[UT] uttweakers.net -> niemand? deel 10 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:
  • 30.551 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2025
Matched: net
Het ooit (maart 2002!) door mij begonnen topic heeft ons nu alweer richting deel 10 gebracht! Een echte mijlpaal _/-\o_
En natuurlijk gaan we onverbitterd door met fraggen in het meest 1337e spel ever made! Sommige gaan over naar UT2003, of UT2004.. maar de echte die-hard UT-ers blijven natuurlijk bij het "echte" spel.
Jawel, hier is dus deel 10 van [UT] ut.tweakers.net -> niemand deel *,

Een stukje geschiedenis:
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 9[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 8[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 7[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 6[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 5[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 4[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 3[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 2[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand?[/rml]

Allereerst een paar praktische puntjes:

• Bans weghalen gebeurt alleen op irc request. Natuurlijk wordt eerst gekeken of de ban moet blijven staan of niet :)
• Zeur aub niet te veel op de server. Dit komt veel te veel voor de laatste tijd. De die hards worden het zat en gaan weg. Dat is niet echt de bedoeling.
• Nicklamen wordt niet gewaardeerd. Speel onder je eigen nick, of verzin tijdelijk iets anders, maar ga niet met tientallen verschillende nicks joinen/lamen!
• Ons irc kanaal is #ut of als je geen irc client hebt kun je hier Webbased IRC chatten moet je als kanaal #ut of gewoon ut invullen.
• Er is een reporterbot in #ut-reporter waar je de ingame tekst kunt volgen.

Persoonlijk speel ik de laatste tijd veel minder UT, doordat ik nu keihard aan het studeren ben (haha 8)7). Mgoed, ik vind het wel jammer dat de server sowieso de laatste tijd veel stiller is. Veel mensen stappen blijkbaar over naar UT2004? Gelukkig zullen de die-hards altijd terug blijven komen... Toch?!?!

Komende tijd zal de server trouwens omgedoopt worden tot een 'alles behalve LMS'-server. Eindelijk weer eens lekker CTFen en DMen. LMS is uitgezet omdat veel mensen zich er aan begonnen te ergeren. Als het na een tijdje toch gemist wordt, dan kan het vast wel weer aangezet worden. Maar voorlopig dus niet, teamplay mensen! :P

Tot slot nog een paar standaard weetjes:

:? Nieuw hier ?

• Lees dan even de FAQ op http://ut.tweakers.net
• Bezoek ons ook eens op IRC: irc.tweakers.net, #ut

:? Wie zijn de admins ?

Gerco, Traag (aka Arno), DR (aka Corrado), Sponge (aka 41.6C.6D.61.72) & Diaboluzzz.
Deze mensen kun je ook op IRC aanspreken voor vragen (maar niet continue zeuren of ze je ban weg kunnen halen!).
hopelijk ben ik er geen vergeten, of teveel genoemd :X

Tot zover, happy fragging & cu @ server!! En op naar de 10.000 posts!

Groot deel van topic is geschreven door Diaboluzzz, Sponge (en anderen) in alle voorgaande delen

[ Voor 19% gewijzigd door QuestGamer op 27-04-2004 14:12 ]

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Sponge

Serious Game Developer

Matched: uttweakers, net
We hebben nu ook leuke stats, zoals deze:

http://uttweakers.net/utstats/?p=pinfo&pid=139

Veel beter dan ngStats :P

Haha, je krijgt zelfs banners:

http://uttweakers.net/uts...nfo&pid=139&gid=11&pics=1

[ Voor 39% gewijzigd door Sponge op 21-07-2005 18:33 ]

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-12-2025

mbr

Weet iemand hoe je de oude Unreal Tournament in 1280x1024 kan opstarten ? De maximale resolutie wat ik nu uit de menu kan kiezen is 1280x720 wat verkeerd word weergegeven op mijn LCD scherm.

Ik kan wel 1024x768 kiezen in het menu maar ik speel liever spellen op de native resolutie van mijn scherm. Mijn grafische kaart is een Geforce 6800 en ik heb windows XP. Ik heb de laatste Geforce driver geinstalleerd wat op de Nvidia site staat.

P.s. ik heb via Google gezocht en de FAQ doorgenomen van uttweakers.net maar helaas staat daar mijn vraag niet in.

Update:

Onderstaande tip van FTPlus werkt !

[ Voor 9% gewijzigd door mbr op 22-07-2005 22:36 ]

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000

Gerco

Professional Newbie

@Booth: http://www.gdries.com/uttweakers.net/

Het Assault bonuspack wat daar staat kan corrupt zijn (weet ik niet zeker), de rest moet gewoon werken.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01-2025

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Ik heb samen met FTPlus een map gemaakt, genaamd CTF-Chaos][. Het is een kleine map, en dat is de bedoeling ook. Gisteren hebben we er al even op gespeeld, maar ik ben ook benieuwd naar commentaar van andere mensen op deze map. Hij staat gewoon tussen de mapvote op uttweakers.net .

Ik heb vooral nog problemen met welke wapens er precies moeten liggen bij NW. Ik heb daar al wat commentaar op gehad, en dat kwam erop neer dat de sniper van bovenin de base naar onderen moet (waar nu de pulse ligt). Bovenaan zou je dan een rocket launcher neerleggen, en in de gang (waar nu minigun/shockrifle liggen) zou dan de pulsegun komen.

Nog even een shotje van de rode basis :)
Afbeeldingslocatie: http://geniusdex.net/ut/img/CTF-Chaos%5D%5B-1.png

Voor de mensen die geen zin hebben om de map uit hun cache te vissen heb ik hier nog een download van de huidige map: CTF-Chaos][.rar. Let er wel op dat deze map nog in ontwikkeling is en nog kan veranderen later. Ik zorg er wel voor dat de laatste release van de map altijd op uttweakers.net staat :)

[ Voor 20% gewijzigd door GeniusDex op 16-08-2005 14:14 ]

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Wie heeft er in om straks even te UT-en? Weinig details bekend verder, behalve dat je op IRC (irc.tweakers.net moet joinen @ #ut channel. De server is zoals gebruikelijk 'uttweakers.net'.

We proberen namelijk in de toekomst minstens elke zondag even een potje good-old times te fraggen ;). De stats draaien ook nog steeds op de server, extra motivering dus! :). Iedereen is welkom >:)

Verwijderd

ik kan trouwens niet connecten met uttweakers.net. ik draai 4.00 ligt dat hieraan?

ik doe liever niet aan een update aangezien dan alles mega langzaam loopt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 17:43 ]

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 17:43:
ik kan trouwens niet connecten met uttweakers.net. ik draai 4.00 ligt dat hieraan?

ik doe liever niet aan een update aangezien dan alles mega langzaam loopt
436 is de enige versie die word gespeeld, als het spel nog gespeeld word :P ik speel het nu al 1.5 jaar niet meer.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:02

The Legend

*Plop*

Welke mod draait er meestal? Als er nogsteeds instagib word gespeeld ga ik ook weer aan de slag :p

Ik kan ook niet connecten naar uttweakers.net, draai 4.36.

[ Voor 25% gewijzigd door The Legend op 02-05-2006 18:35 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:23
grappig hoe de topictitel na al die tijd weer toepasbaar is :)

al zou het nu eigenlijk uttweakers.net moeten zijn om te voorkomen dat iedereen het verkeerde adres intikt

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

UT GOTY?? kijk, das mooi! dee'k altijd op school met wat andere luitjes mbv dat "grote" netwerkje wat ze daar hadden. Vanmorge op EEGA ook nog ff gedaan met z'n 3tjes :*)
Heb ik eigenlijk nu ook wa ff zin aan maar met ezel op de achtergrond die flink aan het werk is wordt dat niet wat.

(mischien ff een op het moment stofvangende fx5200 in mam's der p3-350@500 stoppen, kijken of UT daarop draait.)

edit: toch maar ff op me eigen pc geprobeerd, uttweakers.net werkt niet. ut.tweakers.net ook niet. bij beide blijft er connecting staan
mischien stomme vraag, maar moet er voor UT (internetmultiplayergames) poorten open staan?

[ Voor 29% gewijzigd door Raven op 23-05-2006 18:59 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• FTPlus
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-11-2024

FTPlus

Pluisje

Als het aan Richard ligt hebben we nu weer een server. _/-\o_
Dus jullie kunnen terecht op unreal://uttweakers.net voor een ouderweds potje UT!
Ja hey, wel komen dan heh :+

Nouja er kan nu af en toe nog wel eens iets mis gaan; Richard is met een schone install begonnen, en er moet nog het één en ander worden ingesteld. Dus mocht er iets niet helemaal goed gaan, dan kunnen jullie altijd terecht op irc://irc.tweakers.net/ut

Veel plezier!

-=Waiz=-

Verwijderd

Oi Questgamer :D

Lees even Verwijderd in "[UT] uttweakers.net -> niemand? deel 10" , en zeg me wat je ervan vindt! Ik ben dus bezig een UT 99 ladder aan het organiseren met een gemixte gebruikers w.a Dutchies & Amerikanen! :)

De eerste 'league' verliep op de demo versie van UT lol omdat niet veel mensen een snelle computer (als mij bijv :P ) hadden. Ook was de Demo versie gewoon gratis, en coret was gewoon een fijne map om te spelen.

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:35

Rexomnium

Vincam aut moriar

Hmm ik heb wel weer zin om UT te spelen. Waar kan ik alle relevante updates en patches vinden die ik nodig heb om op ut.uttweakers.net te spelen?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Rexomnium schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:18:
Hmm ik heb wel weer zin om UT te spelen. Waar kan ik alle relevante updates en patches vinden die ik nodig heb om op ut.uttweakers.net te spelen?
Join #ut op irc.tweakers.net, dan leggen we je het wel ff uit :P

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Ziet er grappig uit :).

Verder zijn de 'die hard' #ut ers op irc.tweakers.net altijd nog lekker aan het UTen op de server:

ut.uttweakers.net (nu gratis inclusief poolse spelers :P)

en als je op IRC zit, dan kan je vaak ook mee doen met een potje badlands op de server van FTPlus.

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:20

jdh009

FP ProMod
Sponge schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 10:51:
Ziet er grappig uit :).

Verder zijn de 'die hard' #ut ers op irc.tweakers.net altijd nog lekker aan het UTen op de server:

ut.uttweakers.net (nu gratis inclusief poolse spelers :P)

en als je op IRC zit, dan kan je vaak ook mee doen met een potje badlands op de server van FTPlus.
ik ben laatst weer begonnen met wat ut te spelen, zijn er eigenlijk nog mensen op tweakers die het spelen?

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:51

Arethusa

Niet die server

jdh009 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:31:
[...]

ik ben laatst weer begonnen met wat ut te spelen, zijn er eigenlijk nog mensen op tweakers die het spelen?
UT, goeie ouwe tijd, clanwars tegen chick clans, meetings, lan partys: The Works. Afijn, het word tijd om het weer op te starten. Vroeger was ik altijd hier te vinden: http://www.rork.nl/ut/ (CTF Fun server: unreal://81.169.188.18:7777) Ik ben benieuwd of ik het nog kan. Spelen de tweakers nog steeds op unreal://uttweakers.net ?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2025

Pepper

The one and only!!

Floris-K schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 21:57:
[...]
Ik zal ze eens een paar overtypen ;)
Op deze server zitten het vaakste mensen:
(klik de link om te joinen)

zp | Tammy Instagib CTF 3x
Unreal://85.17.188.79:7400
Unreal://85.17.188.79:7300
Unreal://85.17.188.79:7200

CombiGib + Grapple CTF
Unreal://94.75.248.222:7777

zp Combogib CTF
Unreal://209.160.77.22:7866

Heb ook een update 451 gedownload van een site. Daar heb je een tab 'Populated server' die er volgens mij nooit in zat. Dat zijn iig server waar mensen op zitten en daar heb ik deze uitgevist.
Jeetje dat dit topic nog actief is... haha :D
Werkt die 'uttweakers.net' server nog? :X
Er zijn dus nog wel servers waar het te spelen is?
Ik zal het ook weer eens erop zetten ;)

dus...

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Can't find file for package "EavyAssaultPlus" bij connecten op uttweakers.net :? Deze heb ik in al die jaren nog niet meegemaakt, alleen de overbekende version mismatches :P

[ Voor 4% gewijzigd door Vinnie op 10-01-2014 13:10 ]

C:\>_

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Het is weer eens tijd om je UT installatie weer ergens op je HD te vinden (want die hou je natuurlijk eeuwig op je HD voor in times of need :))

Morgen (dinsdag) gaan we om 20:00 Monsterhuntten op de UT server (unreal://uttweakers.net). En je kan ons natuurlijk nog steeds, na 13-14 jaar dagelijks in #ut vinden op irc.tweakers.net (Meeste activiteit is laat in de nacht :-) ).

Niet bekend met Monsterhunt? Het is in principe coop Unreal :P. Alleen met custom (en soms vage) maps.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-12-2025

Engineer

Software

De server begint de laatste tijd steeds stiller te worden, misschien leuk om weer een keer een reünie te doen op uttweakers.net net als vroeger? iDM-Curse etc :D

De server draait nog altijd inclusief mapvote en IRC reporter @ #ut-reporter op irc.tweakers.net

Wellicht is 20:00 vanavond een goed richt tijdstip? Om te voorkomen dat iedereen op random tijdstippen joined en elkaar misloopt.
Pagina: 1

Let op:
De UT server is nu bereikbaar op: unreal://uttweakers.net (Website: uttweakers.net)

(In UT: Ga naar "open location" en typ hier 'uttweakers.net' (zonder quotes) in)