Het stellen van een vraag
Geef ook hier een duidelijk opsomming van je systeem
Oke, dit is een systeem dat nog niet gebouwd/af is.
mobo: Asus A7N8X-VM, nForce2 IGP (Lan, Spdif, Sound, Vga)
proc: ergens tussen de AMD Athlon XP 2500+ & AMD Athlon XP 3200+, waarschijnlijk een 2800+, ik zou het op prijs stellen als je vertelt of ik een goedkopere voeding kan nemen als ik iets bezuinig op proc, of dat ik een duurdere nodig hebben als ik boven (bijv) 3000+ wil.
geheugen: 1 of 2 * 512MB PC3200 DDR (TwinMos) << dit is puur budget-matig 1 of 2x. Ik wil de mogelijkheid voor 2x overlaten
Maxtor 120GB (DiamondMax Plus 9, 7200rpm, 8MB)
1 of 2 DVD-spelers. Eentje is genoeg, als de voeding 't trekt 2
misschien nog een oude HDD, uit 2000, 28,5 GB. Weet rpm enz niet.
Verder niks bijzonders. USB poorten: hooguit een geheugen-kaartje er aan hangen ofzo..
En wat je allemaal draait op dat systeem
Internet+Office onder Linux, heb vaak best veel dingen tegelijk open. Wil websites editen, en mooie menuutjes in KDE hebben met

graphics.
Geef aan of je systeem overgeclockt is / gaat worden
Waarschijnlijk niet. 10 euro meer uitgeven voor een voeding die het wel kan, is misschien mogelijk, maar ik denk niet dat ik ga OCen
Wat je eventuele wensen bij je voeding zijn (stil, stabiel, enz.)
Stabiliteit! Ben ik best bereid ietsje meer voor te betalen (niet enorm veel meer). Stil is niet zo belangrijk, maar 't moet geen stofzuiger-lawaai zijn.
Eventuele andere noemenswaardige zaken
Zijn er niet
Iemand heeft mij dit als goede voeding aangeraden, is die hier geschikt voor? Werkt ie fijn? Enermax EG365AX-VE FMA (ATX, 350 Watt)
Om mijn zooi in je pricewatch mandje te importeren:
klik je fijn hier