- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Leeft er nog iemand van de old school UT-ers?
[ Voor 6% gewijzigd door netiul op 07-06-2005 00:14 ]

Worldwide: heb je UT wel volledig opnieuw geinstalleerd, of alleen de directory rechtstreeks gekopieerd van je vorige comp? Herinstallatie schijnt toch wel belangrijk te zijn.
Anders is de CPUSPEED optie nog te proberen.
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Verwijderd
heb alleen wel verneukte textures tijdens het spelen (komt denk ik door m'n radeon 9800, maar weet niet wat ik moet fixen)
het is wel grappig om te zien dat er nog steeds veel gezeur is als men verliest (#1 whine is ass runnen in CTF
ik neem dat deze server nonzp is?
[ Voor 17% gewijzigd door Billy_de_Tukker op 07-06-2005 12:02 ]
Speel al een tijdje niet meer.
Maar om af en toe eens een rondje mee te doen lijkt me wel aardig
dus...
Ik zal ook nog eens een recent screentje plaatsen

[ Voor 12% gewijzigd door netiul op 07-06-2005 12:52 ]
Verwijderd
toevallig had ik em gisteravond nog even weer opnieuw geïnstalleerd
Verwijderd
Grappig, iemand van de MOL clan. Tegen jullie speelden 'we' vroeger wel eens [ByB] Blasting Your BrainsReplicator schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:48:
We kunnen vanavond wel ff wat afspreken... rond 20:00 ofzo[edit] Hmm, het ip werkt niet. Zal dus wel uit de lucht zijn...
Ik zal ook nog eens een recent screentje plaatsenIk kan UT99 ook niet loslaten, speel tegenwoordig bij MoL....
[afbeelding]
Tjsa, goeie ouwe tijd. Is de community op clanbase nog een beetje in leven?
Eeh dacht da ze alleen het ip veranderd hadden, gerco(of iemand andersReplicator schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:48:
We kunnen vanavond wel ff wat afspreken... rond 20:00 ofzo[edit] Hmm, het ip werkt niet. Zal dus wel uit de lucht zijn...

[edit]
denk dat dit hem isGerco schreef op zondag 20 maart 2005 @ 16:52:
De server is nu te bereiken onder ut.argonhosting.nl voor wie zich niet kan inhouden om een potje te spelen.
[end of edit]
Ik speel trouwens al een tijdje weer ut maar ik kan maar geen gezellige nederlandse server(zonder teveel gezeik) vinden, jammer da ze zo weinig moeite er voor hebben gedaan om ut.tweakers.net normaal bevolkt tehouden. Ik kan me nog herrineren da ik geen eens meer kon spelen omdat het potje vol zat en er genoeg spect waren die probeerde te joinen als er iemand weg ging
[ Voor 17% gewijzigd door jdh009 op 07-06-2005 22:49 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
lmd.. ff vanaaf dit ip proberenWaarschuwing:
UT.tweakers.net en unreal.tweakers.net en soortgelijke subdomeinen zijn niet meer actief!
De server is nu alleen te bereiken via 80.69.68.197
dus...
[edit] maar niet vanavond want dan kan ik niet
[ Voor 13% gewijzigd door netiul op 08-06-2005 16:41 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:37 ]
Standaard 'bugje' van de Unreal engine bij laptops.Worldwide schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 00:16:
ik wil opzich wel weer beginnen te spelen, het loopt alleen niet op een ati m9. Op de een of andere manier loopt alles te snel, ook op servers.
Twee manieren om het op te lossen:
1) Schakel naar het Home/Office power scheme onder Start -> Settings -> Control panel -> Power options.
2) Shortcut maken als volgt: "X:\UnrealTournament\System\UnrealTournament.exe -cpuspeed=XXXX"
Of waar je UnrealTournament.exe dan ook maar staat, als de -cpuspeed=XXXX" parameter er maar bij staat.
-cpuspeed=1500 , voor mijn 1500Mhz Intel Dothan CPU bijvoorbeeld.
(Hatsoe, stof eraf)
Eind vorige maand was er een misterieuze opleving in #ut. Nee we zijn het nogsteeds niet zat, het blijft verdorie een leuke game. Mijn Deck16][ teller is al aan z'n 2e ronde bezig, maar het blijft leuk.
Waar wacht je nog op!
Ooit grapte ik tegen Richard dat hij de laaste op aarde zou zijn met een draaiende UT server, te lijkt nog te gaan kloppen zo langzamerhand
-=Waiz=-
Hm ik krijg morgen mijn mx310 binnen, dus die wil ik dan wel een keertje uitproberen
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
[ Voor 70% gewijzigd door Nevada op 21-07-2005 12:07 ]
Unreal Tournament '99
En hier nog een screenshot uit den ouden doosch.

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

-=Waiz=-
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:36 ]
wat me doet denken aan pickup. Ik heb nog nooit een pickup game gespeeld, maar misschien kan er zoiets in het rep kanaal gedaan worden? (gene idee)
http://uttweakers.net/utstats/?p=pinfo&pid=139
Veel beter dan ngStats
Haha, je krijgt zelfs banners:
http://uttweakers.net/uts...nfo&pid=139&gid=11&pics=1
[ Voor 39% gewijzigd door Sponge op 21-07-2005 18:33 ]
Het topic loopt nog steeds :-)
Moet ik toch even van me laten horen! (Moest eerst mijn GoT pass retrieven, had al vrij lang niet meer ingelogged, hehe)
Ik kom binnenkort ook wel weer es een potje fraggen
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Tot UT's
[ Voor 3% gewijzigd door Gerco op 21-07-2005 23:41 ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
[ Voor 115% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:36 ]
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Unreal Tournament '99

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik stem btw voor fragball. De rest is misschien leuk met een groepje spelers die je kent, maar multiplay lijkt me dat niet zo leuk. Owja, Ik stel Badlands ook voor als extra gametype. Dat vond ik altijd bijzonder lollig in ieder geval.
-=Waiz=-
Overigens zal ik eens kijken of ik die waarschuwing hierboven aangepast kan krijgen
Heb het alleen nog nooit gespeelt btw...
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Helaas zijn de screenshots verdwenen met het plat gaan van VulcanusGerco schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 19:37:
* Gerco stemt BadLands. Weereens helemaal wild-west style door Sponge doorzeefd worden lijkt me wel leuk
Als je dit trouwens zo leest - zou je ff op MSN kunnen komen (of IRC
[ Voor 3% gewijzigd door Sponge op 22-07-2005 20:29 ]
Ik kan wel 1024x768 kiezen in het menu maar ik speel liever spellen op de native resolutie van mijn scherm. Mijn grafische kaart is een Geforce 6800 en ik heb windows XP. Ik heb de laatste Geforce driver geinstalleerd wat op de Nvidia site staat.
P.s. ik heb via Google gezocht en de FAQ doorgenomen van uttweakers.net maar helaas staat daar mijn vraag niet in.
Update:
Onderstaande tip van FTPlus werkt !
[ Voor 9% gewijzigd door mbr op 22-07-2005 22:36 ]
Update:
Ah mooi, graag gedaan
[ Voor 7% gewijzigd door FTPlus op 22-07-2005 23:48 . Reden: update ]
-=Waiz=-
Zeg maar een Uttweakers map maken die de sfeer van de server uitstraalt.
Dus heb je ideeën, tips, musts, schetsen, wijzen woorden, strategieën, whatever: wat cool zou zijn voor de map, laat het me dan zeker weten!
Ik ben iedere dag te vinden op de irc server van Tweakers.net in het kanaal #ut.
Ik zal dit alles dan zo snel mogelijk opwerken in een speelbare map die er ook nog uitziet.
Bijvoorbaad dank!
-=Waiz=-
maar een 3 dubbel laasge Morbias is ook leuk
[ Voor 110% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:36 ]

De eerste badlands sessie zit erop
ben ff het land uit, is er meteen een hele ut revival
uiteraard kom ik ff langs!
Ik heb de oude bandatabase nog trouwens als we die willen inzetten.
screentje van vandaag:

klik voor het hele plaatje
[ Voor 82% gewijzigd door jdh009 op 24-07-2005 18:40 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Het enige wat ik een beetje jammer vindt is het dynamiet gehalte hehe

Mijn eerste sharps duel, helaas verloor ik (je kan dus wel door de wielen schieten

Ik hoop binnenkort eens CTF te kunnen doen. Dat lijkt me helemaal leuk.
Overigens ben ik de komende dagen niet beschikbaar voor badlands
//ZuiGNaP
Verwijderd
net ff 2 rounds gespeeld.. moet zeggen de gamespeed is wel wat laag.. maar voor de rest prima server en speeds !
ik zal ook nog wel eens een keertje joinen!..
maaruh is echt nu alleen die mod of is er ook de mogelijkheid voor de oldskool maps?
dus...
Nu ik erover nadenk: geen een keer een Deck16 voorbij zien komen in de paar uurtjes dat ik online was gisteren. Misschien is alles toch niet bij het oude
op een site als www.clanbase.com wordt dat toch nog het meest gespeeld
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Verwijderd
Jawel. Ik speel alleen nog maar instaAirdack schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 01:37:
ondertussen geeft niemand hier om instagib?
Je kan zelf ook voten met wat je wilt .. maar die feature met dat western style is wel erg
Verwijderd
Er is nu een kleine revival aan de gang, maar de bezetting zal onregelmatig zijn schat ik zo.
Het wil wel es helpen om niet meteen weg te gaan als je op de server zit. Vaak komt er wel iemand joinen als ze op irc zien dat er iemand op de server zit. Wacht dus gewoon een aantal minuten oid.
statje slaat airdackAirdack schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 01:37:
ondertussen geeft niemand hier om instagib?
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Mischien kunnen we vanavond wel met z'n alle ctfen?Sponge schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:39:
Ik hoop binnenkort eens CTF te kunnen doen. Dat lijkt me helemaal leuk.

[ Voor 36% gewijzigd door jdh009 op 27-07-2005 16:28 ]
Poll: Welke dag doen we Old skool CTF
• Maandag
• Dinsdag
• Gehaktdag
• Donderdag
• Vrijdag
• Zaterdag
• Zondag
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 6% gewijzigd door FTPlus op 28-07-2005 00:18 . Reden: typo's ]
-=Waiz=-
Maarre, BL-CTF lijkt me ook wel eens interessant
Ég er eins ánægður og ég get orðið.
Verwijderd
Bunnyhop speltype?? Daar eb ik nog nooit van gehoord, dat kan eigenlijk niet
p.s. Waar download ik die badlands zooi, of doet ie dat auto bij het naarde server gaan?
Mr Frankey: Gaat automatisch. Een keer een grote hap (33mb, in principe op max speed wat je verbinding aankan) en daarna de levels eenmalig...
hehe, het gaat ook niet om de tweaker server, maar om mijn eigen server waar we met een vast groepje op spelen.Sponge schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 19:52:
DaRule: Voicepacks hoort nietmand anders, als ze niet o de server staan. Daarnaast wordt t ook nogal eens irritant gevonden. (extra downloads e.d.)
Mr Frankey: Gaat automatisch. Een keer een grote hap (33mb, in principe op max speed wat je verbinding aankan) en daarna de levels eenmalig...
Het schijnt echter dat er een softwarepakketje (PlayThis VoicePack Maker) is of was dat het een stuk makkelijker maakte om een voicepack te maken.
Ég er eins ánægður og ég get orðið.
Niet om je ruiten in te gooien ofzo, maar het gaat hier over UT'99. Verbazingwekkend genoeg zijn er nog steeds mensen die dat spelen (ik ben er af en toe 1 van) en ik moet bekennen dat de gfx van UT2k4 10x beter zijn, maar dat het geen leuker spel is dan het origineel. Misschien is dat het wel, het is alleen maar mooier en zwaarder geworden, maar niet leuker.Neoblade111 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 21:27:
Ik snap echt NIET dat UT2k4 al best wel "dood" is nu... het word natuurlijk wel veel gespeeld maar toch..het is niet 1 van de populairste games meer, terwijl de graphics zeer goed zijn (imo), grote maps en SNELLE gameplay..

Dit om twee redenen:
- Mensen die gewoon DM willen spelen hebben geen zin om 33 MB te downloaden
- Door badlands werkt pure niet meer, en dat is ook best vervelend
Vrijdag = CTFdag
Vanaf 19:00 uur word u verwacht
-=Waiz=-
Waarom is dat vervelend? Er zijn toch geen cheaters meer in UT, die zijn allemaal vertrokken naar spellen waarvoor je een PC nodig hebt die kan doublen als verwarming.FTPlus schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 23:44:
• Door badlands werkt pure niet meer, en dat is ook best vervelend
Je gaat nu toch zeker geen UT cheats meer inzetten?
Helaas is er geen ctf vandaag gister speelt maar wel wat potjes badland en deathmatch maja volgende week beter

[ Voor 3% gewijzigd door jdh009 op 30-07-2005 00:30 ]

ja ik ben ook weer eens van de partij geweest
mja wel leuk spel
Verwijderd
ik heb wel mn 2003 install gevonden (damn die 3 cd's) weer ff heinstalleerd en gepatched.. cool
ik heb al1 de pest dat ik helemaal geen UT 2003 server's zie staan online
Hmmm disable Winxp Firewall did the trick!
[ Voor 10% gewijzigd door mindcre8r op 01-08-2005 07:01 ]
Bears and Bulls
Het Assault bonuspack wat daar staat kan corrupt zijn (weet ik niet zeker), de rest moet gewoon werken.
SurrieVerwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 15:38:
heh ut, nog nooit gezien dat hier een topic daarover was. Ik speel het spel al een aantal jaar en ben lid van Saints and Sinners op Clanbase. http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=45540
Maarre, we meoten eens CTF-en met z'n allen
Nee, daar zitten we op te wachten, meer screens van Kokosnoot die 0wntSponge schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 10:09:
Ja, die andere screenies upload je maar niet he?.
Owja, Badlands is niet meer actief omdat die 30MB downloaden toch mensen afschrikt. Als er intresse is voor zullen we er ook een dag voor Badlands kiezen.
-=Waiz=-
Dus wees maar niet bang, er wordt genoeg iCTF gespeeld.
-=Waiz=-
[ Voor 161% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:36 ]
De UT server is nu bereikbaar op: unreal://uttweakers.net (Website: uttweakers.net)
(In UT: Ga naar "open location" en typ hier 'uttweakers.net' (zonder quotes) in)