YP was lekker: een 19-jarige met goed scoren. Kan ik voorlopig mooi als reservespits laten ballen. Alhoewel, misschien speelt ie vanavond wel. Of niet? Hangt er even vanaf hoe die vandaag traint en met de jongens omgaat. Misschien toch maar me middenvelder in de spits. Kan ik gelijk proberen of me ruit werkt.
Een team in me poule logt elke 7 weken in, ik heb hem daarom een tijdje geleden de volgende HT-mail gestuurd:
"Als je er nou geen zin meer in hebt, laat je team dan gewoon aflopen. Elke 7 weken inloggen is voor je mede-poulegenoten nogal irritant. Ik begrijp best dat je dat zelf mag weten, maar leuk is anders..."
Antwoord ie gister met (en dus weer ingelogd

)
"Hallo Metal_Meijer,
De lol was er voor mij inderdaad een beetje van af, daarom wou ik er ook mee stoppen.
Sorry dat ik na 7 weken weer opnieuw ben ingelogd. Ik wou nog even mijn post nalezen en ik heb er niet bij nagedacht dat dat voor jullie inderdaad nogal irritant moet zijn.
Dus sorry het zal niet meer gebeuren. Bij deze neem ik definitief afscheid.
Groetjes, Brosnan"
Hij heeft wel de daad bij het woord gevoegd en al zijn goede spelers te koop gezet. Ik moet vanavond tegen hem spelen (hij staat 5e). Als ik hem 1 punt geef, heb ik er volgend seizoen een WO-team bij

Maar ik neem eigenlijk aan dat ik vanavond al een walk-over op hem heb.