Websites die niet onder niet-IE browsers werken...(deel 2)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.178 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:08

terabyte

kan denken als een computer

post 1000 in dit topic reserveer ik voor www.bba.nl (klik in het kaartje op N-Brabant), probeer maar eens goed te navigeren in Konqueror. Zelfs als het wel lukt, loopt de site niet echt soepel.

Verder wordt gebruik gemaakt van Flash, maar ik heb het idee dat heel veel Flash labels niet zichbaar zijn onder Linux (niet de schuld van Linux, maar eerder van Macromedia die nog steeds geen fatsoenlijke Flash 8 player gereleased hebben)

[ Voor 47% gewijzigd door terabyte op 19-05-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-08 21:49
Iemand geprobeerd de website van heineken te bezoeken (heineken.nl)?
Niet alleen is de complete volledig uit flash gebouwd, hij opend ook nog in een pop-up :r
Verder wordt aan het begin gevraagd om de geboortedatum op te geven (op een erg onhandige manier).
Toen ik vervolgens probeerde op 'mobiel' te klikken, in de hoop op een tekst-versie, stopte Mozilla er volledig mee. Ik heb hier geen IE, dus weet niet of het daar wel mee werkt.
(mozilla 1.7, fedora)

Bezoek eens een willekeurige pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 20:31

Bergen

Spellingscontroleur

http://www.watvooreikelbenjij.nl/game

(van die baksteen-door-t-raam banner op fok.nl, weet je wel)

Site werkt, maar zodra je een spelletje wilt spelen:
Uw webbrowser ondersteunt deze functionaliteit niet

Uw webbrowser ondersteunt het starten van een MSN Messenger activity vanuit een webpagina niet. Deze activity is alleen te starten vanuit Microsoft Internet Explorer 6.0 of hoger.

Internet Explorer Download de laatste versie van Microsoft Internet Explorer.
Een 'MSN Messenger activity'? Jammer.

[ Voor 4% gewijzigd door Bergen op 06-06-2006 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

VisionMaster schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 09:17:
[...]

Ey, inderdaad.

Hoezee een zegen behaald (*kuch*).
Ik probeerde hem te openen gister, maar helaas nog steeds niks hoor... Ja ik krijg een site te zien, maar bepaalde objecten liggen over de menu's waardoor niet alle items te kiezen zijn, als ik inlog en wat probeer te doen krijg ik het inlog scherm weer terug... :(

edit:
bleek dat ik m'n wachtwoord verkeerd had en dat dat dus niet goed afgevangen werd...
In Konqueror lijkt de site beter te werken dan in Firefox... het is al beter, maar nog lang niet alles...

[ Voor 20% gewijzigd door deepbass909 op 06-06-2006 09:58 ]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 20:49

killercow

eth0

Iemand die zich de doxa award nog herinnert?

http://webshop.watersportverbond.nl/

Werkt nouwelijks in firefox, en voor geen meter in Konqueror.

Zodra je op "boeken" -> zeilboeken klik crash heel firefox zelfs.
Zou ms weer het zelfde kunstje proberen te flikken wat ze ook tegen netscape gebruikt hebben? foutjes in de concurentie afstraffen met expres crashende code in frontpage 6?
LET OP, firefox gaat hiervan op z'n bek.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-07 10:40

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

killercow schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:29:
Iemand die zich de doxa award nog herinnert?

http://webshop.watersportverbond.nl/

Werkt nouwelijks in firefox, en voor geen meter in Konqueror.

Zodra je op "boeken" -> zeilboeken klik crash heel firefox zelfs.
Zou ms weer het zelfde kunstje proberen te flikken wat ze ook tegen netscape gebruikt hebben? foutjes in de concurentie afstraffen met expres crashende code in frontpage 6?
LET OP, firefox gaat hiervan op z'n bek.
Doet het prima hoor? Kan zelfs op een product-code klikken zonder dat er wat gebeurt! Heb FF 1.5.0.4 met 2 download-extensions (download sort & download manager tweak).

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 20:49

killercow

eth0

webfreakz.nl schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:40:
[...]

Doet het prima hoor? Kan zelfs op een product-code klikken zonder dat er wat gebeurt! Heb FF 1.5.0.4 met 2 download-extensions (download sort & download manager tweak).
wtf?

ik krijg consistent crashes binnen 32 bits firefox-bin 1.5.0.4, op 64 bits linux that is.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
hier ook niks raars met FF 1.5.0.4 onder winXP
werkt prima. (verder geen noemenswaardige extensions geinstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-08 15:59
Klovan schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:41:
De site van radiodigitaal is net online gegaan en gelijk krijg je bij Firefox en Opera een melding :(
[afbeelding]
[afbeelding]
Hopelijk wordt het wel gefixt, want alleen via ActiveX-plugin muziek luisteren is natuurlijk niet echt lekker gebruikersvriendelijk voor mensen die een andere browsers dan IE gebruiken.
Om even lekker mezelf te quoten. Het lijkt er op dat Radio Digitaal wat dingen geleerd heeft en nu de ActiveX eruit gesloopt heeft. Het werkt nu ook gewoon in Firefox. Voor Opera hebben ze het (nog) niet compatible gemaakt.
Radio Digitaal upgrade voor Mac en internet browsers
Vrijdag 2 juni onderging het eerste commerciele online radioplatform van Nederland, www.radiodigitaal.nl, een belangrijke upgrade. Door deze upgrade zijn de 8 stations van Radio Digitaal naast Internet Explorer nu ook te beluisteren met alle andere internet browsers (m.u.v. Opera), zowel op de PC als op Apple Mac computers!

Radio Digitaal wil haar luisteraars optimaal bedienen en is continu bezig om het online radioplatform te verbeteren. Verreweg de meeste internetters maken gebruik van een PC en Internet Explorer als browser.

Maar Radio Digitaal streeft een zo groot mogelijk bereik na en daarom heeft Radio Digitaal de website zo aangepast, dat mensen die gebruik maken van een Apple Mac en andere internet browsers dan Internet Explorer nu ook kunnen luisteren naar de 8 nieuwe online radiostations van Radio Digitaal.

Door deze verbetering was het echter niet meer mogelijk om het volume in de player zelf te kunnen instellen. Daarom kunnen luisteraars nu gewoon het volume regelen met de volume instellingen van de PC of de volumeknop op een externe speakerset.
Zie ook de poll op hun website:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9dfd3875ae38014dea8dd0fa89ca5065/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurencevde
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09-2024
Klovan schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:01:
[...]

Om even lekker mezelf te quoten. Het lijkt er op dat Radio Digitaal wat dingen geleerd heeft en nu de ActiveX eruit gesloopt heeft. Het werkt nu ook gewoon in Firefox. Voor Opera hebben ze het (nog) niet compatible gemaakt.
[...]

Zie ook de poll op hun website:
[afbeelding]
en nu gebruikt-ie Flash 8 :(
in konqueror doet-ie nog steeds niet veel, ik kan niet eens stemmen welke browser ik gebruik |:(

Have a taste of freedom. It is sometimes a bitter pill. To me though, this is the sweetness of the GPL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:17

Reinier

\o/

Al een paar weken geen berichten meer, het kan toch niet zo zijn dat er geen IE-only sites meer zijn?

Anyway, het viel me zojuist op dat http://www.thomascook.nl er in FF wel heel erg anders uitziet dan in IE. Tidy geeft zelfs aan dat de pagina teveel fouten en warnings bevat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Laatst online: 01-07 22:34
albert.nl is in het nieuws. Hun site is onbruikbaar voor blinden. Goh. Als ik met Opera 9 de site bekijk, dan krijg ik zelfs als ziende te maken met de incompetentie van de makers: "Uw browser is niet geschikt voor onze site".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-08 20:17

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Nexxennium schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 18:11:
albert.nl is in het nieuws. Hun site is onbruikbaar voor blinden. Goh. Als ik met Opera 9 de site bekijk, dan krijg ik zelfs als ziende te maken met de incompetentie van de makers: "Uw browser is niet geschikt voor onze site".
De oorzaak:
browser.mac = navigator.appVersion.toLowerCase().indexOf( 'mac' ) > -1;
browser.win = navigator.appVersion.toLowerCase().indexOf( 'win' ) > -1;
browser.unix = navigator.appVersion.toLowerCase().indexOf( 'unix' ) > -1;
browser.ie = navigator.appName.toLowerCase().indexOf( 'microsoft internet explorer' ) > -1;
browser.ns = navigator.appName.toLowerCase().indexOf( 'netscape' ) > -1;
http://www.albert.nl/hss/javascript_v02/browsercheck.js

Ze missen der nog wel meer browser ;)
Weet iemand hoe Linux zich identificeerd als OS naar een browser?
Als het 'Linux' is zal die het ook niet doen.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-08 21:49
Persoonlijk vind ik alber.nl een beetje raar opgezet, niet echt netjes, maar hier werkt het in ieder geval wel.
(Mozilla, Linux)

Bezoek eens een willekeurige pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marktplaats, superslecht dat je geen opmaak kan veranderen onder een niet-ie browser. Het kan wel via een omweg - directe syntax invoegen - maar toch slecht van zo'n grote site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Laatst online: 01-07 22:34
Nou gebruikt marktplaats (ogenschijnlijk) nog steeds dezelfde belabberde HTML als bij oprichting. eBay heeft het voor miljoenen ofzo overgenomen. Hebben ze nou werkelijk niet die €10k-€20k voor over om er een fatsoenlijke site zonder frames van te maken? Het is altijd gedonder als je iemand even een linkje wilt geven naar een bepaald aanbod op die site.

Maar dat zie je wel vaker. De nieuwe site van KPN die nog steeds vrolijk van tables gebruik maakt voor de layout. That's so last century :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiOn
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 04:34
www.achmea.nl is een beruchte site wat betreft compatibiliteit met non-IE browsers. Een maand of wat geleden was het helemaal erg, alles werd FF op een hoop gegooid, alles letters door elkaar enzo.
Inmiddels is het wel een heel stuk beter, maar nog verre van optimaal. Snap niet dat dit soort bedrijven zich zulke uitglijders kunnen veroorloven. Voor mij is dit in ieder geval reden nooit tot nauwelijks zaken te doen met zo'n bedrijf, je voelt je als klant niet echt serieus genomen.
Oke' het zegt natuurlijk niets over hun dienstverlening, maar het is net als met vrouwen: het gaat wel om het karakter, maar de eerste indruk is toch wel heel bepalend :)

Dus, neem de moeite bij het bouwen van een website een aantal browsers te proberen. Ikzelf gebruik IE6 en 7, FF 1.5 en Opera 9 om te testen.

[ Voor 12% gewijzigd door PiOn op 21-07-2006 01:27 . Reden: Opmaak, spellcheck en toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 19:10

smokalot

titel onder

Swoomphy schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 01:12:
www.achmea.nl is een beruchte site wat betreft compatibiliteit met non-IE browsers. Een maand of wat geleden was het helemaal erg, alles werd FF op een hoop gegooid, alles letters door elkaar enzo.
Inmiddels is het wel een heel stuk beter, maar nog verre van optimaal. Snap niet dat dit soort bedrijven zich zulke uitglijders kunnen veroorloven. Voor mij is dit in ieder geval reden nooit tot nauwelijks zaken te doen met zo'n bedrijf, je voelt je als klant niet echt serieus genomen.
Oke' het zegt natuurlijk niets over hun dienstverlening, maar het is net als met vrouwen: het gaat wel om het karakter, maar de eerste indruk is toch wel heel bepalend :)
Het zegt wel iets over hun dienstverlening. Bij techbedrijven is het al helemaal duidelijk, als een bedrijf niet eens de kennis in huis heeft om een fatsoenlijke website te maken heb ik er geen vertrouwen in dat ze wel voldoende kennis hebben om mobiele telefonie, mp3-spelers, enz enz. aan te bieden. Bij niet-tech bedrijven wil ik graag dat ze intern efficient werken, en zichzelf niet nodeloos inflexibel maken. Plus dat ik het niet prettig vindt om als klant uitgesloten te worden omdat ik tot een minderheid behoor, want zoals Linus al eens voorgerekend heeft, uiteindelijk is iedereen lid van een minderheid.
Dus, neem de moeite bij het bouwen van een website een aantal browsers te proberen. Ikzelf gebruik IE6 en 7, FF 1.5 en Opera 9 om te testen.
Als je je site netjes bouwt hoef je amper te testen. Een website heb je om informatie uit te wisselen, en om dat op een cognitief ergonomische manier te doen. Dan hoef je *nooit* te pixelneuken. Hoe het er uiteindelijk uit komt te zien is helemaal niet zo belangrijk! Het gaat erom dat je een overzichtelijke pagina neerzet.

Je website moet prima leesbaar zijn als je geen CSS gebruikt, of als iemand zijn lettertype 2 keer zo groot zet, of als iemand een zwart-wit scherm gebruikt, of als iemand geen geluid heeft, of als iemand een scriptje wil schrijven om data automatisch van jouw website af te trekken. XHTML is niet voor niets XML!

Als je een pixelperfecte website in elke browser wilt moet je gewoon een set pngtjes neerzetten ;)

It sounds like it could be either bad hardware or software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JozyDaPozy schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:22:
Naast dat dit bedrijf 'Groots in Geldbesparing' is, zijn ze vooral 'Klein in FireFox': :D
http://www.g-2.nl/
haha lol wat een grap :D

hoe krijgen ze het voor elkaar.. het is ook nog flash? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:47:
haha lol wat een grap :D

hoe krijgen ze het voor elkaar.. het is ook nog flash? 8)7
PssT : Je reageert op een oude post ;) En het werkt wel opzich hé :+

Wat ik me afvroeg : Testen jullie of zo'n pagina goed uit te printen is ?? Soms zitten daarin ook super grote fouten :X

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte

terabyte

smokalot schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:16:

Als je een pixelperfecte website in elke browser wilt moet je gewoon een set pngtjes neerzetten ;)
Ik snap sowieso de obsessie voor 'pixelperfecte designs' van sommige 'webdesigners' niet.
(ik zal deze opmerking maar niet herhalen in het Webdesign forum, dan word ik meteen uitgemaakt voor amateur Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terabyte schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:19:
[...]

Ik snap sowieso de obsessie voor 'pixelperfecte designs' van sommige 'webdesigners' niet.
(ik zal deze opmerking maar niet herhalen in het Webdesign forum, dan word ik meteen uitgemaakt voor amateur [afbeelding] )
De meeste mensen uit dat forum weten wel waar ze over praten, hoor. Die absolute en 'pixelperfecte' layouts zijn veel fragieler dan vloeiende layouts. Maar dat willen de pixelneukers niet weten, als de content niet in hun perfecte tekstvakje past, pakken ze gewoon een kleiner font of passen ze de content aan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
EdwinG schreef op dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:40:
De volgende site doet het ook niet echt: webregio
http://wwww.webregio.nl/
Ze wagen het zelfs om het overstappen op IE 5.0 of hoger een upgrade te noemen.
Voglens mij is IE 5.0 toch best wel antiek aan het worden.

Zal het ook op de blacklist plaatsen.

Screenshot: (klik voor groter)
[afbeelding]
[edit]
Het midden deel schijnt bij IE gevult te zijn. (geen screenshot, IE draait niet onder linux)

Ben trouwens naar webregio gegaan omdat iemand anders dat vroeg, die kon met safari 2.0 ook niet goed op de site komen.
Wat een brakke site is dat.Nu 2 jaar later werkt de site nog steeds niet goed. Er wordt echt enorm brakke javascript gebruikt. Een permalink , die ik wil bookmarken, kan ik helaas niet kopieren. Ik ga echt niet upgraden van Opera 9 naar IE 5.
Afbeeldingslocatie: http://xs104.xs.to/xs104/06321/webregio1.png.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Hmmfg, omgekeerde wereld misch?
site die wel werkt in Firefox, Opera, etc. maar in internet explorer vage dingen weergeeft (de style dan)

www.ilx-clan.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
superbartt schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 01:50:
Hmmfg, omgekeerde wereld misch?
site die wel werkt in Firefox, Opera, etc. maar in internet explorer vage dingen weergeeft (de style dan)

www.ilx-clan.com
Ik zie niks vreemds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte

terabyte

http://www.carrierebeurs.nl/
In Konqueror en Firefox werkt het menu bovenin niet (menu verborgen achter content).

(Of is er helemaal geen menu en zit dat geel dingetje als je er overheen hover er voor de sier?)

[ Voor 30% gewijzigd door terabyte op 07-03-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:17

Reinier

\o/

Dat gele balkje is sier :)

Tenzij de site ook in IE7 niet werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-08 20:17

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

En onder IE6 ;)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

*kick*

Naar aanleiding van een review op de frontpage kwam ik op de site van Netac terecht. Het verbaasde me nogal dat bijna alle tekst op de site erg irritant knippert. Na een switch in IEtab bleek dat met de IE engine niet het geval te zijn.
Na wat neuzen op de site bleek het om alle tekst te gaan met de "norm" css stijl.
Na het openen van de betreffende css file zag ik het volgende:

code:
1
2
3
4
5
6
.norm {
    font-family: "Verdana", "Arial", "Helvetica", "sans-serif";
    font-size: 11px;
    color: #666666;
; text-decoration: blink
}

WTF, dit staat dus opzettelijk in de CSS file? Heeft die bewuste webdesigner een hekel aan browsers anders dan IE :?

IE negeert de laatste regel vanwege het (hier niet verplichte) sluitingsteken dat vooraan staat. Firefox pakt wel gewoon alles mee en geeft een knipperende tekst op de site :X

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Op Neckermann.nl is het onmogelijk om fatsoenlijk door de reizen te bladeren in niet-IE browsers. Als je een prijs wil opvragen zit achter de 'Ga verder' een javascript dat gewoon (via via) document.all gebruikt. Dat kan anno 2007 toch niet meer :(

Het vervelende is dat meerdere reisbureaus hetzelfde script gebruiken waardoor je op een Mac dus behoorlijk beperkt bent in je vakantie keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icyx
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

icyx

chown -R us ./base

MadMarky schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:59:
*kick*

Naar aanleiding van een review op de frontpage kwam ik op de site van Netac terecht. Het verbaasde me nogal dat bijna alle tekst op de site erg irritant knippert. Na een switch in IEtab bleek dat met de IE engine niet het geval te zijn.
Na wat neuzen op de site bleek het om alle tekst te gaan met de "norm" css stijl.
Na het openen van de betreffende css file zag ik het volgende:

code:
1
2
3
4
5
6
.norm {
    font-family: "Verdana", "Arial", "Helvetica", "sans-serif";
    font-size: 11px;
    color: #666666;
; text-decoration: blink
}

WTF, dit staat dus opzettelijk in de CSS file? Heeft die bewuste webdesigner een hekel aan browsers anders dan IE :?

IE negeert de laatste regel vanwege het (hier niet verplichte) sluitingsteken dat vooraan staat. Firefox pakt wel gewoon alles mee en geeft een knipperende tekst op de site :X
Waar op de site zie je het dan knipperen? Ik zie hier met konqueror helemaal geen problemen :?

@ hierboven: Neckermann is inderdaad een ramp, ik heb net zitten kijken, maar daar kom ik denk ik nooit meer terug :X

When you think you’ve succeeded / but something’s missing / means you have been defeated / by greed, your weakness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Bigs schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:35:
Op Neckermann.nl is het onmogelijk om fatsoenlijk door de reizen te bladeren in niet-IE browsers. Als je een prijs wil opvragen zit achter de 'Ga verder' een javascript dat gewoon (via via) document.all gebruikt. Dat kan anno 2007 toch niet meer :(

Het vervelende is dat meerdere reisbureaus hetzelfde script gebruiken waardoor je op een Mac dus behoorlijk beperkt bent in je vakantie keuzes.
Dat snap je echt niet nu firefox, safari en opera samen zo'n 20% marktaandeel hebben... ongeveer 2 van de 10 klanten kunnen er geen gebruik van maken, zeker voor een webshop geen bijster slimme zet :/

@icyx: Bijvoorbeeld de alinea "As a pioneer of..." knippert hier in Firefox.

[ Voor 7% gewijzigd door user109731 op 12-04-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

MadMarky schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:59:
Ik denk dat de developer die blink erin gezet heeft om te kijken of de style goed meegenomen wordt (zo ben ik fan van "background-color: red", en dan per ongeluk het nog de "release" versie heeft laten staan zo. Want verder werkt zo op het eerste gezicht die site prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
JanDM schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:41:
[...]

Dat snap je echt niet nu firefox, safari en opera samen zo'n 20% marktaandeel hebben... ongeveer 2 van de 10 klanten kunnen er geen gebruik van maken, zeker voor een webshop geen bijster slimme zet :/

@icyx: Bijvoorbeeld de alinea "As a pioneer of..." knippert hier in Firefox.
Idd.. heeft iemand hier nog een mooie modelbrief om dat zo'n bedrijf aan z'n verstand te peuteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte

terabyte

ABN AMRO heeft een nieuwe Internet bankieren site, en sindsdien word ik bij ELKE pagina lastig gevallen met zo'n vieze JavaScript alert('Unsupported browser').
(Konqueror, Linux).
Afgezien daarvan werkt Internetbankieren wel perfect onder Konqueror, zowel onder de nieuwe site, als onder de vorige site..

Daar word je toch misselijk van, zo'n JavaScript ding bij elke pagina... Bovendien is browsers uitsluiten zo ontzettend 2001....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Websites die niet onder niet-IE browsers werken...(deel 3) Daar verder dus (voor de duidelijkheid)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.