Eigenlijk een best wel lang verhaal :
Ik zag dus een best wel kleine kast in de winkel staan

de TC-Micro 300W Black van Q-Tec:
[img]httphttp://download.qtec.info/_images/products/large/13917.jpg[/img]
Naja ik fijn alles erin stoppen (en er ook weer talloze keren eruit halen, omdat ik het niet in de goede volgorde deed... Ik dus de hele dag super blij omdat ik nu eindelijk een beetje een stevige kast had, en die niet al de groot was (want me vorige was een premod die gewoon letterlijk uit elkaar donderde wanneer je hem wilde oppakken -> nog een afrader voor sommige premods...)
Maar nu weer ff terug ontopic

:
Nu heeft die kast een 'houder' voor een drive en een hdd (op het plaatje aan de voorkant van de kast) die je er in z'n geheel uit kan draaien.

(P.S. dat met die fan, zit er niet bij...)
Dus 1 van me hdd's zat op de achterkant van die lade en de ander zat daarboven, onder de floppy plaats (overigens kon je die hdd rack er ook uitdraaien...)
Dus alles vastgeschroefd, ik denken naja, zit toch geen window in dus maar weer gewoon me platte ide kabels erin. Haalt ie het niet van de hdd achterop die 'lade' naar de drive toe. Ik denk WTF!

ik echt van alles geprobeerd maar het lukte maar niet

Toen dacht ik bij mezelf, die rounded ide kabels moeten dan toch wel passen? en ja hoor dat deed ie inderdaad (schijnbaar zijn die langer als gewone ide kabels van slave naar master connector..) Maarja, kreeg ik die lade niet meer dicht omdat die rounded cable tussen de proc koeler (zo'n standaard intel geval) en die lade zat, dus ik een beetje proppen en duwen, en die lade zat vast. Ik zat dus al de hele tijd te wachten tot wanneer ik em aan kon gaan zetten, zodat ik eindelijk de lcd kon zien die erin zit, ik dat ding dus bewonderen, en er was ondertussen al een mate langsgekomen. Ineens hoor ik een piep, dus ik naar me beeldscherm kiken, alleen die stond nog op de server, want ik heb zo'n kastje waarmee je meerdere pc's op een beeldscherm aan kan sluiten. dus ik snel switchen staat er:
Warning, your processor has reeched the maximum temparature. Ik dacht heh? shit!?
Ik dus goed kijken naar de temp: 90 graden ik dacht HOLY SHIT, THIS MEENS TROUBLE! Gelijk dat ding uitgegooid en gelijk voelen of het echt zo was, en geloof me, ik kon em geen seconde vasthouden

Wat bleek nou de oorzaak te zijn geweest: zo'n rubber/plastic afwerk dop van die rounded ide kabels was tussen de cpu fan gekomen

, waardoor die stilstond, ik helemaal panieken omdat dat toch echt de max max temp van een proc is als ik het goed heb. Heb dus ook gelijk maar die 2e hdd in de floppy drive gepropt en gelukkig deed me CPU het nog, er was niets stuk.
Verder nog talloze keren vingers in van die led fans, wat opzich niet zoveel pijn doet en (gelukkig) 1 keer in de cpu fan, maar dat zuigt zwaar want die zijn scherp

zo'n blad echt diep onder me vinger en bloeden dat het deed

(gelukkig nog net niet in me pc...)