Ik sta nu eerste (in de V dus). Maar vorig seizoen kon ik inderdaad met superveel ratingspunten geen kampioen worden. Begin dit seizoen heb ik een aantal uitstekende spelers gekocht. Voordeel van verdedigers is dat 't heel veel geld oplevert, als je maar geduld hebt. Ik heb nu 6M op de bank en bijna 10M in 3 20 jarige trainees. Als ik promoveer kan ik dus gemakkelijk m'n team versterken en in twee seizoenen waarschijnlijk ook de IV winnen(???).koentjuh schreef op 25 mei 2004 @ 17:57:
Hmm, en hoeveelste sta je in de competitie?? Want heb er bij mij eentje, die goddelijke verdediging speelt, maar staat wel 6de, omdat ie aanvallend niks klaar speelt...
Verdediging is ondergeschikt in hattrick, en dat is voor ons handig, maar voor hem en jou en de rest lijkt me het toch echt frustrerend
Is er trouwens iemand die van soort coach gewisselt heeft en mij de resultaten kan vertellen?
Mijn ratings zijn nu ongeveer zo:
verdediging: 16 - 20 - 16
Aanval: 8 - 8 - 8
Ik hoop eigenlijk dat m'n verdedigingsratings 2-3 omlaag gaan en m'n aanval 2 omhoog, als ik dan op de counter nog een formidabel middenveld kan halen door een paar goede middenvelders aan te schaffen moet 't gaan lukken in de IV