[CM] De mislukkelingen - deel 3

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.504 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 15:38

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik heb het topic niet meer gevolgd Willy maar ik zie aan je sig dat het AGP-poort solderen niet gelukt is :P

Hier op het moment geen mislukkingen te melden. Laatst 2 Pentium1's samengevoegd tot 1 uber-P1 en overgeclockd van 166 -> 200MHz. Eerder een succes dan een mislukking te noemen. Nu nog omdopen tot Linux Ftp-, Webserver.
Binnenkort Pc Discount hier in de buurt dus gelijk ff langs om te kijken of ze nog oude 2de hands 4 - 8Gb+ schijven hebben.

Btw ik zie net dat ik de 1000ste post heb! Meneer Aard start working on Part 4 ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Ultraman op 13-03-2005 23:54 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-06 10:05

Shapeshifter

Get it over with

Paar maanden geleden alweer; kwam een vriend van mij op bezoek en die zag dat ik een case window had...

Hij helemaal leip, dus ik denk ach... zet even mijn CCFL aan met geluidsdingetje... Dat vond hij blijkbaar erg interressant, maar hij vond die window toch wel een beetje in de weg zitten. Dus ik kast even open (Chieftec Dragon met zo'n relaxte deur) hij beetje kijken. Ineens ongecontroleerde beweging, zit 'ie in de fan van mijn Zalman ZM80D-HP... Schrok me dood, heb hem even een flinke les geleerd over fans, dure componenten (Radeon 9800 Pro :P) en mij de schrik om het hart jagen.

Hoor ik pas dat 'ie zijn eigen pc gesloopt heeft |:(

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81496

Was een anderhalf jaar geleden een gloednieuwe FX-51 based pc aan et bouwen... Kostenplaatje +/- $ 3000. Die shizzle was nog niet eens te krijgen in NL. Bij het inpluggen van een Radeon 9800 XT de 12v lijn te veel druk op gezet... en die kaart was vervolgens enkele condensatoren en chipjes armer... Tot overmaat van ramp, na het vervangen van de videokaart sterft het moederbord (ASUS SK8V) en nam de proc mee. Bijna een jaar later de vervangingsonderdelen uit amerika terug gekrege. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03:30

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Jongens, aangezien deel 3 @ 1003 post zit hier graag verder in deel 4: [rml][ CM] De mislukkelingen -deel 4[/rml]

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

^^^
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.