quest system is GW zeker ook heel aantrekkelijk voor de PvE-er. En de 25 missies in GW zijn zeker net zo meeslepend als de missies in WoW. Technisch gezien is GW een stap verder dan WoW vanwege het wereldwijde netwerk met streamingtechnology (geen 6 uur downtime vanwege een wekelijkse onderhoudt, geen patches die je los moet downloaden en installeren aangezien dit gebeurd tijdens het spelen, hacks/bugs/exploits die dus on-the-fly gefixed kunnen worden door de devs etc). En daarnaast natuurlijk geen maandelijkse kosten, maar expansionpacks om de 6-9 maanden (net zoals zo veel andere games) die net zo veel nieuwe content bieden als het origineel, maar tegen een expansionpack prijs.

Guild Wars is gemaakt door drie belangrijke ex-Blizzard medewerkers en dat is goed te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Filmpjes waren ERG impressive. Leuk bedacht ook =)
En CJ bedankt voor je goeie vergelijking tussen beide. Denk dat ik 't verschil nu goed kan onderbouwen naar vrienden toe =)

Hoe groot achten jullie de kans ongeveer dat ik 'm bij dynabyte kan afhalen op de 28e? Verknalt een winkel als dynabyte 't snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
En nog een filmpjuh :D Lets get thunder uuh Wurm struck!

http://kronoshawk.com/evi...d%20Wars%20Wormstruck.avi

Deze vond ik er amusant heb er nu 3 van de 4 die ik gepost heb gezien, alleen die grote van 3xx mb nog.

/me Mythrill is op dreef vandaag en kan niet wachten op 28 April

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe groot achten jullie de kans ongeveer dat ik 'm bij dynabyte kan afhalen op de 28e? Verknalt een winkel als dynabyte 't snel?
mijn persoonlijke ervaringen met dynabite zijn eigenlijk wel goed. Maar vaak kan zon winkel er ook weinig aandoen als ze iets te laat leveren. Hun zijn ook afhankelijk van hun leverancier als de leverancier pas later levererd dan de 28 ste, kunnen hun er ook weinig aandoen.

Trouwens de beta was zeker wel weer flex, en kan echt niet meer wachten tot de release. Voor de gene die het leuk vinden is hier nog zon aftel klokje http://www.msu.edu/~nordhou1/gw/releasecd.html :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:44:
Daar ben ik compleet mee eens, gezien ik me daar ook aan geirriteerd heb tijdens de laatste bwe. Waar ik me ook aan ergerde waren mensen die zaten te vloeken dat de monks niet healden, terwijl de monks niet beschermt werden of ik de enige monk was. En ja, 1 full monk is te weinig als er bijna geen secondary monks zijn.
Om eerlijk te zijn moet ik zeggen dat dit de reden is waarom ik zowel als primary of als secondairy profession geen monk wil zijn. Iedereen wil een monk in zijn team, maar ben je éénmaal opgenomen, dan verwacht men van je dat je iedereen altijd maar kan healen terwijl men zich absoluut niet om de monk bekommerd. Feit is nu eenmaal dat wanneer een monk aangevallen wordt deze druk doende is om de tegenstander af te houden en zichzelf in leven te houden. Ik zelf probeer altijd wel om me heen te kijken waar de monk is en om hem / haar / henchmen in leven te houden, maar het lukt gewoonweg in battle niet altijd.

Als ik straks actief ben binnen een leuke guild kan ik misschien alsnog besluiten om als secondairy skill monk te gaan worden. Gewoonweg omdat men daar beter op elkaar ingespeeld is.
Mijn voorkeur gaat echter nog steeds uit naar W/El of W/R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Mijn primary character blijft een Mesmer die zich voornamelijk richt op Inspiration. Ik doe dan wel wat minder direct damage, maar ik krijg genoeg voldoening door de energy level van andere casters (met name Monks) op 0 te houden. })

Vaak zie je dat Mesmers in eerste instantie door warriors worden genegeerd totdat de Monk van hun team begint te schreeuwen dat ze niet kunnen healen omdat die vervloekte Mesmer zit te kloten met hun energypool. :) Tja, geef ze eens ongelijk... zonder hun energy zijn ze nergens. En ik vind ook niets vervelenders dan Mesmers die zitten te kutten met mijn eigen skills en energylevel, dus speel ik er zelf ook eentje. :7

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.