YEAHHH DIABLO III :D:D:D
ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALIGG.... een demo
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Scrummie schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:19:
Nieuwe splash:
http://www.blizzard.com/us/splash.html
Diablo III!

Alsof de D3 aankondiging nog een verrassing was.. alles wees er op en het moest gewoon komen.
Verder zegt het natuurlijk niets.. we kunnen nog vast wel 2 jaar wachten voordat het spel af is..
[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 28-06-2008 12:20 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
dat ziet er niet uit als een mmo beterrrr
Mooie 404 splash iddScrummie schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:19:
Nieuwe splash:
http://www.blizzard.com/us/splash.html
Diablo III!
Verwijderd
Barbarian gameplay.
Opvallend: Hotbar... dus meerdere skills (niet gelimiteerd tot linker/rechter muisclick)
Opvallend: Hotbar... dus meerdere skills (niet gelimiteerd tot linker/rechter muisclick)
Ik ben benieuwd welke chars er zijn. Let the assa be there...
OMFG.. I'm losing it.
Dit is echt fucking goed nieuws!
Dit is echt fucking goed nieuws!
= Diablo 3?Pheno79 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:17:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Precies. Dit gaat weer vet worden. Stun en freeze. Geen potions maar healthpacks (bolletjes)Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:21:
Barbarian gameplay.
Hebbe inderdaad...... daaaaaag wow
WOW
precies goed... niet te geloven!! de UI, de graphics, isometrische view.. de monsters, de omgevingen.
Blizzard just made my day!
De ouwe map, de 2 bolletjes voor mana en health, de bar voor skills etc.. intact gebleven, zij het wat opgefrist. Dit is Diablo 3 zoals we het allemaal gewild hebben!
precies goed... niet te geloven!! de UI, de graphics, isometrische view.. de monsters, de omgevingen.
Blizzard just made my day!
De ouwe map, de 2 bolletjes voor mana en health, de bar voor skills etc.. intact gebleven, zij het wat opgefrist. Dit is Diablo 3 zoals we het allemaal gewild hebben!
[ Voor 38% gewijzigd door hershel op 28-06-2008 12:24 ]
Wanneer is de releasedate? ongeveer? Of is dat nog niet bekend.
Iemand screenies?
Aan mijn onderbroek te zien wel ja. Deze mag gequote worden voor het nageslacht.
Inderdaad Daaaag wow en welcome back diablo 3
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 28-06-2008 12:24 ]
Ze laten een WIP (work in progress zien). Maar het ziet er al verdomd goed uit.RedHat schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:23:
Verwijderd
Daar kun je denk ik nog wel tot 2010 op wachten, als het niet later isRedHat schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:23:
Stop making me curious i cant c it with my slow internet connection @ work ,
noooo
noooo
Vernieuw 'm eens zou ik zeggenAngeloonie schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:20:
[...]
[afbeelding]
Alsof de D3 aankondiging nog een verrassing was.. alles wees er op en het moest gewoon komen.
Verder zegt het natuurlijk niets.. we kunnen nog vast wel 2 jaar wachten voordat het spel af is..
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
endless stream of items. NEEEEEEEEEEEEEEE Niet weer!!!!!!!!!!!
Vaag, net 10x Ctrl+F5 gedaan, en nu doet hij het wel
Niet te doen...natte droom die werkelijkheid wordt.... Hoe hebben ze dat zooo lang stil kunnen houden, ongelooflijk.... 2010 ongeveer zeker?... mja, laat ze maar doen.. het zal alvast niet zoals Duke nukem for never zijn
Dit ziet er echt uit als een waardige opvolger!!! GIVE ME RELEASE DATE!!!!
Meer Gore, nog steeds mega veel hordes vijanden, en zo te zien geen MMO!
Meer Gore, nog steeds mega veel hordes vijanden, en zo te zien geen MMO!
Verwijderd
hij zij endless stream of items ik hoop toch echt datd at duid op een random item systeem zoals in d2
Screenies please!
Ziet er leuk uit. En nog maar 1000 nachtjes slapen!
Whaaa WHIRLWIND heeft de Barb nog. hell yea!
lol Deckard Cain.. "come.. stay a while and..."
No time for idle talk, zegt de barb
No time for idle talk, zegt de barb
[ Voor 31% gewijzigd door hershel op 28-06-2008 12:27 ]
Verwijderd
nee, stream loopt vast 
haper haper.. come oooon
haper haper.. come oooon
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2008 12:27 ]
cain is back
Maar dit is geen mmo toch? gewoon old skool singleplayer met dezelfde multiplayer als vooheen? of is dat nog niet bekend?
[ Voor 80% gewijzigd door PainkillA op 28-06-2008 12:29 ]
OMFG
Stream doet het eindelijk.. jemig wat ziet dit er prut uit zeg, zelfde stijl als Warcraft
Dat cartoony achtige
Stream doet het eindelijk.. jemig wat ziet dit er prut uit zeg, zelfde stijl als Warcraft
Mijn verbinding is lekker aan het bufferen. GRRRRR
Verwijderd
Idd de engine heeft veel weg van Wow, maar zie toch veel dynamische dingen voorbij komen wat toch mijn intresse werkt
Ik weet niet welke stream jij kijkt, maar in mijn ogen is dit Diablo 2 evolved.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:27:
Jammer van die WOW stijl trouwens.
crap stream dood
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
wow stijl? integendeel vind ik.. lekker donker en veel monsters tegelijkVerwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:27:
Jammer van die WOW stijl trouwens.
Iemand wat snapshots gemaakt?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
mijn stream ligt er weer uit 
tot nu toe.. erg cool
en wow engine.. i think not!
tot nu toe.. erg cool
en wow engine.. i think not!
en weer aan
Ach Wow Style is zo slecht nog niet , beter als het hoekige guildwars etc
Zelfde wat ze met Starcraft 2 aan het doen zijn?Angeloonie schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:28:
OMFG
Stream doet het eindelijk.. jemig wat ziet dit er prut uit zeg, zelfde stijl als WarcraftDat cartoony achtige

[ Voor 8% gewijzigd door TweakJerommeke op 28-06-2008 12:31 ]
Verwijderd
Weer haper stream 
Wat ik niet zo leuk vind is dat units nu rode orbs droppen die je health kunnen aanvullen... ik vond het potion systeem veel spannender. Dit lijkt wat op God of War...
Wat ik niet zo leuk vind is dat units nu rode orbs droppen die je health kunnen aanvullen... ik vond het potion systeem veel spannender. Dit lijkt wat op God of War...
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Verwijderd
Ik krijg aan de lopende band deze error:
Kan het bestand niet afspelen, omdat de server niet reageert. Als u een URL of pad hebt ingevoerd om het bestand af te spelen, controleert u of het juist is. Als u op een koppeling hebt geklikt om het bestand af te spelen, is de koppeling mogelijk ongeldig.
En gebruik de officiële streams: what's going on?
Kan het bestand niet afspelen, omdat de server niet reageert. Als u een URL of pad hebt ingevoerd om het bestand af te spelen, controleert u of het juist is. Als u op een koppeling hebt geklikt om het bestand af te spelen, is de koppeling mogelijk ongeldig.
En gebruik de officiële streams: what's going on?
Lekker veel gore en bloed.
De witch doctor
Het town portal geluidje zoals we hem kennen
De witch doctor
Het town portal geluidje zoals we hem kennen
[ Voor 72% gewijzigd door hershel op 28-06-2008 12:31 ]
Die screens zien er niet echt WOW achtig uit zie ik nu.. Mythos is pas WOW stijl... dit valt nog mee
.

Leuke intro animatie nu op blizzard.com, featuring het Diablo 3 logo
[ Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 28-06-2008 12:33 ]
I can't see shit!!
I want to see it too
Diablo III
@ Loempia
Thnx held
Diablo III
@ Loempia
Thnx held
[ Voor 20% gewijzigd door Sir_Hendro op 28-06-2008 12:34 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Echt te vet D3...
Die muziek ook. Echt geweldig.
Die muziek ook. Echt geweldig.
tactisch spel geworden
Verwijderd
Dat stukje met Deckard Cain als je ze van dichtbij ziet, das toch echt Wow.sjakietrekhakie schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:28:
[...]
Ik weet niet welke stream jij kijkt, maar in mijn ogen is dit Diablo 2 evolved.
Ik hoop alvast dat heel die stream beschikbaar komt voor later nog eens te bekijken. Want nu ligt de stream toch zeer vaak uit
High stream ligt er nu al 5 minuten uit, ik sta nog naar Cain te staren die net wat wilde zeggen...ah well, dan maar het filmpje afwachten. Ik heb alvast Diablo I en II uit de kast gehaald
Die stream komt echt nog wel te downloaden, er zijn zat mensen die het niet kunnen zien,
Er zijn zeker weten genoeg personen die hem cappen en (in delen) op youtube gaan posten.Blackminister schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:34:
Ik hoop alvast dat heel die stream beschikbaar komt voor later nog eens te bekijken. Want nu ligt de stream toch zeer vaak uit
Female versions van de barb en witch doctor
[ Voor 43% gewijzigd door hershel op 28-06-2008 12:35 ]
nou vind die omgevingen juist erg rouw.
female versies van de chars: dus barbarian woman....
Zal wel gewoon bij Blizzard weer online komen neem ik aan, kan je gewoon achteraf de hele stream bekijken.SandaX schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:35:
[...]
Er zijn zeker weten genoeg personen die hem cappen en (in delen) op youtube gaan posten.
Deze is beter, leuk voor een wallpaper:

Verwijderd
Dan hoop ik dat het anti-tppk programmatje ook weer terug is anders gaan mijn HC chars eraan
Alhoewel ik de grafische stijl niet echt digg moet ik toegeven dat hier weer 8 jaar verslaving aankomt
Verwijderd
Leuk dat ze aan veel dingen trouw zijn gebleven. De gameplay, muziek is te gek, Deckard Cain, monsters, sounds! (heel veel vertrouwde geluiden)
Hordes skellies nadat die boss gekilld was. Echt te vet.
Mja ik vind die stijl juist wel über.... Diablo is gameplay, fuck the styleAngeloonie schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:38:
Alhoewel ik de grafische stijl niet echt digg moet ik toegeven dat hier weer 8 jaar verslaving aankomt
Haha, dat dacht ik ook ja.Pheno79 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:36:
Holy fuck, duriel revisited...
Dit topic is gesloten.