Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
We hebben dankzij de inzet van een aantal mensen een zeer mooie Gottrick site. We hebben dit forum. Er is de got-cup. "What else do we need????"
Ik zit niet echt te w88 op erkenning binnen hattrick.org. Voetbal is oorlog, dus als ik daar inlog dan verandert er wat, dan geldt aleen winnen nog. Hier kun je elkaar wel helpen.
Daarnaast hoef ik niet perse mensen die GoT als 4e keus hebben

Iets anders, ik had het net over winnen.
Ik ben goed in 5-4-1 formatie en heb
Tactiek: Vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel
toch staat er 2 keer in het verslag "-Utrèg had duidelijk problemen met het positiespel Hoe kan dit????
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Anoniem: 44169
Amenneudeboules schreef op 02 juni 2004 @ 18:57:
Ik snap dat hele GoT federatie gedoe niet. Deze federatie gebruikt nada niks van van hattrick. Op af en toe een beetje spam (nieuwsbrieven) na dan![]()
We hebben dankzij de inzet van een aantal mensen een zeer mooie Gottrick site. We hebben dit forum. Er is de got-cup. "What else do we need????"
Ik zit niet echt te w88 op erkenning binnen hattrick.org. Voetbal is oorlog, dus als ik daar inlog dan verandert er wat, dan geldt aleen winnen nog. Hier kun je elkaar wel helpen.
toch staat er 2 keer in het verslag "-Utrèg had duidelijk problemen met het positiespel Hoe kan dit????
Wat betreft die tactiekvaardigheid; ik heb dat ook gehad met 4-5-1 terwijl ik er goed in was. Gewoon lomp dus.
Anoniem: 78118
opzich heb je best wel gelijk.... het lid zijn van de federatie is eigenlijk zowat zinloos kan net zo goed lid worden van een federatie die wel actief is op hattrickneudeboules schreef op 02 juni 2004 @ 18:57:
Ik snap dat hele GoT federatie gedoe niet. Deze federatie gebruikt nada niks van van hattrick. Op af en toe een beetje spam (nieuwsbrieven) na dan![]()
Lucky bastard
En ik had nog wel 70 en 73 % balbezit.

Die keeper van je is wel erruug fijn overigens.
Anoniem: 97067
Zozo....wat zijn de volgende wedstrijden?
Mocht ik in de finale belanden (kans héél klein) dan zit ik in Italië te chillen...moet daar dan maar een I-net cafeetje opzoeken...

dat doet me goed dat je het een droom vind dat je van mij hebt gewonnenAnoniem: 97067 schreef op 02 juni 2004 @ 19:13:
It looks like I 'am dreaming...3-1 gewonnen![]()
Zozo....wat zijn de volgende wedstrijden?
Mocht ik in de finale belanden (kans héél klein) dan zit ik in Italië te chillen...moet daar dan maar een I-net cafeetje opzoeken...![]()
Anoniem: 97067
Nou ik kan het niet begrijpen dat ik met mijn stats gewonnen heb van jou team, een briljant midd...en volgens mij was de rest van je stats ook beter dan die van mij...en dan win ik met 3-1....de match engine...

Anoniem: 34339
Keepers met 2 keepersassistenten zonder op keepen te trainen elke 3 á 4 seizoenen een niveau stijgen?
Het zelfvertrouwen direct de aanvalsratings beïnvloedt?
Conditietraining een eenmalig, negatief effect op de zichtbare vorm heeft?
Algemeen trainen een eenmalig, positief effect op de zichtbare vorm heeft?
3 sterren bij een speler in het wedstrijdverslag betekent dat die speler tussen de 3,00 en 3,49 sterren heeft gescoord in die wedstrijd?
PIC en MOTS geen invloed heeft op kaarten en blessures?
De gemiddelde vorm ook afhangt van hoe goed je coach is?
Je conditie tot formidabel kan trainen, deze vervolgens niet meer daalt (behalve door ouderdom) totdat je weer conditie traint?
Trouwens vandaag met 6-1 van de White Stripes gewonnen. Ik ga nu toch wel zeker die cup winnen!!!
Uhm ja? en?mankit schreef op 02 juni 2004 @ 23:19:
Er zijn nog steeds veel mensen die geloven dat Mots/PIC wel degelijk meer blessures kan opleveren........
nou gewoon, die zijn er
ik zie trouwens net een team dat 24-5 over is genomen door een nieuwe eigenaar en in de 5e divisie speelt
Dacht dat alleen de onderste twee divisies voor overname beschikbaar waren?
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
We zoeken maar weer eens een leuke host...
[edit] Ik was tevlug met klagen. Ze geven aan ff uit de lucht te zijn, dus dat zal met een paar dagen wel verholpen zijn.
Zojuist mijn solid spelhervatten verkocht voor 1000 eurootjes! Hij haalde 1 ster in de spits, want verder kon hij niets.
[ Voor 42% gewijzigd door Par_Martinos op 03-06-2004 07:54 ]
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Anoniem: 83760
@ keepers: waarom zie ik de waarde van m´n keeper dan nooit toenemen??Anoniem: 34339 schreef op 02 juni 2004 @ 23:13:
Keepers met 2 keepersassistenten zonder op keepen te trainen elke 3 á 4 seizoenen een niveau stijgen?
nee hoor:The_Marsmellow schreef op 03 juni 2004 @ 07:18:
24-5 2003 misschien
het team speelt nogsteeds in V.74 ook.21-05-2004 De club veranderde van eigenaar toen Kingspython het roer overnam en de naam van de club veranderde in Reptielen&Co
30-03-2004 De club veranderde van eigenaar toen szigiadi het roer overnam en de naam van de club veranderde in szigik
14-02-2004 Nagykanizsa Sport Club eindigde als nummer 7 in V.74 seizoen 6
Wacht op antwoord
j_du_pee schreef op 03 juni 2004 @ 09:20:
[...]
nee hoor:
[...]
het team speelt nogsteeds in V.74 ook.
GrapjasReptielen&Co (157961)
Land: Magyarország
Regio: Békéscsaba
Stadion: Epson Stadium
Taal: Nederlands
Competitie: # 8 in V.74
Lijkt op een Nederlander die maar een team elders heeft aangevraagd vanwege de wachtlijst...
Wacht op antwoord
Die site is wel ontiegelijk sloom
Ben jij ff blij dat je niet meer kan degraderen, kan je alleen maar progressie boekendiabyte schreef op 03 juni 2004 @ 10:47:
Ik heb Hattrick ook maar weer opgepakt
Goed trouwens dat je het weer oppakt, volgende stap: supporter worden
daarop volgende stap: GoT federatie joinen
Niet degraderen?Anoniem: 83760 schreef op 03 juni 2004 @ 11:07:
[...]
Ben jij ff blij dat je niet meer kan degraderen, kan je alleen maar progressie boeken
Ook niet als de 9e divisie er volgend seizoen is en hij 8e blijft staan?
Volgens mij wordt 8e (en 7e???) divisie uitgebreid, zo is dat in Zweden ook gedaan. Die beschikken ook nog niet over een IXe divisie.
We krijgen volgend seizoen net zoveel teams als bvb Zweden en Zweden heeft wel degelijk een 9e divisie.Anoniem: 83760 schreef op 03 juni 2004 @ 11:11:
Komt er een 9e divisie dan??
Volgens mij wordt 8e (en 7e???) divisie uitgebreid, zo is dat in Zweden ook gedaan. Die beschikken ook nog niet over een IXe divisie.
@ gambino: ik hoop dat die knipoog aangeeft dat je een geintje maakt
@ truStie: je kan ook je ouders plat sms´en zodat ze overgeïrriteerd toegeven aan je smeekbedes voor een donatie van 20 euro
Competitie:VIII.19 (55868)Anoniem: 83760 schreef op 03 juni 2004 @ 11:17:
Land: Sverige
Level: 9 van de 9
Nee, ik meende eik wel wat ik zei.Anoniem: 83760 schreef op 03 juni 2004 @ 11:17:
9 levels dus terwijl wij in Nederland er maar 8 hebben.Competitie:Allsvenskan (1)
Land: Sverige
Level: 1 van de 9
Dat is wel een goede, ik SMS de komende paar maanden toch gratis dus dat kost me niksAnoniem: 83760 schreef op 03 juni 2004 @ 11:17:@ truStie: je kan ook je ouders plat sms´en zodat ze overgeïrriteerd toegeven aan je smeekbedes voor een donatie van 20 euro
* diabyte start SMS'ing
kijk bij mijn post, in Zweden is VIII de laagste en dus negende divisieAnoniem: 83760 schreef op 03 juni 2004 @ 11:22:
Dan zijn die competities zeker allemaal nog leegstaand? Want ik kan er geen eentje openen. Zowel IX als VIIII () opent hij niet.
In Nederland krijg je na de Eredivisie de II leagues.Anoniem: 83760 schreef op 03 juni 2004 @ 11:22:
Dan zijn die competities zeker allemaal nog leegstaand? Want ik kan er geen eentje openen. Zowel IX als VIIII () opent hij niet.
In Zweden krijg je na de Allsvenskan de Ia, Ib, enz.
De VI divisies in Nederland staat dus gelijk met de V divisies in Zweden.
De VIII league in Zweden is dus de VIIII league in Nederland.
[ Voor 10% gewijzigd door GaMbiNo op 03-06-2004 11:25 ]
Leeg dusOttooo schreef op 03 juni 2004 @ 11:24:
kijk bij mijn post, in Zweden is VIII de laagste en dus negende divisie
En de oefenwedstrijden kan je gewoon spelen en stoppen niet, alleen heb je 2 stille zondagen
economie/transfers/moedergeld en de hele hatseflats gaan ook gewoon door
@ Grooviee: nieuwe startpost al klaar?? 15 berichten in de laatste 20 minuten ofzo??
edit: oké Gambino, bedankt voor de uitleg!
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 03-06-2004 11:28 ]
Ghehe pas maar op straks tekent Gambino het nog voor je uit ookAnoniem: 83760 schreef op 03 juni 2004 @ 11:27:
[...]
Leeg dusVIII is bij mijn weten nog altijd 8, haha, binnenkort zal het wel opgevuld worden
En de oefenwedstrijden kan je gewoon spelen en stoppen niet, alleen heb je 2 stille zondagen
economie/transfers/moedergeld en de hele hatseflats gaan ook gewoon door
offtopic:
@ Grooviee: nieuwe startpost al klaar?? 15 berichten in de laatste 20 minuten ofzo??
edit: oké Gambino, bedankt voor de uitleg!
Dan zou ik dus als TruStie zijnde maar even zorgen dat ik vanaf die #8 plaats kom....straks degradeer je dus echt en sta je zomaar in de IX.
Agh, ik heb de tijd hier op stage, iemand die een mooie grafische weergave wil van de divisies?The_Marsmellow schreef op 03 juni 2004 @ 11:30:
[...]
Ghehe pas maar op straks tekent Gambino het nog voor je uit ook
JaGaMbiNo schreef op 03 juni 2004 @ 11:33:
NP.
Dan zou ik dus als TruStie zijnde maar even zorgen dat ik vanaf die #8 plaats kom....straks degradeer je dus echt en sta je zomaar in de IX.
[...]
Agh, ik heb de tijd hier op stage, iemand die een mooie grafische weergave wil van de divisies?
De competitie stand ziet er zo uit:
http://www10.hattrick.org...LevelUnitID=44859&site=HT
Dus als ik me best doe kan ik best van die #8 plek komen
Maaaaaaar je hebt er nog 867 onder je staan die dus NOG slechter zijn
Mja vrij slecht sta ik jaAnoniem: 83760 schreef op 03 juni 2004 @ 11:51:
Van alle hattrick teams van heel Nederland genomen bezet je de 26.437e plaats, klinkt niet best![]()
Maaaaaaar je hebt er nog 867 onder je staan die dus NOG slechter zijn
Zondag heb ik een wedstrijd tegen de #1 van de competitie, ff kijken of ik die kan winnen, dat zou mooi meegenomen zijn natuuriljk
[ Voor 15% gewijzigd door diabyte op 03-06-2004 12:17 ]
Hoe kom je aan deze wijsheid? Het zou namelijk wel interessant zijn, dan train je met 2 keepertrainers, en 8 assistenten, en dan kun je dus gewoon spitsen trainen. Het verschil met 1 assistent is toch niet merkbaar, dus dan zou het interessant zijn. Maar dus, hoe weet je dit?Anoniem: 34339 schreef op 02 juni 2004 @ 23:13:
Weet je dat........
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
waar heb je deze informatie vandaan als ik vragen mag? komt er een regel dat federaties minimaal 100 leden moeten hebben? ik heb gezocht maar kan er niets over vinden, of kijk ik met mijn neus?Anoniem: 34339 schreef op 02 juni 2004 @ 15:40:
[afbeelding]
Gathering of Tweakers Federatie OP ZWART?
Geen GoT Federatie meer. We kunnen het zelf nauwelijks geloven, maar het kan dus echt. Nergens meer. Niet op het internet en niet op IRC. Waarom? Een hele goeie vraag. Even alles op ’n rijtje.
- De GM's en HT's stemden in met een ledeneis van 5 in plaats van 100.
- Dat werd vastgelegd in een regel.
- Dus zijn we als een gek leden gaan werven. Totaalstand: 105 leden.
Tijd voor een feestje zou je zeggen. Maar mooi niet dus. Want de HT-er stemt straks waarschijnlijk tegen die hattrickregel. Ze willen eigenlijk een hele nieuwe regel voor alle federaties. Ook al gaat dat nu ten koste van de GoT federatie.
- De kans is groot dat de GM's straks tegen de wijziging stemt.
- Als dat gebeurt is het afgelopen met de GoT Federatie. Voorgoed!
- Het enige dat je kan doen: laat je stem horen!
Kijk dus om je heen! Spreek mensen aan! En haal mensen over onze federatie te bezoeken en lid te worden!
Op dit moment hebben we maar 100 leden en zitten dus op het randje... overtuig, promoot en laat je hart spreken!
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Of het moet zo zijn dat dat alleen opgaat als je vanwege de vorm enkele keren per seizoen algemeen zou trainen en dan trainen je keepers dus idd elke keer licht mee op keepen.Anoniem: 83760 schreef op 03 juni 2004 @ 13:36:
Ik vrees dat Thije weer aan de kaastuccies heeft gezeten, toch Marsmellow?? Duidelijk gevalletje van `lul maar raak´
Meereh ff iets anders wie gaat de GoTcup winnen ? (Tijd voor een polletje?)
Lijkt me wel duidelijk dat mankit de Gotcup gaat winnen, het kampioenschap is al binnen, dus reken maar dat ie heel zijn A-selectie opstelt en voor de cup met kleine oren gaat.
Btw, dit is mijn tijdelijke logo als ludieke reactie op de Pringles + voetballers reclame.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
www.ekvoorspel.nl en join de subleague: Gotleague het wachtwoord is Gathering
Ketenix - Korreweg Sport
Egmond United - Musketeer Uni
Graxies Unite - Ijsselstein F
Swift 5 - AFC Zaaduient
vvm - FC Maarsen
Nobbe United - FC Uithoorn
Tha Groove's - PH 6
Harlem Hattri - vv kickass
White Stripes - Bjusterbaarli
suashi swabbi – FC Dolf
Edmonton Viki – Barrington Ba (Canada)
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
1-Egmond United - Musketeer Uni
2-Graxies Unite - Ijsselstein F
1-Swift 5 - AFC Zaaduient
1-vvm - FC Maarsen
1-Nobbe United - FC Uithoorn
1-Tha Groove's - PH 6
3-Harlem Hattri - vv kickass
2-White Stripes - Bjusterbaarli (ervan uitgaande dat zonar niet motst en hij wel)
2-suashi swabbi – FC Dolf
Edmonton Viki – Barrington Ba 2-1 (Canada)
We krijgen in elk geval geen IX.nogwat divisie...GaMbiNo schreef op 03 juni 2004 @ 11:14:
[...]
We krijgen volgend seizoen net zoveel teams als bvb Zweden en Zweden heeft wel degelijk een 9e divisie.
Gisteren een leuke oefenwedstrijd gespeelt tegen de nummer 6 van de Russische eredivisie; 2-0 verloren. Ook voor het eerst een titanic center defence en een supernatural right defence
Verder waren er 7.000 (!!!) mensen naar die wedstrijd komen kijken. Voor in een friendly is dat bij mij een vet nieuw record!
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Niet slecht voor een friendly.dreamtheater schreef op 03 juni 2004 @ 15:57:
[...]
We krijgen in elk geval geen IX.nogwat divisie...
Gisteren een leuke oefenwedstrijd gespeelt tegen de nummer 6 van de Russische eredivisie; 2-0 verloren. Ook voor het eerst een titanic center defence en een supernatural right defence
Verder waren er 7.000 (!!!) mensen naar die wedstrijd komen kijken. Voor in een friendly is dat bij mij een vet nieuw record!
Waar haal je overigens de wijsheid vandaan dat er geen IX komt?
Zweden heeft ook geen IX (proefondervindelijk uitgevonden...)GaMbiNo schreef op 03 juni 2004 @ 15:58:
[...]
Niet slecht voor een friendly.
Waar haal je overigens de wijsheid vandaan dat er geen IX komt?
Als ik het goed heb gaat het volgende gebeuren:
VIII wordt VII
VII wordt VI
VI wordt V
V wordt IV
IV wordt III
III wordt II
II wordt I (en die bestaat nu nog niet!!!)
Eredivisie blijft eredivisie
En er komt een nieuwe VIII (met 1024 leagues, oftewel 8196 teams)
Zoiets dergelijks is er ook in Zweden gebeurt, want dat heeft I en II teams!
Feitelijk zijn er dan dus 9 leagues en er is er dus een bijgekomen.
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Dat is ook heel goed mogelijk natuurlijk...dan speel ik volgend seizoen toch in de V.dreamtheater schreef op 03 juni 2004 @ 16:09:
[...]
Zweden heeft ook geen IX (proefondervindelijk uitgevonden...)
Als ik het goed heb gaat het volgende gebeuren:
VIII wordt VII
VII wordt VI
VI wordt V
V wordt IV
IV wordt III
III wordt II
II wordt I (en die bestaat nu nog niet!!!)
Eredivisie blijft eredivisie
En er komt een nieuwe VIII (met 1024 leagues, oftewel 8196 teams)
Zoiets dergelijks is er ook in Zweden gebeurt, want dat heeft I en II teams!
Feitelijk zijn er dan dus 9 leagues en er is er dus een bijgekomen.
Ik dacht dat je beweerde dat er geen divisie bijkwam en dus wilde ik nogmaals mijn verhaal van de vorige pagina's houden.
(behalve de degradanten, zij handhaven zich dan)
Wacht op antwoord
En de eredivisionisten... (die hebben het natuurlijk sowieso al erg zwaarj_du_pee schreef op 03 juni 2004 @ 16:15:
hehe, deze optie zou idd wel cool zijn, promoveren we allemaal toch een beetje![]()
Anoniem: 73922
3-Egmond United - Musketeer United
2-Graxies United - Ijsselstein F
1-vvm - FC Maarsen
1-Tha Groove's - PH 6
1-Harlem Hattricks - vv kickass
1-White Stripes - Bjusterbaarli
Edmonton Viki – Barrington Ba 4-2 (Canada)
Ik promoveer dan dubbel das ook wel uniekj_du_pee schreef op 03 juni 2004 @ 16:15:
hehe, deze optie zou idd wel cool zijn, promoveren we allemaal toch een beetje![]()
Anoniem: 93433
Wacht op antwoord
duh
hmm, uitgaande van mijn leeftijd (26) en mijn vorm kan ik dus terugrekenen naar mijn maandloon dat ik precies 0 euro waard benAnoniem: 34339 schreef op 03 juni 2004 @ 17:39:
LOON = 500 + (4-0.7*VORM+0.27*LEEFTIJD)*WAARDE/1000
Dit is ook een leuke
[ Voor 4% gewijzigd door j_du_pee op 03-06-2004 17:43 ]
Wacht op antwoord
'T was ook helemaal gekopieerd met wat kleine aanpassingendiabyte schreef op 03 juni 2004 @ 17:45:
[...]
Ik d8 ook al zoietsWant het leek wel heel erg veel op het BNN-moet-blijven verhaal
Mmmm lees de regels eensThe_Marsmellow schreef op 03 juni 2004 @ 14:24:
Die keepertrainers zijn er alleen voor de form, ThijE heeft idd weer kaastuccies gegeten. Ik hoorde laatst nog van Frizza dat hij helemaal verzot op die dingen is...
Meereh ff iets anders wie gaat de GoTcup winnen ? (Tijd voor een polletje?)
Keeperstrainer - Verbetert de vorm van je keepers en de keepersvaardigheden.
En volgens enkelen onderzoeken, gehouden bij de Weetjewat federatie, zou dat in 3 a 4 seizoenen gebeuren. Let wel, jonge keepers sneller dan oudere keepers uiteraard
Veel te duur voor die stats natuurlijk maar die redelijk ervaring is wel erg lekker voor zijn 26 jaar.Kristoffer Göransson
108 000 €, 26 jaar, matig in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een waardeloos leider [Snelheid]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Bij zijn vorige eigenaar scoorde hij toch 4 sterren.
Ik heb ook zo'n idee dat ie niet laag goed is al ben ik daar niet zeker van...iemand?
Je moet er wat voor overhebben natuurlýjk
agh. de zon schýjnt hýer ýn turkýje dus ýk ben happy
1-Ketenix - Korreweg Sport
2-Egmond United - Musketeer United
1-Graxies United - Ijsselstein F
1-vvm - FC Maarsen
1-Tha Groove's - PH 6
1-Harlem Hattricks - vv kickass!!! worden we allebeý derde
1-White Stripes - Bjusterbaarli
Edmonton Viki – Barrington Ba 2-1 (Canada)
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Daar had ik vorig jaar in Turkije ook last van, de "i" zoeken
lol en ik loop er natuurlijk weer met me domme kop vol in

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Vorm +7 / -3
Positiespel +1 (Niet verwacht, 18 jarige trainee steeg na een paar weken al)
Form: +/- 2
Playmaking +3 (2 naar formidable 1 naar outstanding)
Met deze update kan het tussentrainingsseizoen beginnen
Hoezo de laatste?The_Marsmellow schreef op 04 juni 2004 @ 08:01:
Bij mij was de laatste echte trainingsweek zoals verwacht.
Form: +/- 2
Playmaking +3 (2 naar formidable 1 naar outstanding)
Met deze update kan het tussentrainingsseizoen beginnen
Je kan nog 1 week volledig trainen immers....ik train nu nog 1 keer normaal positiespel en daarna conditie.
Waarde: +60.000/-6.000
Vorm: +6/-4
Positiespel: +1
defending: +1
value: +154/-79 (daling grotendeels door blessure)
form: +5/-6
Nu maar eens heel hard gaan nadenken over m´n opstelling zondag die mij het kampioenschap moet gaan opleveren.
Dat wist ik niet. Ik vond het al een leuke conclusieAnoniem: 93433 schreef op 03 juni 2004 @ 17:02:
Bij mijn weten is het in Zweden altijd al zo geweest dat naast de Allsvenskan Ia, Ib, Ic en Id bestaan, en 't lijkt me sterk dat ze dat in Nederland opeens zouden gaan invoeren (Helaas; III zou wel leuk staan)
Feit is dan wel dat als je tegen een V.nogwat team uit Zweden speelt, dan is dat feitelijk een VI.nogwat team (voor Nederlandse begrippen). Ondanks dat zijn de Zweedse V leagues een stuk sterker dan de Nederlandse, maar laten we het daar maar niet over hebben....
Anoniem: 44169
Hij is in ieder geval meer dan 50% solid.GaMbiNo schreef op 03 juni 2004 @ 20:12:
Ik heb net onderstaande speler gekocht voor €243.000,-
[...]
Veel te duur voor die stats natuurlijk maar die redelijk ervaring is wel erg lekker voor zijn 26 jaar.
Bij zijn vorige eigenaar scoorde hij toch 4 sterren.
Ik heb ook zo'n idee dat ie niet laag goed is al ben ik daar niet zeker van...iemand?
TU was aardig:
1 verdediger naar uitmuntend
waarde +330/-63
vorm +3/-7 (en toch zeer tevreden omdat er heel veel spelers weliswaar niet in stap omhoog zijn gegaan, maar wel binnen hun huidige vorm zijn verbeterd.)
waarde +53.000/-2.000
vorm +7/-2
postiespel +1
Nog nooit zo'n goede tu gehad

uitstekend spits (+4) + zwak passen + zwak ervaring + matig vorm
formidabel spits + slecht passen + slecht ervaring + redelijk vorm
in een 4-4-2 opstelling met aanvallende wingers en zonder passings stats op het middenveld en met aanvallend coach en zelfvertrouwen wonderbaarlijk.
Iemand een idee?
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 04-06-2004 14:17 ]
Anoniem: 93433
Niet dat ik 't zou weten hoor (ik heb nog een verdedigende coach), maar ik denk dat de vorm en passen (offensive?) van je middenvelders ook wel belangrijk is.Anoniem: 83760 schreef op 04 juni 2004 @ 13:41:
Even een vraagje: wat voor central attack zou ik gaan halen met de volgende spelers en gegevens??
uitstekend spits (+4) + zwak passen + zwak ervaring
formidabel spits + slecht passen + slecht ervaring
in een 4-4-2 opstelling met aanvallende wingers en met aanvallend coach en zelfvertrouwen wonderbaarlijk.
Iemand een idee?
edit: Dan gok ik op formidabel
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 93433 op 04-06-2004 14:28 ]
Vorm +9/-5
vleugelspel +1 (mijn slechtste middenvelder van 1 naar 2
wel tevreden, al heeft mijn beste middenvelder nu een slechte vorm... (atm dus niet de beste
Form: +4/-4
PM: +2
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Vorm: +10/-5
Value: +157.000/-22.000
En verder helemaal niks...
Leuk joh zo'n vormverandering bedoel het is net als bij het nederlands elftal dick stelde tegen de faroer (god knows where they are from) een A elftal en een B elftal op. B elftal presteert beter want zij zijn in vorm maar op het ek speelt toch A elftal dus net als bij jouw maakt het ook niet uitdreamtheater schreef op 04 juni 2004 @ 14:29:
Matige TU. De vorm lijkt wel leuk, maar het is eigenlijk alleen maar vormstijging voor reserves
Vorm: +10/-5
Value: +157.000/-22.000
En verder helemaal niks...
In hoeverre moeten we deze eigenlijk serieus nemen Thije??Anoniem: 34339 schreef op 03 juni 2004 @ 17:39:
LOON = 500 + (4-0.7*VORM+0.27*LEEFTIJD)*WAARDE/1000
Dit is ook een leuke
(ja, je bent een beetje je geloofwaardigheid kwijtgeraakt geloof ik na al die geintjes
Of komt deze ook van weetjedat? Lijkt me niet want dan was hij al in het begin van het seizoen uitgebracht, toen werden de lonen gewijzigd...
Nouja dit is een formule die heel dicht in de buurt komt, en natuurlijk gebasseerd moet zijn op de waarde in redelijk vorm etc..Anoniem: 83760 schreef op 04 juni 2004 @ 16:19:
[...]
In hoeverre moeten we deze eigenlijk serieus nemen Thije??
(ja, je bent een beetje je geloofwaardigheid kwijtgeraakt geloof ik na al die geintjes)
Of komt deze ook van weetjedat? Lijkt me niet want dan was hij al in het begin van het seizoen uitgebracht, toen werden de lonen gewijzigd...
Er wordt op Weetjewat stevig gediscuseerd over hoe en wat, ik hou jullie wel op de hoogte wanneer er opvallende dingen zijn.
En over die grapjes
TU van Moi..
Waarde: +112.000
Scoren: +2
Vorm: +2 -2
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 04-06-2004 17:06 ]
Nou vooruit, omdat jij het bentAnoniem: 34339 schreef op 04 juni 2004 @ 16:56:
En over die grapjesAlleen dat van die federatie was een grapje
Mag toch wel een keer?
nee, ga zo door
maar wel handige formule dan, die ga ik eerdaags maar eens loslaten op m´n hele selectie, ben benieuwd
gelukkig ben ik al veilig van degradatie, maar toch, mijn gekochte spits is in twee weken van een goede vorm naar slecht gegaan...
is dat zo? van wie hoorde je dat danRonald Koeman schreef op 05 juni 2004 @ 15:30:
Hoor net het dat Frizza en Thije samen een GoT-team aan het formeren zijn voor de HT-meeting in A'dam? Leuk initiatief!
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
I don't believe in fate. I only believe in destiny.Anoniem: 53390 schreef op 05 juni 2004 @ 20:11:
net nu de superboeren de ere-divisie betreden, toeval?
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Kijk een collega!!!!Superdeboer schreef op 05 juni 2004 @ 19:38:
* Superdeboer en zijn team FC Sa-weee-tah zijn zojuist ook aangesloten bij de GoT-federatie! \o/
Or is it just a name?
[ Voor 7% gewijzigd door NiMu83 op 05-06-2004 22:10 ]
Just a name?
Mijn achternaam is De Boer; dat is niet 'just a name' natuurlijk. Zeker niet in voetballand.
Komt bij dat ik gewoon supergoed ben... dus eigenlijk een soort Superman, maar dan beter.

* NiMu83 gaaptSuperdeboer schreef op 05 juni 2004 @ 22:16:
[...]
Just a name?
Mijn achternaam is De Boer; dat is niet 'just a name' natuurlijk. Zeker niet in voetballand.
Komt bij dat ik gewoon supergoed ben... dus eigenlijk een soort Superman, maar dan beter.

Anoniem: 10565
Waarom nou aan het einde van het seizoen?Wijnand Bartelen (34261668)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Vastgestelde waarde: 149 000 €
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Naja ben iig niet ontrevreden!
Dit topic is gesloten.