[PC]Half-Life 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.344 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flanger
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:12

flanger

That Guy

Magic666 schreef op 06 mei 2004 @ 11:10:
[...]

edit: van tcd zijn post: Een groepje zuiderburen heeft Valve afgelopen maandag bezocht. Toch aardig wat nieuwe HL2 concept en info...

Ze mochten zoveel mogelijk foto's maken als ze wilden en hebben alvast het aankomende E3 Hl2 filmpje mogen bekijken. Ook hebben ze dingen gefilmd (waarschijnlijk aankomende E3 filmpje, maar dat houden ze voor zichzelf de komende tijd )
Actually, men was juist bezig het filmpje te monteren (op 1 vd vids zie je een filmpje afgespeeld worden in adobe premieren, is dus een stuk daarvan, vermoed ik).

Just because I rock, doesn't mean im made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Cool dat je hier even komt posten. Als Valve het echt erg had gevonden dat jullie deze foto's en filmpjes online hebben gezet, dan hadden ze het neem ik aan wel gezegd of jullie nu dat laten weten. Ik ben echt benieuwd naar die E3 film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
zeker, kan bijna niet wachten op e3, de net uitgekomen filmpjes zijn grappig, maar te onduidelijk om conclusies te kunnen trekken. e3 is altijd weer een fijne tijd voor de internettende gamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op 07 mei 2004 @ 19:46:
zeker, kan bijna niet wachten op e3, de net uitgekomen filmpjes zijn grappig, maar te onduidelijk om conclusies te kunnen trekken. e3 is altijd weer een fijne tijd voor de internettende gamer :)
Ik hoop dat de e3 film uit gaat lekken. Ben echt zo benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:35
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 13:37:
ik zal ff de prijzen proberen te schatten.

1. HL2, SP only, zal onder de prijs van pakket 2 zitten, aangezien je geen MP en Mod-support hebt schatting: 35€

2. HL2 kompleet, maar je moet mods los erbij kopen, zal 50€ kosten

3. HL2 kompleet + extra CD's en posters ofzo, nog steeds geen "gratis mods". Zal meer dan pakket 2 gaan kosten, 60 € ofzo?

4. Het kopen van pakket 2 via steam, zal net onder die 50€ zitten. Schatting: 45€

5. HL2 kompleet + alle mods gratis, voor een maandelijks bedrag van 9,99 dollar. Omgerekend 100€ per jaar.

edit: niet alle mods kosten natuurlijk geld, maar bv TF2 en CS2, zullen waarschijnlijk nu wel geld kosten.
Verdomme waarom moet je die mods nou weer der apart der bij kopen :(
Ow sorry zag het verkeerd pffffiew 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door davey s. op 07-05-2004 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

davey s. schreef op 07 mei 2004 @ 20:22:
[...]

Verdomme waarom moet je die mods nou weer der apart der bij kopen :(
Ow sorry zag het verkeerd pffffiew 8)7
Ik denk dat CS2 geen geld zal kosten. Alleen de stand-alone versie zal wat geld kosten. Maar de download versie, zal volgens mij weer gratis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 20:35:
[...]

Ik denk dat CS2 geen geld zal kosten. Alleen de stand-alone versie zal wat geld kosten. Maar de download versie, zal volgens mij weer gratis zijn.
Ik had ergens gelezen, dat juist CS2 deze keer WEL geld gaat kosten, en ik geloof ook Team Fortress 2, dat is ook de reden dat ik graag wat meer wil weten over dat "steam account"gedoe dat je elke maand iets van 9,50 euro betaald en alles "krijgt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 20:43:
[...]

Ik had ergens gelezen, dat juist CS2 deze keer WEL geld gaat kosten, en ik geloof ook Team Fortress 2, dat is ook de reden dat ik graag wat meer wil weten over dat "steam account"gedoe dat je elke maand iets van 9,50 euro betaald en alles "krijgt"
Het zou een domme zet zijn van Valve als we voor CS2 moeten betalen. CS was altijd gratis. Ik kan mij ook niet voorstelen dat Counter-Strike 2 geld gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Mjah, cs is onderhand een game "opzichzelf" aan het worden. Voor Cs:Cz moet je ook betalen he.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:50
ja condition-zero staat los van cstrike he..
misschien wel minder dat je er voor moet dokken maar zal het toch wel kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 20:48:
[...]

Het zou een domme zet zijn van Valve als we voor CS2 moeten betalen. CS was altijd gratis. Ik kan mij ook niet voorstelen dat Counter-Strike 2 geld gaat kosten.
CS was in het begin niet van Valve maar van 'Gooseman' en nog iemand. Valve heeft het gekocht van 'Gooseman' (250.000 dollar) zodat Valve er rechten op heeft. De CS community was toen inmens groot en Valve zou hun eigen ruiten ingooien als ze er op 1 of andere manier bij de volgende update erg geld voor zou vragen. CS is wel een tijdje in de winkel te koop geweest (nogsteeds?) maar je kon het toen en nu gratis downloaden van het internet. Als je online wilt spelen heb je natuurlijk wel een serial key nodig.

CS2 wordt geen mod voor HL2 maar een add-on (in tegenstelling dat CS gewoon een mod was van HL)

Geloof me maar, ze gaan echt niet een complete nieuwe game maken wat maanden en jaren kan duren en gewoon gratis op internet zetten. Ik denk zelfs dat CS2 niet eens meer HL2 nodig heeft maar dat de Source engine files gewoon bij CS2 CD's zijn geleverd, in dat geval is het geen add-on meer maar een 'echte game'

just my 2 cents :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 22:29:
[...]

CS was in het begin niet van Valve maar van 'Gooseman' en nog iemand. Valve heeft het gekocht van 'Gooseman' (250.000 dollar) zodat Valve er rechten op heeft. De CS community was toen inmens groot en Valve zou hun eigen ruiten ingooien als ze er op 1 of andere manier bij de volgende update erg geld voor zou vragen. CS is wel een tijdje in de winkel te koop geweest (nogsteeds?) maar je kon het toen en nu gratis downloaden van het internet. Als je online wilt spelen heb je natuurlijk wel een serial key nodig.

CS2 wordt geen mod voor HL2 maar een add-on (in tegenstelling dat CS gewoon een mod was van HL)

Geloof me maar, ze gaan echt niet een complete nieuwe game maken wat maanden en jaren kan duren en gewoon gratis op internet zetten. Ik denk zelfs dat CS2 niet eens meer HL2 nodig heeft maar dat de Source engine files gewoon bij CS2 CD's zijn geleverd, in dat geval is het geen add-on meer maar een 'echte game'

just my 2 cents :)
Jup, ze zouden zichzelf in de vingers snijden om tijd en geld te besteden aan zon succesvolle game, om het vervolgens gratis te maken... not gonna happen.
Voor alle CS-ertjes out there: ga maar vast sparen voor CS2 :P

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net op de Steam Forums gelezen dat Half-Life 2D misschien voor Steam gaat uitkomen :P

We zullen wel zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh, wat ik zocht, er zijn dus geen non-mod able versies >:)

http://www.halflife2.net/packages.php

Ponden he ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 23:12:
Ahh, wat ik zocht, er zijn dus geen non-mod able versies >:)

http://www.halflife2.net/packages.php

Ponden he ;)
80 pond voor een collector's edition
Can you say ripoff?

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shuogg schreef op 07 mei 2004 @ 23:51:
[...]

Can you say ripoff?
Ja het is iid, erug veel. maar wie weet wat er allemaal inzit, misschien krijg je ook CS CZ ofzo erbij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 00:22:
[...]

Ja het is iid, erug veel. maar wie weet wat er allemaal inzit, misschien krijg je ook CS CZ ofzo erbij??
Dan zou het alleen maar nog meer een rip-off zijn........ :+

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op 08 mei 2004 @ 00:24:
[...]

Dan zou het alleen maar nog meer een rip-off zijn........ :+
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valve heeft opnieuw de E3 2003! filmpjes gereleased, deze keer in BitTorrent formaat

http://www.steampowered.com/index.php?area=e3_movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
Ik denk dat iedereen die intussen al heeft.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
shuogg schreef op 07 mei 2004 @ 23:51:
[...]

Can you say ripoff?
Maakt me niks uit, ik wil de CE hebben.
Ookal kost hij 150, tis HL2. >:)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

ik vind al die pakketten grote onzin! :( waarom niet gewoon alleen een single EN multiplayer ? van 50euro... Ik grijg een beetje een EA gevoel hiervan...

[ Voor 4% gewijzigd door b3ta op 08-05-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 08 mei 2004 @ 12:04:
[...]

Maakt me niks uit, ik wil de CE hebben.
Ookal kost hij 150, tis HL2. >:)
idd _/-\o_

en als je em niet wilt koop je em niet, dan koop je gewoon de standaard halflife2 versie lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk,

Heb een coupon liggen van Half Life 2 die bij mijn Asus 9600XT zat. Maar voorlopig is ie er nog niet. Hoop dat tegen de tijd dat HL2 uitkomt mijn VGA plankie het nog wel aankan,......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een link om die 11 nieuwe filmpjes te downen? De link die in dit topic op pagina 11 staat doet het niet meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 01:18:
Iemand nog een link om die 11 nieuwe filmpjes te downen? De link die in dit topic op pagina 11 staat doet het niet meer.....
http://www.gamershell.com/download_movie.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03-2024

rjf

Vetpriester

voor de gene die de file nog niet hebben

de file heet "hl2_shakycam_from_valve_visit.zip"
deze file bevat alle shakycam filmpje en is ongeveer 35mb groot
bevat spoilers! filmpje 3

link voor torrent
http://www.filerush.com/d...ycam_from_valve_visit.zip

emule gebruikers
ed2k://|file|hl2_shakycam_from_valve_visit.zip|36794760|855C8DB7F296CC5E81C566C4FC940FFA|/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat we niet zulke GFX kunnen verwachten :P

http://homepage.ntlworld.com/j.palethorpe/HL2/pcgamer2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Nee, dat duurt nog wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
achja half-life3 komt nog ;)
aankomende week E3 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shockers schreef op 09 mei 2004 @ 19:46:
achja half-life3 komt nog ;)
aankomende week E3 >:)
Ik neem aan dat je niet bedoelt dat volgende week op E3 Half-Life 3 word gereleased :P

Maar wat zouden we van Half-Life 3 kunnen verwachten?, en dan bedoel ik niet op grafisch gebied. Maar meer op physics ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 19:56:
[...]

Ik neem aan dat je niet bedoelt dat volgende week op E3 Half-Life 3 word gereleased :P

Maar wat zouden we van Half-Life 3 kunnen verwachten?, en dan bedoel ik niet op grafisch gebied. Maar meer op physics ofzo?
Dat ligt denk ik geheel aan wat andere FPS games gaan bieden. Half Life 2 gaat ook op de vehicles toer zoals alle mainstream FPS games terwijl dat vroeger maar een paar selecte games waren.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Misschien dat er nu in CS eindelijk ook vehicles komen, na die fiasco's uit 2000 :P (bijv. de welbekende APC in cs_siege, waar je zo leuk mensen kon opsluiten die achterin zaten)

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunp01nt schreef op 09 mei 2004 @ 21:13:
Misschien dat er nu in CS eindelijk ook vehicles komen, na die fiasco's uit 2000 :P (bijv. de welbekende APC in cs_siege, waar je zo leuk mensen kon opsluiten die achterin zaten)
Voertuigen in CS lijkt mij ook heel erg gaaf. Alleen de maps moeten dan wel groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis wel leuk al die voertuigen maar het moet wel goed aangepast worden om te passen in CS. Ik zie het persoonlijk liever niet in CS, maar als het dan toch moet dan lijken soort van ME busjes me wel lachuh. Als het maar niet teveel op de voor grond gaat spelen, CS blijft toch een ''wedstrijd game'' en tis niet kick als je door een auto die net bij jouw ontploft, de *** bent.
HL2 mag nu uitkomen! :) Lang genoeg op gew8, khoop dat me 9800pro nog wat voorstelt in deze game.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Vast wel. Als je computer Far Cry trekt, dan zal hij HL2 ook trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 22:44:
......
HL2 mag nu uitkomen! :) Lang genoeg op gew8, khoop dat me 9800pro nog wat voorstelt in deze game.....
Lol, min specs zijn 32-mb directX 7 kaart :P, maak je geen zorgen met je 9800pro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Laatst online: 18:22

Upke dupke

Oompa Loompa

Volgens mij is deze engine ook veel minder zwaar. In FarCry wordt er erg veel gebruikt gemaakt van shaders, en bumpmaps. Deze engine lijkt gewoon door hele hoge res textures er al goed uit te zien...

Eerst gaf ik niks om half life. Ik haatte games met monsters en zo in ze. Maar ik heb FarCry gekocht, en ben als het ware verkocht. Ik moet nog altijd niets van doom 3 hebben, want ik houd van grote open maps, waar je tegen mensen en monsters vecht, dat is bij FarCry en bij Halflife 2 het geval. Er zullen uiteraard wel donkere gangen en zo zijn, maar die neem ik dan wel op de koop toe. Half Life 2, kom maar naar mij toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
deuxani schreef op 09 mei 2004 @ 23:56:
Vast wel. Als je computer Far Cry trekt, dan zal hij HL2 ook trekken.
Ohw dan, ik kan FC draaien op 1024x768 met de meeste settings op high, behalve die speciale lighting effecten, kheb geen Pixel shaders.
En dat op een AMD Athlon 1gHz en GeForce 2 MX 32 mb.

Is het eigenlijk al zeker dat je HL2 op een DirectX 5 of 6 kaart kan spelen??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Vanitas schreef op 10 mei 2004 @ 10:35:
[...]

Ohw dan, ik kan FC draaien op 1024x768 met de meeste settings op high, behalve die speciale lighting effecten, kheb geen Pixel shaders.

Zeg dit eens in het Far cry topic, krijg je leuke reacties :+

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Laatst online: 18:22

Upke dupke

Oompa Loompa

Pixel shaders vragen heel, heel erg veel. Als je de lighting effecten uit zet heb je ook geen schaduwen, en als je dan ook nog de pixelshaders mist dan is eigenlijk all het resource vretende uit de engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
[...]

En dan heb je 2fps zeker? Ik heb fc ook getest op dezelfde specs en met alles op low 1024 haalde ik 20~25 fps, met flink framedrops. No way dat hij bij jou dus goed draait op alles high, pure onzin.

Ontopic: nog 2 daagjes :*) . Denken jullie dat ze veel informatie gaan vrijgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat is je gemiddelde framerate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehoord dat op Half-Life Radio (www.halfliferadio.com), Live intervieuws, en heel veel nieuwtjes zullen worden ge-introduceerd, dus intunen maar :)

edit:
Live Broadcast from E3!

We at HL Source and HL Radio will have exclusive live E3 coverage this week. Program Note: We will be broadcasting an hour earlier on Wednesday & Thursday in order to cover the live top events. Among those being interviewed on HL Radio from E3 are Valve (which does include Doug Lombardi and Gabe Newell), ATI (several of their technicians to talk about the latest x800 video card), UBiSoft (about FarCry), Vivendi Universal, and many others. We will post the entire interview schedule in a couple days. Stay tuned to HL Radio for details. We are also in the #RADIO channel on GamesNET IRC (irc.GamesNET.net). If you do not have an IRC client and still want to participate in our live chat, just go to HL Radio's website and click on the 'CHAT NOW' link. Exclusive E3 information on HL2 is coming your way!

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 16:41:
Ik heb gehoord dat op Half-Life Radio (www.halfliferadio.com), Live intervieuws, en heel veel nieuwtjes zullen worden ge-introduceerd, dus intunen maar :)

edit:
Live Broadcast from E3!

We at HL Source and HL Radio will have exclusive live E3 coverage this week. Program Note: We will be broadcasting an hour earlier on Wednesday & Thursday in order to cover the live top events. Among those being interviewed on HL Radio from E3 are Valve (which does include Doug Lombardi and Gabe Newell), ATI (several of their technicians to talk about the latest x800 video card), UBiSoft (about FarCry), Vivendi Universal, and many others. We will post the entire interview schedule in a couple days. Stay tuned to HL Radio for details. We are also in the #RADIO channel on GamesNET IRC (irc.GamesNET.net). If you do not have an IRC client and still want to participate in our live chat, just go to HL Radio's website and click on the 'CHAT NOW' link. Exclusive E3 information on HL2 is coming your way!
Hoe laat is ongeveer die interview?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Laatst online: 31-05 16:00
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 16:55:
[...]

Hoe laat is ongeveer die interview?
Zou jij moeten weten als je degene bent die geinterviewd wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ;)

Iig, neej ik weet niet hoelaat, maar ze beginnen 2 uur eerder dan normaal zeiden ze, dus ehh hoe laat beginnen ze dan normaal?? en dan moeten we ook nog rekening met het tijdsvershil houden he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Op mijn 9800 pro loopt de HL2 beta (!) beter dan de Far Cry demo, dus dat moet zeker goed komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

momenteel is er nogal wat onzin op hlradio :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Woei! Nu komt het allemaal toch wel dichterbij... overigens zei iemand van Valve dat er tijdens de e3 een solid release date komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dani2001 schreef op 10 mei 2004 @ 16:57:
[...]

Zou jij moeten weten als je degene bent die geinterviewd wordt :D
Check mijn sig: ;)

(Ben niet de echte Gabe Newell, ben alleen een fan. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 17:11:
[...]

Check mijn sig: ;)

(Ben niet de echte Gabe Newell, ben alleen een fan. )
damn! dacht dat je de echte was :{

Gabe is wel cool btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Joh! Zou wel gaaf zijn als mister Newell echt nederlands kon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 10 mei 2004 @ 17:12:
Joh! Zou wel gaaf zijn als mister Newell echt nederlands kon :+
Idd, nu weer on-topic mensen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 links (waarvan ik 1 nog download), die waarshijnlijk heel interestant zijn (van de pre-E3 2004)

http://www.fileplanet.com/files/140000/140453.shtml
http://pc.ign.com/articles/512/512580p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 17:16:
Ik heb 2 links (waarvan ik 1 nog download), die waarshijnlijk heel interestant zijn (van de pre-E3 2004)

http://pc.ign.com/articles/512/512580p1.html
heb ze al gelezen idd, de preview van IGN is zeer leuk :)
het interview met lombardi nog niet gedownload, vind 215 megabyte een beetje te veel van het goede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 13:42
Ik heb verder niet veel van de topic gelezen hier.
Maar als ze het spel toen in september uit zouden hebben gebracht. Zou alles echt spectaculair zijn. De lightings, dat hout breekt, dat je dingen op kan pakken, dat lijken realistisch vallen.
Maar nu hebben alle spellen dat standaard dus het is echt nix meer spectaculairs.
Het eeenige waar ik nu op hoop is dat verhaal weer super wordt, en de de mods :D.
maar verder het spel qua graphics en originaleit van de effectjes enzo, dat is er allemaal niet meer.
Verder ben ik zeker een fan van Half-life dus niet verkeerd opvatten ofzo :)

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom ben ik ook nog aan het downloaden :P,

En ik denk dat je nog steeds niet het Half-Life 2 Physics systeem mag onderschatten, het is veeel verder en realistiser dan b.v. Far Cry (wat ook nog eens geen sfeer effect heeft (en gameplay) maar juist Graphics (maar dat word een beetje offtopic))
Iig, wat ik bedoel is dat erbij Half-Life 2 veel meer word uitgegaan van de realiteit, en ook een beetje de "natuurwetten", iets wat ik bij Far Cry ook niet zo snel kan terug vinden.
En je hebt bij Half-Life 2 heel veel Co-Op geloof ik??, dat je alles kan oppaken en veel dingen kan verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 17:42:
Daarom ben ik ook nog aan het downloaden :P,

En ik denk dat je nog steeds niet het Half-Life 2 Physics systeem mag onderschatten, het is veeel verder en realistiser dan b.v. Far Cry (wat ook nog eens geen sfeer effect heeft (en gameplay) maar juist Graphics (maar dat word een beetje offtopic))
Iig, wat ik bedoel is dat erbij Half-Life 2 veel meer word uitgegaan van de realiteit, en ook een beetje de "natuurwetten", iets wat ik bij Far Cry ook niet zo snel kan terug vinden.
En je hebt bij Half-Life 2 heel veel Co-Op geloof ik??, dat je alles kan oppaken en veel dingen kan verplaatsen.
Idd, op de e3 demo van vorig jaar, kon je zien dat je met de anti-zwaarte wapen letters die op de gebouwen waren, vast kon "pakken" en dan op zo een hele grote spider kon gooien. Je maakt dan dus goed gebruik van je omgeving. Dat zie je niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 17:42:
Deus ex IW, HET spel dat zich beetje aan de "natuurwetten" houdt!
En je kan ALles oppakken en weggooien en dan valt het heel realistisch op de grond dus bij HL2 is het echt niet meer nieuw. Verder is bij de meerderheid van de nieuwere spellen alles veel realistischer en houden zich allemaal ook aan de natuurwetten voor zover het kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jup, aan hl2 is niks nieuws meer te bekennen, alles is achterhaalt

toen ik voor het eerst dat filmpje zag dat er met tonnen etc rond werd gesmeten was ik diep onder de indruk. Maar dat is ondertussen allemaal al bij andere spellen terug te vinden. Ik hoop dat de mods snel uit komen, anders zal het niet veel worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ja ik heb deus ex nog nooit gespeeld :P, ik zal is kijken of er een demo te downen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Gasten, Deus Ex2, Far Cry en HL2 gebruiken exact dezelfde physics: HAVOC!
Alleen da manier waarop deze gebruikt worden (hoe veel gebruiken we het, geven wij wel elk object de juiste properties) is anders. Ik vind het ook beetje jammer dat iedereen het over "Source's physics" heeft. Maar ja, dat zijn dezelfde mensen die de "lightings" van HL2 zo geweldig vinden...

Gamespy video interview met Lombardi is wel leuk trouwens. Maar als ze die E3 2003 footage eruit hadden gehaald was het een stuk kleiner. Alleen audio zou ook wel genoeg zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door JayVee op 10-05-2004 18:14 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
JayVee schreef op 10 mei 2004 @ 18:14:
Alleen da manier waarop deze gebruikt worden (hoe veel gebruiken we het, geven wij wel elk object de juiste properties) is anders. Ik vind het ook beetje jammer dat iedereen het over "Source's physics" heeft. Maar ja, dat zijn dezelfde mensen die de "lightings" van HL2 zo geweldig vinden...
ik zeg alleen dat het niet meer zo spectaculair en revolutionair meer is. :)
dat zou op 30 september wel zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB belangrijk ofdat het vernieuwend is of niet, als t maar genieten wordt!
Als de single player game hetzelfde zou zijn als half life of far cry, dan wordt het een dijk van een game! he zegt toch ook niet bij lord of the ring return of the king dattie achterhaald is?! niet TE veel op techniek door boren hoor! Ook al zit ook dat wel goed bij half life 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Sja, was Doom3 al vorig jaar uitgekomen... Of Far Cry, of STALKER...
Maar idd, met Far Cry is de lat wat befreft gfx, physics en AI en stuk hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
JayVee schreef op 10 mei 2004 @ 18:14:

Gamespy video interview met Lombardi is wel leuk trouwens. Maar als ze die E3 2003 footage eruit hadden gehaald was het een stuk kleiner. Alleen audio zou ook wel genoeg zijn.
Ik dacht dat ze een groot deel van de physics engine hadden herschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Dutchmega schreef op 10 mei 2004 @ 18:44:
[...]

Ik dacht dat ze een groot deel van de physics engine hadden herschreven?
multiplayer gedeelte alleen zodat mensen het spel niet meer kunnen verzieken.

Wel leuk filmpje btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
Ik heb ergens gelezen, f*ck nou benk het kwijt maar dat de beta echt de crappy kant van hl2 laat zien. Het spel wordt dus veel anders dan verw8 uit de beta. das wel een optimistisch berichtje.
En AL die mods.. WOWW dat moet gaaf worden. sp of mp boeit niet.
bij hl was dat al gaaf, zefls sommige sp mods.
Hier moet dat dan al HELEMAAL gaaf zijn.
Maar hoe zit het dan met CS?? komt er dan gwn das_cs2 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Als je beetje had gelezen, cs 2 word waarschijnlijk gewoon als Stand alone game verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
AleXnl schreef op 10 mei 2004 @ 20:38:
Als je beetje had gelezen, cs 2 word waarschijnlijk gewoon als Stand alone game verkocht.
zodat ze wederom nieuwe keys kunnen uitgeven en daarmee de inkomsten willen verdubbelen..

sorry dat ik het zeg, maar sinds ze met steam zijn begonnen, en die hele geldklopperij met cs is gestart krijg ik steeds meer een hekel aan valve en ga ik HL2 en CS dus semi-legaal spelen vrees ik

niet omdat ik ze niet goed vind, maar omdat ik een hekel heb aan bedrijven als EA die puur voor geld spelen maken...

toen hl1 uitkwam was het niet alleen om het geld, maar ook om de prestatie, de gamewereld op ze kop door de verbluffende grote/mooiheid en speelbaarheid van het spel.

maar met hl2 maken ze 10x meer reclame, en maken ze zelfs deals met hardwarefabrikanten om zo hun inkomsten te vergroten

vind ik beetje jammer :(

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Als je hem semi-legaal "koopt" vergooi je wel weer je multiplayer opties he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
BasieP schreef op 10 mei 2004 @ 20:43:
[...]

zodat ze wederom nieuwe keys kunnen uitgeven en daarmee de inkomsten willen verdubbelen..

sorry dat ik het zeg, maar sinds ze met steam zijn begonnen, en die hele geldklopperij met cs is gestart krijg ik steeds meer een hekel aan valve en ga ik HL2 en CS dus semi-legaal spelen vrees ik

niet omdat ik ze niet goed vind, maar omdat ik een hekel heb aan bedrijven als EA die puur voor geld spelen maken...

toen hl1 uitkwam was het niet alleen om het geld, maar ook om de prestatie, de gamewereld op ze kop door de verbluffende grote/mooiheid en speelbaarheid van het spel.

maar met hl2 maken ze 10x meer reclame, en maken ze zelfs deals met hardwarefabrikanten om zo hun inkomsten te vergroten

Het is jmmr maar helaas, uiteindelijk draait het tegenwoordig allemaal om de centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
[...]

Dat moeten ze wel. Denk je dat een spel maken tegenwoordig gratis is. Ze zitten daar met zoveel man die betaald moeten worden. Al die apparatuur die betaald moeten worden. Al die motion capture gedoe en muziek en spraak van de karakters in het spel, dat kost ook allemaal geld. Ze moeten het toch ergens vandaan halen.
Als ze, volges mij, achter geld aan gingen dan brachten ze niet een goedkopere versie op de markt voor ongeveer 30 euro. Dan had je minimaal de 50 euro versie.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

[...]
mwah, bekijk het van de andere kant: dat CS eerst gratis was, was maar goed ook want totdat CS door Valve overgenomen werd kon je nou niet echt spreken van een hoogwaardig product. Het was leuk om te spelen, maar de graphics hebben lange tijd echt gesucked, er zaten heel veel verschrikkelijk slecht gedesignde maps bij, er werd hevig geexperimenteerd (vehicles) en het was nogal buggy.
Maar hey, tenminste wel gratis he.

Nu krijg je voor dat geld een heel team van professionals die er zorg voor dragen dat CS kwalitatief een beetje goed in elkaar steekt.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
e
MeHorny schreef op 10 mei 2004 @ 20:52:
[...]

Dat moeten ze wel. Denk je dat een spel maken tegenwoordig gratis is. Ze zitten daar met zoveel man die betaald moeten worden. Al die apparatuur die betaald moeten worden. Al die motion capture gedoe en muziek en spraak van de karakters in het spel, dat kost ook allemaal geld. Ze moeten het toch ergens vandaan halen.
Als ze, volges mij, achter geld aan gingen dan brachten ze niet een goedkopere versie op de markt voor ongeveer 30 euro. Dan had je minimaal de 50 euro versie.
Tja.. Ze zeiden al dat HL2 al meer dan 40 miljoen heeft gekost.. Dan moeten ze ook wat verdienen he....
Gunp01nt schreef op 10 mei 2004 @ 21:00:
[...]

mwah, bekijk het van de andere kant: dat CS eerst gratis was, was maar goed ook want totdat CS door Valve overgenomen werd kon je nou niet echt spreken van een hoogwaardig product. Het was leuk om te spelen, maar de graphics hebben lange tijd echt gesucked, er zaten heel veel verschrikkelijk slecht gedesignde maps bij, er werd hevig geexperimenteerd (vehicles) en het was nogal buggy.
Maar hey, tenminste wel gratis he.

Nu krijg je voor dat geld een heel team van professionals die er zorg voor dragen dat CS kwalitatief een beetje goed in elkaar steekt.
Nou een team van professionals.. De oude CS ontwikkelaars werken nu bij Valve :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CS mag best wel wat geld kosten, als het maar niet te veel kost.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
DeepSeven schreef op 10 mei 2004 @ 11:50:
[...]

En dan heb je 2fps zeker? Ik heb fc ook getest op dezelfde specs en met alles op low 1024 haalde ik 20~25 fps, met flink framedrops. No way dat hij bij jou dus goed draait op alles high, pure onzin.

Ontopic: nog 2 daagjes :*) . Denken jullie dat ze veel informatie gaan vrijgeven?
offtopic:
Het gaat enkel niet goed als er ongeveer 8 kereltje om je heen staan te schieten.Of als je in een echt dicht begroeid bos zit.
Voor de rest draait hij super.

Maar doordat ik geen Pixel Shaders heb krijg ik wel van die (af en toe) vreemde gekleurde vlekken op muren en grond enzo.

En ik heb geen idee hoeveel FPS ik heel, genoeg iig

Ik hoop maar dat ze veel info vrijgeven.
Maar als ze dat niet doen, dan is enkel een release date ook goed. :P
Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 11:23:
CS mag best wel wat geld kosten, als het maar niet te duur kost.
...te veel... :P :)

[ Voor 14% gewijzigd door Vanitas op 11-05-2004 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik heb toch liever een hele zooi aan info :). De game komt toch wel, release dates zijn toch nooit betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:05

Maxow

Hidden Sound System

Ik ben echt ontzettend benieuwd naar nieuw beeld materiaal en het bijbehorende commentaar dat verteld wordt tijdens de show.

Een release date is natuurlijk leuk, maar er is al verteld dat hij deze zomer komt en dat geloof ik eigenlijk ook best.

[ Voor 3% gewijzigd door Maxow op 11-05-2004 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...te veel...
Done. :)

Weet iemand hoe laat die live show begint op Half-Life radio?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
wat is er over 2 daagjes? E3 ?
of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Yip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:05

Maxow

Hidden Sound System

beezze schreef op 11 mei 2004 @ 15:13:
wat is er over 2 daagjes? E3 ?
of wat?
Ondertussen nog maar 0.5 dag.

Morgen begint de E3 namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Voor de mensen die zich zorgen maakten over de graphics.
The game really does sport an amazing level of detail, and any of you worried about some of the early screenshots and videos showing very noticeable aliasing will be happy to know that the objects in the game looked much smoother when I was playing.
Van de bovenstaande IGN preview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

11 May 2004
HL Radio: Live from E3!

Just a quick update. Our staff made it to E3. We picked up the rental car at the Beverly Hills Budget and it's a 2004 Volvo convertible. So far, Valve is keeping a very tight lid on the HL2 presentation. We can't seem to get any information about the demo, but Doug Lombardi promises, "You will not be disappointed". We get the feeling that a release date may be very close. The first of set video and pictures will arrive this evening. Our live broadcast will begin tomorrow. Our stage and microphones are setup and ready. If you have any questions for E3 (for Valve, ATI, UBiSoft, Vivendi, or any other company) let us know. We will be more than happy to ask for you! The Live broadcast on HL Radio is about to begin. We are setting up stage with full microphones and everything. Tune in to HL Radio for more details.

10 May 2004
Electronic Entertainment Expo 2004 (E3)
Most of the HL Source and HL Radio staff are already in Los Angeles, California setting up the live remotes from E3. We will deliver exclusive HL2 and Valve related news directly from the Electronic Entertainment Expo 2004. If you're going to E3, you can visit us near booth #1608. From there you will see our stage microphones as we do our live shows near the HL2 booth. We will present a live broadcast directly from the HL2 booth on the public's reaction to the new HL2 demo. Stay tuned to HL Radio for details. We are also in the #RADIO channel on GamesNET IRC (irc.GamesNET.net). If you do not have an IRC client and still want to participate in our live chat, just go to HL Radio's website and click on the 'CHAT NOW' link.

bron: www.halfliferadio.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Weet er iemand een mirror van die hl2_douglombardi_e32004.zip? Zelfs google kan niks met die filename.. en ik heb geen account bij fileplanet (waar je voor moet betalen, 50 dollar oid |:() :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
eindelijk site van hl2 online :)
http://www.half-life2.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hdd schreef op 12 mei 2004 @ 00:45:
Weet er iemand een mirror van die hl2_douglombardi_e32004.zip? Zelfs google kan niks met die filename.. en ik heb geen account bij fileplanet (waar je voor moet betalen, 50 dollar oid |:() :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
hdd schreef op 12 mei 2004 @ 00:45:

die dus ;)

btw op de website van hl2 staat ook:
Thanks for visiting the official Half-Life 2 Web Site. Please check this page for updates and links to news about the game, including information released next week at the Electronic Entertainment Expo (e3) in Los Angeles, CA.
WoW check deze uber hl2 casemod :o :*)
http://212.61.68.76/rebels/hl2/

[ Voor 6% gewijzigd door Shockers op 12-05-2004 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daamn, }) }) :o :o die wil ik oook, MAMAAA!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Jah hij is wel erg orgineel :) die keyboard echt droog :P

Afbeeldingslocatie: http://212.61.68.76/rebels/hl2/blackmesa235.jpg
Afbeeldingslocatie: http://212.61.68.76/rebels/hl2/blackmesa159.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Shockers op 12-05-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Echt de mooiste case-mod die ik ooit heb gezien. _/-\o_ :9~ _/-\o_

Ik wil hem ook!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12 May 2004
HL2 Exclusive Coverage!

Our exclusive coverage of HL2 begins today from E3! Come visit the HL Radio staff today as we give away free HL Radio T-shirts, key chains, headphones, mouse pads, posters, and Palm Pilots! We are located near the HL2 Theatre. The radio crew is there! Today we find out more about HL2 as Valve presents new information and the demo. We will finally learn when the HL2 full release will be, along with the SDK and news about info relating to Team Fortress 2! We will start our live broadcast at 7pm EST (12am GMT) which is an hour early than the regular scheduled program. The guests today will include Valve's Gabe Newell & Doug Lombardi, several members from ATI Technologies, UBiSoft, and Vivendi. As we take the stage at E3, we will broadcast the HL2 presentation on the radio. You will be able to hear public reaction LIVE! Live interviews with public reaction will begin immediately following the HL2 presentation. Hear what people saw and what they think. Soon after the HL2 presentation, we will begin feeding VIDEO of the demo and other movie trailers for you to watch. Tune into HL Radio for HL2 Exclusive Coverage from E3! It's going to be a big show tonight, so don't miss it!

11 May 2004
Codename Gordon To Ship Via Steam
While we're live from E3 all this week, everything seems to be falling into place for HL2! Codename Gordon, a new side scrolling adventure through the HL universe, will be coming soon to all Steam customers. Created by Nuclearvision Entertainment, Codename Gordon takes players through dozens of levels inspired by HL and HL2, challenges players to a slew of puzzles, and showcases many of the familiar creatures in an all new, 2 dimensional playing field. For more information, please visit www.steampowered.com. It looks like tomorrow is going to be awesome for HL2! Stay tuned to HL Radio for more info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

casemod ziet er gruwelijk uit, ziet er wel moeilijk uit om een kaartje te verwisselen

-- Microsoft Certified Professional --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 17:53
Eindelijk is de officiele site van Half Life 2 online gegaan :) Best mooie site al zeg ik het zelf :

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Is al gezegd. Ik vindt hem zelf niet erg spectaculair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Timocos schreef op 12 mei 2004 @ 10:49:
Eindelijk is de officiele site van Half Life 2 online gegaan :) Best mooie site al zeg ik het zelf :

paar post boven je :>
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.