Suppa. Ik krijg er zin in. D2 laat ik lekker liggen, dat is nu echt afgedaan.sjakietrekhakie schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:39:
Hordes skellies nadat die boss gekilld was. Echt te vet.
huh? Konden we op het op tv zien? dzju!!!!
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
dit gaat weer veel te verslavend worden
Geen sorcereress gezien
Op de bliz site: "and the heavens shall tremble". Let's kick butt
meh kon niet meer naar stream kijken :< giev download
En dicht wegens echt teveel niets toevoegende reacties
Even verduidelijken. Ik heb dit topic gesloten wegens het te veel aan slowchat reacties, ik begrijp het enthousiasme, maar IRC is daarvoor een veel beter alternatief, en tenslotte heeft tweakers.net zijn eigen servers daarvoor.
Even verduidelijken. Ik heb dit topic gesloten wegens het te veel aan slowchat reacties, ik begrijp het enthousiasme, maar IRC is daarvoor een veel beter alternatief, en tenslotte heeft tweakers.net zijn eigen servers daarvoor.
[ Voor 68% gewijzigd door Fuelke op 28-06-2008 12:51 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
waar kan ik een stream vinden, of een download?
Via blizzard kom je enkel op de splash.
Zie toch graag wat beelden (waarschijnlijk net als jullie).
Iemand een snelkoppeling?
Via blizzard kom je enkel op de splash.
Zie toch graag wat beelden (waarschijnlijk net als jullie).
Iemand een snelkoppeling?
Anoniem: 237491
Wat ik tot zover gezien heb van Diablo III wordt dit echt een waardige opvolger, vooral hoe dyamisch de gameplay er uit ziet in de trailers op WWI , tevens vind ik de website ook heel goed ogen aangezien de duistere kant er van, tevens zijn de screens daarop beter dan in het filmpje van de live-streaming.
Wat me opvalt is dat de engine van Warcraft gewoon gebruikt wordt (zoals eerder aangegeven het cartoon-effect), ze hebben deze naar mijn inzicht toch wel helemaal geoptimaliseerd voor een next-gen gameplay gevoel.
Ben benieuwd wanneer deze released wordt, zit echt te wachten op een spannend avontuur zoals de Diablo spellen mij altijd hebben weten te brengen....afwachten op een release dat dus
Wat me opvalt is dat de engine van Warcraft gewoon gebruikt wordt (zoals eerder aangegeven het cartoon-effect), ze hebben deze naar mijn inzicht toch wel helemaal geoptimaliseerd voor een next-gen gameplay gevoel.
Ben benieuwd wanneer deze released wordt, zit echt te wachten op een spannend avontuur zoals de Diablo spellen mij altijd hebben weten te brengen....afwachten op een release dat dus
de film is nu dus te bekijken op de officiele site. http://www.blizzard.com/us/diablo3/
[ Voor 26% gewijzigd door Crysania op 28-06-2008 13:02 ]
Op http://eu.blizzard.com/diablo3/ kun je links vinden naar de Cinematic trailer en een gameplay video. Stream van D3 is inmiddels afgelopen.
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Anoniem: 114186
Meh ik ben niet zo'n IRC fan, maar wil wel graag up to date gehouden worden van het event, dus ik vond de discussie wel okay. Als we een WWI topic openen, kunnen we daar dan wel op die manier in praten?
Volgens mij werd dit in het verleden overigens ook gedaan (met SC2 announcement) en kon me niet herinneren dat dat topic om die reden dicht moest.
Van wat ik tot nu toe gezien heb van D3:
Pro -
D2 muziek
D2 characters
Hotbar voor skills
Grafisch precies goed (niet te realistisch, maar wel mooi)
Omgeving te gebruiken als 'wapen' (is niet echt groot, maar leuke gimmick)
Con -
Rode orbs om je leven te verlengen
Unique droprate is laag (
grapje natuurlijk)
Ik hoop eigenlijk wel wat van de Amazone, Sorceress of Assassin te zien, die classes vond ik persoonlijk het leukst.
Volgens mij werd dit in het verleden overigens ook gedaan (met SC2 announcement) en kon me niet herinneren dat dat topic om die reden dicht moest.
Van wat ik tot nu toe gezien heb van D3:
Pro -
D2 muziek
D2 characters
Hotbar voor skills
Grafisch precies goed (niet te realistisch, maar wel mooi)
Omgeving te gebruiken als 'wapen' (is niet echt groot, maar leuke gimmick)
Con -
Rode orbs om je leven te verlengen
Unique droprate is laag (
Ik hoop eigenlijk wel wat van de Amazone, Sorceress of Assassin te zien, die classes vond ik persoonlijk het leukst.
Ondanks de subtiele hints moet ik zeggen dat ik toch verrast ben. Ik ging er vanuit dat het een aankondiging zou zijn over WoW/Starcraft of iets dergelijks, omdat ik toch altijd het gevoel heb gehad dat diablo het buitenbeentje is van Blizzard, en dat de andere franchises zoveel geld opleveren dat ze zich niet met diablo zouden bekommeren, maar niets is minder waar dus.
/me Imodium is erg blij als übergrote diablo fanboy
Ik ben benieuwd hoe men de online gameplay nu gaat aanpakken. Hopelijk gaan ze dit keer met hun nieuw verworven resources cheats/hacks ook beter aanpakken
/me Imodium is erg blij als übergrote diablo fanboy
Ik ben benieuwd hoe men de online gameplay nu gaat aanpakken. Hopelijk gaan ze dit keer met hun nieuw verworven resources cheats/hacks ook beter aanpakken
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Ben nu trouwens de gameplay trailer 1280*720 aan het downloaden van de Blizzard Servers om deze in wat beter kwaliteit te kunnen bekijken, vond die in het live-streaming toch echt erg blokkerig om er iets cools uit op te maken, behalve dan dat het wel lekker aanvoelde
waar kun je dit downloaden?Anoniem: 237491 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:05:
Ben nu trouwens de gameplay trailer 1280*720 aan het downloaden van de Blizzard Servers om deze in wat beter kwaliteit te kunnen bekijken, vond die in het live-streaming toch echt erg blokkerig om er iets cools uit op te maken, behalve dan dat het wel lekker aanvoelde
Mee eens, maar denk dat ze wel veel geleerd hebben in de laatste tijd tot ze het zover laten komen, denk dat dit echt goed beveiligd wordt, aangezien zoveel mensen zitten te wachten op Diablo III en deze ook zeker gaan kopen als hij uitkomt[b][message=30327367,noline]Ik ben benieuwd hoe men de online gameplay nu gaat aanpakken. Hopelijk gaan ze dit keer met hun nieuw verworven resources cheats/hacks ook beter aanpakken

http://eu.blizzard.com/diablo3/media/index.xml#movies
568MB , gaat tering langzaam natuurlijk omdat kwart van de wereld aan het downloaden is.
Maar dat geeft niks , moet zometeen toch ff boodschappen doen
*Diablo Fanboy is Happy
Anoniem: 57485
Ik denk dat Blizzard last heeft van een huge serverload, aangezien de site om de haverklap plat ligt... Beetje lastig om de site op m'n gemak te bekijken
Titelfix, '?' weggehaald
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Anoniem: 30579
ik probeer eigenlijk de lore te vinden en een hintje van het verhaal te krijgen heeft iemand daar al wat op gevonden ?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, Ik ben net wakker en zie de splash!!!!
Een beter begin van m
'n weekend kan niet!!
'n weekend kan niet!!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik vond het opvallend dat de trailer door een vrouw verteld werd, die speelt waarschijnlijk een belangrijke rol.Anoniem: 30579 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:13:
ik probeer eigenlijk de lore te vinden en een hintje van het verhaal te krijgen heeft iemand daar al wat op gevonden ?
http://www.blizzard.com/diablo3/world/lore/journal.xml dit is wel boeiend
deckard cains journal
wat boeiend is is pagina 5-7 daar staan weer wat diablo runes in die ook in de splash voorkwamen
vooral die op een arcane gebouw leek uit WC3.. en die nog niet echt helemaal geplaatst kon worden
ook het kompas van rune 5
deckard cains journal
wat boeiend is is pagina 5-7 daar staan weer wat diablo runes in die ook in de splash voorkwamen
vooral die op een arcane gebouw leek uit WC3.. en die nog niet echt helemaal geplaatst kon worden
ook het kompas van rune 5
[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 28-06-2008 13:20 ]
http://eu.blizzard.com/diablo3/world/lore/journal.xml
lore ^^
EDIT: Was al gepost, wel erg mooi gemaakt met dat boekje
lore ^^
EDIT: Was al gepost, wel erg mooi gemaakt met dat boekje
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 237491 op 28-06-2008 13:18 ]
Zekers, diablo3, dat gaat mijn studie niet leuk vinden 
Tot nu toe 2 characters reveiled, de barb en de witch doctor. Er komen er nog 3 bij. Sorc er wel niet meer bij zitten vanwege die witch doctor, das wel jammer
oeh, class-based quests
Tot nu toe 2 characters reveiled, de barb en de witch doctor. Er komen er nog 3 bij. Sorc er wel niet meer bij zitten vanwege die witch doctor, das wel jammer
oeh, class-based quests
[ Voor 6% gewijzigd door FrostXL op 28-06-2008 13:21 ]
scratch dit verkeerd opgevat
[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 28-06-2008 13:23 ]
Tja ... zoals ik al zei eerder:
BOOOOOEEEEEEEEE
lutserige k*t Blizzard
verhaal was ten einde.. dit slaat gewoon nergens op
iemand Blizz merch kopen?.ik hoef het niet meer
BOOOOOEEEEEEEEE
lutserige k*t Blizzard

Heb de trailer even gedownload. Uit de trailer:

It has been said
that in the end of all things
we would find a new beginning
but as the shadow once again crawls across our world
and the stenge of terror drifts on a bitter wind
the people pray for strenght and guidance
they should prey for the mercey of a swift dead
for I have seen what the darkness hides
........
I don't think it's save here
Wordt je niet heel veel wijzer van als je de beelden niet ziet

It has been said
that in the end of all things
we would find a new beginning
but as the shadow once again crawls across our world
and the stenge of terror drifts on a bitter wind
the people pray for strenght and guidance
they should prey for the mercey of a swift dead
for I have seen what the darkness hides
........
I don't think it's save here
Wordt je niet heel veel wijzer van als je de beelden niet ziet
Het is de bedoeling we het netjes houden anders doen ze hem weer op slot....djmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:22:
BOOOOOEEEEEEEEE
lutserige k*t Blizzard![]()
![]()
![]()
![]()
Damn, die cinematic trailer is echt hollywood kwaliteit. Erg nice.
Poe poe, dat was het verhaal na Diablo 1 eigenlijk ook. Ik heb helemaal geen twijfels dat Blizzard er gewoon weer een kunststukje van gaat makendjmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:22:
BOOOOOEEEEEEEEE
lutserige k*t Blizzard![]()
![]()
![]()
![]()
heb em ook flink geedit dat er andere scheldwoorden niet in voorkomenMektheb schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:26:
[...]
Het is de bedoeling we het netjes houden anders doen ze hem weer op slot....
ik vind dit zo schandalig van Blizzard (en van de "echte" fans)
Waar baseer je dit op? Ik heb dat niet gehoord op de presentatie (de website is wat traag dus daar heb ik nog niet rondgekeken)FrostXL schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:20:
Zekers, diablo3, dat gaat mijn studie niet leuk vinden
oeh, class-based quests
5 classes klinkt als erg weinig, omdat D2 eindigde met 7 classes...
Als het inderdaad bij 5 classes blijft, denk ik dat het eerder de Necromancer is die vervangen is door de Witchdoctor. Ik vond die namelijk veel vergelijking hebben met elkaar; Minions, Corpse Explosion (nou ja, je eigen minion opblazen) etc.
Edit: Het D2 verhaal was totaal NIET closed... was juist totaal open einde:
spoiler:
De worldstone was vernietigd door Tyrial, waardoor de verbinding tussen de twee planes versterkt was... het was zelfs lang geleden gespeculeerd of Tyrial misschien wel een deserteur was geworden onder invloed van een van de Prime Evils. Dat is teminste wat ik me herinner
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 114186 op 28-06-2008 13:32 ]
er komen maar 5 classes. dat vind ik wel erg weinig tbh.
verder vind ik de site echt super mooi gemaakt.
verder vind ik de site echt super mooi gemaakt.
juist niet! ... Diablo 1 eindigde met een voorbode dat diablo 2 kwam! (de "wanderer" kwam schuift de corrupte steen in zijn voorhoofd, etc, etc)Imodium schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:28:
[...]
Poe poe, dat was het verhaal na Diablo 1 eigenlijk ook. Ik heb helemaal geen twijfels dat Blizzard er gewoon weer een kunststukje van gaat maken
2 eindigde: ok je verslaat Diablo, maar is niet genoeg om hem echt weg van de wereld te hebben moet je zun soulshard slopen... en dat doe je... (filmpje tussen 2 en LoD, niet de soulshard van Mephisto)
sjonge speelt hier nou niemand het spel echt?
[ Voor 5% gewijzigd door djmulder op 28-06-2008 13:32 ]
Doe eerst maar eens rustig. Ik heb alle spellen van voor naar achter gespeeld. Mijn punt is dat als je klaagt over hoe Diablo 2 geen vervolg kan hebben, je minstens net zulke vraagtekens kan zetten bij het vervolg van Diablo 1. Overigens kan Diablo 2 prima een vervolg hebben, want de worldstone is vernietigd, en wie weet wat dat voor gevolgen heeft.djmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:29:
[...]
juist niet! ... Diablo 1 eindigde met een voorbode dat diablo 2 kwam!
2 eindigde: ok je verslaat Diablo, maar is niet genoeg om hem echt weg van de wereld te hebben moet je zun soulshard slopen... en dat doe je... (filmpje tussen 2 en LoD, niet de soulshard van Mephisto)
sjonge speelt hier nou niemand het spel echt?
Inderdaad, je mag zeggen wat je wilt van Blizzard maar ze maken altijd zalige cinematics.Bosmonster schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:27:
Damn, die cinematic trailer is echt hollywood kwaliteit. Erg nice.
Benieuwt wat het gaat geven, ik was zelf niet zo zot van Diablo II.
(te lineair voor mijn smaak en te gemakkelijk als necromancer)
Je kan wel zien dat je nooit echt ver gekomen bentSimon Verhoeven schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:32:
[...]
(te lineair voor mijn smaak en te gemakkelijk als necromancer)
Naja ach met je army van skelletjes kan je toch een hoop doen als je lvl 90 was ofzo ( kan het me allemaal niet echt meer heugen zo lang geleden weet wel ik ze nog heel trouw thuis in me boekenkast heb staan )Anoniem: 57485 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:35:
[...]
Je kan wel zien dat je nooit echt ver gekomen bent
hoezo rustig? diablo was geweldig.. 1 en 2.. dit is puur uitmelken van de franchise... en blizzard heeft al eerder zo een goede franchise naar de knoppen gewerkt (ik raak iig nooit meer een Warcraft aan na TBC)Imodium schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:32:
[...]
Doe eerst maar eens rustig. Ik heb alle spellen van voor naar achter gespeeld. Mijn punt is dat als je klaagt over hoe Diablo 2 geen vervolg kan hebben, je minstens net zulke vraagtekens kan zetten bij het vervolg van Diablo 1. Overigens kan Diablo 2 prima een vervolg hebben, want de worldstone is vernietigd, en wie weet wat dat voor gevolgen heeft.
1 had niet eens een open einde, die eindigde gewoon met de opmerking "hoe lang gaat dit nog goed"
2 had een einde, "diablo verslagen, soulstone kapot, het is eindelijk over"
2 LoD had een einde, "baal verslagen, worldstone kapot, de wereld is of kapot, of niet" ... meer werd er niet gezegd
Ik vind het wel grappig dat mensen huilen dat een vervolg niet 'kan' vanwege het verhaal. Het lijkt wel of deze mensen vergeten dat het een fantasieverhaal in een game en niet de echte wereld.
ik moet loempia gelijk geven...Mektheb schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:36:
[...]
Naja ach met je army van skelletjes kan je toch een hoop doen als je lvl 90 was ofzo ( kan het me allemaal niet echt meer heugen zo lang geleden weet wel ik ze nog heel trouw thuis in me boekenkast heb staan )
necro was echt niet "makkelijk" spelen hoor
Mektheb schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:36:
[...]
Naja ach met je army van skelletjes kan je toch een hoop doen als je lvl 90 was ofzo
Dat heet dus een open eindedjmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:37:
[...]
2 LoD had een einde, "baal verslagen, worldstone kapot, de wereld is of kapot, of niet" ... meer werd er niet gezegd
Anoniem: 57485 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:37:
Ik vind het wel grappig dat mensen huilen dat een vervolg niet 'kan' vanwege het verhaal. Het lijkt wel of deze mensen vergeten dat het een fantasieverhaal in een game en niet de echte wereld.

ja iedereen kan wel een lame begin maken van elk spel..
"goh diablo is magisch weer in leven, gek he?"
zal me niets verbazen dat ze gewoon verder gaan op einde LoD, en gewoon negeren dat Diablo dood is (zal niet de eerste keer zijn voor Blizz)
Jah inderdaad, ze gaan gewoon negeren dat Diablo dood isdjmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:39:
[...]
![]()
ja iedereen kan wel een lame begin maken van elk spel..
"goh diablo is magisch weer in leven, gek he?"
zal me niets verbazen dat ze gewoon verder gaan op einde LoD, en gewoon negeren dat Diablo dood is (zal niet de eerste keer zijn voor Blizz)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
... waarom denk je dat WoW langzaam maar zeker aan het inplumpen is?Timocos schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:45:
[...]
Jah inderdaad, ze gaan gewoon negeren dat Diablo dood is. Volgens mij wordt het verhaal weer ijzersterk. Net zoals het verhaal van Warcraft wordt het steeds verder uitgebreid met nieuwe vijanden die opstaan nadat de vorige dood is gegaan. Zo gaat het vaak in fantasy verhalen enzo.
zowiezo is alleen Kael'thas "opnieuw opgestaan" en dat was ook zeg maar het moment dat het allemaal ECHT mis ging
Een open einde betekent dat er geen conclusie aan het verhaal zit en dat de lezer (of in dit geval de speler) er zelf invulling aan kan geven. Nou dat lijkt me prima kunnen met de vernietiging van de worldstone. Kijk ook eens verder dan je neus lang isdjmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:40:
[...]
dat heet geen open einde.. open einde is:
"maar evil is er nog, dus we weten niet wat er nog komt"
evil is er niet meer..enige evil is de soulshard van baal.. maarja dan zou D3 "lord of destruction" moeten heten.. en eigenlijk B1.
En zeggen dat er geen evil meer is, als er in de wereld van Diablo demons leven die krachten hebben die mensen corrupten door dimensionele barrieres heen, is IMHO een beetje kortzichtig.
Hij is nu officieel aangekondigd door Blizzard, maar er is nog geen releasedatum bekend:
http://www.blizzard.com/diablo3/
http://www.blizzard.com/diablo3/faq/#3_1
http://www.blizzard.com/diablo3/
http://www.blizzard.com/diablo3/faq/#3_1
When will Diablo III be released?
It's too early to estimate Diablo III's release date. As with all Blizzard Entertainment games, our goal is to create a game that is as fun, balanced, and polished as possible. We intend to take as much time developing Diablo III as is necessary to ensure the game meets our own high expectations and those of our players.
[ Voor 53% gewijzigd door Krentenbol op 28-06-2008 13:50 ]
En tja als je het maar niks lijkt dat ze het verhaal uitbreiden dan koop en speel je hem toch gewoon niet?
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Imodium schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:47:
[...]
Een open einde betekent dat er geen conclusie aan het verhaal zit en dat de lezer (of in dit geval de speler) er zelf invulling aan kan geven. Nou dat lijkt me prima kunnen met de vernietiging van de worldstone. Kijk ook eens verder dan je neus lang is.
En zeggen dat er geen evil meer is, als er in de wereld van Diablo demons leven die krachten hebben die mensen corrupten door dimensionele barrieres heen, is IMHO een beetje kortzichtig.
dit is gewoon Blizzard, die een beetje Microsoft achterna gaat, van: ooh de fans willen een dungeon crawler met een bekende naam!? Dan krijgen ze er 1... en verder er niet echt overna denken. (want nu is precies de periode dat men er 1 wil, wanneer was de laatste echt redelijke? dungeon siege toch? guild wars?)
[ Voor 15% gewijzigd door djmulder op 28-06-2008 13:55 ]
Was te verwachten ja, helaas. Zal nog wel minimaal een jaar duren.TKing schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:50:
Hij is nu officieel aangekondigd door Blizzard, maar er is nog geen releasedatum bekend:
[...]
Omdat het al een hele prestatie is om het zolang interessant te houden? WoW zal niet eeuwig het maximale publiek vast weten te houden. Dat weten ze bij Blizzard ook wel. WoW is niet het einde van de wereld.djmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:46:
[...]
... waarom denk je dat WoW langzaam maar zeker aan het inplumpen is?
Diablo3 uitmelken noemen is gewoon grote onzin. De hele wereld zit al jaren te wachten op een sequel. Als ze het hadden willen uitmelken hadden we nu al een starcraft 5 en diablo 8 gehad, van magere kwaliteit, maar dat is geen Blizzard.
En LoD heeft gewoon een open einde. D2 heeft een veel geslotener einde, maar daar hoor ik je niet over.. Over de uitmelking van de LoD expansion, want dat vond ik veel meer uitmelken dan D3.
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 28-06-2008 13:56 ]
Anoniem: 160970
Get your facts straight, WoW is qua userbase nog steeds groeiende.djmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:46:
[...]
... waarom denk je dat WoW langzaam maar zeker aan het inplumpen is?
zowiezo is alleen Kael'thas "opnieuw opgestaan" en dat was ook zeg maar het moment dat het allemaal ECHT mis ging
D3 gaat zonder twijvel erg tof worden.
Vind ik ook weer ver gezocht, natuurlijk gaat het om de cash, Mensen hebben al "gedroomd" van een Diablo3 toen WoW nog in de kinderschoenen stond en dat er veel fan boys zijn die het jammer vinden van het verhaal is natuurlijk te begrijpendjmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:52:
[...]
zoals ik al eerder zei... iedereen kan wel een lame begin bedenken.. en tuurlijk "kwa" gameplay zal het weer zo lekker doorspelen als Diablo 2, maar ja.. story knaagt dan echt aan me.. (en tja hoort eigenlijk bij alle echte fans
) en Diablo was altijd al heavy story based.
dit is gewoon Blizzard, die een beetje Microsoft achterna gaat, van: ooh de fans willen een dungeon crawler met een bekende naam!? Dan krijgen ze er 1... en verder er niet echt overna denken.
Maar ik als Gamer zoals de meesten springen een gat in de lucht door een nieuwe Diablo
Zit bv eerder op een Diablo3 te wachten dan op een Lich king
"interessant" houden is niet waar Blizzard mee bezig is bij WoW, Blizzard is meer bezig met: hoe kunnen we zo veel mogelijk geld verdienen in zo kort mogelijke tijd. Niet eens denkende aan de core fans.. al moeten ze die uitsluiten...Bosmonster schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:54:
[...]
Omdat het al een hele prestatie is om het zolang interessant te houden? WoW zal niet eeuwig het maximale publiek vast weten te houden. Dat weten ze bij Blizzard ook wel. WoW is niet het einde van de wereld.
Diablo3 uitmelken noemen is gewoon grote onzin. De hele wereld zit al jaren te wachten op een sequel. Als ze het hadden willen uitmelken hadden we nu al een starcraft 5 en diablo 8 gehad, van magere kwaliteit, maar dat is geen Blizzard.
verhaal van WoW was nog steeds aantrekkelijk, alleen de gameplay "aanpassingen" die Blizz deed was wat het verpeste.
En het is uitmelken... wederom hij was dood en de (blijkbaar niet storyline volgende) fans eisden een dungeon crawler met de naam Diablo...
het is JUIST uitmelken wat ze doen... ook met Starcraft .. ook met WotLK
Wie zegt dat de beperkte kennis van de mensen op de Sanctuary wereld zeker zijn van het doden van de prime evils op het moment dat hun soul stone vernietigt werd? Hier kun je zo makkelijk om heen werken. Onze kennis is toch ook niet oneindig 
Character beschrijvingen op de officiele site zijn wel erg vetjes. Als ik het goed heb begrepen is het gedeelte waar de soulstone vernietigd is en dus ook de stad van de barbarians wonen kompleet verdwenen.
Ik denk inderdaad dat we de necromancer niet gaan terug zien in dit deel, witchdoctor komt te dicht in de buurt.
Ik ben ook wel benieuwd naar het skill en skillpoint systeem en het drop systeem in multiplayer. Verder vind ik die health drops ook jammer. Ik had liever potions gezien, dit maakt het veel meer arcade achtig.
Character beschrijvingen op de officiele site zijn wel erg vetjes. Als ik het goed heb begrepen is het gedeelte waar de soulstone vernietigd is en dus ook de stad van de barbarians wonen kompleet verdwenen.
Ik denk inderdaad dat we de necromancer niet gaan terug zien in dit deel, witchdoctor komt te dicht in de buurt.
Ik ben ook wel benieuwd naar het skill en skillpoint systeem en het drop systeem in multiplayer. Verder vind ik die health drops ook jammer. Ik had liever potions gezien, dit maakt het veel meer arcade achtig.
Yep, als ik zo de screenshots zie.......
daarom is de echte core geheel weg al.. en alleen de beginners zijn over? .. hoeveel % van de fans die bij het begin van WoW waren zijn er nog? ... 40%? 30%?Anoniem: 160970 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:55:
[...]
Get your facts straight, WoW is qua userbase nog steeds groeiende.![]()
D3 gaat zonder twijvel erg tof worden.
echt niet veel meer hoor.. omdat ze zich allemaal veraden voelen door wat blizzard aan het doen is..
Haha.. als jij dat beeld van Blizzard hebt (als een van de weinige in de wereld, waar Blizzard bekend staat als een van de weinige NIET uitmelkers, maar kwaliteit makers), dan succes ermee. Valt weinig mee te discussieren dan.djmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:58:
[...]
"interessant" houden is niet waar Blizzard mee bezig is bij WoW, Blizzard is meer bezig met: hoe kunnen we zo veel mogelijk geld verdienen in zo kort mogelijke tijd. Niet eens denkende aan de core fans.. al moeten ze die uitsluiten...
verhaal van WoW was nog steeds aantrekkelijk, alleen de gameplay "aanpassingen" die Blizz deed was wat het verpeste.
En het is uitmelken... wederom hij was dood en de (blijkbaar niet storyline volgende) fans eisden een dungeon crawler met de naam Diablo...
Jij hebt een bijzondere gave, namelijk in iedereens hoofd kijkendjmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:01:
[...]
daarom is de echte core geheel weg al.. en alleen de beginners zijn over? .. hoeveel % van de fans die bij het begin van WoW waren zijn er nog? ... 40%? 30%?
echt niet veel meer hoor.. omdat ze zich allemaal veraden voelen door wat blizzard aan het doen is..
[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 28-06-2008 14:04 ]
Ze zijn in iedergeval minder erg als EAdjmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:58:
[...]
"interessant" houden is niet waar Blizzard mee bezig is bij WoW, Blizzard is meer bezig met: hoe kunnen we zo veel mogelijk geld verdienen in zo kort mogelijke tijd. Niet eens denkende aan de core fans.. al moeten ze die uitsluiten...
Starcraft / WoW / Diablo zijn allemaal Bighits probeer jezelf maar is te overtreffen, dat lijkt me niet de makkelijkste opgave, en zoals elk menig pc gebruiker weet ach of we nu 6x dezelfde skin gebruiken maakt niet uit anders update we het later toch met een patch ?
Ben ik echt totaal niet met je eens, er zijn nog zat mensen die het spelen die al sinds de beta spelen, het probleem is mensen voelen zich veraden vanwege alle changes in de game maar dat is puur omdat ze meerdere kanten op willen gaan met een MMO nu kan je lekker pvp en pve tegelijk doen in 1 week, en straks moet je kiezen pvp of pve want beide heb je simpel geen tijd voor, en dat is wat veel mensen tegenstaat veranderingendjmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:01:
[...]
daarom is de echte core geheel weg al.. en alleen de beginners zijn over? .. hoeveel % van de fans die bij het begin van WoW waren zijn er nog? ... 40%? 30%?
Vind juist ze het goed doen vanwege de concurrentie die op de loer ligt zie je dat ze zelf ook dingen aant veranderen zijn om "modern" te blijven
[ Voor 32% gewijzigd door Mektheb op 28-06-2008 14:04 ]
jouw wereld is vrij klein merk ik alBosmonster schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:01:
[...]
Haha.. als jij dat beeld van Blizzard hebt (als een van de weinige in de wereld, waar Blizzard bekend staat als een van de weinige NIET uitmelkers, maar kwaliteit makers), dan succes ermee. Valt weinig mee te discussieren dan.
dat valt precies onder "goh laten we een lame begin maken" ...Mythrill schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:58:
Wie zegt dat de beperkte kennis van de mensen op de Sanctuary wereld zeker zijn van het doden van de prime evils op het moment dat hun soul stone vernietigt werd? Hier kun je zo makkelijk om heen werken. Onze kennis is toch ook niet oneindig
is ze toch ook eerder gelukt? ... als ze de oude spirit hadden en de ballen die ze vroeger hadden .. h ad er nu een nieuwe franchise gestaan voor ons.Mektheb schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:02:
[...]
Ze zijn in iedergeval minder erg als EA
Starcraft / WoW / Diablo zijn allemaal Bighits probeer jezelf maar is te overtreffen, dat lijkt me niet de makkelijkste opgave, en zoals elk menig pc gebruiker weet ach of we nu 6x dezelfde skin gebruiken maakt niet uit anders update we het later toch met een patch ?
"nog zat" is relatief.. dat is net zo duidelijk als..Ben ik echt totaal niet met je eens, er zijn nog zat mensen die het spelen die al sinds de beta spelen, het probleem is mensen voelen zich veraden vanwege alle changes in de game maar dat is puur omdat ze meerdere kanten op willen gaan met een MMO nu kan je lekker pvp en pve tegelijk doen in 1 week, en straks moet je kiezen pvp of pve want beide heb je simpel geen tijd voor, en dat is wat veel mensen tegenstaat veranderingen
en dat is inderdaad precies waarom het misging in WoW.. klopt als een huis
[ Voor 33% gewijzigd door djmulder op 28-06-2008 14:06 ]
Uitmelken is inderdaad onzin. Elke deel van een game dat ze uitbrengen is nooit gerushed, en altijd van behoorlijke kwaliteit. Dat heb ik nog nooit van bijvoorbeeld EA kunnen zeggen. En bij Blizzard kun je ook nog bijna rekenen op life time support. Kijk naar DII LoD waar begin deze maand patch 1.12a nog is uitgebracht.
Jouw wereld is een mengeling tussen roze en zwart... Vreemd beeld van de wereld heb jij. Maar denk dat je gewoon nog erg jong bent. Zo niet, dan zou ik maar eens ernstig aan mezelf gaan twijfelen.
Als de hele wereld zit te wachten op een Diablo3, ben je achterlijk als bedrijf om een nieuwe franchise uit de grond te gaan stampen. Alleen maar omdat ene djmulder vindt dat het verhaal eigenlijk afgelopen had moeten zijnis ze toch ook eerder gelukt? ... als ze de oude spirit hadden en de ballen die ze vroeger hadden .. h ad er nu een nieuwe franchise gestaan voor ons.
Al betwijfel ik dat ze je kennen, maar dat weet jij met jouw vreemde beeld op de wereld waarschijnlijk niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 28-06-2008 14:09 ]
wederom..het is ze toch eerder gelukt? Starcraft kwam toch ook inene uit het niets? een directe concurent van hun Warcraft?Bosmonster schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:06:
[...]
Als de hele wereld zit te wachten op een Diablo3, ben je achterlijk als bedrijf om een nieuwe franchise uit de grond te gaan stampen. Alleen maar omdat ene djmulder vindt dat het verhaal eigenlijk afgelopen had moeten zijn
zie niet de moeite in om een einde verhaal ten einde te houden?
Omdat dan de hele Diablo community (ipv alleen djmulder) boos was geweest dat ze hun tijd in een nieuwe franchise hadden gestopt ipv in een Diablo 3.djmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:08:
[...]
wederom..het is ze toch eerder gelukt? Starcraft kwam toch ook inene uit het niets? een directe concurent van hun Warcraft?
Dat is hetzelfde als dat de makers van James Bond zeggen.. "Nee we stoppen met James Bond, me maken een nieuwe franchise die lijkt op James Bond.." Dat vinden de mensen vast veel leuker
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 28-06-2008 14:13 ]
Balen dat er nog geen release date bekend is.. ik kreeg al helemaal de " feeling " weer terug bij het kijken van die gameplaymovie. Damnit
moet ik er nog op wachten! maar we weten nu dat ie komt!!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Anoniem: 160970
Deze aannemens die je nu stelt zijn duidelijk nergens op gebaseerd. Je reageert veel te implusief en trekt conclusies op niets. Er zijn nog genoeg hardcore WoW'ers, er zijn genoeg mensen die, omdat ze het al 3 jaar spelen, even naast zich neerleggen. Echter Blizzard twinkt de spellen zo dat het juist probeert het spel intressant te laten blijven voor zo veel mogelijk mensen. Als Blizzard nooit meer iets aan WoW gedaan had na de release van WoW v1.0 dan zouden er nooit zoveel mensen als nu spelen.djmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:01:
[...]
Goed dit is het laatste in deze discussie, komt eerst maar met feiten.
Nu lekker door over al het moois van D3.
Heb inderdaad ook nog geen link gezien met proof dat het wel zo is dus correct me if im wrong.."nog zat" is relatief.. dat is net zo duidelijk als..
en dat is inderdaad precies waarom het misging in WoW.. klopt als een huis
En ja mensen willen niet er iets veranderd want veranderingen zijn eng...wat een boer niet weet wat een boer niet eet
all met all Diablo3 = Hulde
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 28-06-2008 14:11 ]
en dat maakt het goed .. hoe? ... puur omdat een paar fanbois die het verhaal voor geen meter snappen, het willen, moet het gemaakt worden?Bosmonster schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:09:
[...]
Omdat dan de hele Diablo community (ipv alleen djmulder) boos was geweest dat ze hun tijd in een nieuwe franchise hadden gestopt ipv in een Diablo 3.
blijkbaar... want het verdient geld... uitmelken dus...
Lees m'n James Bond voorbeeld even. Dan snap je hoe stom je opmerking is.djmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:10:
[...]
en dat maakt het goed .. hoe? ... puur omdat een paar fanbois die het verhaal voor geen meter snappen, het willen, moet het gemaakt worden?
blijkbaar... want het verdient geld... uitmelken dus...
Jij valt overigens in de categorie 'paar fanbois die het verhaal voor geen meter snappen'. Iedere ander snapt dat een verhaal nooit afgelopen is.
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 28-06-2008 14:14 ]
Ik denk dat het hetzelfde gaat als met Starcraft 2. Die is meer dan een jaar geleden aangekondigd, inclusief gameplay movies etc en nog steeds niet uit (zelfs nog niet eens een release date bekend).SpoTs schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:10:
Balen dat er nog geen release date bekend is.. ik kreeg al helemaal de " feeling " weer terug bij het kijken van die gameplaymovie. Damnitmoet ik er nog op wachten! maar we weten nu dat ie komt!!
hoezo stom? jij kan mij niet wijsmaken dat James Bond niet uitgemolken is...Bosmonster schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:12:
[...]
Lees m'n James Bond voorbeeld even. Dan snap je hoe stom je opmerking is.
er kwam pas iets innovatiefs met Casino Royale, toen ze eindelijk een andere twist in het verhaal maakte.
de hele wereld schreeuwde al jaren om diablo 3. dan ben je als bedrijf toch gek als je dit niet gaat maken.djmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:08:
[...]
wederom..het is ze toch eerder gelukt? Starcraft kwam toch ook inene uit het niets? een directe concurent van hun Warcraft?
Ik ben in ieder geval blij dat ze de gameplay d2 style houden en de 3d isometrisch is echt

Aannemens inderdaad, dat heet gewoon goed de forums volgen en goed opletten welke gildes uit elkaar vallen enzo. Ogen openhouden is niet zo heel moeilijk.Anoniem: 160970 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:10:
[...]
Deze aannemens die je nu stelt zijn duidelijk nergens op gebaseerd. Je reageert veel te implusief en trekt conclusies op niets. Er zijn nog genoeg hardcore WoW'ers, er zijn genoeg mensen die, omdat ze het al 3 jaar spelen, even naast zich neerleggen. Echter Blizzard twinkt de spellen zo dat het juist probeert het spel intressant te laten blijven voor zo veel mogelijk mensen. Als Blizzard nooit meer iets aan WoW gedaan had na de release van WoW v1.0 dan zouden er nooit zoveel mensen als nu spelen.
Goed dit is het laatste in deze discussie, komt eerst maar met feiten.
Nu lekker door over al het moois van D3.
Sorry maar dat was dus nogsteeds het simpele concept van goodguy badguy alleen andere hoofd figuur..djmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:13:
[...]
hoezo stom? jij kan mij niet wijsmaken dat James Bond niet uitgemolken is...
er kwam pas iets innovatiefs met Casino Royale, toen ze eindelijk een andere twist in het verhaal maakte.
Ben wel met je eens met sommige dingen moet er eens een eind aan komen dat had van mij bv bij Pirates of the Carab gekunt deel 1 was subliem deel 2 en 3 was in mijn ogen huilen met de pet op.
Maar dat is niet gebaseerd op feiten maar op meningen
Het voorbeeld ging niet om het uitmelken (maar ik moet alles 3x uitleggen geloof ik).djmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:13:
[...]
hoezo stom? jij kan mij niet wijsmaken dat James Bond niet uitgemolken is...
Het is pas uitmelken als je met magere kwaliteit komt. De definitie van uitmelken is dat je met weinig moeite geld probeert te verdienen aan een bestaande licentie.
Je kunt Blizzard er ONMOGELIJK van beschuldigen weinig moeite in hun producten te stoppen en daarom slaan je opmerkingen nergens op.
Ik vind de hele wel of niet uitmelken discussie een beetje zinloos eigenlijk.
Is het uitmelken? ik denk van wel?
Vinden we dat erg?
Ik heb er vertrouwen in dat blizzard een mega goede game neer gaat zetten waar ik en miljoenen andere gamers heel veel plezier aan gaan beleven, dus ik zie het probleem echt niet?
Als het orgineel mega goed is dan heb ik echt geen bezwaar tegen eens in de paar jaar een meer-van-hetzelfde-maar-dan-beter game.
En als je zo'n die-hard bent dat je de continuuiteit in het verhaal belangrijker vind dan een nieuwe geweldige game koop je hem toch gewoon niet?
Zelfde geld voor Red Altert 3
Vinden we dat erg?
Ik heb er vertrouwen in dat blizzard een mega goede game neer gaat zetten waar ik en miljoenen andere gamers heel veel plezier aan gaan beleven, dus ik zie het probleem echt niet?

Als het orgineel mega goed is dan heb ik echt geen bezwaar tegen eens in de paar jaar een meer-van-hetzelfde-maar-dan-beter game.
En als je zo'n die-hard bent dat je de continuuiteit in het verhaal belangrijker vind dan een nieuwe geweldige game koop je hem toch gewoon niet?

[ Voor 13% gewijzigd door martijnve op 28-06-2008 14:20 ]
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Ja dat ben ik met je eens alleen is het dan niet uitmelken (maar een oud concept opnieuw leven inblazen of verbeteren en dat is niet uitmelken)martijnve schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:17:
Ik vind de hele wel of niet uitmelken discussie een beetje zinloos eigenlijk.
Vinden we dat erg?
ja maar in verhouding tot het verleden was James Bond ook allemaal maar magere kwaliteit!Het is pas uitmelken als je met magere kwaliteit komt. De definitie van uitmelken is dat je met weinig moeite geld probeert te verdienen aan een bestaande licentie.
Zelfde met TBC in verhouding tot WoW..
Warcraft 3 in verhouding tot 2.. (ok toegegeven verhaal in 3 was goed, beetje gejat van star wars maar was goed, maar nog in verhouding tot 2 was het veel slechter)
niet geheel.. Ik zei ook niet dat het niet goodguy/badguy was ...maar verhaaltechnisch was beter gedaan.. en James Bond presenteren als meer een kwajongen ipv een rebel was wat het beter maakte (idd mening, maar nog steeds waren dat de dingen wat anders was mbt de vorige)Mektheb schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:15:
[...]
Sorry maar dat was dus nogsteeds het simpele concept van goodguy badguy alleen andere hoofd figuur..
Ben wel met je eens met sommige dingen moet er eens een eind aan komen dat had van mij bv bij Pirates of the Carab gekunt deel 1 was subliem deel 2 en 3 was in mijn ogen huilen met de pet op.
Maar dat is niet gebaseerd op feiten maar op meningen
maar mijn punt blijft: Diablo is en blijft dood... ik vind dit geen "nette" zet van Blizzard, goed of niet .. tuurlijk kijkende naar cijfers.. ja het was HET moment om dit te doen..
Zelfde als met het besluit om Arthas in WotLK neer te zetten ipv hun eerdere idee om het pas bij 90 te doen.
Dit zijn allemaal marketing keuzes geweest..
[ Voor 17% gewijzigd door djmulder op 28-06-2008 14:23 ]
ja dus als jij een aap met een pak aan de president dood ziet schieten ga je er ook gelijk van uit dat dat ook echt gebeurd is ?
hoe vaak komt het wel niet voor dat jij als kijker misleid/op het verkeerde been gezet word qua verhaal..
het probleem is dat jij denkt dat je weet wat het resultaat is van het vernietigen van de wordstone omdat dit je verteld is door iemand in game, wie gaat mij vertellen dat dat geen leugen was om juist het tegenovergestelde te berijken ?
wacht nou maar lekker met waar blizzard mee komt voordat je over alles al oordeeld..
is het een zwak verhaal dan fin. klaar.. dan hadden ze het niet moeten doen maar kunnen ze er een goede draai aan gevenw aardoor het verhaal weer open ligt.. tja.. bravo dan.. wie is het te bewijzen dat diablo bij dia2:lod had moeten stoppen dan.
hoe vaak komt het wel niet voor dat jij als kijker misleid/op het verkeerde been gezet word qua verhaal..
het probleem is dat jij denkt dat je weet wat het resultaat is van het vernietigen van de wordstone omdat dit je verteld is door iemand in game, wie gaat mij vertellen dat dat geen leugen was om juist het tegenovergestelde te berijken ?
wacht nou maar lekker met waar blizzard mee komt voordat je over alles al oordeeld..
is het een zwak verhaal dan fin. klaar.. dan hadden ze het niet moeten doen maar kunnen ze er een goede draai aan gevenw aardoor het verhaal weer open ligt.. tja.. bravo dan.. wie is het te bewijzen dat diablo bij dia2:lod had moeten stoppen dan.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 28-06-2008 14:25 ]
Jij weet wel heel veel van het interne proces van Blizzard...djmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:21:
[...]
Dit zijn allemaal marketing keuzes geweest..
Anoniem: 30579 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:22:
ja dus als jij een aap met een pak aan de president dood ziet schieten ga je er ook gelijk van uit dat dat ook echt gebeurd is ?
het probleem is dat jij denkt dat je weet wat het resultaat is van het vernietigen wan de wordstone omdat dit je verteld is door iemand in game, wie gaat mij vertellen dat dat geen leugen was om juist het tegenovergestelde te berijken ?

heel goed mogelijk zelfs.. maar dat zou net zo erg zijn als bijv een volledige remake van 1 en 2
dat het marketing keuzes zijn geweest, is niet duidelijk te merken, omdat?Bosmonster schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:24:
[...]
Jij weet wel heel veel van het interne proces van Blizzard...
jij weet niet waarom blizzard die keuze gemaakt heeft tijdens het uitwerken van de verhaal lijn van dia2.
en jij weet ook niet of ze toen al plannen hadden voor dia3.
dus dan kun je wel lekker azijnpissen zoals al eerder verteld is maar daar heb je aleen je zelf mee.
dus dan kun je wel lekker azijnpissen zoals al eerder verteld is maar daar heb je aleen je zelf mee.
En wie zegt dat de Worldstone de enige verhaallijn is? Kan er niet meer evil opstaan? Kunnen er niet meer verhaallijnen in de franchise bestaan? Wat gebeurt er uberhaupt als de worldstone vernietigd is?Anoniem: 30579 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:22:
Alleen maar omdat er een steentje is vernietigd zou de complete franchise moeten eindigen
Dat is wel de domste reden ooit.
Denk we er maar het beste kunnen opgooiendjmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:26:
[...]
dat het marketing keuzes zijn geweest, is niet duidelijk te merken, omdat?
1) marketing
2) omdat de community het wil
3) omdat het verhaal nog niet af was
Kortom van alles wat
Jij weet dat het marketing keuzes zijn, omdat?djmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:26:
[...]
dat het marketing keuzes zijn geweest, is niet duidelijk te merken, omdat?
Wie zegt dat het geen creatieve keuzes zijn geweest bijvoorbeeld? Ik geef je geen ongelijk, maar om nu dat zomaar te zeggen als zogenaamde waarheid is natuurlijk wel erg arrogant.
Daarnaast zijn marketing-technische keuzes natuurlijk ook niet per definitie 'uitmelken'. Dan haal je twee termen door elkaar, of je bent ultra-links ingesteld
[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 28-06-2008 14:31 ]
als het een andere evil is, 1 van de lesser evils bijv, of baal for all I care.. dan heet het toch geen diablo meer!?Bosmonster schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:28:
[...]
En wie zegt dat de Worldstone de enige verhaallijn is? Kan er niet meer evil opstaan? Kunnen er niet meer verhaallijnen in de franchise bestaan? Wat gebeurt er uberhaupt als de worldstone vernietigd is?
Alleen maar omdat er een steentje is vernietigd zou de complete franchise moeten eindigen
dat heet dan spin off... dit zou eindelijk weer eens iets creatiefs zijn van Blizzard...wat ze in tijden al niet meer hebben laten zien dat ze dat kunnen (bewijs is dat hun marketiing plan zo open is als de grand canyon)
Ik kan me overigens herinneren dat het vernietigen van de Worldstone trouwens *juist* een open einde betekent, omdat daardoor een permanente verbinding wordt gemaakt tussen de 2 planes. Maar het was een noodzakelijk kwaad (tenzij Tyrial zelf evil was geworden) omdat de Worldstone al corrupt was en het veel erger zou zijn als de Worldstone zelf helemaal evil zou worden.Bosmonster schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:28:
[...]
En wie zegt dat de Worldstone de enige verhaallijn is? Kan er niet meer evil opstaan? Kunnen er niet meer verhaallijnen in de franchise bestaan? Wat gebeurt er uberhaupt als de worldstone vernietigd is?
Dat is tenminste wat ik van het verhaal van D2 heb onthouden... zo maar eens op Youtube de eindscene nog maar eens bekijken...
Precies. Het einde van LoD is gewoon open, want niemand weet wat er gebeurt als de corrupte Worldstone wordt vernietigd.Anoniem: 114186 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:34:
[...]
Ik kan me overigens herinneren dat het vernietigen van de Worldstone trouwens *juist* een open einde betekent, omdat daardoor een permanente verbinding wordt gemaakt tussen de 2 planes. Maar het was een noodzakelijk kwaad (tenzij Tyrial zelf evil was geworden) omdat de Worldstone al corrupt was en het veel erger zou zijn als de Worldstone zelf helemaal evil zou worden.
Dat is tenminste wat ik van het verhaal van D2 heb onthouden... zo maar eens op Youtube de eindscene nog maar eens bekijken...
Verhaaltechnisch is er niks mis met een vervolg.
ja zoiets was het, wordt niet in de eindfilm gezegd trouwens..Anoniem: 114186 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:34:
[...]
Ik kan me overigens herinneren dat het vernietigen van de Worldstone trouwens *juist* een open einde betekent, omdat daardoor een permanente verbinding wordt gemaakt tussen de 2 planes. Maar het was een noodzakelijk kwaad (tenzij Tyrial zelf evil was geworden) omdat de Worldstone al corrupt was en het veel erger zou zijn als de Worldstone zelf helemaal evil zou worden.
maar dan nog, zou het niet meer diablo zijn, gezien zijn reign echt voorbij is.. dat beide planes samenkomen zou nog steeds zijn: beide planes komen samen.. maar Diablo is nog steeds dood. (in die andere plane werd Diablo JUIST gedood)
Dat is het hele ding wat ik wil zeggen
D3 zou moeten heten: "new bad guy" 1
Inderdaad. Blizzard is in 2001(!) al begonnen met de eerste schetsen voor Diablo 3. Er is ook altijd rekening gehouden met het vervolg. Zullen we ophouden met deze zinloze discussie met de heer Mulder?Anoniem: 30579 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:27:
jij weet niet waarom blizzard die keuze gemaakt heeft tijdens het uitwerken van de verhaal lijn van dia2.
waarom zinloos...jij zelf hebt nog steeds niet iets toegedragen aan deze discussie...Anoniem: 57485 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:38:
[...]
Inderdaad. Blizzard is in 2001(!) al begonnen met de eerste schetsen voor Diablo 3. Er is ook altijd rekening gehouden met het vervolg. Zullen we ophouden met deze zinloze discussie met de heer Mulder?
In het ergste geval zeg je nu dat de naam van de game niet meer van toepassing is (en who cares). Dat is weer heel wat anders dan al die andere stellingen van je tot nu toe...djmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:37:
[...]
ja zoiets was het, wordt niet in de eindfilm gezegd trouwens..
maar dan nog, zou het niet meer diablo zijn, gezien zijn reign echt voorbij is.. dat beide planes samenkomen zou nog steeds zijn: beide planes komen samen.. maar Diablo is nog steeds dood. (in die andere plane werd Diablo JUIST gedood)
Dat is het hele ding wat ik wil zeggen
zou het heten: "new bad guy" 1
Zo kunnen we nog wel even doorgaan
Tijd om wat nuttigs te gaan doen. Ik denk dat je gewoon een van swerelds weinige anti-Blizzard mensen bent. En tja.. je hebt van die mensen die gewoon iets te schoppen moeten hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 28-06-2008 14:41 ]
Dit topic is gesloten.