Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.589 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentjuh schreef op 25 mei 2004 @ 17:57:
Hmm, en hoeveelste sta je in de competitie?? Want heb er bij mij eentje, die goddelijke verdediging speelt, maar staat wel 6de, omdat ie aanvallend niks klaar speelt...

Verdediging is ondergeschikt in hattrick, en dat is voor ons handig, maar voor hem en jou en de rest lijkt me het toch echt frustrerend
Ik sta nu eerste (in de V dus). Maar vorig seizoen kon ik inderdaad met superveel ratingspunten geen kampioen worden. Begin dit seizoen heb ik een aantal uitstekende spelers gekocht. Voordeel van verdedigers is dat 't heel veel geld oplevert, als je maar geduld hebt. Ik heb nu 6M op de bank en bijna 10M in 3 20 jarige trainees. Als ik promoveer kan ik dus gemakkelijk m'n team versterken en in twee seizoenen waarschijnlijk ook de IV winnen(???).
Is er trouwens iemand die van soort coach gewisselt heeft en mij de resultaten kan vertellen?
Mijn ratings zijn nu ongeveer zo:
verdediging: 16 - 20 - 16
Aanval: 8 - 8 - 8
Ik hoop eigenlijk dat m'n verdedigingsratings 2-3 omlaag gaan en m'n aanval 2 omhoog, als ik dan op de counter nog een formidabel middenveld kan halen door een paar goede middenvelders aan te schaffen moet 't gaan lukken in de IV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Brainpower schreef op 25 mei 2004 @ 21:21:

Hoezo is het net te laat? En de bonuswedstrijden zullen wel alle promotie/degradatie wedstrijden worden van onze fed leden :)
Maar het is wel te laat om onze wedstrijd van morgen in de toto te zetten.

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 13:13

^^0nMe

Got Babana's?

Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 22:04:
[...]

Ik hoop eigenlijk dat m'n verdedigingsratings 2-3 omlaag gaan en m'n aanval 2 omhoog, als ik dan op de counter nog een formidabel middenveld kan halen door een paar goede middenvelders aan te schaffen moet 't gaan lukken in de IV :)
Die 2 lvls in aanval omhoog lukt wel, en 2-3 lvl's omlaag zal wel, boeit volgens mij ook niet zo veel, aangezien een defensive coach toch overkill is als je verdedigers traint. ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

The_Marsmellow schreef op 25 mei 2004 @ 22:28:
[...]

Maar het is wel te laat om onze wedstrijd van morgen in de toto te zetten.
Uiteraard...De deadline voor de toto is zondag 20:00 uur. Dan kan ik geen wedstrijden van woensdag erin zetten ;)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op 25 mei 2004 @ 19:00:
Hoewel MaestroTim 4 punten voorstaat op mij is er nog geen onrust...Ik trek het nog wel recht :)
*Tim gooit een emmer water over z´n kop en moet hem helaas vermelden dat dit alles berust op een droom*

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:32
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 22:04:
[...]
Is er trouwens iemand die van soort coach gewisselt heeft en mij de resultaten kan vertellen?
Yep, dat kan ik. Toen ik nog in de VI speelde was er een gast met een hele goede verdediging, en die won steesd van mij. Ik werd uiteindelijk wel kampioen met een meer allround team. Maar heb toen toch een verdedigend coach aangesteld. En bij mij was het verschil dat mijn verdedigende ratings (ik kwam van aanvallend coach) met 2 en soms 3 stappen toenamen met dezelfde spelers, en dat mijn aanvallende kwaliteiten met 1 a 2 stappen afnamen.

Maar ja, ik ga komende week wel weer een aanvallende coach halen, aangezien ik dit seizoen veel te weinig gescoord heb, en alle gasten met een redelijk aanval gewoon 3 keer door mijn wonderbaarlijk/wereldklasse verdediging komen 8)7.

/edit

Nog even een vraagje voor alle divisie 5 ploegen, zouden jullie de sponsorinkomsten en het aantal woordvoerders eens kunnen posten. Dan kan ik misschien eens zien of die 8 die ik in dienst heb eigenlijk wel uit kunnen. Ikzelf heb er dus 8, het hele seizoen al, en heb 74k sponsor inkomsten.

[ Voor 13% gewijzigd door Sandyman538 op 26-05-2004 10:49 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 10 woordvoerders, speel dus in V en met 1580 supporters heb ik 80.850 aan sponsorinkomen.

Die woordvoerders zijn overigens ook heel belangrijk om je stadion vol te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 10:57:
Ik heb 10 woordvoerders, speel dus in V en met 1580 supporters heb ik 80.850 aan sponsorinkomen.

Die woordvoerders zijn overigens ook heel belangrijk om je stadion vol te krijgen!
Ja inderdaad. Maar ik dacht altijd dat het niet echt uit kon, totdat ik van iemand hoorde die ook in de V speelt, en die had 3 woordvoerders, en kreeg 'maar' 56k ofzo. Dus dan zou ik met 5 woordvoerders (kost me 7.500 per week extra) maar liefst 18k meer inkomsten in de week hebben, en dan kan het dus dubbel en dwars uit (je stadioninkomsten niet eens meerekenend...)

Uit het wedstrijdverslag:
De wedstrijd was al bijna afgelopen toen Ingmarpolis's Maurice Britton zijn tweede gele kaart kreeg in de 29e minuut, zijn ticket naar de tribune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op 26 mei 2004 @ 11:03:
[...]

Ja inderdaad. Maar ik dacht altijd dat het niet echt uit kon, totdat ik van iemand hoorde die ook in de V speelt, en die had 3 woordvoerders, en kreeg 'maar' 56k ofzo. Dus dan zou ik met 5 woordvoerders (kost me 7.500 per week extra) maar liefst 18k meer inkomsten in de week hebben, en dan kan het dus dubbel en dwars uit (je stadioninkomsten niet eens meerekenend...)
Dat is wel een groot verschil inderdaad. Maar bij een slechte reeks stijgt je sponsorinkomen ook nauwelijks, en er zijn mensen die zeggen dat ook het aantal supporters meetelt. Misschien zijn deze factoren wel van grotere invloed dan het aantal woordvoerders?
Uit het wedstrijdverslag:
De wedstrijd was al bijna afgelopen toen Ingmarpolis's Maurice Britton zijn tweede gele kaart kreeg in de 29e minuut, zijn ticket naar de tribune.
Vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraag:

Ik ben op zoek naar een goede middenvelder voor de 6/7e divisie (met beetje mazzel promoveer ik naar 6e)

en ik had deze op het oog:

Petre Dãnilã (15179553)
25 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: România
Vastgestelde waarde: 165 000 €
Loon: 1 824 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Fc Metsa Jk
Waarschuwingen: 1

Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk

Doelpunten in carrière: 7
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 3
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1

vraag is hoeveel sterren deze gaat halen en of hij goed genoeg is voor de 6e? 7e iig wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vaag man. Ik had een friendly geregeld tegen een team uit Zwitserland en hij staat helemaal niet meer bij mijn wedstrijden. En dat terwijl ik de orders al had gegeven.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ ziggy: Niet kopen, met een zwak conditie speelt een speler op 50% van z'n kunnen, daar heb je dus niets aan. Hij heeft zo'n 4 weken conditietraining nodig dus daar zou ik niet aan gaan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:35

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 11:38:
@ ziggy: Niet kopen, met een zwak conditie speelt een speler op 50% van z'n kunnen, daar heb je dus niets aan. Hij heeft zo'n 4 weken conditietraining nodig dus daar zou ik niet aan gaan beginnen.
Idd, al maakt zijn ervaring wel weer iets goed natuurlijk maar hoger dan de 2,5 ster zal hij niet snel komen....
Ik zou op zoek gaan naar een speler met minimaal goed conditie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 11:38:
ok, thnx voor de tip

ik wist niet dat conditie zo heel erg zwaar tilde aan de prestaties, dacht meer dat het dan was dat hij aan het eind van de wedstrijd slechter ging spelen of dat hij eerder blessures krijgt. Maargoed competitie is bijna afgelopen dus kan dan mooi conditie trainen, aangezien ik nog geen YP train vanwege slechte coach.

maargoed, ik zoek dus ff verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 11:44:
[...]

ok, thnx voor de tip

ik wist niet dat conditie zo heel erg zwaar tilde aan de prestaties, dacht meer dat het dan was dat hij aan het eind van de wedstrijd slechter ging spelen of dat hij eerder blessures krijgt. Maargoed competitie is bijna afgelopen dus kan dan mooi conditie trainen, aangezien ik nog geen YP train vanwege slechte coach.

maargoed, ik zoek dus ff verder :P
Conditie telt voor je middenvelders ongeveer net zo zwaar mee als positiespel. Voor de rest van je spelers is het een stuk minder belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,

Gister zei iemand tegen me dat doktoren en fysio's als hetzelfde type worden gezien ( net als keeper- en assistent trainers). Dus ligt het aantal opgeteld boven de 10 dan kunnen er conflicten ontstaan.

Ik had hier nog nooit van gehoord, en volgens mij is het gewoon niet zo.

Iemand hier een andere mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 12:59:
Vraagje,

Gister zei iemand tegen me dat doktoren en fysio's als hetzelfde type worden gezien ( net als keeper- en assistent trainers). Dus ligt het aantal opgeteld boven de 10 dan kunnen er conflicten ontstaan.

Ik had hier nog nooit van gehoord, en volgens mij is het gewoon niet zo.

Iemand hier een andere mening?
Nah, als dat zo was, dan zouden het veel mensen al lang zijn opgevallen, iedereen die het kan betalen huurt 10 dokters als er een blessure is, van fysio's heb je ook al minimaal 1.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 09:24
hehe, voor het eerst dit seizoen een jeugdspeler verkocht.. En nog wel voor 51k.. Betekend dat ik 2,5 week eruit heb op de 12 weken tot nu toe.. erg veel rendement dus ;)
8)7

Had zelf tot vandaag 5 woordvoerders en 75k aan sponsorinkomen

Vanaf nu 10, omdat ik het effect op stadioninkomsten nog niet wist en dat wel een goed argument vond om er 10 te nemen..

Totaal 24 man in dienst:
10 assistenten (keeper en normale)
10 woordvoerders
2 fisio's
2 doktoren

Vandaag was het ontslag dag ;)

1 keepersassistent ontslagen,
4 doktoren
1 sportspycholoog

Verder aangenomen vandaag
5 woordvoerders
1 assistentcoach

Kortom, ik heb het maatschappelijk verantwoord gedaan, 6 eruit, 6 erin ;)

[ Voor 69% gewijzigd door koentjuh op 26-05-2004 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen de toto!!

Stiphout Voor - Mighty Murmel
CVP - Dutch extreme
Bergse Boys C - De Gunners
JodenElf - Demons VF
De wrekers '0 - Idaho Rangers
FC Zjwame - drabbers
J.N.C - VV de Wiendha
Nijnsel Nomad - Emmer United
Westsaight - Rrrr
afc Marrum – FC rijkaards

Xeq Matt – Laranja Mecan (Brasil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

vandaag in een friendly mn trainee voor 7(!!!!!!) weken eruit geschopt :'(
sta wel in de halve finales van een cup. als ik de finale win ik een jaar supporter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 16:21:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

vandaag in een friendly mn trainee voor 7(!!!!!!) weken eruit geschopt :'(
sta wel in de halve finales van een cup. als ik de finale win ik een jaar supporter :)
Ach met 10 doktoren duurt het maar 4 weken met een beetje geluk ;)

Maar wat voor cup is dat dan dat je nu al gespeeld heb? Arabia Bokaal ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een speler gekocht die een oefenwedstrijd aan het spelen was, terwijl hij mijn eigendom werd. Best balen als ie dan geblesseerd zou raken. Nog ff gekeken in het wedstrijdverslag om te kijken of er zoiets stond als dit: Toen moest (...) Joseph Lyons wel wisselen, want na die eigendomsoverdracht mocht hij geen bal meer raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Leuk leuk :)

Daar gaan we weer ;P

Eerst wachten op de voorspelling van Tim. Nog 3 toto's te gaan en 4 punten in te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Marsmellow schreef op 26 mei 2004 @ 16:25:
[...]

Ach met 10 doktoren duurt het maar 4 weken met een beetje geluk ;)

Maar wat voor cup is dat dan dat je nu al gespeeld heb? Arabia Bokaal ofzo ?
OAF-cup. om prijzen te winnen moet je wel lid zijn :)
er zijn al 6 wedstrijden gespeeld, en nog 2 wedstrijden te gaan....

en die trainee, 4 weken is nog steeds erg veel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Marsmellow schreef op 26 mei 2004 @ 16:27:
Eerst wachten op de voorspelling van Tim. Nog 3 toto's te gaan en 4 punten in te lopen.
Je denkt toch niet dat ik als koploper nu meteen al m´n toto ga posten he?? :) Ik ben vast van plan dit jaar weer met de titel er van door te gaan, dus ik geef niet zomaar alles prijs. })
koentjuh schreef op 26 mei 2004 @ 13:33:
Verder aangenomen vandaag
5 woordvoerders
1 assistentcoach
Nu nog woordvoerders aangenomen?? Ook niet echt handig, had er dan tot begin volgend seizoen mee gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Meeste mensen ontslaan nu juist hun woordvoerders ipv aannemen aangezien je sponsorgeld toch niet heelveel meer stijgt aan het einde van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 16:27:
Net een speler gekocht die een oefenwedstrijd aan het spelen was, terwijl hij mijn eigendom werd. Best balen als ie dan geblesseerd zou raken. Nog ff gekeken in het wedstrijdverslag om te kijken of er zoiets stond als dit: Toen moest (...) Joseph Lyons wel wisselen, want na die eigendomsoverdracht mocht hij geen bal meer raken.
liegbeest :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Meer mensen er last van dat de oefenwedstrijden 'weg' zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
dat is altijd al zo geweest toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn wedstrijd is nu ook weg, ze zijn nu wel aan het spelen. Jammer genoeg kan ik nu dus niet zien hoe het er voor staat. Gebeurt wel vaker, maar ik hoop snel dat ik er weer toegang tot heb.

[edit] Als je klikt bij wedstrijden en je wedstrijd staat er niet tussen, dan moet je op "update met cache-refresh" klikken en dan staat ie er wel [edit]

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 15:19

Ottooo

Vuurvlieg

stom, stom, stom. Ga ik net kijken hoe mijn team in de oefenwedstrijd ervoor staat, zie ik dat ik vergeten ben mijn opstelling te veranderen, wat ik al een hele tijd van plan was... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF offtopic .. Ott000 handel jij op eBay en dan vooral in LEGO? Zo ja, heb je een Magic Flash voor mn neus weggekaapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

_fonz pm hem ;)

Vliegjes feli, weer een rondje verder, gelukkig niemand gewond geraakt :9

he mug, Renate d'r friendly is idd verdwenen, en dat is dus al de derde keer in 2 seizoenen...

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Is niet erg.. Dan vergeet ik het in iedergeval niet volgend seizoen ;) Die paar weken.. Ken mezlef, dan vergeet ik het de volgende keer weer

Overigens sta ik met 8-0 voor..De gast bakt er echt niks van.. ;) Heb er 8 uit 9 gescoord..

Had nog wel zo gehoopt dat ik vandaag de 14 ging halen, maar dat red ik dus zeker niet meer :(

GVD

Een blessure... :( Gelukkig was het niet een bepalende middenvelder maar gewoon een van de knechten.. maartoch.. Hopelijk niet voor lang eruit

edit:

2 weken dus erg jammer :(, overigens 9-0 geworden. 11 van de 12 kansen gecreerd, dus niet geheel ontevreden, Wat niet weg neemt dat het gewoon een slechte pot was

[ Voor 35% gewijzigd door koentjuh op 26-05-2004 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 26 mei 2004 @ 19:07:
_fonz pm hem ;)

Vliegjes feli, weer een rondje verder, gelukkig niemand gewond geraakt :9

he mug, Renate d'r friendly is idd verdwenen, en dat is dus al de derde keer in 2 seizoenen...
Dank Dank!... jammer dat ik je nu al moest verslaan (vond de finale een mooier podium). Nu eerst de FC GoT maar eens afdrogen en in de kast zetten (een analogie met de afwas die nog gedaan moet worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Door cheaten van FC GoT en De Vliegjes zijn MUG en HH toch geplaatst voor de volgende ronde, tenzij de rest het er niet mee eens is natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 19:11:
[...]

Dank Dank!... jammer dat ik je nu al moest verslaan (vond de finale een mooier podium). Nu eerst de FC GoT maar eens afdrogen en in de kast zetten (een analogie met de afwas die nog gedaan moet worden).
Succes >:)
The_Marsmellow schreef op 26 mei 2004 @ 19:16:
Door cheaten van FC GoT en De Vliegjes zijn MUG en HH toch geplaatst voor de volgende ronde, tenzij de rest het er niet mee eens is natuurlijk. ;)
blablabla, weer iemand die niet tegen z'n verlies kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-3 verloren van BBC die 2e staat in II. Niet slecht leek me, gezien z´n briljante middenveld :)

maarja, het is toch maar een friendly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Hehe.. ik sta in de finale van de FOK!Cup... net met 1 - 2 gewonnen :)

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 15:19

Ottooo

Vuurvlieg

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 18:39:
FF offtopic .. Ott000 handel jij op eBay en dan vooral in LEGO? Zo ja, heb je een Magic Flash voor mn neus weggekaapt.
ff een offtopic antwoord:

nee, sorry, kan je niet verder helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Marsmellow schreef op 26 mei 2004 @ 19:16:
pffff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

;) naja oke jullie hebben het wel een beetje verdiend.

Het was wel wennen na 10 weken weer eens te verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

The_Marsmellow schreef op 26 mei 2004 @ 23:12:
[...]

;) naja oke jullie hebben het wel een beetje verdiend.

Het was wel wennen na 10 weken weer eens te verliezen
Hahaha :D

Het was wel een eitje vanavond zeg... Pfff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:49
garbage? - FC Vork 3 - 2

Wow, wat een schot van Ronald van Meerveld! Een streep van 35 meter in de kruising liet de keeper geen schijn van kans en zo wordt het 1 - 0.

Met 50 minuten gespeeld in de wedstrijd kwam Youp van den Tweel in scoringspositie en had hij moeten scoren voor garbage?, maar de bal raakte een polletje en veranderde daardoor van richting.

Een penalty in de 73e minuut had de voorsprong van de thuisploeg moeten uitbreiden, maar de vol zelfvertrouwen spelende Nigel Haafkens schoot de bal in de hoek, maar de keeper tikte de bal corner.

Een penalty in de 85e minuut had de voorsprong van de thuisploeg moeten uitbreiden, maar de vol zelfvertrouwen spelende Nigel Haafkens schoot de bal in de hoek, maar de keeper tikte de bal corner.

voor het eerst 3-5-2 gespeeld en gewonnen ook, spelers hadden wel een beetje problemen met het spel, maar dat is logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Ghe ghe... heb weer wat nieuws meegemaakt.... en Walk-Over in een friendly... moet niet veel gekker worden... :)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Jamal schreef op 27 mei 2004 @ 13:42:
Ghe ghe... heb weer wat nieuws meegemaakt.... en Walk-Over in een friendly... moet niet veel gekker worden... :)
Hahaha das wel heel erg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bericht van de nummer 2:
"hey, kunne we het zondag nie op een gelijk spelletje gooien :P dan wordt ik 2e en jij 3e, want ik heb er niet echt veel vertrouwen in dat ik ga winnen."

Waarom zou ik het dan op een gelijkspel laten aankomen? 8)7
Jamal schreef op 27 mei 2004 @ 13:42:
Verlies je dan ook 10% van je supporters?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 15:16:
bericht van de nummer 2:
"hey, kunne we het zondag nie op een gelijk spelletje gooien :P dan wordt ik 2e en jij 3e, want ik heb er niet echt veel vertrouwen in dat ik ga winnen."

Precies, gewoon je beste team opstellen. Is goed voor je doelsaldo :)

offtopic: ga je naar graspop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

hehe, ik heb gisteravond mijn vriendin met 5-0 van het veld geveegd, plus nog eens twee van haar spelers eraf geschopt :D

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op 27 mei 2004 @ 16:11:
hehe, ik heb gisteravond mijn vriendin met 5-0 van het veld geveegd, plus nog eens twee van haar spelers eraf geschopt :D
battle of the sexes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

GOT CUP

De volgende ronde staat weer op GoTtrick onder de rubriek nieuws.

-=Mars Out=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tejs Thyrring (16907255)
22 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Danmark
Vastgestelde waarde: 26 000 €
Loon: 876 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Frizza United
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: goddelijk

voor maar 123k supergoedkoop d8 ik zo? ondanks ze klote bijstats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

@Frizza, het is maar waar je geld voor neer wil leggen. Leuk voor in een friendly, maar zou jij deze man op de plaats van vleugelverdediger zetten?

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op 27 mei 2004 @ 21:09:
@Frizza, het is maar waar je geld voor neer wil leggen. Leuk voor in een friendly, maar zou jij deze man op de plaats van vleugelverdediger zetten?
in die V waar ik nu zit wel ja :P maarre ga ook wel deze dagen een poging doen om hem voor 300k te verkopen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 21:19:
[...]

in die V waar ik nu zit wel ja :P maarre ga ook wel deze dagen een poging doen om hem voor 300k te verkopen ofzo
Pffft, dat jij je nog bezighoudt met zoiets als daytraden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Ik zoek al een seizoen lang eentje met divine set pieces en minimaal solid defending, moet er eentje hebben voor volgend seizoen!

Yuri Demochev (4816558)
23 years, excellent form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has excellent experience and inadequate leadership abilities.

Nationality: Eesti
Assessed value: 2 945 000 €
Wage: 18 972 €/week including 20% Bonus
Owner: Fair Oaks Diamonds
Warnings: 1

Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: passable Defending: world class
Scoring: passable Set Pieces: mythical

Deze is bijna perfect, alleen de prijs, 7.7M :(

[ Voor 70% gewijzigd door mankit op 27-05-2004 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat 't iemand interesseert, bjorn heeft weer wat uitgelegt over het zelfvertrouwen:

"Attack ratings are the way you measure your ability to score on the chances that your midfield creates. "A team with a low amount of self-confidence has trouble putting their opportunities away", meaning its ability in the attack zone (and consequently their attack ratings also) is lowered."

Ofwel; zelfvertrouwen wordt weerspiegelt in de ratings en niet pas bij het bepalen of een bal erin gaat of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Trainingsupdate:
Vorm +3/-5
Positiespel +1

Redelijk tevreden....Buddy had al voorspelt dat er 1 speler in positiespel zou stijgen en dat klopte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Ik had op zich ook wel een leuke tu maar ik snap het niet helemaal ik train positiespel en de vorige keren zag je elke keer dat iedereen wel een beetje ontwikkeld was nu had mijn trainer volgens mij al zijn aandacht op 1 persoon gericht, want die heeft nu heel snel +1 positiespel gekregen. Ligt het misschien aan de intensiteit want heb deze veranderd van 90 naar 100%. Nou jah ik vond het iig heel raar.

TU:
waarde +39.000/-11.000
vorm +5/-2
positiespel +1

Nu komt tevens mijn tweede vraag wat kan ik krijgen voor deze speler.......

Per Kyhlfeldt

30 000 €, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Technisch]

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Helaas niet hele goede bijstats :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
Verdediger is naar formidabel verdedigen gegaan _/-\o_
nou nog de rest van de stats bijwerken

Jacob Koerselman
19 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider [Technisch]

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

voor de rest geen grote updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 00:27:
Ofwel; zelfvertrouwen wordt weerspiegelt in de ratings en niet pas bij het bepalen of een bal erin gaat of niet.
Ah, leuk om te weten :) Vraag ik me toch af, waarom m´n aanvalsratings zo laag zijn :9 Eerdaags maar flink versterken met een nieuwe aankoop.

Training was redelijk:
value: +150/-40
form: +5/-5

had op een verdediger gehoopt naar formidabel te stijgen. Moet nu even m´n planning omgooien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 15:32

Xanathorn

Mmorpg addict

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 15:16:
bericht van de nummer 2:

[...]

Verlies je dan ook 10% van je supporters?
Neuh als je een WO in je friendly veroorzaakt verlies je naar mijn weten geen supporters maar verneuk je wel de training voor die week.

Mijn trainingsupdate was weer eens gemengd. Twee van m'n beste mids in slechte vorm maar die twee wel in playmaking omhoog. Willem is nu eindelijk magical, en dat eerder dan verwacht :p.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Super xana! Magical pm, de eerste in nederland toch? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU was qua waardestijging en skills wel goed:
waarde: +323/-84
vorm: +6/-8
en 2 verdedigers naar uitmuntend.

offtopic @ Died-Laughing: nee, kan helaas niet. Wel naar Waldrock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

mankit schreef op 27 mei 2004 @ 22:48:
Ik zoek al een seizoen lang eentje met divine set pieces en minimaal solid defending, moet er eentje hebben voor volgend seizoen!

Yuri Demochev (4816558)

A pleasant guy who is balanced and upright. 23 years, excellent form, healthy
Has excellent experience and inadequate leadership abilities.

Nationality: Eesti
Assessed value: 2 945 000 €
Wage: 18 972 €/week including 20% Bonus
Owner: Fair Oaks Diamonds
Warnings: 1

Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: passable Defending: world class
Scoring: passable Set Pieces: mythical

Deze is bijna perfect, alleen de prijs, 7.7M :(
Leuke speler, maar er waren volgens mij wel eens wat solids langsgekomen met goddelijk, alleen die waren ook voor rond de 1m weggegaan, prijzige grap. Een vriend van me traint vanaf volgend seizoen een speler voor me die divine +15-20 gaat worden. Ik vraag me af of je daar nog wat van merkt, behalve tegen divine keepers. ;)

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen 1e 8bits in dienst van The Dolf staat op GoTtrick! :)

http://htinside.bitxs.com/gottrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Mijn hier mijn TU'tje

Vorm +13/-8'
Scoren +1 (tweede briljant)
Value +485/-154

Was wle goed dus

Vannacht alleen pas om 5 uur erin, klein flatfeestje gehad van studiegenoot.. was echt weer kansloos... ;)

Ben dus moe, en beetje hoofdpijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

@ Brainpower, ik zat net weer even op de Gottrick site en ik miste eik enkele leuke statistiekjes van alle leden. Bijvoorbeeld een ranglijst van de grootste stadion's overall of per divisie. Ook kun je een ranglijst maken van de hoogstspelende teams ed. Wie weet kun je ook iets met de GoT Ratings doen en een klassementnotering toevoegen @ ledenlijst. Een leuke kleine beker bij (ex) GoT-Cupwinnaars zou ook leuk zijn. ;)

En zo kun je nog wel ff doorgaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GaMbiNo schreef op 28 mei 2004 @ 12:08:
@ Brainpower, ik zat net weer even op de Gottrick site en ik miste eik enkele leuke statistiekjes van alle leden. Bijvoorbeeld een ranglijst van de grootste stadion's overall of per divisie. Ook kun je een ranglijst maken van de hoogstspelende teams ed. Wie weet kun je ook iets met de GoT Ratings doen en een klassementnotering toevoegen @ ledenlijst. Een leuke kleine beker bij (ex) GoT-Cupwinnaars zou ook leuk zijn. ;)

Ik zal effe een nieuwsbericht maken waarin je alle tips enzo kwijt kunt
Ik ga eerst de toto efef afmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Is er hier iemand met veel ervaring met spelers met supergoede spelhervatting? Scoren die echt heel veel, want dan is 't het misschien waard om zo'n unit te kopen. Je hebt in principe meerdere special events per wedstrijd, maar scoort zo iemand dan aan de lopende band?

En het is natuurlijk wel lekker als 'nederlands' team een penalty specialist te hebben ;)

Kijk, ik speel maar in de V, dus daar kan ik best een back positie een beetje opofferen, er staat toch een uitmuntend keeper achter :)

/edit

Deze speler kwam ik tegen tussen de advertentie's, dat noem ik nou echt een zaadspeler 8)7

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: goed

Hij kan precies helemaal niks... :+

[ Voor 26% gewijzigd door Sandyman538 op 28-05-2004 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Tommilio schreef op 28 mei 2004 @ 07:58:
Ik had op zich ook wel een leuke tu maar ik snap het niet helemaal ik train positiespel en de vorige keren zag je elke keer dat iedereen wel een beetje ontwikkeld was nu had mijn trainer volgens mij al zijn aandacht op 1 persoon gericht, want die heeft nu heel snel +1 positiespel gekregen. Ligt het misschien aan de intensiteit want heb deze veranderd van 90 naar 100%. Nou jah ik vond het iig heel raar.

TU:
waarde +39.000/-11.000
vorm +5/-2
positiespel +1

Nu komt tevens mijn tweede vraag wat kan ik krijgen voor deze speler.......

Per Kyhlfeldt

30 000 €, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Technisch]

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Helaas niet hele goede bijstats :'(
Toch wil ik graag even een antwoordje op mijn trainingsvraagje want daar ben ik namelijk wle heel benieuwd naar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Sandyman538 schreef op 28 mei 2004 @ 12:24:
/edit

Deze speler kwam ik tegen tussen de advertentie's, dat noem ik nou echt een zaadspeler 8)7

Naja hij kan best dienst doen als vleugelverdediger, ik heb wel mindere spelers gezien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMbiNo schreef op 28 mei 2004 @ 12:59:
[...]

Naja hij kan best dienst doen als vleugelverdediger, ik heb wel mindere spelers gezien. ;)
idd. In mijn begintijd kocht ik dit soort spelers wel tegen bodemprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ tommilio, het is zowiezo onmogelijk dat een trainer al z´n aandacht op één speler focust, iedereen wordt gelijk behandeld (tenzij hij hééél lief is geweest natuurlijk ;)) maar het zal wel zo zijn dat je die speler net nieuw had gekocht en hij bijvoorbeeld al hoog-redelijk was i.p.v. laag-redelijk zoals jij dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbelpost :)

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 13:42:
@ tommilio, het is zowiezo onmogelijk dat een trainer al z´n aandacht op één speler focust, iedereen wordt gelijk behandeld (tenzij hij hééél lief is geweest natuurlijk ;)) maar het zal wel zo zijn dat je die speler net nieuw had gekocht en hij bijvoorbeeld al hoog-redelijk was i.p.v. laag-redelijk zoals jij dacht.
Hmm daar zit wat in natuurlijk :) Alleen snap ik dan niet waarom een andere speler die gewoon heeft meegespeeld niet verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
TU was weer eens klote.
Form: +6 / - 5 (en alleen de reserves en geblesseerden gingen omhoog)
Value: +205K / -123K
Exp: +1 (solid --> excellent)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Sandyman538 schreef op 28 mei 2004 @ 12:24:
Is er hier iemand met veel ervaring met spelers met supergoede spelhervatting? Scoren die echt heel veel, want dan is 't het misschien waard om zo'n unit te kopen. Je hebt in principe meerdere special events per wedstrijd, maar scoort zo iemand dan aan de lopende band?

En het is natuurlijk wel lekker als 'nederlands' team een penalty specialist te hebben ;)

Kijk, ik speel maar in de V, dus daar kan ik best een back positie een beetje opofferen, er staat toch een uitmuntend keeper achter :)

/edit

Precies de speler die ik zoek afhankelijk van zijn leeftijd.
Kun je ajb zijn id/link posten, thx

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op 28 mei 2004 @ 13:53:
Hmm daar zit wat in natuurlijk :) Alleen snap ik dan niet waarom een andere speler die gewoon heeft meegespeeld niet verbeterd is.
Dan was en is die speler lager in stat dan die ander, dus dan komt ie binnenkort wel :) heel logisch allemaal....

hattrick is zo simpel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik heb even een nieuwsbericht toegevoegd op GoTtrick waar je al je tips en opmerkingen over GoTtrick kunt plaatsen!! :)

http://htinside.bitxs.com/gottrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 28 mei 2004 @ 14:19:
Precies de speler die ik zoek afhankelijk van zijn leeftijd.
Kun je ajb zijn id/link posten, thx
Jezus Yared, wat ben jij ongelooflijk lui!!!!! :(
Binnen 5 seconden gevonden: Karsten Persson (29301310)

Maar wat je nou in hemelsnaam met zo´n speler moet?? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 14:50:
[...]

Jezus Yared, wat ben jij ongelooflijk lui!!!!! :(
Binnen 5 seconden gevonden: Karsten Persson (29301310)

Maar wat je nou in hemelsnaam met zo´n speler moet?? }:O
Nou nou zeg. Het is idd makkelijk te vinden als je er van uit gaat dat het op de NL transgerlijst staat. Als je elk land moet doorzoeken dan ben je wel wat langer bezig.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ja maar in het buitenland staan tussen de advertenties geen stats int nederlands ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Joss op 28-05-2004 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
woensdag:
garbage? - Nocturnal Supremacy in de only happy when it rains arena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 14:47:
[...]

Dan was en is die speler lager in stat dan die ander, dus dan komt ie binnenkort wel :) heel logisch allemaal....

hattrick is zo simpel :9
Hmm ok maar dan nog een ander vraagje hoe zit het dan met het feit dat die ene speler dus al bijna klaar was met leren maar hoe kan je dat zien voordat je een speler gaat kopen bij iemand anders....
dus hoe kan je zien of iemand een bepaalde stat al bijna klaar heeft getrained..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op 28 mei 2004 @ 15:48:
[...]

Hmm ok maar dan nog een ander vraagje hoe zit het dan met het feit dat die ene speler dus al bijna klaar was met leren maar hoe kan je dat zien voordat je een speler gaat kopen bij iemand anders....
dus hoe kan je zien of iemand een bepaalde stat al bijna klaar heeft getrained..?
Niet dus...
Tenzij je er veel ervaring mee hebt en ongeveer aan de waarde kunt zien of de speler hoog in een skill is.
Als je een speler koopt die al door een speler getraind is kun je er natuurlijk vanuit gaan dat het lang duurt voor hij weer stijgt, zelf zou je een speler ook direct verkopen nadat hij zichtbaar gestegen is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ja das waar maar heb er nu dus eentje toevallig gekocht die net voor ie steeg klaar was maar das idd moeilijk om zoiets te beoordelen dan, maar jah ik ben tevreden iig met die speler. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU Update
code:
1
2
3
4
Waarde:   +169.000 -31.000 
Vorm:     +2       -2 
Scoren:   +1
Ervaring: +1

Toto
1-Stiphout Voor - Mighty Murmel
2-CVP - Dutch extreme
1-Bergse Boys C - De Gunners
2-JodenElf - Demons VF
1-De wrekers '0 - Idaho Rangers
1-FC Zjwame - drabbers
2-J.N.C - VV de Wiendha
1-Nijnsel Nomad - Emmer United
1-Westsaight - Rrrr
1-afc Marrum – FC rijkaards

Xeq Matt – Laranja Mecan (Brasil) 2-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Joss schreef op 28 mei 2004 @ 15:03:
ja maar in het buitenland staan tussen de advertenties geen stats int nederlands ;)
Inderdaad, en ik ben nou niet zo'n fanatieke hattricker dat ik het zou vertalen naar het Nederlands ;) En dat zoveel mensen dit nou een handige speler vinden, ik niet begrijp... 8)7 Hij heeft niet echt iets waarin ie uitblinkt zou ik zo zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

died_laughing schreef op 28 mei 2004 @ 15:06:
woensdag:
garbage? - Nocturnal Supremacy in de only happy when it rains arena
B) , alsof iemand daarop zit te wachten, behalve wij 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sandyman538 schreef op 28 mei 2004 @ 16:55:
[...]

Inderdaad, en ik ben nou niet zo'n fanatieke hattricker dat ik het zou vertalen naar het Nederlands ;) En dat zoveel mensen dit nou een handige speler vinden, ik niet begrijp... 8)7 Hij heeft niet echt iets waarin ie uitblinkt zou ik zo zeggen...
kheb er ook zo eentje als back, die haalt 2.5 en vanaf redelijk vorm 3*, voor VII/VIII dus wel te doen zou ik zeggen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 28-05-2004 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 17:00:
[...]

B) , alsof iemand daarop zit te wachten, behalve wij 2
Heel GoT wacht nu al in spanning af wat het gaat worden tussen jullie 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GaMbiNo schreef op 28 mei 2004 @ 12:08:

Gooi dit allemaal (en maybe meer) even in het nieuwsbericht @ GoTtrick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede zaken gedaan gisteren, een formidabel spits gekocht voor 1M, terwijl tot nu toe alle vergelijkbare spelers er voor meer dan 1M uitgegaan zijn. Voelt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

2 Stiphout Voor - Mighty Murmel
2 CVP - Dutch extreme
1 Bergse Boys C - De Gunners
2 JodenElf - Demons VF
1 De wrekers '0 - Idaho Rangers
1 FC Zjwame - drabbers
2 J.N.C - VV de Wiendha
1 Nijnsel Nomad - Emmer United
1 Westsaight - Rrrr
1 afc Marrum – FC rijkaards

3 - 1 Xeq Matt – Laranja Mecan (Brasil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 Stiphout Voor - Mighty Murmel
2 CVP - Dutch extreme
1 Bergse Boys C - De Gunners
2 JodenElf - Demons VF
1 De wrekers '0 - Idaho Rangers
1 FC Zjwame - drabbers
3 J.N.C - VV de Wiendha
1 Nijnsel Nomad - Emmer United
1 Westsaight - Rrrr
1 afc Marrum – FC rijkaards

2 - 0 Xeq Matt – Laranja Mecan (Brasil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Ik zoek een team dat volgende week tijdens me vakantie (morgen het vliegtuig in, weg voor 2 weken), dus niet komende woensdag tegen me een friendly wil spelen.

Aangezien ik mogelijk 1x inlog zou ik het zeer op prijs stellen als iemand me donderdag kan uitdagen en geduld kan uitoefenen *hint mug :P* en op me wacht tot ik het zondag kan accepteren.

Wel spannend, morgen beslissende match die ik niet zal zien tot woensdag ofzo en dan weet ik of ik een kans maak op promotie....

GoTToto
1-CVP - Dutch extreme
1-JodenElf - Demons VF
1-FC Zjwame - drabbers
1-J.N.C - VV de Wiendha
1-Westsaight - Rrrr

Xeq Matt – Laranja Mecan (Goeree Overflakee) 1-1

[ Voor 28% gewijzigd door yared op 29-05-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

yared schreef op 29 mei 2004 @ 20:55:
Ik zoek een team dat volgende week tijdens me vakantie (morgen het vliegtuig in, weg voor 2 weken), dus niet komende woensdag tegen me een friendly wil spelen.

Aangezien ik mogelijk 1x inlog zou ik het zeer op prijs stellen als iemand me donderdag kan uitdagen en geduld kan uitoefenen *hint mug :P* en op me wacht tot ik het zondag kan accepteren.

Wel spannend, morgen beslissende match die ik niet zal zien tot woensdag ofzo en dan weet ik of ik een kans maak op promotie....

GoTToto
1-CVP - Dutch extreme
1-JodenElf - Demons VF
1-FC Zjwame - drabbers
1-J.N.C - VV de Wiendha
1-Westsaight - Rrrr

Xeq Matt – Laranja Mecan (Goeree Overflakee) 1-1
Wat heb jij veel 1-en in de toto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

@ Yared, ik wil wel oefenen tegen je. En wachten is dan ook geen probleem.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

hoedjevanpapier schreef op 29 mei 2004 @ 21:38:
@ Yared, ik wil wel oefenen tegen je. En wachten is dan ook geen probleem.
top! dan staat die vast!

Ik kan niet pitten, altijd de nacht voor vakantie gaan :D

Renate dus ook niet dus net mt zijn tweeen haar opstelling gemaakt en die mazzelaar heeft voor woensdag ook al kunnen doen... arme vent, gaat ingemaakt worden net als MUG de week erop :D

PS MUG: ik heb haar verteld dat je haar gaat uitdagen dus ze rekent erop alleen zal waarschijnlijk ook pas ergens in de loop van de week reageren. ;)

Jammer dat we de 13e terugvliegen, maar met de Turkse voetbalgekte en de aftrap op de 12e gaan w een leuke eindavond tegemoet :)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.