Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Anoniem: 17731
2 CVP - Dutch extreme
1 Bergse Boys C - De Gunners
2 JodenElf - Demons VF
1 De wrekers '0 - Idaho Rangers
1 FC Zjwame - drabbers
2 J.N.C - VV de Wiendha
1 Nijnsel Nomad - Emmer United
1 Westsaight - Rrrr
1 afc Marrum – FC rijkaards
2 - 1 Xeq Matt – Laranja Mecan (Brasil)
Maar goed dat je niet die van mij hebt gekopieerd he
Goeree Overflakee
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
2 CVP - Dutch extreme
2 JodenElf - Demons VF
1 FC Zjwame - drabbers
2 J.N.C - VV de Wiendha
1 Westsaight - Rrrr
4 - 1 Xeq Matt – Laranja Mecan (Brasil)
YP was bagger.
2 CVP - Dutch extreme
2 JodenElf - Demons VF
1 FC Zjwame - drabbers
2 J.N.C - VV de Wiendhappers
2 Westsaight - Rrrr
3 afc Marrum – FC rijkaards
2 - 1 Xeq Matt – Laranja Mecan (Brasil)
YP ook hier weer bagger
zou er het volgend seizoen niet weer eens een league bij gaan komen eigenlijkActieve gebruikers: 25601
Wachtlijst: 7021
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
2 CVP - Dutch extreme
2 JodenElf - Demons VF
1 FC Zjwame - drabbers
1 Westsaight - Rrrr
2 - 0 Xeq Matt – Laranja Mecan (Brasil)
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

1 Stiphout Voor - Mighty Murmel
1 CVP - Dutch extreme
3 Bergse Boys C - De Gunners
3 JodenElf - Demons VF
1 FC Zjwame - drabbers
1 J.N.C - VV de Wiendha
1 Westsaight - Rrrr
2 - 2 Xeq Matt – Laranja Mecan (Brasil)
Don't waste your time or time will waste you

YP was 5000 euro waard, en kon dus ook helemaal niets.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Anoniem: 78118
1 CVP - Dutch extreme
1 JodenElf - Demons VF
1 FC Zjwame - drabbers
2 Nijnsel Nomad - Emmer United
1 Westsaight - Rrrr
3 - 0 Xeq Matt – Laranja Mecan (Brasil)
Anoniem: 83760
1 CVP - Dutch extreme
2 JodenElf - Demons VF
1 FC Zjwame - drabbers
2 J.N.C - VV de Wiendha
2 Westsaight - Rrrr
3-1 Xeq Matt – Laranja Mecan (Brasil)
- Sinds 4 weken is mijn jeugdopleiding uitstekend --> 4 spelers van waarde 5000 getrokken
- Trainingsupdate vrijdag: vorm +1/-12 (voor de rest niks, nu staan er 2 18-jarige op 10 weken verdedigen)
- Wedstrijd vanmiddag: ik MOTS en haal 28.5 sterren, mijn tegenstander 25 en ik verlies met 2-6 en mijn teamspirit zakt van tevreden naar woedend!
Effe slecht gezind!
Greetz, OSwimmer
VV Achteruit
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Normaal
Tactiek: Normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)
Middenveld: uitstekend
Rechter Verdediging: uitstekend
Centrale Verdediging: wereldklasse
Linker Verdediging: briljant
Rechter Aanval: formidabel
Centrale Aanval: wereldklasse
Linker Aanval: goed
PUNANI & PANINI
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Tactiek: Centrumaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend
Middenveld: redelijk
Rechter Verdediging: uitstekend
Centrale Verdediging: uitstekend
Linker Verdediging: matig
Rechter Aanval: wonderbaarlijk
Centrale Aanval: wereldklasse
Linker Aanval: goed
Zwaar wederom geniaad
30-05-2004 Kampioenen! Kampioenen!
Niet alleen FC Den Bosch mocht dit jaar een kampioenschap vieren, nee ook Knallers zijn na de overwinning op Eastwood Tigers zeker van het KAMPIOENSCHAP!
Volgende week Wisper nog eventjes PICcen en dan op voor de promotie wedstrijd... helaas zit directe promotie er niet in...
Maar goed... vanavond eerst aan de champagne en het zal wel een latertje worden...
© 2004 Knallers Press
Less = more
De BN de Stem van morgen weet ook van het kampioenschap: (hadden zeker niks te doen

[ Voor 72% gewijzigd door Joss op 30-05-2004 22:48 ]
Zal wel moeten versterken want het tweede deel van de competitie heb ik behoorlijk wat terrein verloren...
Wacht op antwoord
Tjah laten we het maar niet over de toto hebbenAnoniem: 83760 schreef op 30 mei 2004 @ 23:01:
Na een ijzersterke 5-0 overwinning (WO) heb ik de eerste plaats in m´n competitie over genomen. Wat een klasse apart dat Timberteam
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
en ook nog eens een talentvolle YP, dus dit was een goede Hattrick-zondag
Basjes Heroes - FC snelle jel 6 - 0
the masterbla - Bamboozles 6 - 0
scf103 - No Blesse Obl 0 - 6
S.C.O. zat.3 - The Mighty Ga 6 - 0
Volgende week een zeer belangrijke wedstrijd. Ik moet tegen de nr 1 die eveneel punten heeft als ik. Wie wint gaat dus waarschijnlijk promoveren.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Volgende week mag ik met 8 doelpunten verschil verliezen van de #2 om toch kampioen te worden. Ik ga denk ik wel verliezen, maar niet zo zwaar dat ik geen 2de kampioenschap binnenhaal
Dan op naar de 6de en daar maar eens goed aan mijn team werken, wil toch wel een beetje leuk mee draaien namelijk...
1-0 verloren, en naar de 2e plaats gezakt. Nu moet nr 3 van 2 winnen, en ikke ook, om nog kampioen te worden. Spannund!
Gelijk m'n stadionnetje maar uitgebreid. Was 29652 plaatsjes, wordt 53152. Ik zag tot mijn ontsteltenis dat mijn tegenpartij 45000+ mensen in zijn stadion had. Dus heb ik het dit seizoen niet goed gedaan. Daar gaat m'n spaargeld.
[ Voor 37% gewijzigd door Par_Martinos op 31-05-2004 07:14 ]
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Anoniem: 44169
stats:
Middenveld: slecht
Rechter Verdediging: uitmuntend
Centrale Verdediging: uitmuntend
Linker Verdediging: uitstekend
Rechter Aanval: redelijk
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: redelijk
29 sterren
yp was een matige keeper

Anoniem: 67151
de concurent liet 3punten liggen waar ik er maar 1 van nodig had, dus bij deze ben ik officeel kampioen geworden
Grappig, Chrisis en Bram113 zitten bij elkaar in de competitie, 2 GoTters! Had ik nog niet opgemerkt
[ Voor 22% gewijzigd door Royz op 31-05-2004 11:16 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
huh?Royz schreef op 31 mei 2004 @ 11:14:
Grappig, Chrisis en Bram113 zitten bij elkaar in de competitie, 2 GoTters! Had ik nog niet opgemerkt
ben ik nou blind?
Oeps, VII.383 en VII.362, lijkt op elkaar en het is vroeg
hahaRoyz schreef op 31 mei 2004 @ 11:33:
[...]
Oeps, VII.383 en VII.362, lijkt op elkaar en het is vroeg
zware avond gisteren?
Ik ben vandaag vrij he, 2e pinksterdag
Hehe jep indeed, mooie is dat ik nu alleen nog effe van de laatste hoef te winnen en dan nog moet hopen dat volgende week mighty gang zijn potje verliest of gelijk speelt en dan degradeer ik dus mooi nietJoss schreef op 31 mei 2004 @ 00:07:
thnx, trouwens leuke uitslagen bij jou in de poule:
Basjes Heroes - FC snelle jel 6 - 0
the masterbla - Bamboozles 6 - 0
scf103 - No Blesse Obl 0 - 6
S.C.O. zat.3 - The Mighty Ga 6 - 0

over paar weken gaat alle tekst weg
en blijft alleen het plaatje over
-edit- nog een vraagje zag bij hattrick-files dat het in week 15/16 alleen zin heeft om te trainen op conditie/spelhervatting/conditie omdat je alleen 1 wedstrijd speelt maar dat snap ik niet dan train je bv positiespel toch alsnog gedeeltelijk of niet

[ Voor 34% gewijzigd door Tommilio op 31-05-2004 17:54 ]
op moment dat je of minder of nix meer in je jeugdopleiding stopt zakt die altijd, dus ook al als je minder per week er in stoptTommilio schreef op 31 mei 2004 @ 17:44:
Als je je financiering terugtrekt van de jeugdopleiding en bv 2/3 weken niet betaald blijft ie dan wel ophetzelfde niveau of zakt ie dan of begint ie dan gewoon weer onderaan. Ik weet wel dat als je bv 5000 erin gooit dat je max daalt dus dan je niveau ook.
Maar als je bv 2 weken het niet doet en hij zit op uitstekend dan zakt ie toch niet meteen naar het slechtse of welAnoniem: 67151 schreef op 31 mei 2004 @ 17:54:
[...]
op moment dat je of minder of nix meer in je jeugdopleiding stopt zakt die altijd, dus ook al als je minder per week er in stopt
Een week 10K er in stoppen, en hij zakte bij mij gelijk terug naar goed. Maar 2 weken niet doen, dat zou ik niet doen. Je jeugdopleiding keldert wel gelijk naar beneden, en dat moet je niet hebben natuurlijk.Tommilio schreef op 31 mei 2004 @ 17:55:
[...]
Maar als je bv 2 weken het niet doet en hij zit op uitstekend dan zakt ie toch niet meteen naar het slechtse of wel
btw, er bestaat ook verschil tussen high-excellent en low-excellent. Dat schommelt per week, en hij zakt ook steeds weer terug. Het niveau verschilt dus elke week(het is een klein beetje, maar het scheelt wel).
Anoniem: 93433
Hoe kom je hier bij? En wat zou het nut daarvan zijn?grooviee17 schreef op 31 mei 2004 @ 18:01:
btw, er bestaat ook verschil tussen high-excellent en low-excellent. Dat schommelt per week, en hij zakt ook steeds weer terug. Het niveau verschilt dus elke week(het is een klein beetje, maar het scheelt wel).
Ja, dan train je gedeeltelijk op postiespel, met andere woorden, slechts de helft van je trainees. En om tóch optimaal te kunnen trainen, kiezen een hoop managers ervoor om in de periode conditie of spelhervatting te trainen.Tommilio schreef op 31 mei 2004 @ 17:44:
-edit- nog een vraagje zag bij hattrick-files dat het in week 15/16 alleen zin heeft om te trainen op conditie/spelhervatting/conditie omdat je alleen 1 wedstrijd speelt maar dat snap ik niet dan train je bv positiespel toch alsnog gedeeltelijk of niet
opzich wel lekker natuurlijk als 1 van die spelers in passen stijgt kan een hoop geld schelen als je een speler verkoopt
De Uitslag:
8 The_Marsmellow
8 Brainpower
8 !k vl!eg
8 -Pjotrski-
7 ForayNL
7 Thije
6 Yared
6 Zonar
5 MaestroTim
5 Cyclops10
4 Frizza
De stand:
86 Brainpower
86 MaestroTim
83 The_Marsmellow
81 Yared
81 -Pjotrski-
77 Zonar
77 Thije
76 Frizza
65 grooviee17
61 Cyclops10
60 !k vl!eg
59 GaMbiNo
52 ChrisisLT
35 ForayNL
31 FOP
23 loona35
18 neudeboules
18 -StArMaKeR-
16 Yamipopo
15 hoedjevanpapier
11 Quintus
10 Sandyman538
6 Mankit
5 Dieptriest
Het is dan toch zover! MaestroTim wordt gedeeltelijk van de troon gesmeten! Morgen de 1 na laatste toto dit seizoen en de 1 na laatste die via GoT wordt gepost!! Wees er allemaal bij!!
Het nut ervan is mij ook nog niet helemaal duidelijk, maar ik heb het gehoord uit betrouwbare bron, en om precies te zijn van HT-Trapper. Die was op de internationale meeting in Enschede, en daar vroeg ik hem of er zoiets bestond als high-excellent YS, en hij kwam met dit antwoord.Anoniem: 93433 schreef op 31 mei 2004 @ 18:11:
[...]
Hoe kom je hier bij? En wat zou het nut daarvan zijn?
Deze week mag jij de toto als eerste invullen hoor
Hmmm, shit, moet ik toch nog m´n best gaan doenBrainpower schreef op 31 mei 2004 @ 18:22:
Het is dan toch zover! MaestroTim wordt gedeeltelijk van de troon gesmeten! Morgen de 1 na laatste toto dit seizoen en de 1 na laatste die via GoT wordt gepost!! Wees er allemaal bij!!
Ok, ik had dus toch moeten gaangrooviee17 schreef op 31 mei 2004 @ 18:26:
Het nut ervan is mij ook nog niet helemaal duidelijk, maar ik heb het gehoord uit betrouwbare bron, en om precies te zijn van HT-Trapper. Die was op de internationale meeting in Enschede, en daar vroeg ik hem of er zoiets bestond als high-excellent YS, en hij kwam met dit antwoord.
Wel vaag, je zou zeggen dat de normale random variabele al genoeg is.
DoneAnoniem: 53390 schreef op 01 juni 2004 @ 02:43:
Ik zoek nog een Friendly voor morgen (woensdag dus). Daag me uit plz: 212813
Maar afgelopen zondag vind ik wel erg sterk.
http://www9.hattrick.org/...ails.asp?matchID=16681356
vergelijk nou eens de 2 teams, en leg me uit waarom ik dit verloor met 3-4.
Damn, nu kan ik hooguit 3e worden..
Balen dat ik een week miste van de totoAnoniem: 83760 schreef op 31 mei 2004 @ 19:07:
[...]
Hmmm, shit, moet ik toch nog m´n best gaan doen
Tim laat even een steekje vallen...spannend aan de top.
Inderdaad, beetje raar. Je had het meeste balbezit en volgens mij was je team beter.Ruudboy schreef op 01 juni 2004 @ 08:50:
Ik klaag de laatste tijd wel vaker dat het niet helemaal eerlijk is hoe het mijn team vergaat...
Maar afgelopen zondag vind ik wel erg sterk.
http://www9.hattrick.org/...ails.asp?matchID=16681356
vergelijk nou eens de 2 teams, en leg me uit waarom ik dit verloor met 3-4.
Damn, nu kan ik hooguit 3e worden..
Ja, is al de 4e of 5e wedstrijd dit seizoen welke zo gaat.mankit schreef op 01 juni 2004 @ 09:57:
Gewoon pech ja, jammer......
Nouja, volgend seizoen maar weer proberen...
Ja, volgens mij gaat het per 30% naar beneden 1 stap omhoog. Het nadeel is, je verliest training (kost dus klauwen met geld). Als je conditie traint gaat je vorm naar de hel, en als je algemeen traint, ben je een volledige week kwijt voor je training. Ik zou het dus nooit doen. Als ik zulke trucjes nodig heb om me te handhaven of te promoveren...Royz schreef op 01 juni 2004 @ 10:29:
Even mijn vraag nog een keer niemand gaf antwoord. Als je vrijdag 60% algemeen of conditie traint, gaat je TS toch 1 stapje omhoog? Dat zou ideaal zijn voor iedereen die zondag nog een belangrijke wedstrijd had. Ik iig wel dus
.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Niet doen. Ten eerste treedt er pas een TS verhoging op als je op 10% ofzo gaat trainen. Dit geeft wel een lekkere boost aan je TS, maar er zal zich een vormdip voordoen die zich tot ver in het volgende seizoen zal laten gelden. Dit moet je echt alleen doen als je niets anders kan. Zelfs degraderen is nog een betere optie IMHO....Royz schreef op 01 juni 2004 @ 10:29:
Even mijn vraag nog een keer niemand gaf antwoord. Als je vrijdag 60% algemeen of conditie traint, gaat je TS toch 1 stapje omhoog? Dat zou ideaal zijn voor iedereen die zondag nog een belangrijke wedstrijd had. Ik iig wel dus
.
ik denk het wel j_du_peej_du_pee schreef op 30 mei 2004 @ 14:50:
[...]
zou er het volgend seizoen niet weer eens een league bij gaan komen eigenlijk
dus, als je een tweede, derde of vierde team aan wilt vragen moet je het nu doen, dan heb je geen wachtrij01-06-2004 Expanding leagues
We've made up our minds for what leagues are going to be expanded for next season. Among other things, we'll see 3 more nations reach the 35.000 teams level. Will Spain, Netherlands or Argentina finally catch up with the Swedes in the season to come? The new levels will be availble within 2 weeks.
Expanding to 35496 teams
España
Nederland
Argentina
To 27304
België
Deutschland
Danmark
To 19112
Portugal
Suomi
Italia
To 10920
Colombia
To 2728
Slovenija
Bulgaria
Bolivia
Bosna i Hercegovina
To 680
Ukraina
Slovakia
Nippon
Wacht op antwoord
Vandaag ben ik begonnen met het versterken van m'n team:
Cristian Gâlmã (10391512)
27 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and upright.
Has weak experience and poor leadership abilities.
Nationality: România
Assessed value: 599 000 €
Wage: 3 290 €/week
Stamina: excellent Goaltending: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: poor
Scoring: weak Set Pieces: weak
Ik heb hier bijna 1,8M voor betaald, en ik heb er nog lang naar moeten zoeken ook! Is dit een beetje een normale prijs?
Ook ben ik op zoek naar een uitstekend positiespel / formidabel winger of iets daar in de buurt, hoeveel zou ik voor zo'n speler mogen betalen?
Deze prijs is acceptabel, doch aan de hoge kant. Ik heb zelf onlangs voor een dergelijke speler (wel hoog-uitmuntend en dat is deze niet/minder) 2.0 miljoen gespendeerd, maar die was 23 toen. Deze wordt al bijna 28.Anoniem: 93433 schreef op 01 juni 2004 @ 12:09:
Leuk hoor, weer een uitbreiding, 7000 wachtenden was ook wat veel.
Vandaag ben ik begonnen met het versterken van m'n team:
Cristian Gâlmã (10391512)
27 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and upright.
Has weak experience and poor leadership abilities.
Nationality: România
Assessed value: 599 000 €
Wage: 3 290 €/week
Stamina: excellent Goaltending: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: poor
Scoring: weak Set Pieces: weak
Ik heb hier bijna 1,8M voor betaald, en ik heb er nog lang naar moeten zoeken ook! Is dit een beetje een normale prijs?
Ook ben ik op zoek naar een uitstekend positiespel / formidabel winger of iets daar in de buurt, hoeveel zou ik voor zo'n speler mogen betalen?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 01-06-2004 12:34 ]
Idd...lijkt me dat zulke uitbreidingen ook niet tot in het oneindige door kan worden gezet maar ze zullen vast wel van het veleden hebben geleerd.The_Marsmellow schreef op 01 juni 2004 @ 12:36:
Hopelijk kunnen de servers deze uitbreiding ook weer aan. Zo'n drama als 2 seizoenen terug hoef ik niet meer
Nog 1 wedstrijdje en de competitie is te einde, ik sta momenteel 4e dus heb nog weinig te winnen/verliezen. Ik mag alleen komend weekend niet thuis van de #5 verliezen anders ruilen we van positie en ik wil eigenlijk wel 4e blijven.
Begin volgend seizoen heb ik enkele trainees in de uitverkoop (enkele goed/uitstekend positiespel spelers) dan kan ik eindelijk eens lekker cashen op al mijn harde trainingsarbeid.
Ik ben een beetje aan het kijken voor formidabel winger en passable playmaking. Die kosten zo´n 1,2 tot 1,4M. Ik denk dus dat ze met excellent playmaking zo´n 2M zullen kosten.Anoniem: 93433 schreef op 01 juni 2004 @ 12:09:
Wat hebben jullie over voor een excellent excellent ?Anoniem: 83760 schreef op 01 juni 2004 @ 12:44:
[...]
Ik ben een beetje aan het kijken voor formidabel winger en passable playmaking. Die kosten zo´n 1,2 tot 1,4M. Ik denk dus dat ze met excellent playmaking zo´n 2M zullen kosten.
Voor een excellent winger/ solid pm (jonkie) heb ik 1 mln neergelegd. Dus 1.2 mln lijkt me een goede prijs.The_Marsmellow schreef op 01 juni 2004 @ 13:00:
[...]
Wat hebben jullie over voor een excellent excellent ?
Heb je er 1 te koop dan? Is hij onvoorspelbaar of nog liever quick, heeft ie een beetje passen? Zo ja, dan ben ik wel geinteresseerd.The_Marsmellow schreef op 01 juni 2004 @ 13:00:
[...]
Wat hebben jullie over voor een excellent excellent ?
edit: Zojuist nog een uitmuntende aanvaller met matig passen en onvoorspelbaar voor 2 miljoen gekocht, een winger zou m'n selectie compleet maken.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 93433 op 01-06-2004 15:41 ]
/me Par_Martinos kan zich niet voorstellen ooit zelf zo'n
check het streepje voor je commentaar levert over mijn Martinoosjes
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Anoniem: 34339
hehePar_Martinos schreef op 01 juni 2004 @ 21:31:
Vandaag kreeg een collega eindelijk zijn mailtje om mee te mogen doen met het onovertroffen Hattrick. Wat een spelers krijg je daarbij! Een soort baggerYP van 27 jaar, en verder alles met een slechte conditie. Wat een klus voor je een team hebt staan. Hij is al driftig op zoek naar middenvelders, want er zat er maar 1 bij...
/me Par_Martinos kan zich niet voorstellen ooit zelf zo'n-team te hebben gehad
check het streepje voor je commentaar levert over mijn Martinoosjes![]()
FC TikTak over rechts stijgt 2 plaatsen ten koste van De Wotties en Most Underestimated Guys, ook De Kozakken en De Superschapen wisselen van plaats in de top 10. FC Roffadam komt binnen op plaats 16 en tripleTeam op plaats 54.
Don't waste your time or time will waste you
Daarna komt het weer zoals vanouds elke week.
excuses voor het ongemak en hoop dat jullie er een beetje begrip voor hebben.
Ik post de laatste weken ook iets minder zoals jullie hebben kunnen zien.
Gezocht!
Router
Vond het juist zo lekker rustigThe Dolf schreef op 02 juni 2004 @ 13:41:
excuses voor het ongemak en hoop dat jullie er een beetje begrip voor hebben.
Ik post de laatste weken ook iets minder zoals jullie hebben kunnen zien.
Nee, tuurlijk, doe rustig aan. Ik vind de inzet van een aantal mensen voor deze fed. al grandioos, dus af en toe een steekje laten vallen mag wel hoor
@ loona: heb jij straks nog wat leuke spelers met aantrekkelijke spelhervatting in de aanbieding? En dan ook nog wat andere nuttige stats? (minstens uitstekend als hoofdstat)
Gezocht!
Router
Anoniem: 34339

Gathering of Tweakers Federatie OP ZWART?
Geen GoT Federatie meer. We kunnen het zelf nauwelijks geloven, maar het kan dus echt. Nergens meer. Niet op het internet en niet op IRC. Waarom? Een hele goeie vraag. Even alles op ’n rijtje.
- De GM's en HT's stemden in met een ledeneis van 5 in plaats van 100.
- Dat werd vastgelegd in een regel.
- Dus zijn we als een gek leden gaan werven. Totaalstand: 105 leden.
Tijd voor een feestje zou je zeggen. Maar mooi niet dus. Want de HT-er stemt straks waarschijnlijk tegen die hattrickregel. Ze willen eigenlijk een hele nieuwe regel voor alle federaties. Ook al gaat dat nu ten koste van de GoT federatie.
- De kans is groot dat de GM's straks tegen de wijziging stemt.
- Als dat gebeurt is het afgelopen met de GoT Federatie. Voorgoed!
- Het enige dat je kan doen: laat je stem horen!
Kijk dus om je heen! Spreek mensen aan! En haal mensen over onze federatie te bezoeken en lid te worden!
Op dit moment hebben we maar 100 leden en zitten dus op het randje... overtuig, promoot en laat je hart spreken!
Pfff....wat een vaag gedoe. Ik ziet er het nut niet echt van in om de 'kleine' federaties de nek om te draaien. Het doet toch niemand kwaad dacht ik...Anoniem: 34339 schreef op 02 juni 2004 @ 15:40:
[afbeelding]
Gathering of Tweakers Federatie OP ZWART?
Geen GoT Federatie meer. We kunnen het zelf nauwelijks geloven, maar het kan dus echt. Nergens meer. Niet op het internet en niet op IRC. Waarom? Een hele goeie vraag. Even alles op ’n rijtje.
- De GM's en HT's stemden in met een ledeneis van 5 in plaats van 100.
- Dat werd vastgelegd in een regel.
- Dus zijn we als een gek leden gaan werven. Totaalstand: 105 leden.
Tijd voor een feestje zou je zeggen. Maar mooi niet dus. Want de HT-er stemt straks waarschijnlijk tegen die hattrickregel. Ze willen eigenlijk een hele nieuwe regel voor alle federaties. Ook al gaat dat nu ten koste van de GoT federatie.
- De kans is groot dat de GM's straks tegen de wijziging stemt.
- Als dat gebeurt is het afgelopen met de GoT Federatie. Voorgoed!
- Het enige dat je kan doen: laat je stem horen!
Kijk dus om je heen! Spreek mensen aan! En haal mensen over onze federatie te bezoeken en lid te worden!
Op dit moment hebben we maar 100 leden en zitten dus op het randje... overtuig, promoot en laat je hart spreken!
Mijn team is 3e geworden in de competitie (V.184, 3e seizoen op rij!). Er is geen kans meer om omhoog of omlaag te gaan in de laatste competitiewedstrijd. Daarna zijn er weer eens 2 zeer saaie weken...
Op dit moment heb ik een 19-jarige verdediger te koop (uitstanding defence, weak winger, inadequate stamina, verder geen bijzonder bijstats) voor 1.700.000. Redelijke prijs denken jullie?
Oh ja, vanavond heb ik een wedstrijd tegen een russische eredivisionist (FC Headbangers). Eens kijken hoe gigantisch mijn B-team verpletterd wordt
[ Voor 8% gewijzigd door dreamtheater42 op 02-06-2004 15:49 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Misschien kunnen we bridget of katja inhuren voor een grootscheepse actie
Wacht op antwoord
(waar heb je dit trouwens gelezen Thije??)
Got Cup Kwart Finales
----------------------------
MatchID: 18477038 vliegjes - F.C. GoT
MatchID: 18527199 BZF - De Superschapen
MatchID: 18482223 kiddy - White Stripes
MatchID: 18476865 De Wespen - Frizza United
Beginnen uiteraard allen om 17.00
Het is dus juist een zegen voor GoT als deze regel wordt ingevoerdAnoniem: 83760 schreef op 02 juni 2004 @ 16:22:
@ 100 ledental regel: ik maak me daar ook geen zorgen om. Zodra die regel geaccepteert wordt, vallen bij duizenden managers plekken vrij en die zullen opgevuld worden met federaties die wél mogen blijven bestaan. Dus dan zal GoT met gemak doorgroeien.
(waar heb je dit trouwens gelezen Thije??)
@Frizza: Waarom beginnen ze 'uiteraard' om 17.00?? Mijn wedstrijd tegen Garbage? begint om 17.30 (waarschijnlijk is dit een ultieme n00b-vraag, maar ik weet het echt niet)
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 02-06-2004 16:56 ]
Milsbeek - Graxies United matchid=18474080
onze trots van de federatie op dit moment: Graxon, gaat de nationale beker weer even de GoT federatie binnenslepen
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 02-06-2004 17:15 ]
Doe dat dan!!!!!Anoniem: 44169 schreef op 02 juni 2004 @ 16:12:
Ben niet bang dat we onder de 100 leden gaan komen. Ik kan nog wel iemand aanbrengen
hmm idd stomAnoniem: 83760 schreef op 02 juni 2004 @ 17:14:
Frits, je vergeet een heel andere belangrijke wedstrijd nog even te noemen:
onze trots van de federatie op dit moment: Graxon, gaat de nationale beker weer even de GoT federatie binnenslepen

zeg dat wel, hij staat al 0-3 voorAnoniem: 83760 schreef op 02 juni 2004 @ 17:14:
Frits, je vergeet een heel andere belangrijke wedstrijd nog even te noemen:
Wacht op antwoord
1-3
Anoniem: 43846
Ik ben zo te zien dik door naar de halve finales... ben vergeten mn opstelling te wijzigenAnoniem: 78118 schreef op 02 juni 2004 @ 16:51:
Got Cup Kwart Finales
MatchID: 18477038 vliegjes - F.C. GoT
MatchID: 18527199 BZF - De Superschapen
MatchID: 18482223 kiddy - White Stripes
MatchID: 18476865 De Wespen - Frizza United
Beginnen uiteraard allen om 17.00

Gelukkig ben ik aan het veranderen wat training betreft en heeft mn jongste trainee al getraind... maar stom is het wel

Dit topic is gesloten.