hoewel de pagina vorig jaar april al in dit topic genoemd wordt, wil ik toch graag nog een keer t-mobile.nl noemen.
Bij veel kleine bedrijven kan ik me het amateurisme redelijk voorstellen, maar een technologisch zwaargewicht als t-mobile?
Als je met niet-IE de site bezoekt:
Indien je Microsoft Internet Explorer gebruikt
Deze website is getest op het gebruik van Microsoft Internet Explorer 5.01 SP1 en Internet Explorer 5.5 SP2. Er kunnen zich problemen voordoen indien je de website bezoekt via een browser die niet is getest.
Klik hieronder om Internet Explorer te downloaden en te installeren:
http://www.microsoft.com/windows/ie/default.asp
Indien je Netscape gebruikt
Deze website is getest met Netscape 6.. Er kunnen zich problemen voordoen indien je de website bezoekt via een browser die niet is getest.
Klik hieronder om Netscape te downloaden en te installeren:
http://wp.netscape.com/download/archive.html
Indien je gebruik maakt van een Macintosh Computer, AOL, CompuServe of andere browser
Deze website is niet getest met andere browsers dan Internet Explorer en Netscape, noch is de website getest op een Macintosh computer. Er kunnen zich problemen voordoen indien je de website bezoekt via een computer/omgeving die niet is getest.
OK, dat vind ik niet zo'n probleem, ze hoeven van mij niet hun site met elke mogelijke browser bekijken. Waarom ze dan netscape 6 wel testen is mij een raadsel, volgens mij is er werkelijk niemand die dat nog gebruikt. Firefox met 10% marktaandeel, of Safari met 3% (zonder IE als alternatief) zou ik eerder kiezen, maar goed, als er goed gecode wordt is testen minder belangrijk.
Maar helaas, de functionaliteit wordt ernstig beperkt. Inloggen gaat helemaal mis, op de een of andere manier kom je in een oneindige lus van redirects terecht. Lijkt mij makkelijk te fixen (het voordeel van lussen is dat ze maar op 1 punt onderbroken hoeven te worden), maar is blijkbaar teveel moeite. De lol is dat het inloggen eigenlijk wel gelukt is, als je gewoon daarna naar t-mobile.nl gaat ben je ingelogd. maar dan...
...probeer je je online nota te bekijken. bekijk t maar. je laatste factuur kun je krijgen, maar belanalyse faalt keihard. zelfde als betalingsstatus. Kijken hoeveel minuten je nog hebt voor deze maand kan ook niet.
In april 2005
schrijft kampoe1:
de site van
www.t-mobile.nl werkt wel in ff maar als je inlogt daar kan je geen berichten sturen, je kan ze wel intypen en zender toevoegen maar als je hem probeert te zenden dan doet ie niks.
ik heb ze al gemaild hierover maar hun zeggen alleen dat het erg moeilijk is om een website te maken die alle browsers ondersteunt (vast), ze gaan er wel aan werken (sure), maar voorlopig is het alleen in de grootste browser (IE) mogelijk.
Ik heb ze 2 maanden geleden een boze mail gestuurd, waarop ze niet eens gereageerd hebben.
Mijn contract bij t-mobile is toevallig net afgelopen, ik ga op zoek naar een ander. ik ben al jaren klant, zelf jaren van Ben klant geweest, maar dit is gewoon te erg. ik heb geen vertrouwen in de technologie van een bedrijf die zulke websites maakt.
offtopic:
en ik vind het belachelijk hoe ze omgaan met dat internet totaal, ik moet een MS windows mobile telefoon hebben om daar gebruik van te maken. internet op mn laptop mag wel, maar kost 15 keer zoveel. belachelijk.