Gelukkig, Badlands == domme modFTPlus schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:08:
Owja, Badlands is niet meer actief omdat die 30MB downloaden toch mensen afschrikt. Als er intresse is voor zullen we er ook een dag voor Badlands kiezen.
imho
Verwijderd
Gelukkig, Badlands == domme modFTPlus schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:08:
Owja, Badlands is niet meer actief omdat die 30MB downloaden toch mensen afschrikt. Als er intresse is voor zullen we er ook een dag voor Badlands kiezen.
[ Voor 20% gewijzigd door GeniusDex op 16-08-2005 14:14 ]
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
gaat vast niet snel genoeg voor deeper
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
-=Waiz=-
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
[ Voor 51% gewijzigd door Taenadar op 04-04-2006 13:32 ]
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
436 is de enige versie die word gespeeld, als het spel nog gespeeld wordVerwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 17:43:
ik kan trouwens niet connecten met uttweakers.net. ik draai 4.00 ligt dat hieraan?
ik doe liever niet aan een update aangezien dan alles mega langzaam loopt
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 18:29 ]
[ Voor 25% gewijzigd door The Legend op 02-05-2006 18:35 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 22:32 ]
Verwijderd
Hij is idd erg goed. en qua graphics helemaal zo slecht nog niet. 99!Sponge schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 23:13:
Tsja, UT is niet zo goed in alt-tabben. Je kan dit oplossen door het programma in lower priority te zetten via de task manager (ctrl-alt-del, rechtsklik @ unrealtournament.exe...)
Goede keuze om UT te spelen. De beste FPS die er is gemaakt!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 23:35 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Resistor op 21-05-2006 20:53 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
heb je alle updates. het zijn er vijfResistor schreef op zondag 21 mei 2006 @ 20:32:
Hmm... ik ga ook eens een pogingkje wagen
Botjes zijn ook niet altijd leuk, ik met 2 goede (en mooie dames) tegen 13 hele slechte (alles op minimum)
-edit-
Hmm... geüpdate, en nu crashed hij steeds
Verwijderd
...:::everybeat.nl
Verwijderd
Er zijn op dit moment nog een paar clans die een beetje lamen, het gros wat we nu tegen komen is wel redelijk okee.Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:31:
Ik ben oud UT Instagib speler, ex [AmD], [EoF] en andere top clans. Ben sinds 1 jaar nu gestopt, en heb er geen spijt van. Het was niet de game die het verpeste, maar de mensen in de scene!
Voor mij gewoon geen games meer!
[ Voor 8% gewijzigd door Ome_Les op 21-05-2006 21:34 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Resistor op 21-05-2006 22:13 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
Tegen jou had ik gespeeld. Jammer dat de mappen zo groot waren.Resistor schreef op zondag 21 mei 2006 @ 20:32:
Hmm... ik ga ook eens een pogingkje wagen
Botjes zijn ook niet altijd leuk, ik met 2 goede (en mooie dames) tegen 13 hele slechte (alles op minimum)
-edit-
Hmm... geüpdate, en nu crashed hij steeds
och ja, nw > instagibVerwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:31:
Ik ben oud UT Instagib speler, ex [AmD], [EoF] en andere top clans. Ben sinds 1 jaar nu gestopt, en heb er geen spijt van. Het was niet de game die het verpeste, maar de mensen in de scene!
Och, als je dat leuk vindt, dan vindt je new skool maps als w00tabulous en Andaction wel leuk... Open ruimtes waarin je makkelijke/ongehinderde shots kan maken.Resistor schreef op zondag 21 mei 2006 @ 22:12:
ik heb het even gespeeld, maar ik hou niet van die krappe ruimtes, ik kan geen close combat.
Ik hou het maar lekker bij botjes knallen op de grote buitenlevels als 'Face', 'Face ][' en Lava Giant
Met InstaGib kan je mij daar beter niet tegenover je hebbendenk ik
[ Voor 7% gewijzigd door dano_nl op 22-05-2006 20:27 ]
Meh
Die Xan skin is rot om tegen te spelenOme_Les schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:08:
[...]
Och, als je dat leuk vindt, dan vindt je new skool maps als w00tabulous en Andaction wel leuk... Open ruimtes waarin je makkelijke/ongehinderde shots kan maken.
En voor die ene die die skin zocht van 'Run Human' en dat soort....
Dat is Xan Kriegor, de eindbaas van UT'99. Gewoon ff helemaal halen en bingo, je kan hem selecteren.
Hoe herkenbaar, ik speel ook niet meer serieus maar gewoon af en toe een cb wedstrijdje voor de lol. Heel veel mensen zijn er te serieus mee bezig en dan krijg je problemen.Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:31:
whoei tegek man ik ga hem meteen even proberen:) hij staat hier; http://dano.nl.nu/unreal/Sponge schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:57:
dano_nl, ik be n de auteur van dat tooltje.. en je kan dat downen op mijn site. Zie signature. (alleen ff de dir weghalen).
Overigens merk ik hier dat er wat lui geowned moeten worden. toch maar eens weer wat fraggen in het weekend. Ik mis het soms best wel. Overigens is er altijd nog #ut op irc.tweakers.net Niet dat het vaak over UT gaat, maar het is verder wel gezellig en interessant
.
Meh
Core2D E6600 :: Scythe Ninja 1000+ :: G-Skill DDR2 PC6400 4-4-4-12 HZ 2048Mb :: Asus P5W DH :: 2* Barracuda 7200.10 320Gb S2
Verwijderd
mmm sjit hij werkt niet, krijg een time-out de hele tijd....http://dano.nl.nu/unreal/Sponge schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:57:
dano_nl, ik be n de auteur van dat tooltje.. en je kan dat downen op mijn site. Zie signature. (alleen ff de dir weghalen).
Overigens merk ik hier dat er wat lui geowned moeten worden. toch maar eens weer wat fraggen in het weekend. Ik mis het soms best wel. Overigens is er altijd nog #ut op irc.tweakers.net Niet dat het vaak over UT gaat, maar het is verder wel gezellig en interessant
.
Meh
de factor strategie verdwijnt compleet in i(T)DMThe Legend schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 00:07:
Instagib is one shot one kill. Daar komt het dus aan op pure skills en wordt de factor geluk een stuk kleiner.
[ Voor 11% gewijzigd door MaZo op 23-05-2006 14:58 ]
Ik heb maar heel even in een clan gezeten (UDF) en speelde daarvoor toch alleen maar DM Instagib en 1vs1 dus het strategie gedeelte mis ik niet.ravenger schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 14:54:
[...]
de factor strategie verdwijnt compleet in i(T)DMBovendien imo is nw veel gaver, omdat er daadwerkelijk onvoorspelbare dingen gebeuren, doordat er zoveel strategieen en tactieken mogelijk zijn. Als je echt goed bent in nw, dan kan je de factor geluk ook zo klein mogelijk maken, zodat het erg interessant word imo. Voor de simpelen is instagib misschien leuk, maar mij verveelt het echt zo snel.
www.google.nl
[ Voor 29% gewijzigd door Raven op 23-05-2006 18:59 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
welke clans heb je o.a. in gezeten?ravenger schreef op zaterdag 08 mei 2004 @ 22:30:
[...]
juh idd ja. Als ik moet gaan nadenken over de wars die ik gespeeld heb in de afgelopen 4 jaar dan kan ik ze niet eens meer tellen. zelfs maanden geweest dat we bijna elke dag minstens 2 wars hadden heheh.
Meh
Dutch Master Gamers, Syncro en Revisited oa, en nog wat kleinere clans; misschien niet uberbekend tho.
werkt niet, gelijk connection failed
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
even goede updates + bonuspacks installeren dan doet hij eht waarschijnlijk, zie een paar posts terug
Meh
updates? morge es ff kijken, kan me niet herinneren dat er updates bij stonden op site UT. ('k heb namelijk de demo van goty, volledige versie doet hier niet. die heeft ruzie met nvidia driver)dano_nl schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 21:09:
[...]
even goede updates + bonuspacks installeren dan doet hij eht waarschijnlijk, zie een paar posts terug
[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 23-05-2006 23:12 ]
Oscar Wilde
deze (iets voor de OP?). en met de demo alleen gaat het helaas niet lukken om in te loggen, je hebt het hele spel nodigVerwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 20:56:
je meot de 4 bonuspacks downloaden, die worden bij alle servers bijna gebruikt.
lijstje:
UT installen:
436 patch eroverheen knallen http://downloads.unrealadmin.org/UnrealTournament/Patches/
Bonuspack1 http://downloads.unrealad...BonusPack/utbonuspack.zip
Bonuspack2 http://downloads.unrealad...onusPack/utbonuspack2.zip
BonuspackInoxx http://downloads.unrealad...BonusPack/utinoxxpack.zip
Bonuspack4 http://downloads.unrealad...onusPack/utbonuspack4.zip
en eventueel de 451 patch (http://www.utpg.org/)
dan is je unreal er helemaal klaar voor, ik heb een paar addons ertussen staan en wat custom maps dus soms even downloaden
Meh
het hele spel doet hier niet, met dank aan nvidia. demo doet weldano_nl schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 23:11:
[...]
deze (iets voor de OP?). en met de demo alleen gaat het helaas niet lukken om in te loggen, je hebt het hele spel nodig
[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 23-05-2006 23:13 ]
Oscar Wilde
De meeste mensen deugen!
Iemand? Aangezien ik lees dat er zoveel problemen zijn icm nvidia...CopperCAT schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 00:10:
Heeft iemand hier al deze aangepaste OpenGL drivers voor UT geprobeerd?
http://cwdohnal.home.mindspring.com/utglr/
Hier losten ze alle problemen ivm mouse-lag op, en nu kan ik perfect op 1600x1200 spelen, met degelijke AA... Het ziet er allemaal echt stukken beter uit! (als je tenminste alle opties aanzet in de config-file)
Core2D E6600 :: Scythe Ninja 1000+ :: G-Skill DDR2 PC6400 4-4-4-12 HZ 2048Mb :: Asus P5W DH :: 2* Barracuda 7200.10 320Gb S2
insta met face, ik probeer van het weekend te komen, lijkt me leuk! ik was 'ooit' redelijk goed!The Legend schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 23:08:
Lol, zit me net toch tegen een bot aan te lullenMaar komt er iemand? En wrom kun je geen mod voten? Ik wil instagib!
351 patch is alleen voor servers, niet zelf installen dus. 1e Bonuspack is volgens mij alles wat je nodig hebt, de rest is allemaal extra maps, behalve patch 4, die bevat nog nieuwe models.Milenko schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 19:26:
k heb de goty edition daar zit dus als k t nu goed begrijp alleen de 1e bonuspack bij? verder die nieuwe 351 patch geeft die probs met nvidia?
Verwijderd
[ Voor 61% gewijzigd door dano_nl op 25-05-2006 20:15 ]
Meh
Gerco mailen. www.gdries.comdano_nl schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:03:
potje anyone?
unreal://62.195.251.183/
mmm weet iemand hoe je de mensen op je server ook voor instagib kan laten kiezen? Is daar een bepaalde mapvote voor ofzo?
Xan is net zo rot als Skaarj en Warcow skinz.. Laggy as HELL!!!!!harry64 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:38:
[...]
Die Xan skin is rot om tegen te spelen
En and-action is vrij oldskool, maar wel een van de beste maps die ik ooit heb gespeeld.
Meh
Verwijderd
heheh die heb ik er net op gezet, is wel erg lachen af en toe:)Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 23:35:
Als er bunnytracks maps worden gedaan dan kom ik wel kijken
Bunnytracks FTW!!
Meh
Misschien ken je de clan PGCC?Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 23:19:
Ik speel ook nog steeds UT, hoewel ik er even een half jaar uit ben ivm stage in het buitenland. Ik heb ooit een jaar of 3 geleden de clan [:TBR:] opgericht, klinkt misschien wel bekend in de oren bij de instagibbers onder ons. Ik heb alleen nog nooit op tweakers gespeeld, mss een keer proberen als ik terug ben.
Owhja, mn nick is [:TBR:]$nap$hot
We kunnen weer Cowboytje spelen ?? Ik ben gestopt omdat die mod het niet meer deed, maar als die het weer doet wil ik wel weer af en toe langskomenSponge schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 23:28:
Zojuist even met de oude garde gefragged (Engineer, FTPlus, Kokosnoot (ik) en Nevada) was weer eens leuk. Toch eens vaker doen...
"I own this town :P"
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
heheh jaren geledenReplicator schreef op zondag 11 juni 2006 @ 01:42:
Is UT nou nog niet dood? Taai gamepje hoor... lang geleden dat ik UT überhaupt op mijn pc heb geinstalleerd
[ Voor 54% gewijzigd door kwaza op 12-06-2006 06:58 ]
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq